پس از اینکه سایت را طراحی و اجرا کردید، قبل از اینکه وب سایت برای عموم قابل دسترس باشد، باید تست هایی را بر روی وب سایت انجام دهید تا از عملکرد و قابلیت های آن اطمینان حاصل کنید. زمانی که تست ها بر روی وب سایت انجام می شود، هرگونه مشکل، نقص و اشکال برطرف، سپس می توان وب سایت را در دسترس عموم قرار داد. هر یک از تست ها در بخش های مختلف دارای نتایجی هستند که این نتایج با نتایج پیش بینی شده مورد مقایسه قرار می گیرند و هر گونه عدم تطابق باعث می شود که شما به یک مشکل یا نقص پی ببرید.
بستر اینترنت برای کسب و کارها به یک فضای مهمی تبدیل شده است که به راحتی می توانند خدمات، محصولات و اطلاعات خود را با کاربران به اشتراک بگذارند. اگر می خواهید این تعامل را گسترده تر انجام دهید و به بازارهای جهانی نیز دسترسی داشته باشید، در طراحی وب سایت خود از ویژگی چند زبانه بودن وب سایت استفاده کنید. طراحی یک سایت چند زبانه می تواند در این مسیر کمک بزرگی به شما کند. گرچه وب سایت ها در کنار کسب و کارهای حضوری توانسته اند منجر به افزایش درآمد و سود بیشتر شوند، اما با برقراری ارتباط با سایر افراد غیر هم زبان می توانید از دیگر فرصت ها نیز بهره مند شوید.
فروشگاه آنلاین شما تا زمانی که فروش خوبی دارد، همچون یک کشتی قوی رو به جلو است. شما به عنوان یک ناخدا از فروش بالای سایت خوشحال و رضایتمند هستید، اما زمانی که فروش سایت کاهش پیدا می کند، شوکه خواهید شد. قطعاً دلیل یا دلایلی برای کاهش فروش وجود دارد. اگر می خواهید کشتی شما غرق نشود، سوراخ های آن را پیدا و آنها را ترمیم کنید.
همانطور که می دانید امروزه بسیاری از مشاغل کسب و کار خود را به وسیله اینترنت توسعه و گسترش داده اند. از همین رو در فضای اینترنت نیز رقابت افزایش یافته است . برای آنکه بتوان در بستر اینترنت به تجارت و کسب و کار پرداخت در مرحله اول باید یک سایت داشته باشید. در واقع کاربران و مخاطبان از طریق این سایت با شما ارتباط برقرار می کنند و کسب و کارتان را می شناسند. سایت های موجود در اینترنت به چند دسته عمده تقسیم می شوند.
دنیای تبلیغات دنیایی گسترده است که ورود به آن انتها ندارد. برای انتخاب بهترین گزینه تبلیغات باید هدف از تبلیغات را مشخص کرد تا استراتژی درستی پیاده سازی شود. در ایران تبلیغات مختلفی برای معرفی محصول و خدمات اجرا می شوند که هر یک می توانند کاربران مختلفی را مورد هدف قرار دهند. در سال های اخیر به دلیل استفاده گسترده از اینترنت و ارائه خدمات اینترنتی در حوزه های مختلف، انتشار تبلیغات در این فضا بیشتر شده است، چرا که به صورت گسترده می توانند باعث جذب ترافیک سایت ها شوند. در ادامه انواع تبلیغات اینترنتی را بیشتر توضیح خواهیم داد.
نام دامنه آدرس وب سایت شما است که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد به راحتی به وب سایت شما در اینترنت دسترسی داشته باشند و میزبانی وب جایی است که تمام داده ها و فایل های شما در آن ذخیره می شود. برای اجرای روان وب سایت خود باید هر دو مورد را در محل خود داشته باشید. برای موفقیت آمیز بودن حضور خود در اینترنت، باید درک درستی از هر دو، نام دامنه و میزبانی وب داشته باشید. در این مقاله می خواهیم راجب دامنه و هاستینگ اطلاعات کسب کنیم.
برای هر کسب و کاری که در هر حوزهای فعالیت میکند، وجود یک وب سایت میتواند در روند موفقیت آن بسیار مهم باشد. وب سایتها میتوانند با اهداف مختلفی طراحی و ایجاد شوند، ممکن است ساخت وب سایت یک فرایند طاقت فرسا به شمار میآید، اما ابزارهای زیادی وجود دارند که میتوانید به راحتی طراحی سایت خود را انجام دهید. حتی کسانی که جزو افراد مبتدی به شمار میآیند و تجربه برنامهنویسی یا طراحی سایت را ندارند، از طریق برخی از ابزارها به راحتی میتوانند سایت مورد نظر خود را طراحی کنند. در ادامه سعی کردهایم برای طراحی سایت در کمترین زمان ممکن، نکات مهم را یادآوری کنیم.
در این مقاله میخوایم بفهمیم که سیستم مدیریت محتوا چیه؟ چه سیستمهایی از اونها توی بازار وجود داره؟ هدفش چیه؟ چه تصورات غلطی در موردش هست؟ و چه ویژگی هایی داره؟ در انتها هم در مورد مزایای تجاری و آناتومی اون حرف میزنیم
امروزه مزایای بی شماری که یک سایت می تواند برای توسعه شخصی و تجاری به همراه داشته باشد بر کسی پوشیده نیست. سایت ها فرصت ها و موقعیت های بسیار متنوعی را در اختیار شرکت ها، خوانندگان و اشتراک گذاران قرار می دهند. از ارائه و ارتباطات شخصی گرفته تا برنامه های آموزشی جهانی و مشارکت های تجاری. هر روز افراد بیشتری به دنبال راهی برای استفاده کارآمد از پتانسیل نامحدود وب جهانی برای رشد شخصی و حرفه ای هستند.
بازاریابی در شبکه های اجتماعی می تواند شما را بهتر به کاربران معرفی کند. برای مشاغل و کسب و کارهایی که باید با خریداران و یا مصرف کنندگان کالا در تعامل باشند، استفاده از بسترهایی همچون شبکه های اجتماعی می تواند آنها را در مسیر موفقیت قرار دهد. زمانی که صحبت از شبکه های اجتماعی می شود، در بین گزینه ها اینستاگرام توانسته به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب در میان ایرانیان معرفی شود. این پلتفرم با بیش از 40 میلیون کاربر در ایران توانسته نسبت به سایر شبکه های اجتماعی بستر مناسب تری برای معرفی کسب و کارها، فروش محصولات و ارائه خدمات باشد. یکی از راه های معرفی کسب و کارها در اینستاگرام، تبلیغات و اینستاگرام مارکتینگ است که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.
در دنیای دیجیتال امروزی، کسب و کارها فرصتهای بسیاری را برای تبلیغات محصولات و خدمات خود در اختیار دارند. روشهای مختلفی برای تبلیغات وجود دارد، اما تبلیغ در وب سایتها اغلب نتایج بهتری در پی دارد. وب سایتها این امکان را میدهند تا کسب و کارها با مخاطبان هدف بیشتری در ارتباط باشند، این تعامل باعث میشود نرخ ترافیک سایت بالاتر برود. میتوان به طور استراتژیک تبلیغات را در وب سایتهایی انجام داد که مرتبط با کسب و کار مورد نظر هستند، تا زمانی که تبلیغات انجام میشود نه تنها اعتبار برند افزایش پیدا کند، بلکه منجر به فروش بیشتر شود. از میان انواع تبلیغات، تبلیغات کلیکی میتواند منجر به افزایش ترافیک سایت و فروش بیشتر شود، در ادامه این تبلیغات را بیشتر توضیح خواهیم داد و معایب و مزایای آن را بررسی خواهیم کرد.
این روزها برای بازاریابی آنلاین کسب و کار خود به چیزی بیش از یک وب سایت یا صفحه رسانه اجتماعی نیاز دارید. در واقع، هرچه حضور دیجیتالی شما بیشتر باشد، دستاوردهای بهتری نصیبتان می شود. یک برند بدون حضور آنلاین مانند یک پرنده بدون بال است. با وجود تمام تلاشهایش، این برند به این زودیها به جایی که لایق آن است، نمیرسد. امروزه شرکت ها برای رسیدن به اهداف خود به ترکیب مناسبی از راه حل های بازاریابی اینترنتی نیاز دارند. در این مقاله، نگاهی دقیقتر به دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده میاندازیم که نتایج فوری را ارائه میدهند و اینکه چگونه یک حضور مجازی خوشساخت، وجود فیزیکی برند شما را تقویت و ارتقا میدهد. در این مقاله به شما روش های جدید دیجیتال مارکتینگ را آموزش می دهیم.
بازاریابی دیجیتال به هر روش بازاریابی اطلاق می شود که از طریق دستگاه های الکترونیکی انجام می شود که به نوعی از کامپیوتر استفاده می کنند. این موضوع تلاش های بازاریابی آنلاین است که در اینترنت انجام می شود. در فرآیند انجام بازاریابی دیجیتال، یک کسب و کار ممکن است با طراحی سایت، استفاده از موتورهای جستجو، وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی، ویدئو، ایمیل و کانال های مشابه برای دستیابی به مشتریان استفاده کند.
این روز ها راه اندازی وب سایت ها یکی از دغدغه های مهم هر کسب و کاری محسوب می شود . با توجه به این که کاربران اینترنت همه روزه در حال افزایش می باشند این فضا به بستری مناسب برای تجارت و کسب و کار تبدیل شده است . در سال های اخیر مشاغل مختلفی به واسطه اینترنت و شبکه های اجتماعی به وجود آمده اند . استارت آپ های به وجود آمده توانسته اند در مدت زمان کوتاهی به موفقیت چشم گیری برسند و کاربران بسیاری را به سمت خود جذب نمایند . برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین که در مدت زمان کمی به موفقیت برسد اولین قدم طراحی وب سایت حرفه ای است .
بسیاری از کسب و کارهایی که به صورت فیزیکی و حضوری محصولات و کالاهای خود را به فروش می رسانند، بخشی از کسب و کار خود را نیز به صورت اینترنتی اداره می کنند. با توجه به اهمیت اینترنت، کمبود زمان و مشغله فراوان، بسیاری از خریداران ترجیح می دهند از وب سایت های فروشگاهی مایحتاج خود را تامین کنند.
وب سایت فروشگاهی، وب سایتی است که کاربران یا خریداران می توانند با مشاهده کاتالوگ محصولات، آنچه که نیاز دارند را به صورت اینترنتی خریداری کنند. بنابراین اگر تا به اکنون وب سایت فروشگاهی خود را راه اندازی نکرده اید، بخش بزرگی از کاربران و خریداران بالقوه را از دست داده اید. بسیاری از سایت های فروشگاهی با طراحی بینظیر، توانسته اند خریداران وفاداری داشته باشند.
شبکه جهانی وب به بخش بزرگی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است و این صنعت پررونق با سرعت در حال رشد است. طراح سایت از اصلی ترین زمینه های کاری این صنعت هستند. با این رشد، تقاضا برای بازاریابی دیجیتال و کارشناس دیجیتال مارکتینگ افزایش می یابد، زیرا مشتریان بخش زیادی از زمان خود را در اینترنت سپری می کنند.
دنیای دیجیتال، دنیای پرسرعتی است که باعث تغییر رفتار کاربران شده است. به طوری که آنها زمان بیشتری را به صورت آنلاین، در فضای مجازی می گذرانند که این تغییر رفتار کاربران مسیری را برای تبلیغات هدفمند باز کرده است. اینک تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی، به عنوان یکی از ابزارهای ضروری برای کسب و کارها تبدیل شده است، تا دامنه دسترسی خود را گسترش داده و به جایگاه های رفیعتر بیاندیشند. تبلیغات اینترنتی مزایای متعددی دارد که روش های سنتی نمی توانند اهداف مورد نظر را به خوبی پاسخ دهند. بازاریابی اینترنتی از طریق تبلیغات با دو هدف افزایش فروش و معرفی برند، کار خود را آغاز می کند. تبلیغ های اینترنتی می توانند باعث افزایش ترافیک در سایت ها و شبکه های اجتماعی شوند و کاربران را به خریداران تبدیل کنند.
رنگ قدرت داره. میتونه نگرش مردم در مورد شرکتتونو تغییر بده. میتونه حسی که مردم موقع استفاده از سایتتون دارن رو بهتر کنه. یه سایت تجاری زیبا قبل از اینکه به فضا و متن بستگی داشته باشه، اول از همه به رنگ بستگی داره و محلی که رنگها استفاده میشن. اینها هستند که روی حس و حال کاربر اثر میذارن. انتخاب پالت رنگی صحیح میتونه کاربرها رو به خریدار تبدیل کنه. بنابراین میبینید که انتخاب رنگ چقدر میتونه برای سایتتون مهم باشه.
رنگ بالاخص برای داده های بصری از اهمیت فوق العاده ای برخورداره. تم رنگیای که استفاده میکنید میتونه تون بصری سایت رو مشخص کنه و هر رنگ در واقع پیام خاصی رو در طراحی وب سایت به کاربر میفرسته.
با وجود اینترنت شاید دیگر دنیا چندان بزرگ به نظر نمیرسد. دنیای شگفتانگیز اینترنت، نه تنها بر زندگی و ارتباطات ما تاثیر گذاشته است، بلکه توانسته استراتژی کسب و کارها را نیز تغییر دهد. وجود اینترنت و طراحی وب سایت، منجر به رشد تجارتها میشود. در دنیای امروز وجود یک وب سایت برای کسب و کار از اهمیت بسیاری برخوردار است، علاوه بر اینکه اعتبار کسب و کار را بهبود میبخشد، برند شما را به دنیا معرفی میکند، منجر به افزایش فروش و خدمات میشود و در مدت زمان کوتاهی میتوانید پیشرفتهای چشمگیری را تجربه کنید. اما هر نوع وب سایتی نمیتواند منجر به موفقیت کسب و کارها شود. سئو، یکی از راهکارهای ارتقاء سایت است تا با جذب ترافیک بتوانید با کاربران بیشتری در ارتباط باشید.
کاربران اینستاگرام از زمان راه اندازی این پلتفرم که تنها اشتراک گذاری عکس و فیلم را پوشش می داد، تا به امروز که به عنوان یک رسانه اجتماعی مهم برای کسب و کارها شناخته می شود، این رسانه را دنبال می کنند. بنابراین جای تعجب نیست که در هر کسب و کار و شغلی، ردپای اینستاگرام را می توان مشاهده کرد. در ادامه، اینستاگرام مارکتینگ و تاثیر اینستاگرام بر سئو را بیشتر توضیح خواهیم داد.