مقالات دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو


بهترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت چیست

بهترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت چیست

امروزه راه اندازی هر کسب و کاری به آسانی صورت می گیرد . افراد مختلف می توانند با روش های مختلف برای خود شغلی مهیا نمایند . مهمترین اصلی که در هر کسب و کاری باید به آن دقت شود مدیریت می باشد . با مدیریت صحیح می توان سریع تر به موفقیت رسید . از این رو در بسیاری از مشاغل سیستم های مدیریت وجود دارند تا با برنامه ریزی دقیق بتوانند آن کسب و کار را به خوبی مدیریت نمایند .

گوگل تایید کرد که دامنه های محلی رتبه بهتری می گیرند

اولین قدم برای حضور آنلاین شما در سایت، ایجاد دامنه است. دامنه کمک می کند تا کاربران در موتورهای جستجو از جمله گوگل بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند. به طور کلی می توان گفت نام دامنه می تواند یک نام منحصر به فرد برای یک وب سایت باشد. آدرس یک خانه در شبکه جهانی است تا کاربران به طور مستقیم با سایت شما در ارتباط باشند. دامنه دنیای گسترده ‌ای دارد و از بخش ‌های مختلفی تشکیل شده است. به اندازه ‌ای وجود دامنه اهمیت دارد که در بخش رنکینگ گوگل دامنه‌ های محلی یا کشوری برای رتبه ‌بندی در اولویت قرار می گیرند.

تاثیر گوگل ادوردز بر سئو سایت

همانطور که هر متخصص بازاریابی دیجیتال از قبل می داند، حتی بهترین محصولات و خدمات در جهان خود را نمی فروشند. آنها برای یافتن دقیقاً توسط افرادی که به دنبال خرید آنها هستند به کمک نیاز دارند، و اینجاست که راه حل های آزمایش شده و واقعی مانند SEO و Google Ads وارد می شوند. اما تفاوت واقعی بین آنها چیست؟ آیا یکی بهتر از دیگری است یا یک کمپین بازاریابی دیجیتال خوب واقعاً باید هر دو را شامل شود؟ آیا گوگل ادرورد روی سئو تاثیری دارد؟

چرا حین ساخت وب سایت به یونیت تستینگ نیاز داریم

یونیت تستینگ باید به عنوان یکی از بخش های ضروری توسعه و طراحی وب سایت محسوب بشه. یونیت تستینگ داره روز به روز بیشتر در چشم انداز توسعه نرم افزارهای جدید – و به خصوص در محیط های سریع – بکار میره. یونیت تست یه عملکرد کوتاه برای تست کردن رفتار یونیت (واحد)های کوچیک کد محصولات که پذیرش یا عدم پذیرش نتایج رو تولید میکنند بکار میره. این تست یه ابزار قوی و البته از نظر ما ضروریه. یونیت تستینگ به توسعه دهنده ها کمک میکنه باگ ها رو پیدا کنند و به این ترتیب کیفیت کدها رو تضمین میکنه و خوبیش اینه که همه اینها رو در مرحله توسعه میتونه انجام بده. (البته حتما قبول دارید که گه مشکل قبل ااز اینکه کد به بخش تضمین کیفیت برسه پیدا و رفع بشه دیگه باگ محسوب نمیشه.)

بهترین شرکت تبلیغاتی اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم بصری جذاب توانسته تا به امروز دنبال کنندگان بسیاری را با خود همراه کند. از طریق الگوریتم اینستا، کسب و کارها می توانند بیشتر دیده شوند و در مدت زمان کوتاهی فروش بالایی را تجربه کنند. اما برای برندسازی و دیده شدن در اینستاگرام تنها داشتن یک حساب کاربری و انتشار تصاویر و ویدیوها کافی نیست، تبلیغات نقش بسیار مهمی در دیده شدن کسب و کار شما دارد. شما می توانید برای تبلیغات در اینستاگرام از خدمات بهترین شرکت تبلیغاتی استفاده کنید. این شرکت‌ ها با توجه به دانش روز و شناخت کامل این حوزه، می توانند بهترین مشاوره ها را به شما ارائه دهند. برای موفقیت بیشتر در حوزه کاری خود می توانید تبلیغات در اینستاگرام را با بهترین شرکت تبلیغاتی انجام دهید.

الگوریتم اینستاگرام تغییر کرد: اشتراک مهم تر از همیشه 

اینستاگرام به عنوان یکی از مهمترین پلتفرم ‌های رسانه اجتماعی برای آگاهی از برند، تعامل با مشتری و افزایش فروش می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. اما مدیریت اینستاگرام می تواند برای بسیاری از افراد چالش برانگیز باشد، چرا که با توجه به الگوریتم ‌ها و خدماتی که اینستاگرام ارائه می دهد، باید همواره دانش خود را نسبت به این پلتفرم به روز نگه دارید تا از تمام قابلیت ‌ها و ویژگی‌ هایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد، بتوانید استفاده بهینه داشته باشید. با توجه به اینکه محتوای بسیاری در اینستاگرام در زمینه‌ های مختلفی منتشر می شود، اگر نتوانید جایگاه خود را در این فضا تثبیت کنید قطعاً نمی توانید کاربران بیشتری را با خود همراه کنید. تنها از طریق استراتژی و یک رویکرد ساختار یافته است که می توانید با محتواهای جذاب بصری و استفاده از تمام قابلیت ‌های اینستاگرام از جمله قابلیت اشتراک گذاری، به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنید.

مقدمه ای بر تست کارایی وب سایت

وقتی میخواهید یه وب سایت جدید بسازید باید چیزهای زیادی رو در نظر بگیرید. سایتتون باید انقدر جذابیت داشته باشه که مردم از دیدنش لذت ببرند و دوست داشته باشند وقتشونو اونجا صرف کنند. به علاوه باید همه اطلاعاتی که میخواهید خوانندگانتون بدونن رو توش بذارید و اونها رو به هدفی که بخاطرش به وب سایتتون اومدند برسونید. یکی از مهمترین کارهایی که موقع ساخت وب سایت باید انجام بدید تست کارایی سایته. کار با وب سایتها دیگه برای کاربرهای اینترنت خیلی راحت شده و به سرعت میتونن با سایت ارتباط برقرار کنند، بنابراین اگه سایتی کارایی لازم رو نداشته باشه و قابل استفاده نباشه، کاربر خیلی سریع متوجه میشه و سایت رو ترک میکنه.

برای طراحی وب‌سایت عکاسی کنیم یا عکس بخریم؟

واضحه که یه طراحی خوب باید در کنار متن عکس هم داشته باشه؛ هم برای حفظ کاربرها روی سایت و هم برای انتقال اطلاعات. اما فقط به شرطی عکس میتونه این اهداف رو برای سایت فراهم کنه که با دقت انتخاب شده باشه. با وجود عکسهای آماده زیادی که روی اینترنت به صورت رایگان و خریدنی وجود داره، شما به عنوان طراح سایت باید با دقت مزایا و معایب هر کدوم رو بررسی کنید و بهترین انتخاب رو انجام بدید. عکس ها می توانند باعث افزایش ترافیک سایت شوند. به این صورت که کاربران وقتی داخل سایت شما هستند با دیدن تصاویر مدت زمان بیشتری داخل سایت شما می مونند.

تاثیر سایر روش های تبلیغاتی بر روی سئو سایت

در دنیایی زندگی می کنیم که تبلیغات اینترنتی در آن به یکی از موثرترین روش های پر بازده بازاریابی برای جلب مشتری تبدیل شده است که بر روی سئو سایت سایت تاثیر بسیاری دارد. دلیل این روند تغییر ذائقه افراد و تبدیل شدن فضای آنلاین به محیطی برای سرگرم شدن و گذراندن بیشترین زمان کاربران در طول زندگیشان است. پس از انتشار ویروس کووید 19 و دگرگون شدن سبک زندگی انسان در اثر شیوع بیماری کرونا، کسب کارهای مجازی و آنلاین، جای اندک کسب و کارهای غیر سنتی را هم گرفته و عاملی شدند که تبلیغات نیز به سمت دیجیتالی شدن برود. اگر در سال های دور شاهد استفاده از روش های سنتی نظیر تبلیغات در کوچه خیابان، پخش تراکت و یا تبلیغات غیر دیجیتال بودیم، امروز دیگر خبر چندانی از این شیوه ها نبوده و همه اکثرا در فضای مجازی به دنبال پیدا کردن راه حل مشکلات خود و یا محصولاتی که نیاز دارند می گردند.

چرا رتبه وب سایت من افت کرده؟ مشکلات سئوی وب سایتتان را شناسایی کنید

از دست دادن رتبه نه تنها ناامید کننده است، بلکه اگه برای فروش به ترافیک طبیعی تکیه داشته باشید میتونه اثر زیادی بر کسب و کار و سودتون بذاره. متاسفانه خیلی از شرکتهای یک تغییر ناگهانی و شدید رو در رتبه‌شون تجربه کرده‌اند و خیلی وقتها هم نمیدونن چطور علتشو پیدا کنند. این پست بهتون کمک میکنه مشکلات رتبه بندی سایتتون رو تشخیص بدید و برای رفعش برنامه ریزی کنید.

کنیبالیزیشن (Cannibalization) چیست و بهترین روش های رفع آن؟ 

کنیبالیزیشن یا همنوع خواری در وهله اول ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما کسانی که سئوکار هستند و کسانی که می‌ خواهند رتبه سایت آنها بالاتر قرار بگیرد، باید با این مفهوم که بسیار مهم به شمار می‌ آید، آشنا شوند و نسب به این موضوع درک خود را بالاتر ببرند. برای اینکه بدانید هر صفحه از وب سایت شما برای رسیدن به ترافیک ارگانیک و کسب رتبه اول گوگل چه مسیری را طی می‌ کند، باید مشکلات مربوط به کنیبالیزیشن را برطرف کنید. با توجه به اینکه انواع الگوریتم‌ گوگل هوشمند هستند و ممکن است کنیبالیزیشن کلمات مشکلاتی را برای صفحات وب سایت شما ایجاد کنند، بهتر است آن را کشف و از هرگونه تاثیر منفی بر وب سایت خود جلوگیری کنید. در ادامه تلاش می‌ شود تا با ارائه برخی از استراتژی‌ ها این مشکل به راحتی برطرف و منجر به افزایش دیده شدن وب سایت شما در موتورهای جستجو شود.

اجزای یک وب‌سایت سازگار با سئو چیست؟

وقتی برای ساختن یک وب سایت سرمایه گذاری می کنید، هدف نهایی این است که آن را برای مخاطبان هدف خود ببینید، درست است؟ با این حال، وب سایت هایی که با SEO ساخته نشده اند ممکن است برای مدت طولانی با دید کم و نرخ تبدیل ضعیف دست و پنجه نرم کنند. این امر می تواند منجر به استخدام متخصصان سئو برای انجام تعمیرات اساسی بهینه سازی شود.

از طرف دیگر، اگر وب سایتی دارید که از همان ابتدا با در نظر گرفتن سئو ساخته شده است، می تواند شما را از مشکلات زیادی نجات دهد. سایتی که به خوبی بهینه شده است بسیاری از کارهای انجام شده را انجام می دهد که به شما کمک می کند حضور آنلاین خود را سریعتر و موثرتر ایجاد کنید.

یک شرکت سئوکار چطور میتواند به کسب و کار من کمک کند؟

تعداد کمی از کارآفرینان به استثنای شرکتهای سئوکار خودشان منابع لازم برای توسعه و نگهداری سایتشونو دارند. اولین سالهای شروع هر کسب و کاری، زمان مهمیه که موفقیت کارتونو رقم بزنید. بنابراین باید تمام سعیتونو بکار بگیرید و در اولین فرصت ممکن از تمام امکانات استفاده کنید. در همین راستا، راه اندازی سایتی که بتونه بطرز مؤثری کاربرها رو به مشتری تبدیل کنه باید جزء اولین برنامه های بازاریابی شرکتتون قرار بگیرد.

معیارهای رتبه بندی گوگل – مغز رتبه بندی کننده چیست؟

گوگل از اواخر سال ۱۳۹۳ برای رتبه بندی نتایج جستجو از یه سیستم هوش مصنوعی ماشین یادگیری به اسم مغز رتبه بندی کننده داره کمک میگیرد. مغز رتبه بندی کننده برای محاسبه اطلاعات مرتبط با رتبه های جستجو از هوش مصنوعی استفاده میکنه و هوش مصنوعی از ماشین یادگیری. ماشین یادگیری به فرایندی میگن که در اون یک کامپیوتر به جای اینکه آموزش ببینه، برنامه ریزی بشه یا به دست بشر کنترل بشه، خودشو آموزش میده. بنابراین تو قضیه مغز رتبه بندی کننده گوگل، هوش مصنوعی و ماشین یادگیری همه یک چیزند.

تغییر سیستم مدیریت محتوا و تاثیر آن بر سئو

راه اندازی وب سایت برای کسب و کار تنها راه موفقیت نمی باشد مدیریت صحیح و بهینه سازی سایت برای رسیدن به موفقیت باید مدام انجام شود. برای افزایش بازدید کنندگان جدا از اینکه طراحی وب سایت باید به صورت حرفه ای انجام گیرد موارد زیادی نیز که مربوط به مدیریت وب سایت می باشد باید رعایت شود . وب سایت ها در انواع مختلف طراحی می شوند. اما مدیریت همه آنها مانند هم می باشد. وب سایت ها به طور کلی داینامیک یا استاتیک طراحی می شوند. سایت های استاتیک فاقد پنل مدیریتی هستند مدیریت این نوع سایت ها فقط توسط برنامه نویس قابل انجام می باشد. برای درج محتوا ، اعمال هر گونه تغییر و … نیاز به کدنویسی و برنامه نویسی است.

عواقب بک لینک سازی بدون توجه به اصول سئو

سئو مجموعه ‌ای از قوانین است که برای بهینه ‌سازی وب سایت، برای رسیدن به رتبه ‌های بالاتر اعمال می شوند. زمانی که شما قوانین سئو را برای وب سایت خود بهینه ‌سازی کنید، این امکان را فراهم کرده ‌اید که وب سایت خود را برای جستجوهای مرتبط با محتوایی که در سایت خود قرار داده اید، در معرض دید کاربران قرار دهید. زمانی که شما قوانین سئو را اجرا کنید، توانسته ‌اید محتوای مفید ایجاد کنید و این به معنای خوشحال کردن کاربران برای رسیدن به یک محتوای درست و مناسب است و برای موتورهای جستجو نیز سایت شما مورد اطمینان قرار می‌ گیرد. سئو یک مبحث بسیار گسترده است که از بخش ‌ها و زیر مجموعه ‌های بسیاری تشکیل شده است. یکی از مهمترین عناصر سئو، بک لینک سازی است که در ادامه این مبحث را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

طراحی سایت برای کسب و کارهای کوچک

ایجاد یک حضور آنلاین فریبنده یک جنبه اساسی برای طراحی سایت یک کسب و کار کوچک موفق در چشم انداز دیجیتال امروزی است. هنگامی که صحبت از طراحی وب سایت برای مشاغل کوچک می شود، فقط یک سایت جذاب بصری نیست. این در مورد ایجاد یک فروشگاه دیجیتالی است که بازدیدکنندگان را مجذوب و درگیر می کند و در عین حال به طور موثر داستان برند شما را منتقل می کند. از ناوبری بصری گرفته تا گرافیک های بصری متقاعد کننده، طراحی وب نقش مهمی در جذب مشتری و تبدیل آن ایفا می کند. در دریایی از رقابت آنلاین، برجسته شدن امری ضروری است و یک وب سایت با تفکر ساخته شده می تواند عامل اصلی تمایز باشد.

تضمین خدمات سئو

ضمانت‌های سئو یکی از بزرگترین ابزارهایی است که تیم‌های فروش آژانس برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان استفاده می‌کنند. اما آنها می توانند کلاهبرداری بدون هیچ ماده ای یا نوید نتایجی را بدهند که به طور غیراخلاقی به دست می آیند. به عنوان یک صاحب کسب و کار، تضمین هایی مانند این آرامش خاطر را به شما می دهد که بودجه بازاریابی محدود شما هدر نخواهد رفت. بنابراین، در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید تا از انواع مخاطره آمیز ضمانت های سئو که چیزی بیش از کلاهبرداری های با حجاب نازک نیستند، بدانید. در این مقاله با نحوه سئو سایت توسط شرکت های سئو و اینکه آیا می توان راجبه سئو تضمین داد یا نه می پردازیم.

برندینگ با گوگل به چه صورت است؟

برندینگ یا نام تجاری برای هر کسب و کاری مهم است، چرا که نه تنها می تواند یک تاثیر به یاد ماندنی در ذهن کاربران و افراد ایجاد کند، بلکه می تواند به خوبی محصولات و خدمات شما را به دیگران معرفی کند. می توان گفت از راه‌ های تاثیرگذار برای متمایز شدن با سایر رقبا، برندینگ است. نام تجاری باید به گونه ‌ای به دیگران معرفی شود که شخصیت واقعی کسب و کار شما را معرفی کند، تا در هر زمان و هر مکانی به سرعت با دیدن نام تجاری شما کاربران مشتاق دیدن محصولات و خدمات شما باشند. برای برندینگ مسیرهای مختلفی را می توانید طی کنید که یکی از آنها استفاده از گوگل است. اگر می خواهید بدانید برندینگ از طریق گوگل به چه صورت انجام می شود، در ادامه برخی نکات را یادآوری خواهیم کرد.

طراحی پورتال مشتریان

طی سالهای اخیر شاهد تغییرات بزرگی در نحوه ارائه طراحی پورتال مشتریان بودیم، و روز به روز تعداد شرکتهایی که از طریق پرتال داخلی، خدمات پشتیبانی سلف سرویس به مشتریهاشون ارائه میدن بیشتر شده و این طور که به نظر میرسه هم شرکتها از اینکه تلفن مرکز پشتبانیشون کم تر زنگ میخوره سود میبرند و هم مشتریها روش آنلاین رو ترجیح میدهند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته