بهبود سئو وردپرس برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما بسیار مهم است. متأسفانه اکثر راهنماهای سئو وردپرس برای کاربران جدید بسیار تخصصی است که آنها را از ادامه راه ناامید می کند. اگر در مورد افزایش ترافیک وب سایت خود مصمم هستید، باید به بهترین روش های سئو وردپرس توجه کنید.
با شلوغی وب سایت ها در سیستم گوگل، تاکید سخت گیرانه بر طراحی وب سایت و بهینه سازی آنها برای موتورهای جستجو ضروری است.
طراحی وب سایت برای هر کسب و کاری که خواهان موفقیت آنلاین است مهم است. طراحی سایت شما عنصر دیگری است که باید بهینه شود تا وب سایت شما در بالای صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) ظاهر شود. بهینه سازی موتور جستجو یا SEO فرآیند بهینه سازی وب سایت برای رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو است.
کمی بیش از یک دهه پیش، مردم هنوز در مورد تجارت الکترونیک و کل ایده خرید اقلام از طریق اینترنت شک داشتند. آنها در اعتماد به ویترین فروشگاه های آنلاین و استفاده از اطلاعات کارت اعتباری خود برای خرید محصولات و ارسال مستقیم آنها به آدرس های خودشان مشکل داشتند. این نوع خدمات در آن زمان برای اکثر خریداران بیگانه بود. با این حال، با گذشت زمان، ارتقاء نرم افزار و بهبود لجستیک در پشت خدمات خرید آنلاین، مردم نظر خود را تغییر دادند.
امروزه با همگیر شدن استفاده از اینترنت طراحی وب سایت برای هر شرکت و کسب و کاری که به دنبال دستیابی به مخاطبان گسترده تر و جذب مشتریان بیشتر است، به امری حیاتی بدل شده است. به لطف انبوهی از ابزارهای اینترنتی، شما حتی نیازی به دانش کدنویسی ندارید تا بدانید چگونه یک وب سایت را از ابتدا طراحی کنید.
اما همه چیز فقط به طراحی یک سایت خوب ختم نمی شود. پس از راه اندازی آن باید به فکر جذب ترافیک و تبلیغ سایت خود باشید تا به این طریق به هدف اصلی یعنی جذب مشتری های جدید و وفادار دست یابید.
مفهوم سئو ستون اصلی اینترنت است، یک شاهراه اطلاعاتی باورنکردنی که ما هر روز و اغلب ده ها بار در روز از آن استفاده می کنیم. برای سایت فروشگاهی تعیین کننده اصلی میزان موفقیت آنها استفاده از سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است.
همانطور که فروش آنلاین محصولات خود را آغاز می کنید، بسیاری از راه ها مدام توجه شما را جلب می کنند که همه آنها به یک اندازه وسوسه انگیز به نظر می رسند. گاهی ممکن است انجام همه آنها منطقی باشد، اما یک رویکرد شناخته شده و منطقی همیشه بهتر از پایه گذاری کسب و کار شما بر اساس شنیده ها و تجربیات دیگران است.
مطمئنا برای خیلی از افراد این سوال پیش می آید که برای طراحی سایت فروشگاهی و به معرض دید گذاشتن اجناس مدنظر برای فروش و جذب مشتری بیشتر، از کجا و چگونه باید شروع کرد. در این مقاله هدف این است که با توضیح مراحل و شرح دادن آنها در چند بخش به این سوال پاسخ دهیم.
طراحی سایت به طور چشمگیری می تواند به بهبود جنبه های مختلف شرکت ها از جمله افزایش دسترسی به مشتری، فروش و کسب درآمد بیشتر کمک کند. درک اینکه چه نوع از طراحی سایت برایتان مناسب تر است یا قیمت طراحی سایت به چه عواملی بستگی دارد، می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.
حضور آنلاین یک کسب و کار، صرف نظر از نوع آن، می تواند تأثیر زیادی بر موفقیت آن داشته باشد. در عصر حاضر، برخی از کسب و کارها هنوز قانع نشدند که اکثر مشتریان آنها قبل از خرید از سایت آنها بازدید می کنند. داشتن یک حضور آنلاین قوی، با طراحی سایت، می تواند باعث ایجاد درآمد بیشتر شود. کیفیت سایت شما بر نتایج تأثیر می گذارد.
وقتی به نظر می رسد که رسانه های اجتماعی بر اینترنت حکومت می کنند، ممکن است از خود بپرسید: آیا به یک سایت نیاز دارم؟ پاسخ مثبت است. دلایل مختلفی وجود دارد که داشتن سایت را به یک امر ضروری تبدیل کرده است.
موتورهای جستجو اکنون بخشی از زندگی روزمره ما هستند، برای انجام تحقیقات درسی و دانشگاهی گرفته تا خرید جنس و یا هدیه یا یافتن نزدیکترین کافی شاپ و رستوران، همگی را در اینترنت با موتورهای جستجو پیدا می کنیم.
مردم روز به روز بیشتر به موتورهای جستجو برای دریافت پاسخ سوالات روزمره خود وابسته می شوند. اما چه چیزی موتورهای جستجو را اینقدر مهم کرده است؟ چرا به نتایج نمایش داده شده آن، اعتماد می کنیم؟ روند کاری آنها به چه صورت است و چه تأثیری بر روی استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسب و کار ها خواهد داشت؟
اینترنت انقلابی در نحوه انجام تجارت امروز ما ایجاد کرده است. بازاریابی تلفنی، تبلیغات چاپی و بیلبوردها برای چندین دهه بر صنعت تبلیغات تسلط داشتند، اما اکنون، همه چیز در مورد دستیابی به بازار هدف شما به صورت آنلاین است.
اندازه و مقیاس اینترنت بسیار زیاد و تقریباً غیر قابل درک است. اما اینترنت چیزی بیش از یک بستر برای ویدیوهای سرگرم کننده و آموزش های ساده است. با اینترنت رویای بازاریابی هر شرکتی محقق می شود.
مصرف کنندگان به طور قابل توجهی برای تصمیمات خرید خود به اینترنت روی می آورند. این امر اهمیت بازاریابی اینترنتی را بیش از هر زمان دیگری نشان می دهد. طبق مطالعات انجام شده، برای انجام تحقیقات اولیه درباره قیمت و مشخصات محصول، مصرف کنندگان قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید، به تحقیق در اینترنت و رسانه های اجتماعی می پردازند.
اصطلاح “ترافیک” (Traffic) سایت، به تعداد بازدیدکنندگان یک سایت در یک دوره زمانی خاص اشاره دارد. ترافیک یک سایت را می توان به طور دقیق ثبت کرد و که می تواند به دو دسته کلی بازدیدکنندگان همیشگی و بازدیدکنندگانی تنها یکبار از سایت بازدید کرده اند، تقسیم کرد. بازدیدکنندگان همیشگی مشتریان وفاداری هستند که ترافیک ثابتی را ارائه می دهند، در حالی که یکبار بازدیدکننده به دنبال اطلاعاتی در مورد یک موضوع خاص بوده و معمولاً از طریق جستجوهای موتور جستجو به سایت هدایت می شوند. تعداد بازدیدکنندگان یک سایت، شاخص مهمی از جذابیت آن برای هدف شما است.
محتوای وب کلید ایجاد ترافیک برای سایت ها است. ایجاد محتوای جذاب و سازماندهی آن در دسته بندی های مختلف برای ناوبری و پیمایش آسان، مهمترین عامل برای یک سایت موفق است. همچنین، بهینه سازی محتوای وب برای موتورهای جستجو بسیار مهم است تا به کلمات کلیدی مورد استفاده برای جستجو پاسخ دهد.
با تکامل فناوری های وب در دهه 1990، تبلیغات اینترنتی به عنوان یک معادل مجازی برای روش های بازاریابی سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، تبلیغات روزنامه، بیلبوردها و غیره ظاهر شد. با گذشت زمان، بازاریابان انتظار دارند که شرکت ها پول بیشتری را برای تبلیغات دیجیتالی نسبت به تبلیغات سنتی خرج کنند.
طراحی سایت جدید یک کار دشوار و طاقت فرسا است. شما می خواهید سایتی طراحی کنید که مشتریانتان دوست داشته باشند، اما نمی خواهید این راه اندازی چندین ماه طول بکشد یا آنقدر فنی باشد که برای هر نسخه به روزرسانی به یک توسعه دهنده نیاز داشته باشید.
یادگیری نحوه طراحی یک سایت جدید نیازمند کمی دانش کسب شده، صبر، و آن انگیزه تزلزل ناپذیر است که برای یادگیری موثر یک مهارت جدید ضروری است.
امروزه بسیاری از افراد خرید اینترنتی را به دلیل مزایای آشکار آن ترجیح می دهند. یافتن محصولات آسان تر است و می توانید به راحتی و بدون زحمت و بدون مراجعه به فروشگاه، محصولات را سفارش دهید. خرید آنلاین به دلیل دسترسی روزافزون به اینترنت از طریق موبایل و کامپیوتر های دسکتاپ بسیار محبوب شده است.
برچسب گذاری (Tagging) زمانی که به درستی انجام شود می تواند به سئو، شخصی سازی و UX کمک کند.
تگ (Tag) یک کلمه کلیدی یا اصطلاحی است که به یک اطلاعات اختصاص داده می شود تا به توصیف آن کمک کند و مکان یابی آن را آسان کند.
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب است که اکثریت قابل توجهی از سایت های موجود در اینترنت را پشتیبانی می کند. این سیستم یک ابزار متن باز است که می توانید از آن برای ایجاد و مدیریت سایت ها بدون نیاز به دانستن کدنویسی استفاده کنید. بسیاری از عملکردهای سایت در وردپرس از افزونه ها (Plugin) نشات می گیرند و شما می توانید صفحات و پست های جداگانه را با استفاده از ویرایشگر گوتنبرگ ویرایش کنید.