مقالات دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو


تاثیر زمان انتشار محتوا در سئو سایت

در دنیای پر سرعت امروز، بازایابی محتوا در همه جا وجود دارد و با سرعت شگفت انگیزی تولید می شود. با این همه سر و صدا و رقابت برای دیده شدن در گوگل دیسکاور، افزایش بازدید مقاله شما ممکن است سخت باشد. اما اگر بدانید زمان‌بندی کلیدی است برای اطمینان از اینکه محتوای شما از شلوغی‌ها بالا بیاید و در لحظه مناسب به مخاطبان هدف شما برسد، باید به دنبال بهترین زمان انتشار محتوا باشید. در فرآیند آموزش سئو، زمان بندی برای سئو سایت و جلب توجه خزنده گوگل نقش مهمی دارد و این همان چیزی است که اغلب نادیده گرفته می شود.

روش‌های رایگان پیدا کردن لینک‌های شکسته وب سایت

یکی از مواردی که کمک می‌کند بازدید کنندگان وب سایت شما رو به افزایش باشد، تولید محتوا معتبر با ایجاد لینک‌های دقیق است. اگر لینک‌ها به درستی تنظیم شده باشند، بازدیدکنندگان از سایت می‌توانند به راحتی به مقصد مورد نظر دسترسی پیدا کنند. اما در برخی از سایت‌ها، لینک‌هایی وجود دارد که با کلیک بر روی آن‌ها کاربر به صفحه مقصد دسترسی پیدا نمی‌کند. به این نوع از لینک‌ها که به صفحات اشتباهی منتهی می‌شوند و یا عملاً کارایی ندارند، لینک‌های شکسته گفته می‌شود. با پیدا کردن لینک‌های شکسته در وب سایت و تصحیح و یا حذف آن‌ها می‌توانید کاربران را به درستی هدایت کنید. قطعاً زمانی که بازدیدکنندگان با لینک‌های شکسته مواجه می‌شوند به دلیل تجربه بد، ممکن است سایت را برای همیشه ترک کنند. بنابراین توصیه می‌شود به طور منظم لینک‌هایی که در وب سایت تعیین شده‌اند را بررسی و آن‌ها را به روزرسانی کنید.

نحوه انجام سئو و بهینه سازی سایت

آیا می دانستید که حدود 64 درصد از ترافیک ارگانیک از جستجو می آید؟ فقط حدود 10 درصد از شبکه های اجتماعی می آید. برای ایجاد موفقیت آمیز استراتژی بازاریابی دیجیتال، باید بر موتورهای جستجو تسلط داشته باشید. این راهنمای سئو برای مبتدیان شما را با مفهوم بهینه سازی موتورهای جستجو آشنا می کند و توضیح می دهد که چگونه وب سایت خود را برای افزایش ترافیک بهینه کنید.

چرا وب سایت من باید طراحی واکنشگرا (ریسپانسیو) داشته باشد؟

تعداد افرادی که در اینترنت با استفاده از دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها مرور می کنند هر سال افزایش می یابد. با توجه به اینکه تقریباً 60٪ از بازدیدهای موتور جستجوی ارگانیک از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، مهم تر از همیشه است که مطمئن شوید وب سایت شما به گونه ای تنظیم شده است که یک تجربه تلفن همراه خوب را ارائه دهد. در غیر این صورت، بازدیدکنندگان را در مقابل رقبایی که به این دسته بزرگ از جستجوگران وب پاسخ داده اند، از دست خواهید داد.

بهترین راه برای رفع این نیاز با یک وب سایت واکنش گرا است. طراحی وب ریسپانسیو تا حد زیادی ساده ترین و مؤثرترین راه برای ایجاد یک وب سایت سازگار با موبایل است که به درستی در همه دستگاه ها کار می کند.

اهمیت متاتگ ها در سئو

همانطور که می دانید سئو از اهمیت زیادی برخوردار است . یک سایت برای دیده شدن نیاز به بهینه سازی دارد . وقتی بهینه باشد موتور های جست و جو صفحات آن سایت را در صفحه اول لیست نتایج جست و جو نمایش می دهند و این امر باعث می شود ترافیک سایت بالا رود . وقتی بازدید کننده زیاد باشد بدون شک مشتری نیز افزایش می یابد . پس مدیران سایت ها باید بکوشند تا وب سایت خود را بهینه نمایند . به طور حتم می توان گفت سایتی که بهینه نباشد دیده نخواهد شد .

AMP چیست و ضرورت آن برای وب سایت چیست؟

امروزه کاربران وب دوست دارند در حال حرکت محتوا داشته باشند، 24 ساعته در جریان باشند و دوست ندارند منتظر بمانند. همه چیز باید فورا بارگیری شود. فناوری نحوه استفاده مردم از اطلاعات را متحول کرده است و اکنون که رایانه های رومیزی دیگر راه اصلی دسترسی به اینترنت نیستند، هر ثانیه صرف شده در دستگاه های تلفن همراه بسیار مهم است. گزارش داده در جولای 2020، 5.15 میلیارد کاربر منحصر به فرد تلفن همراه در سراسر جهان را ثبت کرد که 66٪ از جمعیت جهان را تشکیل می دهد. استفاده از موبایل به طور مداوم در حال افزایش است و بر اساس گزارش تحرک اریکسون، ترافیک موبایل تا سال 2025 تقریباً 25 درصد افزایش خواهد یافت.

برای گرفتن رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو، از این محصولات استفاده کنید

همه صنایع با وجود نیازهای متنوعی که دارند، محصولات و خدماتشون رو به صورت دیجیتال بازاریابی میکنند. بعضی ها هدفشون اینه که در سطح جهانی شناخته بشن و بعضی ها میخوان برندشونو در بازار محلی عرضه کنند. اگه شما هم یه مکان فیزیکی برای کسب دارید، حتما باید به فکر بازاریابی دیجیتال و بهینه سازیش باشید. تو این پست میخوام براتون محصولات و ابزاری رو معرفی کنم تو این امر بهتون کمک میکنه.

آژانس دیجیتال مارکتینگ پس از فیلترینگ اینستاگرام

دنیای تجارت در دهه گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است. یکی از بزرگترین آنها، تغییر در استراتژی های بازاریابی مورد نیاز کسب و کارهای بزرگ و کوچک بوده است. یکی از دلایل اصلی این تغییر، محبوبیت و استفاده از اینترنت است. به طور روزانه، یک کاربر به طور متوسط بیش از 2 ساعت و گاهی تا 10 ساعت از اینترنت برای طیف گسترده ای از کارها و فعالیت ها استفاده می کند.

بهترین وب سایت بررسی سئوی وب سایت به صورت رایگان

سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو شاید بهترین روش بازاریابی اینترنتی باشد. این روش بازاریابی که نسبت به تبلیغات پرداختی مانند Google Adwords بسیار به صرفه هستند، با رعایت اصول و استاندارد های تعیین شده از سوی موتورهای جستجو و تلاش در کسب رتبه وب سایت از طرق مجاز باعث شناخته شدن برند و افزایش ترافیک وب سایت و احتمالا خرید و فروش کالا یا خدمات یک کسب و کار می شود.

اما سئو از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟؛ به طور کلی سئو دارای دو بخش داخلی و خارجی وب سایت است، که عمدتا سئوی داخلی به رعایت استاندارد ها در ساختار، کد نویسی، نوع طراحی، متا دیتاها، بازاریابی محتوا و غیره مرتبط می شود. از سوی دیگر سئوی خارجی به محبوبیت وب سایت در فضای مجازی و لینک دادن سایر سایت ها به وب سایت مورد نظر است.

وقتی بخواهیم به عنوان یک سئوکار حرفه ایی درباره پارامترهای موثر در سئو صحبت کنیم آن وقت بیش از 100 فاکتور مختلف برای آنالیز سئوی وب سایت وجود دارد. این نکته بسیار اساسی است که ما به سئو از همان مرحله اول طراحی وب سایت توجه داشته باشیم. چون نکات زیادی وجود دارد که باید ما در طراحی وب سایت خود آن ها را رعایت کنیم. مثلا: ساختار صفحات و پیمایش وب سایت، متادیتاها و ساختار URL ها.

بازاریابی محتوا چیست و چرا خیلی مهم است؟

شاید درباره “بازاریابی محتوا” یا Content Marketing شنیده باشید و این سوال برای شما پیش آمده باشد که بازاریابی محتوا چیست، آیا برای کسب و کار من مناسب است؟؛ عبارت “محتوا پادشاه است” در میان بازاریابان آنلاین و کارشناسان محتوا بسیار سر و صدا کرده است و بحث های زیادی در مورد آن وجود دارد، نکته این است که محتوا کمی متفاوت از سایر زمینه های بازاریابی مانند رسانه های اجتماعی و سئو  است، زیرا همه ی زمینه های بازاریابی تنها به واسطه ی محتوا موفق هستند.

18 ابزار رایگان برای سئو

سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو به فرآیندی می گویند که رتبه وب سایت را در صفحه نتایج گوگل بهبود می دهد و سبب ایجاد ترافیک ارگانیک بیشتری برای وب سایت شما خواهد شد. سئو پررنگ ترین عامل در جذب بازدیدکننده ی ارگانیک به وب سایت شماست. سئو، نوعی از بهینه سازی است که در عین حالی که رایگان بوده، در صورت اجرای درست الگوریتم ها، اطمینان حاصل می کند که وب سایت شما به طور دائم در نتایج موتورهای جستجو (SERP)، تا زمانی که یک شخص کلمه کلیدی مربوط به کسب و کار شما را وارد می کند، ظاهر شود.

تکنیک های افزایش بازدید کننده وب سایت

موضوع اساسی برای هر وب سایتی بازدید کنندگان آن می باشد. سایتی که با هزینه های زیاد در جهت ارتقا کسب و کار راه اندازی شود اما بازدید کننده ای نداشته باشد به موفقیت آن کسب و کار کمکی نمی کند. برای افزایش مراجعه کنندگان و ترافیک وب سایت راهکار های مختلفی ارائه شده است. بهترین و امن ترین راهکار، بهینه سازی وب سایت می باشد. سئو می تواند بسیاری از راه ها و روش های افزایش ترافیک وب سایت را در بر گیرد.

نکاتی که باید صاحبان کسب و کار درباره سئو بدانند

حضور آنلاین برای هر کسب و کاری در دنیای دیجیتال امروز بسیار مهم است، چون در حال حاضر اینترنت برای هر شخص و سازمانی در سر تا سر جهان به عنوان یک منبع قابل توجه برای کسب در آمد شناخته شده است. سئو در واقع یک جنبه بسیار محبوب از کسب و کار است از آنجایی که نام های تجاری در حال تلاش بسیار برای کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو هستند بنابراین مهم است که بدانیم دقیقا چه چیزی در سئو نقش دارد تا رتبه بندی کسب و کار شما را در فهرست موتورهای جستجو بهبود دهد.

در ادامه نکاتی آمده است که به شما کمک می کند که  درک بهتری از سئو داشته باشید و پس از آن بیاموزید که چگونه می توانید از این طریق نام تجاری، کسب و کار خود را تبلیغ کرده و به کاربران بیشتری بشناسانید. پس با این مقاله از دارکوب، با ما همراه باشید.

چک لیست های سئو داخلی وب سایت

سئو داخلی وب سایت که به اصطلاح به آن On page SEO گفته میشود به مجموعه ای از اقداماتی گفته میشود که جهت بهینه سازی وب سایت و عناصر داخلی آن انجام میشوند. اقدامات سئو داخل وب سایت شامل مواردی همچون لینک سازی های داخلی، سرعت صفحات، سئو کردن تگ ها و عنوان صفحات سایت، بهینه سازی تصاویر و سایر اقدامات ضروری میشوند که در ادامه به شرح آنها نیز میپردازیم.

مزایای طراحی قالب وردپرس از پایه

اکثر مشتریان انتظار دارند که بتوانند کسب و کار شما را در اینترنت پیدا کنند. چه در حال فروش محصولات خود به صورت آنلاین باشید، چه به سادگی می خواهید اطلاعاتی در مورد کسب و کار و جزئیات تماس خود ارائه دهید، داشتن یک سایت ضروری است.

توسعه طراحی وب سایت از گذشته تا به امروز

از سال 1960 میلادی که شبکه اینترنت به صورت جهانی شناخته شد تا به امروز تکامل و توسعه قابل توجهی یافته است. با توسعه و رشد شبکه جهانی اینترنت وب سایت ها نیز به وجود آمدند، از اواسط دهه 90 تا سال 2000 میلادی هر روز تعداد وب سایت ها بیشتر از قبل می شد تا جایی که در سال 2010 تعداد سایت های موجود دیگر غیر قابل شمارش بود. امروزه نیز هر ساعت صد ها وب سایت به دنیای اینترنت پا می‌گذارند. دانش طراحی وب سایت به سال ها قبل بر می‌گردد. در زمان های گذشته که استفاده از اینترنت در حال گسترش بود، راه اندازی وب سایت نیز فراگیر شد البته تعداد طراحان و علاقه مندان به این حرفه بسیار اندک بودند.

یک شرکت طراحی سایت خوب چه خصوصیاتی دارد؟

به منظور راه اندازی یک وب سایت خوب می بایست در قدم اول به سراغ پیدا کردن یک شرکت طراحی وب سایت خوب برویم. اما احتمالا از خودتان بپرسید که چطور و از کجا باید کار را شروع کنیم؟
چگونه می توان در میان این همه شرکت های بزرگ و کوچک که همگی ادعای طراحی سایت ارزان و حرفه ای را دارند، بهترین گزینه را برای شروع یک پروژه یا کسب و کار موفق انتخاب کنیم؟

تاثیر بازدید وب سایت بر روی سئو

نمی توانید وب سایت خود را در صفحات گوگل پیدا کنید؟ اگر اینطور است بدانید که اصلا تنها نیستید چرا که میلیون ها وب سایت دیگر هم وجود دارد که مدتهاست به دنبال پیدا کردن یک جایگاه مناسب در نتایج اول یا لااقل چند صفحه ابتدایی صفحات این موتور جستجو می گردند.

اگر تعداد کاربران بازدید کننده از وب سایت شما کم است احتمالا فکر می کنید که این آمار پایین تنها عامل شکست و نرسیدن سایت شما به صفحات اول گوگل است. شاید از تاثیر بازدید وب سایت بر روی سئو آگاهی ندارید؛ ولی این واقعیت را باید بدانید که اگرچه مجموع بازدیدهایی که از وب سایت شما به عمل می آید، تاثیر شگفت انگیزی در رتبه وب سایت شما ندارد، اما بازدیدهایی که تمامی فاکتورهای کیفیتی گوگل را دارا هستند، از دید این موتور جستجو پنهان نمانده و به بهبود جایگاه شما در نتایج جستجوی کاربرانی که از گوگل استفاده می کنند کمک شایانی خواهد کرد.

روش های طراحی وب سایت

در چند سال اخیر روش ها و متدهای مختلفی برای طراحی وب سایت معرفی شده است. این روش ها همه ساله در حال تغییر می باشد حتی ساده ترین مبحث در طراحی وب سایت نیز تغییر پذیر می باشد. بسیاری از تکنیک های گذشته منسوخ شده اند و قابل استفاده نیستند در مقابل ترفند های قدیمی تر دوباره کارایی پیدا کرده اند. یک طراح باید در جریان توسعه طراحی وب سایت حرکت کند. اگر یک طراح برای مدتی از حوزه طراحی وب سایت دور باشد بعد از بازگشت به طور حتم دچار سردرگمی های زیادی می شود .

دیجیتال مارکتینگ با اینستاگرام

مدت‌ها است که جامعه کاربران اینستاگرام به یک میلیارد کاربر فعال رسیده است؛ نیم میلیون نفر از این کاربران که در سراسر دنیا مستقر هستند، هر روز در حال تماشای استوری‌های اینستاگرام می‌باشند. ۲۰۰ میلیون نفر از این کاربران، به طور روزانه، حداقل از یک صفحه کاری در اینستاگرام دیدن می‌کنند و از همه مهم‌تر اینکه ۶۲ درصد از آن‌ها در یک نظرسنجی اعلام کرده‌اند که اینستاگرام در تصمیمات خریدشان نقش مهمی دارد. تمام این موارد باعث می‌شود که دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام و کاربردهای اینستاگرام در زمینه بازاریابی اینترنتی، هر روز در حال پیشرفت باشد و اهمیت بسیاری پیدا کند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته