با وجود پیشرفتهای زیادی که در تکنولوژی داشتیم اما هنوز موتورهای جستجو قادر به درک نوشته ها، دیدن تصاویر یا تماشای ویدئوها نیستند یا حداقل اونطوری که انسان اونها رو درک میکنه نمیکنند. برای همین برای اینکه محتواتون بتونه رتبه بگیره باید به اطلاعات متا (نه فقط متاتگ) توجه کنید، چون موتورهای جستجو بر اساس اونها میتونن به محتوای صفحات وب پی ببرند و اونها رو رتبه بندی کنند.
در این مقاله قصد شده است تا دلایل جامعی برای ترک وبسایت توسط کاربران بیان کنیم.مدت زمان حضور کاربر در سایت و دفعات ورود او در طول سال بسیار مسئله جدی می باشد چرا که مستقیما با سود صاحبان سایت و همچنین تعیین رتبه سایت در نتایج جستجو ارتباط دارد.
فرض کنید که سایت شما نسخه و نمونه ای خوب و قانع کننده از وب سایت ها می باشد.تصاویر محصولاتتان بی عیب و نقص می باشد.طراحی کلی سایتتان حرفه ای می باشد.و به لطف علم بازاریابی روز دنیا شما برای سایت خود ترافیک کسب کرده اید و سایت شما به میزان دلخواه بازدید دارد.
پس چرا تنها تعداد محدودی از بازدیدکنندگان سایت به مشتری های پر و پا قرص سایت ما تبدیل می شوند؟!
موتورهای جستجو برای خزیدن سایتها و تفسیر محتوا با محدودیت هایی روبرو هستند. چون با وجود همه پیشرفتهای تکنولوژی هنوز به جایی نرسیدن که بتونن مثل من و شما وب سایتها رو ببینن. تو این پست میخواهیم با جنبه های فنی ساختار صفحات وب آشنا بشیم و بر اساس این ویژگی ها بتونیم با موتورهای جستجو و کاربرهای انسانی سازگارشون کنیم. چون این اصول خیلی زیادند، برای اینکه شما خوانندگان عزیز دارکوب خسته نشید و خودم هم فرصت کافی داشته باشم، اون رو طی چند قسمت ارائه میدم.
در قسمت قبل در مورد سئو و بهینه سازی محتوا و لینکهای وب سایت برای موتورهای جستجو صحبت کردیم که میتونید از لینکی که دادم مطالبش رو مطالعه کنید. در این قسمت میخوام در مورد بهینه سازی کلیدواژه ها، بهینه سازی درون-صفحه، تگ های عنوان و متاتگ ها صحبت کنم.
این پست قسمت سوم از مجموعه سه قسمتی دارکوب با عنوان اصول طراحی و توسعه وب سایت سازگار با موتورهای جستجوست. در قسمت اول در مورد بهینه سازی لینک و محتوا و در قسمت دوم در مورد بهینه سازی کلیدواژه ها، متاتگ ها و سئوی درون-صفحه صحبت شد. در صورت تمایل میتونید از طریق لینکهایی که دادم قسمتهای قبلی رو مطالعه کنید. در این قسمت در مورد سئوی URL و ریچ اسنیپت ها توضیح میدم.
تو این پست میخواهیم به این سوال جواب بدیم که فرمول موفقیت در کمپین های بازاریابی محتوا چیه؟ ما طی 15 سال سابقه ای که در دارکوب در زمینه بازاریابی داشتیم، کمپین های بازاریابی محتوایی رو که برای مشتریهامون درست کردیم تجزیه و تحلیل کردیم و به نتایج جالبی رسیدیم که تو این پست اونها رو با شما همراهان عزیزمون در میون میگذاریم تا بتونید بازاریابی محتواتونو بهتر از قبل پیش ببرید.
با پیشرفت تکنولوژی و فناوری رابط های کاربری متنوعی اختراع شده اند از جمله تلفن های همراه هوشمند ؛تبلت ها ، رایانه های قابل حمل کوچک و … در این بین بسیاری از افراد کار با رایانه های رو میزی را کنار گذاشته و اغلب کارهای خود را با تلفن های هوشمند که قابلیت حمل و استفاده آسان را دارند انجام می دهند .
سیستم مدیریت محتوا یا CMS یه جور نرم افزاره که ازش برای ساخت و مدیریت محتوای دیجیتال وب سایتها استفاده میشه. اکثر CMSها امکاناتی رو هم در اختیار کاربرانشون قرار میدن تا باهاش قالب وب سایت رو طراحی و مطابق سلیقه و خواست خودشون شخصی سازی کنند.
خرید آنلاین چیست؟
خرید آنلاین یکی از انواع مختلف تجارت الکترونیک می باشد که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا به طور مستقیم و با استفاده از تنها یک مرورگر اینترنت، کالا یا خدمات را از فروشندگان دریافت کنند.مصرف کنندگان محصولات مورد علاقه خود را با بازدید از وب سایت های خرده فروشی از طریق جستجو در موتورهای جستجو پیدا می کنند، که این محصولات در سایت های مشابه گوناگون و با قیمت های متفاوت در دسترس این مشتریان قرار می گیرد.از سال 2016، مشتریان می توانند به صورت فراگیر و در طیف وسیعی از رایانه ها و دستگاه های مختلف شامل رایانه های دسکتاپی، لپ تاپ ها، تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند، به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند.
در سال های اخیر صحبت های زیادی در ارتباط با بازاریابی شبکه ای مطرح شده است و بسیاری از افرادی که در این حوزه هستند توانسته اند سهم زیادی از بازار را اشغال نمایند . بازاریابی شبکه ای یکی از زیر مجموعه های رشته بازاریابی است . بسیاری از افراد با هدف یک شبه ثروتمند شدن و بدون داشتن دانش کافی در ارتباط با بازاریابی شبکه ای وارد این حوزه شده اند و متاسفانه نیمی از انها در کار خود شکست خورده اند .
اگه به تازگی تصمیم گرفتید وارد عرصه بازاریابی دیجیتال بشید، اگه میخواهید خودتون برای کسب و کارتون بازاریابی کنید یا اگر میخواهید اطلاعات قبلیتونو وسیع تر کنید، دارکوب تصمیم گرفته یه سری مجموعه پست ها در مورد بازاریابی دیجیتال براتون بنویسه.
با پیشرفت تکنولوژی و فناوری افراد بسیاری خواستار طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند . به همین دلیل تعداد بسیار زیادی سایت در فضای اینترنت و موتورهای جست و جو موجود است و تعداد آنها رو به افزایش می باشد . در همین راستا شرکت های زیادی تحت عنوان شرکت طراحی وب سایت بوجود آمده اند که کار آنها طراحی سایت برای کارفرما و بهینه سازی سایت ها می باشد .
با پدید آمدن سایت های مختلف در فضای اینترنت و موتورهای جست و جو بسیاری از افراد کسب و کار خود را به این فضا منتقل نمودند . برخی از افراد نیز توانستند با کمترین بودجه و البته با هوش و ذکاوت زیاد ، کسب و کار متفاوتی در دنیای وب راه اندازی نمایند . این افراد با توجه به نیاز های عمومی مردم و ارزیابی های گسترده وب سایت هایی را راه اندازی کرده اند که از ابتدا کاربران بسیای را جذب کرده است . از این دسته سایت ها انواع مختلفی وجود دارد .
الگوی بازاریابی یعنی مسیری که خریدار از ابتدای آشنایی با شما طی میکنه تا وقتی که خرید رو انجام بده و حتی بعد از اون، یعنی تبدیل خریدار به یه مشتری وفادار و انجام خریدهای بعدی. به این مسیر میشه سفر مشتری هم گفت.
لیست مطالب
با پیشرفت علم و فناوری در فضای اینترنت بسیاری از افراد برای کسب و کار خود وب سایت ایجاد کرده اند و همچنین برخی از افراد با طراحی سایت توانسته اند مشاغل جدیدی پدید بیاورند . از میان این افراد بسیاری به عنوان کارآفرین برتر در کشور معرفی شده اند . این افراد با خلاقیت و تفکر و همچنین دانش کافی توانسته اند مشاغل و کسب و کار های نو ایجاد نمایند که باعث بهبود چرخش اقتصادی کشور شده اند .
تو دنیایی که مردم در هر لحظه هزاران پیام از طریق فیسبوک، ایمیل، تبلیغات آنلاین، متن و چیزهای دیگه دریافت میکنند، جلب توجه مخاطب خیلی سخت میشه.
اینکه محتوای دزدی روی رتبه صفحه حاوی محتوای دزدیده شده اثر میذاره یک چیز بدیهیه. اما شاید سوال خیلی از مدیران وب سایتهایی که درگیر سئوی وب سایتشون هم هستند این باشه که اگه شخص دیگه ای محتوای منو بدزده و در وب سایت خودش کپی کنه، آیا باز هم همون اثر منفی رو خواهد داشت؟
دیروز داشتم تو خبرهای گوگل میگشم که دیدم تقریبا یک هفته پیش این خبر اومده که داده های ساماندهی شده نباید در چند صفحه وب سایت کپی بشن.
فیسبوک برچسب های جدیدی معرفی کرده که نشون میده محاسباتشونو چطوری انجام میدن و به این ترتیب معیارهای تبلیغاتش رو روشن تر کرده.
امروزه در هر صنف و شغلی نیاز به یک سایت برای کسب و کار به شدت احساس می شود به همین دلیل در سال های اخیر تعداد وب سایت ها بسیار افزایش یافته است به طوری که هر شخصی برای یافتن نیاز خود در موتور های جست و جو هدف خود را می یابد . همچنین در این سال ها با توجه به نیاز مردم شرکت های طراحی سایت متعددی پدید آمده است که افراد با مراجعه به آنجا می توانند برای خود سایتی فراهم نمایند .