افزایش بازدید وب سایت فروشگاهی  

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
افزایش بازدید وب سایت فروشگاهی 

بسیاری از کسب و کارهایی که به صورت فیزیکی و حضوری محصولات و کالاهای خود را به فروش می ‌رسانند، بخشی از کسب و کار خود را نیز به صورت اینترنتی اداره می‌ کنند. با توجه به اهمیت اینترنت، کمبود زمان و مشغله فراوان، بسیاری از خریداران ترجیح می ‌دهند از وب سایت‌ های فروشگاهی مایحتاج خود را تامین کنند.

وب سایت فروشگاهی، وب سایتی است که کاربران یا خریداران می توانند با مشاهده کاتالوگ محصولات، آنچه که نیاز دارند را به صورت اینترنتی خریداری کنند. بنابراین اگر تا به اکنون وب سایت فروشگاهی خود را راه اندازی نکرده ‌اید، بخش بزرگی از کاربران و خریداران بالقوه را از دست داده ‌اید. بسیاری از سایت ‌های فروشگاهی با طراحی بی‌نظیر، توانسته اند خریداران وفاداری داشته باشند.

اهمیت راه ‌اندازی وب سایت فروشگاهی

  • یکی از مهمترین مزیت‌ های راه ‌اندازی وب سایت فروشگاهی امکان دسترسی به مشتریان در سراسر دنیا است. با وجود یک فروشگاه اینترنتی دیگر شما محدود به یک مکان خاص نیستید و می‌ توانید با خریداران در هر جایی از کشور و خارج از مرزها، ارتباط برقرار کنید.
  • با در نظر گرفتن استراتژی‌ هایی همچون دیجیتال مارکتینگ، رعایت موارد سئو و تبلیغات می ‌توانید وب سایت خود را بیشتر معرفی کرده و دسترسی خود را برای دیگران گسترش دهید.
  • قطعاً هزینه راه ‌اندازی فروشگاه اینترنتی نسبت به یک فروشگاه فیزیکی بسیار کمتر است.
  • بدون محدودیت زمان می ‌توانید به صورت 7 روز هفته و ۲۴ ساعته، خدمات خود را ارائه دهید. این به معنای افزایش ترافیک سایت و فروش بیشتر خواهد بود.
  • از طریق داده ‌هایی که به دست می ‌آورید می توانید رفتار کاربر را تجزیه و تحلیل کرده، ترجیحات و نیازهای او را درک کرده، با یک رویکرد هدفمند وب سایت فروشگاهی خود را ارتقا ببخشید.

ترافیک سایت فروشگاهی به چه معناست؟

اما تنها راه ‌اندازی یک وب سایت فروشگاهی منجر به افزایش فروش نخواهد شد. اگر وب سایت شما بازدید بالایی دریافت کند، در فروش شما تاثیر خواهد داشت. ترافیک سایت فروشگاهی به این معنا است که هر بازدید کننده و کاربری که از سایت شما دیدن می کند، یک فرصت برای فروش محصول یا کالا به وجود خواهد آمد. اگر میزان ترافیک سایت کاهش پیدا کند، به معنای کاهش فروش شما خواهد بود. بنابراین برای افزایش سود و ایجاد آگاهی از برند خود، باید با برخی از موارد، ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

رابطه سئو با ترافیک سایت فروشگاهی

وب سایت‌ های فروشگاهی به صورت جادویی هرگز نمی توانند در فروش شما تاثیرگذار باشند. با در نظر گرفتن استراتژی منظم، می توانید به مرور زمان ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. از طریق رسانه‌ های اجتماعی، تبلیغات در گوگل و ایجاد وبلاگ می توانید در کمترین زمان ممکن بازدید کننده سایت را به خریدار تبدیل کنید.

در بخش سئو نیز این امکان وجود دارد که شما در ده ‌ها مورد بتوانید بهینه سازی های لازم را انجام دهید تا کاربران و خریداران شما را به سرعت پیدا کرده و از سایت شما دیدن کنند. با انجام سئو می توانید نرخ پرش سایت خود را کاهش دهید. نرخ پرش به این معناست که زمانی که کاربر وارد وب سایت می شود، بلافاصله آن را ترک می کند. یک تجربه کاربری خوب کمک می کند تا کاربر در وب سایت باقی بماند، مطالعه بیشتری داشته باشد، با محصولات و کالاها بیشتر آشنا شود، در نتیجه اقدام به خرید کند.

نکات مهم در افزایش ترافیک سایت فروشگاهی

نکات مهم در افزایش ترافیک سایت فروشگاهی

باید بر روی راهکارهایی که منجر به افزایش بازدید وب سایت فروشگاهی می شود، تمرکز بیشتری داشته باشید. برای افزایش بازدید از وب سایت فروشگاهی استراتژی ‌های کوتاه مدت و بلند مدت بسیاری طراحی شده‌ اند که می توانند بسیار تاثیرگذار باشند. در ادامه راهکارهای مفیدی را برای افزایش بازدید سایت فروشگاهی بیان خواهیم کرد.

شناسایی کاربر

قبل از اینکه بخواهید وب سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید، باید بازار هدف خود را شناسایی کنید. برای شناسایی بازار هدف در نظر گرفتن چند ویژگی کلیدی کمک می کنند کاربران و خریداران محدودتر شوند. از جمله ویژگی‌ های کلیدی می توان به در نظر گرفتن سن و جنسیت اشاره کرد. با در نظر گرفتن این ویژگی شما می توانید طراحی سایت فروشگاهی خود را هدفمند انجام داده و برای محصولات خود توضیحاتی را ارائه دهید که مستقیماً با علایق و سلایق کاربران هدف در ارتباط باشد.

طراحی ساده

پس از انتخاب نام دامنه مرتبط با فروشگاه اینترنتی، باید طراحی سایت را یا به صورت اختصاصی و یا با کمک سیستم مدیریت محتوا از جمله وردپرس راه ‌اندازی کنید.

به طور کلی باید سایت خود را ساده نگه دارید. زمانی که شما سایت را بیش از پیش پیچیده طراحی کنید، نکات اولیه و مهم را فراموش خواهید کرد. اگر از رنگ‌ های متنوع و پنجره ‌های بازشوی بسیاری استفاده کنید، شکل ظاهری وب سایت به هم ریخته خواهد بود و می تواند یک عملکرد منفی در وب سایت شما ایجاد کند. با یک طراحی منظم و روان می توانید توجه کاربر را جلب کرده و افزایش فروش را تجربه کنید. از یک پالت رنگی محدود متاثر از لوگوی خود در صفحات وب سایت استفاده کنید. در نظر گرفتن بخش بزرگی از وب سایت با رنگ سفید بسیار تاثیرگذار است.

طراحی صفحه اول وب سایت فروشگاهی باید به اندازه ای جذاب باشد که کاربر را جذب کند. علاوه بر اینکه می توانید بخشی را برای معرفی خود و معرفی محصولات در نظر بگیرید، منوهای دسترسی به کالا و محصولات را نیز می توانید در این صفحه قرار دهید.

بهینه سازی عملکرد سایت

عملکرد سایت یکی از عوامل مهم رتبه‌بندی سایت شما در گوگل است. زمانی که وب سایت فروشگاهی شما از عملکرد قابل قبولی برخوردار باشد، کاربران به راحتی می توانند وب سایت شما را پیدا کنند.

در الگوریتم‌ های جدید گوگل به راحتی می توانید عملکرد وب سایت خود را اندازه‌گیری کنید. عملکرد وب سایت به طور کلی در بخش‌ های جزئی‌تر مورد بررسی قرار می‌ گیرد. به طور مثال اینکه سرعت بارگذاری در وب سایت شما چگونه است؟ با توجه به الگوریتم ‌های گوگل برای به دست آوردن یک تجربه کاربری خوب محتوا باید در حدود 2.5 ثانیه بارگذاری شود. عدم بارگذاری با سرعت بالا منجر به ترک سایت از سوی کاربر می شود. در بسیاری از مواقع کاربر در تلاش است تا با صفحه مورد نظر تعامل داشته باشد اگر سایتی نتواند به سرعت پاسخ کاربر را بدهد، منجر به عملکرد ضعیف وب سایت می شود. تمام موارد بیان شده موارد فنی هستند که با رعایت آنها می توان عملکرد وب سایت را بهبود بخشید. یک بررسی جامع و کامل در خصوص عملکرد می تواند در برداشتن گام‌ های بعدی جهت جذب کاربر به شما کمک بسیاری کند.

تولید محتوای با کیفیت

دقت داشته باشید افزایش ترافیک وب سایت تنها به این نیست که شما حداکثر کاربر را به وب سایت خود دعوت کنید. باید حضور کاربر در وب سایت به صورت مداوم باشد، اگر محتوای سبز تولید کنید، هرگز محتوا قدیمی نمی شود و همواره در حول موضوع اصلی وب سایت که فروش محصولات و کالا است، خواهد بود. محتواهای همیشه سبز را می توان به طور مکرر به روز رسانی کرد، اگر بتوانید از عبارات کلیدی مهم استفاده کنید، ترافیک سایت افزایش پیدا می کند.

تولید محتوا با کیفیت بالا که برای کاربر همراه با ارزش باشد، بسیار تاثیرگذار است. گوگل برای یافتن محتوایی که بهینه شده است، رتبه خوبی را در نظر می ‌گیرد. محتوای طولانی از محتوای کوتاه می تواند رتبه بالاتری دریافت کند. تلاش کنید محتوای شما قابل اعتماد و بر اساس سئو باشد. ترافیک سایت می تواند در نوسان باشد و برای تولید کنندگان محتوا این موضوع کمی نگران کننده خواهد بود. بنابراین تمرکز بر محتوای معنادار مهم است و می تواند شما را همیشه در رتبه بالا نگه دارد. گوگل هرگز محتوا با اشتباه تایپی را مورد قبول نمی ‌داند، چرا که می‌ داند این محتوا از کیفیت لازم برخوردار نیست.

اگر سایت فروشگاهی دارای محتواهای غیر مفید است، باید آنها را هرچه زودتر از وب سایت خود حذف کنید. توصیه می شود به صورت دوره ‌ای یک پاکسازی از محتواهای غیر مفید انجام دهید تا گوگل بتواند بهترین نسخه را از وب سایت شما فهرست‌بندی کند.

اگر محتوای تکراری در وب سایت دارید نیز آنها را حذف کنید، اگر محتوای کوتاه دارید که ارزش معناداری برای کاربر ندارد، حذف و یا آنها را بهینه کنید.

تمرکز بر کلمات کلیدی

تمرکز بر کلمات کلیدی

شما باید بدانید که یکی از مهم‌ترین روش ‌هایی که می توانید کاربران را به سمت صفحه خود دعوت کنید استفاده از کلمات کلیدی در عناوین، سرفصل‌ ها و توضیحات متا است. زمانی که بهینه‌سازی وب سایت را انجام دهید به مخاطبان هدف کمک می شود تا محصولات و خدمات شما را راحت‌تر پیدا کنند از سوی دیگر باعث جذب ترافیک رایگان بیشتر می شود. به نوعی می توان گفت تولید محتوای با ارزش همراه با کلمات کلیدی درست یک بازاریابی محتوا خواهد بود.

معرفی دقیق محصول

از منحرف کردن کاربران خودداری کنید. به هنگام معرفی محصول و بیان توضیحات، نیازی نیست تا تمام آنچه که در مورد محصول وجود دارد را بیان کنید. شما باید به صورت کلی محصول را معرفی کنید تا کاربر از خرید منصرف نشود.

در خصوص توضیحات محصول و کالایی که برای فروش در نظر گرفته ‌اید، باید خریداران را نسبت به مشکلی که دارند آگاه کرده و محصول و کالای خود را برای رفع مشکل معرفی کنید. با بیان مزیت ‌های کلیدی کالا و محصول خود، خریدار را ترغیب به خرید خواهید کرد.

دقت داشته باشید اگر صفحه فروش کالا و خدمات شما بسیار شلوغ و نامنظم باشد، کاربر نمی تواند ارتباط درستی را با محصولات شما برقرار کند. در صفحه معرفی محصول از تصاویر با کیفیت، توضیحات کوتاه و مفید و قیمت نهایی استفاده کنید.

راه ‌اندازی وبلاگ

وبلاگ‌ هایی را که در سایت خود قرار می ‌دهید، می توانند حاوی محتواهای مفید و جذاب برای کاربران و خریداران باشند. به گونه ‌ای که علاوه بر اینکه می توانند نسبت به برند شما آگهی پیدا کنند، در خصوص کالای مورد نظر خود می توانند به اطلاعات دقیق‌تری دست پیدا کنند. مقالات می توانند در حوزه آموزش، نکات مهم و مزیت‌ های فراوان محصول و کالا باشد. در وبلاگ می توانید از لینک‌ هایی به صفحه فروش استفاده کنید. این روش نیز می تواند به مرور زمان ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد.

لینک سازی داخلی

قطعاً با ایجاد لینک داخلی از یک صفحه به صفحه دیگر، می توانید به درستی کاربر را هدایت کرده تا مدت زمان طولانی‌تری در وب سایت بماند. توصیه می شود به صفحات مهم وب سایت لینک وارد کنید. زمانی که پیمایش کاربر در وب سایت آسان و راحت باشد، مدت زمان بیشتری خواهد ماند.

بک لینک سازی

بک لینک ‌ها، لینک های ساده ‌ای هستند که سایت های دیگر به عنوان میزبان، به وب سایت شما لینک می زنند. اگر وب سایت فروشگاهی شما دارای یک بک لینک در یک سایت با کیفیت و معتبر باشد، علاوه بر اینکه دامنه وب سایت شما را بهبود می‌ بخشد، در جستجوها نیز به موفقیت بیشتری دست پیدا می کنید. با ایجاد یک محتوای طولانی و جامع که از تمام جوانب با برند، محصول و کالای شما در ارتباط است، می توانید بک لینک سازی مناسب ایجاد کنید.

ایجاد پست مهمان

با نوشتن یک پست مهمان در وب سایتی غیر از وب سایت خود، می توانید به کاربر جدید دسترسی پیدا کنید. پست‌ های مهمان می توانند بک لینک‌ های بیشتری به سایت شما ایجاد کنند.

URL

URL کوتاه و قابل فهم یکی از راهکارهایی است که محتوای شما در جستجوی گوگل رتبه‌بندی می شود. در گوگل URL ها کلمه به کلمه مورد بررسی قرار می‌ گیرند. پس انتخاب کلمات در قسمت URL اگر کوتاه و قابل فهم باشند، به صورت خودکار سئو انجام شده است و گوگل به این موضوع واکنش نشان می ‌دهد و رتبه شما را افزایش می‌ دهد. اگر URL به درستی در وب سایت انجام شده باشد، در رتبه‌گذاری تاثیرگذار است. در مقابل لینک ‌های شکسته می توانند به رتبه‌بندی جستجو آسیب وارد کنند و باید آنها را برطرف کنید.

انتخاب تصاویر و ویدیوهای جذاب

انتخاب تصاویر و ویدیوهای جذاب

در طراحی وب سایت فروشگاهی یکی از بخش ‌های مهم ایجاد تصاویر و ویدیوهای جذاب است. طبق آمارها بیش از ۵۰ درصد از خریداران سایت ‌های فروشگاهی، ویدیوهایی که مربوط به معرفی محصول هستند را تماشا کرده و با اطمینان خاطر خرید خود را ثبت کرده‌ اند. بنابراین می توان گفت تصاویر و ویدیوها این پتانسیل را دارند که کاربران را به خریداران تبدیل کنند.

تصاویر نیز اگر با دقت و از جهات مختلف برای معرفی محصول باشند، اطمینان خریدار افزایش پیدا کرده و می تواند ثبت سفارش را انجام دهد. در طراحی تصاویر با در نظر گرفتن یک پس زمینه ساده و تمرکز بر روی جزئیات یک محصول می توانید در جذب کاربر موفق شوید.

امروزه تولید ویدیوهای کوتاه در حال افزایش است. شما می توانید در ویدیوهای کوتاه آموزش ‌های لازم، اطلاعات، راهنمایی و نکات مهم را به صورت مختصر اما مفید بیان کنید. علاوه بر اینکه می توانید در وب سایت بارگذاری کنید، در بسیاری از رسانه ‌های اجتماعی از جمله فیسبوک، یوتیوب، اینستاگرام نیز می توانید برای افزایش ترافیک وب سایت آنها را منتشر کنید. قطعاً وجود تصاویر و ویدیوهای جذاب می توانند در ماندن کاربر در سایت کمک بسیاری کنند.

تنظیم منوی دقیق

اگر با قانون هیک آشنا نیستید، باید به شما بگوییم که قانون هیک یک اصل روانشناختی است که اگر انتخاب ‌های بیشتری را برای کاربر ارائه دهید، زمان بیشتری برای تصمیم گیری صرف می کند، در نتیجه بیشتر در وب سایت باقی می ‌ماند. همانطور که در دنیای واقعی افراد زمانی که با تنوع روبرو می شوند، تامل بیشتری می کنند، در دنیای اینترنت نیز این موضوع صدق می کند. اما باید دقت داشته باشید که طراحی وب سایت فروشگاهی به گونه‌ ای باشد که آیتم ‌های یک منو محدود باشند. کاربر نباید زمان زیادی را برای اسکرول بی‌پایان محصولات انجام دهد. می توانید با کاهش آیتم‌ های منو و ایجاد صفحات زیرمجموعه دسترسی کاربر را به محصول آسان‌تر کنید.

توجه به نقشه سایت

نقشه سایت به این معنا است که با فهرست کردن صفحات وب سایت شما، به گوگل و سایر موتورهای جستجو می توانید اعلام کنید که چگونه وب سایت شما سازماندهی شده است. زمانی که خزنده ‌های گوگل این فهرست را مطالعه کنند، رتبه سایت افزایش پیدا می کند.

ناوبری آسان

ناوبری آسان کمک می کند تا کاربر به راحتی به محصولی که می ‌خواهد دسترسی پیدا کند. در غیر این صورت بلافاصله سایت را ترک کرده و وارد سایت رقیب شما خواهد شد. با دسته‌بندی دقیق محصولات و سازماندهی آنها می توانید بخش ‌های واضحی را ایجاد کنید و در منوی اصلی پیوندهایی را برای دسترسی آسان و مستقیم به محصولات برای کاربران ایجاد کنید. اگر صفحات فروشگاهی شما بسیار زیاد است می توانید منوها را در سطوح مختلف 1، 2، 3 و بیشتر طراحی کنید.

در طراحی وب سایت باید خریدار را مد نظر قرار دهید. زمانی که طراحی را انجام می ‌دهید باید صفحات به گونه ‌ای طراحی شوند، تصاویر و ویدیوها به گونه ای انتخاب شوند، مراحل پرداخت به گونه‌ ای انجام شود که کاربر به راحتی در وب سایت بچرخد. اگر وبسایت کاربر پسند باشد قطعاً بازدید خریداران از سایت افزایش پیدا خواهد کرد.

نوار جستجوی پیشرفته

نوار جستجوی پیشرفته برای وب سایت فروشگاهی بسیار اهمیت دارد، چرا که آیتم ‌های بسیاری در این نوع وب سایت ‌ها برای فروش در نظر گرفته می شوند و اگر کاربر از طریق منو بخواهد اقدام کند باید وارد صفحات متعددی شود. از طریق نوار جستجو و فیلترینگ هوشمند، با در نظر گرفتن چند کلمه کلیدی مرتبط با محصول مورد نظر، کاربر با سرعت بیشتری به هدف خود دسترسی پیدا خواهد کرد.

درج درباره ما

بخش درباره ما در وب سایت فروشگاه برای کاربران مهم است، چرا که آنها علاقمند هستند در خصوص فعالیت شما اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشند. در صفحه درباره ما، معرفی خود و همکاران را انجام دهید، آدرس فروشگاه حضوری و راه ‌های ارتباطی نیز می توانند اعتماد کاربر را بیشتر جلب کنند. در بخش راه ‌های ارتباطی می توان شماره خطوط تلفن ثابت، خطوط تلفن همراه، آدرس شبکه‌ های اجتماعی و غیره را درج کنید. هرچه میزان دسترسی کاربر به شما افزایش پیدا کند، اعتماد او بیشتر خواهد شد.

درج سبد خرید

قرار دادن سبد خرید یکی از نکات مهم است که باید به آن توجه ویژه شود. بسیاری از کاربران با گردش در وب سایت ممکن است اقلام و آیتم ‌های زیادی را برای خرید اقدام کنند. با انتخاب سبد خرید دیگر نیازی نیست که کاربر به صورت جداگانه هر محصول را ثبت سفارش کند.

درج نظرات

یکی از دلایلی که منجر به خرید کاربر از وب سایت فروشگاهی می شود، بررسی نظرات خریداران قبلی است. بسیاری از کاربران با مطالعه نظرات کاربران دیگر می توانند حس اعتماد بیشتری به شما داشته باشند. به نمایش گذاشتن تاییدیه ‌های خریداران، انتقادها و نظرات آنها و بررسی اجمالی آمارهای خرید، از جمله امکاناتی هستند که کمک می کنند بازدید سایت افزایش پیدا کند.

ارسال رایگان

می توانید ارسال کالای محصول خریداری شده را رایگان در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن برخی از شروط به طور مثال سقف خرید، امکان ارسال رایگان را برای خریدار فراهم کنید. خریدار نیز با توجه به عدم پرداخت برای هزینه حمل و نقل، می تواند در هزینه ‌های خود صرفه‌جویی کند. بنابراین عاملی خواهد بود تا بازدید از سایت افزایش پیدا کند.

فرایند پرداخت آسان

این اطمینان خاطر باید به خریدار داده شود که خرید از سایت فروشگاهی شما بسیار سریع انجام می شود. با تسهیل کردن فرایند پرداخت، خریدار بدون سردرگمی می تواند سفارش خود را ثبت کند. فرایند پرداخت ساده، بدون دردسر، با در نظر گرفتن آیتم‌ حمل و نقل رایگان می تواند خریدار سایت شما را به یک خریدار دائمی تبدیل کند. باید تلاش کنید تا انواع روش‌ های پرداخت را برای کاربر فراهم کنید. پرداخت به صورت وجه پس از دریافت کالا، پرداخت از طریق درگاه آنلاین اینترنتی، پرداخت از طریق کارت به کارت به صورت آفلاین، از جمله روش ‌هایی هستند که می توانید به خریدار پیشنهاد دهید. در هر یک از روش‌ های پرداخت باید اطلاعات کامل در خصوص پرداخت برای خریدار نمایش داده شود.

افزایش امنیت سایت

اگر وب سایت شما از امنیت بالایی برخوردار باشد، کاربران استقبال بیشتری از ورود به سایت می کنند. وب سایت ‌های فروشگاهی که از زیرساخت‌ های قابل اعتماد برخوردار هستند، در صورت هرگونه مشکل می توانند از طریق مراجع مهم اقدام کنند. علاو بر این اطلاعات مربوط به کاربران محفوظ خواهد ماند.

سازگاری با تلفن همراه

بهینه سازی وب سایت برای تلفن همراه از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه دسترسی به تلفن همراه بیشتر از لپ تاپ و رایانه است، نباید این فرصت را از دست بدهید. با توجه به اینکه گوگل دستورالعمل ‌های سختگیرانه ‌ای را برای سازگاری یک سایت برای تلفن همراه در نظر گرفته است، با کمی دقت می توانید تمام شرایط را پیاده سازی کنید.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی یکی از ساده‌ترین روش ‌ها برای درگیر کردن کاربران با وب سایت شما است. در سال‌ های اخیر بازاریابی ایمیلی توانسته است به محبوبیت بسیار خوبی دست پیدا کند. با توجه به اینکه کاربران در تلاش هستند تا خریدهای خود را بدون وقفه و حتی خارج از پلتفرم ‌ها انجام دهند، بازاریابی ایمیلی می تواند تاثیر بسیاری در ترافیک وب سایت فروشگاهی شما داشته باشد.

نه تنها از طریق ایمیل بلکه از طریق گوگل ادز، گوگل دیسکاور، تبلیغ در سایت ها نیز می توانید بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ را برای سایت فروشگاهی خود انجام دهید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

فعالیت مکرر در شبکه ‌های اجتماعی جهت بازدید سایت تاثیرگذار است. گرچه در میان شبکه های اجتماعی همچنان گوگل به عنوان یک محرک اصلی جهت ایجاد ترافیک ارگانیک شناخته می شود، اما همچنان شبکه ‌های اجتماعی نیز می توانند منجر به افزایش ترافیک وب سایت شوند. شبکه های اجتماعی می توانند یک راه عالی برای کشف کاربر و خریدار بالقوه باشند. از طریق ایجاد یک تقویم محتوایی می توانید در شبکه ‌های مختلف فعالیت داشته باشید و با افزایش تولید محتوا، همیشه در دید و دسترس کاربران باشید.

هر یک از شبکه ‌های اجتماعی می توانند برای معرفی سایت شما مفید واقع شوند. لینکدین، توییتر، یوتیوب و اینستاگرام از جمله پلتفرم‌ هایی هستند که کاربران بسیاری آنها را دنبال می کنند. اما در میان شبکه ‌های اجتماعی، در حال حاضر اینستاگرام گوی رقابت را ربوده است. در اینستاگرام مارکتینگ می توانید به صورت ‌های مختلف فعالیت داشته و سایت خود را تبلیغ کنید. هرچه میزان فعالیت و بازاریابی شبکه های اجتماعی بیشتر باشد منجر به افزایش بازدید سایت شما خواهد شد.

سخن پایانی

اگر کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کرده ‌اید و در کنار فروش حضوری، فروش آنلاین و اینترنتی را نیز از طریق سایت فروشگاهی انجام می ‌دهید، باید از ترافیک ارگانیک بالایی برخوردار باشید تا بتوانید افزایش فروش فوق العاده‌ ای را تجربه کنید. افزایش ترافیک سایت با سئو یک رابطه مستقیم دارد، اگر نسبت به سئو و مسائل پیرامون آن اطلاعات دقیقی ندارید، شرکت دارکوب فعال در حوزه طراحی سایت، خدمات قابل توجهی را ارائه می دهد. برای انجام هر گونه تبلیغ وب سایت فروشگاهی همچون تبلیغات کلیکی و یا خرید رپورتاژ می توانید با کارشناسان حرفه ای ما در ارتباط باشید.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته