تکنیک های سئو خارج سایت برای افزایش ترافیک وب سایت

نوشته شده توسط دارکوب

اکثر جستجوهای کاربران به دو دلیل انجام می شود: یافتن اطلاعات (پرس و جوی اطلاعاتی)، یا یافتن اطلاعات و خرید (پرس و جو تجاری). شما به هر دو نوع کاربر نیاز دارید، چه آنهایی که به دنبال اطلاعات هستند و چه آنهایی که می خواهند خرید کنند. یا آنها را به مشتری تبدیل می کنید، یا در درازمدت برنده آنها کاربر ثابت سایتتان می شوند.

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت برای موتور جستجو (SEO) تمامی تلاش های دیجیتال مارکتینگ جستجو برای برجسته کردن وب سایت ها و حضور آنلاین در پایگاه داده ای موتورهای جستجو و کاربران است. سئو باید باعث شود که برند شما در دریایی از برندهای دیگر بدرخشد و برای به دست آوردن جایگاه اول در SERP (صفحه نتایج جستجو) بجنگند. علاوه بر این، به دنبال رفع عطش کاربران برای اطلاعات تازه، باکیفیت، مرتبط و مفید باشد. برای درک بهتر این اصطلاح پرکاربرد در دنیای طراحی سایت، مطالعه مقالات آموزش سئو می تواند بسیار مفید باشد.

سئو یک زبان کاملاً متفاوت و انحصاری است که توسط بازاریابان و مدیران سایت برای برقراری ارتباط با موتورهای جستجو استفاده می شود. در حقیقت این تکنیک، پل زبانی بین انسان و روبات است. سئو با اعتبار، اصالت، کیفیت، شفافیت، انصاف، بهینه سازی، تنوع و موارد دیگر معنی می شود. سئو به دو دسته اصلی سئو داخلی (On Page SEO) و سئوی خارج از سایت (Off Page SEO) تقسیم می شود. آنچه گوگل می خواهد، سئو تلاش می کند تا با ارائه و رعایت نکات آن، باعث پیشبرد سایت در صفحات نتایج جستجو قرار بگیرد. البته نوعی سئو به نام سئو تکنیکال یا سئو فنی نیز وجود دارد که به بهینه سازی جنبه فنی سایت از جمله بررسی کدهای سایت و پردازش سریع محتوای می پردازد.

تکنیک های سئوی درون سایت (سئو آن پیج) می تواند به موارد و اقدامات زیادی اشاره داشته باشد و شامل عناوین و قطعه های بهینه شده، ساختارهای URL مناسب برای جستجو، ناوبری دوستانه، Breadcrumb، نقشه های سایت، پیوندهای داخلی، قالب بندی متن، استفاده از تگ های h1، h2، پررنگ و غیره، صفحات 404 کاربر پسند، صفحات تسریع شده از نظر بارگذاری، صفحات بهینه شده برای موبایل، محتوای جدید با کیفیت بالا، بهینه سازی تصویر، اندازه تصویر، نام های مناسب تصویر، برچسب ALT مربوط به تصاویر، لینک های خارجی به سایت های مربوطه (که معتبر هستند) و غیره .

سئوی خارج از سایت (سئو آف پیج) به فعالیت های بهینه سازی اشاره دارد که می توانید خارج از مرزهای وب سایت خود انجام دهید. هر چیزی که خارج از وب سایت شما اتفاق می افتد و به رتبه بندی شما کمک می کند، سئوی خارج از سایت در نظر گرفته می شود: بازاریابی رسانه های اجتماعی، وبلاگ نویسی مهمان، لینک های مفید و غیره.

این نوع بهینه سازی برای موتورهای جستجو که سئوی خارج از سایت نیز نامیده می شود، نگاهی اجمالی به نحوه خواندن ویژگی های کلی وب سایت شما توسط افراد و موتورهای جستجو در اینترنت می دهد. سئوی خارج از سایت (Off Page SEO) با کلماتی مانند لینک سازی یا فعالیت های تبلیغاتی تعریف می شود، با این حال همه چیز فقط در مورد لینک ها نیست، بلکه در مورد بسیاری موارد دیگر است.

با استفاده از تکنیک های سئو خارجی با کیفیت، سعی می کنید به خوانندگان و موتورهای جستجوی ثابت کنید که سایت شما قابل اعتماد، معتبر، مرتبط است و می تواند در صنعت شما بسیار محبوب باشد. مزایایی که توسط تاکتیک های خوب سئوی خارج از سایت ایجاد می شود، چندگانه است، اما چند جمله از آن عبارتند از افزایش رتبه بندی سایت، افزایش رتبه صفحه، بازدیدهای بیشتر، دیده شدن های بیشتر در رسانه های اجتماعی و … .

از نظر کلی، آنچه به عنوان سئو خارج از سایت اتفاق می افتد، مهم تر و ارزشمندتر است. داشتن یک محتوای واقعاً غنی و تازه و یک وب سایت کاربر پسند اما بدون دنبال کردن، لایک، اشتراک گذاری، ذکر یا پیوند در سراسر وب، بسیار ناامید کننده و بیهوده است.

با این حال، سئو داخل سایت به شدت بر آینده سئو خارج سایت تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که نتیجه نهایی باید قبل از شروع یک فعالیت در نظر گرفته شود، نه بعد از انجام آن. ابتدا از سئو درون سایت شروع کنید و سپس به سراغ سئوی خارج از سایت بروید.

موتورهای جستجو ممکن است نحوه عملکرد الگوریتم های خود را تغییر دهند، یا عوامل رتبه بندی ممکن است به موارد جدید تغییر یابند یا از نظم جدیدی پیروی کنند، اما سئوی خارج از سایت همچنان ثابت و با اهمیت است. زیرا کسب وکارها به تشویق خوانندگان و همچنین پیوند دادن به همکاران نیاز دارند. درک کاربر از شایستگی و کیفیت سایت شما برای سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. کلید برنده شدن آنها این است که بهترین محصول را در بازار بسازید و در نتیجه، سئوی خارج از سایت به طور طبیعی کار را انجام می دهد. مردم در مورد شما صحبت می کنند زیرا قبلاً تبدیل به مشتری شما شده اند یا به سمت شما کشیده شده اند.

جستجوی ارگانیک، نتایج ارگانیک

هنگامی که اصول سئو را درک کردید، ممکن است به دنبال تکنیک های سئو باشید که به شما کمک کند تا ترافیک ارگانیک سایت خود را به سطح بالاتری برسانید. زمانی که برای اولین بار سایتی را راه اندازی می کنید (یا تازه شروع به یادگیری سئو کرده اید) ، یک سری اصول اولیه سئو وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. چیزهایی مانند: تحقیق درباره کلمات کلیدی، بهینه سازی تگ های عنوان و متا تگ ها، ایجاد محتوای بهینه و… .

جستجوی ارگانیک به نتایج جستجوی یک موتور جستجو اطلاق می شود که نمی تواند تحت تأثیر تبلیغات پولی قرار گیرد. نتایج جستجوی ارگانیک با توجه به ارتباط آنها با عبارت جستجو رتبه بندی می شوند. بنابراین نتایج جستجوی ارگانیک شامل تبلیغات نمی شود، اما می تواند شامل سایر انواع جستجو مانند نقشه ها، تصاویر، مقالات یا نمودارها باشد.

جستجوی ارگانیک شامل تمام آن دسته از نتایج جستجویی است که توسط الگوریتم فردی موتورهای جستجو تولید می شوند. این الگوریتم توسط اپراتور موتور جستجو تعیین می شود و می تواند از ارائه دهنده ای به ارائه دهنده دیگر متفاوت باشد. بنابراین، صفحات نتیجه جستجو از گوگل، بینگ یا یاهو لزوماً برای یک عبارت جستجوی مشخص یکسان نیستند. جستجوی ارگانیک با جستجوی پولی متفاوت است.

نتایج جستجوی ارگانیک فهرست هایی در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) هستند که به دلیل عواملی مانند ارتباط با عبارت جستجو و تلاش های معتبر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به جای بازاریابی موتور جستجو (SEM) را مورد استفاده قرار می دهد.

تلاش ها برای پیروی از بهترین شیوه های سئو، که گاهی اوقات سئو کلاه سفید یا سئوی ارگانیک نامیده می شود، برای تقویت موقعیت SERP وب سایت بدون پرداخت هزینه یا استفاده از ترفند های طراحی شده اند.

موقعیت یک پیوند در صفحه نتایج جستجو مهم است. بسته به عبارت جستجو، نتایج جستجوی ارگانیک اغلب تنها بخش کوچکی از صفحه را تشکیل می دهند. از آنجایی که تبلیغات در بالا و پایین صفحه نتایج قرار دارند، در دستگاهی با نمایشگر نسبتاً کوچک – مانند نوت بوک، تبلت یا گوشی هوشمند – نتایج جستجوی ارگانیک قابل مشاهده ممکن است فقط از یک یا دو مورد تشکیل شود.

زمانی  بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) صرفاً مجموعه ای از قوانین بود که باید از آنها پیروی می کردید که نتیجه آن افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت شما بود. اما در سال های اخیر، سئو به گونه ای تغییر کرده است که قوانین اولیه را در بر می گیرد. امروزه مانند برنامه ریزی و اجرای یک کمپین بازاریابی، برای موفقیت باید یک وب سایت و استراتژی سئو را توسعه دهید.

اما دقیقاً بعد از این موارد به چه نکات دیگری نیاز دارید؟ شاید شما کاملاً آماده نیستید که عمیقاً در تاکتیک های پیشرفته سئو پیشروی کنید، اما باید رشد قابل توجهی در دید ارگانیک و ترافیک حاصل از آن داشته باشید. در این راهنما، ما در ادامه تکنیک های سئو را به اشتراک می گذاریم که می تواند به شما کمک کند تا عملکرد سایت خود را افزایش دهید.

لینک بیلدینگ (Link Building)

لینک های با کیفیت بسازید و دنبال کنید. این اولین و مهمترین چیزی است که باید در مورد پیوندها به خاطر بسپارید. با توجه به واژه نامه اصطلاحات سئو، «NoFollow ویژگی ای است که مدیران وب سایت می توانند هنگام پیوند دادن به یک وب سایت از آن استفاده کنند که به موتورهای جستجو می گوید اساساً پیوند را نادیده بگیرند. شبکه های اجتماعی به دلیل استفاده از لینک های NoFollow هنگام لینک دادن به وب سایت های خارجی چندان کاربردی نیستند. پیوندهای بدون ویژگی NoFollow به عنوان DoFollow شناخته می شوند.

لینک بیلدینگ محبوب ترین تکنیک بازاریابی اینترنتی است که توسط متخصصان در سراسر جهان به کار گرفته شده است که نتایج مطلوبی را نیز در پی دارد.

پیوندها به عنوان رای یا تشویق برای وب سایت شما ترجمه می شوند، یعنی قدردانی کلی از برند شما. همین تلاش برای ایجاد لینک به ظهور چیزی که امروزه به عنوان سئو کلاه سیاه معروف است کمک کرده است. گاهی اوقات، مردم به قدری از جمع آوری پیوند ها ناامید می شوند که شروع به استفاده از روش های ناسالم می کنند. امضای انجمن، ثبت نام وب سایت خود در فهرست راهنمای محتوا، طرح های تبادل لینک، شبکه های پیوند، فهرست راهنما های وبلاگ، لینک نظرات، دایرکتوری های مقاله و غیره.

مواردی وجود دارد که یک دامنه ارجاع دهنده، از این رو یک لینک، ارزشمند می کند، و اینها عبارتند از: محبوبیت، تطابق موضوع بین دو دامنه که با یک پیوند مرتبط است (آیا پیوند مرتبط است؟)، متن لینک، تازگی پیوند، قابلیت اعتماد وب سایت ، اعتبار دامنه (DA) و یا اعتبار صفحه (PA). بنابراین، توجه داشته باشید که به چه کسی لینک می دهید و چگونه این کار را انجام می دهید.

سه نوع لینک اصلی وب وجود دارد:

پیوندهای طبیعی (natural links): کاربر/مشتری/خواننده محتوای صفحه شما را می شناسد و دید مثبتی نسبت به خدمات شما دارد و به عنوان نشانه اعتماد، قدردانی و تایید به کسب و کار شما لینک می دهد.

ایجاد لینک به صورت دستی (manually build links): از طریق تلاش های لینک سازی مستقیم به دست می آید. به طور واضح از مشتریان بخواهید به محصول شما لینک دهند، یا از استفاده از افراد تأثیرگذار برای به اشتراک گذاشتن محتوای شما؛

پیوندهای خودساخته (self-created links): هنگام ارسال پیوند وب سایت خود در نظرات با نام امضای نظر، یا در فهرست های وب، انجمن ها، بیانیه های مطبوعاتی و غیره (اکثر آنها در دسته سئوی کلاه سیاه قرار می گیرند)

عاقلانه ترین گزینه تمرین لینک سازی طبیعی است. بهترین راه برای انجام این کار این است که محتوای خود را شایسته پیوندها آماده کنید و پیوندها به طور طبیعی ایجاد می شوند. وبلاگ نویسی مهمان نیز ایده خوبی است، اما مراقب باشید که وب سایت خود را بیش از حد به هم پیوند ندهید.

لینک بیلدینگ باید در مورد کیفیت باشد نه کمیت. بسیاری از بازاریابان دیجیتال یا کسب و کارها تمایل دارند آن را فراموش کنند. به دنبال لینک های با کیفیت بالا بروید. اما اجازه ندهید که شما را از پیوند دادن و دریافت لینک از برندها و حرفه ای های کوچکتر یا جوان تر باز دارد، تا زمانی که دامنه ها معتبر هستند و به جایگاه شما مرتبط هستند، می توانید از آنها استفاده کنید. کیفیت، متن و کلمات کلیدی مناسب، و موارد دیگری که در سئو اهمیت دارند.

با لینک سازی های نامعتبر و غیرفعال آشنا شوید. اگر مواردی در سایتتان وجود دارند، آن صفحات را احیا کنید یا یک صفحه 404 فوق العاده با پیوندهایی به صفحات داخلی دیگر ایجاد کنید. همچنین، هر زمان که پروفایل پیوند خود را تجزیه و تحلیل می کنید، وب سایت خود را برای پیوندهای مضر بررسی کنید، . همچنین انکر تکست (متن دارای لینک) ها را بررسی کنید. اغلب اوقات اتفاق می افتد که خیلی به موضوع صفحه شما مرتبط نیستند و به راحتی می توانند گوگل را در اعتبارسنجی  محتوای شما گمراه کنند. انکر تکست ها (Anchor Text) واقعاً مهم هستند و آنها نشانگر واضحی از رابطه بین صفحه شما و صفحه پیوند شده هستند.

محتوای موجود را دوباره بهینه کنید

ساده ترین راه برای افزایش ترافیک ارگانیک، بهینه سازی مجدد محتوای موجود در وب سایت خود که کارایی ندارد است. محتوای غیر منفعل دقیقاً همان چیزی است که باید ویرایش شود. محتوایی که ترافیکی را که انتظار داشتید دریافت نمی کند. این محتوایی است که شما و تیمتان زمان و تلاش خود را برای ایجاد آن صرف کرده اید، اما نتیجه ای به دست نمی آورد.

گوگل آنالیتیکس به شما اجازه می دهد تا ترافیک دریافتی هر صفحه در وب سایت خود را ببینید و حتی می توانید دوره های زمانی مختلف را با هم مقایسه کنید. صفحات وب سایت خود را مرور کنید و تعدادی از محتوای برتر خود را انتخاب کنید که ترافیکی را که شایسته آن هستند دریافت نمی کنند. چگونه می توانید این محتویات را دوباره بهینه سازی کنید تا مطمئن شوید که به روز هستند و بهترین تجربه ممکن را برای کاربر ارائه می دهند. برای مثال، بخش های جدیدی از محتوا را با اطلاعات به روز اضافه کنید. بخش های محتوای موجود را با کلمات کلیدی جدید جایگزین کنید. با قرار دادن زیرعنوان های H2 و H3 خوانایی قطعات را آسان تر کنید. متن جایگزین تصویر را با توضیحات جدید به روز کنید.

رسانه های اجتماعی

بیش از 90 درصد از مصرف کنندگان دیجیتال در پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند. رسانه های اجتماعی به عنوان یک پارامتر رتبه بندی رسمی برای اهداف سئو در نظر گرفته نمی شوند، اما گوگل ارزش رسانه های اجتماعی را درک کرده است. شبکه های اجتماعی به طور فزاینده ای به عنوان موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می گیرند و کاربران بیشتری به دنبال یافتن پاسخ سوالات خود هستند. رسانه‌های اجتماعی ترافیک بیشتری نسبت به ترافیک ارگانیک ایجاد می‌کنند، اما به این معنا نیست که جایگزین SEO شوند.

اشتراک گذاری ها و لایک ها عصای جادویی پلت فرم رسانه های اجتماعی هستند. آنها باعث می شوند تجارت شما افزایش یابد. هر زمان که محتوای جدید و جذابی به اشتراک گذاشته می شود، مشترکین، طرفداران و سرنخ های جدیدی دریافت می کنید. برای به دست آوردن لینک های بیشتر از رسانه های اجتماعی، اعتبار شخصی و برند خود را با کانال های مرتبط ایجاد کنید.

تجزیه و تحلیل رقبا را جدی بگیرید

در سئو، تجزیه و تحلیل رقبا ابزار عالی هستند. شما می خواهید بهترین محتوا را برای مخاطبان خود ایجاد کنید، اما همیشه راه روشنی برای انجام این کار وجود ندارد. پس ایده خوبی است که رقابت را بررسی کنید و ببینید آنها در حال انجام چه کاری هستند. چه نوع محتوایی ایجاد می کنند؟ چه موضوعاتی را پوشش می دهند؟ آیا می توانید منبع بهتر و ارزشمندتری در مقایسه با آنها ایجاد کنید؟ با نگاهی به رقابت خود، خواهید دید که دقیقاً چه کاری باید انجام دهید تا رقبا را شکست دهید. و همچنین معیاری خواهید داشت که می توانید از آن برای سنجش میزان موفقیت محتوای خود استفاده کنید.

رقابت شما می تواند بینش ارزشمندی را ارائه دهد و ابزاری عالی برای تحقیق باشد، اما مهم است که مطمئن شوید هر محتوایی که پس از انجام این تحقیق ایجاد می کنید کاملا منحصر به فرد است. موتورهای جستجو مانند گوگل در واقع می توانند محتوای تکراری را پیدا کنند – و اگر آن را در وب سایت شما پیدا کنند، برای آن جریمه خواهید شد!

هرچه بیشتر در مورد استراتژی سئوی رقبای خود بدانید، سایت شما می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

وقتی زمان می گذارید تا بفهمید چه چیزی برای وب سایت هایی که در SERP با آنها رقابت می کنید کار می کند، می توانید تجزیه و تحلیل خود را به سطح بعدی ببرید و قبل از استفاده از این بینش برای آگاهی دادن به رویکرد خود، درک کنید که چرا این رویکرد می تواند مفید باشد.

یک نقطه شروع موثر این است که صفحات رقبای خود را با بهترین عملکرد پیدا کنید تا بتوانید تصویری از جایی که ترافیک ارگانیک آنها از کجا می آید و از چه چیزی هدایت می شود، ایجاد کنید.

ابزار های مختلفی برای پیدا کردن صفحاتی که بیشترین ترافیک را به وب سایت های رقیب هدایت می کنند، وجود دارد. شما باید این بینش را به سطح بعدی ببرید تا بفهمید چرا این صفحات کار می کنند و چگونه می توانید استراتژی ایجاد کنید که بخشی از این ترافیک را شامل شود.

این روش را به عنوان تحلیل فرصت یا میان بری در نظر بگیرید تا بفهمید بیشترین بازده در کجا می تواند بر اساس فعالیت رقیب باشد.

این روند به این دلیل مفید عمل می کند که به شما کمک می کند تا مناطق بالقوه را برای تمرکز تلاش های خود در سطح محتوا، به جای تمرکز فقط بر روی کلمه کلیدی خاص، تعیین کنید. این تمرین همچنین می تواند به شما کمک کند تا وب سایت های دیگری را نیز پیدا کنید که با وب سایت شما رقابت می کنند، که احتمالاً آن ها را رقیب نمی دانستید.

ایجاد اعتماد

سئوی خارج از سایت شامل اعتماد نیز می شود. به هر حال، اعتماد از طریق رسانه های اجتماعی و رای مشتریان به دست می آید. شفافیت یکی از مهمترین عوامل ایجاد اعتماد است. سعی نکنید بینندگان خود را با عناوین جذاب و محتوای بی کیفیت فریب دهید، در عوض اطلاعات مرتبط را ارائه دهید. این بهترین رویکرد برای افزایش ترافیک ارگانیک است.

SSL (لایه سوکت های امن) یک ویژگی امنیتی است که از تعامل کاربر وب سایت شما محافظت می کند. این نوع اتصال تضمین می کند که اطلاعات ارسال شده بین وب سرور و مرورگرها خصوصی و ایمن باقی می مانند. هنگام وارد کردن داده های خصوصی مانند شماره کارت اعتباری، نام کاربری و رمز عبور یا هر اطلاعات حساس دیگری، اگر کاربران معتقدند داده های آنها توسط این پیوند رمزگذاری شده محافظت می شود، به احتمال زیاد به یک وب سایت اعتماد می کنند. به دست آوردن ارزیابی های شرکت یکی از تکنیک های ایجاد و آزمایش اعتماد کاربران شما است. با درخواست از مشتریان فعلی خود شروع کنید تا به منطقه رتبه بندی شما نگاه کنند و نظر بدهند. بسیار مهم است که توضیح دهید چگونه و چرا به بازخورد آنها در مورد خدمات خود نیاز دارید، که باید به طور آشکار بیان و ارسال شود. هرچه تعداد مشتریان شما بیشتر باشد، باید نظرات بیشتری دریافت کنید.

وبلاگ نویسی به صورت منظم

آیا می دانستید که وبلاگ نویسی می تواند بر سئوی شما تأثیر بگذارد؟ باور کنید یا نه، وبلاگ نویسی فقط تولید محتوا برای مخاطبان شما نیست. در واقع، گوگل محتوای تازه و مرتبط را دوست دارد – به خصوص زمانی که کلمات کلیدی در آن گنجانده شده باشد. با این حال، محتوای شما باید ابتدا با ارائه محتوای مفید و آموزنده، نیازهای مخاطبان را برآورده کند و در مرحله دوم کلمات کلیدی مرتبط را برای گوگل درج کند.

اگر وب سایت شما برای سال ها ثابت مانده است، مهم تر است که به وبلاگ خود توجه کرده و مرتباً آن را به روز کنید. وبلاگ نویسی به شما این امکان را می دهد که کسب و کار خود را به عنوان یک رهبر فکری تثبیت کنید، بازدیدکنندگان را به سرنخ های جدید تبدیل کنید و محتوای جدید و جالبی را در اختیار گوگل قرار دهید تا ایندکس شود که می تواند رتبه وب سایت شما را بهبود بخشد. برای اینکه وبلاگ شما واقعاً موفق باشد، باید یک استراتژی محتوای سئو ایجاد کنید که شامل موضوعات مرتبط با سؤالات، نیازها و نکات مورد پسند مخاطب شما باشد.

اینجاست که تحقیق در مورد موضوع و کلمه کلیدی نقش مهمی ایفا می کند. می توانید پرس و جوهایی را در Google تایپ کنید و به جستجوهای مرتبط با (Related Search) جستجوی خود و کادر People also Ask نگاه کنید. چگونه می توانید در یک پست وبلاگ به آنها پاسخ دهید؟

برای کلمات کلیدی، می توانید از ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید. یک ابزار خوب برای تحقیق کلمات کلیدی به شما پیشنهادات مفیدی برای کلمات کلیدی، حجم جستجو برای هر کلمه کلیدی، امتیازهایی برای رتبه بندی یک کلمه کلیدی و تعداد کلیک هایی که می توانید برای هر پیشنهاد کلمه کلیدی پیش بینی کنید، می دهد.

هنگامی که فهرستی از کلمات کلیدی را تهیه کردید، وقت آن است که آنها را بر اساس نقاط قوت یا شخصیت خریدار خود دسته بندی کنید و یک تقویم محتوا ایجاد کنید.

پست های وبلاگ را دوباره به صورت ویدئو ایجاد کنید

ویدئو به طور قابل ملاحظه ای نوع محتوای مورد علاقه کاربران است. بنابراین، با تبدیل پست وبلاگ خود به یک ویدیو، شانس بیشتری برای دستیابی به مخاطبان بیشتر دارید.

تحقیقات نشان می دهد که ناشرانی که از محتوای ویدیویی در وب سایت های خود استفاده می کنند، ۴۱ درصد ترافیک بیشتری از جستجو نسبت به ناشرانی که فقط به محتوای نوشتاری تکیه می کنند، دریافت می کنند. علاوه بر این، ویدیو مسئول افزایش 157 درصدی ترافیک ارگانیک از SERP است.

ارسال پست های مهمان

پست مهمان یک راه عالی برای افزایش ترافیک به وب سایت شما، ساختن برند خود و به دست آوردن لینک های عالی به محتوای خود در وب سایت شما است. این فرآیند را می توان به صورت زیر تقسیم کرد:

یافتن وبلاگ ها: این بخش به طرز فریبنده ای آسان است. تنها کاری که برای یافتن وبلاگ هایی که می خواهید برای آن ها بنویسید باید انجام دهید این است که یک جستجوی ساده در مورد کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید یا مرتبط با صنعت شما هستند انجام دهید.

طرح خود را بسازید: اکنون که چند وبلاگ هدف پیدا کرده اید، زمان آن رسیده است که طرح خود را بسازید. مهمترین چیز در اینجا این است که اطمینان حاصل کنید که موضوع پستی که می خواهید مطرح کنید با مخاطبان وبلاگ هدف مرتبط است و محتوایی است که آنها به آن علاقه مند خواهند شد.

واکنش گرا بودن سایت

67.1 درصد از جمعیت جهان از دستگاه های تلفن همراه برای دسترسی به محصولات و خدمات در اینترنت استفاده می کنند. با چنین جمعیت بالایی، وب سایت شما باید برای بهبود ترافیک ارگانیک پاسخگوی تلفن همراه نیز باشد.

یک وب سایت سازگار با موبایل به راحتی توسط کاربران با استفاده از اندازه های مختلف صفحه نمایش قابل مشاهده است. با همه گیری کووید 19، تجارت الکترونیک فروش آنلاین را افزایش داده است.

تجارت الکترونیک موبایلی در حال افزایش بوده و 72.9 درصد از فروش تجارت الکترونیک در سطح جهان را به خود اختصاص داده است. می توانید با استفاده از ابزار رایگان گوگل تست کنید که آیا وب سایت شما برای موبایل واکنش گرا است یا خیر.

 

نکات بالا ثابت شده است که ترافیک ارگانیک شما را افزایش می دهد و استراتژی SEO شما را برای سال 2022 بهبود می بخشد. اما توجه داشته باشید، سئو یک فرآیند است و شما بلافاصله نتایج را نخواهید دید. در حالی که اجرای یک نکته ممکن است شما را راه دوری نبرد، با اجرای همه موارد، قطعاً تفاوت را خواهید دید.

در صورتیکه تمایل داشتید سایت را بهبود بخشید، می توانید از تیم تخصصی شرکت دارکوب در روند بهینه سازی سایت خود راهنمایی بخواهید. همچنین می توانید در دوره های آموزش سئو نیز که از سوی آموزشگاه این شرکت برگزار می شود شرکت نمایید.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته