ساخت وب سایت تبلیغاتی

نوشته شده توسط رومینا نظری سئو

امروز صفحات اینترنت جای نشریات را گرفته اند. با توسعه ریز ساخت های اینترنت کاربران آن روز به روز افزایش پیدا کرده و هر کسی جستجو در گوگل بر هر چیز و جای دیگری ترجیح می دهد. وب سایت های تبلیغاتی نیز در سال های اخیر توانسته اند جایگاه خوبی را نزد کاربران پیدا کنند و امروز تقریبا کسی نیست که نام چند یک از این سایت ها نداند.

با قوت گرفتن وب سایت ها تبلیغاتی تقریبا دیگر تبلیغات بدون آنها چیزی را کم خواهد داشت. بنابراین روز به روز بر تعداد آگهی ها و زمینه های مختلف تبلیغات آنلاین اضافه می شود. ممکن است شما نیز به این فکر افتاده باشید که بخواهید برای ساخت یکی از این وب سایت ها سرمایه گذاری کنید. به هر حال این گونه وب سایت ها امروز بازده خوبی را برای سرمایه گذاری دارند.

ساختن یک وب سایت تبلیغاتی موفق به ظاهر آسان است. یک تم، چند پلاگین و مقداری کد PHP. اما متاسفانه این راهی برای ساختن یک وب سایت درآمد زا برای مدت طولانی نیست.

اینجا می خواهم مقداری درباره ساخت یک وب سایت تبلیغاتی صحبت کنم. سایتی که برای کاربران تولید ارزش می کند، بازدیدکنندگان را بسوی خود جذب کند و در آخر برای صاحبان آن درآمد زایی می کند.

بدون شک پیدا کردن جاویژه یا Niche در بازاری که تا بحال کسی به آن ورود نکرده بسیار مهم است. اما معمولا این مرحله نا دیده گرفته شده و بیشتر وب سایت های تبلیغاتی شکست می خورند. شاید فقط چند ده وب سایت موفق از میان هزاران نمونه در این حوزه داشته باشیم.

اول شما می بایست جاوِیژه یی در بازار بیابید که علاوه بر اینکه کسی به آن ورود نکرده است ماهیانه تعداد مناسبی از افراد آن را جستجو می کنند. آیا شما فکر می کنید رقابت کردن با سایت های بزرگ و جا افتاده در زمینه تبلیغات آسان است؟! امروز تقریبا ساختن یک وب سایت برای همه نقاط کشور و همه ی نیچ ها وقت تلف کردن است.

هرچند اگر شما بر روی یک حیطه خاص توجه داشته باشید، شما شانس بهتری برای بدست گرفتن بازار خود دارید، مثلا شما یک وب سایت تبلیغاتی برای یک شهر خاص و برای یک کلمه کلیدی می سازید. ممکن است که این بازار هم اکنون توسط سایر وب سایت ها پوشش داده شده باشد. اما ترکیب محل و کلمه کلید همیشه برای رقابت دشوار تر است.

طراحی وب سایت تبلیغاتی تفاوت چندانی با سایر انواع وب نمی کند. امروزه همه وب سایت ها باید اصولی را رعایت کنند که وب سایت کاربر پسند باشد تا کاربران زمان بیشتری را با میل در آن صرف کنند. همچنین موتورهای جستجو در بررسی خود از این وب سایت رتبه یی را به آن اختصاص دهند که در صفحه ها نتایج جستجو در اولین صفحه ها خود را نشان دهد. در واقع وب سایت می بایست سئو SEO باشد. رعایت نکردن این نکته یعنی گم شدن سایت در میان انبوه سایت ها در اینترنت.

زمانی که وب سایت شما آماده شد، شما نیاز دارید که مقداری محتوا به آن اضافه کنید. اگر شما از سیستم های مدیریت محتوا CMS استفاده می کنید می توانید براحتی از قسمت وبلاگ آن تعدادی مقاله مرتبط برای بازار هدف خود تولید و به اشتراک گذارید.

بدون ترافیک سایت شما بی ارزش است. شما می بایست تا آنجایی که می توانید می بایست در جاهای مختلف وب سایت خود را تبلیغ کرده و backlinks بیشتری داشته باشید. دو راه برای ورود ترافیک به وب سایت شما وجود دارد. یکی آنها که نام سایت شما را شنیده اند، دوم آنهایی که از طریق موتورهای جستجو شما را می یابند. دومین راه بسیار متداول تر و پر اهمیت تر است. پس شما نیاز به یک متخصص سئو SEO دارید تا با کمک او بتوانید رتبه وب سایت خود را در گوگل بهبود دهید.

زمانی که وب سایت شما به اندازه کافی عضو و بازدید کننده بدست آورد، حالا شما می توانید در آمد کسب کنید. با اینکه نکاتی که گفته شد ساده به نظر می آید اما شما برای شروع نیاز به زمان و سرمایه مالی دارید.

البته همیشه برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه تان بهتر است با کارشناسان و طراحان این صنعت مشورت کنید تا از انجام اشتباهات تکراری جلوگیری کنید. اما اگر شما موفق شوید شما صاحب کسب و کاری می شوید که بطور اتوماتیک درآمد ثابت و حتی رو به رشد دارد. حتی بهتر از آن شما می توانید این نوع روش کسب و کار را در زمینه ی دیگر تکرار کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته