مقالات دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو


مراحل طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

نوشته شده توسط

این روز ها کاربران اینترنت بیشتر از قبل هستند . فضای مجازی تبدیل به یک بستر برای کسب و کار شده است . بخصوص در سال های اخیر در ایران کسب و کار های آنلاین متداول شده اند . منظور از کسب و کار آنلاین آن دسته از مشاغلی می باشد که بستر فعالیتشان اینترنت و فضای مجازی می باشد البته اغلب مشاغلی که در سطح شهر موجود هستند امروزه در فضای مجازی نیز فعالیت می کنند . یکی از کسب و کار های آنلاین و اینترنتی که امروزه کاربران بسیاری را به سمت خود جلب نموده است ؛ فروشگاه های آنلاین هستند . در فضای اینترنت فروشگاه های متعددی ایجاد شده اند که کاربران می توانند هر آنچه که می خواهند از این فروشگاه ها خریداری کنند . سایت های فروشگاهی به وجود آمده مزیت های بسیاری دارند :

صرفه جویی در وقت ؛ وقتی شما از یک سایت فروشگاهی خرید می کنید در واقع دیگر لازم نیست به سطح شهر بروید و در ترافیک و دوری مسیر وقت خود را هدر دهید .

معیارهای انتخاب طراح سایت

نوشته شده توسط

جدیدا انقدر شرکت های طراحی سایت و طراحانی که شخصی کار می کنند زیاد شده که صد البته انتخاب شما رو سخت خواهد کرد. انتخاب یه طراح مناسب برای سایتتون مثل طراح های دارکوب که بتونید از طریق بازاریابی اینترنتی موفق درآمد بالایی کسب کنید. انتخاب نادرست یه طراح می تونه باعث بشه سایت خوبی واستون طراحی نشه که منجر به ترک کاربران از سایت میشه یا سایت مورد نظر نیازهای شما رو برآورده نمی کنه. در این حالت شما مجبور می شوید طراحی مجدد سایت خود را به طراحان دیگه بسپارید که این کار دقیقا دوباره کاری است و علاوه بر صرف هزینه ی مجدد، وقت زیادی هم می گیرد.

چرا حین ساخت وب سایت به یونیت تستینگ نیاز داریم

نوشته شده توسط

یونیت تستینگ باید به عنوان یکی از بخش های ضروری توسعه و طراحی وب سایت محسوب بشه.
یونیت تستینگ داره روز به روز بیشتر در چشم انداز توسعه نرم افزارهای جدید – و به خصوص در محیط های سریع – بکار میره.
یونیت تست یه عملکرد کوتاه برای تست کردن رفتار یونیت (واحد)های کوچیک کد محصولات که پذیرش یا عدم پذیرش نتایج رو تولید میکنند بکار میره. این تست یه ابزار قوی و البته از نظر ما ضروریه. یونیت تستینگ به توسعه دهنده ها کمک میکنه باگ ها رو پیدا کنند و به این ترتیب کیفیت کدها رو تضمین میکنه و خوبیش اینه که همه اینها رو در مرحله توسعه میتونه انجام بده. (البته حتما قبول دارید که گه مشکل قبل ااز اینکه کد به بخش تضمین کیفیت برسه پیدا و رفع بشه دیگه باگ محسوب نمیشه.)

اهمیت عکاسی در طراحی وب سایت

نوشته شده توسط

یه زمانی میشد در طراحی وب از تصاویر چشم پوشی کرد یا عکسهای بی کیفیت استفاده کرد اما الآن طراحی وب رشد کرده و مینیمالیستی و چشم نواز شده، و دیگه وجود عکسهای عالی روی سایت به یک ضرورت تبدیل شده. عکسهای خوب ظاهر سایت رو بهتر میکنه و به محصولات و برند رو جلوه بیشتری میده.

طراحی سایت با جوملا Joomla

نوشته شده توسط

جوملا بعد از وردپرس، دومین سیستم مدیریت محتوای محبوب برای طراحی سایته. برای تنظیم یک وب سایت جدید، عوامل زیادی هست که باید در نظر گرفته بشه مثل طراحی و نام دامنه، اما مهمترین گزینه انتخاب پلت فرم مناسبه که حیاتی ترین انتخابه و تصمیم سختی است. تعدادی از عوامل وجود داره که باید در نظر گرفته شوند مانند هزینه، زمان، کیفیت، انعطاف پذیری و کاربری؛ تنها یک سیستم مدیریت محتوا وجود دارد که میلیونها نفر در سراسر جهان از جمله برخی از شرکتهای معتبر ازش استفاده می کنن و تمام این نیازها را برآورده میکنه که جوملا است.

با خوندن این مقاله شاید به این نتیجه برسید که سریعاً وردپرس رو از سیستم پاک کنید و جوملا رو نصب کنید ، تجارت و اعتبار شما به این بستگی داره.

بهترین سیستم های مدیریت محتوا

نوشته شده توسط

اگر می خواهید حداکثر تعداد بازدید کننده را به وب سایت خود جذب کنید، آنها را زمان بیشتری در وب سایت خود نگهدارید، شما نیاز به محتوای جذاب دارید. متن ها، تصاویر، ویدئو نه تنها ارزش برای خوانندگان سایت و کاربران تولید می کنند بلکه این فعالیت ها در موتورها جستجو ثبت می شوند. اما داشتن محتوای خوب به این معنی است که شما می بایست مدام بصورت مشارکتی آن را بازبینی، انتشار و به روزسانی کنید. نگهداری یک وب سایت بزرگ کار دشواری است برای رسیدن به این هدف نیاز به یک سیستم مدیریت محتوا (Content Management System (CMS است.

آموزش روشهای تجزیه و تحلیل وب سایت برای سئو و سرچ طبیعی گوگل

نوشته شده توسط

روشهایی که تو این مقاله آموزش داده میشه برای تجزیه و تحلیل های سئو و جستجوی طبیعی گوگل به درد میخورن. این روشها برای اینکه اثر کنند بهم وابسته اند و باید اونها رو با هم استفاده کنید.

الگوریتم کافئین گوگل چیست؟

نوشته شده توسط

این روزها گوگل بین مخاطبان محبوبیت زیادی به دست آورده و یکی از مهم ترین و بزرگ ترین و همینطور پر کاربرد ترین موتورهای جست و جو است. به همین خاطر تلاش های بسیاری برای حفظ اعتبار خود از جمله رضایت کاربران انجام میده و یکی از این تلاش ها ایجاد تغییراتی در زمینه الگوریتم ها است.

معرفی چند وب سایت از چند تولیدکننده مختلف در جهان

نوشته شده توسط

با یه وبگردی سریع از وب سایتهای سراسر اینترنت متوجه میشیم که هیچ کدوم خودشونو بازاریاب دیجیتال نمیدونن، در حالی که همشون هستند. هر کسب و کاری که یه وب سایت داشته باشه بطور خودکار وارد بازاریابی دیجیتال شده و این اصلا هم بد نیست، بلکه باید هر کسب و کاری این روزها واردش بشه.

بهینه سازی سایت برای ایندکس موبایل اول گوگل

نوشته شده توسط

با به وجود آمدن تلفن های همراه هوشمند یا همان smart phone ها تحولی عظیم در تکنولوژی و فناوری به وجود آمد . با پیشرفته شدن تلفن های همراه برنامه ها و اپلیکیشن های کاربردی بسیاری پدید آمد ، برنامه هایی که باعث تغییر شیوه زندگی اغلب افراد شده است .این روز ها مردم بسیاری از کارهای خود را به صورت آنلاین توسط تلفن های همراه خود انجام می دهند که این کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه آنها می شود .

طراحی سایت AMP به چه صورت است

نوشته شده توسط

همانطور که می دانید امروزه تعداد سایت ها در حال افزایش می باشد بطوری که برای هر شغل و کسب و کاری در هر حوزه و صنفی ، یک سایت وجود دارد . همچنین با گسترش تعداد سایت ها شغل های مختلفی در این فضا به وجود آمده اند . با توجه به گسترش تعداد سایتها می توان گفت رقابت نیز افزایش یافته است .

استراتژی محتوایی چیست و ضرورت داشتن آن چیست

نوشته شده توسط

با گسترش کاربران فضای مجازی و اینترنت ، تعداد سایت ها نیز در حال افزایش می باشد . بسیاری از افراد برای جست و جوی سوالات خود در هر زمینه ای به موتورهای جست و جو مراجعه می کنند . از این رو رقابت در این فضا بسیار افزایش یافته است . فضای اینترنت باعث شده است که بسیاری از محققان و دانشجویان برای انجام تحقیقات خود از سایت های مختلف کمک بگیرند از این رو بیشتر مطالبی که در سایت های مختلف وجود دارد بیشتر جنبه تحقیقاتی دارند . حتی در سایت های فروشگاهی و عرضه خدمات و محصولات ، مطالب موجود بسیاری از نیازهای مشتریان را برطرف نمی کند .

مسائل فنی سئو و یا بازاریابی اینترنتی کدام اولویت دارد

نوشته شده توسط

امروزه بسیاری از کسب و کار ها در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند . حتی برخی از آنها بستر فعالیت خود از سطح شهر را به این فضا منتقل نموده اند . از این رو رقابت هر روز بیشتر از قبل می شود . به همین دلیل برای دیده شدن و رسیدن به موفقیت در بین رقبا ، باید راه کار های لازم را انجام داد . سایت های بیشماری در ارتباط با کسب و کارهای مختلف وجود دارند که هر کدام از آنها می خواهند در صنف خود مشتریان بیشتری را جذب کنند .

آیا سایتتونو برای هویتهای مختلف بهینه سازی کرده‌اید؟

نوشته شده توسط

برای بهینه سازی سایت برای سئوی فعلی و چالشهای دنباله‌دارِش باید دائما اطلاعاتتونو در مورد الگوریتمهای مختلف بروز کنید. گوگل معیارهای سخت گیرانه ای طراحی کرده تا مانع استفاده سایتها از روشهای سئوی کلاه سیاه بشه.
اگه شرکت شما چند هویتی است، گوگل حتی با نیت خوب هم نمیتونه سایتتونو خوب ببینه و دید بدی نسبت بهتون پیدا میکنه.

اجزای یک وب‌سایت سازگار با سئو چیست؟

نوشته شده توسط

هر کسی دوست داره با یه وب‌سایت سازگار با سئو کسب و کارشو رشد بده، با این وجود خیلی ها نمیدونن چطوری میتونن سایتشونو از سایت دیگران متمایز کنند.

یک شرکت سئوکار چطور میتواند به کسب و کار من کمک کند؟

نوشته شده توسط

تعداد کمی از کارآفرینان – به استثنای شرکتهای سئوکار – خودشون منابع لازم برای توسعه و نگهداری سایتشونو دارند. اولین سالهای شروع هر کسب و کاری، زمان مهمیه که موفقیت کارتونو رقم بزنید. بنابراین باید تمام سعیتونو بکار بگیرید و در اولین فرصت ممکن از تمام امکانات استفاده کنید. در همین راستا، راه اندازی سایتی که بتونه بطرز مؤثری کاربرها رو به مشتری تبدیل کنه باید جزء اولین برنامه های بازاریابی شرکتتون قرار بگیره.

برند سازی شخصی روی لینکدین

نوشته شده توسط

اگه دنبال کار میگردید یا میخواهید کارتونو به بقیه معرفی کنید، در هر حال همیشه باید دنبال فرصتهای جدید باشید. همیشه پروفایل لینکدین­تونو بروز کنید. این یکی از بهترین راههای نمایش برند شخصی به دیگرانه، از همکارهای گرفته تا کارمندهای احتمالی یا مشتریها. تو این پست درباره بهترین شکل پروفایل لینکدین صحبت خواهیم کرد:

ساخت راهنمای سبک طراحی سایت

نوشته شده توسط

چرا باید راهنمای سبک طراحی درست کنیم؟

وقتی تنوعی از آدمای مختلف (یا حتی دو دسته آدم) قراره با عناصر مختلف هویت برندتون کار کنند، باید همشون درک و دید یکسانی از اون عناصر داشته باشند. برای این منظور یه راهنما منتشر میکنیم که همه اینها رو توضیح بده. اینطوری اطمینان پیدا میکنیم که همه مردم  همه عناصری که در رسانه ها –چه آنلاین و چه چاپی استفاده میشن- رو یکسان میبینند. نه تنها لوگو، که رنگها، فونت و حتی پوستر قالب هم شامل این قانون میشن.
از دیرباز سازمانهایی مثل ناسا با یک راهنمای سبک خیلی کامل از هویت برندشون محافظت کرده‌اند. تو راهنمای سبک سال 1974 لوگوی ناسا در اندازه های مختلف نمایش داده شده تا طراح ها کاملا بدونن از چی باید استفاده کنند.

بروزرسانیِ تأیید نشده گوگل، “فِرِد”، جهان سئو را به لرزه درمی آورد

نوشته شده توسط

اواسط اسفند، صنعت سئو شاهد بروزرسانی تأیید نشده گوگل بود. این بروزرسانی سایتهایی رو که محتوای بی­کیفیتی ارائه میدادند هدف گرفت و در برابر کاربرهای این سایتها تولید درآمد رو قرار داد. مردم اسم این بروزرسانی رو فِرِد گذاشتند، اما گوگل هیچ حرفی در موردش نزد و وجودش از طرف گوگل تأیید نشده.
میگن فرد باعث شده ترافیک بعضی از سایتها 50 تا 90% افت پیدا کنه و رتبه طبیعی­شون رو کلی پایین آورده. اکثریت سایتهایی که بخاطر این بروزرسانی تأیید نشده لطمه خوردند، حاوی تبلیغات زیاد بودند، اما خیلی اوقات هم تمییز دادن تبلیغ از محتوا مشکله. به جز این، یه سری از سایتهایی که تحت تأثیر فِرِد قرار گرفتند، حتی تبلیغی هم نداشتند اما از طریق مدل­های وابسته، جذب کاربر دائم و راههای دیگه اقدام به کسب درآمد کرده­اند.

با این روشها کمپین سئو تونو راه بیندازید

نوشته شده توسط

محتوای بکر تولید کنید

باید همه محتوای سایتتون بکر و اصیل باشه، خاص باشه و خوب نوشته شده باشه. گرفتن محتوا از سایتهای دیگه اول اینکه غیراخلاقیه و دوم اینکه به رتبه طبیعی سایتتون لطمه میزنه. همه صفحات درون سایتتون باید خاص و مرتبط به عنوان همون صفحه باشند. اگه روی همه صفحات سایتتون از یک محتوای تکراری استفاده کنید، سایتتون هیچ وقت امکان نداره بتونه روی هیچ موتور جستجویی رتبه بگیریه.
گوگل برای ساخت محتوا روی سایت پیشنهاد میده محتوای مفیدی که به درد کاربرهاتون میخوره بنویسید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته