شرکت تبلیغاتی در تهران

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
شرکت تبلیغاتی در تهران

دنیای دیجیتال، دنیای پرسرعتی است که باعث تغییر رفتار کاربران شده است. به طوری که آنها زمان بیشتری را به صورت آنلاین، در فضای مجازی می‌ گذرانند که این تغییر رفتار کاربران مسیری را برای تبلیغات هدفمند باز کرده است. اینک تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی، به عنوان یکی از ابزارهای ضروری برای کسب و کارها تبدیل شده است، تا دامنه دسترسی خود را گسترش داده و به جایگاه ‌های رفیع‌تر بیاندیشند. تبلیغات اینترنتی مزایای متعددی دارد که روش‌ های سنتی نمی ‌توانند اهداف مورد نظر را به خوبی پاسخ دهند. بازاریابی اینترنتی از طریق تبلیغات با دو هدف افزایش فروش و معرفی برند، کار خود را آغاز می ‌کند. تبلیغ‌ های اینترنتی می ‌توانند باعث افزایش ترافیک در سایت ‌ها و شبکه‌ های اجتماعی شوند و کاربران را به خریداران تبدیل کنند.

تفاوت تبلیغات اینترنتی و سنتی

تبلیغات سنتی جزو تبلیغات منفعلانه و یک طرفه هستند، مخاطب یا کاربر پیام را از تبلیغ دریافت می‌ کند، اما نمی ‌تواند به سرعت مستقیم با تبلیغ کننده وارد تعامل شود. در تبلیغات سنتی هدف گذاری بسیار گسترده است و به جای رفتارهای فردی، جمعیت بزرگی هدف قرار می‌ گیرد. در صورتی که تبلیغات اینترنتی یک نوع از تبلیغات دو طرفه و تعاملی است، برند می ‌تواند با کاربر یک ارتباط مستقیم داشته باشد و کاربر با لایک کردن، اشتراک گذاشتن و کامنت گذاشتن، نظر و انتقاد خود را به صورت فوری ارائه دهد.

تبلیغات سنتی و تبلیغات اینترنتی دارای مزایا و معایبی هستند که باید بر اساس ترجیحات شخصی، نوع کسب و کار و بودجه خود مسیر تبلیغات را انتخاب کنید. کسب و کارهایی که از هر دو روش تبلیغات استفاده می ‌کنند، قطعاً می ‌توانند به نتایج بهتری دست پیدا کنند.

مهمترین مزیت ‌های تبلیغات اینترنتی

دسترسی به مخاطبان گسترده

از مهمترین مزیت ‌های تبلیغات اینترنتی می‌ توان به دستیابی به مخاطبان جهانی اشاره کرد. کسب و کارها می ‌توانند مرزهای جغرافیایی را رد کرده و خارج از شهر، استان و حتی کشور خود، خدمات و کالاهای خود را معرفی کنند. پلتفرم ‌های دیجیتال این امکان را فراهم کرده اند که با جمعیت شناسی، آنالیز رفتار و علایق کاربران، به صورت هدفمند کسب و کار خود را پیش ببرند. این هدف ‌گیری تضمین می ‌دهد که تبلیغات توسط طیف مناسبی از کاربران دیده می ‌شود و می ‌تواند به کاهش هدر رفت هزینه ‌ها کمک بسیار کند.

تفاوتی ندارد که کسب و کار شما در کجای این جهان است، شما می توانید از هر گوشه جهان با کاربران ارتباط برقرار کرده و برند خود را معرفی کنید. پلتفرم ‌هایی همچون اینستاگرام، فیسبوک و لینکدین شما را می ‌توانند به راحتی به کاربران سراسر دنیا متصل کنند. البته اگر هدف شما دسترسی جهانی به کاربر است، توصیه می ‌شود که تبلیغات را به سایر زبان‌ ها نیز منتشر کنید.

مقرون به صرفه بودن

مقرون به صرفه بودن

قطعاً در مقابل تبلیغات سنتی همچون تبلیغات تلویزیونی و یا چاپی، تبلیغات اینترنتی بسیار مقرون به صرفه‌تر هستند. تنوع در تبلیغات اینترنتی به اندازه‌ ای است که کسب و کارها می توانند با توجه به بودجه خود مناسب‌ترین رویکرد را از تبلیغات به دست آورند. نوعی از تبلیغات اینترنتی به این صورت است که زمانی که کاربر بر روی تبلیغ کلیک کند، هزینه تبلیغات را پرداخت می ‌کند.

امکان ارزیابی

از طریق تبلیغات اینترنتی کسب و کارها می توانند اثربخشی تبلیغ را ارزیابی کنند. آنها از طریق بخش ‌های مختلف از جمله کلیک، تعامل و یا و برخی دیگر از راهکارها، می توانند نسبت به تبلیغات صورت گرفته استراتژی خود را بهبود بخشیده و یا تغییر دهند.

معرفی برند

اگر تبلیغات اینترنتی به صورت هدفمند و منسجم صورت بگیرد، قطعاً باعث بیشتر دیده شدن برند می ‌شود. این تبلیغات می توانند برند شما را به کاربران یادآوری کرده و مشتریان بالقوه بلافاصله شما را شناسایی کنند. قطعاً زمانی که از طریق تبلیغات اینترنتی به صورت مکرر در معرض دید کاربران قرار بگیرید، اعتماد و اعتبار آنها نسبت به برند شما افزایش پیدا می‌ کند، در نتیجه کاربران وفادار خواهند بود و کسب و کار شما رونق خواهد گرفت.

انعطاف پذیری بالا

تبلیغات اینترنتی شرایطی را در اختیار کسب و کارها قرار داده است، که نسبت به معرفی برند خود انعطاف پذیری داشته باشند. کسب و کارها می توانند متناسب با نیازها و ترجیحات کاربران، تبلیغات خود را هدفمند تنظیم کنند. قطعاً تبلیغاتی که شخصی سازی شده ‌اند، جذاب‌تر و مرتبط‌تر هستند و می توانند ارتباط قوی‌تری را با کاربران ایجاد کنند.

در صورتی که تبلیغات مورد نظر شما عملکرد خوبی نداشته باشند و بازخورد خوبی دریافت نکنید، می توانید به سرعت آن را تغییر داده، تا بتوانید در هزینه ‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید. می توانید به راحتی با انطباق با علایق و گرایشات کاربران، به سرعت روند خود را تغییر دهید.

انواع تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی در انواع صوتی، تصویری، ویدیویی و متنی انجام می شود که هر یک از آنها را می توانید در فضای آنلاین، در بسترهای مختلف از جمله سایت ‌ها، اپلیکیشن‌ ها، پلتفرم‌ ها و سایر موارد اجرا کنید. مزیت ‌های تبلیغات اینترنتی این است که اگر در هر مدیومی قرار بگیرند، با توجه به نوع مدیوم، شکل و فرم متفاوتی خواهند داشت.

تبلیغات متنی

تبلیغات متنی اینترنتی همچون تبلیغات متنی سنتی هستند، آنها در روزنامه‌ ها منتشر می شوند اما تبلیغات متنی اینترنتی، در فضای آنلاین منتشر می شود.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی

یکی از موثرترین و بهترین روش های تبلیغات متنی در اینترنت رپورتاژ آگهی است که علاوه بر اینکه می توانید کسب و کار خود را معرفی کنید، می توانید در بخش دیگر، توانایی‌ ها و خدمات خود را بیشتر توضیح دهید. معمولاً رپورتاژ‌ها را تا ۱۵۰۰ کلمه افزایش می ‌دهند و می تواند شامل لینک و تصویر نیز باشد. از آنجا که این نوع تبلیغ متنی جزو کامل‌ترین مدل تبلیغات متنی به شمار می ‌آید، معمولا هزینه انجام آن نیز کمی بالا است. سایت‌ هایی که ترافیک بالایی دارند، تبلیغ متنی رپورتاژ آگهی را با مبالغ بالا منتشر می ‌کنند، اما به این نکته توجه داشته باشید که قطعاً این نوع تبلیغ آنلاین می تواند تاثیرگذاری بسیاری داشته باشد و منجر به رشد کسب و کار شما می شود.

بک لینک

نوعی دیگر از تبلیغات متنی در فضای آنلاین بک لینک ‌ها هستند. شما می توانید یک کلمه لینک‌ دار را به سایت ‌هایی که مرتبط با موضوع کسب و کار شما هستند، ارائه دهید و در رزرو بمانید، تا در بخشی از سایت برای شما بک لینک ایجاد شود. نسبت به رپورتاژ آگهی این نوع از تبلیغات در کوتاه مدت نمی تواند نیاز شما را پاسخ دهد و باید یک زمان طولانی را برای به دست آوردن بازخورد بیشتر در نظر بگیرید.

همسان

از دیگر تبلیغات متنی می توان به تبلیغات همسان اشاره کرد. در این تبلیغات که علاوه بر متن از تصویر نیز استفاده می شود، در جذب مخاطب توانسته موثر واقع شود. تبلیغات همسان را می توان هم در گروه تبلیغات متنی و هم در گروه تبلیغات تصویری طبقه بندی کرد. این تبلیغات به صورت هوشمندانه متناسب با مطالب سایت طراحی می شوند، در صورتی که نوعی تبلیغ برای سایت دیگر است.

تبلیغات صوتی

گروه دیگری از تبلیغات، تبلیغات صوتی یا ویس مارکتینگ هستند. در دنیای دیجیتال مارکتینگ از صوت نیز به عنوان روشی برای تبلیغ استفاده می شود.

تبلیغات تصویری

تبلیغات تصویری برای جذب کاربر بهترین راه است. با استفاده از طراحی و گرافیک‌ های جذاب، به راحتی می توان مخاطب مورد هدف را جذب کرد. در بسیاری از مواقع شاید ده‌ ها سطر محتوای متنی نتوانند رضایت مخاطب را جلب کنند، اما تنها یک تصویر زیبا و جذاب می تواند، بر کاربر تاثیرگذار باشد. تبلیغات تصویری که می توانند در قالب بنر، گیف یا اسلاید باشند، یک تصویر ذهنی را در مخاطب نسبت به برند ایجاد می‌ کنند و باعث ارتباط مثبت بین کاربر و برند می ‌شوند.

در بسیاری از موارد با استفاده از تصاویر افراد مشهور سینمایی و ورزشی تلاش می‌ کنند تا برندها بیشتر دیده شوند. مهم است که از تصاویر با کیفیت استفاده شود، تصاویر با کیفیت می توانند ارتباط خوبی را با کاربر ایجاد کنند. دقت داشته باشید که تصاویر تبلیغاتی باید نه تنها برای سایت بلکه برای تلفن همراه نیز بهینه شده باشند. تبلیغات تصویری می توانند در اپلیکیشن ‌ها، سایت ‌های مختلف و شبکه‌ های اجتماعی به طور گسترده منتشر شوند.

تبلیغات ویدیویی

یکی از انواع تبلیغات اینترنتی، تبلیغات ویدیویی هستند که در یک مدت زمان کوتاه باید پیام را به کاربر منتقل کنند. تبلیغات ویدیویی می توانند از ۵ تا ۶۰ ثانیه متغیر باشند، با توجه به بودجه‌ ای که در نظر گرفته ‌اید می توانید این تبلیغات را برای کسب و کار خود انجام دهید.

تبلیغات ویدیویی می توانند در انواع عادی، ریتارگتینگ و رفتار محور باشند. با انتخاب تبلیغ ویدیویی عادی می توانید آن را برای طیف گسترده‌ ای از کاربران منتشر کنید، هیچ گروهی به عنوان گروه هدف مشخص نمی ‌شوند و تنها از این طریق برند خود را معرفی کرده ‌اید. تبلیغات ویدیویی ریتارکتینگ برای کاربرانی نمایش داده می شود که حداقل یک بار از سایت شما دیدن کرده اند. این نوع از تبلیغات بیشتر برای یادآوری کاربر از وجود برند شما است. اما در انتشار تبلیغات ویدیویی رفتار محور، شما گروه هدف خود را مشخص می کنید، این تفکیک می تواند بر اساس جنسیت و یا سن افراد انجام شود. قطعاً این نوع از تبلیغات ویدیویی می توانند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

تبلیغات ویدیویی برای کسب و کارهایی که در زمینه آموزش فعالیت دارند، می تواند انتخاب مناسبی باشد. تبلیغات ویدیویی می توانند در اپلیکیشن ‌ها، در سایت ‌های مختلف و شبکه‌ های اجتماعی منتشر شوند.

بسترهای تبلیغات اینترنتی

بسترهای تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی در فضای آنلاین که آن را دیجیتال مارکتینگ می ‌نامند، در انواع متنی، صوتی، تصویری، ویدیویی در بسترهای مختلفی انجام می شود. در وب سایت‌ ها، اپلیکیشن‌ ها، رسانه ‌های اجتماعی، ایمیل، تلفن همراه و موتورهای جستجو امکان انتشار تبلیغات اینترنتی وجود دارد. توجه داشته باشید، تبلیغات در هر یک از این حوزه ها، دارای مزیت‌ هایی است که باید با توجه به نوع کسب و کار خود مسیر تبلیغات را انتخاب کنید.

اگر بازاریابی شبکه ‌های اجتماعی را انتخاب کرده ‌اید، می ‌توانید در بخش اینستاگرام مارکتینگ و لینکدین مارکتینگ، توییتر، فیسبوک، اسنپ چت، پینترست، یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی تبلیغات خود را انجام دهید. اگر گوگل را برای تبلیغات اینترنتی انتخاب کرده ‌اید، می توانید در بخش گوگل ادز تبلیغات خود را ادامه دهید. سایت ها نیز از دیگر بسترهای ارائه تبلیغات هستند که می توان با روش های مختلف تبلیغات را انجام داد. اما در میان تمام بسترهای آنلاین، تبلیغات در گوگل به دلیل دسترسی آسان تر، می تواند از پربازده ترین روش های دیجیتال مارکتینگ باشد. البته در سال های اخیر تبلیغ در اینستاگرام نیز با بازخوردهای فراوانی رو به رو شده است، اما به دلیل موضوع فیلترینگ و عدم دسترسی همه افراد به این رسانه اجتماعی، همچنان تبلیغات در گوگل بسیار موثرتر است.

تبلیغات در سایت

اگر در ابتدای راه هستید و سایت خود را به تازگی راه ‌اندازی کردید، مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا در رتبه اول گوگل قرار بگیرید. بدین ترتیب یکی از راه های موثر معرفی کسب و کار خود تبلیغ در سایت های پر بازدید است. بسیاری از سایت‌ هایی که از ترافیک بالایی برخوردار هستند با دریافت مبلغ، تبلیغات را در سایت خود انجام می ‌دهند تا با جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر در گوگل، در ۵ سایت اول دیده شوید. انواع تبلیغات تصویری بنری، ویدیویی، همسان، رپورتاژ آگهی و پوش ‌نوتیفیکیشن را می توانید در سایت های مختلف انجام دهید.

تبلیغات در گوگل

پرجمعیت ‌ترین جای دنیا، موتور جستجو گوگل است. میلیون ‌ها کاربر برای پیدا کردن کالاهای مورد نیاز خود در موتورهای جستجو، در حال جستجو هستند. بازاریابی موتورهای جستجو یکی از استراتژی ‌های مهم دیجیتال مارکتینگ به شمار می ‌آید. استفاده از تبلیغ در گوگل می تواند در مدت زمان کوتاه، فروش شما را افزایش دهد، چرا که جستجو بر اساس کلمات کلیدی انجام می شود و بدین ترتیب کاربران مورد نظر شما مورد هدف قرار می‌ گیرند. به طور مثال اگر سایت شما در خصوص کفش است و کاربر خرید کفش را جستجو کند، به این معنا است که به دنبال یک کفش برای خرید است و این به معنای شانس دیده شدن سایت شما خواهد بود.

بهره مندی از گوگل ادز

می توانید به جای مبلغ پرداختی به سایت ‌ها این مبلغ را به گوگل پرداخت کنید. بخشی از خدمات گوگل، سرویس گوگل ادز نام دارد. زمانی که شما در این پنل خدمات ثبت نام کنید، با شارژ حساب خود می توانید تبلیغات را اجرا کنید.

گوگل ادز را به عنوان تبلیغات کلیکی نیز می ‌شناسند. به این معنا که هر بار که کاربر بر روی تبلیغ کلیک کند، هزینه برای پرداخت در نظر گرفته می شود. اگر می‌ خواهید تبلیغات اینترنتی در موتورهای جستجو را از طریق گوگل ادز انجام دهید، باید بدانید که کاربران چه نوع کلماتی را جستجو می ‌کنند. شرکت‌ های تبلیغاتی می توانند در این مسیر شما را به خوبی راهنمایی کنند. گوگل ادز، جزو تبلیغات غیر رایگان است و شما باید استراتژی قیمت گذاری و پرداخت خود را مشخص کنید. در تبلیغات موتورهای جستجو باید از عناوین و متن جذاب استفاده شود، همچنین باید آدرس صفحه لندینگ و سایر اطلاعات نیز در تبلیغ وجود داشته باشد. اگر در جستجوی گوگل برخی از سایت‌ ها را با برچسب AD  مشاهده کردید به این معنا است که تبلیغات اینترنتی صورت گرفته است.

تبلیغات در اپلیکیشن

شما می توانید با انجام یک فایل صوتی برند، محصول و کالای خود را تبلیغ کرده و آن را در اپلیکیشن‌ های صوتی منتشر کنید. معمولا در اپلیکیشن‌ ها، موسیقی ‌ها و یا پادکست‌ های اجرا می ‌شوند که شما می توانید تبلیغ خود را در این فایل ‌ها بارگذاری کنید. امروزه بسیاری از افراد از زمان خود استفاده کرده و به محتوای صوتی گوش می ‌دهند، با تبلیغ صوتی می ‌توانید طیف گستره ‌ای از مخاطبان را مورد هدف قرار دهید. در مقابله با تبلیغات سنتی، تبلیغات صوتی می توانند ۲۵ درصد بیشتر بازخورد دریافت کنند. معمولا تبلیغات صوتی نسبت به تبلیغات تصویری مراحل آسان تری دارند و می توان در مدت زمان کوتاهی یک تبلیغ صوتی موثر را آماده کرد. نه تنها تبلیغ صوتی بلکه سایر تبلیغات تصویری، ویدیویی و متنی را نیز می توانید در اپلیکیشن ها اجرا کنید.

تبلیغات در گوشی تلفن همراه

بخش دیگری از پیام ‌های تبلیغات صوتی می تواند به صورت پیام صوتی برای گوشی ‌های تلفن همراه باشد. در این نوع از پیام ‌های صوتی با در نظر گرفتن مخاطب هدف، می ‌توان پیام ‌ها را به صورت انبوه برای بسیاری از کاربران به صورت صوتی ارسال کرد. تبلیغ به صورت پیام انبوه نیز از طریق تلفن همراه برای مخاطبان هدف انجام می شود.

بهترین شرکت تبلیغاتی

کسب کارهایی که تبلیغات را برای معرفی محصولات و خدمات خود انتخاب می‌ کنند، به منظور وجه تمایز با رقبا، افزایش اعتبار و افزایش فروش و جذب مشتری در این مسیر قدم می گذارند. اما تبلیغات اینترنتی چگونه انجام می شود؟ اگر برای کسب و کار خود نیاز به تبلیغات اینترنتی دارید، باید به دنبال یک شرکت تبلیغاتی معتبر باشید تا اهداف شما را به خوبی در تبلیغات اجرا کند.

کارمندان حرفه ای

موفقیت یک شرکت تبلیغاتی مجازی به مهارت و موفقیت کارکنان آن بستگی دارد. اگر کارکنان نقش فردی خود را به خوبی درک کنند، می توانند نیاز سفارش دهنده تبلیغات را بهتر درک کرده و متناسب با استعداد، خلاقیت و توانایی‌ هایی که دارند، یک مجموعه ‌ای کامل از نکات را برای ارائه تبلیغات اینترنتی در نظر بگیرند. کارمندان شرکت ‌های تبلیغاتی موفق باید از تمام حوزه‌ ها باشند تا با همفکری هم یک تبلیغ اینترنتی منحصر به فرد تولید شود.

بهترین شرکت تبلیغاتی تهران متشکل از کارشناسان حرفه‌ ای در حوزه ‌های مختلف از جمله طراحی، تجزیه و تحلیل داده‌ ها، عکاسی، ویراستاری، نویسندگی، انیمیشن، تدوین، کارگردانی و ده ها حوزه دیگر است. هر یک از متخصصین با توجه به مسئولیتی که دارند، در موفقیت یک تبلیغ اینترنتی تاثیرگذار خواهند بود. این کارمندان حرفه ‌ای در شرکت‌ های تبلیغاتی هستند که با اجرای تبلیغات جذاب، استراتژی بازاریابی کسب و کارها را رونق می بخشند.

ایده های خلاقانه

خلاقیت چیزی است که می تواند یک تبلیغ اینترنتی را منحصر به فرد کند. کارمندان شرکت ‌های تبلیغاتی که خلاق هستند، به راحتی می توانند خارج از چارچوب ‌ها فکر کرده، مرزها را رد کرده و به ایده‌ های جذاب، نو و بدیع دست پیدا کنند. در واقع یکی از مهارت ‌های بازاریابی اینترنتی، خلاقیت به شمار می‌ آید.

البته توجه داشته باشید که همیشه ایده ‌های خلاقانه نمی توانند اجرا شوند، باید ایده‌ های خلاقانه مورد ارزیابی قرار گیرند، که آیا امکان اجرای آنها وجود دارد یا خیر. با عدم ارزیابی اولیه، پروژه می ‌تواند با شکست مواجه شود و هزینه ‌های بسیاری به هدر رود. قطعاً در شرکت ‌های تبلیغاتی معتبر از راهکارها، روش ‌ها و فرایندهایی برای اجرای تبلیغات استفاده می‌ شوند که در گذشته مورد آزمون و خطا قرار گرفته ‌اند و با اطمینان کامل از بازخورد عالی، برای اجرای تبلیغات به کار گرفته می شوند.

تسلط بر داده ‌ها

بخش زیادی از فعالیت شرکت ‌های تبلیغاتی به داده ‌ها بستگی دارد. اگر شرکت‌ های تبلیغاتی درک وسیعی از کاربران و کسب و کارها نداشته باشند، نمی توانند به داده‌ های خوبی دست پیدا کنند. شرکت ‌های تبلیغاتی بزرگ با آنالیز و تجزیه و تحلیل رقبا می توانند راهکارهای خوبی را برای تبلیغات اینترنتی کسب و کارها ارائه دهند.

متعهد بودن

بسیاری از شرکت ‌های تبلیغاتی نمی توانند تعهد لازم را برای دریافت بازخورد نسبت به تبلیغات انجام شده، ارائه دهند. اما یک شرکت‌ تبلیغاتی معتبر اگر به تمام جزئیات دقت داشته‌ باشد و با تجزیه و تحلیل بازار، رقبا و سایر موارد، تبلیغات اینترنتی را برای مشتری انجام دهد، قطعاً بازخورد خوبی برای تبلیغات دریافت می کند. یک شرکت تبلیغاتی باید متعهد باشد که ایده ‌ای را که برای تبلیغ در اختیار دارد، به درستی درک کرده و با یک راهکار مناسب آن را به مخاطب، معرفی می‌کند. تبلیغ را باید به گونه ‌ای انجام دهد که منجر به معرفی کالا و  افزایش فروش کالا شود.

نوار جستجوی گوگل

بهترین شرکت ‌های تبلیغاتی با سرچ در نوار جستجو، جزو شرکت‌ هایی که دارای رتبه بالایی هستند، دیده می ‌شوند. اگر می ‌خواهید تبلیغات اینترنتی شما با بازخوردهای فراوانی روبرو شود، این کار را باید به یک شرکت تبلیغاتی حرفه ‌ای بسپارید. شرکت ‌های تبلیغاتی مهم با یک برنامه‌ریزی دقیق می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند. آنها با توجه به سفارش مشتری ابتدا باید تحقیقات و مطالعات خود را در مورد موضوع مطرح شده تکمیل کنند، با شناسایی ویژگی ‌های مهم محصول یا خدمات، نسبت به رقبای مورد نظر، کالا یا محصول را متفاوت معرفی کنند، سپس از طریق تجزیه و تحلیل بازار فعلی، تبلیغ را برای کاربران بالقوه طراحی کنند.

شفاف بودن تعرفه

شفاف بودن تعرفه تبلیغات از مهمترین مزیت‌ های شرکت ‌های تبلیغاتی معتبر است. بر اساس خدماتی که انجام می ‌دهند تعرفه ‌ها کاملاً مشخص است و شما می توانید با توجه به بودجه و نوع تبلیغ، در میان ده ‌ها پنل تبلیغاتی معرفی شده، مورد مناسب را انتخاب کنید.

ارائه پشتیبانی

امکان رصد لحظه ‌ای از بازخورد تبلیغات، پاسخگویی و پشتیبانی، از خدمات جانبی است که برای تبلیغات آنلاین توسط شرکت های متعهد ارائه می شود.

فعال در تمام بخش ها

شرکت ‌های تبلیغاتی در حوزه‌ های مختلف تبلیغات را انجام می‌ دهند. آنها با توجه به تخصصی که دارند می توانند تبلیغات محیطی، تبلیغات صدا و سیما و البته تبلیغات اینترنتی را انجام دهند. در بخش تبلیغات اینترنتی نیز، در زمینه های مختلف همچون تلفن همراه، ایمیل، وب سایت ها، اپلیکیشن ها و رسانه های اجتماعی می توانند خدمات قابل توجهی را ارائه دهند.

خدمات شرکت تبلیغاتی

بسیاری از شرکت‌ های تبلیغاتی، تبلیغات صدا و سیما، تبلیغات محیطی و تبلیغات آنلاین را پوشش می ‌دهند. اما برخی از شرکت ‌ها به صورت اختصاصی با تمرکز بر فضای آنلاین، در این حوزه فعالیت می‌ کنند. بهترین شرکت تبلیغات آنلاین، خدمات بسیار گسترده‌ ای را ارائه می ‌دهد. تبلیغات کلیکی، بنری، ویدیویی، موبایلی، همسان، ایمیلی، شبکه ‌های اجتماعی، گوگل ریتارگتینگ، امکان تبلیغ در سایت ‌های پربازدید، پوش نوتیفیکیشن و ده ها روش تبلیغاتی دیگر از جمله خدمات شرکت تبلیغاتی هستند که به بهترین شکل ارائه می‌ شوند.

سخن پایانی

گرچه شرکت‌ های تبلیغاتی از افراد حرفه ‌ای و متخصص تشکیل شده است، اما در درجه اول نیاز و هدف مشتری را مورد نظر قرار می دهند و با ارائه مشاوره ‌ها، تلاش می ‌کنند تا تبلیغات انجام شده رضایت بخش باشد. اگر می‌ خواهید یک کمپین تبلیغاتی موفق داشته باشید، اگر می ‌خواهید در رسانه‌ های اجتماعی تبلیغات پربازدید دریافت کنید و اگر می ‌خواهید هر لحظه از روند تبلیغات خود مطلع شوید، شرکت دارکوب فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ می تواند این خدمات را با کیفیت بالا به شما ارائه دهد. در کنار تبلیغات آنلاین، خدمات طراحی وب سایت با رابط کاربری مناسب و سئو را نیز برای گسترش کسب و کار شما ارائه می ‌دهیم.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته