با توجه به اینکه امروزه اینترنت چقدر در دسترس است، هر روزه به تعداد افرادی که هر روز آنلاین می شوند افزوده می شود. تا سال 2021، حدود 4.9 میلیارد کاربر اینترنت جهانی وجود دارد که 400 میلیون کاربر نسبت به سال 2020 افزایش یافته است. نحوه خرید و فروش مردم نیز به همراه این آمارها تغییر کرده است. یعنی بازاریابی آفلاین نمی تواند دیگر تنها گزینه شما باشد.
بازاریابی اینترنتی همیشه برای برقراری ارتباط با مخاطبان در مکان و زمان مناسب بوده است. امروز، این بدان معناست که شما باید آنها را در جایی که اغلب وقت خود را می گذرانند ملاقات کنید یعنی در اینترنت. باید از بازاریابی دیجیتال استفاده کنید، به عبارت دیگر، هر شکلی از بازاریابی آنلاین.
در دنیای امروز کسانی که دارای کسب و کاری هستند و کالا یا خدماتی را به مردم ارائه میکنند، برای آنکه بتوانند فروش بیشتری داشته باشند و یا خدمات سریعتر و گسترده تری را عرضه کنند به فکر ساخت فروشگاه اینترنتی افتاده اند. با توجه به شلوغی شهر ها و همه گیری بیماری، مردم در کشورهای مختلف از این نوع فروش استقبال نموده اند و همانطور که قابل مشاهده است، کسب و کار ها و شرکت های بسیاری کالا و یا خدمات خود را از این طریق معرفی و در معرض دید قرار می دهند.
اینترنت به ابزاری پرکاربرد در دنیای تجارت و فعالیت های اجتماعی تبدیل شده است. امروزه ایجاد آگاهی در مورد هر موضوعی مستلزم داشتن نوعی حضور در اینترنت است. چه در حال بازاریابی محصولات خود برای مشتریان جدید باشید و چه اطلاعات خاصی را در اختیار عموم قرار دهید، راه اندازی یک وب سایت بهترین راه برای افزایش شانس موفقیت شما است.
وب سایت ها به بخشی ضروری از هر کسب وکاری تبدیل شده اند، و نداشتن آن، کسب وکارها را از حفظ مشتریان فعلی و به دست آوردن مشتریان جدید باز می دارد. کاربری، موثر و به روز بودن وب سایت شما برای بهترین عملکرد کسب و کار شما بسیار مهم است. وقتی زمان ساخت یا به روز رسانی وب سایت شما فرا می رسد، منطقی است که یک شرکت طراحی وب را استخدام کنید.
کلمات کلیدی اساس سئو سایت هستند. اگر کسی به دنبال محتوایی که شما درباره آن می نویسید نباشد، در نتیجه هیچ ترافیکی از Google یا موتورهای جستجوی دیگر دریافت نخواهید کرد.
امروزه سئو رشته ای بسیار گسترده تر از روزهای اولیه خود است و به بخش ها و شاخه های زیادی تقسیم شده است.
اما، در اصل، سئو در مورد یافتن فرصت های آنلاین و جذب ترافیک مرتبط به یک وب سایت از طریق دیده شدن در موتورهای جستجو است. تحقیق کلمات کلیدی در قلب استراتژی سئو و بازاریابی اینترنتی قرار دارد.
بهبود سئو وردپرس برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما بسیار مهم است. متأسفانه اکثر راهنماهای سئو وردپرس برای کاربران جدید بسیار تخصصی است که آنها را از ادامه راه ناامید می کند. اگر در مورد افزایش ترافیک وب سایت خود مصمم هستید، باید به بهترین روش های سئو وردپرس توجه کنید.
با شلوغی وب سایت ها در سیستم گوگل، تاکید سخت گیرانه بر طراحی وب سایت و بهینه سازی آنها برای موتورهای جستجو ضروری است.
طراحی وب سایت برای هر کسب و کاری که خواهان موفقیت آنلاین است مهم است. طراحی سایت شما عنصر دیگری است که باید بهینه شود تا وب سایت شما در بالای صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) ظاهر شود. بهینه سازی موتور جستجو یا SEO فرآیند بهینه سازی وب سایت برای رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو است.
مفهوم سئو ستون اصلی اینترنت است، یک شاهراه اطلاعاتی باورنکردنی که ما هر روز و اغلب ده ها بار در روز از آن استفاده می کنیم. برای سایت فروشگاهی تعیین کننده اصلی میزان موفقیت آنها استفاده از سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است.
همانطور که فروش آنلاین محصولات خود را آغاز می کنید، بسیاری از راه ها مدام توجه شما را جلب می کنند که همه آنها به یک اندازه وسوسه انگیز به نظر می رسند. گاهی ممکن است انجام همه آنها منطقی باشد، اما یک رویکرد شناخته شده و منطقی همیشه بهتر از پایه گذاری کسب و کار شما بر اساس شنیده ها و تجربیات دیگران است.
مطمئنا برای خیلی از افراد این سوال پیش می آید که برای طراحی سایت فروشگاهی و به معرض دید گذاشتن اجناس مدنظر برای فروش و جذب مشتری بیشتر، از کجا و چگونه باید شروع کرد. در این مقاله هدف این است که با توضیح مراحل و شرح دادن آنها در چند بخش به این سوال پاسخ دهیم.
طراحی سایت به طور چشمگیری می تواند به بهبود جنبه های مختلف شرکت ها از جمله افزایش دسترسی به مشتری، فروش و کسب درآمد بیشتر کمک کند. درک اینکه چه نوع از طراحی سایت برایتان مناسب تر است یا قیمت طراحی سایت به چه عواملی بستگی دارد، می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.
موتورهای جستجو اکنون بخشی از زندگی روزمره ما هستند، برای انجام تحقیقات درسی و دانشگاهی گرفته تا خرید جنس و یا هدیه یا یافتن نزدیکترین کافی شاپ و رستوران، همگی را در اینترنت با موتورهای جستجو پیدا می کنیم.
مردم روز به روز بیشتر به موتورهای جستجو برای دریافت پاسخ سوالات روزمره خود وابسته می شوند. اما چه چیزی موتورهای جستجو را اینقدر مهم کرده است؟ چرا به نتایج نمایش داده شده آن، اعتماد می کنیم؟ روند کاری آنها به چه صورت است و چه تأثیری بر روی استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسب و کار ها خواهد داشت؟
مصرف کنندگان به طور قابل توجهی برای تصمیمات خرید خود به اینترنت روی می آورند. این امر اهمیت بازاریابی اینترنتی را بیش از هر زمان دیگری نشان می دهد. طبق مطالعات انجام شده، برای انجام تحقیقات اولیه درباره قیمت و مشخصات محصول، مصرف کنندگان قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید، به تحقیق در اینترنت و رسانه های اجتماعی می پردازند.
محتوای وب کلید ایجاد ترافیک برای سایت ها است. ایجاد محتوای جذاب و سازماندهی آن در دسته بندی های مختلف برای ناوبری و پیمایش آسان، مهمترین عامل برای یک سایت موفق است. همچنین، بهینه سازی محتوای وب برای موتورهای جستجو بسیار مهم است تا به کلمات کلیدی مورد استفاده برای جستجو پاسخ دهد.
با تکامل فناوری های وب در دهه 1990، تبلیغات اینترنتی به عنوان یک معادل مجازی برای روش های بازاریابی سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، تبلیغات روزنامه، بیلبوردها و غیره ظاهر شد. با گذشت زمان، بازاریابان انتظار دارند که شرکت ها پول بیشتری را برای تبلیغات دیجیتالی نسبت به تبلیغات سنتی خرج کنند.
طراحی سایت جدید یک کار دشوار و طاقت فرسا است. شما می خواهید سایتی طراحی کنید که مشتریانتان دوست داشته باشند، اما نمی خواهید این راه اندازی چندین ماه طول بکشد یا آنقدر فنی باشد که برای هر نسخه به روزرسانی به یک توسعه دهنده نیاز داشته باشید.
یادگیری نحوه طراحی یک سایت جدید نیازمند کمی دانش کسب شده، صبر، و آن انگیزه تزلزل ناپذیر است که برای یادگیری موثر یک مهارت جدید ضروری است.
امروزه بسیاری از افراد خرید اینترنتی را به دلیل مزایای آشکار آن ترجیح می دهند. یافتن محصولات آسان تر است و می توانید به راحتی و بدون زحمت و بدون مراجعه به فروشگاه، محصولات را سفارش دهید. خرید آنلاین به دلیل دسترسی روزافزون به اینترنت از طریق موبایل و کامپیوتر های دسکتاپ بسیار محبوب شده است.
برچسب گذاری (Tagging) زمانی که به درستی انجام شود می تواند به سئو، شخصی سازی و UX کمک کند.
تگ (Tag) یک کلمه کلیدی یا اصطلاحی است که به یک اطلاعات اختصاص داده می شود تا به توصیف آن کمک کند و مکان یابی آن را آسان کند.
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب است که اکثریت قابل توجهی از سایت های موجود در اینترنت را پشتیبانی می کند. این سیستم یک ابزار متن باز است که می توانید از آن برای ایجاد و مدیریت سایت ها بدون نیاز به دانستن کدنویسی استفاده کنید. بسیاری از عملکردهای سایت در وردپرس از افزونه ها (Plugin) نشات می گیرند و شما می توانید صفحات و پست های جداگانه را با استفاده از ویرایشگر گوتنبرگ ویرایش کنید.
طراحی وب فراگیر یا بی نقص، هنری است که تضمین می کند همه افراد امکان دسترسی و لذت بردن از سایت و محتوای آن دارند، و این به معنای در نظر گرفتن ناتوانی های بالقوه و چیزهایی است که افراد ممکن است با آنها دست و پنجه نرم کنند، است.
نام دامنه، آدرس منحصر به فرد یک سایت است که معمولاً از یک نام و یک پسوند نام دامنه تشکیل شده است. یک نام دامنه به یاد ماندنی، باعث تقویت برند شما می شود و به مخاطبانتان کمک می کند تا سایت شما را به راحتی به خاطر بسپارند.