مقالات دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو


خدمات ادمینی سایت دارکوب: راهکاری ارزان جایگزین استخدام ادمین وب سایت

در دنیای دیجیتال امروز، داشتن یک وب‌ سایت تنها شروع ماجراست. موفقیت در فضای آنلاین نیازمند بروزرسانی مداوم محتوا، درج محصولات، تغییر قیمت‌ ها و انجام سایر امور روزمره مدیریتی سایت است. اینجاست که خدمات ادمینی سایت دارکوب به عنوان راه‌ حلی کامل و حرفه‌ ای وارد عمل می‌شود.

شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ، خدمات تخصصی ادمینی سایت را به صورت غیرحضوری و دورکاری ارائه می‌ دهد. این خدمات به‌ طور مشخص با خدمات پشتیبانی سایت یا سئو و بهینه‌ سازی وب‌سایت تفاوت دارد. در ادامه با جزئیات این خدمات، مزایا، تفاوت‌ها و نحوه همکاری با تیم دارکوب آشنا می‌شویم.

ثبت مکان کسب‌ و کار در Waze و بررسی بهترین روش‌ های بازاریابی محلی

در دنیای امروز که رقابت در فضای دیجیتال شدیدتر از همیشه شده، دیده‌ شدن موقعیت مکانی یک کسب‌ و کار می‌تواند عامل تعیین‌ کننده‌ ای در موفقیت آن باشد. یکی از مؤثرترین روش‌ های تبلیغات محلی، ثبت کسب‌ و کار در اپلیکیشن‌ های نقشه و مسیریابی مانند Waze، Google Maps، نشان، اسنپ، تپسی و پلتفرم‌ های اجتماعی نظیر اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و فور اسکوئر (Foursquare) است. این مقاله به بررسی کامل نحوه ثبت مکان در Waze، مزایای آن و سایر ابزارهای نقشه‌ محور و سئو محلی می‌پردازد.

انقلابی جدید در برنامه‌ نویسی با کانوا کد (Canva Code)

یکی از چالش‌ های بزرگ در زمینه توسعه وب، شکافی است که بین طراحی و کدنویسی وجود دارد. در حالی که طراحان تمرکز خود را بر روی تجربه کاربری و طراحی گرافیکی می گذارند، توسعه دهندگان به ساختار و عملکرد سیستم و کدنویسی می ‌پردازند. این دو زمینه به یکدیگر وابسته هستند، اما با ابزارهای متفاوتی باید آنها را اجرا کرد.

کانوا کد به عنوان یک ابزار نوآورانه سعی کرده است تا شکاف بین این دو موضوع را کاهش داده و به طراحان و توسعه دهندگان فرصتی بدهد تا بتوانند بدون ابزارهای پیچیده، طراحی را به کد تبدیل کنند و به توسعه دهنده نیز این امکان را می دهد که کد را به راحتی در پروژه‌ های خود استفاده کند. این ابزار با ویژگی‌ های متعدد در برنامه نویسی انقلاب جدیدی را ایجاد کرده است.

در این مقاله از دارکوب می خواهیم درباره ویژگی جدید canva code صحبت کنیم.

بازاریابی با اسنپ: جذب مشتریان جدید از طریق ثبت مکان کسب‌ و کار

در دنیای دیجیتال امروز، حضور آنلاین تنها به داشتن یک وب‌ سایت یا پیج اینستاگرام محدود نمی‌شود. یکی از مهم‌ ترین و در عین حال رایگان‌ ترین روش‌ های جذب مشتریان جدید، بازاریابی محلی یا Local Marketing است. در این مقاله، به صورت جامع بررسی می‌کنیم که چگونه می‌توان با ثبت مکان کسب‌ و کار در اسنپ و دیگر نقشه‌ ها، مشتریان محلی جذب کرد.

ثبت مکان کسب و کار در تپسی؛ گامی مؤثر در بازاریابی محلی و دیجیتال مارکتینگ

در دنیای امروز، دیده شدن کسب‌ و کار شما در پلتفرم‌های مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر مشتریان نتوانند شما را در فضای دیجیتال پیدا کنند، احتمالاً به سراغ رقبای شما خواهند رفت. یکی از ابزارهای قدرتمند اما کمتر شناخته‌ شده در بازاریابی دیجیتال، ثبت مکان کسب‌ و کار در نقشه تپسی است. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطور می‌ توانید کسب‌ و کار خود را در نقشه تپسی ثبت کنید و از این طریق بازاریابی اینترنتی خود را تقویت نمایید. همچنین به بررسی سایر روش‌ های بازاریابی محلی و دیجیتال مانند گوگل مپ، اسنپ، بلد، نشان، واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و نقشه اپل خواهیم پرداخت.

Foursquare ابزار دیجیتال مارکتینگ ناشناخته، اما قدرتمند!

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، بسیاری از کسب‌ و کارها به دنبال دیده شدن بیشتر و جذب مشتریان محلی هستند. در این میان، ابزارهایی وجود دارند که با وجود قدرت بالایشان، هنوز در میان صاحبان کسب‌ و کارهای ایرانی ناشناخته مانده‌اند. یکی از این ابزارها، Foursquare است؛ سرویسی که زمانی به عنوان شبکه اجتماعی موقعیت‌ محور شناخته می‌شد، اما اکنون به یکی از قدرتمندترین پلتفرم‌ های مکان‌ محور برای کسب‌ و کارها تبدیل شده است.

10 تا از چالش ‌ها و محدودیت ‌های تبدیل UI به وب‌ سایت

رابط کاربری یا  UI شامل عناصر بصری و تعاملی از جمله کنترل ‌های ورودی همچون دکمه‌ ها، منوهای کشویی، فیلدهای داده، اجزای ناوبری از جمله آیکون ‌ها، برچسب ‌ها و فیلدهای جستجو، اجزای اطلاعاتی از جمله اعلان‌ ها است، تا از طریق آنها کاربر بتواند تعامل خوبی را با یک وب سایت ایجاد کند. تمامی وب سایت ‌ها و برنامه ‌ها، از رابط کاربری برای درگیر کردن کاربر استفاده می کنند. در ادامه برخی از چالش ‌ها و محدودیت ‌های تبدیل UI به وب‌ سایت را مرور خواهیم کرد.

ثبت مکان کسب و کار در تلگرام؛ راهی رایگان برای جذب مشتریان محلی

در دنیای امروز که رقابت میان کسب‌ و کارها به شدت افزایش یافته، استفاده هوشمندانه از ابزارهای بازاریابی دیجیتال نقش مهمی در موفقیت برندها ایفا می‌کند. یکی از راه‌ های نوین و رایگان در بازاریابی اینترنتی، ثبت مکان کسب‌وکار در پیام‌ رسان تلگرام است. این کار ساده می‌تواند کمک بزرگی به برندسازی و جذب مشتریان محلی باشد.

گوگل چه زمانی برای Manual Action اقدام می نماید

جریمه یا اقدام دستی (Manual Action) در جعبه پیام های ورودی ابزار وب مستر گوگلGWT با نامه ایی به شما اطلاع داده می شود. نامه هایی که اگر کارشناس سئو باشید اصلا آن را دوست ندارید چون قلب شما را به تپش شدید وا می دارد، چون می تواند این نامه جریمه ای به معنای پایان ترافیک و از دست رفتن رتبه وب سایت شما باشد.

اگر تا به حال نامه جریمه دستی دریافت کرده اید می دانید که دارم درباره چه چیزی صحبت می کنم. در این مقاله به بررسی Manual Action می پردازیم.

ثبت مکان کسب‌ و کار در واتساپ: ارسال لوکیشن با نام برند

آموزش گام‌ به‌ گام برای نمایش برند شما در بخش ارسال لوکیشن واتساپ

بازاریابی آنلاین به صورت رایگان: قابل انجام توسط کسب‌ و کارها

در دنیای امروز، بازاریابی دیجیتال دیگر یک انتخاب نیست؛ بلکه یک ضرورت برای کسب‌ و کارهاست. بسیاری از کسب‌ و کارها به دنبال راه‌ هایی هستند تا بدون صرف هزینه‌ های هنگفت، بازاریابی اینترنتی خود را آغاز کنند. خبر خوب این است که بسیاری از روش‌ های بازاریابی آنلاین را می‌توان بدون تخصص ویژه و حتی به صورت رایگان انجام داد. در این مقاله، به معرفی این روش‌ ها و نحوه یادگیری مهارت‌ های لازم برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال می‌ پردازیم.

روش های زودبازده دیجیتال مارکتینگ تا عید نوروز

این روزها برای بازاریابی آنلاین کسب و کار خود به چیزی بیش از یک وب سایت یا صفحه رسانه اجتماعی نیاز دارید. در واقع، هرچه حضور دیجیتالی شما بیشتر باشد، دستاوردهای بهتری نصیبتان می شود. یک برند بدون حضور آنلاین مانند یک پرنده بدون بال است. با وجود تمام تلاش‌هایش، این برند به این زودی‌ها به جایی که لایق آن است، نمی‌رسد.

قبل از دیجیتال مارکتینگ، فقط تبلیغات سنتی برای جذب مشتریان وجود داشت. اما با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، دنیا تغییر کرد. این تغییرات، به کسب‌ و کارها این فرصت را می‌ دهند که به راحتی و با هزینه کمتر، به بازارهای هدف خود دست یابند.

در این مقاله به شما روش های جدید دیجیتال مارکتینگ را آموزش می دهیم.

با استفاده از هوش مصنوعی ux وب سایت را ارتقا دهید

آیا به دنبال راهی برای ارتقاء ux وب سایت خود و متمایز کردن آن از رقبا هستید؟ فناوری هوش مصنوعی می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. افزودن ویژگی های هوش مصنوعی به سایت می تواند تجربه ای شخصی تر و جذاب تر برای کاربران ایجاد کند.

ایده‌ های تولید محتوا برای اینستاگرام | راهنمای جامع برای رشد و موفقیت

با رشد روز افزون اینستاگرام و اهمیت پیدا کردن این پلتفرم در دیجیتال مارکتینگ با اینستا، دیگر داشتن یک پیج معمولی کافی نیست. برای موفقیت واقعی باید خلاق باشید، بازار را بشناسید، و از بهترین ترندهای بازاریابی استفاده کنید. در این مقاله به شما ایده‌هایی برای تولید محتوا معرفی می‌کنیم که باعث رشد ارگانیک صفحه شما شده و پیجتان را به سمت اکسپلور اینستاگرام هدایت می‌کند.

ترید کردن با چت جی ‌پی ‌تی چگونه است؟

ترید کردن با چت جی ‌پی ‌تی بسیار فراتر از یک مدل زمانی پیچیده است. یک ابزار کارآمد است که می تواند به عنوان یک همراه قابل اعتماد و یک دستیار فعال، در ایجاد تعامل بسیار مفید باشد. توانایی چت جی پی تی در درک زمینه و ایجاد پاسخ‌ های متنوع و منسجم، آن را به یک دارایی همه کاره در بخش ‌های مختلف تبدیل کرده است. چشم انداز معاملات مالی نیز با حضور هوش مصنوعی از جمله چت جی پی تی دستخوش تحولات شگرف شده است. چت جی پی تی برای تجزیه و تحلیل داده‌ ها، خلاصه کردن گزارش ‌های طولانی، پیش بینی روند بازار و بهینه ‌سازی استراتژی ‌های معاملاتی می تواند یک انتخاب ایده ‌آل باشد.

بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال به اصطلاح چتری است بر روی همه تلاش های بازاریابی آنلاین. شرکت ها از کانال های دیجیتالی نظیر موتور جستجوی گوگل، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت های خود برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده شان بهره می برند.

چطوری از google trends برای بازاریابی دیجیتال استفاده کنم؟

ماندن در راس چیزها و شکست دادن رقبای خود به معنای حفظ روندها و رفتار مصرف کننده است. در طول سال ها، گوگل بی سر و صدا Google Trends را توسعه داد و به یکی از اصلی ترین ابزارهای سئو تبدیل کرد. این ابزار بینش ارزشمندی را در مورد آنچه مردم در جستجوی آن هستند ارائه می دهد. آخرین به روز رسانی Google Trends بخش به روز شده Trending Now را ارائه می دهد که داده های بیشتری را در مورد آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد وعده می دهد.

چگونه در گوگل دیسکاور Google Discover باشیم؟

شرکت گوگل در چند سال اخیر تلاش های بسیاری را در ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود کرده و هر چند وقت یکبار با یک پلتفرم یا یک سرویس خدمات رسانی جذاب و کاربردی از این غول بزرگ فناوری آشنا می شویم که در نوع خودش جذاب و مفید می باشد.

علت این موضوع نیز رشد هوش مصنوعی گوگل و جمع آوری داده های با اهمیتی است که موتور جستجوی این شرکت از نوع رفتار و سرچ هایی که کاربران در آن انجام می دهند بدست می آورد. برای همین است که این شرکت می کوشد تا با استفاده از تازه ترین شیوه ها، مفید ترین و پر طرفدارترین مطالب را در قالب پلتفرم های جذاب و کاربرپسند در اختیار همگان قرار دهد.

پنج‌شنبه در سایت مقاله منتشر کن!

چرا روزهای خلوت، فرصت طلایی برای پیشی گرفتن از رقبا هستند؟

در دنیای پرشتاب بازاریابی دیجیتال و بهینه‌ سازی برای موتورهای جست‌ و جو، زمان‌ بندی انتشار محتوا اغلب نادیده گرفته می‌شود؛ در حالی که همین عنصر ساده، می‌تواند تأثیر عمیقی در نرخ کلیک (CTR)، نمایش در گوگل دیسکاور و افزایش ورودی ارگانیک سایت داشته باشد. در ایران، روزهای پنج‌شنبه و جمعه روزهای تعطیل هستند و به همین دلیل بسیاری از کسب‌ و کارها در این بازه، فعالیت‌ های آنلاین خود را کاهش می‌دهند. اما اگر دقیق‌ تر نگاه کنیم، همین تعطیلی می‌تواند به فرصتی برای درخشش تبدیل شود.

روش های بازاریابی اینترنتی چیست

این روز ها بازارهای جهانی و داخلی در پی هر رویدادی دچار نوسانات مختلفی می شوند. صاحبان کسب و کار باید به دنبال این باشند که در تلاطم های موجود در بازار بهترین جایگاه را از آن خود کنند و رویداد های مختلف بر کسب و کار آنها اثرات منفی نگذارد. برای این منظور آموزش های مختلفی وجود دارد که هر مدیری باید آنها را فرا گیرد. یکی از مهمترین مواردی که صاحبان مشاغل باید با آن آشنا شوند اصول بازاریابی می باشد. بازاریابی شاخه های مختلفی دارد. یکی از مهمترین آنها بازاریابی اینترنتی یا Digital Marketing است. با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، شرکت های مختلفی عرصه کاری خود را به فضای مجازی و اینترنت منتقل کرده اند و توانسته اند موفقیت بیشتری را نسب به کسب و کار معمولی و سنتی کسب نمایند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب