این پست قسمت سوم از مجموعه سه قسمتی دارکوب با عنوان اصول طراحی و توسعه وب سایت سازگار با موتورهای جستجوست. در قسمت اول در مورد بهینه سازی لینک و محتوا و در قسمت دوم در مورد بهینه سازی کلیدواژه ها، متاتگ ها و سئوی درون-صفحه صحبت شد. در صورت تمایل میتونید از طریق لینکهایی که دادم قسمتهای قبلی رو مطالعه کنید. در این قسمت در مورد سئوی URL و ریچ اسنیپت ها توضیح میدم.
تو این پست میخواهیم به این سوال جواب بدیم که فرمول موفقیت در کمپین های بازاریابی محتوا چیه؟ ما طی 15 سال سابقه ای که در دارکوب در زمینه بازاریابی داشتیم، کمپین های بازاریابی محتوایی رو که برای مشتریهامون درست کردیم تجزیه و تحلیل کردیم و به نتایج جالبی رسیدیم که تو این پست اونها رو با شما همراهان عزیزمون در میون میگذاریم تا بتونید بازاریابی محتواتونو بهتر از قبل پیش ببرید.
با پیشرفت تکنولوژی و فناوری رابط های کاربری متنوعی اختراع شده اند از جمله تلفن های همراه هوشمند ؛تبلت ها ، رایانه های قابل حمل کوچک و … در این بین بسیاری از افراد کار با رایانه های رو میزی را کنار گذاشته و اغلب کارهای خود را با تلفن های هوشمند که قابلیت حمل و استفاده آسان را دارند انجام می دهند .
سیستم مدیریت محتوا یا CMS یه جور نرم افزاره که ازش برای ساخت و مدیریت محتوای دیجیتال وب سایتها استفاده میشه. اکثر CMSها امکاناتی رو هم در اختیار کاربرانشون قرار میدن تا باهاش قالب وب سایت رو طراحی و مطابق سلیقه و خواست خودشون شخصی سازی کنند.
خرید آنلاین چیست؟
خرید آنلاین یکی از انواع مختلف تجارت الکترونیک می باشد که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا به طور مستقیم و با استفاده از تنها یک مرورگر اینترنت، کالا یا خدمات را از فروشندگان دریافت کنند.مصرف کنندگان محصولات مورد علاقه خود را با بازدید از وب سایت های خرده فروشی از طریق جستجو در موتورهای جستجو پیدا می کنند، که این محصولات در سایت های مشابه گوناگون و با قیمت های متفاوت در دسترس این مشتریان قرار می گیرد.از سال 2016، مشتریان می توانند به صورت فراگیر و در طیف وسیعی از رایانه ها و دستگاه های مختلف شامل رایانه های دسکتاپی، لپ تاپ ها، تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند، به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند.
در سال های اخیر صحبت های زیادی در ارتباط با بازاریابی شبکه ای مطرح شده است و بسیاری از افرادی که در این حوزه هستند توانسته اند سهم زیادی از بازار را اشغال نمایند . بازاریابی شبکه ای یکی از زیر مجموعه های رشته بازاریابی است . بسیاری از افراد با هدف یک شبه ثروتمند شدن و بدون داشتن دانش کافی در ارتباط با بازاریابی شبکه ای وارد این حوزه شده اند و متاسفانه نیمی از انها در کار خود شکست خورده اند .
اگه به تازگی تصمیم گرفتید وارد عرصه بازاریابی دیجیتال بشید، اگه میخواهید خودتون برای کسب و کارتون بازاریابی کنید یا اگر میخواهید اطلاعات قبلیتونو وسیع تر کنید، دارکوب تصمیم گرفته یه سری مجموعه پست ها در مورد بازاریابی دیجیتال براتون بنویسه.
با پیشرفت تکنولوژی و فناوری افراد بسیاری خواستار طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند . به همین دلیل تعداد بسیار زیادی سایت در فضای اینترنت و موتورهای جست و جو موجود است و تعداد آنها رو به افزایش می باشد . در همین راستا شرکت های زیادی تحت عنوان شرکت طراحی وب سایت بوجود آمده اند که کار آنها طراحی سایت برای کارفرما و بهینه سازی سایت ها می باشد .
با پدید آمدن سایت های مختلف در فضای اینترنت و موتورهای جست و جو بسیاری از افراد کسب و کار خود را به این فضا منتقل نمودند . برخی از افراد نیز توانستند با کمترین بودجه و البته با هوش و ذکاوت زیاد ، کسب و کار متفاوتی در دنیای وب راه اندازی نمایند . این افراد با توجه به نیاز های عمومی مردم و ارزیابی های گسترده وب سایت هایی را راه اندازی کرده اند که از ابتدا کاربران بسیای را جذب کرده است . از این دسته سایت ها انواع مختلفی وجود دارد .
الگوی بازاریابی یعنی مسیری که خریدار از ابتدای آشنایی با شما طی میکنه تا وقتی که خرید رو انجام بده و حتی بعد از اون، یعنی تبدیل خریدار به یه مشتری وفادار و انجام خریدهای بعدی. به این مسیر میشه سفر مشتری هم گفت.
تو دنیایی که مردم در هر لحظه هزاران پیام از طریق فیسبوک، ایمیل، تبلیغات آنلاین، متن و چیزهای دیگه دریافت میکنند، جلب توجه مخاطب خیلی سخت میشه.
اینکه محتوای دزدی روی رتبه صفحه حاوی محتوای دزدیده شده اثر میذاره یک چیز بدیهیه. اما شاید سوال خیلی از مدیران وب سایتهایی که درگیر سئوی وب سایتشون هم هستند این باشه که اگه شخص دیگه ای محتوای منو بدزده و در وب سایت خودش کپی کنه، آیا باز هم همون اثر منفی رو خواهد داشت؟
دیروز داشتم تو خبرهای گوگل میگشم که دیدم تقریبا یک هفته پیش این خبر اومده که داده های ساماندهی شده نباید در چند صفحه وب سایت کپی بشن.
فیسبوک برچسب های جدیدی معرفی کرده که نشون میده محاسباتشونو چطوری انجام میدن و به این ترتیب معیارهای تبلیغاتش رو روشن تر کرده.
امروزه در هر صنف و شغلی نیاز به یک سایت برای کسب و کار به شدت احساس می شود به همین دلیل در سال های اخیر تعداد وب سایت ها بسیار افزایش یافته است به طوری که هر شخصی برای یافتن نیاز خود در موتور های جست و جو هدف خود را می یابد . همچنین در این سال ها با توجه به نیاز مردم شرکت های طراحی سایت متعددی پدید آمده است که افراد با مراجعه به آنجا می توانند برای خود سایتی فراهم نمایند .
اگه هنوز بین اینکه تبلیغات کلیکی تون رو توسط نیروهای خودتون مدیریت کنید یا از یه شرکت که خدمات بازاریابی ارائه میده کمک بگیرید، طبق تجربه من بهتر اینه که از هر دو استفاده کنید.
این خبر رو یکی از وبمسترهای گوگل تأیید کرده، یعنی گفته که یه تعداد قابل توجهی از وب سایتها طی یک ماه و نیم آینده به فهرست اول-موبایل گوگل اضافه میشن. این خبر توسط @Marie_Haynes در تاریخ 2 اسفند 96 منتشر شده.
پلتفرم تبلیغاتی فیسبوک امکانات خیلی خوبی برای تبلیغ در اختیار کارآفرینان و صاحبان صنایع قرار میده. شما هم میتونید از این امکانات در جهت تبلیغ کسب و کار خودتون بهره ببرید. دارکوب تو این پست چهار تا از این امکانات رو معرفی میکنه.
همانطور که می دانید امروزه بسیاری از مردم در فضای مجازی یا اینترنت حضور مداوم و مکرر دارند بدین ترتیب برخی از افراد با نوآوری و خلاقیت در این فضا حداکثر سود را از حضور مردم حاصل می شوند . نابغه های متعددی توانسته اند با طراحی اپلیکیشن و یا سایت ها مردم را به سمت خود جذب نمایند .
در سال های اخیر سایت های گوناگونی با محتواهای مختلف به وجود آمده اند بطوری که هر فردی برای امور روزانه خود در موتورهای جست و جو به جست و جو می پردازد تا به هدف خود برسد . امروزه مهم ترین دغدغه وب مستران مورد بازدید قرار گرفتن است . از این رو همه سایت هایی که حوزه مشابهی دارند به رقابت می پردازند .