مقالات دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو


آژانس دیجیتال مارکتینگ پس از فیلترینگ اینستاگرام

دنیای تجارت در دهه گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است. یکی از بزرگترین آنها، تغییر در استراتژی های بازاریابی مورد نیاز کسب و کارهای بزرگ و کوچک بوده است. یکی از دلایل اصلی این تغییر، محبوبیت و استفاده از اینترنت است. به طور روزانه، یک کاربر به طور متوسط بیش از 2 ساعت و گاهی تا 10 ساعت از اینترنت برای طیف گسترده ای از کارها و فعالیت ها استفاده می کند.

بازاریابی محتوا چیست و چرا خیلی مهم است؟

شاید درباره “بازاریابی محتوا” یا Content Marketing شنیده باشید و این سوال برای شما پیش آمده باشد که بازاریابی محتوا چیست، آیا برای کسب و کار من مناسب است؟؛ عبارت “محتوا پادشاه است” در میان بازاریابان آنلاین و کارشناسان محتوا بسیار سر و صدا کرده است و بحث های زیادی در مورد آن وجود دارد، نکته این است که محتوا کمی متفاوت از سایر زمینه های بازاریابی مانند رسانه های اجتماعی و سئو  است، زیرا همه ی زمینه های بازاریابی تنها به واسطه ی محتوا موفق هستند.

تکنیک های افزایش بازدید کننده وب سایت

موضوع اساسی برای هر وب سایتی بازدید کنندگان آن می باشد. سایتی که با هزینه های زیاد در جهت ارتقا کسب و کار راه اندازی شود اما بازدید کننده ای نداشته باشد به موفقیت آن کسب و کار کمکی نمی کند. برای افزایش مراجعه کنندگان و ترافیک وب سایت راهکار های مختلفی ارائه شده است. بهترین و امن ترین راهکار، بهینه سازی وب سایت می باشد. سئو می تواند بسیاری از راه ها و روش های افزایش ترافیک وب سایت را در بر گیرد.

نکاتی که باید صاحبان کسب و کار درباره سئو بدانند

حضور آنلاین برای هر کسب و کاری در دنیای دیجیتال امروز بسیار مهم است، چون در حال حاضر اینترنت برای هر شخص و سازمانی در سر تا سر جهان به عنوان یک منبع قابل توجه برای کسب در آمد شناخته شده است. سئو در واقع یک جنبه بسیار محبوب از کسب و کار است از آنجایی که نام های تجاری در حال تلاش بسیار برای کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو هستند بنابراین مهم است که بدانیم دقیقا چه چیزی در سئو نقش دارد تا رتبه بندی کسب و کار شما را در فهرست موتورهای جستجو بهبود دهد.

در ادامه نکاتی آمده است که به شما کمک می کند که  درک بهتری از سئو داشته باشید و پس از آن بیاموزید که چگونه می توانید از این طریق نام تجاری، کسب و کار خود را تبلیغ کرده و به کاربران بیشتری بشناسانید. پس با این مقاله از دارکوب، با ما همراه باشید.

چک لیست های سئو داخلی وب سایت

سئو داخلی وب سایت که به اصطلاح به آن On page SEO گفته میشود به مجموعه ای از اقداماتی گفته میشود که جهت بهینه سازی وب سایت و عناصر داخلی آن انجام میشوند. اقدامات سئو داخل وب سایت شامل مواردی همچون لینک سازی های داخلی، سرعت صفحات، سئو کردن تگ ها و عنوان صفحات سایت، بهینه سازی تصاویر و سایر اقدامات ضروری میشوند که در ادامه به شرح آنها نیز میپردازیم.

توسعه طراحی وب سایت از گذشته تا به امروز

از سال 1960 میلادی که شبکه اینترنت به صورت جهانی شناخته شد تا به امروز تکامل و توسعه قابل توجهی یافته است. با توسعه و رشد شبکه جهانی اینترنت وب سایت ها نیز به وجود آمدند، از اواسط دهه 90 تا سال 2000 میلادی هر روز تعداد وب سایت ها بیشتر از قبل می شد تا جایی که در سال 2010 تعداد سایت های موجود دیگر غیر قابل شمارش بود. امروزه نیز هر ساعت صد ها وب سایت به دنیای اینترنت پا می‌گذارند. دانش طراحی وب سایت به سال ها قبل بر می‌گردد. در زمان های گذشته که استفاده از اینترنت در حال گسترش بود، راه اندازی وب سایت نیز فراگیر شد البته تعداد طراحان و علاقه مندان به این حرفه بسیار اندک بودند.

یک شرکت طراحی سایت خوب چه خصوصیاتی دارد؟

به منظور راه اندازی یک وب سایت خوب می بایست در قدم اول به سراغ پیدا کردن یک شرکت طراحی وب سایت خوب برویم. اما احتمالا از خودتان بپرسید که چطور و از کجا باید کار را شروع کنیم؟
چگونه می توان در میان این همه شرکت های بزرگ و کوچک که همگی ادعای طراحی سایت ارزان و حرفه ای را دارند، بهترین گزینه را برای شروع یک پروژه یا کسب و کار موفق انتخاب کنیم؟

روش های طراحی وب سایت

در چند سال اخیر روش ها و متدهای مختلفی برای طراحی وب سایت معرفی شده است. این روش ها همه ساله در حال تغییر می باشد حتی ساده ترین مبحث در طراحی وب سایت نیز تغییر پذیر می باشد. بسیاری از تکنیک های گذشته منسوخ شده اند و قابل استفاده نیستند در مقابل ترفند های قدیمی تر دوباره کارایی پیدا کرده اند. یک طراح باید در جریان توسعه طراحی وب سایت حرکت کند. اگر یک طراح برای مدتی از حوزه طراحی وب سایت دور باشد بعد از بازگشت به طور حتم دچار سردرگمی های زیادی می شود .

دیجیتال مارکتینگ با اینستاگرام

مدت‌ها است که جامعه کاربران اینستاگرام به یک میلیارد کاربر فعال رسیده است؛ نیم میلیون نفر از این کاربران که در سراسر دنیا مستقر هستند، هر روز در حال تماشای استوری‌های اینستاگرام می‌باشند. ۲۰۰ میلیون نفر از این کاربران، به طور روزانه، حداقل از یک صفحه کاری در اینستاگرام دیدن می‌کنند و از همه مهم‌تر اینکه ۶۲ درصد از آن‌ها در یک نظرسنجی اعلام کرده‌اند که اینستاگرام در تصمیمات خریدشان نقش مهمی دارد. تمام این موارد باعث می‌شود که دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام و کاربردهای اینستاگرام در زمینه بازاریابی اینترنتی، هر روز در حال پیشرفت باشد و اهمیت بسیاری پیدا کند.

سایت هایی که با سایت ساز گوگل طراحی می شوند برای سئو مناسب نیستند

سایت ساز گوگل یکی از سرویس های گوگل است که شما با استفاده از این سرویس میتوانید به صورت کاملا رایگان وب سایت بسازید. گوگل این سرویس سایت ساز را به صورت رایگان ارائه میدهد و طراحی سایت رایگان به این معنی است که شما دیگر نیازی به هاست و دامنه ندارید. همچنین شما نیاز به دانش قبلی در مورد کد نویسی نیز نخواهید داشت. قبل از هر چیزی باید اشاره کرد که نمیتوان سایت ساز گوگل را یک سیستم مدیریت محتوا دانست زیرا سیستم های مشابه مانند وردپرس امکانات بسیار بیشتری را به شما ارئه میدهند و اصلا قابل مقایسه با طراحی سایت با گوگل نیستند.

چرا خرید رپورتاژ آگهی اشتباه است؟

خرید رپورتاژ آگهی یکی از مواردی است که وب سایت ها برای افزایش بازدید و تبلیغات و در نهایت فروش از آن استفاده میکنند. اما خرید رپورتاژ آگهی میتواند در مواردی تاثیر منفی داشته باشد و در صورتی که به بهترین شیوه خریداری و تولید نشود میتواند برای وب سایت مضر باشد. عوامل زیادی هستند که هنگام انتشار و خرید رپورتاژ آگهی باید به آنها عمل شود تا در نهایت موجب تقویت وبسایت شود. بهتر است برای خرید رپورتاژ آگهی و خدماتی همانند بک لینک سازی ابتدا با تیم مجرب دارکوب مشورت نمایید و جهت تقویت سئو وبسایت خودتان از کارشناسان ما کمک بجویید.

سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی به صورت رایگان

وقتی تمام چیزهایی که برای راه اندازی یک کسب و کار را در نظر میگیرید در لحظه اول ایجاد یک لوگو ممکن است اولویت اصلی به نظر نیاید و شاید چیزی در ذهن شما بگوید که اصلا به لوگو نیازی ندارید، در حالی که یک لوگو بخش جدانشدنی از موفقیت برند شماست. دقیقا مثل داشتن محصول باکیفیت، بسیار حائز اهمیت است.

پرطرفدارترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت

چند سالی است که با فراگیرتر شدن شبکه اینترنت و رشد بسیار زیاد وب سایت های کوچک و بزرگ، هر چند سال یک بار شاهد پیدا شدن سر و کله یک سیستم مدیریت محتوای ناشناخته و جدید هستیم. شاید از خودتان پرسیده باشید که چرا سیستم های مدیریت محتوا (Content Managing System) انقدر برای ما و خیلی از کاربرانی که سر و کار زیادی با طراحی وب سایت نداشته اند، مهم هستند. پاسخ این سوال در نقش کلیدی و مهمی است که این سیستم ها مشغول ایفا کردن در زندگی ما هستند.

بک لینک با کیفیت و بک لینک بی کیفیت چیست؟

همانطور که می دانید طراحی یک سایت فقط آغاز یک فعالیت مجازی است. برای آن که از یک سایت بتوان بهره برد و همچنین منبع درآمدی برای صاحبان آن باشد ابتدا باید توسط کاربران شناخته شود اما یک سایت بعد از ساخته شدن به سرعت مورد بازدید کاربران قرار نمی گیرد بلکه باید فعالیت هایی روی آن انجام داد تا شایسته نمایش دادن به کاربران باشد.

توضیحات متا چقدر باید باشد؟

اگه شما عبارتی را در گوگل سرچ کنید، نتایجی برای شما ظاهر می شود، در ابتدای هر نتیجه یک عنوان آبی رنگ نوشته شده است. زیر عنوان، آدرس صفحه یا URL را می بینید که سبز رنگ است. پایین URL هم یک توضیح مختصر به رنگ سیاه نوشته شده است، این توضیح، توصیفات متا نام دارد و در این مقاله قصد داریم، در مورد این قسمت صحبت کنیم.

در بهار سال 1400 محدودیت 155 کاراکتر برای اسنیپت های گوگل یا همون توصیفات متا شکسته شد ولی همچنان تعداد اسنیپت هایی که از 155 کاراکتر بیشتر باشند، خیلی نادر است و اکثرا طبق روال گذشته عمل می کنند. امسال 1402 دوباره شاهد افزایش میانگین تعداد کاراکتر های اسنیپت های جستجو تا حدود 230 کاراکتر بودیم. ما در دارکوب یک تحقیقی انجام دادیم تا ببینیم گوگل چه کاری انجام می دهد و بالاخره تا چند کاراکتر می توانیم در توصیفات متا به کار ببریم، نتیجه تحقیقات ما را در این پست از شرکت طراحی وب دارکوب می خوانید.

4 روش اصلی پیدا کردن کلمات کلیدی با گوگل

اولین مرحله برای بهینه سازی سایت پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب و مرتبط با موضوع وبسایت است. طبیعتا اگر از کلید واژه های درست استفاده کنیم، محتوای باکیفیتی خواهیم داشتو کاربران را به سایت خود جذب خواهیم کرد. مهم ترین فاکتور در جذب کاربر و جلب نظر موتور های جیت و جو، محتوای با کیفیت است. به همین خاطر فرایندی به نام Keyword Research به وجود آمده است که در این روند تلاش می شود تا کلملات و عباراتی که کاربران سرچ می کنند و به دنبال پیدا کردن پاسخ سوالات خود هستند را پیدا کنیم و بر اساس آن استراتژی کلمات کلیدی در تولید محتوا مشخص کنیم. برای پیدا کردن عبارات کلیدی ما چهار روش اصلی داریم که بهترین مرجع هستند و استفاده از این روش ها به شما پیشنهاد می شود. در این مقاله به معرفی و بررسی این چهار شیوه می پردازیم.

ساخت وب اپلیکیشن با وردپرس

برنامه های کاربردی مبتنی بر وب در سال های اخیر تغییر کرده اند. با پیشرفت های چشم گیر در امنیت و فناوری، می توان به راحتی برنامه ها و سیستم های مبتنی بر نرم افزار به صورت معمول (اندروید یا iOS یا وب سایت) را به یک برنامه مبتنی بر وب بهبود بخشید.

بسیاری از با ارزش ترین وب سایت های موجود در اینترنت امروزه در واقع برنامه های کاربردی وب (Web Application) هستند. برنامه های کاربردی وب با کاربر تعامل دارند. بسیاری از کسب وکارها برنامه های کاربردی وب را به جای وب سایت ها انتخاب می کنند تا اطلاعاتی را که می توانند در استراتژی های بازاریابی خود استفاده کنند و محصولات یا خدماتی را ارائه کنند که درآمدزا هستند.

چرا خرید ورودی گوگل اشتباه است؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک عامل کلیدی در هدایت ترافیک ارگانیک یا پولی به یک وب سایت است. این روند بخش مهمی است که به وب سایت ما کمک می کند تا در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشد.

به طور کلی سئو شامل تکنیک های مختلفی مانند تحقیق کلمات کلیدی، خرید بک لینک و ایجاد محتوا است که به وب سایت ها کمک می کند تا در SERP رتبه بالاتری داشته باشند و بر افزایش بازدید واقعی سایت تاثیر دارند. با شرکت در دورهای تخصصی آموزش سئو آموزشگاه دارکوب می توانید به تمام نکاتی که برای بهینه سازی برای موتور جستجو نیاز است، دست پیدا کنید.

وردپرس 18 ساله شد

باورش سخت است که 18 سال از تولد دوست داشتنی ترین وب سایت ساز و پر مخاطب ترین پلتفرم مدیریت محتوای دنیا می گذرد. امسال هجدهمین سالگرد ایجاد وردپرس است، نرم افزاری که می توان به جرات گفت پر طرفدارترین و پر کاربردترین CMS در دنیاست.

امروزه کم تر کسی را پیدا می کنید که نام وردپرس را نشنیده و یا نتواند کارایی آن را در یک خط به شما توضیح دهد. بدون شک در دوره ای زندگی می کنیم که نداشتن وب سایت برای کسب و کارهای هر چند کوچک و محدود، عیبی بزرگ و نابخشودنی به حساب می آید.

طراحی سایت شرکت های ثبتی

طراحی سایت تنها درباره یک ظاهر زیبا یا هیجان انگیز نیست. در اینجا من چند اصولی را که در طراحی سایت شرکت های ثبتی (در حوزه ثبت شرکت و علائم تجاری) می بایست رعایت شود را توضیح می دهم. این اصول تقریبا می بایست در هر نوع طراحی سایت مورد استفاده قرار گیرد. هدف از این نوع اصول رسیدن به راهی است که حداکثر ارتباط بین وب سایت و مخاطب های آن برقرار شود.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب