مقالات دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو


آموزش کسب درآمد از آپارات

اغلب افراد از رسانه های اجتماعی برای نشان دادن برشی از زندگی، فعالیت ها، ایده آل‌ ها و ترجیحات خود استفاده می کنند. اما عده ‌ای دیگر از رسانه اجتماعی، استفاده‌ های بهینه‌ تر می کنند. آنها با فعالیت در این شبکه ها، درآمد کسب می کنند. در میان شبکه‌ های اجتماعی پرطرفدار، آپارات نیز به عنوان یکی از پلتفرم ‌های محبوب در کشور شناخته می شود که علاوه بر اینکه می توانید ویدیوهای خود را با سایرین به اشتراک بگذارید، این پلتفرم فرصت کسب درآمد را نیز برای شما فراهم کرده است.

10 نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کار

رسانه‌ های اجتماعی جزء حیاتی در فعالیت کسب و کارهای کوچک و بزرگ هستند. در حال حاضر از این بستر برای برندینگ و شناسایی مشتریان وفادار استفاده می شود. با کمک رسانه‌ های اجتماعی می توانید ترافیک وب سایت را افزایش دهید، سرنخ ایجاد کنید، آگاهی از برند را افزایش دهید و با مشتری وارد تعامل شوید. پلتفرم ‌های رسانه‌ های اجتماعی متعدد هستند که باید متناسب با برند و مخاطب هدف، گزینه مناسب را برای فعالیت خود انتخاب کنید. فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، یوتیوب، پینترست، لینکدین و تیک تاک در حال حاضر جزو پلتفرم‌ های مهم برای توسعه هر کسب و کاری به شمار می ‌آیند که فعالیت در هر یک از آنها مزیت های بسیاری دارد. در ادامه مهمترین نقش رسانه های اجتماعی را در بهبود و توسعه کسب و کارها مرور خواهیم کرد.

بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی در ایران

در عصر حاضر بازاریابی به دو گروه بازاریابی آفلاین و آنلاین تقسیم می شود. بازاریابی آفلاین به مجموعه ‌ای از فعالیت ‌های تبلیغاتی به روش سنتی اطلاق می شود که بدون حضور رسانه ‌های دیجیتال این تبلیغات انجام می شوند. هر نوع بازاریابی که برای جذب مشتری از طریق ابزار آنالوگ یا فیزیکی انجام شود، در زیر مجموعه بازاریابی آفلاین قرار می گیرد. گرچه بازاریابی ‌های آفلاین مقیاس پذیری بازاریابی‌ های آنلاین را ندارند، اما این فرصت را به برندها می‌ دهند تا در دنیای واقعی ارزش برند را به روش‌ های به یاد ماندنی نشان دهند. در بازاریابی آنلاین که تبلیغات در بستر اینترنت صورت می گیرد، فرم جدیدی از تبلیغات را می توان انجام داد و به مخاطب هدف بیشتری دسترسی پیدا کرد. طبق تحقیقات، استراتژی ‌های یکپارچه در کانال ‌های آفلاین و آنلاین، در کنار یکدیگر در موفقیت یک برند تاثیرگذار هستند. در ادامه بهترین روش های بازاریابی در ایران را بیشتر توضیح خواهیم داد.

سئو یوتیوب چیست: 13 تکنیک برای افزایش رتبه یوتیوب

همه تولید کنندگان محتوا و بازاریابانی که در شبکه ‌های اجتماعی فعالیت می کنند، به دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند اطلاع رسانی بیشتری را انجام دهند. یوتیوب به عنوان یکی از محبوب ‌ترین شبکه‌ های اجتماعی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. می توانید از این بستر نیز به عنوان بازاریابی در شبکه ‌های اجتماعی استفاده کنید. اما برای موفقیت در این پلتفرم ابتدا باید سئو یوتیوب را بهبود ببخشید تا بتوانید با افزایش رتبه، بستر مناسبی را برای بازاریابی فراهم کنید. در ادامه برخی نکات برای افزایش رتبه و بهینه سازی سئو یوتیوب ارائه خواهیم کرد.

توییتر مارکتینگ چیست؟ راهنمای جامع بازاریابی در توییتر

اگر به شما بگوییم که راهی است تا به هزاران نفر از کاربران فضای مجازی دسترسی پیدا کنید و با آنها تعامل داشته باشید، اغراق نکرده ‌ایم. توییتر بستری است که می توانید به کاربران گسترده دسترسی پیدا کنید. در حال حاضر یکی از استراتژی ‌های مهم فروش برای بسیاری از برندها و کسب و کارها، بازاریابی در توییتر است. در بازاریابی اینترنتی، توییتر به برندها می تواند کمک کند تا دنبال کنندگان یا مشتریان بالقوه جدید را جذب کرده، تبدیل‌ ها را بهبود ببخشند و در نهایت فروش را گسترش دهند. یادگیری نحوه استفاده از توییتر جهت بازاریابی چالش برانگیز نیست. اگر می‌ خواهید بدانید برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی برنده در توییتر و دستیابی به مخاطب ارزشمند در این پلتفرم جذاب جهان، به چه چیزی نیاز دارید، در ادامه آگاهی شما را افزایش خواهیم داد.

پینترست چیست؟ کاربردهای پینترست در کسب و کار 

بیشتر کسب و کارها برای استفاده از پینترست، برای گسترش کسب و کار خود محتاط هستند. دلایل مثبت زیادی وجود دارد که این رسانه اجتماعی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. افزایش آگاهی، افزایش ترافیک، ایجاد سرنخ ‌های جدید و افزایش فروش از جمله مزیت ‌های مهم و اصلی استفاده از پینترست هستند. محبوبیت پینترست به اندازه ‌ای است که چندین نسل را در بر می گیرد و یکی از پلتفرم ‌های در حال رشد محسوب می شود. در ادامه شما را با این پلتفرم بیشتر آشنا خواهیم کرد.

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

قبل از ایجاد استراتژی محتوای اینستاگرام، باید به چند نکته فکر کنید. مثلا آیا اینستاگرام را به طور کامل بررسی کرده اید؟ دانستن اینکه اینستاگرام یک پلتفرم بزرگ با میلیون ها کاربر فعال است برای موفقیت آمیز بودن حضور شما کافی نیست. مهمترین بخش داشتن یک اکانت اینستاگرام موفق، پست کردن مداوم است. این چیزی است که اگر قبل از ایجاد حساب کاربری اینستاگرام را بررسی نکرده باشید، ممکن است ندانید.

راه های کسب درآمد به عنوان یک طراح وب سایت

طراح وب سایت قردی خلاق و اختصاصی با درک قوی از طراحی، هندسه، تئوری رنگ، تایپوگرافی و زبان های برنامه نویسی وب هست. یافتن راه‌های متنوع برای کسب درآمد به عنوان یک طراح وب سایت می‌تواند یک کار چالش برانگیز باشد – به همین دلیل است که در زیر نحوه کسب درآمد به عنوان یک طراح وب سایت را شرح داده‌ایم.

هوش مصنوعی برای شغل طراحی وب سایت یک تهدید است یا فرصت؟

هنر برنامه‌ ریزی و تنظیم محتوا در یک وب سایت را که منجر به اشتراک گذاری با دنیا به صورت آنلاین می شود، طراحی وب می ‌نامند. به نوعی طراحی وب سایت ترکیبی از عناصر کاربردی و زیبایی شناختی است. در حال حاضر ایجاد یک وب سایت برای رشد و ارتقا، برای بسیاری از صاحبان کسب و کارها ضروری به شمار می آید. طراحان حرفه ‌ای با کسب مهارت‌ ها، ارائه خلاقیت و دانش کافی می توانند سایتی را برای شما طراحی کنند تا آگاهی نسبت به برند شما بیش از پیش افزایش پیدا کند. اما با ورود هوش مصنوعی به این حوزه، گرچه فرایند طراحی سایت آسان شده است اما بسیاری از طراحان سایت نگران از دست دادن موقعیت شغلی خود هستند، در ادامه به این موضوع می پردازیم.

استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی 

برای بازاریابی از طریق رسانه‌ های اجتماعی باید استراتژی ‌های مختلفی را پیش گرفت که مدیریت هر یک از استراتژی‌ ها یک اقدام بسیار مهم به شمار می ‌آید. در بازاریابی شبکه اجتماعی باید در طول روز حضوری فعال و مستمر داشته باشید. آیا کسی هست که بتواند به طور روزانه و مداوم کارهای مربوط به مدیریت رسانه اجتماعی را انجام دهد؟ بله، هوش مصنوعی می تواند همان فردی باشد که برای انجام کارهایی که وقت شما را زیاد می گیرند، حضور موثری داشته باشد. علاوه بر اینکه وظایف مدیریت را انجام می دهد، با نوآوری می تواند در بازاریابی تاثیر موثرتری بگذارد. باید این اجازه را بدهید که هوش مصنوعی به عنوان دستیار شما در استراتژی‌ های رسانه‌ های اجتماعی باقی بماند. به این ترتیب شما می توانید در کنار استراتژی، برای خلاقیت نیز تمرکز خوبی داشته باشید. در ادامه تلاش شده است تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی رسانه ‌های اجتماعی را بیشتر توضیح دهیم تا چالش‌ هایی که در این مسیر با آن روبرو می شوید را بتوانید به آسانی برطرف کنید.

میکرو اینتراکشن چیست و چگونه به UX سایت کمک می کند؟ 

تجربه کاربری یا UX  چیز جدیدی نیست، اما در حال حاضر مهمتر از همیشه مورد توجه قرار می گیرد. برای هر کسب و کاری که در حال راه ‌اندازی یک وب سایت است،  UX به عنوان یکی از جنبه ‌های کلیدی مهم در گرایش های طراحی سایت به شمار می ‌آید. UX  که زمانی یکی از دغدغه‌ های مهم در طراحی سایت بوده است، اینک به یک جریان اصلی تبدیل شده است. موارد زیادی به UX  سایت کمک می کنند که می توان به میکرو اینتراکشن و انیمیشن اشاره کرد. در ادامه تاثیر هر یک از موارد را در تجربه کاربری سایت بررسی خواهیم کرد.

بهینه سازی ویدئو در نتایج جستجوی گوگل

اول از همه، درست است که سئوی ویدیو با سئو معمولی یکسان نیست. سئوی ویدیو نیز در چند سال اخیر به طور قابل توجهی تغییر کرده است، به همین دلیل است که من از متخصص سئو ویدیو برای به اشتراک گذاشتن توصیه های خود استفاده کرده ام.

اينفلوئنسر مارکتينگ چيست و نحوه انجام آن؟  

دنیا به سمت دیجیتال شدن می رود و از اطلاع رسانی در روزنامه ‌ها به اطلاع رسانی در رسانه‌ های اجتماعی رسیده ‌ایم. در سال ‌های اخیر تقریباً بیشتر افراد در مقطعی از زندگی خود تحت تاثیر بازاریابی دیجیتال یا خدمات دیجیتال مارکتینگ قرار گرفته اند. همه افرادی که دارای وب سایت یا کانال‌ های رسانه‌ های اجتماعی هستند، به نوعی با بازاریابی دیجیتالی آشنا شده اند و حالا از این فضا به عنوان یک بستر مهم برای معرفی و فروش کالاها، محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. در ادامه با دیجیتال مارکتینگ و انواع آن از جمله اينفلوئنسر مارکتينگ بیشتر آشنا خواهید شد.

چگونه عنوانی جذاب برای مقاله خود پيدا کنيم؟   

نویسندگانی که قصد نوشتن محتوا دارند، ابتدا هدف خود را از نوشتن مقاله در نظر می‌ گیرند. برخی هدف از نوشتن مقاله را افزایش فروش و برخی درگیر کردن مخاطب ملاک قرار می دهند. هدف هرچه که باشد، نوشتن عنوانی جذاب برای مقاله کار سختی خواهد بود. نویسندگان زمانی که شروع به نوشتن می کنند، یکی از مشکلات بزرگی که دارند این است که چگونه عنوان مقاله را مشخص کنند. در ادامه برخی از تکنیک های نوشتن عنوان جذاب را بررسی خواهیم کرد.

چگونه هوش مصنوعی بازاريابی ديجيتال را تغيير می دهد؟

هوش مصنوعی امروزه از یک مفهوم خارق العاده به یک تغییر دهنده بازی برای بازاريابي ديجيتال تبدیل شده است. این تبدیل به موتور مخفی تبلیغات شخصی، تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده، تجربیات مشتری و بسیاری موارد دیگر شده است. در این مقاله، معنای هوش مصنوعی برای بازاریابی دیجیتال، نمونه‌هایی از کاربرد، چالش‌ها و ابزارهای آن (نه فقط ChatGPT!) را بیان می‌کنیم و مهارت‌هایی را که برای رویارویی با آن به نفع خود نیاز دارید، در نظر می‌گیریم.

چگونه سئو می تواند به دیجیتال مارکتینگ کمک کند؟  

در بازاریابی دیجیتال، سه واحد تخصصی سئو، PPC و بازاریابی محتوا عملکردهای موثری دارند. این تقسیم بندی برای بازاریابی دیجیتال ممکن است منطقی باشد، اما زمانی که یک مشتری با حضور دیجیتالی یک برند روبرو می شود، یک تعامل کلی با برند را خواهد داشت. بنا بر این واقعیت برای بازاریابی دیجیتال به یک رویکرد یکپارچه نیاز است که سئو نقش اساسی دارد. متخصصین سئو با مجموعه مهارت‌ های گسترده شامل تحقیقات، کپی رایتینگ، بینش ‌های فنی و روابط عمومی دیجیتال تلاش می کنند تا به صورت منحصر به فرد شکاف ‌هایی که بین واحدهای تخصصی بازاریابی دیجیتال وجود دارد را برطرف کنند. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه سئوکار می تواند در تیم بازاریابی دیجیتال، برای ایجاد یک استراتژی منسجم ‌تر، اثربخشی بیشتر و دریافت نتایج بهتر برای هر کسب و کاری، اقدام کند.

دیجیتال مارکتینگ با استفاده از هوش مصنوعی|💬معرفی بهترین ابزارها

هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) به طور قابل‌توجهی بر دیجیتال مارکتینگ تأثیر می‌گذارد، هدف‌گیری بیشتر مخاطبان، تولید محتوا، بهینه‌سازی موتورهای جستجو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و خدمات مشتری را تقویت می‌کند. نفوذ هوش مصنوعی در بازاریابی اینترنتی با سرعت بی سابقه ای در حال رشد است.

خدمات بازاریابی از طریق تیک تاک (تیک تاک مارکتینگ)

بازاریابی شبکه اجتماعی چیزی بیشتر از ارسال محتوا در طول هفته است. اگر می‌ خواهید برند خود را به طیف گسترده‌ ای از افراد معرفی کنید، اگر می‌ خواهید مشتریان بالقوه را سریع ‌تر پیدا کنید و در نهایت اگر می ‌خواهید افزایش فروش را از طریق بازاریابی رسانه اجتماعی تجربه کنید، باید زمان و مهارت لازم را در اختیار داشته باشید. در بین رسانه‌ های اجتماعی از جمله فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام و تیک تاک، رسانه تیک تاک در حوزه بازاریابی توانسته به موفقیت‌ های خوبی دست پیدا کند. برای آشنایی بیشتر با این پلتفرم و بازاریابی از طریق تیک تاک در ادامه اطلاعات کامل تری را ارائه خواهیم کرد.

تیک تاک رقیب اینستاگرام و ابزار جدید دیجیتال مارکتینگ در ایران

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی نوعی تبلیغات است که از اینترنت و فناوری ‌های وابسته، برای ارتباط با مشتریان استفاده می کند. این نوع بازاریابی به جای استفاده از چاپ، رادیو و تلویزیون از طریق تلفن همراه و لپ تاپ تبلیغات را به صورت گسترده انجام می دهد. دیجیتال مارکتینگ از کانال ‌های مختلف همچون موتورهای جستجو، ایمیل و رسانه ‌های اجتماعی می تواند با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کند. در حال حاضر در ایران، از میان رسانه‌ های اجتماعی در کنار اینستاگرام، تیک تاک نیز مورد توجه کاربران قرار گرفته است. از این پلتفرم نیز می توانید برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده بهینه کنید. در ادامه با تیک تاک این ابزار جدید دیجیتال مارکتینگ بیشتر آشنا خواهید شد.

چرا خرید لایک اینستاگرام اشتباه است؟

همین الان، همین جا می گوییم: هرگز نباید لایک اینستاگرام بخرید. اینستاگرام با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه، فرصت بزرگی را برای تبلیغ‌کنندگان فراهم می‌کند. در همان زمان، بیش از 200 میلیون کسب و کار وجود دارد که محصولات خود را بر روی این پلتفرم بازاریابی می کنند. برای متمایز شدن از رقبا، خرید لایک اینستاگرام می تواند وسوسه انگیز باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب