طراحی سایت سعادت آباد

نوشته شده توسط دارکوب

امروزه با ظهور اینترنت، جهان به مکان کوچکتری تبدیل شده است.  هر نوع اطلاعاتی به راحتی در دسترس است و ما از آن استفاده می کنیم. دنیای اینترنت شگفت انگیز است و این شگفتی بر زندگی ما، نحوه برقراری ارتباط، نحوه دریافت و اشتراک گذاری اطلاعات و زندگی با کیفیت تأثیر گذاشته و آن را تغییر می دهد.

در حال حاضر بسیاری از مردم بیشتر وقت خود را از در محیط اینترنت می گذرانند، که می تواند به منظور خرید محصولات یا خواندن اخبار یا تماشای فیلم یا استفاده از یک سرویس و غیره باشد.

با مدت زمان صرف شده در اینترنت توسط مردم، صاحبان مشاغل به اهمیت آنلاین بودن پی برده اند و شروع به انتقال مشاغل و خدمات به صورت آنلاین کرده اند.

یکی از حوضه های اصلی در طیف گسترده خدمات اینترنتی، طراحی سایت برای کسب و کار است.

زندگی در دنیای دیجیتال، داشتن یک سایت برای هر کسب و کاری بسیار حیاتی است.  اگر کسب و کاری سایت نداشته باشد، چندین فرصت تجاری و مشتریان بالقوه را از دست می دهد.

یک وب سایت تجاری به انجام تعدادی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال کمک می کند که منجر به رشد کسب وکار می شود.  تبلیغات تحت وب گستره وسیعی دارد و یکی از موثرترین انواع تبلیغات است.

یک سایت به بازاریابی آنلاین یک تجارت از یک سو و از سوی دیگر به ایجاد اعتبار آن کمک می کند.

وب سایت ها ابزارهای مدرنی هستند که به ارتباط افراد با یکدیگر کمک کرده و به گردش اطلاعات منجر می شود که این روند از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین تقاضای زیادی در راستای طراحی سایت در جامعه وجود دارد که منجر می شود شرکت های زیادی در این راستا خدمت رسانی کنند.

انواع سایت ها

انواع مختلفی از سایت ها وجود دارد، از جمله موارد زیر:

سایت های فروشگاهی: سایت هایی که با هدف فروش محصولات یا خدمات طراحی شده اند و اغلب به آدرس اینترنتی .com ختم می شوند.

مکان کد کشور: سایت های کشورها، حاوی کد کشور در انتهای نامشان هستند، به عنوان مثال کانادا .ca .

سایت های آموزشی: هدف از این نوع سایت ها ارائه اطلاعات مربوط به یک موسسه آموزشی خاص است و به آدرس اینترنتی .edu ختم می شود.

سایت های سرگرمی: هدف از این نوع سایت ها سرگرمی و وقت گذرانی است که اغلب به آدرس اینترنتی .com ختم می شود.

سایت های دولتی: هدف از این نوع سایت ها ارائه اطلاعات صادر شده توسط سازمان ها، ادارات و ارگان های دولتی است و اطلاعات ارائه شده توسط سایت های دولتی معمولاً بسیار قابل اعتماد است و اغلب به آدرس وب .gov ختم می شود.

سایت های خبری: هدف از این نوع سایت ها ارائه اطلاعات در مورد رویداد های جاری است و آدرس اینترنتی آنها به .com ختم می شود.

سایت های سازمان ها: هدف از این نوع سایت ها دفاع یا ترویج نظر فردی یا گروهی است و به آدرس اینترنتی .org ختم می شود.

سایت های شخصی: هدف از این نوع سایت ها ارائه اطلاعات در مورد فرد است، اما پسوند آدرس اینترنتی دارای نمونه های مختلفی است.

دلایلی که چرا کسب و کار شما به سایت نیاز دارد

  •  اعتبار برند را بهبود می بخشد

یکی از دلایل اصلی داشتن یک سایت برای کسب و کارتان، افزایش اعتبار شرکت است.  در بیشتر موارد، چندین کسب و کار در بازار وجود دارد که محصولات یا خدمات مشابه شما را ارائه می دهند.

داشتن یک سایت جذاب و حرفه ای بهترین راه برای متمایز شدن از رقبا است.  یک وب سایت مؤثر خوب ایجاد یک حضور آنلاین قوی را تقویت می کند و به انتقال اطلاعات با کیفیت به مشتریان شما کمک می کند.

امروزه نداشتن یک سایت ممکن است در مورد مشروعیت برند سؤال ایجاد کند.  مشتریان از کسب وکارهای معتبر و قابل اعتماد انتظار دارند که وب سایت و حساب های شبکه های اجتماعی داشته باشند.  یک سایت می تواند چهره کسب و کار شما باشد، به ایجاد اولین برداشت قوی کمک می کند، اعتماد و اعتبار را در ذهن مصرف کنندگان ایجاد می کند.

  • آگاهی از برند

یک سایت به ایجاد آگاهی از برند و نمایش برند شما به مشتریان احتمالی کمک می کند.  امکانی که به تثبیت تصویر برندتان کمک می کند تا به مخاطب بفهمانید که چه کسی هستید و چه چیزی را ارائه می کنید.

یک سایت اطلاعات قابل اعتمادی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که به متمایز کردن کسب و کار شما از رقبا کمک می کند.

  • ایجاد سرنخ، افزایش فروش

یکی از جذاب ترین دلایل برای داشتن یک سایت برای کسب و کار شما این است که می تواند به تولید سرنخ بیشتر و افزایش فروش کمک کند.  وقتی مردم به صورت آنلاین جستجو می کنند و می توانند کسب و کار شما را پیدا کنند، سعی می کنند اطلاعات بیشتری در مورد محصولات یا خدمات شما و شرکت به طور کلی جمع آوری کنند.

سایت بهترین راه برای یک مصرف کننده برای جمع آوری اطلاعات در مورد یک تجارت است.  آنها می توانند اطلاعات تماس کسب و کار را از سایت دریافت کنند و به شما فرصت رشد و موقعیتی برای افزایش فروش می دهد.

اگرچه توسعه و نگهداری سایت ها مستلزم هزینه است، اما در صورت استفاده مناسب، بازگشت سرمایه مثبتی دارند.

  • جذب ترافیک ارگانیک

اگر با استفاده از تکنیک های مختلف بهینه سازی سایت برای موتور جستجو، یک وب سایت مؤثر ایجاد کرده اید، احتمال اینکه وب سایت شما در نتایج جستجوی Google رتبه خوبی داشته باشد بسیار زیاد است.

رتبه بالا در نتایج جستجو تضمین می کند که وقتی افراد به جستجوی آنلاین محصول یا خدماتی مشابه شما می پردازند، می توانند سایت شما را مشاهده کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر از آن بازدید خواهند کرد.  این به شما فرصتی می دهد تا مشتریان خود را افزایش دهید.

  • بهبود تجربه مشتری

کسب وکارها اغلب تماس هایی از مشتریان احتمالی یا فعلی دریافت می کنند تا در مورد سؤالات ساده ای مانند آدرس یا ساعات کار و غیره سؤال کنند.

بسیاری از اوقات ممکن است شما یا کارکنانتان نتوانید پاسخگوی تمامی تماس ها باشید. این ممکن است مشتری را ناراضی کند و شما یک مشتری احتمالی را از دست بدهید.  پاسخگویی به تماس های زیاد نیز می تواند بر بهره وری کارکنان تأثیر بگذارد زیرا زمان زیادی برای حضور در پاسخوگیی تماس ها از دست می رود.

داشتن یک سایت می تواند تعداد تماس های دریافتی را کاهش دهد و همچنین بهره وری کارکنان را بهبود بخشد.  یک سایت با طراحی خوب می تواند به مشتریان کمک کند تا اطلاعات مفید را به راحتی و بدون تماس پیدا کنند.  دسترسی آسان به اطلاعات می تواند تجربه مشتری را افزایش دهد

  • به روز رسانی ها و اطلاعیه ها

یک سایت 24 ساعته در دسترس است، می توانید به روز رسانی ها و اطلاعیه های منظم را در آن ارسال کنید و به راحتی به مشتریان اطلاع داده شود.  این ساده ترین راه برای به روز نگه داشتن مشتریان در مورد کارهایی که کسب و کار انجام می دهد و برنامه های آن برای آینده است.  این یک راه عالی برای حفظ ارتباط با مشتریان است.

  • بازاریابی دیجیتال

اگر روی یک برنامه بازاریابی دیجیتال برای رشد کسب و کار خود کار می کنید، می خواهید ترافیک بیشتری را به سایت یا صفحه فرود خود (Landing Page) هدایت کنید.  برای دستیابی به اهداف بازاریابی دیجیتال خود، سعی کنید از ترافیک سایت خود استفاده کنید.

این روند به شما کمک می کند واجد شرایط ترین مشتریان را هدف قرار دهید و به بهترین ROI در هزینه تبلیغات خود دست یابید. قبل از برنامه ریزی برای اجرای تبلیغات آنلاین، باید یک سایت به طور موثر اجرا شود.

زمان آن است که یک سایت برای کسب و کار خود داشته باشید

ما اهمیت یک سایت برای یک تجارت را درک کرده ایم.  بدون سایت، دسترسی به مشتریان احتمالی و فعلی و تعامل آنلاین با آنها دشوار است.

حتی اگر یک تجارت آنلاین ندارید و فقط یک تجارت عادی و فیزیکی را اداره می کنید که به مشتریان محلی خدمت می کنید، یک سایت همچنان می تواند به کسب و کار شما کمک کند.  هر کسب و کاری که تلاش می کند در بازار مدرن نامی برای خود دست و پا کند، باید یک سایت داشته باشد.

برای ایجاد یک سایت حرفه ای برای کسب و کار خود و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو نیاز به تخصص دارید.  شما می توانید با طراحان و توسعه دهندگان سایت با تجربه کار کنید تا یک سایت موثر بسازید.

دارکوب، شرکت طراحی سایت و توسعه وب حرفه ای مستقر در غرب تهران محله سعادت آباد است.  ما راه حل های وب جامع و مقرون به صرفه را به مشتریان خود ارائه می دهیم که آنها را قادر می سازد از خدمات وسیع اینترنت استفاده کنند.

هدف ما این است که با ارائه طیف وسیعی از خدمات طراحی سایت و توسعه، به آنها کمک کنیم محصولات و خدمات خود را برای مخاطبان بیشتری عرضه کنند.

وب سایت ها کسب وکارها را به همان روشی که لوگوها و سایر عناصر برندسازی انجام می دهند، نشان می دهند.  سایت ها همچنین بسترهایی برای به اشتراک گذاری محتوای جالب، شروع کمپین های بازاریابی و سازماندهی برنامه های وفاداری هستند.

وب مستر کیست؟

اصطلاح “وب مستر” ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد، زیرا این روزها واقعاً در عناوین شغلی استفاده نمی شود، اما این به دلیل نقش مدیر وب سایت است که به چندین شاخه تقسیم می شود. سال‌ها پیش، یک وب‌مستر همه چیز، از طراحی یک وب‌ سایت گرفته تا بهینه‌ سازی موتورهای جستجو و کپی‌ رایتینگ را انجام می‌داد.

یک وب مستر چیست، دقیقاً چه کاری انجام می دهد و چرا کسب و کار شما باید، طراحی وب شما و مدیریت آن را به یک تیم متخصص ارائه دهنده خدمات طراحی سایت بسپارد؟

متأسفانه، بسیاری از کارآفرینانی که وب مسترهای حرفه ای نیستند، در اجرای وظایف روزمره وب مستر مشکل دارند. گاهی اوقات باید یک قطعه کد HTML یا CSS بنویسید، یا باید تغییر بزرگتری در پلتفرم CMS خود ایجاد کنید.  اگر تا به حال این کارها را انجام نداده اید، به راحتی می توانید اشتباه کنید و بیشتر از اینکه فایده داشته باشید، ضرر کنید.

امروزه تقریباً برای هر جنبه ای از حضور آنلاین مشاغل متخصصانی وجود دارند، اما نقش اصلی مدیر وب سایت هنوز مورد نیاز است، و یک وب مستر اختصاصی یک امکان عالی برای هر آژانس طراحی وب سایت است تا بتواند به مجموعه خود اضافه کند.

همانطور که گفته شد، نقش سنتی یک وب مستر به چندین عنوان و مسئولیت شغلی مختلف تبدیل شده است، اما نگهداری، نظارت اصلی همچنان تحت نقش وب مستر سنتی انجام می شود.

مزایای پشتیبانی سایت

هنگامی که مسئولیت‌های گسترده طراحی سایت به افراد متخصص سپرده شود، به کسب ‌و کار یا شرکت ها اجازه می‌دهد تا انرژی خود را روی کارهای دیگری متمرکز کنند که مستقیماً با هدایت کسب‌وکار و آگاهی از برند مرتبط هستند، و جنبه‌های فنی را به مدیر وب‌سایت واگذار می کنند.

با این حال، سایت ها نیاز به مراقبت منظم دارند.  اگر از سایت شرکت خود غافل شوید، به زودی منسوخ شده و برای مصرف کنندگان جذاب نخواهد شد.

این مسیر می تواند به شدت به کسب و کار شما آسیب برساند زیرا شرکت هایی با سایت های قدیمی اغلب توسط مصرف کنندگان غیرقابل اعتماد در نظر گرفته می شوند.  بنابراین، جدا از تمام مزایای بازاریابی، سایت ها نیز نقش مهمی در بهبود شهرت کلی شرکت شما دارند.

به همین دلیل است که پشتیبانی سایت قابل اعتماد برای حفظ یک تجارت موفق بسیار مهم است.

زمانی که زمان زیادی برای نگهداری سایت خود ندارید به شما کمک می کند.

حتی اگر سال ها هیچ محتوایی را منتشر نکنید، وب سایت شما همچنان آنلاین خواهد بود و مشتریان بالقوه می توانند مهم ترین اطلاعات شرکت شما را بخوانند.

بسیاری از کارآفرینان زمان کافی برای نگهداری سایت خود به صورت روزانه ندارند، اما چندین کار مهم وجود دارد که باید انجام شود تا سایت شما قابل مشاهده باشد.

تمدید نام دامنه یکی از آنهاست.  اگر فراموش کردید نام دامنه خود را تمدید کنید، شخص دیگری می تواند آن را بخرد، سایت خود را در آن آدرس بسازد و خدماتی را ارائه دهد که برای شما قابل رقابت است.  اگر فراموش کنید نام دامنه خود را تمدید کنید، می توانید مشتریان بالقوه زیادی را از دست بدهید.  یک وب مستر خوب نام دامنه و تاریخ انقضا هاست را به مشتریان یادآوری می کند.

تیم های پشتیبانی سایت به روز رسانی و نگهداری را ارائه می دهند

آیا محصول یا خدماتی را از شرکتی خریداری می کنید که سایتی دارد که به نظر می رسد ۱۵ یا ۲۰ سال است که تغییر نکرده است؟  البته که پاسخ منفی است.

دنیای دیجیتال و فناوری با سرعت بسیار زیادی تغییر می کنند.  روند طراحی وب و UX و الگوریتم های گوگل به صورت سالانه یا حتی ماهانه تغییر می کند.

علاوه بر این، اگر نسخه قدیمی وردپرس را اجرا می کنید، ممکن است امنیت سایت شما در خطر باشد و سایت شما ممکن است در معرض حملات سایبری خطرناکی قرار گیرد که می تواند منجر به نقض داده های بزرگ شود.  پشتیبانی سایت به طور مداوم ویژگی های جدید و به روز را به بسته میزبانی شما اضافه می کند و به شما یادآوری می کند که باید CMS خود را به روز رسانی کنید.

پشتیبانی سایت به شما کمک می کند تا سایت خود را ایمن کنید

امنیت احتمالاً مهمترین دلیل برای داشتن پشتیبانی سایت قابل اعتماد است.  بسیاری از شرکت ها و افراد داده های حساس را روی سرورهای خود نگه می دارند.  در صورت نقض داده ها، آنها می توانند این داده ها را از دست بدهند که می تواند منجر به شکایت یا حتی ورشکستگی آنها شود.

نقض داده ها همیشه اتفاق می افتد.  ما در مورد آنها در اخبار می شنویم، تنها زمانی که یک شرکت بزرگ مورد حمله قرار می گیرد، اما حتی سایت های شرکت های کوچک و متوسط ​​و افراد برای هکرها جالب هستند.  هر زمان که شخصی بخواهد به فضای سرور شما نفوذ کند، پشتیبانی سایت به شما اطلاع می دهد.  آنها می توانند به شما در محافظت از سایت و داده های آن و کاهش عواقب یک حمله سایبری کمک کنند.

پشتیبانی سایت از سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می کند

هر وب مستر باید به طور منظم از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کند. حتی اگر از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه نکنید و به دلیل حمله سایبری یا بدافزار خطرناک از کار بیفتد، پشتیبانی وب سایت معمولاً برای همه وب سایت ها روی سرورهای خود نسخه های پشتیبان اجرا می کند.  به این ترتیب، می توانید از آنها بخواهید که آن را دوباره راه اندازی کنند.  پشتیبان گیری توسط پشتیبانی وب سایت همیشه انجام می شود، حتی پس از ساعت های کاری، بنابراین در بیشتر موارد، یک قطعه محتوای جدید را هم از دست نمی دهید.

اینها تنها برخی از دلایلی است که داشتن یک پشتیبانی سایت حرفه ای ا توجیح می کند.  اگرچه امروزه اکثر مشاغل دارای سایت هستند، اگر در ابتدایی ترین وظایف مدیر سایت مهارت ندارید، احتمالاً باید افراد حرفه ای را برای اجرای سایت خود استخدام کنید، به خصوص اگر این پلت فرمی باشد که مشتریان شما اطلاعات خصوصی و پرداخت خود را در آن قرار می دهند.

سئو فنی (سئو تکنیکال)

هدایت ترافیک به یک وب سایت از طریق راهکارهای سئو مستلزم ترکیبی از تحقیقات هوشمند کلمات کلیدی، ایجاد محتوا و ایجاد لینک است. به عنوان یک آژانس طراحی و بازاریابی وب، آخرین چیزی که می خواهید نگران آن باشید ساختار فنی یک وب سایت است.

هنگامی که یک وب مستر مسئول نظارت بر عناصر فنی در سایت و عملکرد، مانند زمان بارگذاری و سرعت است، به شما امکان می دهد بر روی ترافیک و فروش تمرکز کنید. دانستن اینکه مسائل فنی به طور مداوم نظارت می شود، تضمین می کند که تلاش سئو بهترین نتایج ممکن را ارائه می دهد.

همکاری با شرکت سئو که خدمات تخصصی را در این زمینه ارائه می دهد انتخاب بسیار هوشمندانه ای خواهد بود.

آموزش طراحی سایت

طراحی وب یک هنر است.  محبوب تر از قبل شده است.  امروزه هرکسی سایت خود را برای استفاده حرفه ای و شخصی ایجاد می کند.  در اینجا دلایل و مزایایی وجود دارد که چگونه مطالعه دوره طراحی وب می تواند برای حرفه شما مفید باشد.

آموزش طراحی سایت بسیار آسان است.  اگر می خواهید حرفه خود را به عنوان یک طراح وب شروع کنید، ابتدا باید قبل از اینکه بتوانید در آن تسلط پیدا کنید، آموزش های مناسبی را پشت سر بگذارید.  آموزشگاه طراحی سایت با کیفیت زیادی در اطراف شما وجود دارد.  برای افرادی که دانش طراحی قبلی و استعداد هنری دارند بسیار آسان است. آموزشگاه طراحی سایت دارکوب در غرب تهران محدوده شهرک غرب و سعادت آباد با به روز ترین ابزار و محتوای آموزشی مفتخر به خدمت رسانی به علاقه مندان در حوضه طراحی سایت است.

توسعه دهنده وب

طراحی وب فقط ایجاد صفحه وب برای نمایش محتوا و تصویر نیست.  ابتدا باید نیازها را تجزیه و تحلیل کنیم سپس باید با ایده و خلاقیت خود سایت عالی را برنامه ریزی و ایجاد کنیم.

با یک کسب و کار کوچک، شاید شما به سادگی به چند صفحه محتوا از جمله اطلاعات تماس خود نیاز داشته باشید.  با این حال، با یک تجارت بزرگتر، به خصوص تجارت الکترونیکی، به یک متخصص در توسعه وب نیاز دارید.

بسیاری از مردم از میزان اتفاقات پشت صحنه ساخت یک سایت آگاه نیستند.

کاربر یا مشتری امیدوار است یک سایت خوب و واضح ببیند که به راحتی قابل پیمایش و استفاده باشد.  اگر شامل خرید یک محصول باشد، آنها سریع ترین و آسان ترین مسیر را برای آن انتخاب می کنند.  آنها می توانند سایت را در هر دستگاهی در قالب واکنش گرا (Responsive) مشاهده کنند و هر کاری که روی آن کلیک می کنند به راحتی قابل انجام باشد.

با این حال، به لطف همه کارهایی که توسط توسعه دهنده وب انجام می شود، استفاده و مشاهده آن آسان است.  یا در مورد یک سایت بزرگتر، تیم توسعه وب.

توسعه وب ساختاری است که پشت ساخت و توسعه یک سایت خارق العاده و واکنش گرا برای کسب و کار شما قرار دارد.

می تواند از یک صفحه ثابت شروع به فهرستی جامع از برنامه ها و خدمات شبکه های اجتماعی کند.  از این رو توسعه وب می تواند شامل مهندسی، طراحی، توسعه محتوا، ارتباط با مشتری، برنامه نویسی، امنیت و توسعه تجارت الکترونیک باشد که با تمامی این موارد گفته شده باز هم  هنوز همه چیز را پوشش نمی دهد!

به طور کلی، به جنبه های اصلی غیرطراحی ساخت وب سایت ها مانند کدنویسی اشاره دارد.  علاوه بر این، توسعه دهندگان وب می توانند سیستم های مدیریت محتوا (CMS) را طراحی کنند تا مشتریان بتوانند محتوا را خودشان تغییر دهند و از مهارت های فنی اولیه استفاده کنند.

تعداد زیادی از شرکت طراحی سایت در تهران به صورت حرفه ای در حال فعالیت هستند، چنانچه تمایل دارید در محدوده غرب و شمال غربی تهران، از شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در سعادت آباد و شهرک غرب برای کسب و کار آنلاین خود، خدمات دریافت کنید می توانید با شرکت دارکوب در تماس باشید.

 اصول طراحی و توسعه وب ریسپانسیو

بهتر است قبل شروع روند طراحی سایت، مسائل و اهداف خود از انجام این فرآیند پیچیده را مشخص کنید. چه طراحی را خودتان انجام دهید یا از سیستم های مدیریت محتوا کمک بگیرید و یا از توسعه دهندگان وب، ابتدا باید بدانید که چه می خواهید.

  •  می خواهید کاربران چه چیزی را ببینند؟

طراحی سایت شما برای مدت زمانی که مشتریان به آن نگاه می کنند و در نهایت اینکه آیا سفر آنها به فروش منجر می شود یا اقدام به انجام فرآیندی می کنند، بسیار مهم است.  بنابراین، شما باید تصمیم بگیرید که تمرکز بر چه چیزی باشد.

چگونه می خواهید توجه آنها را جلب کنید؟  شاید بخواهید آنها ابتدا در یک خبرنامه ثبت نام کنند.  یا تمرکز روی یک محصول خاص.  همه اینها بخشی از گفتگو با شرکت طراحی سایت شما خواهد بود.

در اینجا، جزئیاتی مانند اندازه فونت، تایپوگرافی و مقدار فضای سفید، همه عناصری هستند که طراحان روی آنها کار خواهند کرد.  علاوه بر این، این عناصر در نحوه استفاده از سایت شما تفاوت ایجاد می کنند.

  •  چه چیزی را می خواهید کاربران بدانند؟

طراحی سایت خوب به تنهایی کافی نیست. باید بتواند به طور موثر با کاربران ارتباط برقرار کند.  بنابراین، محتوا و کلماتی که در آن استفاده می کنید واقعاً اهمیت دارد.

رویکرد شما برای نوشتن برای سایت باید تا حد امکان محاوره ای و روان باشد.  سعی کنید از اصطلاحات فنی و کلمات اختصاری که مردم متوجه نمی شوند اجتناب کنید.

محتوا را در حد معقولی نگه دارید که مردم بتوانند به راحتی مشاهده کنند.  لحن و سبک در سایت شما بخشی از برندسازی کلی شما است.

محتوا باید منعکس کننده آنچه می خواهید به مشتری خود بگویید، باشد.  اگر نویسنده ای مشتاق و خلاق نیستید، نگران نباشید.  شرکت های ارائه دهنده خدمات وب دارای یک تیم محتوا هستند که همه در این زمینه آموزش دهده اند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنچه را که می خواهید سایت بیان کند، اعلام کنید، آنها آن را با لحن و سبک انتخابی شما برای شما خواهند نوشت.

  •  روند پیمایش کاربر در سایت یا پیمایش

اکنون شما یک سایت جذاب و طراحی شده با محتوای خوب دارید.  اما آیا یافتن آنچه که کاربر نیاز دارد درسایتتان بیاید آسان است؟  به عنوان مثال، شاید آنها به دنبال محصول خاصی هستند که در صفحه اصلی وجود ندارد. چگونه آن را در سایت شما پیدا خواهند کرد؟  این بخش بسیار مهمی از فرآیند طراحی و توسعه وب است.  سایت های امروزی فقط صفحات ثابت نیستند.  تعدادی ویژگی و صفحات تعاملی در آن ها گنجانده شده است.

اما نکته کلیدی این است که مطمئن شوید محتوای شما گمراه کننده نیست و به راحتی دیده می شود.

در نهایت، این امر به ویژه برای سایت های تجارت الکترونیک (فروشگاه های آنلاین) و شرکتی بسیار مهم است.  مطمئن شوید که تمام محتوای خود را برچسب گذاری کرده اید تا موتور جستجو بتواند سایت شما را برای بازیابی نتایج کاووش کند.

  •  از کاربران می خواهید چه کاری انجام دهند؟

از تماس اولیه برای طراحی یک سایت جدید، باید به این فکر کرده باشید که می خواهید کاربران سایت خود چه کاری انجام دهند.  آیا می خواهید آنها از مغازه شما بازدید کنند؟ هدف خرید آنلاین است؟  یا برای خواندن مطالبتان.

هدف سایت شما چیست؟ با اطمینان از بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو، می توان آن را راحت تر دید و تبلیغ کرد.  علاوه بر این، شما می خواهید سایت یکپارچه و قابل مشاهده باشد تا کاربران شما در خدمات سایت شما مشارکت کنند.

شما می توانید سایت را از دیدگاه یک مصرف کننده آزمایش کنید، آیا به آنچه می خواهید می رسند؟

  •  یک سایت پاسخگو و در دسترس

افزایش تقاضا در استفاده از تلفن همراه و تبلت ها به این معنی است که ضروری است که سایت شما برای صفحه نمایش در هر اندازه ساخته شده باشد.

امروزه  طراحی ریسپانسیو (واکنش گرا) یک فرآیند بسیار مهم است. شما می خواهید سایت شما از هر مکان و از هر دستگاهی قابل دسترسی باشد.

ویژگی که که دارکوب را از سایر رقبا متمایز کرده قیمت ارزان طراحی وب سایت به همراه پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز در هفته می باشد. تعرفه خدمات طراحی سایت در شرکت دارکوب به نسبت سایر شرکت ها پایین تر می باشد.

در توسعه وب امروزی، طراحی صفحه خوب ضروری است.  طراحی نامناسب منجر به از دست دادن بازدیدکنندگان می شود که می تواند برای تجارت بسیار خطرناک باشد. به طور کلی، یک صفحه آرایی خوب باید عناصر اساسی یک طراحی صفحه خوب را برآورده کند.  این روند شامل کنتراست رنگ، سازماندهی متن، انتخاب فونت، سبک صفحه، اندازه صفحه، گرافیک استفاده شده، و سازگاری با انواع صفحه نمایشگر ها است. توسعه دهنده باید آمار کاربران و پیشینه کاربران را سازماندهی و تجزیه و تحلیل کند.  اگرچه ارائه طرحی که برای همه کاربران مناسب باشد دشوار است، اما طرحی وجود خواهد داشت که برای اکثر مخاطبان مناسب باشد.  هرچه طراحی صفحه بهتر باشد، بازدیدهای صفحه بیشتر خواهد شد.  این به معنای افزایش دسترسی و رشد احتمالی تجارت است.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته