طراحی سایت تخفیف گروهی مانند تخفیفان و نت برگ

نوشته شده توسط طراح سایت بربروشان

با پدید آمدن سایت های مختلف در فضای اینترنت و موتورهای جست و جو بسیاری از افراد کسب و کار خود را به این فضا منتقل نمودند . برخی از افراد نیز توانستند با کمترین بودجه و البته با هوش و ذکاوت زیاد ، کسب و کار متفاوتی در دنیای وب راه اندازی نمایند . این افراد با توجه به نیاز های عمومی مردم و ارزیابی های گسترده وب سایت هایی را راه اندازی کرده اند که از ابتدا کاربران بسیای را جذب کرده است . از این دسته سایت ها انواع مختلفی وجود دارد . در گذشته صاحبان مشاغل ابتدا در واقعیت برای خود کسب و کاری داشتند سپس تصمیم گرفتند که برای مشاغل خود سایت داشته باشند . اما امروزه این قضیه بطور کلی برعکس شده است بدین معنا که افراد یا حتی یک فرد به فکر داشتن سایت می افتد سپس با کمک طراحان وب سایت طراحی می کند و بعد از مدتی که کسب کارش در فضای وب رونق پیدا کرد آن را به فضای واقعی منتقل می کند از جمله سایت های خرید و فروشگاهی . در این سایت ها افراد ابتدا با امکانات و بودجه اندکی شروع بکار کرده اند و پس از مدتی که کسب و کار آنها توسط مردم شناسایی شد کار خود را گسترش داده و در کنار آن در فضای واقعی نیز به فعالیت می پردازند .اخیرا یکی از انواع سایت ها بوجود آمده است که کار آنها خرید و فروش و یا فروشگاه آنلاین نیست بلکه کار آنها معرفی و گذاشتن تخفیف بر خدمات مختلف مشاغل گوناگون می باشد به عنوان مثال سایت مورد نظر بر منوی رستوران های مختلف تخفیف می گذارد و کاربر می تواند با پرداخت هزینه مشخص شده از غذای رستوران های مذکور استفاده نمایید . در سال های اخیر بسیاری از مردم برای استفاده از خدمات مختلف به این سایت ها مراجعه کره اند .در این مقاله میخواهیم طراحی سایت تخفیف های گروهی را برای شما شرح دهیم .

طراحی سایت تخفیف گروهی مانند تخفیفان و نت برگ

استفاده از سایت های تخفیف گروهی همچون سایت های نت برگ و تخفیفان در دو سال اخیر بسیار در بین مردم رواج پیدا کرده است . در این سایت ها مشاغل مختلفی همچون خدمات گردشگری ، تورهای مسافرتی ، خدمات زیبایی پوست و مو ، منوی رستوران ها و … مورد تخفیف قرار میگرد علاوه بر اینکه این تخفیف ها باعث افزایش مشتری می شود می تواند تبلیغی برای مشاغل تازه تاسیس باشد . در این ویژگی ها منبع در آمد زایی بسیار خوبی برای سایت تخفیف است . مدیران این سایت ها با صاحبان کسب و کار های مختلف قرار داد می بندند و با مشخص کردن درصد سود حاصله به معرفی و عرضه خدمات آنها می پردازند . در این سالها سایت های مختلفی از این قبیل وب سایت ها شروع به کار کردند اما نتوانستند مانند سایت های معرف در کار خود موفق باشند . دلیل موفقیت سایت های مذکور استفاده از شیوه های بازاریابی و همچنین ترفند های call to action در طراحی سایت می باشد .

اولین سایت تخفیف گروهی در سال 2008 شروع بکار کرد و سپس افراد مختلف با ایده های مختلف توانستند در این نوع سایت ها موفق شوند . در ایران نیز این قبیل سایت ها برای مردم بسیار جذاب و پر بازدید بوده است . بطوری که برخی از آنها بدون داشتن هدف خاصی در این سایت ها به جست و جو می پردازند و همچنین اطلاعات دیگری از قبیل آدرس رستوران ها ، مکان های گردشگری و … را از این سایت ها استخراج می کنند . اما چگونه می توان سایتی طراحی نمود که در تخفیف گروهی موفق شود . استفاده از سایت های تخفیف گروهی برای تبلیغ کسب و کار می تواند بهترین شیوه معرفی خدمات و محصولات باشد . اما چگونه ؟ بطور مثال شما رستورانی را به تازگی بازگشایی کرده اید می توانید منوی رستوران را با درصدی تخفیف در این سایت ها قرار دهید با این کار هم مشتری جذب تخفیف می شود و هم اینکه خدمات شما برای تمامی کاربرانی که از این وب سایت ها بازدید می کنند معرفی می شود . همچنین درصورتی که خدمات شما به بهترین نحو ارائه شود بدون شک مشتریان دائمی از بین آن مشتریان پیدا خواهید کرد . بدین صورت هم مشتری از تخفیف بهرمند شده است و هم اینکه برای شما تبلیغ صورت گرفته و همچنین سایت مورد نظر به درصد سود خود خواهد رسید .با این شیوه هیچ یک از سه طرف ضرری نخواهند کرد .

اما چگونه می شود سایت تخفیف گروهی موفق طراحی نمود . برای این کار کافی است به یک شرکت طراحی سایت همچون شرکت طراحی سایت دارکوب مراجعه نمایید . این سایت های از ویژگی های خاصی بهرمند هستند و در صورتی که طراح سایت شما خبره باشد بعد از چندی می توانید در کار خود به موفقیت برسید . سایت شما باید ویژگی داشته باشد که کاربر را جذب خود نماید بطوری که بازدید از سایت شما در برنامه هر روز او باشد . همانطور که بسیاری از ما شاید در برنامه روزانه خود مراجعه به یک سایت را همیشه داریم . آن سایت چه ویژگی دارد که باعث گردیده ما هر روز به آن سر بزنیم . درست است جواب این سوال استفاده از کلمه تخفیف می باشد . در ترفند های call to action استفاده از کلمه تخفیف مهمترین اصل در سایت های فروشگاهی می باشد . بسیاری از کاربران بدون توجه به قیمت واقعی خدمات و محصولات با دیدن کلمه تخفیف به سرعت ترغیب به انتخاب می شوند . یکی دیگر از ویژگی های سایت های تخفیف گروهی موفق این است که در معرفی خدمات و محصولات مختلف آمار خریدارن آن محصول و خدمات را نمایش می دهند بدین ترتیب مشتری نیز ترغیب می شود که او نیز از این خدمات استفاده نماید.

طراحی سایت تخفیف گروهی مانند تخفیفان و نت برگ

توجه داشته باشید که در ابتدا در طراحی این سایت ها باید بهینه سازی کامل در کلمات کلیدی انجام بگیرد تا سایت شما به سرعت توسط کلمات کلیدی مربوط به سایت در موتورهای جست و جو بالا بیاید . بدین ترتیب سایت شما اگر بهینه باشد کاربر پسند نیز خواهد بود . سایت شما باید تمامی موارد خدماتی را شامل باشد از این رو بهتر است به استخدام بازاریابان خبر بپردازید تا آنها با مراجعه به مراکز مختلف در سراسر شهر بتوانند خدمات بیشتری را در سایت درج نمایند بدین منظور بهتر است از هر خدمات در هر نقطه از شهر بن تخفیف در سایت قرار دهید . همانطور که می دانید اکثر مراجعه کنندگان برای کم کردن هزینه تفریحات گروهی خود به این سایت ها رجوع می کنند بدین ترتیب سعی کنید تمامی مراکز تفریحی را در سایت خود داشته باشید .نکته قابل اهمیت در این قسمت این است که خدمات باید دسته بندی باشد تا کاربران در سایت سردرگم نشوند . برای شروع کار فقط از شهر خود شروع نمایید سپس کار خود را در بقیه شهرها گسترش دهید . از تمامی خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید تصاویر و کلیپ های واقعی منحصر به خود آن تهیه کنید البته خود مراکز طرف قرارداد این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . برای کاربران پشتیبان آنلاین قرار دهید تا مشکلات آنها را در کمترین زمان ممکن حل شود . برای سایت خبر نامه قرار دهید تا کاربران و مشتریان در صورت ثبت نام خبر های مربوط به سایت و تخفیف ها ارسال شود .

طراحی سایت تخفیف گروهی مانند تخفیفان و نت برگ

مهمترین نکته در موفقیت سایت های تخفیف ، معرفی آنها می باشد اگر سایت شما از ابتدا به خوبی معرفی و تبلیغ شود بدون شک رتبه خوبی در گوگل پیدا می کند . در این میان مهمترین اصل سئو سایت می باشد که به درستی باید انجام گیرد همچنین نکته قابل اهمیت دیگر بک لینک سازی سایت می باشد . با رعایت این موارد سایت شما جایگاه مناسبی پیدا می کند اصل کار مدیر وب سایت بعد از رسیدن به جایگاه مناسب در موتور جست و جو شروع می گردد . سایت شما در شبکه های اجتماعی باید دارای صفحه باشند تا برای مخاطبان در آنجا اطلاع رسانی انجام دهید .

بعد از چندی لازم است تا برای سایت شما اپلیکیشن طراحی شود . اپلیکیشن باعث می گردد تا کاربران شما بطور روزانه از سایت و اپلیکیشن شما بازدید نمایند .

سایت شما باید امکانات زیر را داشته باشد :

  • خبرنامه به صورت ایمیل و پیامک
  • تولید کد برای هر خدمات و محصولات
  • سیستم بنرهای تبلیغاتی
  • ارائه گزارشات مالی و مدیریتی
  • اشتراک گذاری محتوا و اطلاعات هر صفحه
  • بخش قوانین و اطلاعات و مقالات
  • مدیریت بن های تخفیفی گوناگون
  • قابلیت اضافه کردن گروه ها و دسته های جدید تخفیفی
  • قابلیت درج نظر و پیشنهاد کاربران
  • نظرسنجی
  • مدیریت مدت زمان تخفیف ها
  • پنل مدیریتی برای مراکز ارائه خدمات
  • ارائه پرینت و نسخه چاپی بن ها
  • گالری تصاویر و ویدئو برای معرفی خدمات و محصولات
  • درباره ما
  • درگاه های مختلف بانک ها
  • دسته بندی موضوعات تخفیف
  • سازگاری با موبایل یا ریسپانسیو بودن
  • دسته بندی شهرها و استان ها
  • نظرسنجی
  • ایجاد کد هدیه
  • گفتگو آنلاین
  • آمار بازدید و خرید هر خدمات و محصولات

طراحی سایت تخفیف گروهی مانند تخفیفان و نت برگ

جمع بندی

شما می توانید با مراجعه به شرکت طراحی سایت دارکوب امکان داشتن یک سایت تخفیف گروهی را برای خود داشته باشید . سایت تخفیف گروهی باید سئو خوبی داشته باشد و از هر نظر بهینه گردد تا در جایگاه مناسبی در گوگل برخوردار شود . همچنین بعد از آن با آموزش های لازم به درستی مدیریت گردد تا در بین رقبا بتواند جایگاه خوبی بگیرد . یک سایت که به طور حرفه ای طراحی شده باشد و همچنین روی آن سئو و بک لینک سازی مناسب و با کیفیت انجام گرفته باشد بدون شک می تواند سایت موفقی در بازار باشد.

جهت طراحی وب سایت تخفیف گروهی به دو صورت می توانید عمل نمایید:

  1. راه اندازی وب سایت تخفیف گروهی با استفاده از قالب تولید شده تخفیف گروهی دارکوب – تعرفه یک میلیون تومان – توضیحات
  2. طراحی سایت تخفیف گروهی جدید با امکانات و قالب مورد نظر سفارشی توسط دارکوب – تعرفه از شش میلیون تومان – نمونه پیش فاکتور
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته