مقالات دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو


طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

صنعت تجارت الکترونیک در سرتاسر جهان در حال گسترش است و به دلیل افزایش استفاده گسترده از اینترنت و گوشی های هوشمند، تغییرات تجاری قابل توجهی به وجود آمده است. اگرچه پلتفرم های تجارت الکترونیک در حال افزایش هستند، برای طراحی سایت فروشگاهی که افراد را به سمت سایت شما جذب می کند، مراحل خاصی باید انجام شود. طراحی فروشگاه اینترنتی به همراه چندین عامل دیگر مانند کیفیت محصول، رضایت مشتری، بازخورد عالی، آگاهی از برند و قابل اعتماد بودن، همگی در تعیین موفقیت یک سایت فروشگاهی نقش دارند.

نکات مهم در طراحی سایت آموزشگاه

در این عصر، تکنولوژی هر جنبه ای از زندگی ما را دگرگون کرده است. سیستم آموزشی هم مانند سایر موارد روز به روز با تغییراتی مواجه شده است. آموزش یکی از مهم ترین بخش های رشد در زندگی ما است. تکنولوژی نیز آن را دست خوش تغییرات بسیاری کرده است. به همین دلیل، روش یادگیری به شدت متحول شده است.

با ایجاد یک جریان در محتوای صفحه سئوی خود را به حداکثر برسانید

وقتی جریان محتوای صفحه رو کنترل کنید و اونو بهبود ببخشید میتونید سئوی وب سایتتونو بهتر کنید. برای اینکه بتونید بیشترین بهره رو از این موقعیت ببرید این مقاله رو از دارکوب مطالعه کنید تا با اهدافی که باید در این کار پیش بگیرید آشنا بشید و جواب سوالاتتونو بگیرید.

چرا خرید قالب سایت اشتباه است؟

برای کسانی که قصد راه‌اندازی وب سایت دارند، یکی از سریع‌ترین و کارآمدترین راه‌ها خرید قالب سایت است. در مقابل ساخت سایت حرفه ای که نیاز به مهارت و زمان بیشتری دارد، در کمترین زمان ممکن می‌توانید وب سایت مورد نیاز خود را از طریق خرید قالب راه اندازی کنید. صرفه‌جویی در زمان و هزینه، اولین مزیت خرید قالب وردپرس است. اما در کنار مزیت‌ها، خرید قالب سایت معایبی نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

چگونه بودجه بازاریابی خود را مدیریت نماییم؟

چه روزهای آخر سال باشد و چه به تازگی شروع شده باشد، هر روزی از سال که باشد زمان خوبی برای فکر کردن به تعیین بودجه بازاریابی اینترنتی برای سال آینده است. هرکسی که پا به دنیای دیجیتال مارکتینگ گذاشته باشد با این چالش درگیر است که چطور می تواند از بودجه خود نهایت استفاده را ببرد و در عین حال به کمک بازاریابی موتورهای جستجو به مخاطب های هدف خود، سرنخ های باکیفیتی بدهد. اما چقدر باید هزینه کنید و کجا باید این بودجه را خرج کنید؟ خوشبختانه، چند دستورالعمل های امتحان شده و واقعی وجود دارد که به شما کمک کند بودجه بازاریابی مناسب و پربازدهی را برای کسب و کار خود تعیین کنید.

طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی

طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی در برخی سایت ها یا پلتفرم ها اغلب با هدف ایجاد وابستگی بیشتر کاربران ارائه می شوند. اگر می‌خواهید یک نام دامنه سفارشی، فضای ذخیره‌سازی کافی یا دسترسی به پیشرفته‌ترین ابزارهای طراحی را داشته باشید، تنها استفاده از یک پلتفرم برای طراحی سایت رایگان ممکن نیست و استفاده از دانش و مهارت یک شرکت طراحی سایت هم لازم است.

آیا تغییر قالب سایت تاثیر منفی بر روی سئو دارد؟

استفاده از قالب وب سایت یک روش هوشمندانه برای ساخت وب سایت است. از این طریق می‌توانید وب سایت‌های کاملاً حرفه‌ای را بر اساس اهداف و کسب و کار خود ایجاد کنید. گستردگی در قالب وب سایت بسیار زیاد است، به جای زمان گذاشتن برای کدنویسی و طراحی وب سایت، می‌توان به راحتی از آن‌ها استفاده کرد. حتی می‏توانید قالب وب سایت را نیز تغییر دهید تا بازدید بیشتری دریافت کنید. طراحی سایت، سئو و رتبه گوگل ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند، اگر می‌خواهید سایت شما در رتبه‌بندی گوگل، بیشترین امتیازها را به دست آورد باید موارد سئو داخلی سایت و سئو خارجی سایت را در نظر بگیرید. اگر در قالب سایت همه موارد رعایت شده باشد، به معنای توجه به سئو است. در ادامه این ارتباط را بیشتر توضیح خواهیم داد.

سئو در برابر تبلیغات کلیکی – کدام برای شما مناسب‌تر است؟

اگر در تلاش برای به اشتراک گذاشتن کلمه در مورد سرمایه گذاری تجاری جدید خود هستید، تنها نیستید. مانند شما، بسیاری از صاحبان کسب و کار در ابتدا برای به دست آوردن مشتریان تلاش می کنند. متعادل کردن هزینه، نگهداری و نتایج یک کمپین بازاریابی آسان نیست. بیشتر اوقات، راه حل این مشکل یکی از دو استراتژی بازاریابی است: بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا کمپین پرداخت به ازای کلیک (PPC). اما کدام روش برای شما مناسب است؟

چطور از هوش مصنوعی برای ساخت لینک استفاده کنیم و رتبه بگیریم

با ظهور هوش مصنوعی (AI)، فرآیند لینک سازی حتی کارآمدتر و موثرتر شده است. ساخت لینک یکی از جنبه های ضروری بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است که می تواند به بهبود ترافیک وب سایت و رتبه بندی موتورهای جستجو کمک کند. اما معرفی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین و ابزارهای نوآورانه مانند ChatGPT چشم انداز سئو را حتی گسترده تر می کند.

مراحل طراحی وب سایت

در ادامه گزیده ای از درس طراحی وب سایت دانشگاه های خارج از کشوره. تو این درس دانشجوها درباره مراحل تحقیق و برنامه ریزی برای کسب اطلاعات از پروسه طراحی و ابزارهای مدیریت پروژه و تکنیکهای تسهیل مدیریت کار آموزش داده میشن. در انتهای مقاله شما دیگه باید بتونید خودتون یه وب سایت راه بندازید، بازدیدکننده جذب کنید و اونها رو به مشتری هاتون تبدیل کنید.

ضرورت راه اندازی وب سایت چیست؟

چشماتونو باز کنید ٬ شاید حتی جلو بردن کار و تجارتتون به خودی خود سخت باشه ولی تو دنیایی که آدما قبل از خرید کردن از گوگل یا موتورهای جستجوی گوناگون کمک می گیرن باید به فکر داشتن بهترین وب سایت باشید. برای اینکه تجارت شما پیشرفت کنه نیاز دارید صداتون شنیده بشه ٬ برند تون دیده بشه و به اهدافتون برسید. چشم دریچه ای برای رسیدن به قلب و روحه ٬ وب سایت هم دریچه ای برای رسیدن به تجارتی موفق و پرسوده و طراحی وب سایت برای این دوره امری ضروریه.

وب سایت افراد رو از خدمات یا محصولاتی که ارائه می کنید و ضرورت ارتباط با شما آگاه می کنه. داشتن وب سایت به بیشتر شدن مشتری و کاربر های شما کمک می کنه ٬ فرصتی برای تبلیغات به شما می ده ٬ اعتماد مشتری های بالقوه رو جلب می کنید و می تونید در سطح جهانی حضور پیدا کنید.

6 مد جدید در طراحی وب سایت

الگوهای تجربه کاربری

طراحی سایت واکنشگرا داره از روزی که روی سایتهای وردپرسی و سایتهای فروش قالب نمود پیدا کرد داره رواج بیشتری پیدا میکنه و در نتیجه ظاهر سایتها خیلی شبیه هم شده و البته این مسئله لزوما چیز بدی نیست.
از تحقیق گرفته تا نحوه استفاده ما از سایت، میشه الگوهای طراحی تجربه کاربری مشترکی رو روی سایتها پیدا کرد. این هم بخاطر اینه که ساخت قالب جدیدی که علاوه بر واکنشگرا بودن بتونه امکانات جدید و هیجان انگیزی هم داشته باشه داره سخت تر و سخت تر میشه.
اگه بخوام دقیق تر توضیح بدم، مثلا صفحه پرداخت های سایتهای مختلف از نظر عملکردی خیلی با هم تفاوت ندارند و همیشه با یه سایت ساده، سبد خرید و حساب من باقی میمونن. این سیستم عالی کار میکنه و یه تجربه خوب به همراه مسیریابی ساده رو به کاربرها ارائه میده.

چطور صفحه محصولاتی سازگار با سئو بنویسیم که منجر به فروش شود

“{کلیدواژه} ما بهترین خدمات {کلیدواژه} است که شرکتهای {کلیدواژه} عرضه میکنند…” هیچ وقت نباید نوشته هاتون این شکلی باشند. باید سعی کنید محتوای سایتتونو طوری بنویسید که علاوه بر سازگار بودن با سئو، مشتری ها رو هم متقاعد کنه.
ولی من خودم با این طرز فکر مخالفم.

مزایای فروش محصولات به صورت آنلاین

این روز ها که در شهرها بزرگ ازدیاد جمعیت است مردم ساعت ها در ترافیک بسر می برند و وقت زیادی از آنها تلف می شود. جدا از وقت زیاد ، ترافیک باعث سردرگمی و ناراحتی های عصبی می شود. به همین دلیل مردم ترجیح می دهند کالای مورد نیاز خود را از نزدیک ترین مکان ها خریداری کنند و امکان دارد این کالا ها را با قیمتی بسیار بیشتر تهیه کنند.

ثبت مکان کسب و کار در اسنپ

اگر از ثبت مکان در گوگل مپ و اسنپ اطلاعاتی ندارید، در ادامه توضیح خواهیم داد. یک نقشه که بر روی آن کسب و کار شما ثبت شده است، می‌تواند به کاربر کمک کند تا بدون اتلاف وقت شما را بر روی نقشه پیدا و به شما دسترسی پیدا کند. در دورانی که زمان بسیار اهمیت دارد، رفتن از یک خیابان به خیابان دیگر، برای پیدا کردن محل مورد نظر چندان خوشایند نخواهد بود. فناوری در اینجا نیز قدرت خود را نشان می‌دهد تا با ثبت محل کسب و کار خود بر روی نقشه، بتوانید کسانی که به کسب و کار شما نیاز دارند را بهتر راهنمایی کنید. زمانی که کسب و کار خود را بر روی نقشه‌های مسیریابی ثبت می‌کنید، این اطمینان به کاربر داده می‌شود، تا به راحتی شما را پیدا می‌کند. ثبت بر روی نقشه‌های مسیریابی به معنای حضور قوی شما در بازار و صحنه رقابت است. بنابراین هرگز اهمیت ثبت کسب و کار خود را بر روی نقشه‌های مسیریابی نادیده نگیرید. دسترسی آسان به کسب و کار شما، ایجاد حس اعتماد در کاربران از مهم‌ترین مزیت‌های ثبت کسب و کار بر روی نقشه‌های مسیریابی است. بنابراین این استراتژی بازاریابی اینترنتی را از دست ندهید.

رتبه اول گوگل باش

رتبه اول گوگل بودن برای عبارات کلیدی مربوط به زمینه فعالیت شما یکی از بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی می باشد که امروزه به عنوان مقرون به صرفه ترین و پر بازده ترین روش تبلیغات به حساب میاد.

 خدمات بازاریابی از طریق فیس بوک (فیسبوک مارکتینگ)

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی، یکی از روش‌های موثر در موفقیت کسب و کارها است. با تلفن همراه، لپ تاپ و هر رسانه دیجیتال دیگری که به اینترنت متصل شوید می‌توانید تبلیغات خود را به طور گسترده در بسترهای مختلف انجام دهید. در کنار لینکدین مارکتینگ و اینستاگرام مارکتینگ، فیسبوک نیز یکی از بسترهای مهم است که توانسته با در اختیار داشتن میلیاردها کاربر، در موفقیت کسب و کارها پیشتاز باشد.

چطور از سئو سریعتر نتیجه بگیریم؟

به عنوان یک صاحب کسب و کار، شاید نام سئو یا سئو محلی را شنیده باشید. در عصر دیجیتال مارکتینگ، اکثر مصرف کنندگان برای یافتن مشاغل و مراکز فروش به موتورهای جستجو مانند گوگل روی می آورند. با وجود رقابت بالا بین کسب و کارها، رسیدن به رتبه های برتر در صفحات جستجو محلی، حضور آنلاین قوی و بالا آمدن در گوگل مپ بسیار مهم است؛ اینجاست که سئوی محلی وارد می‌شود. با بهینه‌سازی سایت و پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی بلند برای جستجوی محلی، می‌توانید بازدهی بالایی را برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید. در این مقاله، ما به جزئیات و لیدهایی که می توانید از طریق سئو زودتر به نتیجه مطلوب برسید و در نتایج جستجوی محلی رتبه بالاتری داشته باشید، پرداخته‌‌ایم. چه صاحب یک کسب و کار کوچک باشید چه یک بازاریاب موفق، در این راهنما چند استراتژی سئو برای موفقیت در دنیای رقابتی جستجوی محلی و بازاریابی محتوایی در اختیار شما قرار داده ایم.

بهترین کالاها و خدمات برای فروش اینترنتی کدام است؟

اگر به ساخت فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین شاپ فکر می کنید، قبل از طراحی سایت فروشگاهی باید بدانید بهترین کالا برای فروش اینترنتی چیست؟ سپس می توانید بودجه مورد نیاز برای خرید بیشترین کالای مورد نیاز مردم را محاسبه کنید. یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در بازاریابی اینترنتی، شناخت کالاهای با حاشیه سود بالا و عرضه آنها در دیجیتال مارکتینگ است. بهتر است اجناس پرفروش برای دستفروشی و محصولاتی که به عنوان پر فروش ترین محصولات دیجی کالا هستند را با یکدیگر مقایسه کنید و با تمرکز بر نتایج به دست آمده فعالیت خود را شروع کنید.‌

برای ماندن صفحه اول گوگل چه کارهایی لازم است انجام شود؟

هدف همه کسانی که وب سایت دارند بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل است. گوگل به عنوان بهترین موتور جستجوی دنیا، از کسانی که می‌خواهند در اولین صفحه اصلی گوگل ظاهر شوند انتظار دارد استراتژی‌ لازم را اجرا کنند. البته این کار آسانی نیست. در این دنیای مجازی که روزانه هزاران شرکت سئو وارد می شود و همه ی شرکت ها سعی می کنند بهترین سایت ها را برای کاربران خود آماده کنند، کسانی که می خواهند رقبای خود را پشت سر بگذارند باید طبق الگوریتم‌های گوگل عمل کنند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته