طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی

نوشته شده توسط دارکوب
طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی

طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی در برخی سایت ها یا پلتفرم ها اغلب با هدف ایجاد وابستگی بیشتر کاربران ارائه می شوند. اگر می‌خواهید یک نام دامنه سفارشی، فضای ذخیره‌سازی کافی یا دسترسی به پیشرفته‌ترین ابزارهای طراحی را داشته باشید، تنها استفاده از یک پلتفرم برای طراحی سایت رایگان ممکن نیست و استفاده از دانش و مهارت یک شرکت طراحی سایت هم لازم است.

در این عصر پرشتاب، هر شرکتی باید فکر طراحی سایت با وردپرس برای کسب و کار خود باشد تا بتواند کارایی خود را بیشتر کند. درواقع آنها باید یک شرکت طراحی سایت رایگان انتخاب کنند تا بتواند در اتوماسیون گردش کار به آنها کمک کند. علاوه بر این طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی و بدون پرداخت هزینه، می‌تواند بهترین انتخاب در مراحل اول باشد.

به همین دلیل در این مقاله شما می توانید علاوه بر پیدا کردن پلتفرم های مناسب برای طراحی سایت رایگان با برخی سایت ها و برنامه های پولی هم آشنا شوید.

طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی چگونه است؟

راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان با هوش مصنوعی ممکن است ساده ترین راه برای رفع نیازهای حوزه دیجیتال مارکتینگ هر کسب و کاری باشد. امروزه طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی کار سختی نیست، به راحتی می توان از پلتفرم های رایگان کمک گرفت.

هوش مصنوعی با رعایت موارد زیر شروع به طراحی وب سایت می‌کند:

ایجاد محتوای شخصی سازی: هوش مصنوعی می تواند بر اساس علایق و رفتار کاربران محتوا تولید کند. هنگام طراحی سایت رایگان با وردپرس، می توانید به کمک الگوریتم های هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل ترجیحات کاربران، یک وب سایت شخصی سازی شده ارائه کنید. بنابراین، می توانید تجربه کاربری را بهتر کنید و اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در سایت شما صرف می کنند.

پیشنهادات طراحی خودکار: هوش مصنوعی می تواند پیشنهادات طراحی مناسبی را برای کاربران ارائه دهد. هنگام طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی، می توانید از ابزارهایی استفاده کنید که به طور خودکار عناصر طراحی مانند پالت رنگ، چیدمان و عناصر گرافیکی را با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی پیشنهاد می کنند. به این ترتیب، می توانید وب سایت های کاربردی و از نظر بصری، بسیار جذابی را طراحی کنید، حتی بدون اینکه یک طراح حرفه ای باشید.

توسعه سریع و کارآمد: هوش مصنوعی می تواند روند توسعه وب سایت را سرعت بخشد و کارایی آن را افزایش دهد. پلتفرم‌های ساخت سایت رایگان با گوشی اندروید و مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند فرآیند نوشتن و آزمایش کد را با استفاده از مدل‌های از پیش آموزش دیده و ابزارهای خودکار برای تولید کد بهینه کنند. به این ترتیب می توانید سریعتر وب سایت را بسازید و به نیازهای مشتری پاسخ دهید.

ویژگی های تعاملی: از هوش مصنوعی می توان برای افزودن ویژگی های تعاملی به وب سایت ها استفاده کرد. به عنوان مثال، با استفاده از چت بات یا دستیار مجازی، می توانید به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دهید و آنها را راهنمایی کنید. هوش مصنوعی به شما امکان می دهد تا سیستم های هوشمندی را کدنویسی کنید که بتوانند با استفاده از پردازش زبان طبیعی و تکنیک های تشخیص گفتار با کاربران تعامل داشته باشند.

تجزیه و تحلیل مخاطبان هدف: از هوش مصنوعی می توان برای تجزیه و تحلیل مخاطبان هدف در ساخت وب سایت استفاده کرد. با تجزیه و تحلیل رفتار و ترجیحات کاربران، می توانید نیازهای مخاطبین هدف خود را بهتر درک کنید و بر این اساس وب سایت خود را تقویت کنید. بنابراین، می توانید تجربه کاربری موثرتری را ارائه دهید و نرخ تبدیل را بیشتر کنید.

بهینه سازی سئو: هوش مصنوعی همچنین می تواند به سئو سایت (بهینه سازی موتور جستجو) کمک کند. با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی، می توانید تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید و استراتژی های محتوایی ایجاد کنید که به رتبه بهتر وب سایت شما در موتورهای جستجو کمک می کند. علاوه بر این، با استفاده از ابزارهای پشتیبانی شده از هوش مصنوعی، می توانید سازگاری سئو متا تگ ها، عنوان ها و محتوا را بررسی کنید.

اندازه گیری و تجزیه و تحلیل: از هوش مصنوعی می توان برای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل عملکرد وب سایت استفاده کرد. با جمع‌آوری اطلاعات مربوط به ترافیک بازدیدکنندگان، نرخ تبدیل، تعاملات صفحه و سایر داده‌های تحلیلی، می‌توانید تعیین کنید که وب‌سایت شما در کجا بهتر عمل می‌کند و کجا باید پیشرفت کنید. بر اساس این داده ها می توانید به طور مداوم بهینه سازی سایت خود را اجرا کنید.

تست خودکار و تشخیص خطا: هوش مصنوعی را می توان در فرآیندهای تست خودکار، در ساخت و طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی استفاده کرد. با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی، می توانید به طور خودکار نحوه عملکرد وب سایت خود را در مرورگرها، دستگاه ها و سیستم عامل های مختلف بررسی کنید. علاوه بر این، با استفاده از ابزارهای تشخیص خطا مبتنی بر هوش مصنوعی، می توانید به طور خودکار خطاهای احتمالی را در وب سایت خود شناسایی و رفع کنید.طراحی سایت رایگان

معرفی سایت های طراحی سایت رایگان

طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی این امکان را به وجود آورده که افراد بدون گذراندن دوره های آموزش طراحی وب سایت، شروع به طراحی سایت رایگان با وردپرس کنند. در واقع، برنامه های طراحی سایت، می توانند با ابزارها و قابلیت های هوش مصنوعی شروع به ساخت و طراحی سایت فروشگاهی کنند. سازنده وب سایت ابزاری است که به شما امکان می دهد وب سایت هایی را برای مبتدیان ایجاد کنید. همچنین یک رابط کاربر پسند با قابلیت کشیدن و رها کردن و قالب های کاربرپسند دارد که روال کار را بسیار ساده می کند. بنابراین، کاربران می توانند بدون دانستن کدنویسی وب سایت بسازند.

اکثر سازندگان وب سایت می توانند قالب ها، طرح ها و عناصر طراحی شخصی سازی شده را بر اساس انتخاب کاربر و هدف وب سایت ایجاد کنند. بنابراین، تصمیم گرفتیم سایت سازهای موجود در بازار را یکی یکی با هم بررسی کنیم تا ببینیم کدام یک از سایت های طراحی هوش مصنوعی واقعاً رایگان است.

قالب‌های زیبا و کاربردی، سهولت استفاده، قابلیت استفاده طولانی مدت و همچنین به روز رسانی آسان و ارزان سایت، بخشی از مزایای طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی است.

سایت ساز رایگان Wix

سایت ویکس Wix مدتی است که در صنعت سازنده وب سایت پیشرو بوده و دائماً در حال پیشرفت است. بنابراین، یکی از پر امکانات ترین سایت سازهای موجود در دنیای دیجیتال شناخته می شود.

رابط کاربری Wix به بیشترین زبان‌های روز دنیا در دسترس است. این بدان معناست که حتی اگر انگلیسی بلد نباشید، تجربه ساخت وب سایتی روان و آسان را خواهید داشت.

سایت Wix همچنین یکی از بهترین برنامه های طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی را دارد، زیرا تقریباً به تمام ویژگی های آن دسترسی دارد، به استثنای چند مورد مانند تجارت الکترونیک. می توان گفت که عملا دلیلی وجود ندارد که برای همیشه از طرح رایگان Wix استفاده نکنید. چون اگر استفاده از Wix برای شما مشکلی ندارد و قصد ندارید چیزی در سایت خود بفروشید، این طرح برای شما بسیار ایده آل است. در طرح راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان بیش از 900 قالب با کیفیت موجود است.

رابط کاربری wix کمی پیچیده تر از سایر پلتفرم ها است زیرا آزادی خلاقانه و گزینه های بیشتری را ارائه می دهد. در واقع خیلی هم بد نیست؛ احتمالاً می توانید با کمی تلاش در عرض چند ساعت یک طراحی سایت رایگان عالی ایجاد کنید. با این حال، کمی زمان می برد تا به کارکردن با Wix عادت کنید.

امکانات سایت ساز Wix

• قابلیت کامل کشیدن و رها کردن: چیزی که ویرایشگر Wix را بسیار محبوب می کند این است که می توانید به راحتی هر چیزی را که می خواهید در هر نقطه از صفحه بکشید و رها کنید. در واقع تقریباً در همه جا، اما آزادی خلاقانه بسیار بیشتری نسبت به سایر سازندگان سایت ارائه می دهد.

• برنامه های رایگان: می توانید ازWix App Market افزونه ها و برنامه های زیادی را به سایت خود اضافه کنید. البته همه برنامه ها رایگان نیستند. برخی ممکن است نیاز به پرداخت هزینه داشته باشند. اما برنامه های رایگان کافی برای شروع یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی، فرم های پیشرفته، تقویم رویدادها و موارد دیگر در آن وجود دارد.

• ابزارهای بازاریابی: آیا نیاز به تبلیغ سایت خود دارید؟ Wix با ابزارهای سئو، بازاریابی ایمیلی و طرح اشتراک‌گذاری اجتماعی در این زمینه به شما کمک می‌کند. همچنین، همه این گزینه ها رایگان هستند. برای دسترسی به تجزیه و تحلیل های پیشرفته تر، برنامه «Site Booster» و چند قابلیت دیگر آن را مانند اعتبار آگهی رایگان، باید به طرح پولی ارتقا دهید.

• ابزارهای وبلاگ: Wix Blog از نظر فنی یکی از برنامه های رایگان ویکس است. شما به راحتی می توانید پست های وبلاگ خود را جذاب و سفارشی کنید. با این حال، به شما این اجازه را نمی دهد که محتوا را مانند سازنده اصلی در سایت بکشید و رها کنید.

اسکوار اسپیس (Squarespace)

اسکوار اسپیس یکی از معروف ترین سایت های طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی است. واضح است که چرا معروف شده، زیرا Squarespace بسیار سریع است و در عین حال ظاهر خوبی دارد و تقریباً هر قابلیتی را که فکرش را بکنید ارائه می کند. این ویرایشگر آزادی طراحی سایت رایگان را فراهم می کند و ساختار سایت را حفظ می کند تا مطمئن شود سایت شما هرگز به هم ریخته نمی شود.

همه چیز از قالب های با کیفیت گرفته تا ویرایشگر های سبک سایت، برای ارائه طرح های مینیمالیستی و چشم نواز در این پلتفرم آورده شده است.

پلتفرم Squarespace طرح رایگان به کاربران خود نمی دهد. اما یک نسخه آزمایشی رایگان ۱۴ روزه دارد که بدانید نحوه استفاده از سایت چگونه است. ممکن است کاملا رایگان نباشد، اما اگر رشد سایت خود را جدی می گیرید، توصیه می کنیم آن را امتحان کنید. قول می دهیم، پس از مدتی استفاده از آن، نسخه پولی آن را خواهید خرید.

هنگامی که تصمیم به استفاده از یکی از برنامه های پولی Squarespace دارید، یک طرح شخصی، یک نام دامنه رایگان که می توانید به مدت یک سال از آن استفاده کنید، پهنای باند نامحدود و ویژگی های تجزیه و تحلیل سایت را دریافت می کنید. اگر در حال طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود هستید، این وب سایت تقریباً همه چیزهایی را که برای مدیریت موفق و رشد فروشگاه آنلاین خود نیاز دارید به شما می دهد.

امکانات اسکوار اسپیس

• ویرایشگر شبکه بصری: ویرایشگر شبکه اسکوار اسپیس برای یادگیری و استفاده آسان نتایج چشمگیر و کاربرپسندی ایجاد می کند.

• بیش از ۱۴۰ قالب با کیفیت: برای همه چیز، از وبلاگ گرفته تا اطلاعیه های فروش، قالب های جالبی دارد. در واقع ۱۸ دسته مختلف از قالب ها در آن وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

• پهنای باند و فضای ذخیره سازی نامحدود: با وجود اسکوار اسپیس هر چقدر که می خواهید محتوا در سایت خود آپلود کنید. لازم نیست نگران کمبود فضا باشید.

• ادغام بازاریابی: اسکوار اسپیس تقریباً هر ابزاری را که برای تبلیغ سایت خود نیاز دارید ارائه کرده است. بنابراین از ادغام رسانه های اجتماعی، ابزارهای سئو و کمپین های ایمیل برای رشد سایت خود بیشترین بهره را ببرید.طراحی سایت با هوش مصنوعی

سایت ساز‌ رایگان SITE123

برای طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی استفاده از SITE123 بسیار آسان است و راه های ساده ای را برای بهینه سازی سایت و کسب و کار آنلاین شما عرضه کرده است. با طراحی سایت رایگان در SITE123 تغییر رنگ، فونت و تصاویر را می توان به راحتی با چند کلیک انجام داد. متاسفانه قابلیت کشیدن و رها کردن در این پلتفرم وجود ندارد. شما باید بین قالب های از پیش ساخته شده یکی را انتخاب کنید. این در واقع بد نیست، هرچند این ویژگی انعطاف‌پذیری طراحی را به کاربران نمی‌دهد. سایت SITE123 مانند ویکس، طیف گسترده ای از زبان های روز دنیا را ارائه می دهد. استفاده از این سرویس حتی به هر زبانی آسان است.

یکی از محدودیت های این سرویس این است که شما به طور کامل در فرآیند طراحی سایت فروشگاهی کنترل ندارید. محدودیت دیگر این است که شما باید از یک نام زیر دامنه کاملا تصادفی استفاده کنید. بله، در SITE123، به جای نام دامنه و یک زیر دامنه خاص، ترکیبی تصادفی از حروف و اعداد به کاربران اختصاص داده می شود.اما با توجه به اینکه تا هروقت که بخواهید می توانید از پلن رایگان SITE123 استفاده کنید، فکر نمی کنیم پرداخت هزینه برای ساب دامین، مشکلی برای شما ایجاد کند.

امکانات سایت SITE123

• وبلاگ: همانطور که در سایت دمو خواهید دید، یک وبلاگ در طرح رایگان دریافت می کنید. به همراه آن یک سیستم ساده با برچسب‌ها، تصاویر کوچک، زمان‌بندی پست و ویرایشگر متن کلاسیک مایکروسافت ورد برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

• فرم های تماس و کمک مالی: اگر به فکر طراحی سایت رایگان فروشگاهی آنلاین خود هستید و می خواهید فرم سفارشی خود را داشته، باید هزینه پرداخت کنید. با این حال، اگر می خواهید از یک فرم تماس ساده استفاده کنید یا به مردم این امکان را بدهید که به خیریه شما کمک کنند، می توانید این کار را به صورت رایگان انجام دهید.

• ابزارهای کسب و کار کوچک: تقویم رویدادها، برنامه ریزی قرار ملاقات، رزرو رستوران و چند گزینه دیگر در منوی “صفحات” موجود است. فقط یکی از آنهایی را که می‌خواهید می‌توانید انتخاب کنید.

• فروشگاه برنامه گسترده: SITE123 انواع ادغام با افزونه ها و برنامه های شخص ثالث را ارائه کرده، که می تواند به شما در بهبود ابزارهای موتور جستجوی سایت، بهینه سازی عمومی سایت و موارد دیگر کمک کند.

سایت ساز Webador

اگر به دنبال سریع‌ترین طراحی سایت رایگانگ با هوش مصنوعی هستید، وبادور با سرعت بالایی که دارد به شما کمک خواهد کرد. در طراحی سایت با تجربه باشید یا بی تجربه، می توانید با وبادور در کمتر از 20 دقیقه یک سایت حرفه ای ایجاد کنید. اگرچه رابط کاربری و استفاده از آن بسیار ساده است، اما ابزار کافی برای ایجاد یک سایت منحصر به فرد را خواهید داشت. سایت Webador یک گزینه عالی به خصوص برای ایجاد کسب و کارهای کوچک و تک صفحه ای است. اگر می خواهید سایت های پیچیده تری ایجاد کنید و به قابلیت های طراحی پیچیده‌تری نیاز دارید، Webador ممکن است گزینه خوبی نباشد. اگر هدف شما ایجاد یک سایت تک صفحه ای است که رابط کاربری آن آسان باشد، وبادور قطعا آنچه را که می خواهید به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می دهد.

خبر خوب دیگر اینکه طرح رایگان Webador کاملاً جامع است. بسیاری از ویژگی های ارائه شده در طرح های پولی نیز در طرح رایگان وبادور ارائه می شود. در طرح رایگان، فقط امکان استفاده از ابزارهای فروش آنلاین و نام دامنه سفارشی را ندارید. بنابراین اگر نام دامنه وبادور برای شما مشکلی ندارد و نیازی به امکانات تجارت الکترونیک ندارید، می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی بدون آموزش طراحی وب سایت، سایت فروشگاهی خود را ایجاد کنید.

امکانات Webador

• ویجت های منحصر به فرد برای اشتراک گذاری رسانه: Webador مانند سایر سایت‌ها، همه ابزارک های استاندارد را ندارد. این سایت از ابزارهای منحصربه‌فردی برای اشتراک‌گذاری رسانه، مانند ویژگی‌های رتبه‌بندی، فرم‌های سفارشی و ادغام طرح های هوشمند استفاده می کند.

• ابزارهای موتور جستجو با استفاده آسان: Webador مجموعه بسیار آسانی از ابزارها را برای تغییر تنظیمات ابزارهای موتور جستجوی سایت شما ارائه می دهد.

• مدیریت وبلاگ با کاربری آسان: ویژگی وبلاگ نویسی Webador این امکان را به شما می دهد که پست ها را اضافه کنید، ورودی های قبلی را ویرایش کنید و فقط با چند کلیک پست ها را دوباره مرتب و دسته بندی کنید.

• اطلاعات بی‌شمار طراحی وب: اگر در طراحی سایت رایگان بی‌تجربه هستید، Webador پایگاه داده‌ای از اطلاعات ارزشمند در مورد اصول اولیه طراحی سایت با وردپرس ارائه می‌دهد.

سایت ساز IONOS

سایت ساز رایگان IONOS عملکرد و ظاهر زیبا را هردو در کنار هم ارائه می دهد. همه قالب های آن ها حرفه ای به نظر می رسند و می توانید قالبی مناسب با هر نوع کسب و کاری پیدا کنید. دارای طرح های متنوع است. با این سایت ساز مهم نیست که بازدیدکنندگان سایت شما از چه نوع دستگاه یا پردازنده‌ای استفاده می کنند، سایت شما همیشه عالی به نظر می رسد.

از این ظاهر حرفه ای نترسید. در این زمینه با تجربه باشید یا بی تجربه، IONOS در هر مورد کاربر پسند است. عملکرد کشیدن و رها کردن ساختن سایت شما را آسان می کند. همه چیز از تنظیم فونت ها و رنگ ها گرفته تا افزودن صفحات یا بخش های جدید را می توان تنها با چند کلیک انجام داد. علاوه بر این، اگر هر یک از طرح های IONOS را استفاده کنید، می‌توانید به‌طور یکپارچه همه طرح ها را در سازنده سایت خود ادغام کنید.

باید بدانید که IONOS طرح رایگان ندارد. ولی IONOS از برنامه های مقرون به صرفه‌ای است که نسبت قیمت به عملکرد آن، بهترین ارزش را در بین تمام سازندگان وب سایت ارائه می دهد. با توجه به اینکه رقبای بسیار قوی در بازار وجود دارد، مطمئناً IONOS به عنوان یک انتخاب مقرون به صرفه شناخته می شود.

امکانات

• ویرایش سریع بلوک: IONOS به شما تنظیمات مختلف بلوک و کنترل فونت و رنگ را می دهد. به این ترتیب، لازم نیست هر بلوک را یکی یکی با ویجت های آن جایگزین کنید. این کار روند ویرایش را تسریع می کند. اما آزادی خلاقیت شما را محدود می کند.

• پشتیبانی ایمیل رایگان در همه برنامه ها: علاوه بر دسترسی به سازندگان سایت، IONOS حداقل یک آدرس ایمیل حرفه ای را در تمام برنامه های خود دارد.

• نمایندگان حساب: پس از ثبت نام در IONOS، یک نماینده حساب شخصی به شما اختصاص داده خواهد شد. نماینده ای که به شما اختصاص داده می شود می تواند در طول زمان به شما کمک کند تا نیازها و انتظارات خاص خود را با وضوح بیشتری انجام دهید.

• یکپارچه سازی RankingCoach: با پشتیبانی از RankingCoach در IONOS، می توانید در صفحات اول موتورهای جستجو ظاهر شوید و ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنید.

Shopify شاپیفای

اگر به تجارت الکترونیکی و طراحی سایت فروشگاهی فکر می کنید و قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان خود را دارید، حتما باید به شاپیفای اشاره کرد. اگرچه طراحی سایت رایگان ندارد (طرح به اصطلاح رایگان آن واقعاً کوتاه مدت است)، اما دارای ویژگی های مهمی در حوزه تجارت الکترونیک است.

به لطف این ویژگی ها، شما کنترل کاملی بر نحوه ظاهر و عملکرد فروشگاه آنلاین خود دارید. شما می توانید تصویر مورد نظر خود را با هزاران تم شخص ثالث و همچنین تم های اختصاصی پیدا کنید. اگر در مورد تجارت الکترونیک جدی هستید، Shopify سرمایه گذاری است که بیشتر از آن سود خواهبد کرد.سایت ساز رایگان

سایت ساز هاستینگر

طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی در سایت ساز هاستینگر با ویژگی های پیشرفته ای که دارد بسیار مقرون به صرفه است. به لطف ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن، Hostinger Website Builder همیشه در دسته سازندگان سایت بسیار آسان قرار می گیرد. اگرچه به سادگی SITE123 نیست، اما به آن نزدیک است.

چیزی که Hostinger سایت ساز هاستینگر را واقعاً هیجان انگیز می کند، ویژگی هوش مصنوعی است که به شما در طراحی سایت ارزان کمک می کند. با هاستینگر، یک مولد متن هوش مصنوعی، یک مولد لوگو و یک نقشه حرارتی یا heat map دریافت می کنید که نشان می دهد توجه بازدیدکنندگان شما به چه قسمت هایی در صفحه معطوف می شود. به لطف این ابزارها و سهولت استفاده از هاستینگر وب سایت ساز، می توانید در عرض چند دقیقه یک سایت عالی و کاربردی ایجاد کنید.

فعلا هیچ طرح رایگانی در هاستینگر وجود ندارد. اما برنامه های میزبانی مقرون به صرفه ای دارد. از آنجایی که هاستینگر ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه را در تمام برنامه های خود ارائه می دهد، می توانید بدون خطر کردن پول خود آن را به مدت ۳۰ روز با خیال راحت استفاده کنید.

امکانات

• تولید کننده متن و لوگو: یک لوگوی خوب گاهی اوقات بزرگترین تفاوت را برای یک وب سایت ایجاد می کند. در مورد محتوای خوب هم همینطور. هوش مصنوعی Hostinger Website Builder به شما کمک می کند هر دو را ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به چند سوال پاسخ دهید و منتظر بمانید. این محتواها نقطه شروع خوبی برای ایجاد محتوای شخصی شما خواهند بود.

• نقشه حرارتی مبتنی بر هوش مصنوعی: پشتیبانی از هوش مصنوعی Hostinger Website Builder به شما کمک می کند مناطق بالقوه مورد علاقه و همچنین مناطقی را که سایت مورد توجه قرار نمی گیرد را شناسایی کنید.

• دارای بیش از 100 قالب: هاستینگر بیش از 100 قالب با کیفیت بالا را در دسته بندی هایی مانند Website Builder، Portfolio، Entertainment، Community، Blog و موارد دیگر ارائه می دهد.

• ابزارهای سئو و بازاریابی: تمام برنامه های سازنده وب سایت هاستینگر دارای ویژگی هایی است که به شما کمک می کند تا سایت خود را بازاریابی کنید و آن را در موتورهای جستجو برجسته کنید.

WordPress.com

پلتفرم WordPress.com ویژگی های بسیار خوبی برای وبلاگ نویسی ارائه می دهد. وردپرس زیرساخت بیش از یک سوم وب سایت ها و محتوا را در سراسر جهان فراهم می کند. این سایت به عنوان یک برنامه وبلاگ نویسی شروع به کار کرد و اکنون به یکی از بزرگترین پلتفرم های انتشارات در جهان تبدیل شده است.

اگرچه WordPress.com یک رابط فارسی دارد، ولی برخی از بخش‌های ویرایشگر فقط به زبان انگلیسی در دسترس هستند. احتمالاً بتوانید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

هرچند WordPress.com خود را به عنوان پلتفرم طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی معرفی می کند، اما در واقع بیشتر شبیه یک سیستم مدیریت محتوای قدیمی (CMS) عمل می کند. این بدان معناست که بسیار منعطف و قوی است اما برای یادگیری کمی زمان می برد. قابلیت کشیدن و رها کردن سازندگان دیگر را ندارد. همچنین باید اشاره کرد که طرح رایگان در WordPress.com در مقایسه با نرم افزار اصلی بسیار محدود است (به استثنای هزینه هاست که رایگان است).

امکانات

• یکی از بهترین وبلاگ ها: وردپرس قبل از هر چیز یک نرم افزار وبلاگ نویسی است. تقریباً می توانید هر کاری را با آن انجام دهید. اگر یک وبلاگ قوی یا یک سایت تجاری ساده با وبلاگ می خواهید، WordPress.com همه را ارائه خواهد کرد.

• بیش از 100 تم زیبا و رایگان: وردپرس، یک CMS قدیمی و بسیار متمرکز بر محتوا است. در حالی که شما بر روی چیدمان محتوای خود کنترل دارید، اکثر تصمیمات طراحی “از طرف شما” با موضوع انتخابی شما گرفته می شود. در حالی که برخی از تم ها کاملا قابل تنظیم هستند.

• ویژگی نمونه کارهای داخلی: چیزی که WordPress.com دارد و نرم افزار اصلی ندارد، توانایی ایجاد نمونه کارها در سایت است. می توانید به راحتی صفحاتی را به بخش نمونه کارهای سایت خود اضافه کنید هرچند برخی از تم های خاص، به طور خودکار نمونه کارهای شما را نمایش می دهند.

• ابزارهای بازاریابی و سئو: ابزارهای بازاریابی و سئو در این برنامه شامل تجزیه و تحلیل، خبرنامه، سئو می شود. پیشرفته ترین عملکرد سئو توسط افزونه ها ارائه می شود، نه خود وردپرس. با این حال، متأسفانه، افزونه ها فقط با برنامه های پولی در دسترس هستند.

طراحی سایت رایگان با Jimdo

سایت Jimdo دو نسخه از ویرایشگر سایت را ارائه می دهد . قالب ها ظاهر خوبی دارند و تمرکز بر موتور جستجو و ویژگی های بازاریابی در آن نیز خوب است. علاوه بر این، Jimdo به امور ایمیل شرکت شما نیز رسیدگی می کند.

طراحی سایت رایگان با جیمدو بسیار آسان است چون بیشتر کارها را خودش انجام می دهد. از شما چند سوال در مورد کسب و کار و صنعت شما می پرسد و ساختار سایت را بر اساس پاسخ های شما طراحی می کند. حتی متون نمونه را بدون اینکه شما متون خود را بنویسید نشان می دهد.

از آنجایی که همه طرح‌ها با قیمت‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌شوند، توصیه می‌کنیم زمان ارتقا به طراحی سایت، گران‌ترین قیمت را انتخاب کنید. گران ترین طرح به کاربران امکان استفاده از تجارت الکترونیک، 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 20 گیگابایت پهنای باند و یک سایت 50 صفحه ای را خواهد داد.

امکانات

• ساخت سایت بسیار آسان: همانطور که گفته شد، این سایت طراحی سایت رایگان سعی می کند با پرسیدن چند سوال و ایجاد سایت مورد نیاز شما، همه کارها را به جای شما انجام دهد. ویرایشگر سایت اساساً به شما امکان می دهد بخش های از پیش ساخته شده محتوا را به سایت خود اضافه کنید. شما تا حدودی روی چیدمان کنترل دارید، اما نه به طور کامل. مطمئناً استفاده از سایت ساز ساده تر است.

• سایت سازی کمی پیچیده: سایت ساز «Jimdo» کمی پیچیده تر و دارای قالب های قدیمی تر است. خوبی آن این است که می توانید به کدها دسترسی پیدا کنید. بنابراین اگر مهارت های فنی دارید، می توانید هر نوع سایتی را که می خواهید ایجاد کنید. ویرایشگر بصری، کنترل بسیار بیشتری بر طرح بندی محتوا ارائه می دهد.

• سئوی خودکار: از وارد کردن دستی کلمات کلیدی و توضیحات صفحه خسته شده اید؟ هوش مصنوعی Jimdo این کار را برای شما انجام می دهد. هرچند با توجه به محدودیت های فعلی هوش مصنوعی، عاقلانه است که قبل از زدن دکمه انتشار یا Publish دوباره آنها را چک کنید. اما همچنان یک قابلیت خوب است.

• گالری تصاویر: مججوعه‌ای از تصاویر رایگان برای شروع طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی وجود دارد. همچنین می توانید از حساب های رسانه های اجتماعی خود عکس بگیرید. به عنوان مثال، اگر یک نمونه کار در اینستاگرام دارید، انتقال آن به اینجا بسیار آسان است.راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان

افزونه ساز Elementor

المنتور یک افزونه وردپرس است که قابلیت طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی را با کشیدن و رها کردن ارائه می دهد. می توانید آن را به صورت رایگان در یک سایت وردپرس روی سرور خود نصب کنید، یا پس از پرداخت هزینه دسترسی به افزونه ها در WordPress.com، آن را در آنجا نصب کنید.

دو دلیل اصلی وجود دارد که Elementor در این مقاله گنجانده شده است. اول، المنتور دارای قابلیت کشیدن و رها کردن است که WordPress.com آنرا ندارد. ثانیاً، نادیده گرفتن المنتور است که یک سایت ساز برجسته است.

طرح رایگان المنتور بسیار محدود است. به همین دلیل است که طراحی سایت رایگان بسیار ساده به نظر می رسد. برای استفاده از قابلیت های المنتور مانند انتقال، سرصفحه های متحرک و فرم های تماس، باید به نسخه Pro ارتقا دهید.

در واقع نسخه رایگان آن بد نیست. اگر می خواهید یک سایت سفارشی بدون کدنویسی طراحی کنید، المنتور در این زمینه خدمات بسیار با کیفیتی را ارائه می دهد. استفاده از آن پس از اولین تجربه کار با آن، واقعاً راحت است.

با این حال، چیزی که چندان رضایت بخش نیست، این است که برای اینکه در پایان کار سایت خیلی خالی نداشته باشید، باید اطلاعاتی در مورد  طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی داشته باشید. نسخه رایگان آن واقعا محدود است. وقتی به جنبه های مثبت نگاه می کنیم، برجسته ترین جنبه المنتور این است که تقریباً در هر زبانی می توان از آن استفاده کرد. بنابراین برای کسانی که انگلیسی بلد نیستند گزینه بسیار خوبی است.

امکانات

• الگوهای صفحه: الگوهای زیادی وجود دارند که تمام یا بخشی از صفحات را برای شما سازماندهی می کنند. با این حال، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این قالب ها ممکن است با قالب وردپرسی که شما نصب کرده اید در تضاد باشند. همچنین، بسیاری از این موارد ( از جمله الگوهایی مانند ناوبری سایت) فقط برای نسخه Pro در دسترس هستند.

• بلوک های محتوای آماده: لازم نیست یک صفحه کامل یا عناصر جداگانه را به یک صفحه قالب اضافه کنید. المنتور طیف گسترده ای از بلوک های محتوای از پیش ساخته شده را برای مواردی مانند بخش های تماس یا (درباره ما) ارائه کرده است.

• ابزارک های محتوای اساسی: ابزارک های مربوط به متن، جاسازی تصاویر، گالری تصاویر اولیه، اسلایدرهای تصویر و چند مورد مفید دیگر در این برنامه گنجانده‌ شده است‌. البته با طرح رایگان WordPress.com خیلی بیشتر است.

• پلاگین ها: در دنیای وردپرس، افزونه ها دارای پلاگین هستند. در اصل، اینها افزونه های وردپرس هستند که عملکرد المنتور را با انواع جدیدی از بلوک های محتوا گسترش می دهند.

سایت ساز Webnode

با Webnode می توانید سایت هایی سریع و زیبا درست کنید. استفاده از آن آسان است و بیش از 45 میلیون کاربر دارد.  کار کردن با Webnode یک تجربه واقعا جذاب است. با این حال، طراحی سایت رایگان آن در مقایسه با سایر گزینه های موجود در این لیست از نظر ویژگی ها محدود است. فضای ذخیره سازی آن کم است و تقریباً تمام ویژگی های خوب در طرح های پولی ارائه می شود. زمانی که با محدودیت های طرح رایگان مواجه می شوید و فکر می کنید باید به طرح پولی روی بیاورید، به طرحی پایین تر از طرح استاندارد فکر نکنید. طرح استاندارد بسیار مقرون به صرفه است و شما به تمام ویژگی های خوب آن دسترسی دارید، هرچند محدودیت هایی هم دارد. به مرور می بینید که سایت شما شروع به کسب درآمد می کند و می توانید آن‌را به یک پلن سطح بالاتر ارتقا دهید.

امکانات

• قالب‌های با قابلیت سفارشی‌سازی سبک: اگرچه شما بر نحوه چیدمان محتوای خود کنترل دارید، بیشتر ظاهر و احساس سایت شما توسط قالبی که انتخاب می‌کنید تعیین می‌شود. ولی این سایت به شما این اختیار را می دهد که فونت ها و رنگ ها را سفارشی کنید.

• ویرایشگر موبایل: بسیاری از سازندگان سایت برای طراحی رایگان سایت ، یا تجربه واقعاً وحشتناکی را ارائه می دهند یا روی دستگاه های تلفن همراه کار نمی کنند. Webnode یکی از استثناها است. شما به راحتی می توانید سایت خود را در گوشی یا تبلت ویرایش کنید.

• Google AdSense : با این قابلیت می توانید برخی از تبلیغات را به صورت رایگان در سایت خود اجرا کنید.

• اضافه کردن کد به HTML: اگرچه این ویژگی خاصی نیست، اما اینکه بتوانید کد خود را به صفحه اضافه کنید مانند کدهای تجزیه و تحلیل شخص ثالث، یک مزیت خوب به حساب می آید.

طراحی سایت با هوش مصنوعی Strikingly

پلتفرم Strikingly یک برنامه برای طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی و سازنده ای عالی برای سایت های تک صفحه ای است. این برنامه فقط تا زمانی که در طرح رایگان بمانید به شما این امکان را می دهد که سایت های تک صفحه ای طراحی کنید. اگر طراحی سایت رایگان فروشگاهی هم اضافه کنید، از نظر فنی صفحات بیشتری خواهید داشت. با این حال، شما فقط می توانید سایت های منظم و چند صفحه ای را در طرح های رایگان ایجاد کنید. در غیر این صورت، همه چیز سایت شما در “صفحه اصلی” است. از آنجایی که رابط Strikingly به زبان فارسی در دسترس نیست، کار شما برای ایجاد یک سایت تک صفحه ای ممکن است دشوارتر شود. البته از آنجایی که سادگی مهم است، ساخت سایت های پیچیده دور از ذهن است. اما همیشه به سایت های پیچیده نیاز ندارید.

اگر می‌خواهید چیزی بخرید، مستقیماً به برنامه Pro ارتقا دهید. Strikingly مقرون به صرفه ترین سرویسی است که نیازی به نمایش برند و لوگوی آن در سایت ندارد. همچنین به شما امکان می دهد ۳۰۰ محصول را به فروشگاه خود اضافه کنید چون پهنای باند نامحدودی را ارائه می دهد. در عین حال، می‌توانید حداکثر ۳ سایت ایجاد کنید که همه از ویژگی‌های Pro استفاده می‌کنند، به‌جای اینکه مجبور باشید هر بار که یک سایت جدید ایجاد می‌کنید، برای طرح دیگری هزینه کنید. جالب است بدانید در طراحی سایت رایگان با گوشی اندروید با Strikingly، امکان دسترسی به اپ استور را هم دارید.

امکانات

• ویرایشگر سایت بسیار ساده: در سیستم طراحی Strikingly، ابتدا یکی از الگوها را انتخاب می‌کنید، سپس بخش‌ها یا بلوک‌ها را برای افزودن به صفحه اصلی خود انتخاب می‌کنید. نمی‌توانید طرح‌بندی را سفارشی کنید، مگر اینکه برای طرح‌های ممتاز هزینه کنید.

• وبلاگ: دارای ویژگی های وبلاگ نویسی قدرتمند، از جمله موارد معمول مانند مرتب سازی، برچسب گذاری، و زمان بندی پست ها است.

• ابزارهای بازاریابی و تجزیه و تحلیل: در اینجا می توانید ابزارهای معمولی سئو و همچنین ایمیل و برخی ابزارهای تحلیل داخلی را پیدا کنید. فرم های ثبت نام در خبرنامه آن موجود است.

• ویژگی های یکپارچه سازی اجتماعی: علاوه بر داشتن نمادهایی در سایت خود که افراد را به رسانه های اجتماعی خود هدایت می کند، چند ابزار خوب پیدا خواهید کرد که صفحات فیس بوک، توییتر و اینستاگرام شما را مستقیماً در سایت شما جاسازی می کنند.طراحی سایت با وردپرس

 Square Online پلتفرم تجارت الکترونیک

این پلتفرم به شما در راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان کمک می‌‌کند. Square Online یکی از گزینه هایی است که می توانید برای طراحی سایت رایگان فروشگاهی سریع و آنلاین از آن استفاده کنید. با سرعت باورنکردنی، یک فروشگاه آنلاین می توانید ایجاد کنید و سایتی که ایجاد می کنید در عرض چند دقیقه آماده راه اندازی است. این سایت یک سازنده فروشگاه آنلاین قدرتمند با هر ویژگی و رابط مورد نیاز است که قادر است خواسته های مشاغل کوچک و متوسط ​​را برآورده کند.

از آنجایی که ساده و کاربردی است، بسیاری از ویژگی های سفارشی سازی در این پلت فرم ارائه نمی شود. گزینه های فونت، رنگ و طرح بندی شما بسیار محدود است. Square Online پلتفرمی است که برای ارائه راحتی به کاربران ایجاد شده است. وقتی نوبت به خلاقیت می رسد، انتظار ویژگی های نامحدود نداشته باشید.

برخی از مهم ترین ویژگی ها مانند گزارش گیری پیشرفته، ایمیل های فراموش شده سبد خرید و امکان پذیرش پرداخت های پی پال در طرح pro آن گنجانده شده است.

امکانات

• شما می توانید تمام معاملات فروشگاه را انجام دهید: در Square Online، می توانید تمام محصولات خود را ردیابی کنید، به کاربران خود تخفیف و کوپن بدهید، حمل و نقل را انجام دهید، داده های مبتنی بر مکان را جمع آوری کنید و محصولات معمولی و دیجیتالی را بفروشید. این پلتفرم به پیچیدگی Shopify یا BigCommerce نیست و ویژگی های مفید بسیار زیادی دارد.

• طرح رایگان با کیفیت: می توانید محصولات نامحدود را به صورت رایگان در Square Online بفروشید و از تمام ویژگی های مهم بدون پرداخت یک ریال ماهیانه ازآن استفاده کنید. برای هر تراکنش تخفیف کوچکی در نظر گرفته می شود، اما این برای همه طرح ها اعمال می شود. همچنین استفاده از Square به عنوان یک زیر دامنه (مثلا store.square.site) الزامی است.

• ادغام شخص ثالث: می توانید محصولات خود را در فیس بوک و اینستاگرام حتی از طریق نتایج جستجوی گوگل بفروشید. می‌توانید خریدهای خود را با Google Analytics و Facebook Pixel دنبال کنید تا ببینید کدام مشتریان چه چیزی را دوست دارند. Square Online حتی ابزار بازاریابی ایمیلی مخصوص به خودش را دارد تا به شما کمک کند کاربری مشتری خود را رشد دهید.

• کار با کارشناسان: دو سرویس توسط Square Online ارائه می شود که در بازار زیاد دیده نمی شوند. استخدام یک طراح حرفه ای برای بهتر کردن سایت شما و ارسال خط تولید خود به Square برای عکس. شما محصولات خود را برای آنها ارسال می کنید، آنها برای فروشگاه شما عکس های حرفه ای می گیرند، سپس محصولات را پس می گیرند.

نتیجه:

بسیاری از سایت سازان طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی را در طرح های رایگان مشابه ارائه می کنند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم ویژگی‌های همه پلتفرم‌ها را بررسی کنید و ابتدا انواع سایت‌ها را در نظر بگیرید. اگر به آزادی خلاقانه نیاز دارید امکان اشتباه در Wix وجود ندارد. همچنین درصورتیکه در طراحی سایت رایگان بی‌تجربه هستید و به دنبال خدمات مبتدی هستید، سادگی SITE123 را دوست خواهید داشت. در نهایت، اگر هدف شما ساخت و راه‌اندازی سریع سایت است، Webador را انتخاب کنید. هیچ گزینه دیگری وجود ندارد که به شما کمک کند سریعتر سایت هایی با ظاهر زیبا ایجاد کنید.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته