مقالات دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو


الگوریتم Information Gain گوگل چیست و چه تأثیری در سئو دارد؟

گوگل به عنوان پیشرفته‌ ترین موتور جستجوی دنیا، از مجموعه‌ای از الگوریتم‌ های پیچیده و قدرتمند برای رتبه‌ بندی و نمایش نتایج استفاده می‌کند. یکی از این الگوریتم‌ها، الگوریتم Information Gain است که در سال‌ های اخیر نقش مهمی در درک دقیق‌ تر نیاز کاربر و بهبود کیفیت نتایج جستجو ایفا کرده است.

یوتیوب مارکتینگ چیست؟ تکنیک های بازاریابی در یوتیوب 

اگر تاکنون بازاریابی ویدیویی انجام نداده ‌اید، نگران نباشید، قطعاً تغییر از ایجاد محتوای مبتنی بر عکس در پلتفرم هایی همچون اینستاگرام یا فیسبوک، به محتوای ویدیویی در یوتیوب می تواند کمی دلهره آور باشد، اما یوتیوب یک تغییر دهنده بازی است که در بازاریابی شبکه های اجتماعی ارزش سرمایه‌ گذاری را دارد. در تمام دنیا میلیاردها نفر ساعت ‌ها به تماشای محتوا در یوتیوب می نشینند، این بدان معناست که کسب و کار شما این فرصت را دارد، برای دستیابی به مخاطب بیشتر بازاریابی یوتیوب را تجربه کند. اما دستیابی به مخاطب، معرفی برند و محصولات در یوتیوب بدون برنامه‌ ریزی، شما را به جایی نمی‌ رساند. برای موفقیت، به یک استراتژی نیاز است که در ادامه مهمترین استراتژی ‌های موفقیت در یوتیوب مارکتینگ را عنوان خواهیم کرد.

لینکدین مارکتینگ (Linkedin Marketing) چیست؟

دارکوب در کنار ارائه خدمات طراحی سایت و سئو، خدمات اینستاگرام، خدمات ادمینی لینکدین به مشتریان خود ارائه می نماید که تعرفه انجام آن ماهیانه سه میلیون تومان برای پکیج پایه به زبان فارسی و برای سایر زبان ها ماهیانه شش میلیون تومان می باشد که فرآیندهای مربوط به پشتیبانی، نگهداری، تولید محتوا و انجام امور فنی توسط تیم اینستاگرام دارکوب ارائه می گردد.

الگوریتم اینستاگرام تغییر کرد: اشتراک مهم تر از همیشه 

اینستاگرام به عنوان یکی از مهمترین پلتفرم ‌های رسانه اجتماعی برای آگاهی از برند، تعامل با مشتری و افزایش فروش می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. اما مدیریت اینستاگرام می تواند برای بسیاری از افراد چالش برانگیز باشد، چرا که با توجه به الگوریتم ‌ها و خدماتی که اینستاگرام ارائه می دهد، باید همواره دانش خود را نسبت به این پلتفرم به روز نگه دارید تا از تمام قابلیت ‌ها و ویژگی‌ هایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد، بتوانید استفاده بهینه داشته باشید.

با توجه به اینکه محتوای بسیاری در اینستاگرام در زمینه‌ های مختلفی منتشر می شود، اگر نتوانید جایگاه خود را در این فضا تثبیت کنید قطعاً نمی توانید کاربران بیشتری را با خود همراه کنید. تنها از طریق استراتژی و یک رویکرد ساختار یافته است که می توانید با محتواهای جذاب بصری و استفاده از تمام قابلیت ‌های اینستاگرام از جمله قابلیت اشتراک گذاری، به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنید.

بهترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت چیست؟

امروزه راه اندازی هر کسب و کاری به آسانی صورت می گیرد . افراد مختلف می توانند با روش های مختلف برای خود شغلی مهیا نمایند. مهمترین اصلی که در هر کسب و کاری باید به آن دقت شود مدیریت می باشد. با مدیریت صحیح می توان سریع تر به موفقیت رسید.

از این رو در بسیاری از مشاغل سیستم های مدیریت وجود دارند تا با برنامه ریزی دقیق بتوانند آن کسب و کار را به خوبی مدیریت نمایند.

 تجزیه و تحلیل کاهش ناگهانی ترافیک وب ‌سایت

ترافیک ارگانیک، توسط کاربرانی ایجاد می شود که از طریق موتورهای جستجو یا سایر منابع، به سایت دسترسی پیدا می کنند. اهمیت ترافیک ارگانیک به این دلیل است که نشان می دهد، محتوای سایت تا چه اندازه مرتبط و ارزشمند است. از این طریق موتور جستجو نیز سایت را به عنوان یک منبع اطلاعاتی مهم در اختیار کاربران قرار می دهد.

اما ترافیک وب ‌سایت همیشه پایدار نیست و می تواند بر اساس برخی از عوامل، دچار افت و خیز شود. تجزیه و تحلیل وب سایت با ابزارهای پیشرفته، یک راه آسان و سریع برای دستیابی به نتایج واقعی است. با دریافت نتایج، نسبت به دلایل کاهش ترافیک ارگانیک می توانید راهکارهای خوبی را ارائه دهید. با برخی از اقدامات اصلاحی، در مدت زمان کوتاهی مجدداً ترافیک وب سایت افزایش پیدا خواهد کرد.

چگونه در پاسخ‌ های هوش مصنوعی به کاربر باشیم؟

در دنیای امروز، هوش مصنوعی (AI) به یکی از تأثیر گذارترین ابزارها در تصمیم‌گیری کاربران تبدیل شده است. افراد برای یافتن بهترین برندها، خدمات و پاسخ‌ ها دیگر فقط به گوگل اکتفا نمی‌ کنند، بلکه به سراغ ابزار هوش مصنوعی مانند ChatGPT می‌ روند تا پاسخ‌ هایی دقیق، تحلیل‌شده و بی‌ طرف دریافت کنند. حال سؤال مهمی که پیش می‌ آید این است:
چگونه می‌توانیم در بین پاسخ‌ های ارائه‌ شده توسط هوش مصنوعی، برای کاربران دیده شویم؟

در این مقاله، به بررسی راهکارهای حضور در پاسخ‌ های مدل‌ های زبانی مانند ChatGPT پرداخته و تأثیر دیجیتال مارکتینگ با هوش مصنوعی، پرامپت‌ نویسی، سئو با هوش مصنوعی و دیگر تکنیک‌ ها را برای رونق کسب و کار مرور می‌کنیم.

راه اندازی کسب و کار اینترنتی: صفر تا صد راهی برای موفقیت در دنیای دیجیتال

در دنیای امروز، راه اندازی کسب و کار اینترنتی به یکی از مهم‌ ترین و قابل دسترس‌ ترین روش‌ ها برای رسیدن به درآمد پایدار تبدیل شده است. با گسترش اینترنت و افزایش استفاده مردم از گوشی‌ های هوشمند، کسب‌ و کارهای آنلاین روز به روز رشد بیشتری پیدا می‌کنند. در این مقاله از صفر تا صد به شما توضیح می‌دهیم که کسب و کار اینترنتی چیست، چه روش‌ هایی برای راه‌اندازی آن وجود دارد و چطور می‌توان یک ایده کسب و کار اینترنتی پولساز را به درآمد تبدیل کرد.

ثبت مکان کسب‌ و کار در اپلیکیشن بلد

در دنیای امروز که بیشتر مردم مسیرهای خود را با اپلیکیشن‌ های نقشه‌ یابی پیدا می‌کنند، حضور کسب‌ و کار شما در نقشه‌ها نه‌ تنها ضروری، بلکه یک فرصت طلایی برای بازاریابی رایگان و مؤثر محسوب می‌شود. در این مقاله به صورت کامل با روش ثبت مکان در نقشه بلد آشنا می‌شوید، مزایای آن را بررسی می‌کنیم، و همچنین به معرفی سایر پلتفرم‌ های نقشه و تأثیر آن‌ها بر برندینگ و بازاریابی محلی می‌پردازیم.

ادمین اینستاگرام غیر حضوری؛ شغلی نوین در دنیای دیجیتال با خدمات حرفه‌ ای دارکوب

در دنیای امروز که شبکه‌ های اجتماعی به بخش جدایی‌ ناپذیری از زندگی مردم تبدیل شده‌ اند، اینستاگرام به‌عنوان یکی از محبوب‌ ترین پلتفرم‌ های اجتماعی، نقش بسیار مهمی در بازاریابی دیجیتال ایفا می‌کند. بسیاری از کسب‌ و کارها و برندها برای معرفی محصولات و خدمات خود از این فضا بهره می‌برند. در همین راستا، نقش ادمین اینستاگرام به‌ خصوص به شکل غیر حضوری، بسیار پررنگ شده است. اما آیا می‌ دانید یک ادمین حرفه‌ای چه وظایفی دارد؟ و چرا همکاری با شرکت دارکوب در این زمینه می‌تواند برای کسب‌ و کار شما نقطه عطفی باشد؟

خدمات ادمینی سایت دارکوب: راهکاری ارزان جایگزین استخدام ادمین وب سایت

در دنیای دیجیتال امروز، داشتن یک وب‌ سایت تنها شروع ماجراست. موفقیت در فضای آنلاین نیازمند بروزرسانی مداوم محتوا، درج محصولات، تغییر قیمت‌ ها و انجام سایر امور روزمره مدیریتی سایت است. اینجاست که خدمات ادمینی سایت دارکوب به عنوان راه‌ حلی کامل و حرفه‌ ای وارد عمل می‌شود.

شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ، خدمات تخصصی ادمینی سایت را به صورت غیرحضوری و دورکاری ارائه می‌ دهد. این خدمات به‌ طور مشخص با خدمات پشتیبانی سایت یا سئو و بهینه‌ سازی وب‌سایت تفاوت دارد. در ادامه با جزئیات این خدمات، مزایا، تفاوت‌ها و نحوه همکاری با تیم دارکوب آشنا می‌شویم.

ثبت مکان کسب‌ و کار در Waze و بررسی بهترین روش‌ های بازاریابی محلی

در دنیای امروز که رقابت در فضای دیجیتال شدیدتر از همیشه شده، دیده‌ شدن موقعیت مکانی یک کسب‌ و کار می‌تواند عامل تعیین‌ کننده‌ ای در موفقیت آن باشد. یکی از مؤثرترین روش‌ های تبلیغات محلی، ثبت کسب‌ و کار در اپلیکیشن‌ های نقشه و مسیریابی مانند Waze، Google Maps، نشان، اسنپ، تپسی و پلتفرم‌ های اجتماعی نظیر اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و فور اسکوئر (Foursquare) است. این مقاله به بررسی کامل نحوه ثبت مکان در Waze، مزایای آن و سایر ابزارهای نقشه‌ محور و سئو محلی می‌پردازد.

انقلابی جدید در برنامه‌ نویسی با کانوا کد (Canva Code)

یکی از چالش‌ های بزرگ در زمینه توسعه وب، شکافی است که بین طراحی و کدنویسی وجود دارد. در حالی که طراحان تمرکز خود را بر روی تجربه کاربری و طراحی گرافیکی می گذارند، توسعه دهندگان به ساختار و عملکرد سیستم و کدنویسی می ‌پردازند. این دو زمینه به یکدیگر وابسته هستند، اما با ابزارهای متفاوتی باید آنها را اجرا کرد.

کانوا کد به عنوان یک ابزار نوآورانه سعی کرده است تا شکاف بین این دو موضوع را کاهش داده و به طراحان و توسعه دهندگان فرصتی بدهد تا بتوانند بدون ابزارهای پیچیده، طراحی را به کد تبدیل کنند و به توسعه دهنده نیز این امکان را می دهد که کد را به راحتی در پروژه‌ های خود استفاده کند. این ابزار با ویژگی‌ های متعدد در برنامه نویسی انقلاب جدیدی را ایجاد کرده است.

در این مقاله از دارکوب می خواهیم درباره ویژگی جدید canva code صحبت کنیم.

بازاریابی با اسنپ: جذب مشتریان جدید از طریق ثبت مکان کسب‌ و کار

در دنیای دیجیتال امروز، حضور آنلاین تنها به داشتن یک وب‌ سایت یا پیج اینستاگرام محدود نمی‌شود. یکی از مهم‌ ترین و در عین حال رایگان‌ ترین روش‌ های جذب مشتریان جدید، بازاریابی محلی یا Local Marketing است. در این مقاله، به صورت جامع بررسی می‌کنیم که چگونه می‌توان با ثبت مکان کسب‌ و کار در اسنپ و دیگر نقشه‌ ها، مشتریان محلی جذب کرد.

ثبت مکان کسب و کار در تپسی؛ گامی مؤثر در بازاریابی محلی و دیجیتال مارکتینگ

در دنیای امروز، دیده شدن کسب‌ و کار شما در پلتفرم‌های مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر مشتریان نتوانند شما را در فضای دیجیتال پیدا کنند، احتمالاً به سراغ رقبای شما خواهند رفت. یکی از ابزارهای قدرتمند اما کمتر شناخته‌ شده در بازاریابی دیجیتال، ثبت مکان کسب‌ و کار در نقشه تپسی است. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطور می‌ توانید کسب‌ و کار خود را در نقشه تپسی ثبت کنید و از این طریق بازاریابی اینترنتی خود را تقویت نمایید. همچنین به بررسی سایر روش‌ های بازاریابی محلی و دیجیتال مانند گوگل مپ، اسنپ، بلد، نشان، واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و نقشه اپل خواهیم پرداخت.

Foursquare ابزار دیجیتال مارکتینگ ناشناخته، اما قدرتمند!

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، بسیاری از کسب‌ و کارها به دنبال دیده شدن بیشتر و جذب مشتریان محلی هستند. در این میان، ابزارهایی وجود دارند که با وجود قدرت بالایشان، هنوز در میان صاحبان کسب‌ و کارهای ایرانی ناشناخته مانده‌اند. یکی از این ابزارها، Foursquare است؛ سرویسی که زمانی به عنوان شبکه اجتماعی موقعیت‌ محور شناخته می‌شد، اما اکنون به یکی از قدرتمندترین پلتفرم‌ های مکان‌ محور برای کسب‌ و کارها تبدیل شده است.

10 تا از چالش ‌ها و محدودیت ‌های تبدیل UI به وب‌ سایت

رابط کاربری یا  UI شامل عناصر بصری و تعاملی از جمله کنترل ‌های ورودی همچون دکمه‌ ها، منوهای کشویی، فیلدهای داده، اجزای ناوبری از جمله آیکون ‌ها، برچسب ‌ها و فیلدهای جستجو، اجزای اطلاعاتی از جمله اعلان‌ ها است، تا از طریق آنها کاربر بتواند تعامل خوبی را با یک وب سایت ایجاد کند. تمامی وب سایت ‌ها و برنامه ‌ها، از رابط کاربری برای درگیر کردن کاربر استفاده می کنند. در ادامه برخی از چالش ‌ها و محدودیت ‌های تبدیل UI به وب‌ سایت را مرور خواهیم کرد.

ثبت مکان کسب و کار در تلگرام؛ راهی رایگان برای جذب مشتریان محلی

در دنیای امروز که رقابت میان کسب‌ و کارها به شدت افزایش یافته، استفاده هوشمندانه از ابزارهای بازاریابی دیجیتال نقش مهمی در موفقیت برندها ایفا می‌کند. یکی از راه‌ های نوین و رایگان در بازاریابی اینترنتی، ثبت مکان کسب‌وکار در پیام‌ رسان تلگرام است. این کار ساده می‌تواند کمک بزرگی به برندسازی و جذب مشتریان محلی باشد.

گوگل چه زمانی برای Manual Action اقدام می نماید

جریمه یا اقدام دستی (Manual Action) در جعبه پیام های ورودی ابزار وب مستر گوگلGWT با نامه ایی به شما اطلاع داده می شود. نامه هایی که اگر کارشناس سئو باشید اصلا آن را دوست ندارید چون قلب شما را به تپش شدید وا می دارد، چون می تواند این نامه جریمه ای به معنای پایان ترافیک و از دست رفتن رتبه وب سایت شما باشد.

اگر تا به حال نامه جریمه دستی دریافت کرده اید می دانید که دارم درباره چه چیزی صحبت می کنم. در این مقاله به بررسی Manual Action می پردازیم.

ثبت مکان کسب‌ و کار در واتساپ: ارسال لوکیشن با نام برند

آموزش گام‌ به‌ گام برای نمایش برند شما در بخش ارسال لوکیشن واتساپ

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب