مقالات دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو


چطور برای سئو مطلب بنویسیم؟ (در سال 97)

نوشته شده توسط

نوشتن برای سئو یعنی نوشتن به گونه ای که اون مطلب بتونه در گوگل و موتورهای جستجو رتبه خوبی بگیره و در جایگاه های بالای صفحه نتایج ظاهر بشه.
ما تو این پست از دارکوب یه تاریخچه از روشهای مطلب نویسی برای سئو براتون میگیم تا اول با روشهای قدیمی آشنا بشید و از اصول پابرجاشون پیروی و از اصول منسوخش دوری کنید و بعد در مورد روش نوشتن مطلب در سال 97 توضیح میدیم تا با بروزترین اصول سئو در نگارش مطالب و محتوا آشنا بشید.
بنابراین در این پست سه بخش داریم و در انتها هم توضیحی در مورد روش نوشتن مطلب خدمتتون تقدیم میکنم:
سئو کردن مطالب در سال 80
سئو کردن مطالب در سال 87
سئو کردن مطالب در سال 97
مراحل نوشتن مطلب برای سئو در سال 97

دلایل ترک وب سایت توسط کاربران

نوشته شده توسط

در این مقاله قصد شده است تا دلایل جامعی برای ترک وبسایت توسط کاربران بیان کنیم.مدت زمان حضور کاربر در سایت و دفعات ورود او در طول سال بسیار مسئله جدی می باشد چرا که مستقیما با سود صاحبان سایت و همچنین تعیین رتبه سایت در نتایج جستجو ارتباط دارد.

فرض کنید که سایت شما نسخه و نمونه ای خوب و قانع کننده از وب سایت ها می باشد.تصاویر محصولاتتان بی عیب و نقص می باشد.طراحی کلی سایتتان حرفه ای می باشد.و به لطف علم بازاریابی روز دنیا شما برای سایت خود ترافیک کسب کرده اید و سایت شما به میزان دلخواه بازدید دارد.

پس چرا تنها تعداد محدودی از بازدیدکنندگان سایت به مشتری های پر و پا قرص سایت ما تبدیل می شوند؟!

اصول طراحی و توسعه وب سایت سازگار با موتورهای جستجو (قسمت اول: محتوا و لینک ها)

نوشته شده توسط

موتورهای جستجو برای خزیدن سایتها و تفسیر محتوا با محدودیت هایی روبرو هستند. چون با وجود همه پیشرفتهای تکنولوژی هنوز به جایی نرسیدن که بتونن مثل من و شما وب سایتها رو ببینن. تو این پست میخواهیم با جنبه های فنی ساختار صفحات وب آشنا بشیم و بر اساس این ویژگی ها بتونیم با موتورهای جستجو و کاربرهای انسانی سازگارشون کنیم. چون این اصول خیلی زیادند، برای اینکه شما خوانندگان عزیز دارکوب خسته نشید و خودم هم فرصت کافی داشته باشم، اون رو طی چند قسمت ارائه میدم.

اصول طراحی و توسعه وب سایت سازگار با موتورهای جستجو (قسمت دوم: کلیدواژه ها، سئوی درون-صفحه، متاتگ ها)

نوشته شده توسط

 در قسمت قبل در مورد سئو و بهینه سازی محتوا و لینکهای وب سایت برای موتورهای جستجو صحبت کردیم که میتونید از لینکی که دادم مطالبش رو مطالعه کنید. در این قسمت میخوام در مورد بهینه سازی کلیدواژه ها، بهینه سازی درون-صفحه، تگ های عنوان و متاتگ ها صحبت کنم.

اصول طراحی و توسعه وب سایت سازگار با موتورهای جستجو (قسمت سوم: ریچ اسنیپت ها و سئوی URL)

نوشته شده توسط

این پست قسمت سوم از مجموعه سه قسمتی دارکوب با عنوان اصول طراحی و توسعه وب سایت سازگار با موتورهای جستجوست. در قسمت اول در مورد بهینه سازی لینک و محتوا و در قسمت دوم در مورد بهینه سازی کلیدواژه ها، متاتگ ها و سئوی درون-صفحه صحبت شد. در صورت تمایل میتونید از طریق لینکهایی که دادم قسمتهای قبلی رو مطالعه کنید. در این قسمت در مورد سئوی URL و ریچ اسنیپت ها توضیح میدم.

طراحی سایت در سال 97 و بایدها ونبایدها

نوشته شده توسط

پیش بینی های متخصصان برای بزرگترین گرایشات طراحی سایت در سال پیش رو.

در سال 96 بزرگترین تمایلات طراحی سایت به چه سمت و سویی بود، و در سال 97 چه مسیری را پیش رو دارد و از چه چیزهایی باید استفاده و یا خودداری شود؟

ما برای شما مواردی را در ادامه با توجه به جایی که صنایع و کسب و کار ها ایستاده اند ترتیب داده ایم، پس چه شما این قدم ها را دنبال کنید و چه دنبال نکنید، دانستن این نکات برای سال پیش رو برای شما مفید نیز می باشد.نکته های گفته شده برای سال 1397 و 2018 صدق می کند و تلفیقی از نظرات کارشناسان خبره می باشد.با ما همراه باشید:

چطور لینک بگیریم و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شویم؟

نوشته شده توسط

تو این پست میخواهیم به این سوال جواب بدیم که فرمول موفقیت در کمپین های بازاریابی محتوا چیه؟ ما طی 15 سال سابقه ای که در دارکوب در زمینه بازاریابی داشتیم، کمپین های بازاریابی محتوایی رو که برای مشتریهامون درست کردیم تجزیه و تحلیل کردیم و به نتایج جالبی رسیدیم که تو این پست اونها رو با شما همراهان عزیزمون در میون میگذاریم تا بتونید بازاریابی محتواتونو بهتر از قبل پیش ببرید.

امسال (سال 97) چطور وب سایتمان را سئو کنیم و رتبه بگیریم؟

نوشته شده توسط

توضیح دادن اینکه چطوری میشه برای وب سایت رتبه گرفت به افرادی که سئوکار نیستند و تو این زمینه تخصصی ندارند کار سختیه. حوزه سئو داره روز به روز پیچیده تر میشه، اگه میخواهید سایتتونو خوب سئو کنید باید به یه سری مسائل جزئی تر مسلط باشید. دارکوب تو این پست یه چک لیست 9 گزینه ای در اختیار شما خوانندگان عزیز میذاره تا با توجه به قوانین سال 97 بتونید برای وب سایتتون رتبه بگیرید. مطالب رو ساده توضیح میدم تا افراد غیرمتخصص هم بتونن استفاده کنند.

طراحی وب سایت یا اپلیکیشن، کدام اولویت دارد ؟

نوشته شده توسط

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری رابط های کاربری متنوعی اختراع شده اند از جمله تلفن های همراه هوشمند ؛تبلت ها ، رایانه های قابل حمل کوچک و … در این بین بسیاری از افراد کار با رایانه های رو میزی را کنار گذاشته و اغلب کارهای خود را با تلفن های هوشمند که قابلیت حمل و استفاده آسان را دارند انجام می دهند .

معرفی 14 سیستم مدیریت محتوا برای کسب و کارها

نوشته شده توسط

سیستم مدیریت محتوا یا CMS یه جور نرم افزاره که ازش برای ساخت و مدیریت محتوای دیجیتال وب سایتها استفاده میشه. اکثر CMSها امکاناتی رو هم در اختیار کاربرانشون قرار میدن تا باهاش قالب وب سایت رو طراحی و مطابق سلیقه و خواست خودشون شخصی سازی کنند.

میزان مورد نیاز تولید محتوا برای وب سایت ها به چه مقدار است ؟

نوشته شده توسط

میزان مورد نیاز تولید محتوا برای وب سایت ها به چه مقدار است ؟

امروزه در فضای اینترنت و در موتورهای جست و جو تعداد زیادی سایت را در ارتباط با موارد مختلف مشاهده نموده اید . کاربران نیز برای دیدن محتوای مورد نظرشان به سایت ها مراجعه می نمایند . در اصل می توان گفت اصلی ترین جز یک سایت محتوای آن می باشد به همین دلیل است که موتورهای جست و جو بر اهمیت آن بسیار تاکید کرده اند .

راه اندازی پرداخت آنلاین وب سایت فروشگاهی

نوشته شده توسط

خرید آنلاین چیست؟
خرید آنلاین یکی از انواع مختلف تجارت الکترونیک می باشد که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا به طور مستقیم و با استفاده از تنها یک مرورگر اینترنت، کالا یا خدمات را از فروشندگان دریافت کنند.مصرف کنندگان محصولات مورد علاقه خود را با بازدید از وب سایت های خرده فروشی از طریق جستجو در موتورهای جستجو پیدا می کنند، که این محصولات در سایت های مشابه گوناگون و با قیمت های متفاوت در دسترس این مشتریان قرار می گیرد.از سال 2016، مشتریان می توانند به صورت فراگیر و در طیف وسیعی از رایانه ها و دستگاه های مختلف شامل رایانه های دسکتاپی، لپ تاپ ها، تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند، به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند.

راهنمای بازاریابی دیجیتال برای تازه کارها

نوشته شده توسط

اگه به تازگی تصمیم گرفتید وارد عرصه بازاریابی دیجیتال بشید، اگه میخواهید خودتون برای کسب و کارتون بازاریابی کنید یا اگر میخواهید اطلاعات قبلیتونو وسیع تر کنید، دارکوب تصمیم گرفته یه سری مجموعه پست ها در مورد بازاریابی دیجیتال براتون بنویسه.

فصل اول: الگوی استراتژی بازاریابی دیجیتال

نوشته شده توسط

الگوی بازاریابی یعنی مسیری که خریدار از ابتدای آشنایی با شما طی میکنه تا وقتی که خرید رو انجام بده و حتی بعد از اون، یعنی تبدیل خریدار به یه مشتری وفادار و انجام خریدهای بعدی. به این مسیر میشه سفر مشتری هم گفت.

چگونه محتوای ویدئویی جذاب بسازیم؟

نوشته شده توسط

تو دنیایی که مردم در هر لحظه هزاران پیام از طریق فیسبوک، ایمیل، تبلیغات آنلاین، متن و چیزهای دیگه دریافت میکنند، جلب توجه مخاطب خیلی سخت میشه.

گوگل مرزهای دزدی محتوا و اثر آن بر رتبه وب سایت را مشخص کرد

نوشته شده توسط

اینکه محتوای دزدی روی رتبه صفحه حاوی محتوای دزدیده شده اثر میذاره یک چیز بدیهیه. اما شاید سوال خیلی از مدیران وب سایتهایی که درگیر سئوی وب سایتشون هم هستند این باشه که اگه شخص دیگه ای محتوای منو بدزده و در وب سایت خودش کپی کنه، آیا باز هم همون اثر منفی رو خواهد داشت؟

داده های ساماندهی شده باید خاص هر صفحه درست شوند

نوشته شده توسط

دیروز داشتم تو خبرهای گوگل میگشم که دیدم تقریبا یک هفته پیش این خبر اومده که داده های ساماندهی شده نباید در چند صفحه وب سایت کپی بشن.

معیارهای تبلیغات فیسبوک روشن تر شدند

نوشته شده توسط

فیسبوک برچسب های جدیدی معرفی کرده که نشون میده محاسباتشونو چطوری انجام میدن و به این ترتیب معیارهای تبلیغاتش رو روشن تر کرده.

مراحل اجرای پروژه های طراحی سایت

نوشته شده توسط

امروزه در هر صنف و شغلی نیاز به یک سایت برای کسب و کار به شدت احساس می شود به همین دلیل در سال های اخیر تعداد وب سایت ها بسیار افزایش یافته است به طوری که هر شخصی برای یافتن نیاز خود در موتور های جست و جو هدف خود را می یابد . همچنین در این سال ها با توجه به نیاز مردم شرکت های طراحی سایت متعددی پدید آمده است که افراد با مراجعه به آنجا می توانند برای خود سایتی فراهم نمایند .

آیا کلمات کلیدی در سال 2018 هم می توانند به سئو کمک کنند؟

نوشته شده توسط

کلمات کلیدی بخش مهمی از استراتژی بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو) می باشد.الان و در سال 2018، کلمات کلیدی و مرتبط بودن آنها از همیشه مهم تر می باشد، برای اینکه بیشتر متوجه موضوع شوید و بدانید که از این کلمات کلیدی چگونه باید استفاده کرد با ما همراه باشید.

کلمات کلیدی چیستند؟

کلمات کلیدی می توانند به عنوان موضوع برای مطالب سایت تعریف شوند.همچنین این کلمات را می توان کلمات یا عباراتی تعریف کرد که مردم آنها را وارد قسمت جستجوی موتورهای جستجو می کنند.هر صفحه که در وب سایت شما وجود دارد باید تمرکزش فقط روی یک موضوع باشد، که این موضوع اصلی، کلمه یا کلمات کلیدی اصلی شما را تشکیل می دهد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته