بعد از طراحی سایت برای اینکه خدمات شما به کابران معرفی شود باید اصول سئو را برای گرفتن رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو انجام دهید تا ترافیک بیشتری را به سایت هدایت کنید. همه صنایع با وجود نیازهای متنوعی که دارند، محصولات و خدماتشون رو به صورت دیجیتال بازاریابی میکنند.
بعضی ها هدفشون اینه که در سطح جهانی شناخته بشن و بعضی ها میخوان برندشونو در بازار محلی عرضه کنند. اگه شما هم یه مکان فیزیکی برای کسب دارید، حتما باید به فکر بازاریابی دیجیتال و بهینه سازیش باشید.
تو این پست میخوام براتون محصولات و ابزاری رو معرفی کنم تو این امر بهتون کمک میکنه.
اگر به طور ناگهانی متوجه کاهش رتبه سایت در گوگل شدهاید، این موضوع میتواند برای شما مثل یک کابوس باشد، چرا که اولین اتفاق این است که سایت با کاهش ترافیک مواجه میشود و به دنبال کم شدن بازدید از سایت، به طور مستقیم این موضوع بر روی کسب و کار شما تاثیر خواهد گذاشت. اما چندان نگران نباشید، در ادامه راهکارها و اقداماتی را برای شما عنوان خواهیم کرد که میتوانید به راحتی وب سایت خود را بازیابی و آن را مجدداً به رتبه یک گوگل تبدیل کنید.
ساختن تصویر یک برند که کاربران و افراد آن را دوست داشته باشند و به آن اعتماد کنند، نیاز به زمان زیادی دارد. پس از دریافت اعتماد خریداران در بخش بازاریابی، مدیریت برند کار بسیار سختی خواهد بود. اگر برخی از نکات و موارد رعایت نشوند، با کوچک ترین اشتباه و خطا مانند وب سایت قدیمی و به روز رسانی نشده، همه چیز می تواند از بین برود.
موقعیت های خاصی وجود دارد که هر کسب و کاری باید به درستی آنها را درک کرده و واکنش های درستی را ارائه دهد. در غیر این صورت به اعتبار برند آسیب هایی وارد می شود که جبران ناپذیر است. در ادامه برخی از موقعیت ها که می توانند بر مدیریت برند خدشه وارد کنند را مرور خواهیم کرد.
واژه شناخته شده وب سایت امروزه مثل یک واژه بین المللی در بین جوامع جا افتاده و اغلب به جای کلمه های World Wide Web و Internet به کار می رود ؛ صفحات وب تشکیل شده از انواع اطلاعات و عکس ها و انیمیشن و … و وب سایت ها از یک یا چند صفحه وب با توجه به موضوع مورد نظر ساخته می شوند. شاید براتون جالب باشه بدونید که اولین وب سایت چه زمانی و با چه فکری ساخته شد.
سوشیال مدیا یا شبکه های اجتماعی سال هاست که به آینه ای برای بازتاب سبک زندگی و اتفاقاتی که اطراف مان رخ می دهند تبدیل شده اند. بعید به نظر می رسد که بعد از بیدار شدن از خواب شبانه، اولین کاری که می کنیم باز کردن قفل صفحه گوشی و سر زدن به یکی از شبکه های اجتماعی یا بهتر بگوییم اینستاگرام نباشد.
در حال حاضر کسب و کارهای مدرن برای موفقیت در بخش های مختلف، برای اطلاع رسانی و دستیابی به نتایج نهایی بهتر، از داده ها استفاده می کنند. راه حل هایی که هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده ها ارائه می دهد، به کسب و کارها کمک می کند تا بتوانند تصمیم گیری های بهتری را گرفته و موفق تر عمل کنند. مدل های زبانی بزرگ در دنیای هوش مصنوعی، تحولی عظیم را ایجاد کرده اند. این مدل ها که از پارامترهای پیچیده و میلیون ها داده استفاده می کنند در درک، تولید و تحلیل زبان نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.
مدل های زبانی بزرگ قادر هستند تا به موضوعات مختلف پاسخ های دقیقی دهند، متون های طولانی و پیچیده را به شکل واضح خلاصه کنند و در بازاریابی محتوا با تولید انواع مقالات علمی، وبلاگ و یا تبلیغات در کسب و کارها تغییر ایجاد کنند. ابزارهای هوش مصنوعی فرایندهای پشتیبانی را خودکار می کنند و در طیف های مختلف موثر واقع می شوند. در ادامه یکی از مهم ترین ابزارهای هوش مصنوعی به نام دیپ سیک را بیشتر معرفی خواهیم کرد.
بازاریابی خدمات یک جنبه منحصر به فرد از بازاریابی است که به جای تمرکز بر روی یک محصول فیزیکی بر روی ارتقاء خدمات ناملموس تمرکز دارد. این فرایند که ترکیبی از استراتژی و تکنیک های مختلف برای بالا بردن رضایت مشتری است، در توسعه کسب و کارهای کوچک و بزرگ می تواند بسیار مهم باشد.
از طریق بازاریابی خدمات، کسب و کارها می توانند نسبت به رقبای خود متمایز شوند، وفاداری مشتری را تقویت کنند، به شهرت خوبی دست پیدا و مشتری بالقوه را جذب کنند.
اگر دیجیتال مارکتینگ آغاز رابطه شما با مشتری است، بازاریابی خدمات، پلی بین شما و کاربران خواهد بود. ترکیب بازاریابی دیجیتال و بازاریابی خدمات باعث می شود که کسب و کار شما بیشتر در معرض دید باشد.
صنعت تجارت الکترونیک در سرتاسر جهان در حال گسترش است و به دلیل افزایش استفاده گسترده از اینترنت و گوشی های هوشمند، تغییرات تجاری قابل توجهی به وجود آمده است. اگرچه پلتفرم های تجارت الکترونیک در حال افزایش هستند، برای طراحی سایت فروشگاهی که افراد را به سمت سایت شما جذب می کند، مراحل خاصی باید انجام شود.
اگر مغازه دارید و به فکر گسترش کسب و کارتان هستید، شاید اولین چیزی که به ذهن شما می رسد این باشد که “چطور می توانم یک سایت فروشگاهی داشته باشم؟” و یا اگر یک طراح هستید و می خواهید یک سایت فروشگاه آنلاین برای مشتری خود طراحی کنید با این سوال روبرو می شوید که “بهترین ابزار برای این کار چست؟” در هر دو حالت پلتفرم وردپرس بهترین انتخاب می تواند باشد.
طراحی فروشگاه اینترنتی به همراه چندین عامل دیگر مانند کیفیت محصول، رضایت مشتری، بازخورد عالی، آگاهی از برند و قابل اعتماد بودن، همگی در تعیین موفقیت یک سایت فروشگاهی نقش دارند.
طراح گوشی های آیفون از نمادهای طراحی بی نقص در دنیای فناوری هستند. iphone ترکیبی از زیبایی، سادگی و کارایی است و تجربه ای بی نظیر را برای کاربران به وجود آورده است. اما سوال اینجاست که آیا می توان از فلسفه طراحی آیفون برای طراحی سایت الهام گرفت؟
در واقع باید بگم بله، شما به عنوان طراح سایت می توانید در طراحی های خود از گوشی آیفون الهام بگیرید. در این مقاله بررسی می کنیم که چه درس هایی را می توانید از آیفون بگیرید.
روش های بسیاری زیادی برای طراحی فروشگاه اینترنتی وجود دارد که استفاده از فروشگاه ساز ها و سایت ساز ها یکی از روش های انجام آن می باشد که با توجه به سرعت انجام کار و هزینه پایین آن نسبت به سایر روش ها محبوبیت بسیاری دارد.
به جرات می توان گفت که بک لینک سازی یکی از پر کاربردترین اصطلاحات دنیای دیجیتال مارکتینگ و بهینه سازی های موتورهای جستجو می باشد. اکثر افرادی که به تازگی اقدام به راه اندازی سایت کرده و به دنبال راه های سریع و زود بازده برای رشد رتبه در گوگل و سئو بهتر هستند، احتمالا بارها و بارها با کلمه بک لینک و مفهوم آن برخورد داشته و گاها مدت زیادی را به دنبال روش های ساخت آن گشته اند.
بک لینک ها یکی از مهم ترین عوامل کسب موفقیت در سئو سایت هستند و ما نیز در این مطلب از سری مقالات آموزشی ارائه شده توسط شرکت طراحی وب سایت دارکوب، قصد داریم به سراغ بک لینک و نحوه صحیح بک لینک سازی برویم. در صورتی که قصد گرفتن بک لینک های تاثیر گذار در رتبه سئو را دارید، توصیه می کنیم که همین امروز با مشاوران و متخصصان بخش دیجیتال مارکتینگ ما تماس گرفته و از بروزترین متدهای بهینه سازی سایت، تکنیک های سئو کلاه سفید و کسب ترافیک بیشتر بهره مند شوید.
شاپیفای به عنوان یک پلتفرم تجارت الکترونیک برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین شناخته می شود. این پلتفرم می تواند ساخت وب سایت را به صورت یکپارچه انجام و یک راه حل همه جانبه را برای همه کسب و کارها ارائه دهد. شاپیفای می تواند قالب های قابل تنظیمی را همراه با ابزارهای کاربرپسند به کسانی که می خواهند فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنند، ارائه دهد.
این فروشگاه ساز در دنیا شناخته شده است، اما متاسفانه برای برخی از کاربران چندان مفید واقع نمی شود. در ادامه چالش های تبدیل شاپیفای به وردپرس، طراحی سایت فروشگاهی با شاپیفای و مزایای استفاده از وردپرس به جای شاپیفای را مورد بررسی قرار می دهیم.
هنگامی که به بهینه سازی سایت برای موتور جستجو (SEO) فکر می کنید، مهم است که به تمام جنبه هایی که یک استراتژی موفق را تشکیل می دهند نگاه کنید. بک لینک سازی، محتوا، کلمات کلیدی، متا تگ ها.
در حالی که ممکن است ساده به نظر برسند، اما لینک های بازگشتی برای سئو بسیار ضروری هستند. حفظ رتبه بالای صفحه اول در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) چالش برانگیز است. گاهی اوقات بسیار زمانبر است و باید تمام استراتژی های مختلف سئو را به خاطر بسپارید تا رتبه خوبی کسب کنید.
به فرآیند ایجاد لینک در سایر سایتها به منظور بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو بک لینک سازی گفته می شود که در همین ابتدای مقاله نتیجه بررسیمون رو اعلام میکنیک که جواب اون خیر هست. در حقیقت چیزی که در فرآیند سئو و بهینه سازی وب سایت از بین رفته بک لینک سازی بی کیفیت و اسپمی هست و چیزی که از قبل مهمتر شده داشتن بکلینک های با کیفیت هست. در حقیقت هنوز هم داشتن بک لینک های با کیفیت یکی از مهمترین فاکتورها در رتبه دهی سایتها در موتورهای جستجو هست که البته به تنهایی وجود آن کافی نیست.
اگر اطلاعاتی در مورد سیستم های مدیریت محتوا (CMS) ندارید به طور ساده میتوان گفت این سیستم یک نرمافزار کاربردی است که این امکان را به کاربر میدهد تا بتواند محتوای دیجیتال را برای سایت خود ایجاد، آن را ویرایش، انتشار و در نهایت ذخیره کند. دنیا همواره در حال توسعه است و برای عقب نماندن از تکنولوژی و پیشرفتها، باید مدام در حال به روزرسانی باشیم.
طراحی وب سایت نیز از این قاعده مستثنا نیست، باید از طریق سیستم مدیریت محتوا بتوانید یک وب سایت جذاب و کاربردی را طراحی کنید. در ادامه برخی از برنامههای مدیریت محتوا که بسیار سریع و کاربردی هستند را معرفی خواهیم کرد.
هوش مصنوعی به سرعت در حال تغییر صنعت دیجیتال مارکتینگ است. در بسیاری از کسب و کارها، استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی بنر سایت رایگان رایج شده است. برهمین اساس چندین سایت طراحی بنر رایگان و نرم افزار طراحی گرافیکی هوش مصنوعی ایجاد شده که در عرض چند دقیقه بنر و تصاویری با طراحی حرفه ای ارائه می کنند.
در دنیای امروز که رقابت در فضای دیجیتال به شدت افزایش یافته است، انتخاب یک آژانس مشاور دیجیتال مارکتینگ حرفهای میتواند تفاوتی چشمگیر در موفقیت یا شکست کسب و کار شما ایجاد کند. شرکت هایی که در این حوزه فعالیت میکنند، خدمات متنوعی ارائه میدهند که از سئو و گوگل ادز گرفته تا بازاریابی شبکه های اجتماعی و طراحی وب را شامل میشود. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های برترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ در تهران آشنا کنیم و به طور خاص از دارکوب به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در این صنعت نام ببریم.
صاحبان کسب و کارها و مشاغل کوچک و بزرگ اگر تا به امروز وب سایتی را برای خود راه اندازی نکرده باشند، مطمئن هستیم در چند سال اخیر به این آگاهی رسیده اند که برای افزایش میزان فروش و پیدا کردن مشتری های بیشتر، راه اندازی وب سایت فروشگاهی می تواند سریع ترین و بهترین گزینه باشد.
در روزهایی که بازار با شتاب بسیاری پیش می رود، بازاریابی در تهران به عنوان مرکز یک محور اصلی جهت هدایت کسب و کارها به سمت موفقیت، بسیار مهم به شمار می آید. بازاریابی شهرت برند را تقویت و فروش را افزایش می دهد، بنابراین برای هر کسب و کاری از اهمیت بالایی برخوردار است.
بازاریابی تنها به تبلیغات پر زرق و برق منتهی نمی شود، یک استراتژی جامع است که تبلیغ، فروش و توزیع محصول را در بر می گیرد و دامنه آن به اندازه ای گسترده است که می تواند تعامل با مشتری و نتیجه کسب و کار را تحت تاثیر قرار دهد. در حال حاضر در مقابل بازاریابی آفلاین، بازاریابی آنلاین دستاوردهای بسیاری را برای کسب و کارها به همراه دارد و شرکت های بازاریابی با تمرکز بر روی بازاریابی دیجیتال ایده ها و استراتژی های مهمی را ارائه می دهند.
رسانه های اجتماعی در بازاریابی سایت های فروشگاهی بسیار تاثیرگذار هستند. رسانه های اجتماعی از جمله اینستاگرام به کسب و کارها کمک می کنند تا محصولات خود را به نمایش بگذارند، خریداران را جذب کنند و خریداران خرید آنلاین انجام دهند. کسب و کارها فرصتی را به دست می آورند تا بتوانند در کنار فروش حضوری، فروش آنلاین را نیز تجربه کنند. ب
ا توجه به اینکه شبکه های اجتماعی می توانند ترافیک خوبی را به سمت سایت های فروشگاهی هدایت کنند، باید از تمام امکانات برای بازاریابی در این پلتفرم ها استفاده کنید. به راحتی با استفاده از بازاریابی در رسانه های اجتماعی می توانید برای وب سایت خود بک لینک های قدرتمندی ایجاد کنید، به طور مستقیم محصولات را در شبکه اجتماعی معرفی و به فروش برسانید، با مشتریان تعامل مستقیم داشته باشید و پشتیبانی خوبی را ارائه دهید.