مقالات


سئو خارجی (خارج سایت) چیست؟

نوشته شده توسط

احتمالاً صدها بار شنیده اید که بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا سئو (SEO) یک ابزار بازاریابی دیجیتال حیاتی است. اما آیا واقعاً می دانید سئو چگونه کار می کند؟ حتی اگر درک اولیه ای از آنچه مستلزم آن است داشته باشید، ممکن است هنوز درک کاملی از این فرآیند پیچیده و چندوجهی نداشته باشید.

سئو از عناصر متعددی تشکیل شده است و دانستن اینکه آنها چیستند و چگونه کار می کنند، برای درک اینکه چرا سئو بسیار مهم است، کلیدی است. به طور خلاصه، سئو بسیار مهم است زیرا باعث می شود وب سایت شما بیشتر دیده شود و این به معنای ترافیک بیشتر و فرصت های بیشتر برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان منفعل و ثابت است.

سئو داخلی (داخل سایت) چیست؟

نوشته شده توسط

امروزه با افزایش استفاده از اینترنت و به طبع آن طراحی سایت های مختلف برای کسب و کار های بزرگ و کوچک، دیده شدن وب سایتتان بیش از پیش حائز اهمیت است.

اغلب کاربران با جستجو و تایپ کلمات مورد نظرشان، نتایجی را مشاهده می کنند که موتورهای جستجو برای آنها فراهم کرده است. این نتایج از بررسی سایت های بی شماری توسط موتورهای جستجو نشأت گرفته اند.

اگر سایت شما کامل و غنی از محتوا باشد ولی نتواند نظر موتورهای جستجو را جلب کند، ممکن است هیچ وقت در نتایج آنها نمایش داده نشوید که نتیجه آن عدم دسترسی کاربر به محتوای سایت شما خواهد بود.

از این رو موضوعی به نام بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو مطرح شده است که آن را به اختصار سئو می نامند.

چگونه دیجیتال مارکتینگ کنیم؟

نوشته شده توسط

با توجه به اینکه امروزه اینترنت چقدر در دسترس است، تعداد افرادی که هر روز آنلاین می شوند همچنان در حال افزایش است. در واقع، استفاده “مستمر” از اینترنت در میان بزرگسالان تنها در سه سال گذشته 5 درصد افزایش یافته است، نحوه خرید مردم هم همراه با آن تغییر کرده است، این روند به این معنی است که بازاریابی آفلاین به اندازه گذشته دیگر مؤثر نیست.

 

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال که به آن بازاریابی آنلاین نیز می گویند، به تمام تلاش های بازاریابی که در اینترنت انجام می شود اشاره دارد. کسب‌وکارها از کانال‌های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و سایر وب‌سایت‌ها برای ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه استفاده می‌کنند. این اصطلاح همچنین شامل ارتباط از طریق پیام های متنی یا چند رسانه ای نیز می شود.

طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا PHP؟

نوشته شده توسط

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، نمی توان اهمیت داشتن یک وب سایت را نادیده گرفت. با این حال، وقتی تازه شروع به کار می کنید، ممکن است بودجه لازم برای استخدام یک طراح وب را نداشته باشید. بنابراین وظیفه به جای او، بر عهده شما یا تیمتان است.

تجربه کاربری و سهولت استفاده برای اطمینان از اینکه وب سایت شما وظیفه اطلاع رسانی و فروش به مشتری را انجام می دهد به همان اندازه مهم است. اما نگران نباشید، لازم نیست شروع به یادگیری نحوه کدنویسی کنید یا در مورد یک فرآیند طراحی طولانی، استرس داشته باشید. البته شما همیشه می توانید یک طراح وب حرفه ای استخدام کنید، اما اگر بودجه ندارید، می توانید از راه های دیگری به طراحی وب سایت ارزان اقدام کنید.

دیجیتال مارکتینگ با واتس اپ

نوشته شده توسط

ما از پیام رسان ها برای گپ زدن با دوستان و خانواده، به اشتراک گذاشتن افکار، ایده ها و احساسات خود استفاده می کنیم. این اغلب یک فضای خصوصی است، بدون تبلیغات اینترنتی. به دلیل محبوبیت این پیام رسان ها، استفاده از آنها در تبلیغات اینترنتی و بازاریابی های اینترنتی روز به روز در حال افزایش است.

دیجیتال مارکتینگ واتس اپ نوعی بازاریابی برپایه پیام رسان (Messenger)  است که به معنای تبلیغ یک برند از طریق واتس اپ است. این امکان به برندها کمک می کند تا به مخاطبان زیادی دست یابند، روابط قوی با مشتریان ایجاد کنند و فروش را افزایش دهند.

تأثیر وب 3 بر روی طراحی وب سایت

نوشته شده توسط

همانطور که می دانید اینترنت یک شبکه گسترده جهانی است که در بین شبکه های کامپیوتری جریان دارد. در حقیقت اینترنت مجموعه ای از کامپیوتر ها در سراسر جهان است که توسط راه های ارتباطی مشخصی با هم در ارتباطند. خطوطی که شامل چندیدن خط داده با پهنای باند بالا است که ستون فقرات اینترنت را تشکیل می دهند.

برای اتصال به اینترنت به یک ارائه دهنده خدمات اینترنتی (ISP) نیاز است که از طریق کابل، DSL یا فیبر امکان اتصال را فراهم می کند.

در سال های اولیه ظهور اینترنت، مردم با استفاده از کامپیوترهای خانگی و مودم به صورت شماره گیری به اینترنت وصل می شدند. اما امروزه با پیشرفت دستگاه های ارتباطی، همچون تلفن های هوشمند، این امکان فراهم است که افراد همیشه به اینترنت متصل باشند. اینترنت اشیاء، لوازم و سیستم های خانگی به دستگاه های هوشمندی تبدیل شده اند که می توان از طریق اینترنت آن ها را نظارت و کنترل کرد. همانطور که انتظار می رود اینترنت به رشد و تکامل خود ادامه می دهد و به بخش جدایی ناپذیری از زندگی روزمره تبدیل می شود.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

نوشته شده توسط

به وسیله استراتژی دیجیتال مارکتینگ می‌توانید یک برنامه مطلوب و عالی برای رسیدن به اهداف خود داشته باشید در این مقاله با ما همراه باشید تا با گام‌های استراتژی دیجیتال مارکتینگ و تعریف مزایای آن بیش‌تر آشنا شوید.

آمار سئو ۲۰۲۲

نوشته شده توسط

سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization است که به فارسی میتوان آن را بهینه سازی موتور جستجوگر نامید. در واقع سئو به معنی کمک کردن به موتور‎‎های جستجوگر اینترنتی برای برقراری ارتباط بهتر و بهبود رویت و ارتباط برقرار کردن با وب سایت‎‎‎ها در زمان تجزیه و تحلیل داده ها است. در واقع زمانی که این ارتباط برقرار شود موتورهای جستجو گر توجه بیشتری به پلتفرم سئو شده معطوف می‎‎‎کنند و آن را راحت‎تر برای کاربران در حال جستجو به نمایش می‎‎‎گذارند.

این نوع بهینه سازی به سایت کمک میکند تا در یک جستجو و فرآیند طبیعی در اینترنت بتواند خود ر به نمایش بگذارد و به سادگی کاربران را به آن سو هدایت کند. قرار گرفتن در رتبه بندی‎های بالاتر باعث می‎شود که کاربران بتوانند در آینده هم به سادگی به سایت به عنوان برترین مرجع‎‎‎ها مراجعه کند. همچین می‎توان سئو را یک مجموعه کامل از روش‎‎های استراتژیک در تغییر رتبه بندی سایت‎ها دانست.

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

نوشته شده توسط

شبکه های اجتماعی یکی از بهترین کانال ها برای حفظ ارتباط با مشتریان هستند. رسانه‌های اجتماعی پتانسیل بسیار زیادی را برای کسب‌وکارها به ویژه کسب و کارهای کوچک فراهم می‌کنند، زیرا مصرف‌کنندگان معمولاً روزانه وارد آن می‌شوند و در معرض محتوای بسیاری قرار می‌گیرند. با این حال، چالش های بزرگی را برای مشاغل ایجاد می کند، زیرا فضایی است که همیشه در حال تغییر است که بسیار پر سر و صدا و شلوغ است.

اصطلاح بازاریابی رسانه های اجتماعی (social media marketing (SMM)) به استفاده از رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی برای بازاریابی محصولات و خدمات یک شرکت اشاره دارد. بازاریابی رسانه های اجتماعی راهی را برای شرکت ها فراهم می کند تا با مشتریان فعلی درگیر شوند و به مشتریان جدید دست یابند. بازاریابی رسانه های اجتماعی دارای ابزارهای تجزیه و تحلیل داده های هدفمند است که به بازاریابان اجازه می دهد موفقیت تلاش های خود را پیگیری کنند. رسانه های اجتماعی نحوه عملکرد ما را به عنوان یک جامعه تغییر داده اند، از جمله نحوه ارتباط ما با یکدیگر. همانطور که پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام شروع به کار کردند، کسب و کارها نیز مورد توجه قرار گرفتند. آنها شروع به استفاده از این پلتفرم ها برای پیشبرد منافع خود از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی کردند. به این دلیل که نوه شبکه های اجتماعی ها می توانند رفتار مصرف کننده را تغییر دهند.

روش‌ های اصلی دیجیتال مارکتینگ کدام‌اند؟

نوشته شده توسط

اگر می‌خواهید استراتژی بازاریابی کسب و کارتان را بهبود ببخشید و میزان بازدید از وب‌سایت خود و فروش محصولاتشان را افزایش دهید در این مقاله با ما همراه باشید تا با مفهوم دیجیتال مارکتینگ، اهمیت و روش‌های اصلی آن آشنا شوید.

چرا از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنیم؟

نوشته شده توسط

اینستاگرام یکی از مهم‌ترین محیط‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی است که امروزه به همه کسب و کارها پیشنهاد می‌شود از آن استفاده کنند و در آن فعالیت داشته باشند چرا که این فضای مجازی توانسته بستری را فراهم کند که بدون توجه به مرزها و محدودیت‌های اجتماعی فرصتی را برای بهتر دیده شدن فراهم کرده است. با بالا رفتن کاربران و مخاطبان شما می‌توانید میزان فروش خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید.

در دیجیتال مارکتینگ چه می‌کنند؟

نوشته شده توسط

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ اصطلاحی است که امروزه به عنوان یکی از مهمترین زیر مجموعه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ های مدیریت بازاریابی و تبلیغات شناخته میشود. با توجه به پیشرفت و افزایش محبوبیت دنیای اینترنت و در دسترس قرار گرفتن و سهولت اتصال به اینترنت امروزه دنیای دیجیتال نقش پررنگی را در تمام بیزینسها بر عهده گرفته است. به نحوی که امروزه دیجیتال مارکتینگ یک دانش مستقل محسوب میشود و در اغلب دانشگاههای معتبر تدریس میگردد.

اگرچه تعریف دیجیتال مارکتینگ اندکی دشوار است اما به طور کلی می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎۳‎توان گفت دیجیتال مارکتینگ عبارت است از مجموعه فعالیت‎ هایی که در بستر ابزارهای دیجیتال مانند وب، اینترنت، موبایل و… که سبب افزایش بازدید سایت در گوگل و یا سایر شبکه‎ های اجتماعی می‎گردد، تشکیل شده است. در پی این فعالیت‎ها یک برند می‎تواند شناخته ‎تر شود. دیجیتال مارکتینگ به بهبود وضعیت کسب و کارهای و بازاریابی اینترنتی کمک شایانی می‎نماید.

دیجیتال مارکتینگ با اینستاگرام

نوشته شده توسط

مدت‌ها است که جامعه کاربران اینستاگرام به یک میلیارد کاربر فعال رسیده است. ۵۰۰ میلیون نفر از این کاربران که در سراسر دنیا مستقر هستند، هر روز در حال تماشای استوری‌های اینستاگرام می‌باشند. ۲۰۰ میلیون نفر از این کاربران، به طور روزانه، حداقل از یک صفحه کاری در اینستاگرام دیدن می‌کنند و از همه مهم‌تر اینکه ۶۲ درصد از آن‌ها در یک نظرسنجی اعلام کرده‌اند که اینستاگرام در تصمیمات خریدشان نقش مهمی دارد. تمام این موارد باعث می‌شود که دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام و خدمات اینستاگرام در زمینه بازاریابی اینترنتی، هر روز در حال پیشرفت باشد و اهمیت بسیاری پیدا کند.

فونت برای اینستاگرام

نوشته شده توسط

فونت برای اینستاگرام


سایر فونت ها

چگونه محتوایی با کیفیت برای وب سایت تولید کنیم؟

نوشته شده توسط

بازاریابی محتوایی یکی از تکنیک های تاثیر گذار و مفید در دنیای دیجیتال مارکتینگ است. برای درک اثر این فاکتور مهم کافیست تا کمی به اهمیت تولید محتوا فکر کنید. هدف از تولید محتوا به همان نیاز اصلی صاحبان وب سایت ها یعنی دریافت ترافیک بیشتر و افزایش بازدید سایت ها و وبلاگ هایشان باز می گردد.

تولید محتوا در نوع خود مهم ترین و اثر بخش ترین تلاش ها برای بهبود سئو سایت و تبلیغات اینترنتی می باشد. محتوا می تواند عامل اصلی جذب مخاطب و کاربران تازه و حفظ کاربران فعلی باشد و برای راه اندازی یک وب سایت حرفه ای، تولید محتوا یکی از جدانشدنی ترین قسمت ها برای رشد و کمک به افزایش فروش و سودآوری بیشتر می باشد.

چگونه در Google Discover باشیم؟

نوشته شده توسط

شرکت گوگل در چند سال اخیر تلاش های بسیاری را در ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود کرده و هر چند وقت یکبار با یک پلتفرم یا یک سرویس خدمات رسانی جذاب و کاربردی از این غول بزرگ فناوری آشنا می شویم که در نوع خودش جذاب و مفید می باشد.

علت این موضوع نیز رشد هوش مصنوعی گوگل و جمع آوری داده های با اهمیتی است که موتور جستجوی این شرکت از نوع رفتار و سرچ هایی که کاربران در آن انجام می دهند بدست می آورد. برای همین است که این شرکت می کوشد تا با استفاده از تازه ترین شیوه ها، مفید ترین و پر طرفدارترین مطالب را در قالب پلتفرم های جذاب و کاربرپسند در اختیار همگان قرار دهد.

چگونه در نقشه گوگل بالا باشیم؟

نوشته شده توسط

احتمالا در هنگام جستجو کردن نام یک محصول خاص و یا کلمات کلیدی مختلف، گاها در همان ابتدا با نقشه گوگل و نام شرکت یا وب سایتی رو به رو می شوید که آن را برای فروش عرضه کرده و یا نمایندگی رسمی آن در شهر یا کشور شماست. حتما از خودتان پرسیده ای که چه اتفاقی افتاده؟ چرا این شرکت یا فروشنده که خیلی هم به من نزدیک است به این صورت توسط نقشه گوگل به من توصیه شده و گوگل می خواهد من بدانم که شماره تلفن و یا ساعت فعالیت این فروشنده دقیقا چیست؟

یک شرکت طراحی سایت خوب چه خصوصیاتی دارد؟

نوشته شده توسط

به منظور راه اندازی یک وب سایت خوب می بایست در قدم اول به سراغ پیدا کردن یک شرکت طراحی وب سایت خوب برویم. اما احتمالا از خودتان می پرسید که چطور و از کجا باید کار را شروع کنیم؟
چگونه می توان در میان این همه شرکت های بزرگ و کوچک که همگی ادعای طراحی سایت ارزان و حرفه ای را دارند، بهترین گزینه را برای شروع یک پروژه یا کسب و کار موفق انتخاب کنیم؟

خطاهای مرگبار در تولید محتوا که شرکت ها را نابود می کند

نوشته شده توسط

در دنیای امروز کسی شک ندارد که تولید محتوا از چه اهمیت بسزایی برخوردار است. تولید محتوای با کیفیت، مهارتی است که نه فقط به خلاقیت بلکه به دانش و سطح معلومات یک نویسنده و حرفه ای بودن او نیز بستگی دارد. نوشتن محتوای خوب می تواند کلید ارتباط با مخاطب و جذب مشتریان بیشتر و در نتیجه ایجاد رونق و شکوفایی کسب و کارها شود.

ساخت بخش بلاگ برای هر نوع سایتی از سایت شرکتی گرفته تا وب سایت های فروشگاهی، یک عنصر اصلی در بازاریابی محتوایی محسوب می شود. در صورت اتخاذ یک استراتژی بازاریابی محتوایی درست، متوجه می شوید که باید راهی طولانی را طی کنید تا محتوای تولید شده شما، به مرور زمان ارزش خودش را به موتورهای جستجو همچون گوگل اثبات کرده و ترافیک ارگانیک بیشتری را دریافت نمایید.

راز سئو موفق در چیست؟

نوشته شده توسط

وقتی صحبت از لید جنریشن یا پیدا کردن سرنخ های مهم در کسب و کار می شود و به دنبال پیدا کردن مشتری های بیشتر برای محصولات یا خدماتمان هستیم، همواره همگی به سراغ سئو رفته و چاره کار را در بهبود و تایم گذاشتن روی آن می بینیم. البته این روند منطقی به نظر می رسد چرا که بیش از 61 درصد از فعالان بازارهای فروش B2B (Business to Business) که فروش تجاری به تجاری نیز نامیده می شود، معتقد هستند که هیچ چیز اندازه انتخاب یک استراتژی درست برای بهینه سازی سئو و بدست آوردن ترافیک ارگانیک جهت پیدا کردن مشتری های تازه باعث موفقیت نمی شود.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته