طراحی سایت برای شخصیت ها

نوشته شده توسط امیر سلامی

یکی از انواع سایت های خبری، طراحی سایت برای شخصیت ها است. امروزه افراد نامی و مشهور اصولاً از طریق شبکه های اجتماعی مثل Instagram ،Facebook ،Telegram و Twitter با مخاطبان و دوست دارانشان ارتباط برقرار می کنند اما بعضی از همین افراد در کنار حضور داشتن در این شبکه های اجتماعی، به طراحی وبسایت شخصی هم احساس نیاز می کنند. البته که طراحی سایت شخصی ویژگی هایی رو در اختیار افراد قرار می دهد که شاید در هیچ کدام از شبکه های اجتماعی وجود نداشته باشد مثل انتشار طبقه بندی شده آثار، سخنرانی ها، مقالات و غیره که خیلی راحت به شکل دسته بندی و طبقه بندی شده توسط سایت در دسترس هستند.

طراحی این نوع سایت ها برای افرادی مثل پزشکان، وکلا، مهندسان، هنرمندان و یا کلیه افرادی که در حوزه کاری خود تخصص ویژه ای دارند، انجام می شود. از امکانات موجود در این نوع طراحی می توان به امکان معرفی شخص و تخصص، معرفی آثار و مقالات علمی و هنری ، دستاورد ها ، فعالیت های اجتماعی ، مشاوره های عمومی و موردی ، گالری تصاویر و … اشاره کرد. علاوه بر موارد بالا امکانات بیشتری را می توان با توجه به زمینه فعالیت فرد برای افزایش پویایی وب سایت در نظر گرفت که برای هر گونه مشاوره می توانید با شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب تماس حاصل کنید.

طراحی سایت شخصی

دامنه سایت شخصی

نام دامنه یکی از مهم ترین معیار ها می باشد که تا جای ممکن باید کوتاه و به یاد ماندنی باشد. برای نام دامنه سعی کنید از نام خانوادگی خود و اگر امکان داشت (دامنه طولانی نمی شد) از عنوان شغلی خود استفاده کنید. پسوند دامنه نیز بهتر است IR. یا COM. باشد. اصلا از اعداد و خط تیره در نام دامنه استفاده نکنید که باعث پایین آمدن اعتبار در ذهن مخاطب می شود. حتما بررسی شود که تشابه اسمی وجود نداشته باشد و بهتر است دامنه هایی که مشابه هستند، خریداری شود و به صفحه اصلی ریدایرکت شود.

امکانات سایت شخصی

باید بخشی در وبسایت در نظر گرفته شود که در آن قسمت به معرفی مامل شخص به صورت مقاله بپردازد و در مورد شخصیت به مخاطبان اطلاعات دهد. در یخش دیگری از سایت، تازیخچه و سابقه فرد ذکر می شود و به شکل کامل تازیخچه فعالیت ها، عناوین، رکورد ها و غیره پرداخت می شود. یک صفحه هم برای اطلاعات تماس مثل شماره، ایمیل و شبکه های اجتماعی در نظر گرفته می شود. بخش نظرات هم بسیار مهم است و باعث اعتماد ماربران به سایت می شود. در بخش نظرات به تعامل با مخاطبین پرداخته می شود و کاربران به شکل مستقیم با صاحب سایت صحبت کنند. یک بخش هم به شکل وبلاگ برای ارائه نوشته ها و مطالبی که شخصیت مورد نظر می خواهد که در اختیار مخاطبان قرار بدهد، در نظر گرفته می شود.

 قالب سایت شخصی

در بعضی موارد که بودجه کمی برای طراحی سایت وجود دارد، برای راه اندازی سایت از قالب های آماده وردپرس استفاده می کنند. شما می توانید این قالب سایت شخصی را با ارزان ترین قیمت و بالا ترین کیفیت که توسط برنامه نویسان حرفه ای ساخته شده است، تهیه کنید. در کنار این قالب ها، قالب آماده فروشگاهی، قالب آماده وبسایت شرکتی و غیره که به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته پشتیبانی می شود، به فروش می رسد. این روش خود چیزی شبیه به ساخت سایت رایگان در گوگل می باشد اما همانطور که خودتان می دانید هیچ روش طراحی سایت رایگانی در گوگل وجود ندارد و این ارزان ترین و سریع ترین روش است.

نمونه سایت شخصی

شما می توانید نمونه سایت های طراحی شده دارکوب را مشاهده کنید و با توجه به شکل و ظاهری که برای سایتتان می خواهید، انتخاب کنید و به طراحان دارکوب اعلام کنید که وبسایتی با ظاهری مشابه طراحی شود. همانطور که مشاهده می کنید، سایت های ایجاد شده کیفیت بالایی دارند و با به روز ترین روش ها که در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد، طراحی شده است.

ساخت وب سایت شخصی در گوگل

بعد از طراحی سایت، باید تکنیک های سئو بر روی سایت صورت بگیرید. برای این که به تعداد زیادی از کاربران که به دنبال فرد یا خدماتی که به شما مرتبط است، می گردند و بتوانید به آن ها دسترسی پیدا کنید، باید وبسایت را برای موتور های جست و جو بهینه سازی کنید. اگر بهینه سازی انجام نشود مثل این است که اصلا سایتی طراحی نشده است، چرا که وقتی کسی وارد سایت نشود، بود و نبود سایت چه تفاوتی دارد. پس برای این که مراجعین بیش تری از موتور های جست و جو به خصوص گوگل داشته باشید، حتما برای خدمات بهینه سازی سایت با شرکت دارکوب که چندین سال است در این زمینه فعالیت می کند، تماس بگیرید. دارکوب خدمات تولید محتوا با کیفیت را به بهترین شکل با تحقیق کلمات کلیدی انجام می دهد، روزانه مدرن ترین تکنیک های بک لینک سازی را در کار خود استفاده می کنند و با ابزار SEO مانند سرچ کنسول روند جذب مخاطب را پیگیری می کنند.

ساخت سایت شخصی

طراحی سایت شخصی با وردپرس

یکی از روش های معمول برای ایجاد وبسایت، ساخت وبسایت با وردپرس است. وردپرس که یکی از مهم ترین CMS ها است، پر طرفدار ترین روش طراحی سایت در دنیا است. در شرکت دارکوب با سفارش شما سایتی با بالا ترین کیفیت و بهترین قیمت طراحی شده و در اختیار شما قرار می گیرد. این سایت ها با اصول سئو هماهنگ است و با جدید ترین متد های روز دنیا طراحی می شود.

مزایا طراحی سایت شخصی

حرفه ای بودن

شما با داشتن یک سایت با کیفیت، به دیگران القا می کنید که فرد بسیار مهمی هستید و کار خود علاقه مندید. این نشانه ای برای متعهد بودن شما به شغلتان می باشد که به قدری برایتان مهم است که یک شایت شخصی برای خود در این زمینه ایجاد کرده اید.

افزایش بازدید

به این شکل افراد بسیار بیش تری نسبت به قبل با شما و حوزه کاری شما آشنا می شوند و شما به این شکل به معرفی خود می پردازید. با این کار از رقبا فاصله می گیرید و یک برندسازی شخصی برای خود صورت دهید. این کار خود نوعی مارکتینگ دیجیتال است که شما خود را به بهترین شکل تبلیغ و معرفی کرده اید. یا به شکل دیگر می توان گفت وب سایت شخصی رزومه ای برای شما است.

رزومه

یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد وب سایت‌های شخصی، ارائه رزومه آنلاین و دسته بندی شده است. در واقع اگر شما نیاز داشته باشید که رزومه و زمینه فعالیت خود را به دیگران معرفی کنید، تنها لازم است که دیگران وارد وبسایت شما بشوند. این سایت علاوه بر راحت تر کردن و افزایش مخاطبین شما، نشان دهنده حرفه‌ ای بودن و بالا بودن سطح کاری شما هست. معمولا فریلنسرها به این شکل از این سایت استفاده می‌کنند.

بخش وبلاگ

این بخش برای نمایش آثار، تالیفات، سخنرانی ها و … استفاده می شود. اگر شخصیت مورد نظر یک سیاستمدار باشد، بیانیه های سیاسی اش و اگر شاعر یا نویسنده باشد، مجموعه اشعار یا داستان های کوتاه و کتاب ها می توتند در این بخش قرار گرفته شود.

بخش تصاویر

در بخش تصاویر یا گالری می توانیم بخشی از آثار مربوطه یا عکس هایی که تخصص و زمینه کاری شخص را نشان می دهد به صورت اسلاید یا هر شکل دیگه ای قرار بدهیم. عکس هایی از فعالیت کاری، تصاویر شخص و تصاویری که به معرفی شخص بپردازد.

بخش ویدئو

این بخش هم مثل بخش تصاویر امکان قرار دادن ویدئو ها از جمله ویدئو های سخنرانی ها یا تیزرها و موزیک ویدئو های مربوطه قرار داده می شود.

بخش صوتی

در این قسمت صدا ها و سخنرانی های فرد که در طول سالیان مختلف انجام داده است یا پادکست هایی که ضبط می کند، قرار می گیرد.

بخش نظرات

برای وب سایت می توانیم یک بخش نظرات در نظر بگیریم که بازخورد و نظرات افراد و کاربر ها رو به ما نشان می دهد. این بخش باعث پویایی و روند رو به رشد وب سایت می شود.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته