مقالات دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو


هدف و ميزان تاثير کلمه کليدی در نرخ تبديل

در موفقیت هر وب سایتی تحقیقات کلمات کلیدی نقش بسیار مهمی دارند. به خصوص در نرخ تبدیل، کلمات کلیدی توانسته اند تاثیرگذاری بسیاری داشته باشند. با درک اهمیت تحقیق در مورد تاثير کلمه کليدی در نرخ تبديل، کسب و کارها می توانند محتوای وب سایت خود را بهینه کرده و ترافیک هدفمند را برای وب سایت خود در نظر بگیرند. تحقیق کلمه کلیدی موثر به هر کسب و کاری این امکان را می دهد که محتوای وب سایت خود را بر اساس کلمات کلیدی که حجم جستجوی بالایی دارند، بهینه کند. از این طریق شانس تبدیل کاربران افزایش پیدا می کند. زمانی که کاربر کلمه کلیدی خاصی را جستجو و محتوای مرتبط را در یک وب سایت پیدا می کند، با درگیر شدن با وب سایت اقدام مورد نظر که می تواند خرید باشد را انجام می دهد.

بهینه سازی ویدئو در نتایج جستجوی گوگل

اول از همه، درست است که سئوی ویدیو با سئو معمولی یکسان نیست. سئوی ویدیو نیز در چند سال اخیر به طور قابل توجهی تغییر کرده است، به همین دلیل است که من از متخصص سئو ویدیو برای به اشتراک گذاشتن توصیه های خود استفاده کرده ام.

اينفلوئنسر مارکتينگ چيست و نحوه انجام آن؟  

دنیا به سمت دیجیتال شدن می رود و از اطلاع رسانی در روزنامه ‌ها به اطلاع رسانی در رسانه‌ های اجتماعی رسیده ‌ایم. در سال ‌های اخیر تقریباً بیشتر افراد در مقطعی از زندگی خود تحت تاثیر بازاریابی دیجیتال یا خدمات دیجیتال مارکتینگ قرار گرفته اند. همه افرادی که دارای وب سایت یا کانال‌ های رسانه‌ های اجتماعی هستند، به نوعی با بازاریابی دیجیتالی آشنا شده اند و حالا از این فضا به عنوان یک بستر مهم برای معرفی و فروش کالاها، محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. در ادامه با دیجیتال مارکتینگ و انواع آن از جمله اينفلوئنسر مارکتينگ بیشتر آشنا خواهید شد.

چگونه عنوانی جذاب برای مقاله خود پيدا کنيم؟   

نویسندگانی که قصد نوشتن محتوا دارند، ابتدا هدف خود را از نوشتن مقاله در نظر می‌ گیرند. برخی هدف از نوشتن مقاله را افزایش فروش و برخی درگیر کردن مخاطب ملاک قرار می دهند. هدف هرچه که باشد، نوشتن عنوانی جذاب برای مقاله کار سختی خواهد بود. نویسندگان زمانی که شروع به نوشتن می کنند، یکی از مشکلات بزرگی که دارند این است که چگونه عنوان مقاله را مشخص کنند. در ادامه برخی از تکنیک های نوشتن عنوان جذاب را بررسی خواهیم کرد.

چگونه هوش مصنوعی بازاريابی ديجيتال را تغيير می دهد؟

هوش مصنوعی امروزه از یک مفهوم خارق العاده به یک تغییر دهنده بازی برای بازاريابي ديجيتال تبدیل شده است. این تبدیل به موتور مخفی تبلیغات شخصی، تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده، تجربیات مشتری و بسیاری موارد دیگر شده است. در این مقاله، معنای هوش مصنوعی برای بازاریابی دیجیتال، نمونه‌هایی از کاربرد، چالش‌ها و ابزارهای آن (نه فقط ChatGPT!) را بیان می‌کنیم و مهارت‌هایی را که برای رویارویی با آن به نفع خود نیاز دارید، در نظر می‌گیریم.

چگونه سئو می تواند به دیجیتال مارکتینگ کمک کند؟  

در بازاریابی دیجیتال، سه واحد تخصصی سئو، PPC و بازاریابی محتوا عملکردهای موثری دارند. این تقسیم بندی برای بازاریابی دیجیتال ممکن است منطقی باشد، اما زمانی که یک مشتری با حضور دیجیتالی یک برند روبرو می شود، یک تعامل کلی با برند را خواهد داشت. بنا بر این واقعیت برای بازاریابی دیجیتال به یک رویکرد یکپارچه نیاز است که سئو نقش اساسی دارد. متخصصین سئو با مجموعه مهارت‌ های گسترده شامل تحقیقات، کپی رایتینگ، بینش ‌های فنی و روابط عمومی دیجیتال تلاش می کنند تا به صورت منحصر به فرد شکاف ‌هایی که بین واحدهای تخصصی بازاریابی دیجیتال وجود دارد را برطرف کنند. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه سئوکار می تواند در تیم بازاریابی دیجیتال، برای ایجاد یک استراتژی منسجم ‌تر، اثربخشی بیشتر و دریافت نتایج بهتر برای هر کسب و کاری، اقدام کند.

با استفاده از هوش مصنوعی ux وب سایت را ارتقا دهید

آیا به دنبال راهی برای ارتقاء ux وب سایت ز خود و متمایز کردن آن از رقبا هستید؟ فناوری هوش مصنوعی می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. با گنجاندن ویژگی‌های تعاملی مبتنی بر هوش مصنوعی در وب‌سایت خود، می‌توانید تجربه کاربری جذاب و شخصی‌تری ایجاد کنید.

استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی 

برای بازاریابی از طریق رسانه‌ های اجتماعی باید استراتژی ‌های مختلفی را پیش گرفت که مدیریت هر یک از استراتژی‌ ها یک اقدام بسیار مهم به شمار می ‌آید. در بازاریابی شبکه اجتماعی باید در طول روز حضوری فعال و مستمر داشته باشید. آیا کسی هست که بتواند به طور روزانه و مداوم کارهای مربوط به مدیریت رسانه اجتماعی را انجام دهد؟ بله، هوش مصنوعی می تواند همان فردی باشد که برای انجام کارهایی که وقت شما را زیاد می گیرند، حضور موثری داشته باشد. علاوه بر اینکه وظایف مدیریت را انجام می دهد، با نوآوری می تواند در بازاریابی تاثیر موثرتری بگذارد. باید این اجازه را بدهید که هوش مصنوعی به عنوان دستیار شما در استراتژی‌ های رسانه‌ های اجتماعی باقی بماند. به این ترتیب شما می توانید در کنار استراتژی، برای خلاقیت نیز تمرکز خوبی داشته باشید. در ادامه تلاش شده است تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی رسانه ‌های اجتماعی را بیشتر توضیح دهیم تا چالش‌ هایی که در این مسیر با آن روبرو می شوید را بتوانید به آسانی برطرف کنید.

دیجیتال مارکتینگ با استفاده از هوش مصنوعی|💬معرفی بهترین ابزارها

هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) به طور قابل‌توجهی بر دیجیتال مارکتینگ تأثیر می‌گذارد، هدف‌گیری بیشتر مخاطبان، تولید محتوا، بهینه‌سازی موتورهای جستجو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و خدمات مشتری را تقویت می‌کند. نفوذ هوش مصنوعی در بازاریابی اینترنتی با سرعت بی سابقه ای در حال رشد است.

خدمات بازاریابی از طریق تیک تاک (تیک تاک مارکتینگ)

بازاریابی شبکه اجتماعی چیزی بیشتر از ارسال محتوا در طول هفته است. اگر می‌ خواهید برند خود را به طیف گسترده‌ ای از افراد معرفی کنید، اگر می‌ خواهید مشتریان بالقوه را سریع ‌تر پیدا کنید و در نهایت اگر می ‌خواهید افزایش فروش را از طریق بازاریابی رسانه اجتماعی تجربه کنید، باید زمان و مهارت لازم را در اختیار داشته باشید. در بین رسانه‌ های اجتماعی از جمله فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام و تیک تاک، رسانه تیک تاک در حوزه بازاریابی توانسته به موفقیت‌ های خوبی دست پیدا کند. برای آشنایی بیشتر با این پلتفرم و بازاریابی از طریق تیک تاک در ادامه اطلاعات کامل تری را ارائه خواهیم کرد.

​بازاریابی ویدیو (ویدیو مارکتینگ) چیست و انواع آن چیست؟

متخصصان تبلیغات و بازاریابی که پیشگام دستیابی به مخاطبان انبوه بودند در رادیو و بعداً تلویزیون شروع کردند. تقریباً 30 سال پیش وارد اینترنت شوید. اکنون، ویدیو مارکتینگ و تبلیغ‌کنندگان کانال‌های تقریباً نامحدودی برای دستیابی به مخاطبان خود دارند.

تیک تاک رقیب اینستاگرام و ابزار جدید دیجیتال مارکتینگ در ایران

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی نوعی تبلیغات است که از اینترنت و فناوری ‌های وابسته، برای ارتباط با مشتریان استفاده می کند. این نوع بازاریابی به جای استفاده از چاپ، رادیو و تلویزیون از طریق تلفن همراه و لپ تاپ تبلیغات را به صورت گسترده انجام می دهد. دیجیتال مارکتینگ از کانال ‌های مختلف همچون موتورهای جستجو، ایمیل و رسانه ‌های اجتماعی می تواند با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کند. در حال حاضر در ایران، از میان رسانه‌ های اجتماعی در کنار اینستاگرام، تیک تاک نیز مورد توجه کاربران قرار گرفته است. از این پلتفرم نیز می توانید برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده بهینه کنید. در ادامه با تیک تاک این ابزار جدید دیجیتال مارکتینگ بیشتر آشنا خواهید شد.

چرا خرید لایک اینستاگرام اشتباه است؟

همین الان، همین جا می گوییم: هرگز نباید لایک اینستاگرام بخرید. اینستاگرام با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه، فرصت بزرگی را برای تبلیغ‌کنندگان فراهم می‌کند. در همان زمان، بیش از 200 میلیون کسب و کار وجود دارد که محصولات خود را بر روی این پلتفرم بازاریابی می کنند. برای متمایز شدن از رقبا، خرید لایک اینستاگرام می تواند وسوسه انگیز باشد.

مقایسه سایت ساز ها و کد نویسی از پایه برای راه اندازی سایت

کسانی که علاقمند به طراحی و ساخت سایت هستند با این سوال مواجه می شوند که از سایت ساز برای طراحی سایت استفاده کنند یا کد نویسی؟ در ابتدا بگوییم که پاسخی برای این سوال وجود ندارد، با توجه به اهداف، مهارت‌ ها و نیاز خود باید یکی از دو مسیر را انتخاب کنید. کد نویسی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید کنترل کاملی بر روی طراحی سایت داشته باشید، اما سایت سازها می توانند به مبتدیان کمک کنند تا با سرعت بیشتری سایت مورد نظر خود را طراحی کنند. در ادامه مقایسه ساده ‌ای از کد نویسی و سایت سازها را در اختیار شما قرار می دهیم تا با بررسی مزایا و معایب هر یک بتوانید گزینه مناسب را برای ایجاد سایت انتخاب کنید.

توضیحات مدیر اینستاگرام در مورد بهبود عملکرد محتوا

به دنبال راه هایی برای تغییر روش پست اینستاگرام خود هستید؟ این مقاله به شما کمک خواهد کرد. اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی درآمدزا است که شما میتوانید به راحتی از آن درآمد کسب کنید. اینستاگرام مارکتینگ یکی از شاخه های دیجیتال مارکتینگ است که باعث رشد 100 برابری کسب و کار شما می شود.

مقایسه بین TailWind CSS و Bootstrap

HTML  زبانی است که توسط آن عناصری که در صفحات وب سایت وجود دارند، به راحتی ساخته می شوند. در کنار HTML کدهای  CSS کمک می کنند تا صفحه وب سایت شکل ظاهری مناسب ‌تری دریافت کند. بنابراین می توان گفت کدهای  CSS دستوراتی هستند که از طریق آنها می توان خصوصیات ظاهری صفحات وب سایت را مشخص کرد. اگرچه می توانید کدهای CSS را خودتان بنویسید، اما در حال حاضر استفاده از چهارچوب یا فریم ورک‌های  CSS طراحی وب سایت را بسیار آسان ‌تر کرده‌ اند.  فریم ورک های  CSS جزو فریم ورک ‌های فرانت اند به شمار می ‌آیند. در مقابل بک اند، فریم ورک ‌های فرانت اند کمک می کنند تا تجربه کاربری وب سایت ها ارتقا پیدا کند. در میان فریم ورک‌های CSS  دو فریم ورک Bootstrap  و TailWind  را بررسی خواهیم کرد. با بررسی و مقایسه مزیت‌ ها و معایب هر یک می توانید انتخاب آسان ‌تری برای طراحی وب سایت داشته باشید.

استخدام ادمین اینستاگرام به صورت حضوری و دورکاری

در میان رسانه ‌های اجتماعی، اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم پیشرو شناخته می شود و کاربران اینستاگرام از فضای این پلتفرم برای معرفی برند، کسب و کار و محصولات خود استفاده می کنند. برخی از کاربران نیز سبک زندگی و علاقه خود را با دیگران به اشتراک می ‌گذارند. به عنوان یک کاربر اینستاگرام هر هدفی که داشته باشید، برای مدیریت محتوا و صرفه‌ جویی در زمان، می توانید یک ادمین استخدام و بهترین نتیجه را کسب کنید. برای دسترسی به ادمین های حرفه ای، می توانید آگهی استخدام ادمین اینستاگرام را در سایت‌ های مرتبط، یا در قالب پست یا استوری در صفحه‌ اینستاگرام خود منتشر کنید.

انجام خدمات اینستاگرام

دارکوب در کنار ارائه خدمات طراحی سایت و سئو، خدمات ادمینی اینستاگرام به مشتریان خود ارائه می نماید که تعرفه تبلیغات در اینستاگرام ماهیانه دو میلیون تومان برای پکیج پایه به زبان فارسی و برای سایر زبان ها ماهیانه چهار میلیون تومان می باشد که فرآیندهای مربوط به پشتیبانی، نگهداری، تولید محتوا و انجام امور فنی توسط تیم اینستاگرام دارکوب ارائه می گردد.

مقایسه طراحی سایت با پایتون، PHP و وردپرس

داشتن یک وب سایت در فضای آنلاین، برای کسب و کارها به خصوص کسب و کارهای کوچک که محصولات و خدماتی را ارائه می دهند، یک امر ضروری است. اگر می خواهید مشتریان زیادی داشته باشید، اطلاعات گسترده ‌ای را به کاربران خود بدهید، اعتبار کسب کنید، خدمات مشتریان را بهبود ببخشید، همیشه در دسترس باشید، در زمان صرفه جویی کنید، رقبای خود را به سادگی شکست دهید، قطعاً ایجاد وب سایت اهمیت بسیار بالایی دارد. با توجه به مزیت های یک وب سایت، ساخت سایت شرکتی یا هر وب سایت دیگری، از روش ‌های مختلف امکانپذیر است. در ادامه طراحی وب سایت با وردپرس، پایتون وPHP  را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

وب سایت شخصی چه کمکی می تواند به کسب و کار شما نماید؟

در دنیایی که حضور آنلاین شما اولین برداشت شماست، یک طراحی وب سایت شخصی معادل دیجیتالی یک دست دادن محکم، کت و شلوار بی عیب و نقص و یک جفت کفش قاتل است که همه در یک جفت پیچیده شده اند. ممکن است فکر کنید، “اما من صاحب یک کسب و کار نیستم، چرا به یک وب سایت نیاز دارم؟”

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته