بهترین ابزارها برای جستجوی کلمات کلیدی

نوشته شده توسط دارکوب

کلمات کلیدی اساس سئو سایت هستند. اگر کسی به دنبال محتوایی که شما درباره آن می نویسید نباشد، در نتیجه هیچ ترافیکی از Google یا موتورهای جستجوی دیگر دریافت نخواهید کرد.

امروزه سئو رشته ای بسیار گسترده تر از روزهای اولیه خود است و به بخش ها و شاخه های زیادی تقسیم شده است.

اما، در اصل، سئو در مورد یافتن فرصت های آنلاین و جذب ترافیک مرتبط به یک وب سایت از طریق دیده شدن در موتورهای جستجو است.  تحقیق کلمات کلیدی در قلب استراتژی سئو و بازاریابی اینترنتی قرار دارد.

به همین دلیل تسلط بر هنر تحقیق کلمات کلیدی برای موفقیت شما در سئو بسیار مهم است. هزینه اشتباه کردن در این شاخه بسیار زیاد است. اگر کلمات کلیدی اشتباهی را انتخاب کنید و در این صورت زمان و منابع زیادی را هدر خواهید داد.

در حالی که گوگل کارشناسان سئو را با تمام به روزرسانی های الگوریتمی که به طور مداوم ارائه می کند، مشغول نگه می دارد، یک مورد برای متخصصان سئو که به دنبال بهینه سازی وب سایت های برای موتورهای جستجو هستند، کاملاً ثابت مانده است: تحقیق درباره کلمات کلیدی.

الگوریتم جستجوی google از بیش از 200 عامل برای رتبه بندی وب سایت ها استفاده می کند. برای اینکه به وب سایت خود بهترین شانس را برای متمایز شدن از سایرین بدهید، انجام تحقیقات کامل و با کیفیت بالا در مورد کلمات کلیدی ضروری است. یافتن کلمات کلیدی مناسب که برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد به شما این امکان را می دهد که استراتژی کلمه کلیدی را توسعه و اجرا کنید، صفحات خود را در رتبه بندی موتورهای جستجو ارتقا دهید و ترافیک ارگانیک قابل اعتماد به سمت سایت خود ایجاد کنید.

در این راستا آموزش سئو سایت یکی از بهترین روش هایی است که می توانید برای پیشبرد اهدافتان از آن کمک بگیرید. این یک واقعیت یادگیری است که همه آموزش ها خودآموزی است. اگرچه دیگران می توانند یادگیری را تسهیل کنند، اما هیچ کس نمی تواند چیزی به شما بیاموزد، آنها فقط می توانند شما را تشویق کنند که خودتان را آموزش دهید. این بدان معناست که اگر می خواهید بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) را یاد بگیرید، باید امور را در دستان خود بگیرید. آموزشگاه دارکوب با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای دوره های حضوری، آنلاین و همچنین فیلم های آموزشی با کیفیتی را در این زمینه در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

کلمات ‌کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی که گاهی اوقات به عنوان کلمات کلیدی SEO شناخته می شوند، اصطلاحات و عباراتی هستند که برای ایجاد و توسعه محتوای آنلاین استفاده می شوند. کلمات کلیدی سئو از یک کلمه تا عبارات پیچیده متغیر است و برای اطلاع رسانی محتوای وب سایت برای افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک مرتبط استفاده می شود.

مخاطبان شما هنگام جستجوی از مفهومی مرتبط با برند شما استفاده می کنند.

از دیدگاه مشتری بالقوه، آنها کلماتی هستند که در نوار جستجو وارد می شوند و بهترین توصیف کننده محصولات یا خدماتی هستند که آنها به دنبال آن هستند یا سوالی است که می خواهند پاسخ آن را بیابند. کلمات کلیدی که شما با دقت انتخاب می کنید تا در محتوای خود بگنجانید، مستقیماً موتورهای جستجو را در مورد اطلاعات موجود در صفحات وب شما آگاه می کنند و راهی برای رتبه بندی و پیشنهاد وب سایت شما ارائه می دهند.

کلمات کلیدی بینش های متنوعی را در ذهن مخاطبان شما ارائه می دهند و اطلاعات حیاتی مانند آنچه را که آنها می خواهند و چرا آن را می خواهند نشان می دهند. به طور معمول این کلمات و زیر مجموعه های آن برای بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجو یا سئو (SEO) یا بازاریابی اینترنتی استفاده می شود، ترکیب کلمات کلیدی صحیح در محتوای شما می تواند موفقیت کسب و کار شما را به طور چشمگیری بهبود بخشد. هدف این است که کلمات کلیدی مشتری با کلمات کلیدی وب سایت شما مطابقت داشته باشد.

هر جستجو بیان نیازها، خواسته ها، علایق و خواسته های افراد است. تصور کنید اگر بتوانید روندهای جستجو در Google را تجزیه و تحلیل کنید، عبارات جستجویی مرتبط با دامنه کسب و کار خود را پیدا کنید و محتوای وب سایت خود را برای پاسخگویی به نیازهای واقعی مشتریان خود سفارشی کنید، کسب و کار شما چه سودی خواهد داشت.

چرا تحقیق کلمات کلیدی مهم است؟

تحقیق کلمات کلیدی فرآیندی برای یافتن کلمات، پرس و جوها و عباراتی است که کاربران در جستجوی آن هستند، که به معنای کلمه کلیدی است که دارای حجم جستجو است.

تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا بهترین کلمات کلیدی را با هدف جذب ترافیک انتخاب کنید و بینش ارزشمندی را در مورد سؤالاتی که مخاطبان هدف شما واقعاً در Google یا موتور های جستجوی دیگر جستجو می کنند ارائه می دهد. بینشی که می توانید در مورد این عبارات جستجوی واقعی بدست آورید می تواند به مسیردهی بازاریابی محتوایی و همچنین به استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما کمک کند.

افراد هنگام انجام تحقیقات آنلاین از کلمات کلیدی برای یافتن راه حل استفاده می کنند. بنابراین اگر محتوای شما در حین انجام جستجو در مقابل مخاطبان ما موفق باشد، ترافیک بیشتری به دست خواهید آورد. بنابراین، شما باید آن جستجوها را هدف قرار دهید.

علاوه بر این، ما محتوایی را پیرامون آنچه می خواهیم به مردم بگوییم تولید نمی کنیم. ما باید محتوایی را پیرامون آنچه مردم می خواهند کشف کنند تولید کنیم.

تحلیل کلمات کلیدی باید به دقت و وسواس بالایی صورت گیرد و بررسی کند که آیا رتبه بندی در یک کلمه کلیدی، ارزش تلاشی را دارد که برای رتبه بندی بالا و جذب بازدیدکنندگان انجام می شود.

قبل از اینکه سفر تحقیق کلمه کلیدی خود را برای بهینه سازی محتوای خود آغاز کنید، برخی از اصول تحقیق کلیدواژه وجود دارد که باید با آنها آشنا شوید. اول، بسیار مهم است که بفهمیم چه چیزی کلمات کلیدی اصلی و کلیدواژه های طولانی را از کلمات کلیدی معمولی متفاوت می کند.

کلمه کلیدی اصلی همانطور که از نامش پیداست، کلید واژه اصلی است که استراتژی خود را روی آن متمرکز می کنید. این کلمه یا عبارت اصلی است که شما به طور هدفمند در عنوان، URL، توضیحات متا و متن وب سایت خود قرار میدهید و امیدواریم موتورهای جستجو آن را انتخاب کنند.

از سوی دیگر، کلمات کلیدی بلندتر شامل 3 کلمه یا بیشتر هستند. آنها عبارات خاصی هستند که خریداران وقتی بیشتر در چرخه خرید هستند و ایده واضح تری از آنچه می خواهند در ذهن دارند بیشتر استفاده می کنند و ترافیک واجد شرایط بیشتری را به ارمغان می آورند. هنگامی که رقابت زیادی در بازار وجود دارد، کلمات کلیدی طولانی تر (Keyword Long Tail) ارزش ویژه ای پیدا می کنند. این روشی است که وب سایت ها می توانند خود را متمایز از سایرین کنند. با نگاهی به عبارات جستجوی “طراحی سایت” و “طراحی سایت رایگان با وردپرس”، به راحتی می توان تصور کرد که نتایج دقیق تری تولید می کند.

موتور جستجو یک سیستم بازیابی اطلاعات است که بر اساس پرس و جوهایی ساخته شده است که کاربر برای یافتن پاسخ یا اطلاعات مرتبط با درخواست جستجوی خود وارد می کند.

تمرکز اصلی گوگل این است که کاربر را با بهترین پاسخ به درخواست خود و بهترین صفحه وب سایت متصل کند تا کاربر راضی باشد. درک این موضوع بر SEO تاکید دارد.

انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی مزایای زیادی دارد که محبوب ترین دلایل آن عبارتند از:

  •  تعیین هدف روند بازاریابی

انجام تحقیقات کلیدی موثر می تواند مسیر هایی را در مورد روندهای بازاریابی فعلی به شما ارائه دهد و به شما کمک کند محتوای خود را روی موضوعات مرتبط و کلمات کلیدی متمرکز کنید که مخاطبان شما در جستجوی آنها هستند.

  • رشد ترافیک

وقتی بهترین کلمات کلیدی مناسب را برای محتوایی که منتشر می کنید شناسایی کردید، در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب می کنید در نتیجه ترافیک بیشتری را به وب سایت خود جذب می کنید.

چگونه ایده های کلمه کلیدی را پیدا کنیم

تحقیقات کلمات کلیدی از قرار دادن خود به جای مشتریان شروع می شود. از چه کلمات و عباراتی می توانند برای یافتن راه حل برای مشکلات خود استفاده کنند؟ این روند یک فرآیند ساده است، اما برای انجام آن به دو چیز نیاز دارید:

  •  دانش خوب از صنعت کسب و کار خود و درک نحوه عملکرد ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق شامل ارتباط کلمات کلیدی با یک وب سایت و صفحات آن است تا کاربر بتواند بهترین صفحه را برای پاسخگویی به درخواست خود پیدا کند که به عنوان هدف جستجو شناخته می شود.

تحقیق کلمات کلیدی همچنین شامل دسته بندی پرسش های جستجو در مراحل مختلف سفر کاربر و دسته های مختلف جستجو است. تحقیقات کلمات کلیدی خوب به کاربران امکان می دهد آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.

خریدارانی که می خواهند چیزی بخرند می توانند صفحه محصول مناسب را پیدا کنند. کاربری که می خواهد «چگونگی انجام کاری» را بداند، می تواند صفحه ای را بیابد که یک فرآیند را به طور عمیق توضیح می دهد.

کاربرانی که می خواهند درباره یک شخص یا برند تحقیق کنند، می توانند در مورد آن اطلاعات کسب کنند.

تحقیق درباره کلیدواژه خوب پایه و اساس چگونگی ارتباط یک کسب و کار با مشتریان و مخاطبان بالقوه خود در اینترنت است. درک این موضوع به درک یک استراتژی خوب سئو کمک می کند. یک استراتژی تجاری با درک مخاطبان و نیازهای آنها شروع می شود.

آنها چه میخواهند؟

آنها به چه چیزی نیاز دارند؟

چه چیزی آنها را در صفحات گسترده اینترنت نگه می دارد؟

چه چیزی می تواند مشکل آنها را حل کند؟

تحقیق کلمات کلیدی گسترش درک مخاطبان شما با در نظر گرفتن نیازهای آنها و سپس عبارات، کلمات کلیدی یا پرس و جوهایی است که برای یافتن راه حل استفاده می کنند.

با تولید محتوا به صورت سئو شده پیرامون کلمات کلیدی محبوبی که مخاطبان شما از آنها برای یافتن اطلاعات آنلاین استفاده می کنند، ارزش زیادی به بازدیدکنندگان وب سایت خود می دهید. در عوض، گوگل به محتوای وب شما رتبه بالاتری داده که نوعی پاداش برایتان خواهد بود و باعث افزایش ترافیک می شود.

استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

انجام تحقیقات بدون ابزار کمی سخت و محدود است. برای انجام عمیق تر تحقیقات کلمات کلیدی، به کمک نیاز دارید تا گزینه های مختلف کلمات کلیدی را پیدا کنید که شاید به ذهنتان نرسیده است.

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی زیر همگی نسخه های رایگانی هستند که می توانید با آنها شروع کنید.

  • Google Keyword Planner

این ابزار کلیدواژه، طی سال ها تکامل یافته است، اما همچنان یکی از بهترین ابزارهای کلیدواژه رایگان و نقطه شروع خوبی برای یافتن کلمات کلیدی اولیه و یافتن ایده های جدید از کلمه کلیدی است.

ابزار کلیدواژه به شما کمک می کند هزاران کلمه کلیدی جدید مرتبط با هر موضوعی را با ایجاد خودکار پیشنهادات جستجوی Google کشف کنید. پیشنهادات کلمه کلیدی بر اساس دامنه و زبان Google که شما انتخاب می کنید تولید می شود.

ابزار Google با Google Ads هماهنگ است، بنابراین داده ها به سمت تبلیغات پولی سوق داده می شوند که برای تحقیق ارزشمند هستند.

برای دسترسی به این ابزار به یک حساب Google Ads نیاز دارید. گوگل سعی می کند شما را مجبور به راه اندازی یک کمپین فعال کند، اما شما می توانید با راه اندازی یک حساب کاربری بدون کمپین به این حساب دسترسی داشته باشید.

بدون اجرای کمپین، شما فقط حجم جستجوی محدودی را خواهید داشت که در محدوده ها نمایش داده می شود، اما این ابزار همچنان برای پیشنهاد ایده های کلمه کلیدی مفید است. اگر کمپین فعالی دارید، گوگل حجم جستجوی ماهانه را به شما نشان می دهد.

شما می توانید تا 10 کلمه کلیدی اولیه را اضافه کنید و لیستی از کلمات کلیدی پیشنهادی را دریافت کنید و URL های رقبا را در این ابزار برای یافتن کلمات کلیدی مورد نظر خود اجرا کنید. انجام این کار امکان عالی را برای شروع ساخت لیست خام کلمات کلیدی برای تولید محتوا در اختیارتان قرار می دهد.

  • تکمیل خودکار گوگل (Google Autocomplete)

تکمیل خودکار که قبلاً با نام پیشنهاد یا Suggest شناخته می شد، در کادر جستجوی Google ادغام شده است تا به کاربران کمک کند جستجوی خود را با آنچه Google پیش بینی ها یا predictions می نامد تکمیل کنند.

تکمیل خودکار گوگل یک ویژگی است که در جستجوی گوگل استفاده می شود. هدف آن افزایش سرعت جستجوهای انجام شده توسط کاربران در گوگل است.

گوگل پیش بینی های خود را از جستجوهای رایج و جستجوهای پرطرفدار استتخراج می کند.

از آنجایی که پیشنهادها همه در مورد موضوعی که تایپ می کنید، تغییر می کنند و نتایج نشان داده شده به شما مسیری از سایر اصطلاحات مرتبطی که کاربران می توانند به دنبال آن باشند ارائه می دهد.

بررسی پیش بینی هایی که Google در تکمیل خودکار ارائه می کند می تواند به شما کمک کند تا تغییرات و کلمات کلیدی بیشتری را برای تولید محتوای متنی خود پیدا کنید.

برای ایجاد پیشنهادهای کلیدواژه طولانی، ابزار کلید واژه عبارت جستجویی را که با حروف و اعداد مختلف مشخص کرده اید اضافه و اضافه می کند، آن را در کادر جستجوی Google قرار می دهد و پیشنهادات کلیدواژه را استخراج می کند. همه این کارها در کسری از ثانیه اتفاق می افتد!

با استفاده از ابزار کلیدواژه، می توانید از بین ۱۹۲ دامنه پشتیبانی شده و یکی از ۸۳ زبانی که برای تولید پیشنهادات کلیدواژه استفاده می شود، یک دامنه Google خاص انتخاب کنید.

  • SEMrush

یک مجموعه ابزار کامل سئو برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی و بهبود رتبه بندی سئو شما است. با استفاده از ابزار Keyword Overview، می توانید یک کلمه کلیدی را تایپ کنید و تصویر کاملی از همه چیزهایی که باید بدانید دریافت کنید. این ابزار شامل تعداد نمایش حجم کلمه کلیدی جستجو شده برای بدست آوردن حجم جستجوی ماهانه، کلمات ترند شده و بسیاری موارد دیگر است.

همچنین می توانید فهرست مفیدی از سایر کلمات کلیدی مشابه را که ممکن است بخواهید استفاده کنید، به همراه فهرستی از نتایج جستجوی ارگانیک را مشاهده کنید. بنابراین می توانید دریابید که رقبای شما در چه رتبه ای برای کلمه کلیدی رتبه بندی می شوند. همچنین می توانید تبلیغات گوگل را که از این کلمه کلیدی در تبلیغات PPC استفاده می کنند (تبلیغات پرداخت به ازای کلیک) بررسی کنید.

این ابزار رایگان نبوده و در طول روز می توانید 10 جستجو را در آن انجام دهید. علاوه بر آن کشور ایران در لیست آن وجود ندارد و البته پشتیبانی از زبان فارسی آن محدود به دیگر کشور های فارسی زبان می شود.

  • Answer The Public

کمی متفاوت از سایر ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی است. آنها کلمات کلیدی را در قالب بصری خوبی ارائه می کنند، اگرچه می توانید آنها را در یک لیست ببینید یا یک فایل csv. از نتایج را دانلود کنید.

اگر به تازگی با جستجوی سئو و جستجوی کلمات کلیدی آغاز کرده اید، این ابزار عالی برای شروع است، زیرا حتی برای استفاده از آن نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید. فقط کلمه کلیدی خود را تایپ کنید و به آنچه نیاز دارید، برسید.

البته این ابزار از زبان انگلیسی استفاده می کند، شاید برای زبان های دیگر مطلوب نباشد. اما در کل پیشنهادات خوبی را ارائه می دهد که ترجمه آنها می تواند به تولید محتوا کمک کند.

  • Ubersuggest

یک ابزار رایگان است که داده های حجم جستجو، پیشنهادات کلمات کلیدی و موارد دیگر را ارائه می دهد. البته این ابزار از Google Suggest کمک می گیرد. علاوه بر مشاهده پیشنهادات زیادی برای کلمات کلیدی مرتبط، می توانید جدولی از 100 نتیجه برتر گوگل برای آن کلمه کلیدی را مشاهده کنید، با بازدیدهای تخمینی، تعداد بک لینک ها، امتیاز دامنه و تعداد کل اشتراک گذاری های اجتماعی.

البته این ابزار هم از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند اما می تواند واژه های معادلی را برایتان پیدا کند تا با ترجمه آنها به نتایج کلی تری برسید.

  • Ahrefs

یکی دیگر از ابزارهای محبوب تحقیق کلمات کلیدی است که ویژگی های مشابه SEMrush را ارائه می دهد. با استفاده از کاوشگر کلمات کلیدی Ahrefs، می توانید به سادگی با تایپ یک کلمه کلیدی در کادر جستجو، ایده هایی برای کلمات کلیدی را پیدا کنید. سپس فهرست کاملی از پیشنهادات کلمه کلیدی را مشاهده خواهید کرد.

کلمات کلیدی و سئو

به منظور بهینه سازی صفحات خود برای کلمات کلیدی، باید آن کلمات کلیدی را در سایت خود استفاده کنید.

اکنون می دانید که چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنید و آماده قرار دادن آنها در صفحه وب خود هستید. با این حال باید مراقب باشید. استفاده بی رویه از این کلمات کلیدی می تواند مشکلاتی را نیز برایتان به همراه داشته باشد.

مکان های خاصی در وب سایت شما وجود دارد که نسبت به سایرین برای سئو داخل سایت مناسب تر هستند. عناوین (Titles)، توضیحات (Descriptions)، سرفصل ها و مطالب (  Headings & Content)، عناوین تصاویر و متن جایگزین (  Images Titles & Alt Text) و URL ها از اصلی ترین موارد برای استفاده از کلمات کلیدی هستند.

اگر در گذشته این بخش ها از سایت خود را بهینه نکرده اید، کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. اما این یک کار اولیه است که در درازمدت نتیجه زیادی خواهد داد. برای اینکه بیشترین سود را به دست آورید، با صفحاتی شروع کنید که بیشترین بازدید را دارند. سپس، همانطور که صفحات بیشتری را در آینده ایجاد می کنید، مطمئن شوید که در حال بهینه سازی آن ها هم هستید.

استفاده از کلمات کلیدی در تولید محتوای بهینه شده بر بازاریابی محتوایی سایت که شاخه ای از سئو خارج سایت است نیز تاثیر می گذارد. با این روش و استفاده حساب شده از کلمات کلیدی می توانید زیر بنای دیگر شاخه های سئو سایت را نیز تقویت کنید که همگی در مجموع به نفع سایت و افزایش ترافیک آن خواهد بود.

محتوای با کیفیتی ایجاد کنید که نیازهای بازدیدکنندگان شما را برآورده کند و به حل مشکلات آنها کمک کند. از ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی SEO برای کشف مرتبط ترین کلمات کلیدی که محتوای سایت شما باید برای آنها بهینه شود، استفاده کنید. سپس بر روی استفاده از آن کلمات کلیدی در محتوای خود تمرکز کنید، مانند مقاله ها و ویدیوهای آموزشی، که با هدف کلمه کلیدی و کاربر نهایی شما مطابقت دارد. این ها همگی مواردی هستند که نوعی از استراتژی سئو کلاه سفید برای سایتتان خواهد بود.

اما مرز باریکی بین محتوای سئو شده طبق قوانین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه وجود دارد. هنگامی که مردم متوجه شدند که می توانند وب سایت های خود را برای پرس و جوهای بیشتر با تکرار انواع مختلف کلمات کلیدی در یک صفحه رتبه بندی کنند، به تکنیکی منجر شد که به عنوان پر کردن کلمات کلیدی یا Keyword Stuffing شناخته می شود.

استفاده از تاکتیک های نادرست برای صعود به رتبه اول در گوگل می تواند منجر به جریمه از سوی موتورهای جستجو شود. حتی اگر سهواً از آنها استفاده کنید، اقدامات بد سئو می تواند به رتبه بندی شما آسیب برساند و شانس کاربران را برای کشف وب سایت شما را کاهش دهد.

استفاده بیش از اندازه از کلمات کلیدی یا Keyword Stuffing شامل استفاده مکرر و بیش از اندازه کلمات کلیدی در یک صفحه است. در حالی که کلمات کلیدی به موتورهای جستجو کمک می کنند تا بفهمند محتوای شما چیست، استفاده بیش از حد از آنها می تواند شما را به دردسر بیاندازد. استفاده مکرر از کلمات می تواند متن شما را غیرطبیعی به نظر برساند. همچنین می تواند سایت شما را اسپم نشان دهد.

 

برای بررسی روندها و نقاط کور، درک هدف کاربر و یافتن کلمات کلیدی بهینه برای ساخت محتوای خود، تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید. با این حال، به یاد داشته باشید که تحقیق کلمات کلیدی تنها پایه و اساس استراتژی سئو شما است. برای اینکه واقعاً متمایز شوید، اطمینان حاصل کنید که هر پست وبلاگ، مقاله و توضیحات محصول ارزشمندتر، خواناتر و کاملتر از رقبای شما است. به چیدمان و سئوی داخلی هر قسمت از محتوا توجه کنید و وب سایت خود را برای اسکن آسان و واکنش گرا آماده کنید.

همچنین به خاطر داشته باشید که سئوی ارگانیک یک فرآیند طولانی مدت است. در حالی که ممکن است برای اصطلاحات یا عبارات خاص به سرعت رتبه بندی شوید، اکثر مشاغل به تدریج از SERP ها صعود می کنند. استراتژی سئوی خود را ارتقا دهید و مخاطبان خود را با ابزارهای مختلف و راهنمایی های متخصصین افزایش دهید. در این راستا می توانید از مشاوره های تخصصی تیم مجرب شرکت دارکوب برای بهینه سازی سایت و هدف گذاری دیجیتال مارکتینگ خود استفاده کنید.

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته