چرا خرید رپورتاژ آگهی اشتباه است؟

نوشته شده توسط امین
چرا خرید رپورتاژ آگهی اشتباه است؟

خرید رپورتاژ آگهی یکی از مواردی است که وب سایت ها برای افزایش بازدید و تبلیغات و در نهایت فروش از آن استفاده میکنند. اما خرید رپورتاژ آگهی میتواند در مواردی تاثیر منفی داشته باشد و در صورتی که به بهترین شیوه خریداری و تولید نشود میتواند برای وب سایت مضر باشد. عوامل زیادی هستند که هنگام انتشار و خرید رپورتاژ آگهی باید به آنها عمل شود تا در نهایت موجب تقویت وبسایت شود. بهتر است برای خرید رپورتاژ آگهی و خدماتی همانند بک لینک سازی ابتدا با تیم مجرب دارکوب مشورت نمایید و جهت تقویت سئو وبسایت خودتان از کارشناسان ما کمک بجویید.

خدمات خرید رپورتاژ آگهی

 

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی یکی از فاکتور های اصلی دیجیتال مارکتینگ است که هر سئوکار مجربی باید بتواند آن را به خوبی پیاده سازی کند. این روش جهت انجام سئو خارجی وبسایت انجام میشود و به نوعی برای ایجاد بک لینک سازی استفاده میشود. در رپورتاژ آگهی شما مطلبی را در یک سایت دیگر انتشار میدهید و در آن مطلب سعی میکنید که کاربر را ترغیب به بازدید از سایتتان و یا خرید محصولاتتان بکنید.

لازم به ذکر است که خرید رپورتاژ آگهی میتواند در صورت پیاده سازی نادرست تاثیر منفی داشته باشد و همیشه نمیتوان این روش را جهت بهینه سازی وبسایت استفاده کرد. هنگام خرید رپورتاژ آگهی اشتباهات رایجی تکرار میشوند که البته قابل پیشگیری هستند. در ادامه با دارکوب همراه باشید که ما به این اشتباهات اشاره میکنیم و روش برطرف هر یک از آنها را توضیح خواهیم داد.

سخت گیری گوگل در مورد خرید رپورتاژ آگهی

گوگل از الگوریتم های مختلفی جهت ارزیابی وب سایت شما و محتوای آن استفاده میکند. بر اساس الگوریتم گوگل کلیه ی فعالیت های داخلی و خارجی وب سایت شما مورد بررسی قرار میگیرند و در انتها این اعتبار و کیفیت آنها است که موجب تایید گوگل و دادن امتیاز بالای آن میشود. یکی از اصلی ترین معیار های گوگل برای ارزیابی سایت شما بررسی میزان خوشنامی آن است و همچنین معرفی سایت شما توسط کاربران نیز میتواند بسیار مفید باشد. اما این معرفی کردن باید کاملا استاندارد و درست باشد.

اگر گوگل تشخیص دهد که شما از طریق رپورتاژ آگهی سعی دارید که با پرداخت پول وب سایت خود را نشر دهید وب سایتتان را جریمه خواهد کرد. همین امر موجب میشود که عقیده بر این باشد که خرید رپورتاژ آگهی اشتباه است. از نظر گوگل حتی در صورت انتشار رپورتاژ آگهی این عمل باید به نحوی انجام شود که مطلب به عنوان یک تبلیغ به چشم کاربر نیاید.

تاثیرات منفی رپورتاژ آگهی بر روی سایت

چه چیزی باعث میشود که شما به این پی ببرید که خرید رپورتاژ آگهی اشتباه است ؟ مشاهده نتایج مخرب آن میتواند جواب این سوال مهم باشد. یکی از اصلی ترین نتایج مخرب آن جریمه گوگل است. گوکل با پایین آوردن امتیاز وب سایت شما باعث میشود که حتی لینک ها و کلمات کلیدی برتر وبسایت شما دیگر در رتبه های اول گوگل و سرچ کاربران نمایش داده نشوند.

جواب ندادن و نتیجه نگرفتن از رپورتاژ آگهی نیز خود میتواند به دلایل زیادی مخرب باشد. قبل از هر چیزی باید اشاره کرد که شما برای خرید رپورتاژ آگهی هزینه کرده اید و در صورت نتیجه ندادن آن شما پول خود را بدون نتیجه مصرف کرده اید و به شما ضرر خورده است. شاید شما در نظر داشته باشید که برنامه خاصی را برای وب سایت خود انجام دهید و یا برای مثال تخفیف زیادی را برای محصولاتت تاریخ گذشته اعمال کرده باشید و سعی در فروش سریع آنها داشته باشید. اگر رپورتاژ آگهی کاربر کافی را به سایت شما انتقال ندهد کل برنامه ریزی و هدف شما خراب خواهد شد.

یکی از مضرات اصلی دیگر خرید رپورتاژ آگهی لطمه زدن به سئوی وبسایت شما است. روشهای متعددی برای انجام سئو تکنیکال و سئو داخلی و خارجی وبسایت وجود دارد که همه ی آنها الگوریتم های دقیق و روش درستی برای انجام دارند. در صورتی که رپورتاژ آگهی موفق ظاهر نشود میتواند بر روی سئو وبسایت شما تاثیر منفی بگذارد که جبران آن میتواند بسیار زمان بر و هزینه بردار باشد.

اشتباهات رایج انتشار رپورتاژ آگهی

انجام اشتباهات رایجی وجود دارند که هنگام خرید و انتشار رپورتاژ آگهی انجام میشوند که همین اشتباهات در انتها باعث میشوند خرید رپورتاژ آگهی امری اشتباه به نظر برسد. از بروز این اشتباهات با گذراندن آموزش سئو و یا سپردن کار به سئوکاران مجرب دارکوب جلوگیری کنید. این اشتباهات شامل موارد زیر هستند :

کپی برداری در تولید رپورتاژ

ربات های گوگل با کراول محتوای رپورتاژ شما سریعا متوجه خواهند شد که محتوای رپورتاژ شما کپی برداری شده است یا خیر. تولید محتوای تکراری و کپی باعث نتیجه منفی در بر دارد و به سئو و رتبه وب سایت شما لطمه وارد میکند. همیشه سعی کنید که برای تولید رپورتاژ از محتوای یونیک و تازه استفاده کنید چرا که این نوع محتوا همیشه مورد تایید گوکل است و حتی میتواند کاربران را نیز بهتر جذب وب سایت و یا خدمات یا محصولات شما بکند.

امروزه هوش مصنوعی نیز میتواند برای شما محتوا تولید کنید که متخصصان دارکوب به هیچ وجه استفاده از آن را برای تولید هرگونه محتوایی پیشنهاد نمیکنند زیرا همین محتوا امکان دارد که در جای دیگری برای کاربر دیگری نیز تولید شود و همچنین نمیتواند مفهوم و هدف دقیق شما را به درستی بیان کند. پس بهتر است کار تولید محتوای منحصر به فرد خود را به تیم نویسندگان با سابقه دارکوب بسپارید.

بزرگنمایی و یا تعریف کردن بیش از حد یا دروغ

امروزه برند ها و محصولات زیادی را مشاهده میکنید که در شبکه های اجتماعی و یا وب سایت ها برای آنها تبلیغات وسیعی انجام شده است ولی در واقع به هیچ وجه در سطح تبلیغات خود نیستند. اغراق در تبلیغ و توضیح محصول یا خدمات باعث میشود که کاربر نه تنها به خرید آن تن ندهد بلکه حتی در ذهن او تاثیر منفی ایجاد شود. اشتباه بودن خرید رپورتاژ آگهی در این مورد به خوبی نمایان میشود.

برای جلوگیری از این موضوع بهتر است که در رپورتاژ آگهی خود از تعریف و تمجید زیاد خودداری نمایید و صرفا توضیحات و فواید محصول و یا خدمات را به شیوه ای جذاب بیان کنید. سعی کنید محصولات یا خدمات برتر خود را در رپورتاژ آگهی مطرح کنید و از معرفی محصولات ساده تر و کم فروش خودداری نمایید.

خرید پکیج های چند عددی رپورتاژ آگهی ها

خرید رپورتاژ آگهی به صورت پکیج اشتباه است. این امر باعث میشود که در یک زمان مشخص و با فاصله زمانی کم تعداد زیادی بک لینک به سایت شما داده شود. این مورد باعث میشود که گوگل تشخیص دهد که شما برای وبسایتتان تبلیغ غیر استاندارد تهیه کرده اید. همچنین در صورتی که حتی رپورتاژ آگهی عمل کند این کار باعث میشود که ترافیک سایت شما فقط در یک روز بالا برود و در روز های دیگر همانند قبل انتشار رپورتاژ باشد.

سعی کنید هنگام خرید پک رپورتاژ آگهی از قبل برای انتشار رپورتاژهای خود تاریخ های متفاوت تعیین کنید که در انتشار آنها به اندازه کافی فاصله بیافتد. وب سایت های معتبر فروشنده رپورتاژ آگهی معمولا به کاربران اجازه میدهند که تاریخ انتشار رپورتاژشان را خودشان مشخص کنند.

لینک سازی زیاد

شاید شما فکر کنید که هرچه تعداد لینک ها در یک رپورتاژ آگهی بیشتر باشد بهتر است در حالی که اصلا این باور درست نیست. شما با خرید رپورتاژ آگهی سعی در معرفی یک محصول یا خدمات خاص دارید و میخواهید که رتبه و یا رنکینگ یک کلمه کلیدی خاص را بالا ببرید که اگر تمرکز خود را بر روی آن از دست بدهید تاثیر این رپورتاژ بر روی آن کلمه کلیدی یا محصول کم خواهد شد و بین چندین محصول و یا کلمه کلیدی تقسیم خواهد شد. اگر میخواهید در رپورتاژ خود به اندازه زیادی لینک سازی انجام دهید و کاربر را گیج و خسته کنید خرید رپورتاژ آگهی برای شما اشتباه است.

در هر یک از رپورتاژ آگهی های خود فقط 3 الی 5 لینک فالو قرار دهید و برای کلمات کلیدی مهم دیگر خود فقط به بولد کردن راضی شوید. شما میتوانید برای بقیه کلمات کلیدی و یا محصولات دیگر خود رپورتاژ آگهی های دیگر تهیه کنید. همچنین لینک سازی های خود را با فاصله زمانی از یکدیگر در رپورتاژ های مختلف نیز میتوانید انجام دهید و سعی کنید که هر بار لینک خود را در پاراگراف های متنوع قرار دهید که از تکرار جملات نیز جلوگیری شود.

عنوان نامناسب برای رپورتاژ

اولین چیزی که کاربر از رپورتاژ شما مشاهده میکند عنوان آن است. اگر شما عنوان مناسبی برای رپورتاژ آگهی انتخاب نکنید کاربر به راحتی از آن میگذرد و بر روی آگهی شما کلیک نمیکند. کلیک نکردن بر روی آگهی شما باعث میشود که در ادامه بر روی لینک های سایت شما نیز در رپورتاژ کلیک نشود و رنک آن کلمات کلیدی در وب سایت شما پایین بیاید. خرید رپورتاژ آگهی و قرار دادن آن در وب سایت های معتبر با عنوان نامناسب امری اشتباه است و میتواند برای سایت شما نتیجه منفی داشته باشد.

جهت برطرف کردن این موضوع شما همیشه باید در نظر داشته باشید که عنوانی را انتخاب کنید که برای کاربر جذاب باشد و یا سوالی در ذهن او ایجاد کند که جهت جواب دادن به آن رپورتاژ شما را مطالعه کند. انتخاب یک عنوان مناسب میتواند افرادی را به محصول یا خدمات شما جذب کند که حتی هیچ علاقه ای به آن موضوع ندارند و یا حتی محصول را نیاز هم ندارند.

طولانی و زیاد بودن متن رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی و نوشتن چندین هزار کلمه در آن نتیجه کاملا منفی دارد و عملی بسیار اشتباه است. با اطمینان میتوان گفت که امروزه هیچ کاربری متن های طولانی را تا انتها بر روی وب سایت ها و شبکه های اجتماعی نمیخواند. برخی کاربران سعی بر این دارند که تا حد امکان متن رپورتاژ را طولانی کنند و هر اطلاعاتی که موجود هست را در آن قرار دهند. این عمل باعث میشود که رپورتاژ آگهی شما طولانی شود و کاربر حتی از خواندن ابتدای آن نیز صرف نظر کند.

بهتر است هنگام انتشار رپورتاژ آگهی از متن زیاد در آن استفاده نشود و سعی کنید که محتوای کم اما با کیفیت تولید کنید. کاربران بیشتر جذب محتوایی میشوند که بشه آن را در چند دقیقه خواند. معمولا وب سایت های با بازدید زیاد از مطالب کوتاه و مفید استفاده میکنند پس سعی کنید رپورتاژ های خود را در این سایت ها انتشار دهید و محتوای خود را نیز همانند دیگر محتوای این نوع وب سایت ها خلاصه و مفید بنویسید.

انتخاب وب سایت مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی در اکثر مواقع به دلیل نداشتن اطلاعات کافی فرد انتشار دهنده و خریدار آن امری اشتباه است و باعث بروز جریمه های زیادی از طرف گوگل میشود و هزینه های مالی زیادی نیز دارد که نمیتوان آنها را نادیده گرفت. انتخاب وب سایت مناسب یکی از اصلی ترین مواردی است که هنگام خرید رپورتاژ آگهی باید به آن توجه کرد. انتخاب وب سایت نامناسب باعث میشود که رپورتاژ شما به اندازه کافی دیده نشود.

دقت داشته باشید که وب سایتی را برای رپورتاژ آگهی خود انتخاب کنید که در عرصه کاری شما فعالیت کند. با انجام این کار شما کاربران بیشتری را که نیاز به مجموعه شما دارند جذب خواهید کرد. شاید پیدا کردن وب سایت همکار شما که رپورتاژ آگهی انتشار دهد کمی حتی سخت هم باشد اما لازم به ذکر است که این کار بسیار ضروری بوده و در صورت رعایت نکردن اصول آن رپورتاژ آگهی شما نتیجه منفی به دنبال خواهد داشت.

خرید رپورتاژ قوی چه تاثیری بر روی سئوی سایت دارد ؟

همانگونه که خرید رپورتاژ آگهی در شرایطی میتواند کاملا اشتباه باشد اما اگر شما رپورتاژ قوی خریداری کنید در راه یک برند سازی موفق قدم برداشته اید. خرید رپورتاژ قوی میتواند ترافیک وب سایت شما را افزایش داده و در ادامه باعث افزایش فروش محصولات و یا خدمات شما شود. هزینه ای که شما برای رپورتاژ پرداخت کرده اید برای شما جبران شده و نتیجه مثبت رپورتاژ را مشاهده خواهید کرد. بهبود جایگاه سایت در موتور های جستجو با انتشار رپورتاژ قوی به راحتی امکان پذیر است اما این عمل فقط در صورتی امکان پذیر است که شما الگوریتم گوگل را برای سئو خارجی رعایت نمایید.

رپورتاژ آگهی بخریم یا نه ؟

شاید تا اینجا شما به جواب این سوال رسیده باشید که چرا خرید رپورتاژ آگهی اشتباه است. اما در نهایت این شما هستید که برای وب سایت و کسب و کار خود تصمیم میگیرید و پیشنهاد دارکوب به شما این است که حتی اگر از خرید رپورتاژ آگهی مطمئن هستید باید حتما این کار را طبق اصولی که به آنها اشاره کردیم انجام دهید. در موارد زیادی مشاهده شده است که انتشار حتی چند عدد محدود رپورتاژ آگهی ضربه شدیدی را به وب سایت وارد کرده اند که برای آنها غیر قابل جبران بوده.

باید اشاره کرد که گوگل تاکنون برای رپورتاژ آگهی و بک لینک سازی بسیار سختگیرانه عمل کرده است تا جایی که در مواقع زیادی خرید رپورتاژ آگهی از طرف گوگل امری اشتباه تلقی شده است. جهت خرید رپورتاژ آگهی موثر و مفید با کارشناسان ما در دارکوب تماس حاصل نمایید.

پرسش و پاسخ

آیا میشه در رپورتاژ آگهی از توضیحات فنی و کلمات تخصصی استفاده کرد ؟

در جواب این سوال باید گفت که بهتر است به هیچ عنوان از کلمات تخصصی و فنی استفاده نکنید. در مواقعی حتی افراد متخصص عرصه مد نظر شما هم ترجیح میدهند که متنی روان و ساده تر را مطالعه کنند. این مورد را برای کلمات کلیدی اصلی در رپورتاژ آگهی نیز رعایت کنید و تا حد امکان سعی کنید که کلمات کلیدی ساده و پر کاربرد را بنویسید.

آیا میشه نظر شخصی رو در رپورتاژ آگهی نوشت ؟

ترجیحا از نوشتن نظری شخصی خود در رپورتاژ آگهی خودداری نمایید و تا جایی که امکان پذیر است از اطلاعات موثق و صحیح استفاده کنید. نوشتن نظر شخصی در رپورتاژ آگهی باعث میشود که کاربر به اطلاعات موجود در متن اعتماد نکند و از کلیک بر روی لینک های موجود در رپورتاژ نیز خودداری میکند.

چرا خرید رپورتاژ آگهی از سایت های نامعتبر اشتباه است ؟

امروزه وب سایت های زیادی خدمات مربوط به رپورتاژ آگهی را ارائه میدهند که طبیعتا وب سایت های نامعتبری نیز در بین آنها هستند. شما حتما باید قبل از خرید رپورتاژ آگهی از کیفیت خدمات آن وب سایت و همچنین وب سایتی که رپورتاژ بر روی آن قرار میگیرد اطمینان حاصل نمایید. در صورت خرید رپورتاژ آگهی از سایت های نامعتبر امکان دارد که هزینه صرف شده شما به هدر رود و نتیجه مورد نظرتان نیز از رپورتاژ آگهی حاصل نشود.

خرید رپورتاژ آگهی چقدر میتونه برای یک سایت نو پا و تازه خطرناک باشه ؟

طبیعتا اطلاعات و محصولات یا خدمات زیادی در یک وب سایت نوپا وجود ندارد. اگر شما برای یک وب سایت نو پا رپورتاژ آگهی خریداری کنید شما در واقع تبلیغ یک وب سایت را کرده اید که خدمات خاصی را هنوز ارائه نمیدهد و نیاز کاربر را برطرف نمیکند. این عمل باعث میشود که کاربر سریعا از وب سایت

نو پا شما خارج شود و همین امر باعث میشود از همان ابتدا رنک وب سایت شما به سختی بالا رود. بهتر است برای خرید رپورتاژ پس از تکمیل شدن وب سایت و ایجاد لینک سازی های داخلی اقدام نمایید. این کار بسته به حجم کاری شما میتواند 4 الی 6 ماه زمان ببرد.

تا چه اندازه ای از نام برند در رپورتاژ آگهی میشه استفاده کرد ؟

استفاده زیاد از نام برند در رپورتاژ آگهی تاثیر منفی دارد و همین امر در موارد زیادی باعث میشود که خرید رپورتاژ آگهی امری اشتباه باشد. استفاده زیاد از اسم برند در رپورتاژ آگهی باعث اعتماد سازی نمیشود. شما باید به نحوی برند خود را معرفی کنید که کاربر خود به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر در مورد برندتان باشد. از این رو سعی کنید فقط چند بار در کل رپورتاژ آگهی از اسم برندتان استفاده کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته