بالا بردن بازدید سایت در گوگل

نوشته شده توسط امیر سلامی

امروزه مهمترین دغدغه مدیران وب سایت ها افزایش ترافیک بازدید کننده به سایتشان است. از این رو رقابت بین سایت هایی که در یک حوزه فعالیت می کنند بیشتر شده است و همه آن ها خواستار این هستند که به صفحه اول جست و جو کلمات کلیدی شان برسند و جایگاه آن ها در صفحه اول موتور جست و جو گوگل همیشگی شود. تقریبا اغلب صاحبان مشاغل به دنبال جذب مشتری و فروش بیشتر هستند. از این از همه ترفندهای ممکن استفاده می کنند تا مشتری همیشگی خود را جذب نمایند. در دنیای مجازی نیز مدیران سایت ها به دنبال بالا بردن آمار بازدید سایت هستند زیرا از این راه است که می توانند مشتری داشته باشند. ما در این مقاله سعی داریم تا راه های افزایش بازدید سایت در گوگل را برای شما عزیزان شرح دهیم. این راهکار ها، ترفند هایی هستند که کارشناسان ما در شرکت طراحی سایت دارکوب برای وب سایت ها انجام می دهند و به برخی از آن ها را هم به مشتریان خود پیشنهاد می کنند.

راه های بالا بردن بازدید وبسایت در گوگل

همانطور که در بالا گفتیم از مهم ترین دغدغه وب مستران بالا بردن بازدید کننده از سایت شان است از این رو راه های مختلفی را امتحان می کنند و امکان دارد به دلیل عدم آشنایی در این راه با شکست روبه رو شوند و بودجه و وقتی که صرف این کار را کرده اند تلف شود. از این رو در این قسمت شما را با این راه ها آشنا می کنیم.

افزایش بازدید سایت در گوگل

سئو وبسایت

مهم ترین و شاید می توان گفت اصلی ترین روش افزایش بازدید سایت در موتور جست و جو بهینه سازی یا سئو وبسایت می باشد؛ اگر سایتی بهینه شود و روی آن فعالیت های مرتبط به سئو انجام گیرد بدون شک آن سایت به صفحه اول گوگل خواهد رسید. در صورت تداوم بهینه سازی این سایت جایگاه خود را همیشه در صفحه اول گوگل حفظ خواهد کرد. زمانی که سایتی در صفحه اول گوگل بماند بدون شک ترافیک بالایی از بازدید کننده را جذب خواهد کرد. بر اساس نتایج بدست آمده بیش از 70 درصد از کاربران اینترنت در جست و جو خود فقط از 10 سایت نتیجه دیدن می کنند که در این سایت های به دست آمده به احتمال زیاد 5 سایت ابتدایی ترافیک بیشتری دریافت خواهند کرد.

بر طبق نتایج بدست آمده سئو سایت یکی از عوامل مهم برای افزایش آمار بازدید وبلاگ می باشد. از این رو ابتدا باید سایت مورد نظر بهینه گردد همچنین با بهینه سازی امکان دارد دیگر به راه حل های بعدی نیازی نباشد. اگر با سئو سایت آشنایی ندارید، بهتر است این کار را به بخش خدمات سئو شرکت طراحی سایت دارکوب بسپارید تا سایت شما را به بهترین شکل ممکن بهینه سازی شود. از جمله ترفند های افزایش بازدید سایت که باید انجام داد عبارتند از:

  • بک لینک سازی در سایت های با کیفیت و مرتبط که در افزایش بازدید سایت و تبادل نقش اساسی دارد.
  • تولید محتوای با کیفیت و منحصر به فرد ؛ بدین ترتیب اگر محتوای شما ناب و به روز باشد کاربران حتما برای مشاهده آن ها به وب سایت شما رجوع می کنند. یکی از مهم ترین قسمت های هر سایت محتوای آن می باشد . اگر محتوای سایتی به درستی و با کیفیت و استفاده درست از کلمات کلیدی مناسب باشد، بدون شک موتور جست و جو گوگل به آن اهمیت و امتیاز مثبت خواهند داد.
  • استفاده از راه کار های مختلف برای بالا بردن سرعت سایت مانند: کم کردن حجم تصاویر و ویدئو ها، بهینه سازی کدها، استفاده از سیستم توزیع محتوا CDN، عدم استفاده از هاست اشتراکی و…
  • طراحی قالب کاربر پسند
  • ریسپانسیو بودن و واکنشگرا کردن سایت برای تلفن های همراه
  • بازاریابی محتوا در وب سایت های معتبر
  • استفاده از ترفند های Call To Action
  • استفاده از کلمات کلیدی منحصر بفرد و درج آن در جای مناسب می تواند برای سئو بسیار مفید باشد.
  • درج عناوین مناسب و مرتبط و جذاب برای محتوای صفحات
  • بهینه سازی آدرس URL صفحات
  • اجتناب از راه کارهای سئو سیاه و منفی ؛ بسیاری افراد برای آن که به سرعت نتیجه بگیرند از راه های سئو سیاه و منفی استفاده می کنند . جالب اینجاست که در ابتدا نتیجه کار آن ها مثبت است اما بعد از مدتی سایت آن ها به جایگاه اصلی خود یا حتی پنالتی شدن می رسد.

با انجام کار های بالا می توان گفت افزایش رنک سایت در گوگل اتفاق می افتد زیرا هرچه سایت بهینه تر باشد کاربر پسندتر می شود.

دیجیتال مارکتینگ

امکان دارد سایت شما تازه تاسیس باشد و بسیاری از کاربران با سایت شما اشنا نباشند از این رو برای کسب بازدید کننده بهتر است در کنار سئو، تبلیغات نیز انجام دهید. هر چند که تبلیغات نیز یکی از راه کارهای سئو می باشد. کاری که شما باید انجام دهید این است که روی تحقیق کلمات کلیدی وقت بگذارید. این تبلیغات می توان به صورت بیلبورد در سطح شهر باشد یا به صورت تبلیغات رسانه ای. امروزه تبلیغات به بخش مهمی از روند رشد هر کسب و کار تبدیل شده است و با توجه به این که استفاده از اینترنت به شکل قابل توجهی بین مردم زیاد شده است، بهتر است تبلیغات آنلاین را جدی بگیرید. برای افزایش فروش و گرفتن مشاوره در این مورد با بخش بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) شرکت دارکوب تماس بگیرید.

اینستاگرام مارکتینگ

امروزه تعداد کاربران شبکه های اجتمایی نظیر تلگرام و اینستاگرام و…. رو به افزایش است، از این رو بسیاری از کسب و کارها در این فضا ها به وجود آمده اند شما نیز می توانید برای سایت و کسب و کار خود در این رسانه ها حساب کاربری ایجاد نمایید، سپس مطالب و محتوای صفحات وب سایت تان را در این شبکه ها برای بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید. به این ترتیب تقریبا نیمی از کاربران و دنبال کنندگان شما در شبکه های اجتماعی به سایت شما مراجعه می کنند. برای تبلیغات در اینستاگرام و معرفی کسب و کار خود به 20 میلیون کاربر ایرانی فعال در این پلتفرم با شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب که یکی از معتبر ترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در ایران است، تماس بگیرید. با سئو پیج اینستاگرام خود می توانید افزایش فروش و مخاطب را در کار خود احساس کنید و به مرور زمان نتایج کار خود را ببینید.

بالا بردن رتبه سایت

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)

یکی از روش های خدمات دیجیتال مارکتینگ است که در این روش وبسایت شما بالاتر از سایت های دیگر در نتایج موتور های جست و جو قرار می گیرد و به ازای هر دفعه که کاربران بر روی لینک شما کلیک کنند، هزینه ای از شما کسر می شود. گوگل ادز (گوگل ادوردز)، سریع ترین روش برای رسیدن به نتیجه است و هدف آن بالا بردن رتبه سایت در گوگل است و صاحبان سایت می توانند اطمینان پیدا کنند که تبلیغاتشان برای مخاطبان هدف به نمایش در می آید و برای کاربران اشتباهی نمایش داده نمی شود و هزینه ای برای کاربران اشتباهی پرداخت نمی کنند. در تبلیغ گوگل کاربران بر اساس مشخصاتشان مثل منطقه جغرافیایی، سن، جنسیت و غیره دسته بندی می شوند و به کاربران این اطمینان را می دهند که مخاطبان هدف، فقط تبلیغات آنان را می بینند. با توجه به این که ایرانیان به طور مستقیم نمی توانند با گوگل ارتباط برقرار کنند و یک شرکت واسط باید این کار را انجام دهد، برای تبلیغات در گوگل می توانید با شرکت دارکوب تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن

اگر سایت شما از آن دسته از وب سایت هایی می باشد که می توان برای آن اپلیکیشن طراحی نمود مانند فروشگاه های آنلاین و … حتما این کار را انجام دهید. وقتی کاربری به اپلیکیشن سایت شما مراجعه نماید بدون شک به سایت شما نیز رجوع خواهد کرد. قابلیت اپلیکیشن از این رو مهم است که بر روی تلفن همراه کاربر نصب می باشد و کاربران به طور ناخواسته امکان دارد به آن رجوع کنند. اپلیکیشن های موبایلی تاثیر بسیار زیادی هم روی افزایش مخاطبین و هم برای برندسازی دارد. امروزه کسب و کار های بسیار کمی به طراحی اپلیکیشن روی آورده اند ار این جهت شما با داشتن یک اپ موبایلی با کیفیت می توانید از آن ها پیشی بگیرید و نام خود را بر سر زبان ها بیندازید. برای ساخت اپلیکیشن و سبقت از رقبا و افزایش کاربران با شرکت طراحی سایت دارکوب، ارتباط بگیرید.

طراحی سایت

یکی از دلایلی که هنوز نتوانسته اید رتبه خوبی در موتور های جست و جو بگیرید ممکن است اصول طراحی سایت را رعایت نکرده باشید. طراحی سایت با کیفیت پایین، سرعت بالای لود سایت و  زننده بودن المان های صفحات به طوری که کاربر خیلی زود از سایت شما خارج شود، می تواند دلایل بروز این اتفاقات باشد. برای رفع این مشکلات که هر چه سریع تر باید حل شوند با تیم طراحی وبسابت دارکوب که بیش از 20 سال در این زمینه تجربه دارند و تاکنون بیش از 4000 وبسایت طراحی کرده اند، تماس بگیرید.

نرم افزار بالا بردن سایت در گوگل

به طور کلی نرم افزاری وجود ندارد که سایت شما را در نتایج جست و جو بالا ببرد و صرفا وبسایت ها و افزونه هایی هستند که به عنوان ابزار می توانند اطلاعاتی در اختیار ما قرار بدهند و در این زمینه به ما کمک کنند. افزونه هایی مثل Yoast SEO که امکان تغیر تیتر صفحه، عناوین تگ های متا و ریدایرکت را برای ما فراهم می کنند. افزونه Rank Math که یکی دیگر از افزونه های پرکاربرد وردپرس برای سئو  است که امکان تغیر تگ کنونیکال، ردیابی کلمات کلیدی، سئو تصاویر به صورت خودکار و غیره را ارائه می دهد. یک وبسایت پر کاربرد در این زمینه سایت Search Console است که نوعی نرم افزار آمار بازدید سایت است و اطلاعاتی درباره مشاهده بازدید سایت، اشکالاتی که مربوط به سئو هستند و باید رفع شوند، لینک های داخلی و خارجی، نقشه سایت و غیره را در اختیار ما قرار می دهند.

نتیجه گیری

به طور خلاصه می توان گفت که شما باید سایت خود را برند کنید تا بازاریابی آنلاین موفقی داشته باشید. برندسازی به معنای این است که وب سایت شما در ذهن کاربران به خاطر سپرده شود و این کار بدون تبلیغات دیجیتال امکان پذیر نیست. یه طوری که کاربران در همه جا با نام وب سایت شما روبه رو شوند. به این ترتیب به طور ناخواسته حتما از سایت شما بازدید خواهند کرد. برای آن که این بازدید ها همیشگی باشد، شما نیز باید خدمات بهتری را برای آن ها ارائه کنید  تا آن ها از بازدید خود پشیمان نشوند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته