افزایش استفاده از اسمارت فون ها، امروز بر هیچکس پوشیده نیست. کاربران ترجیح می دهند به جای نشستن پشت میز و استفاده از لپتاپ، با تلفن همراه خود به دنبال سرویسها و کالاهای مورد نظرشان بگردند.
مهم نیست کاربران شما با چه دستگاهی و چه اندازه صفحه نمایشی به مشاهده سایت شما می پردازند، سایت طوری طراحی شده که کاربران موبایلی شما بتواند به راحتی از تمام امکانات سایت با زیبایی هرچه تمام تر استفاده کنند. ( وب سایت در تمامی دستگاه ها به شکل مناسب و بدون نیاز به زوم کردن نمایش داده شود). کیفیت واکنشگرایی این قالب ها به قدری بالاست که تمام وب مستران سایت های نیازمندی، آن را تحسین کردند و به جرات میتوان گفت با این قابلیت سایت شما، اپلیکشن موبایل کسب و کار شما نیز هست.
در سال های اخیر نیاز مردم به اینترنت و وب سایت ها افزایش قابل توجهی داشته است. این امر سبب می شود مشاغل مختلف برای کسب در آمد بیشتر به فکر راه اندازی وب سایت باشند. همچنین با توسعه و پیشرفت اینترنت کسب و کار های جدیدی در این بستر به وجود آمده اند. این مشاغل به صورت مجازی توانسته اند در آمد زیادی کسب کنند. فقط با کمی خلاقیت و نوآوری می توان در بستر اینترنت وب سایتی متفاوت به وجود آورد.
اهمیت یک وب سایت با طراحی خوب برای یک شرکت حرفه ای قابل اغراق نیست. در چشم انداز دیجیتال امروزی، داشتن یک وب سایت حرفه ای و موثر برای کسب و کارهای کوچک برای رقابت موفقیت آمیز و دستیابی به مخاطبان هدف ضروری است. با طراحی وب سایت مناسب، کسب و کارهای کوچک می توانند به طور موثر مشتریان فعلی را جذب کنند و در عین حال مشتریان جدید را جذب کنند، شناخت برند را تقویت کنند و فروش را افزایش دهند.
بخش اول مقاله > طراحی سایت چیست؟
مدت زیادی از زمان خلق اینترنت نمی گذرد، آن زمان هیچ کس فکر نمی کرد که اینترنت تا این حد گسترده شود. امروزه مردم اینترنت را دنیایی از وب سایت ها می دانند. اولین وب سایت در سال 1991 طراحی شد. هدف از طراحی این سایت یک صفحه برای ایجاد پیوندی به ایمیل بود. از آن زمان تا به امروز شکل و نحوه طراحی سایت ها کمی تغییر کرده است.
بسیاری از کسب و کارها در سال های اخیر تصمیم به طراحی فروشگاه آنلاین گرفته اند. در واقع خرید آنلاین یکی از محبوب ترین دلایل استفاده مردم از اینترنت است. در سال 2019، گزارشات حاکی از آن است که فروش آنلاین خرده فروشی در سراسر جهان به 3.53 تریلیون دلار رسیده است و پیش بینی می شود که درآمد خرده فروشی آنلاین در سال 2022 به 6.54 تریلیون دلار افزایش یابد. راحتی بزرگترین مزیت خرید اینترنتی است. هیچ صفی برای منتظر ماندن یا فروشنده مزاحمی برای کمک به خرید شما وجود ندارد و می توانید در عرض چند دقیقه خرید خود را انجام دهید.
در طول چند دهه گذشته یا بیشتر، پلتفرم های تجارت الکترونیک یا فروش آنلاین به آرامی وارد زندگی روزمره ما شده اند. این روزها، غول های آنلاین مانند آمازون و علی بابا و حتی دیجی کالا به دلیل معاملات عالی و گزینه های خرید آسان خود شناخته می شوند و از بهترین طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به شمار می روند.
چیزهای زیادی در این دوران قابل توجه اتفاق افتاده است که دنیای امروزی را شکل می دهد. به اطراف خود نگاه کنید و ببینید که چگونه همه چیز در دسترس شماست. همه چیز فقط با یک کلیک فاصله دارد! آیا نیاز به رزرو هتل دارید؟ آیا می خواهید یک میز در رستوران رزرو کنید؟ آیا می خواهید بدون ارسال چک حقوق کارمندان خود را پرداخت کنید؟ همه چیز آنلاین است و امکانات، بی پایان است. یکی از کارهای هیجان انگیزی که اکنون می توانیم انجام دهیم تجارت الکترونیک و طراحی فروشگاه اینترنتی است.
در این عصر، تکنولوژی هر جنبه ای از زندگی ما را دگرگون کرده است. سیستم آموزشی هم مانند سایر موارد روز به روز با تغییراتی مواجه شده است. آموزش یکی از مهم ترین بخش های رشد در زندگی ما است. تکنولوژی نیز آن را دست خوش تغییرات بسیاری کرده است. به همین دلیل، روش یادگیری به شدت متحول شده است.
وقتی جریان محتوای صفحه رو کنترل کنید و اونو بهبود ببخشید میتونید سئوی وب سایتتونو بهتر کنید. برای اینکه بتونید بیشترین بهره رو از این موقعیت ببرید این مقاله رو از دارکوب مطالعه کنید تا با اهدافی که باید در این کار پیش بگیرید آشنا بشید و جواب سوالاتتونو بگیرید.
برای کسانی که قصد راهاندازی وب سایت دارند، یکی از سریعترین و کارآمدترین راهها خرید قالب سایت است. در مقابل ساخت سایت حرفه ای که نیاز به مهارت و زمان بیشتری دارد، در کمترین زمان ممکن میتوانید وب سایت مورد نیاز خود را از طریق خرید قالب راه اندازی کنید. صرفهجویی در زمان و هزینه، اولین مزیت خرید قالب وردپرس است. اما در کنار مزیتها، خرید قالب سایت معایبی نیز دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
چه روزهای آخر سال باشد و چه به تازگی شروع شده باشد، هر روزی از سال که باشد زمان خوبی برای فکر کردن به تعیین بودجه بازاریابی اینترنتی برای سال آینده است. هرکسی که پا به دنیای دیجیتال مارکتینگ گذاشته باشد با این چالش درگیر است که چطور می تواند از بودجه خود نهایت استفاده را ببرد و در عین حال به کمک بازاریابی موتورهای جستجو به مخاطب های هدف خود، سرنخ های باکیفیتی بدهد. اما چقدر باید هزینه کنید و کجا باید این بودجه را خرج کنید؟ خوشبختانه، چند دستورالعمل های امتحان شده و واقعی وجود دارد که به شما کمک کند بودجه بازاریابی مناسب و پربازدهی را برای کسب و کار خود تعیین کنید.
استفاده از قالب وب سایت یک روش هوشمندانه برای ساخت وب سایت است. از این طریق میتوانید وب سایتهای کاملاً حرفهای را بر اساس اهداف و کسب و کار خود ایجاد کنید. گستردگی در قالب وب سایت بسیار زیاد است، به جای زمان گذاشتن برای کدنویسی و طراحی وب سایت، میتوان به راحتی از آنها استفاده کرد. حتی میتوانید قالب وب سایت را نیز تغییر دهید تا بازدید بیشتری دریافت کنید. طراحی سایت، سئو و رتبه گوگل ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند، اگر میخواهید سایت شما در رتبهبندی گوگل، بیشترین امتیازها را به دست آورد باید موارد سئو داخلی سایت و سئو خارجی سایت را در نظر بگیرید. اگر در قالب سایت همه موارد رعایت شده باشد، به معنای توجه به سئو است. در ادامه این ارتباط را بیشتر توضیح خواهیم داد.
اگر در تلاش برای به اشتراک گذاشتن کلمه در مورد سرمایه گذاری تجاری جدید خود هستید، تنها نیستید. مانند شما، بسیاری از صاحبان کسب و کار در ابتدا برای به دست آوردن مشتریان تلاش می کنند. متعادل کردن هزینه، نگهداری و نتایج یک کمپین بازاریابی آسان نیست. بیشتر اوقات، راه حل این مشکل یکی از دو استراتژی بازاریابی است: بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا کمپین پرداخت به ازای کلیک (PPC). اما کدام روش برای شما مناسب است؟
با ظهور هوش مصنوعی (AI)، فرآیند لینک سازی حتی کارآمدتر و موثرتر شده است. ساخت لینک یکی از جنبه های ضروری بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است که می تواند به بهبود ترافیک وب سایت و رتبه بندی موتورهای جستجو کمک کند. اما معرفی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین و ابزارهای نوآورانه مانند ChatGPT چشم انداز سئو را حتی گسترده تر می کند.
در ادامه گزیده ای از درس طراحی وب سایت دانشگاه های خارج از کشوره. تو این درس دانشجوها درباره مراحل تحقیق و برنامه ریزی برای کسب اطلاعات از پروسه طراحی و ابزارهای مدیریت پروژه و تکنیکهای تسهیل مدیریت کار آموزش داده میشن. در انتهای مقاله شما دیگه باید بتونید خودتون یه وب سایت راه بندازید، بازدیدکننده جذب کنید و اونها رو به مشتری هاتون تبدیل کنید.
چشماتونو باز کنید ٬ شاید حتی جلو بردن کار و تجارتتون به خودی خود سخت باشه ولی تو دنیایی که آدما قبل از خرید کردن از گوگل یا موتورهای جستجوی گوناگون کمک می گیرن باید به فکر داشتن بهترین وب سایت باشید. برای اینکه تجارت شما پیشرفت کنه نیاز دارید صداتون شنیده بشه ٬ برند تون دیده بشه و به اهدافتون برسید. چشم دریچه ای برای رسیدن به قلب و روحه ٬ وب سایت هم دریچه ای برای رسیدن به تجارتی موفق و پرسوده و طراحی وب سایت برای این دوره امری ضروریه.
وب سایت افراد رو از خدمات یا محصولاتی که ارائه می کنید و ضرورت ارتباط با شما آگاه می کنه. داشتن وب سایت به بیشتر شدن مشتری و کاربر های شما کمک می کنه ٬ فرصتی برای تبلیغات به شما می ده ٬ اعتماد مشتری های بالقوه رو جلب می کنید و می تونید در سطح جهانی حضور پیدا کنید.
“{کلیدواژه} ما بهترین خدمات {کلیدواژه} است که شرکتهای {کلیدواژه} عرضه میکنند…” هیچ وقت نباید نوشته هاتون این شکلی باشند. باید سعی کنید محتوای سایتتونو طوری بنویسید که علاوه بر سازگار بودن با سئو، مشتری ها رو هم متقاعد کنه.
ولی من خودم با این طرز فکر مخالفم.
این روز ها که در شهرها بزرگ ازدیاد جمعیت است مردم ساعت ها در ترافیک بسر می برند و وقت زیادی از آنها تلف می شود. جدا از وقت زیاد ، ترافیک باعث سردرگمی و ناراحتی های عصبی می شود. به همین دلیل مردم ترجیح می دهند کالای مورد نیاز خود را از نزدیک ترین مکان ها خریداری کنند و امکان دارد این کالا ها را با قیمتی بسیار بیشتر تهیه کنند.
اگر از ثبت مکان در گوگل مپ و اسنپ اطلاعاتی ندارید، در ادامه توضیح خواهیم داد. یک نقشه که بر روی آن کسب و کار شما ثبت شده است، میتواند به کاربر کمک کند تا بدون اتلاف وقت شما را بر روی نقشه پیدا و به شما دسترسی پیدا کند. در دورانی که زمان بسیار اهمیت دارد، رفتن از یک خیابان به خیابان دیگر، برای پیدا کردن محل مورد نظر چندان خوشایند نخواهد بود. فناوری در اینجا نیز قدرت خود را نشان میدهد تا با ثبت محل کسب و کار خود بر روی نقشه، بتوانید کسانی که به کسب و کار شما نیاز دارند را بهتر راهنمایی کنید. زمانی که کسب و کار خود را بر روی نقشههای مسیریابی ثبت میکنید، این اطمینان به کاربر داده میشود، تا به راحتی شما را پیدا میکند. ثبت بر روی نقشههای مسیریابی به معنای حضور قوی شما در بازار و صحنه رقابت است. بنابراین هرگز اهمیت ثبت کسب و کار خود را بر روی نقشههای مسیریابی نادیده نگیرید. دسترسی آسان به کسب و کار شما، ایجاد حس اعتماد در کاربران از مهمترین مزیتهای ثبت کسب و کار بر روی نقشههای مسیریابی است. بنابراین این استراتژی بازاریابی اینترنتی را از دست ندهید.
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی، یکی از روشهای موثر در موفقیت کسب و کارها است. با تلفن همراه، لپ تاپ و هر رسانه دیجیتال دیگری که به اینترنت متصل شوید میتوانید تبلیغات خود را به طور گسترده در بسترهای مختلف انجام دهید. در کنار لینکدین مارکتینگ و اینستاگرام مارکتینگ، فیسبوک نیز یکی از بسترهای مهم است که توانسته با در اختیار داشتن میلیاردها کاربر، در موفقیت کسب و کارها پیشتاز باشد.
اگر به ساخت فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین شاپ فکر می کنید، قبل از طراحی سایت فروشگاهی باید بدانید بهترین کالا برای فروش اینترنتی چیست؟ سپس می توانید بودجه مورد نیاز برای خرید بیشترین کالای مورد نیاز مردم را محاسبه کنید. یکی از مهمترین عوامل موفقیت در بازاریابی اینترنتی، شناخت کالاهای با حاشیه سود بالا و عرضه آنها در دیجیتال مارکتینگ است. بهتر است اجناس پرفروش برای دستفروشی و محصولاتی که به عنوان پر فروش ترین محصولات دیجی کالا هستند را با یکدیگر مقایسه کنید و با تمرکز بر نتایج به دست آمده فعالیت خود را شروع کنید.