طراحی سایت دفتر معماری

نوشته شده توسط زهرا نوایی لواسانی

امروزه با گسترش علم معماری و عمران و افزایش مهندسین عمران و معماری، تبلیغات از طریق فضای مجازی و وب سایت یکی از مهم ترین و پربازده ترین روش های تبلیغات است. از طریق ساخت یک وب سایت می توان هر روز هفته و  24 ساعت روز ، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی خود را داشته باشید. شرکت های معماری می توانند لوازم ساختمانی و تجهیزات را از طریق وب سایت خود به فروش برسانند. شما می توانید برای دفتر معماری خود از طریق طراحی یک وب سایت حرفه ای همیشه به صورت آنلاین فروش و ثبت سفارش داشته باشید. شرکت طراحی سایت دارکوب، ارائه دهنده کلیه خدمات طراحی و سئو وبهینه سازی سایت ، آماده همکاری دراین زمینه می باشد. جهت مشاوره می توانید با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمائید.

شما می توانید برای وب سایت معماری خود از گالری تصاویر، ویدئوها استفاده کنید و پروژه هایی که تا به حال داشته اید و یا خدماتی که ارائه می دهید، نام ببرید.

دارکوب با داشتن نمونه وب سایت های فراوان در زمینه طراحی سایت های دفتر معماری ، کاملا با اصول ساخت وب سایت دفتر معماری آشنایی دارد . همچنین ما می توانیم با کلمات کلیدی که مرتبط با ساخت سایت دفتر معماری است مانند شرکت معماری ، تجهیزات ساختمان،  معماری و دکوراسیون و هر کلمه کلیدی دیگری که بخواهید در کمترین زمان و قیمت مناسب سایت شما را به صفحه اول گوگل برسانیم.

همانطور که می دانید برای افزایش رتبه وب سایت دفتر معماری در نتایج جستجو گوگل باید سئو و بهینه سازی سایت خود  را بر اساس اصول و استاندارد های گوگل انجام دهید تا بتوانید رتبه سایت خود برای کلمات کلیدی مناسب سایت های دفتر معماری به سرعت را افزایش دهید. برای سئو و بهینه سازی اولین و مهمترین موضوع استفاده از شیوه های استاندارد است. یکی از مهمترین این شیوه ها تولید محتوای مناسب مطابق اصول و استانداردهای گوگل است و یکی  دیگر ازاین استانداردها تولید بک لینک های مطابق با الگوریتم های گوگل است. همیشه به یاد  داشته باشید در صورتی  که تمامی روش ها و اصول سئو و بهینه سازی را به درستی انجام ندهید ، ممکن است سایت شما توسط گوگل مجازات شود و افت رتبه پیدا کند. بنابراین همیشه به یاد داشته باشید که برای بهینه سازی  سایت معماری خود از اصولی ترین روش های سئو و بهینه سازی سایت استفاده کنید. طراحی سایت دارکوب با ارائه اصولی ترین روش های سئو و بهینه سازی سایت ، با کمترین قیمت ، سایت معماری شما را در کمترین زمان به بالاترین رتبه می ساند.

همیشه شرکت های معماری ، شرکت هایی مطابق مد روز هستند بنابراین در طراحی سایت های دفترمعماری باید تمام این اصول را در نظر گرفت. طراحی سایت معماری باید سایتی با استانداردهای روز  و زیبا باشد.

روانشناسی طراحی سایت معماری

اغلب انسان ها، رویایی و عاشق زیبایی هستند. داشتن یک خانه زیبا با طراحی و  معماری  و دکوراسیون زیبا مسلما هر انسانی را به خود جذب می کند. به همان نسبت باید یک سایت معماری جذاب باشد و نشان دهنده این زیبایی برای مخاطبان باشد تا بتواند کیفیت خدمات را به خوبی برای مخاطبان بازگو کند و از طرفی باعث فروش بیشتر شود.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن سطح دانش مردم، همه به خوبی از تاثیرات مثبت و منفی طراحی دکوراسیون آشنایی دارند. رنگ ها ، چیدمان, دکوراسیون؛ اسباب و ووسایل منزل، مبلمان ؛ همه و همه تاثیر شگفت انگیزی بر ذهن مشتری دارد. مسما شما با طراحی سایتی زیبا و مطابق مد روز برای شرکت معماری خود، می توانید تمامی این استانداردها را به خوبی به تصویر بکشید.

وب سایت های معماری باید چه امکاناتی داشته باشند؟

مسلما وب سایت های دفاتر معماری، باید دارای ویژگی هایی باشند. بهتر است سایت معماری یکسری امکانات را ارائه دهد که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:

رزومه کاری شرکت

سایت معماری باید نشان دهنده رزومه عالی شرکت شما باشد . بهتر است تمام سوابق کاری و فعالیت های خود را در آن ذکر کنید. این کار می تواند به جذب مشتری بیشتر برای شرکت معماری کمک کند.

معرفی خدمات

در قسمت خدمات می توانید هر گونه خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهید را ذکر کنید. شما می توانید در هر زمانی که خواستید قسمت خدمات خود را به روز رسانی کنید.

معرفی پروژه ها

مسلما یکی از روش های جلب اعتماد مشتریان ؛ معرفی پروژه های موفق است. شما می توانید قسمتی را در سایت خود برای نمایش و معرفی پروژه هایی که تا به حال داشته اید در نظر بگیرید.

نمایش اخبار و مقالات در سایت

قرار دادن اخبار روز و مقالات مفید در سایت باعث افزایش بازدید و بالا رفتن ترافیک وب سایت می شود . بالا رفتن ترافیک سایت مسلما منجر به بالا رفتن بازدید و در نتیجه فروش بیشتر خواهد شد.

فرم تماس

یکی از روش های ارتباط با مشتریان؛ استفاده از فرم تماس در وب سایت است. شما می توانید در سایت دفتر معماری خود از فرم تماس برای ارتباط راحت تر مشتریانتان استفاده کنید.

طراحی موبایلی سایت

امروزه با افزایش استفاده از دستگاه های دیجیتالی گوناگون، مانند دستگاه های تلفن همراه هوشمند و یا تبلت ها ضرورت طراحی ریسپانسیو سایت بیش از پیش شده است. سایت دفتر معماری شما باید در تمامی دستگاه ها به خوبی نمایش داده شود.

طراحی سایت دارکوب ، متخصص در زمینه طراحی سایت ، با رعایت کلیه اصول و استانداردهای وب سایت ، برای شرکت معماری شما، سایتی مطابق استانداردها و مد روز طراحی خواهد کرد. جهت مشاوره بیشتر با کارشناسان ما تماس حاص فرمائید.

خدمات دارکوب برای طراحی سایت های معماری

شرکت طراحی سایت دارکوب با ارائه خدمات منحصر به فرد در زمینه طراحی سایت های دفتر معماری به مشتریان خود، جلب رضایت مشتریان خود را همیشه به همراه داشته است. تخصص دارکوب در زمینه طراحی سایت های شرکت معماری و خدمات ساختمانی و پیمانکاری است.بنابراین ما با تسلط کامل بر کلیه اصول و استانداردها در این زمینه سایت های منحصر به فرد ارائه داده ایم. تمامی شرکت های فعال در زمینه معماری مانند، شرکت های عمرانی، ساختمانی ، پیمانکاری ،دفاتر معماری و غیره می توانند از پکیج های ویژه طراحی ما به همراه سئو و بهینه سازی سایت برای تمامی کلمات کلیدی موجود در این  زمینه، استفاده کنند.

طراحی سایت های شرکتی برای شرکت های معماری از جمله خدماتی است که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم. همچنین شما می توانید از سایت های سفارشی مطابق سلیقه خود برای این منظور نیز استفاده کنید.

از جمله خدمات دیگر که ارائه می دهیم یک جلسه آموزش رایگان نیز در هنگام تحویل پروژه به مشتریان خود است، همچنین یک سال پشتیبانی رایگان وب سایت نیز به مشتریان خود ارائه می دهیم.

سایت هایی که شرکت دارکوب به مشتریان خود ارائه می دهد به صورت کاملا داینامیک است، یعنی مشتریان می توانند پنل مدیریتی سایت را در دست داشته باشند و خودشان سایت را مدیریت کنند.

به چه دلیل راه اندازی وب سایت برای هر شرکت معماری و عمرانی لازم است؟

امروزه با توجه به گسترش اینترنت در تمام دنیا و در میان تمام افراد جامعه، بسیاری از افراد برای رفع نیاز های روزانه خود اولین جایی که به آن مراجعه می کنند فضای مجازی و اینترنت می باشد. داشتن وب سایت زیبا به همراه مطالب آموزنده بسیاری از کاربران را به خود جذب می کند. افزایش ترافیک سایت مساوی با افزایش فروش است.

همچنین وب سایت حرفه ای می تواند نشان دهنده دفتر معماری معتبر باشد. شما با داشتن سایتی حرفه ای و نمایش تمامی خدماتی که ارائه می دهید در سایت خود می توانید اعتباری بیشتری در ذهن مشتری کسب کنید.

از طرفی دیگر با داشتن یک وب سایت معماری شما می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

زمان لازم برای ساخت وب سایت معماری

اگر برای سایت شرکت معماری خود بخواهید از قالب های آماده شرکت استفاده کنید می توانید در کمتر ازیک الی دو روز سایت خود را تحویل بگیرید . اگر بخواهید سایت سفارشی داشته باشید حداقل 10 روز سایت شما آماده می باشد و سایت های فروشگاهی و شرکتی در حدود یک هفته زمان می برنند.

هدف از ساخت سایت های معماری

از آنجایی که از پر مخاطب ترین مشاغل در ایران ، شرکت های معماری هستند، مسلما طراحی سایت برای شرکت های معماری یکی از مهمترین روش های بازاریابی است.

اگر با بسیاری از فعالان در این زمینه صحبت کنید به شما خواهند گفت که کسب و کار پر رونقی نخواهند داشت. اما واقعا دلیل آن چیست؟ مسلما مهمترین دلیل برای رکود اقتصادی یک شرکت، نوع شیوه بازاریابی آن است. شرکت های بزرگی که بازار را در دست دارند، از روش های نوین بازاریابی اینترنتی استفاده می کنند. بسیاری از افراد تمایل دارند که با کمترین هزینه بهترین نتیجه را در زمینه بازاریابی اینترنتی داشته باشند.

طراحی سایت و بازاریابی در شبکه های مجازی و اینترنتی یکی از ارزان ترین و پر بازده ترین روش های تبلیغات است.

طراحی سایت به همراه سئو و بهینه سازی آن یکی از کم هزینه ترین روش های بازاریابی اینترنتی است. اگر می خواهید در کسب و کار عمران و معماری خود پیشرفت کنید، اولین گامی که می توانید بردارید، طراحی سایت و بهینه سازی آن با توجه به کلمات کلیدی مورد استفاده در زمینه شرکت معماری است.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته