دیلیت اکانت اینستاگرام با لینک مستقیم

نوشته شده توسط دارکوب

اینستاگرام یکی از محبوب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی است که در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است. اینستاگرام که در سال 2012 توسط فیس بوک خریداری شد، با بیش از یک میلیارد حساب ثبت شده، به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده است. به نظر می رسد امروزه همه در اینستاگرام حضور دارند، از کسب و کارهای کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ، سازمان های خبری گرفته تا مؤسسات فرهنگی، افراد مشهور، عکاسان ، موسیقی دانان و افراد جدیدی با عنوان اینفلوئنسرها که با پیدایش این شبکه اجتماعی بسیار طرفدار پیدا کرده اند.

هدف اینستاگرام

اینستاگرام یک برنامه رسانه اجتماعی رایگان است که برای به اشتراک گذاری عکس و فیلم استفاده می شود. فیس بوک یک پلتفرم عمدتاً کلمات با تعدادی عکس است و توییتر به سمت پلتفرمی متشکل از کلمات (معمولاً نقل قول های کوتاه) گرایش پیدا کرده است.

اما این اپلیکیشن به یک راه محبوب برای ارتباط با کاربران در سراسر جهان تبدیل شده است.  می توانید با دوستان، خانواده و همکاران ارتباط برقرار کنید و افراد مشهور، برندها و افراد تاثیرگذار را تنها با یک دکمه در اپلیکیشن دستگاه خود دنبال کنید.

در حال حاضر، همه ما با آن آشنا هستیم و در عصر امروزی، اگر در اینستاگرام به راحتی پیدا نشوید، معاشرت یا کسب وکار ممکن است سخت باشد. اما هدف اینستاگرام چیست؟ ما آنقدر درگیر استفاده روزانه از آن هستیم که تعیین کمیت اینستاگرام که واقعاً برای چه چیزی می تواند و باید استفاده شود، دشوار است.

اینستاگرام به عنوان یک نسخه بیشتر مبتنی بر عکس از رسانه های اجتماعی شروع به کار کرد. مردم می توانند عکس های خود را با توضیحات (Caption) و هشتگ به اشتراک بگذارند و دوستان و فالوورهای اینستاگرام آنها می توانند با لایک کردن یا اشتراک گذاری مجدد پاسخ آنها را بدهند.

علاوه بر این اینستاگرام باعث ایجاد هشتگ شد. اما با گذشت زمان، دنبال کردن فعالیت ها و روندهای هشتگ به یک استراتژی بازاریابی اینترنتی قابل توجه و مداوم تبدیل شده است. در واقع، ظهور اینستاگرام مارکتینگ باعث ایجاد سایت های هشتگ به عنوان کمک کننده در روند اشتراک گذاری شده است.

بازاریابان آنلاین و اینفلوئنسرها می توانند با تایپ کردن نام صنعتی که می خواهند آن را هدف قرار دهند، مثلاً «طراحی سایت» از این سایت ها استفاده کنند. هنگامی که موضوع مورد نظر خود را تایپ کردید، لیستی از 30 هشتگ محبوب برای آن موضوع به شما نشان داده می شود. ایده این است که از برخی یا همه این هشتگ ها در بازاریابی خود استفاده کنید و افراد از مخاطبان هدف شما بتوانند کسب و کار شما را پیدا کنند.

اینستاگرام، همراه با پلتفرم های دیگری مانند اسنپ چت و فیس بوک، بیشتر به سمت «ویدئوی کوتاه» حرکت می کنند. اگر اینستاگرام را مرور کنید، متوجه خواهید شد که تبلیغات ویدیویی بسیار بیشتری در آن انجام می شود.

اینستاگرام نه تنها ابزاری برای افراد، بلکه برای مشاغل نیز می باشد. برنامه اشتراک گذاری عکس به شرکت ها این فرصت را می دهد که یک حساب تجاری رایگان برای تبلیغ برند و محصولات خود راه اندازی کنند. شرکت هایی که حساب های تجاری دارند به معیارهای تعامل و تأثیر رایگان دسترسی دارند. طبق آمار وب سایت اینستاگرام، بیش از ۱ میلیون تبلیغ کننده در سراسر جهان از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن استوری های خود و ایجاد نتایج تجاری استفاده می کنند. علاوه بر این، 60٪ از مردم می گویند که محصولات جدید را از طریق این برنامه کشف می کنند.

در اینستاگرام همه چیز در مورد تشویق خلاقیت است. در واقع، اینستاگرام احتمالاً یکی از دلایل افزایش محبوبیت عکاسی است. این برنامه به کاربران جوان خود اجازه می دهد تا زندگی خود را در عکس های عجیب و غریب، فیلتر شده، هشتگ ها یا کلیپ های ویدیویی کوتاه به اشتراک بگذارند و مطمئناً اکثر کاربران از آن به خوبی استفاده کرده اند. جوانان همچنین این واقعیت را دوست دارند که می توانند افراد مشهور یا تأثیرگذاران را در برنامه دنبال کنند، از کسب و کارهای جدید، اخبار و با دوستان خود باخبر باشند.

 انواع اکانت اینستاگرام

انواع مختلفی از اکانت های اینستاگرام وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.  متأسفانه، کاربران اینستاگرام همیشه در انتخاب نوع حساب کاربری که باید استفاده کنند، مشکل دارند.

دو نوع حساب وجود دارد که اینستاگرام به شما اجازه می دهد ایجاد کنید: حساب شخصی و حساب تجاری.  همه این حساب ها به صورت جداگانه دارای معایب متمایز هستند. اکانت اینستاگرام، نمایه عمومی است که همه کاربران در پلتفرم به آن دسترسی دارند که البته می توانید آن را به صورت خصوصی (Private) نیز فعال کنید.

تأثیر افزایش محتوای بصری در شبکه های اجتماعی در اینستاگرام بیشتر مشهود است.  در نتیجه، بسیاری از برندها در تلاش برای درک نحوه استفاده بهینه از مزایای اینستاگرام هستند که می توانند در راستای استراتژی های بازاریابی دیجیتالی خود از اینستاگرام مارکتینگ هم بهره ببرند. رشد اینستاگرام نجومی بوده است و قابل درک است.

برندها و بازاریاب ها برای سرمایه گذاری از رشد بی شمار پلتفرم اجتماعی از یکدیگر سبقت می گیرند و بسیاری با پشتکار و برنامه ریزی یاد می گیرند که چگونه با بازاریابی در اینستاگرام محصولات خود را بفروشند.

مزایای استفاده از عکس های اینستاگرام در بازاریابی

می توانید با مشتریان خود رابطه نزدیک تری برقرار کنید. استفاده از اینستاگرام در سایت خود به شما این امکان را می دهد تا با مشتریان در چندین کانال ارتباط برقرار کنید و تعامل بین کانالی را افزایش دهید.

به عنوان مثال، فرض کنید عکس هایی را از حساب اینستاگرام خود در وب سایت خود نمایش می دهید.  وقتی مشتری در حال مرور سایت شما است، ممکن است شما را در اینستاگرام دنبال نکند.

اما وقتی گالری عکس های اینستاگرام را می بینند، می توانند روی هر تعدادی از آنها کلیک کنند تا حساب شما را ببینند، شروع به دنبال کردن شما کنند و بعداً دوباره با شما ارتباط برقرار کنند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از تصاویر اینستاگرام این است که ترافیکی که از این عکس ها می آید بسیار درگیر است. اینستاگرام بیشتر از هر کانال اجتماعی دیگری ترافیک جذب می کند.  تحقیقات نشان می دهد که هنگام مقایسه زمان در سایت از کانال های اجتماعی مختلف، اینستاگرام از سایت های دیگر مانند فیس بوک، پینترست، یوتیوب، ردیت و غیره پیشی می گیرد.

علاوه بر این، اینستاگرام به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود در پلتفرم اجتماعی تعامل داشته باشید و این شانس را افزایش می دهد که بتوانید مشتریان را برای خریدهای تکراری بازگردانید.

اگر شخصی از شما خرید کند و سپس شما را در اینستاگرام دنبال کند، احتمالاً برند شما را به طور منظم می بیند و دوباره از شما خرید می کند. مشتریان بازگشتی با ارزش تر هستند و تقریباً 33.3٪ از کل پولی که در بازاریابی اینترنتی خرج می شود را تشکیل می دهند و تقریباً 3 برابر بیشتر از خریداران معمولی خرج می کنند.

اگر از قبل استراتژی های بازاریابی محتوای تولید شده توسط کاربر قوی برای افزایش فروش ندارید، وقت آن رسیده است که وارد عمل شوید.  این تنها موثرترین راه برای افزایش ترافیک و فروش مرتبط است. اینستاگرام دارای پتانسیل محتوای تولید شده توسط کاربر است.

از دیگر مزایای اینستاگرام می توان به گرفتن عکس اشاره کرد که توانایی هنری را افزایش می دهد، ارتباط با مردم را بهبود می بخشد، فهرست های دوستان را افزایش می یابد، شبکه ارتباطی نیز افزایش می یابد که مسلماً مفید است و می توانید اطلاعات را با دوستان و خانواده به روشی نو به اشتراک بگذارید.

می توانید از خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهید عکس بگیرید و آن ها را برای دیدن جهانیان پست کنید، همچنین می توانید محصولات خود را اگر کسب وکار یا مغازه ای دارید تبلیغ کنید که می تواند به شما کمک کند مشتریان بیشتری به دست آورید.

پست تصاویر تا زمانی که کاربر آن را از اکانت اینستاگرام حذف نکرده باشد برای همیشه باقی خواهد ماند، بنابراین، فالوورها یا کاربران جدید می توانند نگاهی به محصول کسب و کار داشته باشند و با برند تجاری مرتبط شوند.

اینستاگرام بسیار عالی است به خصوص اگر علاقه مند به گرفتن عکس ها و آپلود آن ها بلافاصله برای دیدن دیگران باشید.

اینستاگرام یک رسانه اجتماعی ارزشمند در آینده به خصوص برای اهداف تجاری است زیرا روش بازاریابی و استراتژی قوی دارد. بازخوردها بیشتر است و تأثیر مثبت آن بسیار خوب بوده و استفاده از آن برای صاحب کسب و کار آسان و رایگان است و می تواند یکی از راه های اصلی دیجیتال مارکتینگ هر برندی باشد.

صاحبان کسب وکارهایی که از اینستاگرام استفاده می کنند باید مطمئن شوند که تصاویر حرفه ای محصولات یا خدمات خود را تولید می کنند و پیام صحیح را به مخاطبان خود می دهند.

تصاویری که در بازاریابی بصری استفاده می شوند، در بازاریابی کسب وکار بسیار مهم هستند، برای هر محصول کسب وکار، تصاویر کمک می کنند تا مشتری به راحتی در مورد محصول بداند و از طریق اینستاگرام، فروشنده باید بداند چگونه محصولات عالی ارائه دهد.  اطلاعات با توجه به تصاویر به جای یک متن ساده به کاربران ارائه می شود.

کسب و کار از طریق اینستاگرام می توانند بازاریابی خود را شروع کند و جامعه کوچکی از مشتریان را داشته باشد و به سرعت رشد خواهد کرد، فروشنده محصول می تواند نگرش واقعی مشتری را از یک خریدار عادی به یک خریدار یا مشتری معمولی مدیریت کند،  اینستاگرام می تواند با افراد مورد نظر ارتباط برقرار کند.

 معایب استفاده از اینستاگرام

اینستاگرام یک برنامه اشتراک گذاری عکس با رتبه برتر است.  با این حال، این برنامه مزایا و معایب خود را دارد.

اگرچه این اپلیکیشن در بین کاربرانش محبوب شده است، اما استفاده روزانه از اینستاگرام معایبی دارد.

استفاده از خدمات اینستاگرام، مانند اکثر برنامه های رسانه های اجتماعی، در هنگام استفاده نادرست می تواند مشکلاتی ایجاد کند.  با انبوهی از مشکلات حریم خصوصی، اعتیادآور و سازگاری با آن، استفاده از اینستاگرام می تواند برای کاربران زیان آور باشد.

طراحی شده تنها برای موبایل

اینستاگرام یک برنامه سازگار با موبایل است زیرا فقط برای استفاده از تلفن همراه ساخته شده است. بنابراین، وقتی صحبت از بینندگان موبایل می شود، اینستاگرام بیشترین درصد را به خود اختصاص می دهد.  اینستاگرام دارای نسخه دسکتاپ است، اما در مقایسه با نسخه موبایل دارای ویژگی های محدودی است.  نقطه ضعف داشتن یک اپلیکیشن سازگار با موبایل، این است که کاربران تنها در صورت داشتن گوشی هوشمند می توانند با آن مواجه شوند که می تواند از معایب عمده استفاده از اینستاگرام باشد.

اینستاگرام اعتیاد آور است

همانند سایر برنامه های رسانه های اجتماعی، اینستاگرام نیز اعتیادآور است.  اگر به اینستاگرام معتاد هستید، توجه داشته باشید، این ممکن است برای شما گران تمام شود.  امروزه کاربران زیادی از اینستاگرام استفاده می کنند که رقم قابل توجهی است.  علاوه بر این، اعتیاد به اینستاگرام اکنون توسط برخی از محققان با خطرات سلامت روان و افسردگی مرتبط است.

متکی بر تصاویر و ویدئوها است

اگر از اینستاگرام استفاده می کنید، ممکن است تصوری داشته باشید که چگونه اینستاگرام به تصاویر وابسته است.  اگر تصاویر و ویدیوهای جذابی را ارسال کنید، فالوورها، لایک ها و نظرات زیادی در پست دریافت خواهید کرد.  و اگر پست شما کسل کننده باشد، فالوور کافی نخواهید داشت.  اگر شروع به استفاده از اینستاگرام برای مقاصد تجاری کرده اید، این نکته قابل توجه است.  اگر تصاویر غیر جذابی منتشر کنید، ممکن است کسب و کار شما محبوب نشود.  اتکا به تصاویر و ویدیوها می تواند تأثیر منفی بر فضای ذهنی بسیاری از کاربران نیز داشته باشد.

مشکل کپی شدن تصویر

در اینستاگرام، فالوورهای شما به راحتی می توانند استوری ها و پست های شما را مشاهده کنند، به این معنی که هر کسی می تواند به آنچه که شما پست می کنید و به اشتراک می گذارید، دسترسی داشته باشد.  شما نمی توانید تمام پست های خود را کنترل کنید و آنها را خصوصی نگه دارید تا دیگران نتوانند سرقت کنند.  هیچ قانون کپی رایتی وجود ندارد، بنابراین شما نگران این هستید که کسی تصاویر شما را کپی نکند.

بدون حریم خصوصی تصویر

حفظ حریم خصوصی تصاویر یکی دیگر از معایب اینستاگرام است که بسیاری هنوز متوجه آن نشده اند.  هیچ گزینه ای در اینستاگرام وجود ندارد که بتوانید دکمه حریم خصوصی را روی هر یک از عکس های خود تنظیم کنید.  تمام پست هایی که در اینستاگرام می گذارید به صورت عمومی مشاهده می شوند مگر اینکه پروفایل خصوصی داشته باشید.  همانطور که در بالا گفته شد، این به افراد کمک می کند تا پست های شما را کپی کنند.  حتی در یک پروفایل خصوصی، فالوورهای شما می توانند به راحتی به عکس ها و ویدیوهای شما دسترسی داشته باشند.

تبلیغات جعلی

بسیاری از مشاغل برای راه اندازی و تبلیغ خدمات و محصولات خود به پلتفرم های رسانه های اجتماعی وابسته هستند.  متأسفانه اینستاگرام هیچ حساب کاربری را تأیید نمی کند، که ممکن است منجر به تبلیغات جعلی برای جلب توجه مشتریان شود.  به عبارت ساده، این بدان معنی است که اینستاگرام تبلیغات کاذب را به عنوان یک کلاهبرداری را به کاربران نشان می دهد.

اینستاگرام امکانات بسیار محدودی دارد

اینستاگرام ویژگی های محدودی دارد زیرا کاربران نمی توانند اندازه عکس ها و فیلم های خود را تغییر داده و فیلتر اضافه کنند. برای ویرایش تصویر خود باید از ابزارهای دیگری خارج از اینستاگرام استفاده کنند.

اینستاگرام با تمام سیستم عامل ها سازگار نیست

برنامه اینستاگرام فقط در فروشگاه اپل و پلی استور موجود است.  برنامه اشتراک گذاری عکس، کاربران موبایلی را که ویندوز موبایل، بلک بری یا لینوکس دارند حذف می کند.  این برنامه به طور خاص برای دستگاه های اندروید و iOS طراحی شده است.  اگرچه بسیاری از شرکت ها سعی کرده اند یک نمونه مشابه از اینستاگرام طراحی کنند، اما هیچ چیز بهتر از نسخه اصلی نیست.

شکایت از تأثیر بر سلامت روان

مهم ترین شکایت و مضرات استفاده از اینستاگرام، تأثیر آن بر سلامت روان کاربران است. نکته منفی دیگر این است که برنامه چگونه روی لایک، نظرات، اشتراک گذاری و ذخیره تمرکز می کند تا سطح دسترسی هر پست را افزایش دهد.  برخی از کاربران ممکن است در سبک زندگی که سعی می کنند محتوای خود را برای بسیاری از بینندگان منتشر کنند، بیش از حد غرق شوند.

از این رو، مراقب تأثیری که این اپلیکیشن بر سلامت روان شما می گذارد، باشید.  بیشتر از زمان لازم برای مرور پست های این برنامه وقت صرف نکنید.  مهمتر از همه، روی تعداد لایک ها و نظراتی که روی پست های خود دارید وسواس نداشته باشید.

آیا باید از اینستاگرام خارج شویم؟

اینستاگرام یک برنامه عالی و یک پلتفرم منحصر به فرد با فرصت های کسب درآمد بسیار بالا است.  اما همیشه باید در هنگام استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مراقب بود.  اکنون که با نکات منفی اینستاگرام آشنا شدید، ایده اولیه ای خواهید داشت که چگونه رسانه های اجتماعی در صورت استفاده نادرست می توانند خطرناک باشند.  نیاز و وسواس به معروف شدن و اعتیاد به اپلیکیشن، نگرش های سمی هستند که همه باید از آن آگاه باشند.

تا زمانی که مردم از جهش منفی آگاه باشند و سعی کنند از آن به درستی استفاده کنند، اینستاگرام پلتفرمی عظیم برای گذراندن زمان خواهد بود.  برای استفاده مفید از اینستاگرام، از اصول اولیه تا حرفه ای آن، باید مطالب مربوط به آموزش اینستاگرام را سایت مجموعه دارکوب بخوانید.  اگر در صفحه جستجوی خود محتوای نامناسب می بینید، روی نوع محتوایی که دنبال کننده های شما یا حتی خود شما مشاهده می کنید، نگاه دقیق تری داشته باشید یا در صورت تمایل می توانید به سادگی اینستاگرام خود را غیرفعال کنید یا حساب اینستاگرام خود را به طور کامل حذف کنید!

حذف اکانت اینستاگرام

قبل از حذف اکانت اینستاگرام خود، باید به دقت بررسی کنید که آیا واقعاً می خواهید این کار را انجام دهید یا خیر. شما نمی توانید حساب خود را دوباره فعال کنید و تمام محتوا، فالوورها، نظرات و لایک های خود را برای همیشه از دست خواهید داد. اگر فرصتی وجود دارد که بخواهید بعداً همه چیز را بازیابی کنید، به جای حذف حساب خود، آن را غیرفعال کنید.

با استفاده از اپلیکیشن موجود در گوشی هوشمند خود نمی توانید حساب اینستاگرام را حذف کنید. شما باید از یک مرورگر در رایانه یا گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

با استفاده از یک مرورگر (در موبایل یا کامپیوتر شخصی) وارد اینستاگرام شوید.

دکمه ای با عنوان Delete Your Account وجود ندارد که بتوانید با کلیک بر آن اکانت خود را حذف کنید. باید از یک لینک مستقیم استفاده کنید که در زیر آمده است:

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent/

پس از باز شدن لینک بالا باید علت حذف اکانت خود را توضیح دهید. اینکار را با انتخاب یکی از گزینه های موجود از منوی کشویی انجام می دهید.

پس از آن دکمه Delete Account ظاهر می شود، باید رمز عبور خود را وارد کنید.

پروفایل و اطلاعات شما به مدت 2 تا 3 روز پنهان شده و پس از 30 روز از درخواست حذف شما برای همیشه حذف خواهد شد. ممکن است تا 90 روز طول بکشد تا همه محتوای شما حذف شود، اما در این مدت پروفایلتان برای سایر کاربران قابل مشاهده نخواهد بود.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را به طور موقت غیرفعال کنیم؟

بدون از دست دادن تمام فالوورها و پست های خود از اینستاگرام فاصله بگیرید. شاید این انتخاب بهتری باشد! به جای حذف کامل اکانت خود، می توانید آن را برای مدت زمان مشخصی غیرفعال کنید. این گزینه را هم تنها در مرورگر می توانید از آن استفاده کنید.

با مرورگر رایانه یا گوشی هوشمند خود وارد اینستاگرام شوید.

پروفایل خود را باز کنید و سپس روی «ویرایش پروفایل» (Edit Profile) کلیک یا ضربه بزنید.

به پایین اسکرول کنید. در سمت راست پایین، روی غیرفعال کردن موقتی حساب من (Temporarily Disable Account) کلیک کنید.

شما باید پاسخی را انتخاب کنید تا اینستاگرام بداند چرا می خواهید حساب خود را غیرفعال کنید.

پس از انتخاب پاسخ، گزینه غیرفعال کردن حساب خود را مشاهده خواهید کرد.

رمز عبور خود را دوباره وارد کنید و سپس روی Temporarily Disable Account کلیک یا ضربه بزنید.

اینستاگرام یک پلت فرم عالی برای استفاده و گذراندن اوقات آموزنده و سرگرم کننده است.  تعداد زیادی از اینفلوئنسرها و کاربرانی وجود دارند که معیشتشان بر اساس محتوای اینستاگرام است.  مقایسه با این گونه کاربران و وسواس های فکری می تواند به بخشی از سبک زندگی اینستاگرام تبدیل شود و یکی از معایب بزرگ استفاده از اینستاگرام باشد.  با این حال، علیرغم ماهیت کاربرپسند برنامه، کاربران باید مراقب تأثیر این برنامه بر زندگی خود باشند.  از این رو، از اینستاگرام عاقلانه استفاده کنید و مطمئن شوید که آن را همانطور که باید می بینید، یک پلتفرم رسانه اجتماعی و نه کل زندگی شما!!

 

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته