بزرگترین شرکت های تبلیغاتی جهان 

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش

در حال حاضر بخش بزرگی از موفقیت کسب و کارهای کوچک و بزرگ به تبلیغات متکی است. تبلیغات می تواند منجر به بازاریابی و برندسازی کسب و کارها، محصولات و خدمات شود. شرایطی را فراهم می کند تا کسب و کارها بتوانند به مخاطبان هدف خود دسترسی آسان داشته باشند، وفاداری به برند ایجاد و در نهایت افزایش فروش را در پی داشته باشند. حوزه تبلیغات بسیار گسترده است و هر یک از شرکت ‌ها در تلاش هستند تا با روش ‌های جدید و فناوری‌ های به روز، بتوانند در این صنعت موفقیت ‌های بسیاری را برای کسب و کارها رقم بزنند. در سطح جهانی شرکت‌ های تبلیغاتی بسیاری وجود دارند که به صورت تخصصی در حوزه ‌های خاص فعالیت می کنند. در ادامه شما را با چند شرکت بزرگ تبلیغاتی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

معرفی شرکت های تبلیغاتی جهان

هدف اصلی شرکت ‌های تبلیغاتی کمک به شما در رسیدن به اهداف تجاری است. گروهی از افراد حرفه ‌ای که می ‌توانند طراحان گرافیک، مدیران رسانه ‌های اجتماعی، مدیران بازاریابی دیجیتال، کارشناسان سئو و افراد دیگر باشند، هر یک با توجه به تخصصی که دارند، می ‌توانند با یکدیگر تعامل داشته و با درک نیاز مشتری به نتایج مطلوبی دست پیدا کنند. یک شرکت تبلیغاتی حرفه‌ای از طریق استراتژی ‌هایی که برای معرفی کسب و کار شما به کار می‌ گیرد، می ‌تواند تاثیر جدی بر افزایش فروش، دیده شدن و جذب کاربر داشته باشد.

شرکت تبلیغاتی PwC Digital Services

PwC Digital Services یکی از شرکت‌ های بزرگ تبلیغاتی است که توانسته با نوآوری در تبلیغات و پتانسیل فناوری که وجود دارد، در بخش دیجیتال خدمات قابل توجهی را ارائه دهد. این شرکت در سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را در دفتر مرکزی در کشور انگلستان آغاز کرد. این شرکت که یک شرکت مشاوره بین المللی است، در سراسر دنیا هزاران عضو دارد که می توانند در زمینه تبلیغات در حوزه‌ های مختلف استراتژی ‌ها و راهکارهای مناسب را ارائه دهند. این شرکت در سال ۲۰۱۵ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌ های بازاریابی دیجیتال موبایل شناخته شد. کسب و کارهای بسیاری توسط خدمات این شرکت دیجیتالی توانسته اند متحول و گسترش پیدا کنند.

شرکت تبلیغاتی Dentsu

شرکت تبلیغاتی Dentsu که در ژاپن در سال ۱۹۰۱ راه ‌اندازی شده است، توانسته به صورت تخصصی در سراسر جهان تبلیغات را به صورت منحصر به فرد و البته تخصصی انجام دهد. این شرکت در کشور ژاپن جزو اولین شرکت بزرگ تبلیغاتی و در دنیا به عنوان پنجم شرکت بزرگ تبلیغاتی شناخته می‌شود. در بیش از ۱۴۵ کشور با بیش از ۴۵ هزار کارمند در حوزه ‌های مختلف دیجیتال، رسانه، بازاریابی و البته تجارت جهانی استراتژی ‌های متفاوت را پیاده سازی می کند. این شرکت توانسته با فیسبوک همکاری خوبی داشته و نقش موثری در موفقیت این پلتفرم داشته باشد.

شرکت تبلیغاتی The Interpublic Group of Companies

از دیگر شرکت‌ های تبلیغاتی بزرگ دنیا می توان به شرکت The Interpublic Group of Companies اشاره کرد که در سال ۱۹۳۰ در نیویورک فعالیت خود را آغاز کرد و در مقیاس جهانی در بخش ‌های مختلف ارتباطات، برنامه‌ریزی، بازاریابی دیجیتال، روابط عمومی و سایر موارد به صورت تخصصی فعالیت می کند. این شرکت از ادغام دو شرکت McCann و Alfred Erickson فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت که به عنوان یکی از موفق‌ترین آژانس ‌های تبلیغاتی شناخته شده است در این صنعت یک شرکت‌ پیشرو است. از مهمترین شرکت ‌های بزرگ که در دنیا با این شرکت تبلیغاتی فعالیت می کنند می توان به جانسون و جنرال موتورز اشاره کرد.

شرکت تبلیغاتی Publicis Groupe

شرکت تبلیغاتی Publicis Groupe در سال ۱۹۲۶ در فرانسه شهر پاریس به عنوان یک شرکت چند ملیتی به صورت تخصصی در حوزه تبلیغات کار خود را آغاز کرد. این شرکت که به عنوان از قدیمی ترین و البته بزرگترین شرکت ‌های بازاریابی و تبلیغات در دنیا به شمار می ‌آید، توسط یک فرد ۲۰ ساله تاسیس شده است. این شرکت توانسته از طریق تبلیغات خلاقانه و هوشمندانه با شرکت ‌های کوچک و بزرگی در سراسر دنیا همکاری داشته باشد.

شرکت تبلیغاتی Omnicom Group

یک شرکت تبلیغاتی دیگر که در نیویورک در سال ۱۹۸۶ افتتاح شد، شرکت تبلیغاتی Omnicom Group است که در زمینه بازاریابی، رسانه و ارتباطات فعالیت گسترده دارد. این شرکت بزرگ که از ادغام سه شرکت کوچک تاسیس شده است، در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ کشور جهان فعالیت گسترده دارد. آنچه باعث شهرت این شرکت تبلیغاتی شده است، تبلیغات خلاقانه و منحصر به فرد در حوزه‌ های مختلف است. موفقیت در بخش بازاریابی، محتوا، بازاریابی دیجیتال، روابط عمومی توانسته این شرکت را جزو شرکت ‌های مهم تبلیغاتی در دنیا قرار دهد. از جمله شرکت ‌های بزرگ که با این شرکت تبلیغاتی همکاری دارند می توان به اپل و آدیداس اشاره کرد.

بهترین روش تبلیغات در ایران

رشد یک کسب و کار، کار آسانی نیست، نیاز به تلاش، زمان، یک تیم حرفه ‌ای و در نظر گرفتن استراتژی و راهکارهای مناسب و ایده ‌آل دارد. در کنار این موارد تبلیغات می ‌توانند به عنوان یک راهکار مکمل، مسیر رسیدن به موفقیت را آسان ‌تر و کوتاه‌ تر کنند. گرچه تبلیغات از گذشته تا به امروز در حوزه ‌های مختلف انجام می ‌شوند، اما در دهه اخیر تبلیغات اینترنتی توانسته اند به طور گسترده جایگزین تبلیغات قدیمی و سنتی شوند. لازمه انجام تبلیغات اینترنتی این است که شما در فضای اینترنت فعال باشید. با طراحی یک وب سایت یا ایجاد یک صفحه در شبکه ‌های اجتماعی می ‌توانید تبلیغات را به سمت و سوی فضای اینترنت سوق دهید. بنابراین می توان گفت در حال حاضر بهترین راه تبلیغات کسب و کار، تبلیغات اینترنتی است.

وجود یک وب سایت با رعایت استانداردها، ارتباط مستقیمی با بازخورد تبلیغات اینترنتی دارد. توصیه می ‌شود در ابتدای کار با طراحی وب سایت و تولید محتوا در جنبه ‌های مختلف، بتوانید سایت خود را در رتبه ‌های برتر نگه دارید. قرار گرفتن در رتبه ‌های برتر کمک می ‌کند تا شما حتی بدون نیاز به تبلیغات، توسط کاربران دیده شوید. حتی می‌ توانید با کمک شرکت ‌های تبلیغاتی بازاریابی محتوا انجام دهید تا سرعت دیده شدن شما افزایش پیدا کند.

بزرگترین شرکت تبلیغاتی ایران

ایران به عنوان یکی از مراکز اقتصادی مهم و بزرگ در خاورمیانه شناخته می ‌شود که با توجه به جمعیت تحصیل کرده و متخصص در کشور، کسب و کارها با اهداف و ایده ‌آل‌ های مختلفی فعالیت می کنند. در کشور ایران نیز شرکت ‌های تبلیغاتی بزرگی وجود دارند که توانسته اند در موفقیت کسب و کارهای نوپا بسیار تاثیرگذار باشند. با توجه به اینکه بیشتر افراد ایران به اینترنت دسترسی دارند، شرکت ‌های تبلیغاتی در ایران بخش بزرگی از فعالیت خود را در حوزه تبلیغات اینترنتی متمرکز کرده اند. تبلیغات دیجیتالی توانسته تاثیرگذاری خوبی را در بازاریابی کسب و کارهای ایرانی داشته باشد. در ادامه چند شرکت تبلیغاتی مجازی و اینترنتی بزرگ در ایران را معرفی خواهیم کرد.

شرکت تبلیغاتی ایران نوین

 بزرگترین شرکت تبلیغاتی ایران، شرکت تبلیغاتی ایران نوین است که در سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد. در بخش تبلیغات، برندینگ و بازاریابی متفاوت و حرفه‌ ای، توانسته جایگاه خوبی را در میان شرکت ‌های دیگر به دست آورد. حوزه تبلیغات در این شرکت بسیار گسترده است و تبلیغات را در بخش تلویزیونی، رادیویی، محیطی و دیجیتال انجام می دهد.

شرکت تبلیغاتی آراد

برای انتخاب شرکت تبلیغاتی در تهران، شرکت تبلیغاتی آراد را انتخاب کنید. این مجموعه که از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را با بیلبوردهای شهری آغاز کرد، اینک به عنوان یکی از بزرگترین شرکت ‌های تبلیغاتی در ایران به شمار می ‌آید که سناریوی تبلیغاتی، برنامه‌ریزی و اجرای تبلیغات را به طور کامل از صفر تا ۱۰۰ پیاده سازی می کند.

شرکت تبلیغاتی یکتا نت

از دیگر شرکت ‌های بزرگ تبلیغاتی در ایران می توان به یکتا نت اشاره کرد. این شرکت که یک سرویس جامع و کامل را در حوزه تبلیغات ارائه می‌ دهد، به شما کمک می کند در فضای مجازی و دیجیتال موفقیت ‌های چشمگیری را در زمان کوتاهی به دست آورید. تبلیغات اینترنتی در بخش وب سایت، اپلیکیشن و گوگل توسط بهترین متخصصین این حوزه در این شرکت انجام می‌ شود. از مهمترین برندهایی که با این مجموعه در حال فعالیت هستند می توان به علی بابا و شهر فرش اشاره کرد.

شرکت تبلیغاتی ماکان

شرکت تبلیغاتی ماکان در سال ۱۹۹۳ فعالیت خود را آغاز و در مدت زمان کوتاهی توانست به موفقیت‌ های چشمگیری دست پیدا کند. این مجموعه که رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان را به دست آورده است، در حوزه چاپ و طراحی، سئو سایت، ساخت تیزر، انیمیشن و مشاوره تبلیغاتی خدمات عالی ارائه می ‌دهد. همکاری با شرکت های تبلیغاتی از جمله شرکت تبلیغاتی ماکان، کمک می کنند تا در مدت زمان کوتاهی جایگاه کسب و کار شما ارتقا پیدا کند.

شرکت تبلیغاتی صبا ویژن

صبا ویژن یکی از شرکت ‌های تبلیغاتی است که در حوزه آنلاین فعالیت گسترده دارد. این مجموعه که از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، در حوزه تبلیغات خدمات گسترده ‌ای را ارائه می ‌دهد. اگر می ‌خواهید تبلیغات شما در سایت ‌های مختلف دیده شوند، قطعاً صبا ویژن می‌ تواند یک انتخاب ایده ‌آل باشد. انجام انواع تبلیغات بنری، ویدیویی، کلیکی، موبایلی و همسان در شبکه ‌های اجتماعی و وب سایت ‌ها از جمله فعالیت‌ های این شرکت بزرگ تبلیغاتی است.

شرکت تبلیغاتی ساینا

 

شرکت تبلیغاتی ساینا با چشم اندازی متفاوت در راستای تبلیغات فعالیت خود را ادامه داده است. این شرکت که در دهه ۷۰ آغاز به کار کرده است، توانسته جایگاه بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ را ارتقا داده و منجر به دیده شدن آنها شود. از جمله شرکت ‌هایی که با این مجموعه بزرگ همکاری کرده اند می توان به شرکت بیمکث و فرش کویر یزد اشاره کرد. این مجموعه بزرگ با همکاری کارشناسان و متخصصان با تجربه و خلاق، مجریان متعهد و متخصص توانسته حوزه کاری خود را در بخش ‌های مختلف گسترش دهد. علاوه بر ساخت تیزرهای تلویزیونی و رادیویی، این مجموعه در بخش دیجیتال مارکتینگ نیز فعالیت‌ های گسترده‌ ای را انجام می دهد.

دیجیتال مارکتینگ

در دنیایی که تکنولوژی و فناوری به سرعت در حال پیشرفت هستند، موفقیت کسب و کارها به بازاریابی دیجیتال بیشتر وابسته می‌شود. با توجه به اینکه بیشتر کاربران زمان خود را در اینترنت سپری می کنند، بازاریابی اینترنتی توانسته به عنوان یکی از اجزای اساسی و مهم در هر استراتژی بازاریابی به شمار بیاید. به طور کلی می توان گفت دیجیتال مارکتینگ توانسته با در بر گرفتن طیف گسترده ‌ای از استراتژی ‌ها، محصولات و خدمات را بهتر و گسترده ‌تر معرفی کند. از بسترهای مختلف برای دیجیتال مارکتینگ می توان به موتورهای جستجو، وب سایت ‌ها و یا رسانه ‌های اجتماعی اشاره کرد. از اهداف مهم دیجیتال مارکتینگ این است که مشتریان بالقوه جذب شوند، برند دیده شود و مشتریان وفادار بمانند. در واقع در بازاریابی دیجیتال تکنیک ‌ها هستند که می توانند در کسب و کار موفقیت ایجاد کنند. رعایت موارد سئو یکی از مواردی است که به طور موثر می تواند جایگاه کسب و کار شما را ارتقاء دهد.

اهداف دیجیتال مارکتینگ

از اهداف مهمی که امروزه کسب و کارها در بخش‌ های مختلف بازاریابی، بازاریابی دیجیتال را انتخاب می کنند، می توان به گستردگی دسترسی اشاره کرد. از طریق دیجیتال مارکتینگ می توان به کاربران و مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کرد، برخلاف بازاریابی سنتی و قدیمی که دسترسی به افراد محدود بودند. با توجه به دنیای اینترنت هیچ مرزی وجود ندارد و همه افراد در سراسر دنیا می توانند شما را دنبال کنند.

دلیل دیگری که بازاریابی دیجیتال در سال ‌های اخیر توانسته در میان روش ‌های تبلیغاتی دیگر موفق ظاهر شود، مقرون به صرفه بودن است. برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی و رادیویی، برای طراحی و انتشار تبلیغات چاپی، باید هزینه ‌های بسیاری را پرداخت کرد که در مقابل، بازاریابی دیجیتالی بسیار مقرون به صرفه‌تر است و تاثیرگذاری بیشتری دارد.

پیاده سازی استراتژی ‌های مختلف از بزرگترین مزیت ‌های بازاریابی دیجیتال است که از طریق داده ‌هایی که دریافت می ‌شود، می توان به راحتی مسیر تبلیغات را تغییر داد. برخی از ابزارها وجود دارند که به خوبی می توانند آمار ترافیک وب سایت، نرخ تبدیل و موارد دیگر را به صورت تفکیک شده ارائه دهند. این اطلاعات کمک می کنند تا به سرعت استراتژی‌ ها اصلاح و تصمیم گیری ‌های آگاهانه ‌ای برای موفقیت ‌های بیشتر گرفته شود.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

همان طور که اشاره شد در دیجیتال مارکتینگ یکی از بسترهای مهم تبلیغات، شبکه های اجتماعی هستند. شبکه‌ های اجتماعی توانسته اند به عنوان یک بخش مجزا در حوزه تبلیغات بسیار تاثیرگذار باشند. در میان شبکه‌ های اجتماعی که در ایران در دسترس افراد قرار دارند، اینستاگرام توانسته گوی رقابت را از سایر پلتفرم‌ ها برباید. فعالیت در این پلتفرم می تواند تا حدود زیادی موفقیت کسب و کار شما را در پی داشته باشد.  اینستاگرام مارکتینگ می تواند آگاهی از برند شما را افزایش دهد، با کاربران تعامل ایجاد کنید و محصولات و خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی کنید. اینستاگرام مارکتینگ می تواند به طور اختصاصی کمک کند که شما به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید، به طور قابل توجهی ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا کند و افزایش فروش را تجربه کنید.

برخی از شرکت ‌های تبلیغاتی به طور اختصاصی در حوزه اینستاگرام فعالیت می کنند که از مهمترین آنها می توان به شرکت ویترین استودیو، مدیا، باران، هانا، پرشین، لیدر، ایران نوین و موارد دیگر اشاره کرد که هر یک از این شرکت ‌ها در بخش ‌های افزایش فالوور، لایک و کامنت می توانند راهکارهای ایده الی را ارائه دهند.

راهکارهای اینستاگرام مارکتینگ

در کنار شرکت های تبلیغاتی اینستاگرام که اینستاگرام مارکتینگ را صفر تا صد برای کسب و کار شما انجام می ‌دهند، شما نیز می توانید با چند راهکار ساده در افزایش دیده شدن برند خود قدم ‌های موثری را بردارید. در ابتدا یک بیوگرافی قانع کننده و جذاب ایجاد کنید، استفاده از کلمات قدرتمند در عین حال ساده، اینکه بگویید چه کسی هستید و چه کاری انجام می ‌دهید، می تواند در جذب کاربر بسیار موثر باشد. با چند جمله کوتاه در مورد اهداف خود می توانید بیوی اینستاگرام خود را به یاد ماندنی تر کنید. از طریق کلمات کلیدی و درج آنها در قسمت بیو می توانید به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنید.

هویت بصری در اینستاگرام حرف اول را می‌ زند. شما باید بتوانید محتوای تصویری یا ویدیویی جذاب و هیجان انگیزی را برای معرفی محصولات و خدمات خود ایجاد کنید. هرچه کیفیت محتوا بیشتر باشد، امکان اشتراک گذاری آن نیز افزایش پیدا می کند. هشتگ گذاری، انتخاب کپشن مناسب و فعالیت در قسمت استوری از جمله مواردی هستند که در اینستاگرام مارکتینگ می توانند موثر واقع شوند. حتی می توانید با شناسایی صفحات پربازدید، تبلیغات در اینستاگرام را انجام دهید و برند خود را در زمان کوتاهی بیشتر معرفی کنید.

تبلیغات در وب سایت

تبلیغات اینترنتی در بستر وب سایت ‌ها می تواند به هر کسب و کاری این اجازه را بدهد که پیام‌ های مرتبط را به موقع و به کاربر هدف ارسال کنند. کسانی که خدمات یا محصولاتی را ارائه می ‌دهند، اگر باهوش باشند می توانند به خوبی در دنیای تجارت از بستر اینترنت به طور موثر و کارآمد استفاده کرده و موفقیت ‌های خود را بیش از پیش افزایش دهند.

راهکارهای تبلیغات در وب سایت

برای تبلیغات در وب سایت می توانید از شرکت‌ های تبلیغاتی کمک بگیرید، اما اگر توانایی پرداخت هزینه ‌های زیاد را ندارید، می توانید با شناسایی وب سایت ‌های پربازدید به طور مستقیم سفارش تبلیغ بدهید، تا محصولات خود را معرفی کنید. قطعا وبسایت‌ های پربازدید برای تبلیغات شما هزینه ‌های زیادی را دریافت می کنند. نکته مهم در انتخاب وب سایت این است که باید با کسب و کار شما مرتبط باشد، تا امکان کلیک بر روی تبلیغ و وارد شدن به وب سایت شما افزایش پیدا کند. هرچه محتوای وب سایت تبلیغ کننده مرتبط با خدمات شما باشد امکان انتقال کاربر به وب سایت شما افزایش پیدا می کند. تبلیغاتی که در وب سایت‌ ها انجام می ‌شوند، بسیار متنوع هستند. آنها می توانند تصاویر ثابت یا متحرک، ویدئو و یا حتی تبلیغات متنی باشند.

تبلیغات در موتورهای جستجو

یکی از بخش ‌های مجزا در موتورهای جستجو ارائه تبلیغات است. گوگل که در میان موتورهای جستجو بیشتر شناخته شده است، یکی از بسترهای ایده ‌آل برای انواع تبلیغات است. آنچه باعث شده است تا تبلیغ در گوگل مورد استقبال قرار بگیرد، این است که کاربر هدف خود را تنها با وارد کردن چند کلمه کلیدی به راحتی به دست می‌ آورد. مهم این است که در تبلیغات موتورهای جستجو از کلمات کلیدی پرکاربرد استفاده کنید، کلمات کلیدی که کاربران بیشتر آنها را استفاده می کنند، در موتورهای جستجو جزو رتبه‌ های بالا قرار می‌ گیرند. هزینه تبلیغات گوگل به صورت کلیکی است، به این معنا که زمانی که کاربر بر روی تبلیغ کلیک کند، هزینه پرداخت می شود و اگر کلیک صورت نگیرد، هزینه ‌ای کسر نمی ‌شود. در واقع می توان گفت تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو یک نوع از تبلیغات با مدیریت هزینه است.

گوگل دیسکاور

مسیر دیگر برای تبلیغات در گوگل، استفاده از گوگل دیسکاور است. گوگل دیسکاور که یک فید محتوای شخصی است، مشابه تبلیغات و داده ‌هایی را که کاربر در گذشته آنها را جستجو کرده است، به نمایش می ‌گذارد. در واقع با توجه به جستجوی کاربر، گوگل دیسکاور سلیقه و علاقه کاربر را بررسی کرده و محتواهای مرتبط را نشان می ‌دهد. اگر محتوای وب سایت شما کاملاً اصولی پیاده سازی شده باشد و اصول سئو را رعایت کرده باشید، نمایش محتوای شما در گوگل دیسکاور وجود دارد.

سخن پایانی

بهترین روش تبلیغات در ایران در حال حاضر تبلیغات اینترنتی است که در حوزه ‌های مختلف از جمله شبکه ‌های اجتماعی، وب سایت ‌ها، موتورهای جستجو، از طریق ایمیل یا موبایل، تبلیغات به طرق مختلف انجام می‌ شود. شرکت ‌های بزرگی در حوزه تبلیغات فعالیت می‌ کنند که بخشی از استراتژی آنها تبلیغات اینترنتی است. با همکاری با این شرکت‌ های تبلیغاتی می ‌توانید در مدت زمان کوتاهی به سرعت دیده شوید. مجموعه دارکوب با یک تیم تخصصی و با تجربه در کنار خدمات آموزش دیجیتال مارکتینگ، راهکارهای مناسبی را برای ارتقا وب سایت شما انجام می ‌دهد. مجموعه دارکوب در حوزه تبلیغات در بخش تبلیغ در گوگل، اینستاگرام مارکتینگ، گوگل ادز و دیجیتال مارکتینگ نیز استراتژی های پر بازده را پیشنهاد می دهد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته