شرکت طراحی سایت وب سایت شهرک غرب

نوشته شده توسط دارکوب

اینترنت به ابزاری پرکاربرد در دنیای تجارت و فعالیت های اجتماعی تبدیل شده است. امروزه ایجاد آگاهی در مورد هر موضوعی مستلزم داشتن نوعی حضور در اینترنت است. چه در حال بازاریابی محصولات خود برای مشتریان جدید باشید و چه اطلاعات خاصی را در اختیار عموم قرار دهید، راه اندازی یک وب سایت بهترین راه برای افزایش شانس موفقیت شما است.

وب سایت ها به بخشی ضروری از هر کسب وکاری تبدیل شده اند، و نداشتن آن، کسب وکارها را از حفظ مشتریان فعلی و به دست آوردن مشتریان جدید باز می دارد. کاربری، موثر و به روز بودن وب سایت شما برای بهترین عملکرد کسب و کار شما بسیار مهم است. وقتی زمان ساخت یا به روز رسانی وب سایت شما فرا می رسد، منطقی است که یک شرکت طراحی وب را استخدام کنید.

طراحی وب سایت

وقتی به دنبال شرکتی هستید که به شما در طراحی و برنامه ریزی این جنبه های کسب و کارتان کمک کند، منطقی است که یک شرکت طراحی وب و شرکت سئو را استخدام کنید. اگر این کار را نکنید، می توانید خود را برای یک تجربه بسیار خسته کننده تر و حضور کمرنگ موثر در اینترنت آماده کنید.

اولین چیزی که باید در هنگام توسعه یک وب سایت در نظر بگیرید این است که کدام شرکت به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید. اگر می خواهید نتایج موفقی داشته باشید، استخدام یک متخصص بهترین راه است. جذب یک طراح وب برای مدیریت پروژه شما نیز در مقایسه با سایر گزینه ها انتخاب ارجح است.

انتخاب شرکت طراحی سایت د‌ر محدود محله کسب و کار خود

چنانچه شرکتی را در اطراف محل کار خود برای مثال شهرک غرب بیابید، در آن صورت می توانید از مزایای پنهان آن از جمله موارد زیر بهره مند شوید.

  • ملاقات های حضوری و افزایش اعتماد

هرچه شرکت طراحی وب شما از نظر جغرافیایی و مسافتی دورتر باشد، مشکلات ارتباطی بیشتری می توانید انتظار داشته باشید. اگر بعد از چندین بار تلاش با شما تماس نگرفتند، کار زیادی نمی توانید انجام دهید. هنگامی که یک طراح وب در اطراف محل کار خود همانند سعادت آباد را استخدام می کنید، دقیقاً می دانید که آنها را کجا پیدا کنید و چگونه با آنها در تماس باشید.

برای مثال اگر کسب و کارتان در محدوده شهرک غرب استان تهران باشد، انتخاب یک شرکت طراحی سایت شهرک غرب در برگزاری جلسات توجیهی و ارتباط موثر گزینه بسیار سودمند تری خواهد بود.

در حالی که این روزها بسیاری از کسب و کارها از راه دور انجام می شود، هنوز هم مزیت بزرگی برای آشنایی با شخصی که با او کار می کنید وجود دارد. هنگامی که شخصی را برای طراحی و پشتیبانی سایت و مدیریت استراتژی بازاریابی اینترنتی خود استخدام می کنید، وارد یک رابطه تجاری مداوم می شوید. شما می خواهید مطمئن شوید که در یک جهت هستید و به خوبی با هم کار می کنید.

یک شرکت نزدیک به محل کارتان به شما این امکان را می دهد که جلسات حضوری را در صورت نیاز داشته باشید. شما می توانید آنها را شخصا ملاقات کنید. نزدیکی آنها همچنین تضمین می کند که هنگام برقراری ارتباط با یکدیگر می توانید به راحتی از طریق چندین راه با آنها تماس بگیرید.

وقتی با شرکتی سر و کار دارید که در منطقه ای کاملاً متفاوت از محله یا حتی استان دیگر است، هرگز نمی توانید حضوری ملاقات داشته و برنامه خود را رو در رو در میان بگذارید. این موضوع می تواند بر توانایی آنها برای ارائه بهترین خدمات به شما تأثیر بگذارد.

  • آنها قرار نیست ناپدید شوند

وقتی شرکتی را استخدام می کنید که فقط به صورت آنلاین با آن ارتباط برقرار می کنید، در معرض خطر این هستید که یک روز ناگهان ناپدید شوند! آنها ممکن است هرگز با شما تماس نگیرند، به ایمیل های شما پاسخ ندهند، و هیچ دفتری وجود ندارد که بتوانید به صورت حضوری آنها را ملاقات کنید.

بهترین شرکت طراحی وب هرگز حتی یک روز از پاسخگویی به مشتریان خود کوتاهی نمی کنند. آنها دقیقاً در نزدیکی شما هستند.

  • آنها مشتریان شما را درک می کنند

وقتی یک شرکت طراحی سایت را استخدام می کنید، مشتریان شما بخشی از همان جامعه افرادی هستند که در آن شرکت کار می کنند. آنها جمعیت شناسی منطقه شما و اینکه چه چیزی از نظر طراحی و استراتژی بازاریابی کارساز است و چه چیزی کار نخواهد کرد را می دانند.

این یک مزیت کاملاً ضروری برای استخدام یک شرکت طراحی وب است.

  • مسئولیت پذیری بیشتری وجود دارد

یک شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت بسیار بیشتر پاسخگو خواهد بود. این به این دلیل است که اعتبار آنها در خطر است و آنها برای حفظ این شهرت بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می کنند.

شرکت های طراحی وب برای سایر مشاغل کوچک در منطقه کار می کنند و هر مشتری که دارند برای توانایی آنها در حفظ مشتریان فعلی خود و جذب مشتریان جدید کاملاً ضروری است.

چنانچه در محدوده سعادت آباد مشغول به کار هستید و به دنبال طراحی سایت سعادت آباد یا شرکت سئو در سعادت آباد برای کسب و کارتان هستید، می توانید از شرکت دارکوب با تیمی مجرب در طراحی، پشتیبانی و سئو سایت مشاوره بخواهید.

موفقیت در طراحی سایت

به عنوان طراح، ما اغلب به وب از نظر قاب کلی، سیستم های مدیریت محتوا و کد فکر می کنیم. اما طراحان باهوش می دانند که موفقیت یک طراحی وب با کد، ادغام رسانه های اجتماعی یا تصاویر جذاب تعیین نمی شود. طراحی یک وب سایت برنده نیاز به یک دیجیتال مارکتینگ اندیشیده شده دارد که بر دستیابی به اهداف سازمانی متمرکز است که می تواند هر چیزی از جذب بازدیدکنندگان برای خرید محصولات گرفته تا درک عمومی یک موضوع تا معرفی بازدیدکنندگان با یک برند جدید باشد.

به عنوان یک طراح یا رهبر پروژه، زمانی که درک کنید که چگونه یک استراتژی آنلاین توسعه دهید، می توانید به یکی از با ارزش ترین و تاثیرگذارترین اعضای تیم وب تبدیل شوید. افراد زیادی هستند که می توانند کد بنویسند و در مورد طراحی و تفاوت های ظریف سایت نظر دارند، اما تعداد کمی از آنها دارای مجموعه ای از استعدادها و ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد یک وب سایت هستند که به مشتری کمک می کند تا به اهداف خود برسد.

آموزشگاه دارکوب ابزارهای اساسی مورد نیاز برای رهبری یک پروژه طراحی وب موفق را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر تمرکز بر HTML، CSS یا برنامه نویسی، روی استراتژی های کلیدی، محتوا و عناصر طراحی که برای ایجاد یک حضور استراتژیک در وب انجام می شوند، تمرکز دارد.

آموزشگاه طراحی وب و آموزش سئو دارکوب با مجوز آموزشی از سازمان فنی و حرفه ای، مدرک بین المللی را درپایان دوره ارائه می دهد.

داشتن یک طراحی سایت و سئو مناسب چالش های مختلف را ایجاد می کند. به مردم کمک می کند محصول یا خدمات را درک کنند، پیوندهای عمیق تر و بیشتری ایجاد کنند، تعاملات را افزایش دهند و … . موفقیت طراحی صفحه وب کاملاً به نحوه ترکیب عناصری مانند رنگ، فونت، بافت و غیره بستگی دارد. به همین دلیل است که گاهی اوقات دوره های آموزشی حرفه ای طراحی وب می تواند به تکامل سلیقه بصری شما کمک کند و به شما اعتماد به نفس بیشتری بدهد. بنابراین، درک دقیق هر یک از جزئیات ضروری است.

طراحی گرافیکی سایت و سئو

برای یک رویکرد دیجیتال مارکتینگ عملی، هر دوی آنها باید همسو باشند. در واقع، به عنوان یک طراح گرافیک، مهم است که دیدگاه سئو را برای تعامل بهتر در نظر داشته باشید.

سئو و طراحی گرافیک چگونه به هم مرتبط هستند. طراحی گرافیکی یکی از جنبه های مهم سئو است. این موضوع شامل ایجاد یک تجربه بصری زیبا است که توجه مخاطبان را به خود جلب می کند. سئو و طراحی گرافیک واقعاً اینگونه عمل می کنند.

یک وب سایت با طراحی خوب توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند و باعث می شود بیشتر از حد معمول در سایت بمانند. این روند به آنها تجربه ای می دهد که احساس می کنند واقعاً ارزشمند هستند و به آنها کمک می کند با برند شما ارتباط برقرار کنند. به این ترتیب، شانس بیشتری برای تبدیل و ROI بالاتر برای اهداف تجاری خود خواهید داشت.

جنبه های سئو که باید در طراحی گرافیک بدانید

هدف نهایی سئو این است که صفحات شما را در بالای نتایج جستجو نگه دارید و در عین حال تعامل واقعی با مشتری یا مشتری خود را حفظ کنید. اگر در هنگام طراحی یا توسعه عناصر گرافیکی نتوانید روش مشابهی را پیاده سازی کنید، تنها سئو برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر موثر نخواهد بود.

هر کسی که روی یک پروژه طراحی وب سایت کار کرده است می داند که اختلاف نظر بین متخصصان سئو و طراحان گرافیک با روش های طراحی خاص طراحان یا کارشناسان سئو که به آمارهای تایید نشده اشاره می کنند حل نمی شود.

وقتی صحبت از طراحی وب می شود و در مقابل آن طراحی گرافیک قرار دارد، دانستن تفاوت ها مهم است. هر دو با هم کار می کنند، اما به تنهایی هم کارایی دارند. در حالی که اکثر مردم فکر می کنند که آنها یکسان هستند، مجموعه مهارت های خاصی برای هر یک وجود دارد که درک آنها مهم است. چه به دنبال انتخاب مسیر شغلی خاصی باشید و چه صاحب کسب و کاری هستید که به دنبال اصلاح وب سایت خود هستید، با دانستن تفاوت های گرافیکی در مقابل طراحی وب می تواند به شما در یافتن شغل یا طراح مناسب کمک کند.

طراحی گرافیک در مقابل طراحی وب سایت

مهارت های فنی مورد نیاز برای هر حرفه به اندازه ای متفاوت است که به دانش و آموزش اضافی نیاز دارد. طراحان وب باید برنامه نویسی را بدانند، در حالی که طراحان گرافیک باید دانش قوی در استفاده از خلاقیت و طراحی برای ایجاد مفاهیم داشته باشند. طراحان گرافیک کسانی هستند که برای تبلیغات چاپی، مواد بازاریابی، لوگو، تصاویر رسانه های اجتماعی و خبرنامه ها مشورت میکنند. از سوی دیگر، طراحان وب، سایت ایجاد می کنند، وب سایت ها را برای موبایل واکنش گرا می سازند و افرادی هستند که وقتی می خواهید تغییراتی برای سرعت بخشیدن به وب سایت خود ایجاد کنید، با آنها تماس می گیرید. اگر به دنبال طراحی یک وب سایت زیبا هستید، به یک طراح وب نیاز دارید.

طراحی گرافیک چیست؟

طراحی گرافیکی به طراحی گرافیک به عنوان تمرین تولید محتوای بصری برای انتقال یک پیام خاص اشاره دارد. از طراحی گرافیکی می توان به عنوان راهی برای بیان هنرمندانه ایده ها و افکار استفاده کرد، یا می توان از آن به شیوه ای تجاری تر برای ارتباط بصری پیام ها و ایده ها با استفاده از عناصر گرافیکی و متنی استفاده کرد. طراحی گرافیکی به برقراری ارتباط با مخاطب، انتقال معنا و پیام یک محصول، کمپین، پروژه یا رویداد کمک می کند.

طراحی وب چیست؟

طراحی وب، هنر برنامه ریزی، مفهوم سازی، و ترتیب محتوا و عناصر برای دسترسی و اشتراک گذاری آنلاین محتوا است. این موضوع به عملکرد کلی نحوه کارکرد وب سایت می پردازد و شامل طراحی رابط کاربری در وب و برنامه های تلفن همراه است.

طراحی وب ظاهر و احساس یک وب سایت را مدیریت می کند و داستانی را برای بهبود تجربه کاربر بیان می کند. همچنین بر روی عملکرد یک وب سایت با انجام وظایفی مانند آزمایش وب سایت ها، بهینه سازی وب سایت ها و اطمینان از اجرای روان و کارآمد وب سایت ها تمرکز می کند.

مراحل طراحی سایت

  • هدف خود را مشخص کنید

داشتن یک خلاصه خلاقانه اولین قدمی است که به شما کمک می کند تا یک فرآیند طراحی جذاب را بدون زحمت ایجاد کنید. اگر طراح ایده روشنی در مورد هدف نهایی داشته باشد، بیان ایده ها و انتخاب رنگ های جذاب طراحی وب که مستقیماً ذهن بیننده را تحت تأثیر قرار می دهد برای او آسان می شود.

قبل از شروع فرآیند طراحی وب سایت، باید این سوالات را از خود بپرسید:

موضوع وب سایت شما چیست؟

مخاطب هدف شما چیست؟

اهداف عمده ای که می خواهید با وب سایت خود به آنها برسید چیست؟

چه خدماتی را می خواهید به مشتریان خود ارائه دهید؟

مزایای وب سایت موجود شما در صورت وجود چیست؟

عملکرد رقبای شما چگونه است؟

پس از دریافت پاسخ تمام این سوالات، به راحتی می توانید مرحله بعدی فرآیند طراحی صفحه وب را پیش ببرید. اطلاعات دقیق به شما جهت روشنی از کل فرآیند می دهد.

  • محدوده پروژه خود را مشخص کنید

تعیین محدوده پروژه یکی از دشوارترین مراحل در کل فرآیند طراحی وب سایت است. منظور از درک محدوده، انتظارات و منابع ثابت نیست. این موضوع مربوط به عوامل و اهدافی است که در طول فرآیند تغییر می کند، که ممکن است بر کیفیت پروژه شما تأثیر بگذارد و ممکن است منجر به کار بیشتر شود.

کار بر روی پروژه ای با تصویری کاملا غیر واقعی چیزی است که اصلاً خوشایند نیست. با تعریف محدوده پروژه خود مانند جدول زمانی پروژه، تعداد کل صفحات وب، ویژگی هایی که در وب سایت خود می خواهید و غیره در رسیدن به اهداف وب سایت خود بدون دردسر کمک می کند.

  • وب سایت خود را طراحی کنید

هنگامی که تصویر واضحی داشتید، نوبت به ایجاد نقشه سایت و وایرفریم می رسد. این نکته به شما ایده می دهد که طراحی وب سایت شما چگونه به نظر می رسد. مرحله ای است که می توانید ارتباط بین تمام صفحات وب سایت را توضیح دهید و مطابق با اهداف مورد نظر به روز رسانی کنید.

هنگامی که یک Wireframe ایجاد کردید، وقت آن است که کمی تحقیق و تحلیل انجام دهید. طراحی وب سایت نه تنها به شما در درک عناصر ضروری کمک می کند، بلکه به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ زحمتی وب سایتی مطابق با خواسته های خود طراحی کنید.

  • ایجاد محتوا

اکنون، با پایه و اساس فرآیند طراحی وب خود شروع کرده اید. مرحله بعدی محتوای وب سایت است. اگر نمای ظاهری وب سایت شما جذاب است، به راحتی می توانید توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کنید. اگر محتوای شما قوی و جذاب باشد، به راحتی می توانید مشتریان را حفظ کنید و آنها را تشویق به خرید کنید. اگر در مورد گرایش های طراحی وب در سال های اخیر صحبت کنیم، محتوا چیزی است که می تواند به طراحی وب سایت شما ارزش بیافزاید.

علاوه بر ایجاد تعامل، محتوای وب سایت همچنین دید سایت را برای سئو افزایش می دهد. بنابراین، اگر واقعاً می خواهید فرآیند طراحی شما به آرامی و مؤثر انجام شود، هرگز بخش محتوا را نادیده نگیرید.

  • محتوا را تجسم کنید

طبق آمار، 91 درصد از مردم محتوای بصری را به محتوای نوشتاری طولانی خسته کننده ترجیح می دهند. اکنون که اهمیت محتوای بصری را درک کرده اید، زمان آن است که یک سبک بصری از وب سایت خود ایجاد کنید.

داشتن جلوه های بصری شگفت انگیز به وب سایت شما، جلوه ای اضافی به سایت شما می بخشد. اطمینان حاصل کنید که جنبه بصری وب سایت شما چشمگیر است زیرا آن را حرفه ای تر و ساده تر می کند. علاوه بر این، تصاویر نیز متن شما را بهبود می بخشد. بنابراین، مطمئن شوید که تمام تصاویر اضافه شده به وب سایت شما واکنش گرا و جذاب هستند.

  • وب سایت را توسعه دهید

در نهایت، زمان نشان دادن مهارت های فنی و ایجاد یک وب سایت عالی است. این مرحله چندان دشوار نیست زیرا تمام مراحل ایجاد شده در بالا را با هم ترکیب می کند. همانطور که می دانید هزاران وب سایت به صورت آنلاین در دسترس هستند، بنابراین برای قرار گرفتن در صدر گوگل، توسعه یک وب سایت بدون هیچ خطایی ضروری است. به همین دلیل است که استخدام توسعه دهندگان باطن بسیار مهم است.

کدنویسی همیشه گزینه ای برای ساخت وب سایت است، اما اگر فردی غیر فنی هستید، همیشه می توانید از صفحه سازهای بصری، تم های ساده و قالب های آماده برای ایجاد سایت های سفارشی شده بدون سرمایه گذاری زمان و هزینه هنگفت استفاده کنید.

  • وب سایت را راه اندازی کنید

هنگامی که از طراحی وب سایت خود راضی بودید، زمان آن فرا رسیده است که آن را آپلود کنید. انتخاب یک پلتفرم میزبانی یا هاست مقیاس پذیر و مدیریت شده سریع می تواند به موفقیت وب سایت شما کمک کند. اگرچه، همیشه انتظار داشته باشید که اولین تلاش شما برای جذب بازدیدکننده و درآمدزایی کافی باشد. همیشه عناصری وجود دارند که نیاز به تغییر دارند.

 

طراحی و توسعه یک وب سایت بی نقص کار هرکسی نیست. با این حال، اگر مراحل بالا را به دقت دنبال کنید، مطمئناً می توانید کل فرآیند طراحی وب را بسیار روان تر کنید.

اگر احساس می کنید که به تخصص فنی نیاز دارید، می توانید با یکی از بهترین شرکت طراحی وب همچون شرکت دارکوب که خدمات طراحی وب در محدوده شهرک غرب و سعادت آباد را با هزینه مقرون به صرفه  انجام می دهد، تماس بگیرید. چه به دنبال طراحی وب سایت واکنش گرا باشید یا یک وب سایت فروشگاهی، همیشه می توانید از کارشناسان دارکوب کمک بگیرید.

همچنین، اگر هنوز در مورد فرآیند طراحی وب سردرگم هستید، می توانید با مشاوران مجرب شرکت دارکوب صحبت کنید. کارشناسان می توانند مزایا و معایب طرح های مختلف را برای شما بسنجند و به شما در انتخاب درست کمک کنند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته