طراحی سایت مهدکودک و دبستان با کمترین هزینه

نوشته شده توسط دارکوب

در این دوران نوآورانه و رو به رشد و خلاق، صاحبان مشاغل به مزایای بزرگ طراحی وب سایت برای تجارت و کسب و کارشان پی برده اند. هدف شما به عنوان صاحب کسب و کار چیست؟ آیا فروش بیشتری می خواهید؟ آیا سود بیشتری می خواهید؟ آیا می خواهید مشتریانتان فراتر از محدوده جغرافیایی اطرافتان باشد؟ اگر علاقه دارید که جواب این سوالات را بیابید به خواندن مقاله ادامه دهید.

اگر پاسخ شما به این سه سوال مثبت است، کسب و کار شما به یک وب سایت نیاز دارد. امروزه طراحی وب سایت یکی از مهمترین موارد در آغاز یک کسب و کار یا گسترش دادن آن است.

صرف نظر از کسب و کار شما، حتی اگر یک تجارتتان به صورت سنتی کار می کند، مطمئن شوید که حضور آنلاین دارید. بیش از 97 درصد از کاربران یا مشتریان قبل از خرید محصول، خدمات یا شرکتی را که قصد دارند از آن خدمات یا محصول دریافت کنند، به صورت آنلاین آن را جستجو می کنند. شما می توانید از این افراد بهره ببرید. آنها مشتریان بالقوه شما هستند. مشتری بعدی شما فقط یک کلیک با شما فاصله دارد اگر بتوانید گامی جسورانه و موثر برای طراحی وب سایت برای کسب و کار خود بردارید.

در عصر دیجیتال امروز طراحی سایت برای هر شغلی با هر زمینه کاری حائز اهمیت است. کسب و کار مهدکودک و دبستان نیز از این قاعده مستثنی نیست. شاید بتوان گفت که حتی نسبت به سایر مشاغل از اهمیت بالاتری نیز برخوردار است. زیرا والدین برای آموزش و تربیت فرزندان خود وسواس ها و سلیقه های مختلفی دارند و با دقت زیادی در پی یافتن مراکز آموزشی مناسب برای آنها هستند.

یکی از آسانترین راه هایی که میتوانید از آن به نفع کسب و کار مهدکودک یا دبستان خود استفاده کنید، قطعاً طراحی وب سایت است. با این روند یک بستر جذاب برای والدین فراهم می کنید که از تخصص، برنامه ریزی های آموزشی و امکانات آموزشی شما مطلع شده و علاقه خود را برای شرکت فرزندانشان در آنها نشان دهند.

سرمایه گذاری در طراحی سایت

آغاز طراحی سایت برای مهدکودک و دبستان با کمترین هزینه می تواند بازخورد بسیار زیادی برایتان به همراه داشته باشد. با هدف ایجاد سایتی با جذابیت ظاهری مناسب، یک محیط یادگیری مجازی ایجاد می شود که کنجکاوی، خلاقیت و علاقه به آموزش را در دانش آموزان تقویت می کند.

طراحی سایت مهدکودک و دبستان اولین نقطه ارتباطی شما و والدین است که به دنبال اطلاعات در مورد مجموعه شما هستند. یک طراحی جذاب و کاربر پسند تاثیر مستقیم و فوری را ایجاد کرده و تعهد شما را منتقل می کند.

امکان نمایش برنامه های درسی و آموزشی، امکانات فیزیکی مهدکودک یا دبستان از دیگر مواردی است که می تواند به والدین کمک کند بدون مراجعه حضوری از مکان شما دیدن کنند.

برای طراحی سایت مهدکودک می گزینه های زیادی در اختیار دارید. می توانید همانند طراحی سایت شرکتی تنها به ارائه تاریخچه مهد یا دبستان، اطلاع رسانی درباره برنامه های درسی، معرفی کادر آموزشی، فعالیت های و خدماتی که ارائه می دهید، اخبار ورویدادهای مدرسه و… بسنده کنید. در این صورت می توانید از قالب های آماده هم به صورت کدنویسی شده یا به صورت قالب های آماده در سیستم های مدیریت محتوایی همچون وردپرس استفاده کنید. استفاده از قالب آماده می تواند در آماده سازی سریعتر آن موثر باشد.

نوع دیگری از طراحی سایت که می توانید انتخاب کنید طراحی سایت آموزشی است که به ارائه منابع آموزشی متفاوت برای دانش آموزان در قالب ویدئو یا تصاویر می پردازد. امکان برقراری ارتباط با دانشجویان و والدین به صورت مستقیم وجود دارد که می تواند بسیاری از دغدغه های کادر آموزشی و والدین بکاهد.

طراحی وب سایت فروشگاهی برای مهدکودک و دبستان نمونه دیگری است که می تواند به پیشبرد اهداف شما در قالب مهد کودک یا دبستان کمک کند. برای مثال می توان به ارائه محصولات مربوط به کودکان در قالب فروش لوازم آموزشی و کتب، لباس مدرسه، اسباب بازی های فکری و سایر موارد اشاره کرد.

انتخاب نوع سایت برای مهدکودک و دبستان به هزینه طراحی سایت که توسط شما در نظر گرفته شده، زمان و هدفتان بستگی خواهد داشت.

تمامی موارد گفته شده در مجموعه دارکوب به صورت اختصصی در قالب پکیج های مختلف ارائه می شود که می توان به استفاده از فروشگاه قالب، طراحی اختصاصی فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی جهت معرفی اشاره کرد. تخصص دارکوب طراحی سایت ارزان بوده در کلیه روش های طراحی اعمال می شود. طراحی قالب سایت از پایه توسط برنامه نویسان مجموعه انجام می گیرد.

اهمیت طراحی سایت برای مشاغل

زمانی که تصمیم می گیرید یک وب سایت برای کسب و کار خود طراحی کنید، لازم است بدانید که چه چیزی برای شما مفید است. مزایای طراحی وب سایت برای کسب و کار بی شمار است و زمانی که شما وب سایت ندارید، از چرخه توجه مشتریان خذف خواهید شد.

  • ایجاد اولین برداشت در کاربران

هنگامی که مخاطبان شما از وب سایت شما بازدید می کنند، اولین تصور آنها را از کسب و کار شما به آنها داده می شود. آنها در عرض چند ثانیه درباره کسب و کار شما قضاوت خواهند کرد. در این چند ثانیه اول، شما می توانید تاثیر مثبتی روی مخاطبان خود بگذارید.

اگر وب سایت شما غیرحرفه ای یا قدیمی به نظر برسد، مخاطبان شما بلافاصله تصور منفی از کسب و کار شما خواهند داشت. آنها وب سایت شما را جذاب نمی بینند، در نتیجه آن را ترک می کنند. شما سرنخ ها را از دست خواهید داد زیرا آنها صفحه شما را به صفحه رقیب ترجیح می دهند.

طراحی وب سایت مهم است زیرا بر نحوه درک مخاطب از برند شما تأثیر می گذارد. تأثیری که روی آنها می گذارید می تواند آنها را وادار کند که در صفحه شما باقی بمانند و در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب کنند یا صفحه شما را ترک کنند و به یک رقیب روی بیاورند. یک طراحی وب حرفه ای به شما کمک می کند تا کاربران خود را در سایت خود نگه دارید.

بسیاری از عناصر و شیوه های طراحی وب بر نحوه انتشار محتوا در وب سایت خود تأثیر می گذارد، که به نوبه خود بر نحوه کاووش و فهرست بندی وب سایت شما توسط ربات های موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که بهترین شرکت های طراحی وب سایت، سئو را نیز با خدمات خود همراه می کنند.

جدای از نحوه انتشار محتوا در وب سایت شما، برخی از عناصر طراحی وب می توانند مستقیماً روی سئو تأثیر بگذارند. درک طراحی وب اگر با نحوه کار آن آشنا نباشید ممکن است دشوار باشد، اما به بیان ساده، کد سایت شما باید سئو شده باشد.

بهترین راه برای اطمینان از شیوه های مناسب طراحی وب و متعاقباً دیده شدن موتورهای جستجو همکاری با یک شرکت طراحی وب است که شامل خدمات سئو به عنوان بخشی از پکیج طراحی سایت است.

  • ایجاد پیش زمینه برای مشتریان جدید

مردم می توانند با نگاه کردن به وب سایت شما قضاوت کنند که چگونه با آنها رفتار خواهید کرد. طراحی سایت شما به آنها بینشی در مورد نحوه نگاه شما به مخاطبان می دهد. اگر برای طراحی وب سایت خود تلاشی نکنید، مخاطبان شما می دانند که برای کمک به آنها هم تلاش نمی کنید.

وب سایت شما مانند یک نماینده خدمات مشتری است. اگر وب سایت شما واضح، مدرن و جذاب باشد، مخاطبان شما از صفحه شما استقبال بیشتری خواهند کرد. شما این تصور را ایجاد خواهید کرد که برای افراد جدیدی که از وب سایت شما بازدید می کنند، آماده خدمت رسانی بوده و از آنها استقبال می کنید.

از سوی دیگر، یک سایت قدیمی و غیر جذاب باعث می شود کسب و کار شما سرد و دور از انتظار به نظر برسد. مردم نمی خواهند کسب وکاری را بررسی کنند که به اندازه کافی برای آن ها ارزش قائل نیست تا تاثیر اولیه خوبی بر آنها داشته باشد.

طراحی وب خود را به عنوان چهره دیجیتالی کسب و کار خود در نظر بگیرید. اگر کسی وارد مکان فیزیکی شما شود، آیا نمی خواهید که چهره ای دوستانه به او سلام کند و به او احساس خوش آمدگویی بدهد؟ یک طراحی وب به روز و مدرن معادل یک چهره دوستانه است که به بازدیدکنندگان جدید شما خوشامد می گوید.

  • ایجاد اعتماد بین شما و مشتریان

مردم به وب سایت هایی که طراحی ضعیفی دارند اعتماد ندارند. اگر طراحی ضعیف شما را ببینند یا اطلاعات قدیمی به نظر برسد، به سایت شما اعتماد نخواهند کرد. آنها ممکن است سایت شما را به دلیل اینکه طراحی وب به روزی ندارید، مبهم یا غیرمفید بدانند.

از طرف دیگر، یک سایت حرفه ای نشان دهنده اعتماد مخاطبان شماست. آنها به کسب و کار شما اعتماد خواهند کرد و در بررسی بیشتر آن احساس راحتی خواهند کرد.

ایجاد اعتماد در بین مخاطبان بسیار مهم است تا آنها در سایت شما باقی بمانند. وقتی بازدیدکنندگان برای مدت طولانی تری در سایت شما باقی می مانند، فرصت های بیشتری برای کسب و کار خود ایجاد می کنید تا آن را جذب کرده و به مشتری تبدیل کنید.

  • رقبای شما این کار را انجام می دهند

اگر به دلیلی برای اهمیت طراحی وب نیاز دارید، در اینجا یک دلیل بزرگ وجود دارد. رقبای شما در حال حاضر از طراحی وب استفاده می کنند. اگر می خواهید در رقابت با آنها جا نمانید، باید طراحی وب سایت خود را آغاز کنید.

شما می خواهید وب سایت شما از رقبا متمایز باشد. اگر یک وب سایت قدیمی، نامتعارف و بی کیفیت دارید، با اصلا سایتی ندارید، رقیب شما از شما بالاتر خواهد رفت. وب سایت خوب طراحی شده آنها بهتر از وب سایت شما عمل می کند.

طراحی وب سایت شما فرصتی برای شماست تا کسب و کار خود را از رقبا متمایز کنید. هنگامی که با سایر مشاغل رقابت می کنید، معمولاً خدمات مشابه و قیمت گذاری مشابهی دارید. شما به چیزی نیاز دارید که کسب و کار شما را از بقیه متمایز کند.

بعد از طراحی سایت چه باید کرد؟

طراحی وب سایت و داشتن آن با مسئولیت های خاصی همراه است. شما نمی توانید آن را طراحی کنید و به حال خود رها کنید. اگر می خواهید سایت شما موفق باشد، پشتیبانی و نگهداری منظم وب سایت و فعالیت های پست طراحی وب سایت ضروری است.

محتوای با کیفیت، محرک شماره یک در رتبه بندی موتورهای جستجوی شماست و هیچ جایگزینی برای محتوای عالی وجود ندارد. محتوای با کیفیتی که به طور خاص برای کاربر مورد نظر شما ایجاد می شود، ترافیک سایت را افزایش می دهد، که اعتبار و ارتباط سایت شما را بهبود می بخشد. این بخش رابطه مستقیم با سئو سایت (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) دارد. استفاده از افراد متخصص در این راه به کاهش هزینه ها، صرفه جویی در زمان و دریافت مشتریان تازه به صورت دائمی منجر می شود.

اکثریت قریب به اتفاق تجربه های آنلاین با موتور جستجو شروع می شود و تقریباً 75 درصد از کاربران جستجوهای خود را در گوگل آغاز می کنند.

این موضوع را در نظر بگیرید که پنج نتیجه اول در گوگل 67 درصد از کل کلیک ها را به خود اختصاص می دهند و می توانید ایده ای در مورد اینکه چرا بهینه سازی برای موتورهای جستجو بسیار مهم است، دریافت کنید.

تیم تخصصی دارکوب علاوه بر ارائه پکیج ارزان قیمت طراحی سایت، شما را در تولید محتوای با کیفیت و سئو سایت شما همراهی خواهد کرد. استفاده از روش های به روز سئو در نگهداری و پشتیبانی سایتتان مهمترین کاری است که باید از طراحی سایت انجام دهید.

دو نوع پکیج سئو در مجموعه دارکوب ارائه می شون که هر کدام به نوبه خود در پیشبرد سایت شما کارآمد خواند بود. پکیج های سئو به صورت فارسی و انگلیسی و در قالب ابتدایی و عادی ارائه می شوند. خدماتی همچون یک لینک سازی روزانه یا یک روز درمیان، تحقیق و بررسی کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار، اصلاح ساختار صفحات وب طراحی شده، بررسی سرعت و امنیت سایت و بسیاری موارد دیگر در این پکیج ها ارائه می شوند.

از روش های بازاریاببی دیجیتال  وتبلیغات آنلاین استفداه کنید. هیچ میانبری برای ارتقای موثر وب سایت وجود ندارد، به خصوص زمانی که شما محصولات فیزیکی برای فروش به خصوص یک وب سایت فروشگاهی دارید. شرکت هایی که طراحی سایت شرکتی را انجام داده اند نیز می توانند با ایجاد تبلیغات و در نتیجه ایجاد یک صفحه فرود که فرصتی برای تبلیغ وب سایت اکارببران را جذب سایت خود کنند.

طراحی وب سایت شما نقشی حیاتی در موفقیت کمپین بازاریابی آنلاین شما دارد. اگر می خواهید بهترین نتایج را برای کسب وکار خود داشته باشید، باید روی طراحی وب سایتی سرمایه گذاری کنید که مردم را به یادگیری بیشتر درباره کسب وکارتان سوق دهد. مجموعه دارکوب شرکت طراحی سایت با خدمات کامل برای طراحی و سئو سایت است که در طراحی وب سایت سفارشی تخصص دارد. ما اهمیت طراحی وب را می دانیم و می توانیم به شما در ایجاد وب سایتی که دوست دارید کمک کنیم. ما می دانیم که چگونه وب سایت هایی ایجاد کنیم که به مشتریان ما کمک کند تجارت خود را توسعه دهند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته