تولید محتوا برای وب سایت به صورت سئو

نوشته شده توسط دارکوب

تحویل محتوا به بهترین نحو به نیاز های کاربران پاسخ می دهد و از زمانی که الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل متولد شده است، این استراتژی در ذهن بسیاری از سئو کاران جای ویژه ای باز کرده است.خب تولید محتوا در تئوری آسان است، اما واقعا در عمل هم به همین راحتی است؟بسیاری از سئو کاران معتقدند که با تحقیق در مورد کلمات کلیدی و استفاده به تنهایی از آن می توانند استراتژی تولید محتوا را به انجام برسانند.
مشکل استفاده محض و تنهایی از کلمات کلیدی این است که این استراتژی نمی تواند تمامی مخاطبانی که شما را جستجو می کنند در بر بگیرد.می توانید از سرویس دهنده و پشتیبان وب سایت خود درخواست کنید تا کلمات کلیدی که کاربران بیشتر از آنها را جستجو می کنند در اختیارتان قرار دهند؛ شرکت دارکوب این اطلاعات را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.ابزاری هم برای فهمیدن این کلمات کلیدی وجود دارد اما بسیاری از آنها بسیاری از کلمات کلیدی مهم در اختیار شما قرار نمی دهند.
تحقیقات در مورد کلمات کلیدی ممکن است شما را تحریک کند تا محتواهایی را تولید کنید که هیچ ارتباطی به کسب و کار شما ندارد و شما آن محصولات یا خدمات را ارائه نمی دهید و از طرفی هم چون اطلاعاتی از انها ندارید نمی توانید مطلب منحصر به فردی از آن تولید کنید.مطمئنا شما به این وسیله می توانید ترافیک ورودی و ارگانیک سایت را افزایش دهید اما آیا آنها به مشتری و یا کاربران ثابت تبدیل می شوند؟
تصور این که اولویت ما فقط بر اساس کلمات کلیدی باشد و اینکه محتوا را مخاطب محور تهیه کنیم ما را در موقعیت بهتری در سئو قرار خواهد داد، اشتباه است. کلمات کلیدی در سئو هنوز هم بسیار مهم است اما در مراحل بعد این فرآیند باید وارد شود، پس از اینکه شما توانستید محتواهایی تولید کنید که عمیقا مخاطبان را جذب کند و نام برند شما در حوزه خودتان به عنوان یکی از متخصصان مطرح شود.
این یک رویکرد است که بهترین بازاریابان محتوا در آن برتری پیدا می کنند.چیز مهمی که سئوکاران می توانند از آن استفاده کنند، محتوایی است که با جستجوی کاربران بیشترین ارتباط را دارد و مورد بعدی محتوای با کیفیت و مفید برای ارائه به کاربران می باشد. تیم نویسندگان ماهر ما در شرکت دارکوب آماده است تا به شما کمک کند تا حضور آنلاین خود را ارتقا دهید و مخاطبان هدف خود را جذب کنید. اگر برای سایتتان به مقالات و عکس های با کیفیت نیاز دارید تیم تولید محتوای با تجربه ما، آماده است تا به شما کمک کند فقط کافیست با شرکت بازاریابی اینترنتی دارکوب تماس بگیرید.

تولید مختوا

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا رگ حیات هر وب سایتی است. این هنر تولید مطالب جذاب و آموزنده است که خوانندگان را مجذوب خود می کند و باعث می شود که برای مطالب بیشتر بازگردند. از پست‌های وبلاگ گرفته تا ویدیو ها، پادکست‌ ها تا به‌ روز رسانی‌ های شبکه های اجتماعی، تولید محتوا شامل طیف گسترده‌ای از رسانه‌ هایی است که برای ارتباط با مخاطبان طراحی شده ‌اند. در اصل، تولید محتوا در مورد داستان سرایی است. این در مورد استفاده از کلمات، تصاویر و صدا ها برای انتقال پیام، برانگیختن احساسات و جرقه زدن مکالمات است. گاهی آموزنده، سرگرم کننده یا الهام بخش است، هدف ایجاد تجربه ای است که با مخاطب احساس راحتی بدهد.

اما تولید محتوا فراتر از ایجاد چیزی جذاب تصویری یا از نظر ادبی، صحیح است. این امر مستلزم تحقیق، برنامه ریزی و درک دقیق مخاطبان است. سازندگان محتوا با دانستن این که مخاطبین هدف چه کسانی هستند، چه می‌ خواهند و چگونه اطلاعات را مصرف می ‌کنند، می ‌توانند مطالب خود را طوری تنظیم کنند که این نیازها را به طور مؤثر برآورده کنند. موفقیت تولید محتوا در توانایی آن در تعامل و تبدیل کاربران به مشتریان وفادار مشخص می شود. در عصر دیجیتال امروزی که دامنه توجه و دقت کمتر از همیشه است، تولید محتوا نقش مهمی در جلب توجه افراد دارد. اگر خلاقیت به عنوان سوخت و استراتژی به عنوان قطب نما در نظر بگیریم، تولید محتوا با نزدیک کردن برند ها به مخاطبان خود در یک زمان، به شکل دادن به بازاریابی آنلاین ادامه می دهد.

انواع محتوا

از پست‌های وبلاگ آموزنده تا داستان سرایی جذاب، سایت ما باید طیف متنوعی از محتوا را ارائه ‌دهد تا علایق هر خواننده را برآورده ‌کند. تولید محتوا یک تلاش چند وجهی است که سبک ها و قالب های مختلفی را در بر می گیرد. از کلام نوشتاری گرفته تا تصاویر جذاب، هر نوع محتوا هدف منحصر به فردی را در جذب و اطلاع رسانی به مخاطبان انجام می دهد. محتوای مبتنی بر متن سنگ بنای ارتباطات دیجیتال است. مقاله ‌ها، پست‌ های وبلاگ و راهنما های آموزنده، ضمن تحریک کنجکاوی فکری، دانش عمیقی را ارائه می ‌دهند. با متنی که به دقت ساخته شده است، نویسندگان می توانند ایده های پیچیده را منتقل کنند و توجه خوانندگان را به خود جلب کنند.

عکسی که به محتوا عمق و جذابیت بصری می بخشد. تصاویر قدرت بیان داستان، برانگیختن نوستالژی یا برانگیختن افکار را دارند. چه عکسی از محصول باشد، چه عکس هایی از سبک زندگی یا مناظر خیره کننده، عکس های خوب با ترکیب رنگی خود، زیبایی کلی یک وب سایت را بهبود می بخشد. ویدیو ها تجربه ای همه جانبه را ارائه می دهند که بینندگان را مجذوب خود می کند. از آموزش گرفته تا مستند، این رسانه پویا مفاهیم را با تصاویر متحرک و صدا زنده می کند. داستان سرایی بصری از طریق ویدئو ها امکان تعامل و درک بهتر موضوعات پیچیده را فراهم می کند. پادکست ها یک تجربه شنیداری را برای کسانی که ترجیح می دهند در هر زمان از محتوا استفاده کنند را فراهم می کند. پادکست ها از طریق مصاحبه، گفتگو یا داستان سرایی، ارتباط شخصی بین میزبان و شنوندگان ایجاد می کنند. در نتیجه، طیف متنوعی از سبک‌ های Content Creation به ‌سایت‌ ها این فرصت را می‌ دهد تا اولویت‌ های مختلف را برآورده کنند و مخاطبان را به طور مؤثر درگیر کنند.

قیمت تولید محتوا

محاسبه هزینه تولید محتوا برای یک وب سایت می تواند یک کار پیچیده باشد، اما با رویکرد صحیح، بسیار ساده تر می شود. هنگام تعیین هزینه ایجاد و ارائه محتوای با کیفیت باید عوامل مختلفی را در نظر گرفته شود. در مرحله اول، ارزیابی موضوع و پیچیدگی پروژه بسیار مهم است. آیا این یک پست وبلاگ ساده یا یک مقاله عمیق است که به تحقیق گسترده نیاز دارد؟ سطح تخصص مورد نیاز بر قیمت گذاری تاثیر می گذارد.

در مرحله بعد، تعداد کلمات را در نظر بگیرید. قطعات بلندتر اغلب برای نوشتن نیاز به زمان و تلاش بیشتری دارند، بنابراین ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند. با این حال، مقالات کوتاه ‌تر همچنان می‌ توانند توجه دقیق به جزئیات را طلب کنند و نباید آنها را کم‌ ارزش کرد. علاوه بر این، هرگونه نیاز یا درخواست خاص مشتری باید در نظر گرفته شود. آیا موضوعات یا کلمات کلیدی خاصی وجود دارد که باید گنجانده شوند؟ آیا خدمات اضافی مانند منبع یابی تصویر یا بهینه سازی سئو ضروری خواهد بود؟ این عوامل به مشخص کردن هزینه کلی کمک می کنند. در نهایت، تجربه و شهرت یک برند به عنوان یک تولید کننده محتوا را در نظر بگیرید. نویسندگان معتبر با سابقه ثابت ممکن است نرخ های بالاتری را بر اساس تخصص و ارزش خود در بازار دریافت کنند. با در نظر گرفتن دقیق این عناصر، می توانید به قیمتی منصفانه و معقول برای محتوای خود برسید. در نهایت، یافتن تعادل بین قیمت و کیفیت، کلید ایجاد روابط کاری موفق در حوزه تولید محتوای وب سایت است.

شغل تولید محتوا

در دوران دیجیتال مارکتینگ، ایجاد محتوای جذاب وبسایت ها به یکی از اجزای حیاتی هر حضور آنلاین موفق تبدیل شده است. کار کارشناس تولید محتوا فقط در کنار هم قرار دادن کلمات نیست. این در مورد جلب توجه، هدایت ترافیک و در نهایت تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان وفادار است. در مرحله اول، درک مخاطب هدف بسیار مهم است. در مورد ترجیحات، نیازها و علایق آن ها تحقیق کنید تا محتوا را مطابق با آن تنظیم کنید. در  قسمت بعد، حفظ ثبات در لحن و بیان ضروری است. صدای منسجم برند به ایجاد اعتماد و آشنایی با مخاطبان شما کمک می کند. می تواند آموزنده، محاوره ای یا حرفه ای باشدو شما باید اطمینان حاصل کنید که این لحن با هویت برند شما همخوانی دارد.

در مرحله بعد، بدون افت کیفیت برای موتورهای جستجو بهینه سازی (سئو) کنید. برای افزایش رتبه و ترافیک ارگانیک، کلمات کلیدی مرتبط را به طور طبیعی در سراسر محتوا اعمال کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که تمرکز اصلی همیشه باید بر ارائه اطلاعات ارزشمند به خوانندگان باشد. استفاده از المان های غیر متنی مانند تصاویر، ویدئوها و اینفوگرافیک ها می تواند تجربه کلی کاربر از سایتتان را بهبود بخشد. عناصر بصری صفحات پرمتن را کوتاه تر جلوه می دهد و در عین حال زمینه ی تعامل بیشتری را فراهم می کنند. در نهایت، به روز رسانی منظم و محتوای تازه برای موفقیت وب سایت بسیار مهم است. انتشار مداوم مطالب جدید نه تنها باعث بازگشت بازدید کنندگان می شود بلکه رتبه بندی سایت در موتور های جستجو را نیز بهبود می بخشد و باعث پیشرفت سایت می شود. پس برای خدمات تولید محتوا یک محتوا نویس خوب و مسلط بر این مسائل استخدام کنید. کار تولید محتوا در منزل هم به تازگی مورد توجه قرار گرفته و در صورت کسب تجربه و تخصص، انجام این کار در خانه امکان پذیر است.

سفارش تولید محتوا

وقتی نوبت به سفارش تولید محتوا سایت می رسد، یافتن آژانس یا شرکت مناسب بسیار مهم است. شما شریکی می خواهید که بتواند محتوای باکیفیت و متناسب با نیازهای خاص شما را ارائه دهد.  اولین ویژگی، تخصص کلیدی است. به دنبال آژانسی باشید که سابقه کار ثابتی در صنعت خود داشته باشد. آنها باید درک عمیقی از مخاطبان هدف شما داشته باشند و بتوانند محتوای جذاب و آموزنده ای ایجاد کنند که کاربر را به خود جذب کند. در مرحله دوم، هماهنگی مهم است. یک آژانس تولید محنوا خوب باید طیف وسیعی از خدمات محتوا از جمله پست های وبلاگ، مقالات، محتوای رسانه های اجتماعی و موارد دیگر را ارائه دهد. این تضمین می کند که تمام نیازهای محتوای شما زیر یک سقف برآورده می شود.

توانایی آنها برای رعایت ضرب الاجل ها را در نظر بگیرید. تحویل به موقع در دنیای پرشتاب بازاریابی محتوا حیاتی است. اطمینان حاصل کنید که شرکت تولید محتوا به موقع پروژه ‌ها را بدون افت کیفیت تحویل می دهد. در نهایت، مقرون به صرفه بودن را فراموش نکنید. در حالی که کیفیت نباید به خطر بیفتد، یافتن آژانسی که قیمت های رقابتی را در بودجه شما ارائه می دهد، ضروری است. در نتیجه، هنگام انتخاب آژانس تولید محتوا، تخصص، تطبیق پذیری، تحویل به موقع، ارتباط موثر و ارزان بودن را در اولویت قرار دهید. با داشتن شریک مناسب در کنار خود، می توانید حضور آنلاین برند خود را از طریق محتوا ارتقا دهید. اگز قصد انتخاب شرکتی با تمامی این صفات را دارید، با مشاوران تولید محتوا شرکت دارکوب که سالیان زیادی در این زمینه تجربه دارند، تماس بگیرید.

سئو محتوا چیست؟

سئو محتوا، که به عنوان بهینه‌ سازی موتور جستجو نیز شناخته می‌شود، یک استراتژی حیاتی است که به وب ‌سایت ‌ها کمک می ‌کند تا دید بهتر و رتبه ‌بندی بالاتری در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) کسب کنند. این شامل بهینه سازی محتوای سایت برای جذاب تر کردن آن برای کاربران و موتورهای جستجو است. یکی از جنبه های کلیدی سئوی محتوا، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. با شناسایی کلمات کلیدی مرتبط و گنجاندن آن ها به صورت استراتژیک در محتوای خود، می توانید شانس نمایش وب سایت خود را در نتایج جستجو هنگامی که کاربران آن عبارات خاص را جستجو می کنند افزایش دهید.

یکی دیگر از عناصر مهم، تولید محتوای با کیفیت و جذاب است. موتورهای جستجو وب سایت هایی را که اطلاعات ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار می دهند در اولویت قرار می دهند. با تولید مقالات خوش نوشته، پست های وبلاگ یا انواع دیگر محتوا که نیازها و علایق مخاطبان هدف شما را برآورده می کند، می توانید رتبه وب سایت خود را بهبود ببخشید. بهینه سازی عناصر روی صفحه مانند عنوان، متا تگ ها و URL ها نیز برای سئوی محتوا حیاتی است. این عناصر اطلاعات مهمی در مورد محتوای وبسایت شما در اختیار موتور های جستجو قرار می دهد و درک و رتبه بندی آن را برای آن ها آسان تر می کند. در نتیجه، سئوی محتوا نقش مهمی در کمک به سایت ها برای جذب ترافیک و دستیابی به رتبه های بهتر در نتایج موتورهای جستجو دارد. با اجرای استراتژی هایی مانند تحقیق در مورد کلمات کلیدی، ایجاد محتوای جذاب، بهینه سازی عناصر درون صفحه و ساخت بک لینک های با کیفیت، می توانید نمره سایت خود را افزایش دهید و ترافیک هدفمند بیشتری را به سمت خود هدایت کنید. برای سئو سایت کسب و کار یا شرکتی خود می توانید با شرکت طراحی سایت دارکوب که سابقه 20 ساله در این زمینه دارد و از سئوکاران با تجربه در تیم خود بهره می برد، تماس بگیرید.

در آموزشگاه طراحی سایت دارکوب، آموزش سئو و تولید محتوا برای سایت توسط اساتید حرفه ای و با سابقه صورت می گیرد، اگر قصد یادگیری این سر فصل ها را دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

تولید محتوا سئو

چگونه استراتژی مخاطب محور با استراتژی متکی بر کلمات کلیدی متفاوت است؟

استراتژی بازاریابی محتوا با مخاطب هدف شروع می شود و به پشتوانه آن برند شما هم ارزشمند شده و به عنوان یک نام تخصصی در آن حوزه مطرح می شود.از طرفی تحقیقات در مورد کلمات کلیدی در پرده برداری موضوعات مرتبطی که مردم به دنبال آن هستند فوق العاده است، اما در مورد درک مخاطبین هدف محدود است.
پس ترکیبی از این دو استراتژی بهترین اتفاق ممکن را رقم خواهد زد و می توان از مزایای هر دو روش بهره برد؛ هم برای مخاطبین هدف تولید محتوای ارزشمند کنید و هم با تحقیقات در مورد کلمات کلیدی، کاربران بیشتری را به سمت سایت هدایت کنید.
یک استراتژی محتوا سوالات جامعی از قبیل:

  • مخاطبان من چه کسانی هستند؟
  • نقاط ضعف و نیازهای آنان که باید رفع شود چه چیزهایی هستند؟
  • این مردم چه نوع محتوایی را استفاده می کنند؟
  • برند ما چه تخصص یا محصول منحصر به فردی ارائه می دهد؟
  • چگونه باید روی این محصول یا سرویس منحصر به فرد مانور دهیم؟
  • چگونه می توانیم تخصص خود را با نیازهای مخاطبان مطابقت دهیم و آنها را به هم متصل کنیم؟

محتوای منحصر به فرد

کلید اصلی ارتباط شما با کاربران این است که زوایای محتوای منحصر به فرد را با توجه به تخصصتان گسترش دهید و نقاط ضعف و نیاز ها آنها را پیدا کنید و آنها را پوشش دهید.دقیقا کاری که شرکت طراحی سایت دارکوب انجام می دهد.سوالات و مسائل روز و مهم کاربران را از دل خود آنها دریافت می کند و در قالب یک مقاله جامع به آنها پاسخ می دهد.
خیلی رایج نیست که برندها اعلام کنند محصولاتشان چیزی است که آنها را از سایر متمایز می کند، چون ممکن است یک رقیب دیگر هم با همان محصول مشابه وجود داشت باشد و یا حتی محصولی یا خدمتی که ارائه می دهید کاملا عمومی باشد که در این صورت شما از دیگران ممتاز نخواهید بود؛ پس چه چیزی شما را از شرکت های دیگر متمایز می کند؟

چگونه محتوایی مناسب برای سئو بنویسیم؟

1-قبل از اینکه آن را بنویسید ساختار محتوا را در ذهنتان ترسیم کنید.

در حالی که بسیاری از افراد می گویند که شما برای ایجاد محتوا باید یک جا نشسته و به چیزی که می خواهید تولید کنید فکر کنید تا ایده های بیشتری به ذهنتان بیاید.با اینکار به جای اینکه تصادفی و ناگهانی و شلخته بنویسید، سازماندهی شده و دسته بندی شده خواهید نوشت.به همین دلیل طوفان ذهنی محتوا، یک راه قدرتمند برای حصول اطمینان از این است که تمامی نکات اصلی و مطالب در بر گرفته می شود، ضمن اینکه می توانید از محتوای خوب برای قرار دادن پیوندها، کلمات کلیدی و سایر المان های مهم اصول سئو در آن استفاده کنید.
برای این منظور، قبل از اینکه مطلبی را بنویسید، با این سوالات در مورد کل محتوای خود فکر کنید:

  • چه کسانی می خواهند به این محتوا دست یابند؟
  • چه کلمات کلیدی را می توان در این محتوا گنجاند؟
  • چه محتوایی می خواهید تا بتوانید به خوبی ارتباط برقرار کنید؟

2- محتوا برای خواندن راحت باشد و از کلمات کلیدی بلند استفاده کنید

پست وبلاگ خوب به یک ساختار فوق العاده و همچنین سئو مناسب وابسته است.با در نظر داشتن این موضوع، قبل از اینکه آنها را بنویسید، نقشه های نوشته های وبلاگ خود را مشخص کنید.این کار باعث می شود تا شما به سادگی مقدمه، بدنه (متن اصلی) و نتیجه گیری را به راحتی در سایت تعبیه کنید و در ادامه کاربران هم با سهولت می توانند متن را بخوانند و در سوی دیگر هم این سبک از متون هم با موتورهای جستجو سازگارتر می باشند.کلمات کلیدی بلند (Long Tail ) بهترین عناصر برای بهینه سازی متون می باشند، چرا که جستجوهای خاص تری را در نظر می گیرد و کاربرانی را که دقیقا دنبال آن موضوع هستند را به محتوا متصل می کنند.

3- تمام مطالب خود را به شکلهای کوتاه قالب بندی کنید

بلوک های بزرگ و طولانی متون، خطر از دست رفتن کاربران و خستگی زودرس آنها سایت را تهدید می کند.با در نظر داشتن این موضوع، مطمئن شوید که کل محتوا را به قسمتهای قابل خواندن به همراه مقدمه، متن اصلی و پایان تقسیم بندی کنید.
به عنوان یک قاعده کلی، هر پاراگراف باید 3 تا 4 جمله و حداکثر 5 جمله را شامل شود و باید سعی کنید در فواصل هر 300 کلمه و یا بیشتر، حداقل یک زیر عنوان مانند همین “تمام مطالب خود را به شکلهای کوتاه قالب بندی کنید” قرار دهید.این امر باعث می شود تا خواندن محتوا برای خوانندگان راحت تر شود و از یکنواختی متن برای خواننده جلوگیری می کند.همچنین این کار پتانسیل نرخ کلیک روی مقالات را بالا برده و منجر به افزایش کلی امتیاز سئو وب سایت ما می شود.

4- عناوین را توصیفی بنویسید

فراتر از استفاده از عنوان ها، شما باید بدانید که چگونه آنها را توصیفی و مفید نگارش کنید.سرفصل ها می توانند خوانندگان شما را در طول خواندن وبلاگ و مقالات هدایت کنند، و سرفصل و زیر عناوینی که توصیفی هستند و شامل کلمات کلیدی هدف می باشند، بهترین نوع این زیر عناوین هستند که باید تا حد ممکن از آنها استفاده کرد.همچنین این نوع سرفصل ها اگر به اندازه کافی حرفه ای و خوب باشد می تواند همانند یک تبلیغ در نتایج گوگل باشد چرا که چشم کاربران را بیشتر به خود جذب می کند و آنها بیشتر جذب محتوا خواهند شد.

5- حروف ربط

بله کلمات ربطی (انتقالی) هم در نوشته و محتوای متنی شما اهمیت دارد و این کلمات، جمله را برای خوانندگان لطیف تر و راحت تر می کنند، به خصوص اگر جمله بلند باشد.در حالی که به نظر می رسد که این نکته ها ساده و شاید پیش پا افتاده باشد اما به یاد داشته باشید که پایه و اساس یک سئو خوب، محتوای خوب می باشد.
با در نظر داشتن نکات بالا، در استفاده از کلماتی چون “با این حال”،”اول، دوم و…”، “اگر چه” و… دریغ نکنید.این کلمات آهنگ حرکتی خوانندگان را حفظ می کند و حتی خواص شگفت انگیزی برای خط نوشتاری شما خواهد داشت.

6- به هیچ وجه غلط نداشته باشید

در حالی که ممکن است شما یک نویسنده یا ویرایشگر تاثیرگذار باشید افرادی که پستهایتان را می خوانند، امکان دارد که در آن اشتباهات املایی و دستوری پیدا کنند که این اتفاق به طور کلی نه فقط به آن محتوا، بلکه به کل سایت آسیب خواهد زد.با در نظر داشتن این موضوع، یک ویرایشگر یا نویسنده دیگر را استخدام کنید تا قبل از انتشار آن به پست شما نگاه کند و هرگز عادت نکنید که چیزی را بدون اصلاح و وارسی منتشر کنید، زیرا این اتفاق به اعتبار وب سایت ضربه خواهد زد و می تواند به شدت به رتبه بندی آسیب بزند.

7- اطمینان حاصل کنید مقاله شما به قدر کافی برای ارائه محتوای اصلی طولانی است

طبق تحقیقاتی که سئوکاران معتبر از جمله شرکت طراحی سایت دارکوب انجام داده اند، هر مقاله ای که منتشر می کنید باید حداقل 300 کلمه باشد.دلیل آن هم اینست که محتوای کوتاه تر از آن طبق چیزی که گوگل می گوید، نمی تواند به قدر کافی اطلاعات مورد نیاز کاربر را تامین کند و اصطلاحا محتوا اصلی و منظور را نمی تواند با این تعداد و کمتر از آن ارائه داد.
در حالی که درست است مقالات طولانی تر در دنیای سئو بیشتر به سایت می تواند کمک کند، اما اولویت اصلی شما علاوه بر طولانی بودن مقاله اینست که اطمینان حاصل کنید که این مقالات طولانی به قدر کافی برای موتورهای جستجو و مردم مفید و ارزشمند است؛ طولانی بودن محتوا نباید باعث شود تا هجو نویسی کنید و یا مطالب غیر مربوط را در سایتتان قرار دهید.

نکات حیاتی برای کل محتوا

1-صفحه خود را به منظور بارگزاری سریع بنویسید

در حالی که برخی تصور می کنند این مورد الزاما جز فاکتورهای ضروری سئو داخل سایت نمی باشد، اما زمان بارگزاری یک عامل بسیار مهم و عظیم در دنیای بهینه سازی وب سایت می باشد، و گام های مشخص و خاصی در طول فرآیند نوشتن برای تناسب زمان بارگزاری وجود دارد.
با توجه به تحقیقات دارکوب، 40 درصد از مردم، اگر زمان بارگزاری وب سایت 3 ثانیه یا بیشتر طول بکشد آن را ترک خواهند کرد.بنابراین زمانی که صفحات خود را طراحی می کنید حتما به زمان بارگزاری توجه کنید.

2- اطمینان حاصل کنید عنوان صفحات قدرتمند و جذاب باشد

سربرگ یا همان عنوان صفحه یک دارائی بزرگ برای محتوایی است که به منظور سئو کردن سایت نوشته می شود.علاوه بر اینکه عنوان اولین چیزی از محتوا است که کاربران می بینند، گوگل هم هنگام ارزیابی از این المان استفاده می کند.برای اینکه مطمئن شوید تا عناوینتان به درستی کار می کنند و مخاطبان را جذب می کنند باید موارد زیر را انجام دهید:

  • از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کند.برای به دست آوردن بهترین نتیجه، عبارات کلیدیر را در ابتدای متن عنوان قرار دهید.
  • اندازه مناسب آن را حفظ کنید.تعداد کاراکتر های عنوان باید 65 کاراکتر و کمتر باشد.
  • از کلمات اکشن و پیشنهادی استفاده کنید.این عبارات از کالربر می خواهد تا کاری انجام دهند.زمانی که عنوان به کاربر می گوید “کلیک کنید” یا “دانلود کنید” یابه اشتراک بگذارید، آنها بیشتر مایل می شوند تا آن را مطالعه کنند و کاری که از آنها درخواست شده را انجام دهند.

3- توضیحات متا را بهینه کنید

توضیحات متا یا همان Meta Description متن کوچک توصیفی است که در نتایج موتورهای جستجو در زیر هر عنوان نمایش داده می شود.اگر می خواهید سئو خود را تقویت کنید، نباید این بخش محتوایی را نادیده بگیرید.
در حالی که به راحتی می توان آنها را نادیده گرفت و زمانی صرف نوشتن آن نشود، اما باید بدانید که این مورد هم برای سلامت و رشد سئو سایت شما حیاتی است.برای اینکه دستاورد بیشتری از توضیحاتی که می نویسید داشته باشید، کلمات کلیدی را در آنها به کار ببرید و تعداد درست آنها را حفظ کنید (کمتر از 160 کاراکتر).
این قدم ها هم به نظر ساده است، اما مفید بودن توضیحات متا برای خوانندگان سایت که می خواهند از بین لینک های مختلف یکی را انتخاب کنند بسیار ضروری است.

4- کلمات کلیدی را بکار بگیرید (اما نه خیلی زیاد)

در گذشته ای نه چندان دور استفاده از کلمات کلیدی حرف اول را در سئو سایت می زد اما در حال حاضر با ظهور تکنیک های مختلف، این تکنیک قدرت سابق را ندارد، اما فراموش نکنید که هنوز هم آنها جز مهمی از سئو داخل سایت می باشند.با توجه به اهمیت کلمات کلیدی، شما باید از کلمات کلیدی خود با توجه به محتوایی که نگارش می کنید در طول متن استفاده کنید.اما به یاد داشته باشید که بیش از حد از آنها استفاده نکنید، چرا که در این صورت گوگل تشخیص می دهد که محتوا هرزنامه و Stuff است و شما را جریمه خواهد کرد.
به عنوان یک قاعده کلی، کلمات یا عبارات کلیدی شما باید در عنوان، سرتاسر محتوا (به نسبت مناسب و تایید شده) وجود داشته باشد.

سایت تولید محتوا

سایت های تولید محتوا که به شدت به هوش مصنوعی متکی هستند، بدون شک روش Content Creation را متحول کرده اند. با این حال، این پلتفرم ‌ها بدون اشکال نیستند. یکی از نگرانی های اصلی احتمال سرقت ادبی و عدم اصالت در محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است. علیرغم پیشرفت در الگوریتم‌ ها، هوش مصنوعی همچنان در تلاش برای تولید ایده ‌ها و دیدگاه‌ های واقعا منحصر به ‌فرد است. این می تواند منجر به سیل مقالات یا پست های وبلاگ مشابه شود و ارزش و اعتبار محتوا را کمرنگ کند. موضوع دیگر در ارتباط و دقت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نهفته است. در حالی که ماشین‌ ها در پردازش حجم وسیعی از داده‌ ها عالی هستند، اغلب برای درک زمینه و تفاوت ‌های ظریف تلاش می ‌کنند. در نتیجه، اطلاعات تولید شده ممکن است عمق نداشته باشد و پاسخگوی نیازها یا سوالات خاص مخاطبان نباشد.

کیفیت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می تواند مشکوک باشد. اگرچه الگوریتم ‌ها برای کمال تلاش می‌ کنند، اما نمی ‌توانند با خلاقیت و لمس انسانی که یک نویسنده ماهر روی میز می‌ آورد، مطابقت داشته باشند. فقدان احساسات و قضاوت ذهنی اغلب منجر به متن ساده و بدون خلاقیت می شود که خوانندگان را درگیر نمی کند. در کنار این ها محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است فاقد اعتبار و تخصص باشد. نویسندگان انسانی سال ‌ها تجربه و دانش حوزه دارند که توسط ماشین‌ ها به تنهایی قابل تکرار نیستند. در نتیجه، تنها تکیه بر سیستم های خودکار می تواند قابلیت اطمینان اطلاعات ارائه شده را به خطر بیندازد. در نتیجه، در حالی که سایت‌های تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، راحتی و کارایی را ارائه می‌ دهند، مهم است که محدودیت‌ های آن‌ ها را بپذیریم. از مسائل مربوط به اصالت و ارتباط گرفته تا نگرانی در مورد کیفیت و اعتبار، معایب قابل توجهی در ارتباط با هوش مصنوعی برای تولید محتوا وجود دارد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته