مقالات دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو


AMP چیست و ضرورت آن برای وب سایت چیست؟

نوشته شده توسط

اگر در مرورگر موبایل خود کلمه ایی را جستجو کنید، مثلا نام کشور یا یک موضوع خبری حتما گوگل در قالبی خاص (چرخ و فلکی) و فشرده در بالای صفحه اخبار و یا اطلاعاتی درباره آن موضوع را نمایش می دهد. این نمونه ایی از یک AMP است که در طراحی وب سایت لحاظ شده است.

رنگ بندی مناسب برای وب سایت

نوشته شده توسط

در سراسر تاریخ بشر، استادان نقاش و دیگر هنرمندان به رسمیت شناخته شده جهان، برای توانایی خود در دستکاری رنگ ها شهرت بسیار کسب کرده اند. در عصر مدرن، فرم های هنری راه خود را در برنامه های تجاری، تبلیغات و بخصوص در طراحی وب باز نموده اند. و تا حد تقریبا بی نهایت، مهارت استفاده از رنگ ها را می توان همیشه بهبود و والایش داد.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

نوشته شده توسط

امروزه کاربران ایرانی به خوبی با شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و لینکدین آشنایی دارند. زمانی زیادی توسط افراد مختلف از دانش آموزان گرفته تا مدیران شرکت در یکی یا همه ی این شبکه های اجتماعی صرف می شود. چند سال پیش که اینترنت جای خود را در میان خانواده های ایرانی باز کرد. سرویس های ارتباطی آن تنها برای سرگرمی استفاده می شد. اما امروز با رشد اینترنت و افزایش تعداد کاربران فضای مجازی فرصت هایی ایجاد شده است که کاربران و صاحبان کسب و کارها در هر زمینه چه تجاری چه اجتماعی بخواهند از این ابزارهای دنیای مدرن استفاده لازم را ببرند.

بک لینک (Backlink) چیست؟

نوشته شده توسط

بک لینک یا پیوند ورودی “Incoming Link”، همچنین  “Inbound Link” نامیده می شود، زمانی ایجاد می شود که یک وب سایت به یک وب سایت دیگر از طریق یک لینک متصل می شود. پیوند بین دو وب سایت، Backlink است. برای مثال وب سایت A یک لینک خروجی یا External Link به وب سایت B دارد. و وب سایت B یک Backlink از سایت A دارد.

بازاریابی محتوا چیست؟

نوشته شده توسط

شاید درباره “بازاریابی محتوا” یا Content Marketing شنیده باشید. و این سوال برای شما پیش آمده باشد که بازاریابی محتوا چیست و آیا برای کسب و کار من مناسب است؟

تضمین خدمات سئو

نوشته شده توسط

سئو SEO مخفف Search Engine Optimization/Optimizer به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد. سئو باعث می شود که وب سایت شما در صفحه نتایج موتورهای جستجو مثلا در گوگل در جایگاه بهتری نمایش داده شود. بکار گیری سئو به طور بالقوه می تواند سایت شما را بهبود بخشد و زمان زیادی را برای شهرت سایت یا برند شما صرفه جویی کند. اما همچنین می توانید به سایت و شهرت شما آسیب برساند. حتما مزایای بالقوه و همچنین آسیب هایی را که یک سئو غیر مسئولانه می تواند به سایت شما بزند را بررسی کنید. بسیاری از موتورهای جستجو، شرکت ها و مشاوران، خدماتی را در این زمینه ارائه می دهند، از جمله:

طراحی پورتال مشتریان

نوشته شده توسط

طی سالهای اخیر شاهد تغییرات بزرگی در نحوه ارائه خدمات به مشتریان بودیم، و روز به روز تعداد شرکتهایی که از طریق پورتالهای مشتری، خدمات پشتیبانی سلف سرویس به مشتریهاشون ارائه میدن بیشتر شده و این طور که به نظر میرسه هم شرکتها از اینکه تلفن مرکز پشتبانیشون کم تر زنگ میخوره سود میبرند و هم مشتریها روش آنلاین رو ترجیح میدن.

مقایسه سئو و Adwords

نوشته شده توسط

Adwords و سئو SEO هر دو از اجزای اصلی بازاریابی موتورهای جستجو (Search Engine Marketing, SEM) هستند و در بازاریابی دیجیتال از ابزار های بسیار ارزشمند شما به حساب می آیند. آنها دارای تفاوت ها و شباهت هایی می باشند و شرایطی وجود دارد که شما می توانید از آنها با هم یا جداگانه بسته به اهداف کسب و کار و بازاریابی خود استفاده کنید.

مقایسه HTTP و HTTPS

نوشته شده توسط

امنیت خوب چیزی است که همه ما در هنگام مرور وب آن را یک چیز پیش فرض، ساده و فراهم شده در نظر می گیریم. اشخاص ثالث یا Third Parties های قابل اطمینان و رمزگذاری خوب، چیزی نیست که کاربران معمولی در هنگام جستجو در گوگل به آن فکر کنند، اما این عوامل بر استانداردهای تعامل آنلاین، از جمله SEO، تاثیر قابل توجهی داشته اند.

وب سایت دینامیک بهتر است یا استاتیک؟

نوشته شده توسط

وب سایتها در شکلها و اندازه های مختلفی تولید میشن، اما همشون در یکی از دو دسته استاتیک و دینامیک قرار میگیرند.
وقتی فقط از روی مرورگرتون به وب سایتی نگاه میکنید، تفاوتی بین یه وب سایت استاتیک و یه وب سایت دینامیک وجود نداره اما این دو تأثیر خیلی زیادی روی عملکرد سایت دارند. تو این مقاله با تفاوتهای عملی این دو نوع وب سایت آشنا میشیم.

تاثیر نام دامنه بر سئو

نوشته شده توسط

عوامل زیادی در تعیین رتبه بندی یک وب سایت موثر هستند. یکی از آنها نام دامنه است. در این مقاله ابتدا درباره نام دامنه توضیح می دهیم و سپس عواملی که در انتخاب نام دامنه و سئو تاثیر دارد را ذکر می کنم. با ما همراه باشید.

مقایسه نسخه اپلیکیشن و موبایلی وب سایت

نوشته شده توسط

اگر شما در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک حضور آنلاین بر روی دستگاه های موبایل برای کسب و کار یا سازمان خود هستید، یکی از اولین ملاحظاتی که احتمالا به ذهن متبادر می شود این است که آیا می خواهید یک برنامه تلفن همراه برای دانلود کاربران (App) یا یک وب سایت سازگار با تلفن همراه (Responsive)، یا شاید هر دو را پیاده سازی کنید. وب سایت ها و برنامه های موبایل در نگاه اول بسیار شبیه به نظر می رسند و تعیین اینکه کدامیک برای نیازهای شما مناسب است، به تعدادی از عوامل، از جمله مخاطبان هدف، بودجه موجود، هدف مورد نظر و کارکردهای مورد نیاز بستگی دارد.

آیا تغییرات امسال (1396) گوگل ادوردز اثری بر سئو و تبلیغات کلیکی خواهد داشت؟

نوشته شده توسط

متخصص های سئو و تبلیغات کلیکی برای اینکه بتونن موفق باشن باید هر تغییری که بوجود میاد خودشونو با شرایط جدید وفق بدن. با تغییراتی که گوگل ادوردز در کارش داده، این متخصصین هم باید کمپین هاشونو با تغییرات جدید هماهنگ کنند. حالا اواخر سال گذشته (1395) گوگل تبلیغاتشو از حالت استاندارد به حالت گسترده تغییر داد.

ضرورت و اهمیت پشتیبانی وب سایت

نوشته شده توسط

وب سایت ها رسانه هایی تعاملی هستند، که هدف آن ها این است که به کاربران اجازه دهند تا به سرعت به اطلاعات در وب دسترسی داشته و یا با آن ارتباط برقرار کنند، نکته اصلی آن است که این ارتباط از هر کجا تنها با یک اتصال اینترنتی ممکن است.

تفاوت های بازاریابی در بازار B2B و B2C

نوشته شده توسط

با اینکه در هر دو بازار B2B و B2C هدف فروش محصول به دیگری است، اما تجربه ثابت کرده که بازاریابی برای جذب مشتری در این دو نوع شرکت باید متفاوت باشه.

هاست اشتراکی یا اختصاصی؟

نوشته شده توسط

از نقطه نظر شبکه، یک میزبان (Host) به هر رایانه سروری گفته می شود که به ماشین های دیگر توسط اینترنت متصل شده است. هر میزبان دارای آدرس آی پی منحصر به فرد خود است، که توسط یک شماره ی محلی کامپیوتر و شماره شبکه خاصی که به آن تعلق دارد ساخته شده است.

تاثیر سرعت وب سایت بر سئو

نوشته شده توسط

یکی از مهمترین وظایف طراح وب سایت این است که تجربه کاربران در مشاهده یا مرور یک وب سایت را تا حد امکان ساده و روان نماید. امروز با افزایش روز افزون تعداد کاربران دستگاه های موبایل و اضافه شدن ترافیک آن ها به اینترنت، فاکتوری چون زمان بارگذاری یا مدت زمانی که طول می کشد یک وب سایت در مرورگر یک کاربر نمایش داده شود بسیار مهم است.

تاثیر گوگل بر کسب و کار شرکت ها

نوشته شده توسط

کشورهای جدید، این چیزی است که به آنها می گویند. گوگل، آمازون، فیسبوک، توئیتر، مایکروسافت و اپل. این ها موتورهای جستجو، فروشگاه آنلاین، شبکه های اجتماعی، سیستم عامل یا گوشی همراه نیستند. اینان شرکت ها و تولید کنندگان کالا و خدماتی (رایگان و پرداختی) هستند که در سرتاسر دنیا به طور مستقیم یا غیر مستقیم مخاطب و مشتری دارند. شاید شما بخواهید چند نام دیگر به این لیست اضافه کنید، اما بدیعی است که در هیچ دوره ایی از تاریخ شرکت هایی به این قدرت و عظمت بر کسب و کار های سراسر جهان تاثیر نگذاشته اند. از آمریکا تا چین کسب و کار هیچ کشوری نیست، که تحت تاثیر این شرکت ها قرار نگرفته باشد، که کشورها در مقابل یا دست به بهره برداری، رقابت، تحریم یا محدود سازی فعالیت های آن ها در کشور خود نزنند.

نگهداری و فعال نگهداشتن وب سایت

نوشته شده توسط

وب سایت مثل هر سیستمی نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. این نگهداری در بیشتر موارد بسیار ساده خواهد بود. و وابسته به بزرگی و پیچیده گی و نوع طراحی یک وب سایت گاه ممکن است زمانبر تر یا پیچیده تر باشد. در طول زمان با تغییر تکنولوژی های توسعه وب نیاز است که وب سایت شما نیز با این تغییرات به روز شود. یا گاهی با کشف یک باگ یا حفره امنیتی لازم است قسمتی از وب سایت شما برای محافظت از آسیب بد افزار ها تغییر داده شود.

الگوریتم Possum گوگل

نوشته شده توسط

تاریخ انتشار possum : 11 شهریور 95
Possum (به معنی صاریغ) اسمیه که گوگل روی بروزرسانی مستند اما تأیید نشده اش گذاشته. این بروزرسانی تأثیر چشمگیری روی نتایج و رتبه بندی محلی داره. از اونجایی که گوگل هیچ وقت رسما Possum رو تأیید نکرد، سئوکارهای محلی مجبور شدند در مورد هدف و اثراتش فرضیه سازی هایی داشته باشند که تو این مقاله در موردش میخونید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته