مقالات دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو


چطور از سئو سریعتر نتیجه بگیریم؟

به عنوان یک صاحب کسب و کار، شاید نام سئو یا سئو محلی را شنیده باشید. در عصر دیجیتال مارکتینگ، اکثر مصرف کنندگان برای یافتن مشاغل و مراکز فروش به موتورهای جستجو مانند گوگل روی می آورند. با وجود رقابت بالا بین کسب و کارها، رسیدن به رتبه های برتر در صفحات جستجو محلی، حضور آنلاین قوی و بالا آمدن در گوگل مپ بسیار مهم است؛ اینجاست که سئوی محلی وارد می‌شود. با بهینه‌سازی سایت و پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی بلند برای جستجوی محلی، می‌توانید بازدهی بالایی را برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید. در این مقاله، ما به جزئیات و لیدهایی که می توانید از طریق سئو زودتر به نتیجه مطلوب برسید و در نتایج جستجوی محلی رتبه بالاتری داشته باشید، پرداخته‌‌ایم. چه صاحب یک کسب و کار کوچک باشید چه یک بازاریاب موفق، در این راهنما چند استراتژی سئو برای موفقیت در دنیای رقابتی جستجوی محلی و بازاریابی محتوایی در اختیار شما قرار داده ایم.

برای ماندن صفحه اول گوگل چه کارهایی لازم است انجام شود؟

هدف همه کسانی که وب سایت دارند بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل است. گوگل به عنوان بهترین موتور جستجوی دنیا، از کسانی که می‌خواهند در اولین صفحه اصلی گوگل ظاهر شوند انتظار دارد استراتژی‌ لازم را اجرا کنند. البته این کار آسانی نیست. در این دنیای مجازی که روزانه هزاران شرکت سئو وارد می شود و همه ی شرکت ها سعی می کنند بهترین سایت ها را برای کاربران خود آماده کنند، کسانی که می خواهند رقبای خود را پشت سر بگذارند باید طبق الگوریتم‌های گوگل عمل کنند.

تاثیر زمان انتشار محتوا در سئو سایت

در دنیای پر سرعت امروز، بازایابی محتوا در همه جا وجود دارد و با سرعت شگفت انگیزی تولید می شود. با این همه سر و صدا و رقابت برای دیده شدن در گوگل دیسکاور، افزایش بازدید مقاله شما ممکن است سخت باشد. اما اگر بدانید زمان‌بندی کلیدی است برای اطمینان از اینکه محتوای شما از شلوغی‌ها بالا بیاید و در لحظه مناسب به مخاطبان هدف شما برسد، باید به دنبال بهترین زمان انتشار محتوا باشید. در فرآیند آموزش سئو، زمان بندی برای سئو سایت و جلب توجه خزنده گوگل نقش مهمی دارد و این همان چیزی است که اغلب نادیده گرفته می شود.

روش‌های رایگان پیدا کردن لینک‌های شکسته وب سایت

یکی از مواردی که کمک می‌کند بازدید کنندگان وب سایت شما رو به افزایش باشد، تولید محتوا معتبر با ایجاد لینک‌های دقیق است. اگر لینک‌ها به درستی تنظیم شده باشند، بازدیدکنندگان از سایت می‌توانند به راحتی به مقصد مورد نظر دسترسی پیدا کنند. اما در برخی از سایت‌ها، لینک‌هایی وجود دارد که با کلیک بر روی آن‌ها کاربر به صفحه مقصد دسترسی پیدا نمی‌کند. به این نوع از لینک‌ها که به صفحات اشتباهی منتهی می‌شوند و یا عملاً کارایی ندارند، لینک‌های شکسته گفته می‌شود. با پیدا کردن لینک‌های شکسته در وب سایت و تصحیح و یا حذف آن‌ها می‌توانید کاربران را به درستی هدایت کنید. قطعاً زمانی که بازدیدکنندگان با لینک‌های شکسته مواجه می‌شوند به دلیل تجربه بد، ممکن است سایت را برای همیشه ترک کنند. بنابراین توصیه می‌شود به طور منظم لینک‌هایی که در وب سایت تعیین شده‌اند را بررسی و آن‌ها را به روزرسانی کنید.

نحوه انجام سئو و بهینه سازی سایت

آیا می دانستید که حدود 64 درصد از ترافیک ارگانیک از جستجو می آید؟ فقط حدود 10 درصد از شبکه های اجتماعی می آید. برای ایجاد موفقیت آمیز استراتژی بازاریابی دیجیتال، باید بر موتورهای جستجو تسلط داشته باشید. این راهنمای سئو برای مبتدیان شما را با مفهوم بهینه سازی موتورهای جستجو آشنا می کند و توضیح می دهد که چگونه وب سایت خود را برای افزایش ترافیک بهینه کنید.

چرا وب سایت من باید طراحی واکنشگرا (ریسپانسیو) داشته باشد؟

تعداد افرادی که در اینترنت با استفاده از دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها مرور می کنند هر سال افزایش می یابد. با توجه به اینکه تقریباً 60٪ از بازدیدهای موتور جستجوی ارگانیک از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، مهم تر از همیشه است که مطمئن شوید وب سایت شما به گونه ای تنظیم شده است که یک تجربه تلفن همراه خوب را ارائه دهد. در غیر این صورت، بازدیدکنندگان را در مقابل رقبایی که به این دسته بزرگ از جستجوگران وب پاسخ داده اند، از دست خواهید داد.

بهترین راه برای رفع این نیاز با یک وب سایت واکنش گرا است. طراحی وب ریسپانسیو تا حد زیادی ساده ترین و مؤثرترین راه برای ایجاد یک وب سایت سازگار با موبایل است که به درستی در همه دستگاه ها کار می کند.

اهمیت متاتگ ها در سئو

همانطور که می دانید سئو از اهمیت زیادی برخوردار است . یک سایت برای دیده شدن نیاز به بهینه سازی دارد . وقتی بهینه باشد موتور های جست و جو صفحات آن سایت را در صفحه اول لیست نتایج جست و جو نمایش می دهند و این امر باعث می شود ترافیک سایت بالا رود . وقتی بازدید کننده زیاد باشد بدون شک مشتری نیز افزایش می یابد . پس مدیران سایت ها باید بکوشند تا وب سایت خود را بهینه نمایند . به طور حتم می توان گفت سایتی که بهینه نباشد دیده نخواهد شد .

AMP چیست و ضرورت آن برای وب سایت چیست؟

امروزه کاربران وب دوست دارند در حال حرکت محتوا داشته باشند، 24 ساعته در جریان باشند و دوست ندارند منتظر بمانند. همه چیز باید فورا بارگیری شود. فناوری نحوه استفاده مردم از اطلاعات را متحول کرده است و اکنون که رایانه های رومیزی دیگر راه اصلی دسترسی به اینترنت نیستند، هر ثانیه صرف شده در دستگاه های تلفن همراه بسیار مهم است. گزارش داده در جولای 2020، 5.15 میلیارد کاربر منحصر به فرد تلفن همراه در سراسر جهان را ثبت کرد که 66٪ از جمعیت جهان را تشکیل می دهد. استفاده از موبایل به طور مداوم در حال افزایش است و بر اساس گزارش تحرک اریکسون، ترافیک موبایل تا سال 2025 تقریباً 25 درصد افزایش خواهد یافت.

آژانس دیجیتال مارکتینگ پس از فیلترینگ اینستاگرام

دنیای تجارت در دهه گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است. یکی از بزرگترین آنها، تغییر در استراتژی های بازاریابی مورد نیاز کسب و کارهای بزرگ و کوچک بوده است. یکی از دلایل اصلی این تغییر، محبوبیت و استفاده از اینترنت است. به طور روزانه، یک کاربر به طور متوسط بیش از 2 ساعت و گاهی تا 10 ساعت از اینترنت برای طیف گسترده ای از کارها و فعالیت ها استفاده می کند.

بازاریابی محتوا چیست و چرا خیلی مهم است؟

شاید درباره “بازاریابی محتوا” یا Content Marketing شنیده باشید و این سوال برای شما پیش آمده باشد که بازاریابی محتوا چیست، آیا برای کسب و کار من مناسب است؟؛ عبارت “محتوا پادشاه است” در میان بازاریابان آنلاین و کارشناسان محتوا بسیار سر و صدا کرده است و بحث های زیادی در مورد آن وجود دارد، نکته این است که محتوا کمی متفاوت از سایر زمینه های بازاریابی مانند رسانه های اجتماعی و سئو  است، زیرا همه ی زمینه های بازاریابی تنها به واسطه ی محتوا موفق هستند.

تکنیک های افزایش بازدید کننده وب سایت

موضوع اساسی برای هر وب سایتی بازدید کنندگان آن می باشد. سایتی که با هزینه های زیاد در جهت ارتقا کسب و کار راه اندازی شود اما بازدید کننده ای نداشته باشد به موفقیت آن کسب و کار کمکی نمی کند. برای افزایش مراجعه کنندگان و ترافیک وب سایت راهکار های مختلفی ارائه شده است. بهترین و امن ترین راهکار، بهینه سازی وب سایت می باشد. سئو می تواند بسیاری از راه ها و روش های افزایش ترافیک وب سایت را در بر گیرد.

نکاتی که باید صاحبان کسب و کار درباره سئو بدانند

حضور آنلاین برای هر کسب و کاری در دنیای دیجیتال امروز بسیار مهم است، چون در حال حاضر اینترنت برای هر شخص و سازمانی در سر تا سر جهان به عنوان یک منبع قابل توجه برای کسب در آمد شناخته شده است. سئو در واقع یک جنبه بسیار محبوب از کسب و کار است از آنجایی که نام های تجاری در حال تلاش بسیار برای کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو هستند بنابراین مهم است که بدانیم دقیقا چه چیزی در سئو نقش دارد تا رتبه بندی کسب و کار شما را در فهرست موتورهای جستجو بهبود دهد.

در ادامه نکاتی آمده است که به شما کمک می کند که  درک بهتری از سئو داشته باشید و پس از آن بیاموزید که چگونه می توانید از این طریق نام تجاری، کسب و کار خود را تبلیغ کرده و به کاربران بیشتری بشناسانید. پس با این مقاله از دارکوب، با ما همراه باشید.

چک لیست های سئو داخلی وب سایت

سئو داخلی وب سایت که به اصطلاح به آن On page SEO گفته میشود به مجموعه ای از اقداماتی گفته میشود که جهت بهینه سازی وب سایت و عناصر داخلی آن انجام میشوند. اقدامات سئو داخل وب سایت شامل مواردی همچون لینک سازی های داخلی، سرعت صفحات، سئو کردن تگ ها و عنوان صفحات سایت، بهینه سازی تصاویر و سایر اقدامات ضروری میشوند که در ادامه به شرح آنها نیز میپردازیم.

توسعه طراحی وب سایت از گذشته تا به امروز

از سال 1960 میلادی که شبکه اینترنت به صورت جهانی شناخته شد تا به امروز تکامل و توسعه قابل توجهی یافته است. با توسعه و رشد شبکه جهانی اینترنت وب سایت ها نیز به وجود آمدند، از اواسط دهه 90 تا سال 2000 میلادی هر روز تعداد وب سایت ها بیشتر از قبل می شد تا جایی که در سال 2010 تعداد سایت های موجود دیگر غیر قابل شمارش بود. امروزه نیز هر ساعت صد ها وب سایت به دنیای اینترنت پا می‌گذارند. دانش طراحی وب سایت به سال ها قبل بر می‌گردد. در زمان های گذشته که استفاده از اینترنت در حال گسترش بود، راه اندازی وب سایت نیز فراگیر شد البته تعداد طراحان و علاقه مندان به این حرفه بسیار اندک بودند.

یک شرکت طراحی سایت خوب چه خصوصیاتی دارد؟

به منظور راه اندازی یک وب سایت خوب می بایست در قدم اول به سراغ پیدا کردن یک شرکت طراحی وب سایت خوب برویم. اما احتمالا از خودتان بپرسید که چطور و از کجا باید کار را شروع کنیم؟
چگونه می توان در میان این همه شرکت های بزرگ و کوچک که همگی ادعای طراحی سایت ارزان و حرفه ای را دارند، بهترین گزینه را برای شروع یک پروژه یا کسب و کار موفق انتخاب کنیم؟

دیجیتال مارکتینگ با اینستاگرام

مدت‌ها است که جامعه کاربران اینستاگرام به یک میلیارد کاربر فعال رسیده است؛ نیم میلیون نفر از این کاربران که در سراسر دنیا مستقر هستند، هر روز در حال تماشای استوری‌های اینستاگرام می‌باشند. ۲۰۰ میلیون نفر از این کاربران، به طور روزانه، حداقل از یک صفحه کاری در اینستاگرام دیدن می‌کنند و از همه مهم‌تر اینکه ۶۲ درصد از آن‌ها در یک نظرسنجی اعلام کرده‌اند که اینستاگرام در تصمیمات خریدشان نقش مهمی دارد. تمام این موارد باعث می‌شود که دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام و کاربردهای اینستاگرام در زمینه بازاریابی اینترنتی، هر روز در حال پیشرفت باشد و اهمیت بسیاری پیدا کند.

سایت هایی که با سایت ساز گوگل طراحی می شوند برای سئو مناسب نیستند

سایت ساز گوگل یکی از سرویس های گوگل است که شما با استفاده از این سرویس میتوانید به صورت کاملا رایگان وب سایت بسازید. گوگل این سرویس سایت ساز را به صورت رایگان ارائه میدهد و طراحی سایت رایگان به این معنی است که شما دیگر نیازی به هاست و دامنه ندارید. همچنین شما نیاز به دانش قبلی در مورد کد نویسی نیز نخواهید داشت. قبل از هر چیزی باید اشاره کرد که نمیتوان سایت ساز گوگل را یک سیستم مدیریت محتوا دانست زیرا سیستم های مشابه مانند وردپرس امکانات بسیار بیشتری را به شما ارئه میدهند و اصلا قابل مقایسه با طراحی سایت با گوگل نیستند.

چرا خرید رپورتاژ آگهی اشتباه است؟

خرید رپورتاژ آگهی یکی از مواردی است که وب سایت ها برای افزایش بازدید و تبلیغات و در نهایت فروش از آن استفاده میکنند. اما خرید رپورتاژ آگهی میتواند در مواردی تاثیر منفی داشته باشد و در صورتی که به بهترین شیوه خریداری و تولید نشود میتواند برای وب سایت مضر باشد. عوامل زیادی هستند که هنگام انتشار و خرید رپورتاژ آگهی باید به آنها عمل شود تا در نهایت موجب تقویت وبسایت شود. بهتر است برای خرید رپورتاژ آگهی و خدماتی همانند بک لینک سازی ابتدا با تیم مجرب دارکوب مشورت نمایید و جهت تقویت سئو وبسایت خودتان از کارشناسان ما کمک بجویید.

سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی به صورت رایگان

وقتی تمام چیزهایی که برای راه اندازی یک کسب و کار را در نظر میگیرید در لحظه اول ایجاد یک لوگو ممکن است اولویت اصلی به نظر نیاید و شاید چیزی در ذهن شما بگوید که اصلا به لوگو نیازی ندارید، در حالی که یک لوگو بخش جدانشدنی از موفقیت برند شماست. دقیقا مثل داشتن محصول باکیفیت، بسیار حائز اهمیت است.

پرطرفدارترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت

چند سالی است که با فراگیرتر شدن شبکه اینترنت و رشد بسیار زیاد وب سایت های کوچک و بزرگ، هر چند سال یک بار شاهد پیدا شدن سر و کله یک سیستم مدیریت محتوای ناشناخته و جدید هستیم. شاید از خودتان پرسیده باشید که چرا سیستم های مدیریت محتوا (Content Managing System) انقدر برای ما و خیلی از کاربرانی که سر و کار زیادی با طراحی وب سایت نداشته اند، مهم هستند. پاسخ این سوال در نقش کلیدی و مهمی است که این سیستم ها مشغول ایفا کردن در زندگی ما هستند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب