برای کسانی که قصد راهاندازی وب سایت دارند، یکی از سریعترین و کارآمدترین راهها خرید قالب سایت است. در مقابل ساخت سایت حرفه ای که نیاز به مهارت و زمان بیشتری دارد، در کمترین زمان ممکن میتوانید وب سایت مورد نیاز خود را از طریق خرید قالب راه اندازی کنید. صرفهجویی در زمان و هزینه، اولین مزیت خرید قالب وردپرس است. اما در کنار مزیتها، خرید قالب سایت معایبی نیز دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
چه روزهای آخر سال باشد و چه به تازگی شروع شده باشد، هر روزی از سال که باشد زمان خوبی برای فکر کردن به تعیین بودجه بازاریابی اینترنتی برای سال آینده است. هرکسی که پا به دنیای دیجیتال مارکتینگ گذاشته باشد با این چالش درگیر است که چطور می تواند از بودجه خود نهایت استفاده را ببرد و در عین حال به کمک بازاریابی موتورهای جستجو به مخاطب های هدف خود، سرنخ های باکیفیتی بدهد. اما چقدر باید هزینه کنید و کجا باید این بودجه را خرج کنید؟ خوشبختانه، چند دستورالعمل های امتحان شده و واقعی وجود دارد که به شما کمک کند بودجه بازاریابی مناسب و پربازدهی را برای کسب و کار خود تعیین کنید.
استفاده از قالب وب سایت یک روش هوشمندانه برای ساخت وب سایت است. از این طریق میتوانید وب سایتهای کاملاً حرفهای را بر اساس اهداف و کسب و کار خود ایجاد کنید. گستردگی در قالب وب سایت بسیار زیاد است، به جای زمان گذاشتن برای کدنویسی و طراحی وب سایت، میتوان به راحتی از آنها استفاده کرد. حتی میتوانید قالب وب سایت را نیز تغییر دهید تا بازدید بیشتری دریافت کنید. طراحی سایت، سئو و رتبه گوگل ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند، اگر میخواهید سایت شما در رتبهبندی گوگل، بیشترین امتیازها را به دست آورد باید موارد سئو داخلی سایت و سئو خارجی سایت را در نظر بگیرید. اگر در قالب سایت همه موارد رعایت شده باشد، به معنای توجه به سئو است. در ادامه این ارتباط را بیشتر توضیح خواهیم داد.
اگر در تلاش برای به اشتراک گذاشتن کلمه در مورد سرمایه گذاری تجاری جدید خود هستید، تنها نیستید. مانند شما، بسیاری از صاحبان کسب و کار در ابتدا برای به دست آوردن مشتریان تلاش می کنند. متعادل کردن هزینه، نگهداری و نتایج یک کمپین بازاریابی آسان نیست. بیشتر اوقات، راه حل این مشکل یکی از دو استراتژی بازاریابی است: بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا کمپین پرداخت به ازای کلیک (PPC). اما کدام روش برای شما مناسب است؟
با ظهور هوش مصنوعی (AI)، فرآیند لینک سازی حتی کارآمدتر و موثرتر شده است. ساخت لینک یکی از جنبه های ضروری بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است که می تواند به بهبود ترافیک وب سایت و رتبه بندی موتورهای جستجو کمک کند. اما معرفی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین و ابزارهای نوآورانه مانند ChatGPT چشم انداز سئو را حتی گسترده تر می کند.
در ادامه گزیده ای از درس طراحی وب سایت دانشگاه های خارج از کشوره. تو این درس دانشجوها درباره مراحل تحقیق و برنامه ریزی برای کسب اطلاعات از پروسه طراحی و ابزارهای مدیریت پروژه و تکنیکهای تسهیل مدیریت کار آموزش داده میشن. در انتهای مقاله شما دیگه باید بتونید خودتون یه وب سایت راه بندازید، بازدیدکننده جذب کنید و اونها رو به مشتری هاتون تبدیل کنید.
چشماتونو باز کنید ٬ شاید حتی جلو بردن کار و تجارتتون به خودی خود سخت باشه ولی تو دنیایی که آدما قبل از خرید کردن از گوگل یا موتورهای جستجوی گوناگون کمک می گیرن باید به فکر داشتن بهترین وب سایت باشید. برای اینکه تجارت شما پیشرفت کنه نیاز دارید صداتون شنیده بشه ٬ برند تون دیده بشه و به اهدافتون برسید. چشم دریچه ای برای رسیدن به قلب و روحه ٬ وب سایت هم دریچه ای برای رسیدن به تجارتی موفق و پرسوده و طراحی وب سایت برای این دوره امری ضروریه.
وب سایت افراد رو از خدمات یا محصولاتی که ارائه می کنید و ضرورت ارتباط با شما آگاه می کنه. داشتن وب سایت به بیشتر شدن مشتری و کاربر های شما کمک می کنه ٬ فرصتی برای تبلیغات به شما می ده ٬ اعتماد مشتری های بالقوه رو جلب می کنید و می تونید در سطح جهانی حضور پیدا کنید.
“{کلیدواژه} ما بهترین خدمات {کلیدواژه} است که شرکتهای {کلیدواژه} عرضه میکنند…” هیچ وقت نباید نوشته هاتون این شکلی باشند. باید سعی کنید محتوای سایتتونو طوری بنویسید که علاوه بر سازگار بودن با سئو، مشتری ها رو هم متقاعد کنه.
ولی من خودم با این طرز فکر مخالفم.
این روز ها که در شهرها بزرگ ازدیاد جمعیت است مردم ساعت ها در ترافیک بسر می برند و وقت زیادی از آنها تلف می شود. جدا از وقت زیاد ، ترافیک باعث سردرگمی و ناراحتی های عصبی می شود. به همین دلیل مردم ترجیح می دهند کالای مورد نیاز خود را از نزدیک ترین مکان ها خریداری کنند و امکان دارد این کالا ها را با قیمتی بسیار بیشتر تهیه کنند.
اگر از ثبت مکان در گوگل مپ و اسنپ اطلاعاتی ندارید، در ادامه توضیح خواهیم داد. یک نقشه که بر روی آن کسب و کار شما ثبت شده است، میتواند به کاربر کمک کند تا بدون اتلاف وقت شما را بر روی نقشه پیدا و به شما دسترسی پیدا کند. در دورانی که زمان بسیار اهمیت دارد، رفتن از یک خیابان به خیابان دیگر، برای پیدا کردن محل مورد نظر چندان خوشایند نخواهد بود. فناوری در اینجا نیز قدرت خود را نشان میدهد تا با ثبت محل کسب و کار خود بر روی نقشه، بتوانید کسانی که به کسب و کار شما نیاز دارند را بهتر راهنمایی کنید. زمانی که کسب و کار خود را بر روی نقشههای مسیریابی ثبت میکنید، این اطمینان به کاربر داده میشود، تا به راحتی شما را پیدا میکند. ثبت بر روی نقشههای مسیریابی به معنای حضور قوی شما در بازار و صحنه رقابت است. بنابراین هرگز اهمیت ثبت کسب و کار خود را بر روی نقشههای مسیریابی نادیده نگیرید. دسترسی آسان به کسب و کار شما، ایجاد حس اعتماد در کاربران از مهمترین مزیتهای ثبت کسب و کار بر روی نقشههای مسیریابی است. بنابراین این استراتژی بازاریابی اینترنتی را از دست ندهید.
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی، یکی از روشهای موثر در موفقیت کسب و کارها است. با تلفن همراه، لپ تاپ و هر رسانه دیجیتال دیگری که به اینترنت متصل شوید میتوانید تبلیغات خود را به طور گسترده در بسترهای مختلف انجام دهید. در کنار لینکدین مارکتینگ و اینستاگرام مارکتینگ، فیسبوک نیز یکی از بسترهای مهم است که توانسته با در اختیار داشتن میلیاردها کاربر، در موفقیت کسب و کارها پیشتاز باشد.
اگر به ساخت فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین شاپ فکر می کنید، قبل از طراحی سایت فروشگاهی باید بدانید بهترین کالا برای فروش اینترنتی چیست؟ سپس می توانید بودجه مورد نیاز برای خرید بیشترین کالای مورد نیاز مردم را محاسبه کنید. یکی از مهمترین عوامل موفقیت در بازاریابی اینترنتی، شناخت کالاهای با حاشیه سود بالا و عرضه آنها در دیجیتال مارکتینگ است. بهتر است اجناس پرفروش برای دستفروشی و محصولاتی که به عنوان پر فروش ترین محصولات دیجی کالا هستند را با یکدیگر مقایسه کنید و با تمرکز بر نتایج به دست آمده فعالیت خود را شروع کنید.
به عنوان یک صاحب کسب و کار، شاید نام سئو یا سئو محلی را شنیده باشید. در عصر دیجیتال مارکتینگ، اکثر مصرف کنندگان برای یافتن مشاغل و مراکز فروش به موتورهای جستجو مانند گوگل روی می آورند. با وجود رقابت بالا بین کسب و کارها، رسیدن به رتبه های برتر در صفحات جستجو محلی، حضور آنلاین قوی و بالا آمدن در گوگل مپ بسیار مهم است؛ اینجاست که سئوی محلی وارد میشود. با بهینهسازی سایت و پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی بلند برای جستجوی محلی، میتوانید بازدهی بالایی را برای کسبوکار خود ایجاد کنید. در این مقاله، ما به جزئیات و لیدهایی که می توانید از طریق سئو زودتر به نتیجه مطلوب برسید و در نتایج جستجوی محلی رتبه بالاتری داشته باشید، پرداختهایم. چه صاحب یک کسب و کار کوچک باشید چه یک بازاریاب موفق، در این راهنما چند استراتژی سئو برای موفقیت در دنیای رقابتی جستجوی محلی و بازاریابی محتوایی در اختیار شما قرار داده ایم.
هدف همه کسانی که وب سایت دارند بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل است. گوگل به عنوان بهترین موتور جستجوی دنیا، از کسانی که میخواهند در اولین صفحه اصلی گوگل ظاهر شوند انتظار دارد استراتژی لازم را اجرا کنند. البته این کار آسانی نیست. در این دنیای مجازی که روزانه هزاران شرکت سئو وارد می شود و همه ی شرکت ها سعی می کنند بهترین سایت ها را برای کاربران خود آماده کنند، کسانی که می خواهند رقبای خود را پشت سر بگذارند باید طبق الگوریتمهای گوگل عمل کنند.
در دنیای پر سرعت امروز، بازایابی محتوا در همه جا وجود دارد و با سرعت شگفت انگیزی تولید می شود. با این همه سر و صدا و رقابت برای دیده شدن در گوگل دیسکاور، افزایش بازدید مقاله شما ممکن است سخت باشد. اما اگر بدانید زمانبندی کلیدی است برای اطمینان از اینکه محتوای شما از شلوغیها بالا بیاید و در لحظه مناسب به مخاطبان هدف شما برسد، باید به دنبال بهترین زمان انتشار محتوا باشید. در فرآیند آموزش سئو، زمان بندی برای سئو سایت و جلب توجه خزنده گوگل نقش مهمی دارد و این همان چیزی است که اغلب نادیده گرفته می شود.
یکی از مواردی که کمک میکند بازدید کنندگان وب سایت شما رو به افزایش باشد، تولید محتوا معتبر با ایجاد لینکهای دقیق است. اگر لینکها به درستی تنظیم شده باشند، بازدیدکنندگان از سایت میتوانند به راحتی به مقصد مورد نظر دسترسی پیدا کنند. اما در برخی از سایتها، لینکهایی وجود دارد که با کلیک بر روی آنها کاربر به صفحه مقصد دسترسی پیدا نمیکند. به این نوع از لینکها که به صفحات اشتباهی منتهی میشوند و یا عملاً کارایی ندارند، لینکهای شکسته گفته میشود. با پیدا کردن لینکهای شکسته در وب سایت و تصحیح و یا حذف آنها میتوانید کاربران را به درستی هدایت کنید. قطعاً زمانی که بازدیدکنندگان با لینکهای شکسته مواجه میشوند به دلیل تجربه بد، ممکن است سایت را برای همیشه ترک کنند. بنابراین توصیه میشود به طور منظم لینکهایی که در وب سایت تعیین شدهاند را بررسی و آنها را به روزرسانی کنید.
آیا می دانستید که حدود 64 درصد از ترافیک ارگانیک از جستجو می آید؟ فقط حدود 10 درصد از شبکه های اجتماعی می آید. برای ایجاد موفقیت آمیز استراتژی بازاریابی دیجیتال، باید بر موتورهای جستجو تسلط داشته باشید. این راهنمای سئو برای مبتدیان شما را با مفهوم بهینه سازی موتورهای جستجو آشنا می کند و توضیح می دهد که چگونه وب سایت خود را برای افزایش ترافیک بهینه کنید.
تعداد افرادی که در اینترنت با استفاده از دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها مرور می کنند هر سال افزایش می یابد. با توجه به اینکه تقریباً 60٪ از بازدیدهای موتور جستجوی ارگانیک از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، مهم تر از همیشه است که مطمئن شوید وب سایت شما به گونه ای تنظیم شده است که یک تجربه تلفن همراه خوب را ارائه دهد. در غیر این صورت، بازدیدکنندگان را در مقابل رقبایی که به این دسته بزرگ از جستجوگران وب پاسخ داده اند، از دست خواهید داد.
بهترین راه برای رفع این نیاز با یک وب سایت واکنش گرا است. طراحی وب ریسپانسیو تا حد زیادی ساده ترین و مؤثرترین راه برای ایجاد یک وب سایت سازگار با موبایل است که به درستی در همه دستگاه ها کار می کند.
همانطور که می دانید سئو از اهمیت زیادی برخوردار است . یک سایت برای دیده شدن نیاز به بهینه سازی دارد . وقتی بهینه باشد موتور های جست و جو صفحات آن سایت را در صفحه اول لیست نتایج جست و جو نمایش می دهند و این امر باعث می شود ترافیک سایت بالا رود . وقتی بازدید کننده زیاد باشد بدون شک مشتری نیز افزایش می یابد . پس مدیران سایت ها باید بکوشند تا وب سایت خود را بهینه نمایند . به طور حتم می توان گفت سایتی که بهینه نباشد دیده نخواهد شد .
امروزه کاربران وب دوست دارند در حال حرکت محتوا داشته باشند، 24 ساعته در جریان باشند و دوست ندارند منتظر بمانند. همه چیز باید فورا بارگیری شود. فناوری نحوه استفاده مردم از اطلاعات را متحول کرده است و اکنون که رایانه های رومیزی دیگر راه اصلی دسترسی به اینترنت نیستند، هر ثانیه صرف شده در دستگاه های تلفن همراه بسیار مهم است. گزارش داده در جولای 2020، 5.15 میلیارد کاربر منحصر به فرد تلفن همراه در سراسر جهان را ثبت کرد که 66٪ از جمعیت جهان را تشکیل می دهد. استفاده از موبایل به طور مداوم در حال افزایش است و بر اساس گزارش تحرک اریکسون، ترافیک موبایل تا سال 2025 تقریباً 25 درصد افزایش خواهد یافت.