اتصال وردپرس به اینستاگرام

نوشته شده توسط دارکوب

طراحی سایت با وردپرس به وب سایتی گفته می شود که از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود (CMS) استفاده می کند. وردپرس هم مدیریت وب سایت (واسطی که کاربر برای ایجاد تغییرات یا اضافه کردن محتوای جدید وارد می شود) و هم قسمت نهایی (بخش قابل مشاهده وب سایتی که بازدیدکنندگان شما در وب می بینند) را شامل می کند.

وردپرس یک پلتفرم وب سایت عالی برای طراحی انواع وب سایت ها است. از وبلاگ نویسی گرفته تا تجارت الکترونیک و وب سایت های تجاری و نمونه کارها، وردپرس یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) همه کاره است. وردپرس با در نظر گرفتن قابلیت استفاده و انعطاف پذیری، راه حلی عالی برای وب سایت های بزرگ و کوچک است.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان است که می تواند به صورت محلی (Local) بر روی سرور وب نصب شود و به صورت یک وب سایت اختصاصی مشاهده شود یا در فضای ابری نصب شود و یا به صورت زیردامنه (Subdomain) در وب سایت وردپرس مشاهده شود. در سال 2001، مت مولنوگ و مایک لیتل وردپرس را تأسیس کردند و آن را در می 2003 با کمک چندین توسعه دهنده اصلی راه اندازی کردند. در آن زمان وردپرس صرفاً یک انجمن وبلاگ نویسی رایگان برای کاربران بود. از آن زمان، وردپرس به یک سیستم مدیریت محتوای کامل با ابزار ها، افزونه ها، پلاگین ها و تم های (قالب های) قابل استفاده تبدیل شده است.

با این حال، بهترین ویژگی وردپرس به طور قطع پتانسیل آن برای ادغام با هر سرویس آنلاین دیگری است که در دسترس است.

ویژگی های وردپرس

به عنوان یک پلتفرم طراحی سایت و CMS، وردپرس دارای مجموعه ای از ویژگی های چشمگیر است. در اینجا تنها تعدادی از ویژگی های متعدد وردپرس آورده شده است.

سئو: بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) در سطح فنی آغاز می شود و وردپرس یک پایه کد استثنایی برای سئو ارائه می دهد. سئو به محتوای وب سایت شما اجازه می دهد تا از طریق موتورهای جستجوی رایج مانند گوگل یا بینگ فهرست بندی شود.

سرعت: وردپرس یک چارچوب وب سایت ناب است که دائماً در تلاش است تا کدهای اضافه را حذف کند که سرعت بارگذاری یک وب سایت را کاهش می دهد.

سازگار با موبایل (واکنش گرا (Responsive): امروزه اغلب قالب ها یا تم های وردپرس سازگار با موبایل هستند.

کتابخانه فایل رسانه ای: وردپرس شامل یک کتابخانه رسانه داخلی است که می توانید فایل های رسانه ای مانند تصاویر یا ویدیوها را در صفحات یا پست های خود آپلود کنید. حتی می توانید ویرایش های اولیه تصاویر خود را در وردپرس انجام دهید.

رابط کاربری آسان: استفاده از وردپرس بدون تنظیمات پیچیده، بسیار آسان است. حتی کاربرانی که تسلط کاملی بر روی برنامه های طراحی وب سایت یا سیستم های مدیریت محتوا ندارند، به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

وبلاگ داخلی: افزودن وبلاگ به وب سایت شما به سادگی انتشار یک پست است.

با توجه به آمار استفاده از سیستم های مدیریت محتوا، وردپرس بیش از 60 میلیون وب سایت یا 36 درصد از کل وب سایت های موجود در اینترنت و بیش از 60 درصد از همه وب سایت هایی که سیستم های مدیریت محتوای آنها شناخته شده است، پشتیبانی می شود.

آشنایی با اینستاگرام

اینستاگرام یک برنامه رایگان و آنلاین به اشتراک گذاری عکس و پلت فرم شبکه اجتماعی است که در سال 2012 توسط فیس بوک خریداری شد.

اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد عکس ها و ویدیوهای کوتاه را از طریق یک برنامه تلفن همراه ویرایش و آپلود کنند. کاربران می توانند برای هر پست خود یک عنوان اضافه کنند و از هشتگ ها و برچسب های جغرافیایی مبتنی بر مکان برای فهرست بندی این پست ها استفاده کنند و آن ها را توسط سایر کاربران درون برنامه قابل جستجو کنند. هر پست توسط یک کاربر در فید اینستاگرام دنبال کنندگان آن ها ظاهر می شود و همچنین می تواند در صورت برچسب گذاری با استفاده از هشتگ ها یا برچسب های جغرافیایی، توسط عموم مشاهده شود. کاربران همچنین می توانند نمایه خود را خصوصی کنند تا فقط دنبال کنندگان آنها بتوانند پست های آنها را مشاهده کنند.

همانند سایر پلتفرم های شبکه های اجتماعی، کاربران اینستاگرام می توانند پست های دیگران را لایک کنند، نظر بدهند و بوکمارک کنند، و همچنین از طریق ویژگی Instagram Direct برای دوستان خود پیام های خصوصی ارسال کنند. عکس ها را می توان در یک یا چند سایت رسانه اجتماعی دیگر، از جمله توییتر و فیس بوک با یک کلیک به اشتراک گذاشت.

اینستاگرام نه تنها ابزاری برای افراد، بلکه برای مشاغل نیز می باشد. برنامه اشتراک گذاری عکس به شرکت ها این فرصت را می دهد که یک حساب تجاری رایگان برای تبلیغ برند و محصولات خود راه اندازی کنند و با استفاده از تکنیک های اینستاگرام مارکتینگ به رشد دیجیتالی خود کمک کنند. شرکت هایی که حساب های تجاری دارند به معیارهای میزان مشارکت و تأثیر دسترسی رایگان آگاهی دارند. طبق وب سایت اینستاگرام، بیش از ۱ میلیون تبلیغ کننده در سراسر جهان از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن استوری های خود و ایجاد نتایج تجاری استفاده می کنند. علاوه بر این، 60% از مردم می گویند که محصولات جدید را از طریق این برنامه کشف می کنند.

اینستاگرام پلتفرمی جذاب برای اشتراک گذاری عکس ها و ایجاد یک دنبال کننده جذاب است. می توانید با ترکیب آن با وردپرس و تبلیغ حساب اینستاگرام خود از پتانسیل گسترده آن بهره ببرید.

یک پروفایل اینستاگرام می تواند به عنوان یک جنبه بسیار مفید برای پرورش مخاطب عمل کند. شما می توانید از آن برای نمایش محصولات خود، ایجاد علاقه به برند خود و متمایز کردن محتوای خود از سایرین استفاده کنید.

با افزودن و تعبیه محتوای اینستاگرام در وردپرس، می توانید بیشتر در معرض دید قرار بگیرید. همچنین راه آسانی را برای فالوورها فراهم میکند تا در هر دو پلتفرم با شما تعامل داشته باشند و این روند به رشد بهتر و سریعتر شما کمک خواهد کرد.

در این مقاله راه های مختلفی برای افزودن اینستاگرام به وردپرس و استفاده از خدمات اینستاگرام را به شما نشان می دهیم که شامل روش های دستی به صورت کدنویسی و همچنین استفاده از افزونه های وردپرس است.

نمایش فید اینستاگرام در وردپرس

افزودن فید اینستاگرام به سایت شما با نمایش آخرین عکس هایی که در اینستاگرام آپلود کرده اید به بازدیدکنندگان سایت، برند و تجارت شما آگاهی بیشتری می دهد. مزیت اصلی گنجاندن این نوع محتوا در سایت شما، نام تجاری شما بیشتر تکرار شود. با این حال، تعدادی از مزایای قابل توجه دیگر نیز وجود دارد.

با به روزرسانی منظم پست های خود با تصاویر جذاب و قابل اشتراک گذاری (همراه با هشتگ های قابل جستجو)، می توانید سطح تعامل را بالا نگه دارید و به طور بالقوه روابط طولانی مدت با مشتری ایجاد کنید.

در نهایت، افزودن فید اینستاگرام به سایت خود به شما کمک می کند تا حس اعتماد بیشتری را با پایگاه مشتریان خود ایجاد کنید. با به روز رسانی منظم فید خود، می توانید به طور مداوم نشان دهید که چگونه شرکت شما، نوآور است و می تواند به روندها پاسخ دهد.

مزایای قرار دادن فید اینستاگرام در وردپرس

برخی از مزایایی که بازاریابان با اتصال فید اینستاگرام به وب سایت های وردپرس به دست می آورند به شرح زیر است:

1) حوزه بازاریابی را در سطح جهانی گسترش دهید

طبق آمار، تقریباً 500 میلیون نفر به طور منظم از اینستاگرام استفاده می کنند. هیچ گزینه ای بهتر از استفاده از اینستاگرام به عنوان پلتفرم آنلاین در دنیای معتاد به اینستاگرام با سریع ترین رشد امروزی وجود ندارد.

در نتیجه، با تعبیه فیدهای اینستاگرام در وب سایت ها، بازاریابان ممکن است به تعداد زیادی مشتری دست یابند و در عین حال تعامل را افزایش دهند و تبدیل ها را افزایش دهند.

2) به بازدیدکنندگان خود دسترسی به محتوای خلاقانه بیشتری بدهید

شما می توانید با نمایش فید هشتگ اینستاگرام در وب سایت وردپرس خود، مطالب جذاب تری را به بازدیدکنندگان وب سایت خود ارائه دهید. تعداد دفعاتی که بازدیدکنندگان می توانند محتوای وب سایت شما را پایین بیاورند دیگر محدود نیست. بازدیدکنندگان وب سایت شما اکنون می توانند پست های اینستاگرام شما را بدون خروج از سایت شما مرور کنند. این باعث افزایش تعامل بازدیدکنندگان با برند شما می شود و آنها را ترغیب می کند که با آن تعامل داشته باشند.

3) رتبه وب سایت وردپرس شما را بهبود می بخشد

افزودن ویجت اینستاگرام به وب سایت شما باعث افزایش بازدید آن می شود و ممکن است آن را جالب تر نشان دهد. همراه با گرافیک اینستاگرام، کپشن ها به وب سایت شما اضافه می شوند و تصویر واضحی از موضوع وب سایت یا وبلاگ شما ارائه می دهند.

این امر درک انگیزه ها و اهداف برند شما را برای مردم آسان تر می کند و نرخ کلیک وب سایت شما را افزایش می دهد. در نتیجه وب سایت عملکرد بهتری دارد و رتبه سئو بالاتری می گیرد.

4) تصویر برند قابل اعتماد ایجاد می کند

برندها می توانند تصویر واقعی بازار و تجربیات واقعی مشتری خود را با نمایش محتوای تولید شده توسط کاربر از اینستاگرام در وب سایت خود ارائه دهند. در نتیجه، برندها قابلیت اطمینان و اعتبار پیشنهادات خود را بهبود می بخشند و در نتیجه روابط قوی تری با مشتری ایجاد می کنند.

چگونه اینستاگرام را به وردپرس اضافه کنیم

خوشبختانه راه های مختلفی برای افزودن اینستاگرام به وردپرس وجود دارد. فید اینستاگرام به اتصال وردپرس را می توان با استفاده از افزونه وردپرس یا بدون افزونه به اینستاگرام متصل کرد.

اتصال فید اینستاگرام به وردپرس با افزونه وردپرس

Smash Balloon Social Photo Feed

یک افزونه محبوب اینستاگرام رایگان وردپرس با رتبه خوب کاربران و بیش از 1 میلیون نصب فعال است.

هنگامی که در وب سایت وردپرس خود به سر می برید، می توانید شروع به نمایش عکس ها از حساب های اینستاگرام خود کنید. این افزونه به شما این امکان را می دهد که چندین فید برای استفاده در سایت خود ایجاد کنید. هر فید می تواند عکس هایی را از چندین حساب نمایش دهد، و این یک راه عالی برای اطمینان از اینکه وب سایت شما جریان ثابتی از عکس ها را از طیف وسیعی از منابع نمایش می دهد، می سازد.

جای تعجب نیست که برای یکی از برترین افزونه های اینستاگرام وردپرس، کنترل زیادی بر نحوه نمایش تصاویر در سایت خود دارید. شما می توانید عرض و ارتفاع عکس ها و همچنین تعداد تصاویری که در هر زمان نمایش داده می شوند را تغییر دهید. دکمه اختیاری «بارگذاری بیشتر» به بازدیدکنندگان شما این امکان را می دهد که در صورت تمایل محتوای بیشتری را از فیدهای ویژه شما نمایش دهند. از آنجایی که این افزونه کاملاً پاسخگوی تلفن همراه است، محتوای اینستاگرام شما در هر دستگاهی عالی به نظر می رسد.

فید عکس اجتماعی Smash Balloon به طور مرتب به روز می شود که باید اطمینان حاصل کند که با آخرین تغییرات در نحوه عملکرد اینستاگرام سازگار است.

Spotlight

افزونه اینستاگرام رایگان وردپرس نسبتاً جدیدی است، اما در حال حاضر با برخی از نظرات مثبت کاربران شروع خوبی داشته است. همانطور که از نام آن پیداست، هدف این افزونه این است که نمایش عکس ها از حساب های اینستاگرام را در وب سایت وردپرس خود تا حد امکان برای شما ساده کند.

فرآیند راه اندازی سه مرحله ای، این افزونه رایگان را برای هر کسی که به دنبال راهی سریع و آسان برای ادغام وب سایت وردپرس خود با اینستاگرام است، به یک انتخاب جذاب تبدیل کرده است. پس از نصب آن در سایت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که Spotlight را به حساب های اینستاگرام خود متصل کنید، فید خود را طراحی کنید، سپس آن را در هر کجا که می خواهید در وب سایت خود جای گذاری کنید.

برای اینکه به شما کمک کند فیدها را مطابق میل خود نمایش دهید، Spotlight یک پیش نمایش که امکان اعمال تغییرات به صورت آنی را ارائه می دهد. به لطف این ویژگی، می توانید ببینید که فید عکس اینستاگرام شما در حالی که روی آن کار می کنید چگونه به نظر می رسد. از آنجایی که این افزونه به شما امکان می دهد محتوای اینستاگرام خود را به شیوه ای شیک ارائه دهید، این که بتوانید فیدهای خود را در حین ویرایش پیش نمایش آن را ببینید، واقعاً مفید است.

چیدمان شبکه ای شیک که برای نمایش عکس های اینستاگرام شما استفاده می شود کاملاً واکنش گرا یا ریسپانسیو است، بنابراین لازم نیست نگران ظاهر آن در تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها با صفحه نمایش های مختلف باشید. افکت های شناور که هنگام حرکت مکان نمای کاربر روی یک تصویر فعال می شوند، بلافاصله مشخص می کنند که می توان روی عکس های موجود در فید کلیک کرد. وقتی روی آنها کلیک می شود، در یک پنجره لایت باکس نمایش داده می شوند. به لطف پشتیبانی خوب از پست های گالری، کاربران می توانند مجموعه ای از تصاویری که مستقیماً از وب سایت شما در اینستاگرام پست شده اند را مرور کنند.

در حالی که نسخه اصلی Spotlight دارای عملکرد بیش از اندازه کافی برای نمایش رایگان عکس ها از اینستاگرام در وب سایت وردپرس خود است، نسخه پولی آن نیز موجود است که ویژگی های اضافی را ارائه می کند، از جمله کنترل بیشتر فید، توانایی ایجاد فیدهای هشتگ، عملکردی که به شما امکان می دهد استوری ها را در وب سایت وردپرس خود جای گذارب کنید و بسیاری موارد دیگر.

اگر به دنبال یک پلاگین سریع و راحت برای اینستاگرام هستید، نسخه رایگان Spotlight یک انتخاب عالی است.

Feed Them Social

نه تنها با اینستاگرام، بلکه فیس بوک، توییتر و پینترست نیز کار می کند.

اگر ترجیح می دهید از یک پلاگین برای نمایش محتوا از طیف وسیعی از شبکه های رسانه اجتماعی در وب سایت خود استفاده کنید، Feed Them Social می تواند پاسخگو باشد. با نسخه رایگان این افزونه که از فیدهای اینستاگرام، فیدهای فیسبوک، آلبوم ها، گروه ها و رویدادها، فیدهای توییتر و تابلوهای پینترست، پین ها و آخرین پین ها پشتیبانی می کند، طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار خواهید داشت. ارتقاء به نسخه برتر Feed Them Social امکان نمایش محتوا از فیدهای ویدیویی YouTube و فیدهای ویدیویی فیس بوک را نیز امکان پذیر می کند.

هنگام استفاده از افزونه رایگان Feed Theme Social، می توانید محتوا را از طیف وسیعی از فیدها و حساب ها نمایش دهید. سپس محتوای فیدهای شما می تواند در پست ها، صفحات و سایر محتواها و همچنین در قسمت های نوار کناری سایت شما نمایش داده شود. همانطور که انتظار دارید، محتوا برای حداکثر سازگاری با دستگاه، همه پاسخگوی تلفن همراه هستند.

Feed Them Social یک افزونه رسانه اجتماعی بسیار انعطاف پذیر و قابل تنظیم است که می تواند محتوا را از مجموعه ای از فیدها نمایش دهد.

WPZOOM Social Feed Widget

ویجت فید اجتماعی WPZOOM به شما امکان کنترل کامل بر نحوه نمایش محتوای اینستاگرام در وب سایت شما را می دهد.

هنگامی که این افزونه رایگان وردپرس اینستاگرام را در وب سایت خود نصب کردید، به یک ویجت غنی از ویژگی ها دسترسی خواهید داشت که می توانید آن را به نوار کناری و قسمت های پاورقی خود اضافه کنید و همچنین در پست ها و صفحات قرار دهید.

از طریق تنظیمات پیش فرض ویجت، می توانید از میان طرح بندی یک، دو یا سه ستونی برای نمایش تصاویر از اینستاگرام در سایت خود انتخاب کنید. همچنین می توانید از ویجت در حالت تمام عرض استفاده کنید و به شما این امکان را می دهد که محتوای اینستاگرام را به صورت یک بنر افقی در سراسر وب سایت خود نمایش دهید. اگر می خواهید یک ناحیه هِدِر یا پاورقی ایجاد کنید که به نمایش عکس ها از فید اینستاگرام شما اختصاص دارد، استفاده از افزونه WPZOOM Social Feed Widget در حالت تمام عرض این امکان را فراهم می کند.

همچنین می توانید نحوه نمایش عکس ها و تصاویر دیگر توسط ویجت را به چند روش دیگر پیکربندی کنید. برخی از مثال ها شامل تنظیم تعداد تصویر در ویجت و اندازه آن ها است. همچنین می توانید فاصله بین تصاویر را به سادگی با وارد کردن تعداد پیکسل های مورد نظر بین هر تصویر سفارشی کنید.

اگر می خواهید کنترل بیشتری بر ظاهر ویجت و محتوای آن داشته باشید، می توانید CSS خود را از طریق پانل تنظیمات ویجت اضافه کنید. با این حال، استفاده از CSS سفارشی احتمالا برای اکثر کاربران ضروری نخواهد بود زیرا امکانات ویجت کافی است.

برای دریافت ایده ای از اینکه چگونه این ویجت اینستاگرام می تواند در وب سایت شما به نظر برسد، حتماً دمو ویجت فید اجتماعی WPZOOM را بررسی کنید.

Enjoy Instagram

Enjoy Instagram طیف وسیعی از گزینه ها را برای نحوه نمایش محتوای اینستاگرام در وب سایت وردپرس شما در اختیار شما قرار می دهد.

با گزینه های متنوع برای نمایش عکس ها و همچنین توانایی وارد کردن محتوا از حساب ها و هشتگ های خود، Enjoy Instagram تضمین می کند که می توانید یکپارچه سازی فید رسانه های اجتماعی خود را به روشی که می خواهید انجام دهید. شما همچنین می توانید از ویجت نوار کناری یا کدهای کوتاه برای نمایش فیدها در سایت خود استفاده کنید. به لطف این گزینه ها، می توانید به راحتی فید محتوا را در پست ها و صفحات خود وارد کنید.

وقتی صحبت از نحوه نمایش عکس های شما می شود، Enjoy Instagram نیز به خوبی عمل می کند.

با دنبال کردن پیوندهای نمایشی در صفحه افزونه، می توانید درک بهتری از آنچه که Enjoy Instagram می تواند انجام دهد دریافت کنید.

برخی از افزونه های غیررایگان هم برای این منظور وجود دارند.

Instagram Feed

فید اینستاگرام شماره یک پرفروش ترین افزونه وردپرس پریمیوم (غیر رایگان) اینستاگرام است.

در حالی که پلاگین های رایگان اینستاگرام چیزهای زیادی برای ارائه دارند، با پرداخت مبلغ ناچیزی، می توانید با استفاده از این افزونه، کارهای بیشتری را با یکپارچه سازی اینستاگرام خود انجام دهید. با فید اینستاگرام، چندین گزینه برای نحوه نمایش عکس های خود دریافت می کنید. با استفاده از این قابلیت می توان چندین تصویر را با استفاده از فرمت اسلایدر در یک پست نمایش داد. همچنین می توانید با فعال کردن حالت گالری پاپ آپ در وب سایت خود، از تجربه کاربری همانند نسخه موبایل اینستاگرام تقلید کنید. زمانی که کاربر روی عکسی کلیک می کند، این ویژگی محتوای سایت شما را به همان شکلی که در وب سایت اینستاگرام نمایش می دهد، نمایش می دهد.

هنگامی که تصمیم می گیرید کدام محتوای از اینستاگرام را در سایت خود نمایش دهید، همچنین نام کاربری و هشتگ ها، می توانید مکان ها را نیز انتخاب کنید. این به شما یک راه عالی برای نمایش محتوای محلی اینستاگرام در وب سایت وردپرس خود می دهد. در واقع، با بیش از 60 پارامتر قابل تنظیم، کنترل زیادی بر نحوه انتخاب و نمایش محتوای اینستاگرام در وب سایت خود دارید. همچنین 10 طرح رنگی از پیش ساخته شده برای کار با آنها وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که فید شما با بقیه وب سایت شما مطابقت دارد.

Instagram Journal

Instagram Journal یک افزونه مقرون به صرفه برای وردپرس اینستاگرام است که نسبت به همتایان رایگان خود چیزهای بیشتری برای ارائه دارد.

این ویژگی های زیادی دارد که به شما کمک می کند نوع مناسبی از ادغام اینستاگرام را برای وب سایت وردپرس خود ایجاد کنید. برخی از گزینه های فیلتر کردن عکس ها شامل انتخاب نمایش محتوای هر یک از حساب هایتان، موارد برچسب گذاری شده با هشتگ های خاص و عکس هایی است که دوست داشته اید. بنابراین، اگر به دنبال راهی برای پر کردن وب سایت وردپرس خود با عکس های اینستاگرام از منابع مختلف هستید، این افزونه مطمئناً گزینه خوبی است.

ژورنال اینستاگرام همچنین با گالری های قابل توجهی برای ارائه محتوای انتخابی شما همراه است. طرح های رنگی، تنظیمات رنگ سفارشی، اندازه های گالری و طرح بندی عکس ها تنها برخی از ویژگی هایی هستند که می توانید برای طراحی گالری های خود استفاده کنید. همه چیز به طور کامل واکنش گرا است، بنابراین هرگز نباید نگران این باشید که محتوای شما برای کاربران تلفن همراه چگونه به نظر می رسد.

Grace

Grace یک افزونه وردپرس اینستاگرام با ویژگی های غنی با رتبه بندی خوب از سوی کاربران است.

شروع کار با گریس آسان است. به سادگی افزونه را فعال کنید و سپس انتخاب کنید که تصاویر از کدام یک از حساب های موردنظرتان تهیه شود. با این حال، شما می توانید کارهای بیشتری با این افزونه انجام دهید، بنابراین ارزش بررسی گزینه ها را دارد. برخی از بهترین ویژگی های آن شامل امکان نمایش عکس ها بر اساس هشتگ ها، مکان ها و عکس هایی است که دوست داشته اید. همچنین می توانید با استفاده از افزونه گریس، محتوای خاصی را حذف کنید.

گریس در گزینه های نمایش هم بخوبی طراحی شده است. هنگام ایجاد فیدهای خود، می توانید از میان طیفی از طرح بندی ها یکی را انتخاب کنید. اگر می خواهید نحوه نمایش عکس های اینستاگرام را در سایت خود سفارشی کنید، می توانید از ابزار کشیدن و رها کردن استفاده کنید. برخی از عناصری که می توانید کنترل کنید عبارتند از نمایش داده های کاربری که عکس را در اینستاگرام منتشر کرده است یا خیر. همچنین می توانید اشتراک گذاری اجتماعی را برای هر عکس فعال کنید که می تواند مستقیماً از داخل سایت شما استفاده شود.

AccessPress Instagram Feed Pro

دارای ویژگی هایی برای نمایش محتوا از اینستاگرام به روش های مختلف است.

به لطف تطبیق پذیری آن، AccessPress Instagram Feed Pro نمایش محتوای این شبکه اجتماعی محبوب را در بسیاری از مکان های وب سایت شما، از جمله نوار کناری، ناحیه پاورقی و پست های وبلاگ آسان می کند. شما همچنین به بسیاری از قالب های مختلف دسترسی دارید که به شما امکان می دهد به راحتی نحوه نمایش محتوای خود را تغییر دهید.

چند گزینه دیگر که می توانید از آنها استفاده کنید، طرح موزاییکی است که تصاویر را در فید در اندازه های مختلف نمایش می دهد و همچنین طرحی که هدف آن این است که تا حد امکان به رابط کاربری اینستاگرام نزدیک به نظر برسد. اگر می خواهید هر یک از این گزینه های نمایش را در عمل ببینید، همه آنها برای پیش نمایش در سایت دمو AccessPress Instagram Feed Pro در دسترس هستند.

از دیگر ویژگی های AccessPress Instagram Feed Pro که به ارتقای آن از گزینه های رایگان این مجموعه کمک می کند – و برخی از پلاگین های پولی دیگر – امکان نمایش تصاویر در یک پنجره لایت باکس بسیار قابل تنظیم است، زمانی که کاربر روی آن ها کلیک می کند.

اتصال فید اینستاگرام به وردپرس بدون افزونه

مرحله 1: پست اینستاگرامی را که می خواهید نمایش دهید انتخاب کنید

ابتدا باید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. اگر جزئیات ورود را ندارید، می توانید فقط به نمایه مراجعه کنید.

سپس بر روی پستی که می خواهید در وب سایت خود جاسازی کنید کلیک کنید. در گوشه سمت راست بالای پست، 3 نقطه را می بینید که شبیه این ⠇ هستند.

روی آن کلیک کنید و از منوی ظاهر شده Embed را انتخاب کنید. اکنون می توانید کد جاسازی پست اینستاگرام را در یک پاپ آپ مشاهده کنید. اگر می خواهید عنوان را به همراه پست خود درج کنید، گزینه Include caption را در اینجا علامت بزنید.

پس از آن، فقط روی دکمه Copy Embed Code کلیک کنید.

اکنون کد جاسازی پست اینستاگرام را کپی کرده اید. اکنون سایت خود را باز کنید تا بتوانید این کد را در یک پست یا صفحه قرار دهید.

مرحله 2: ایجاد یک صفحه جدید در وردپرس

به داشبورد وردپرس خود بروید و برای ایجاد یک صفحه جدید به صفحه ها افزودن جدید بروید.

برای چسباندن کد جاسازی شده، می توانید از بلوک HTML سفارشی (Custom HTML) هم را انتخاب کنید

 

در مجموع، اتصال اینستاگرام به سایت شما می تواند به شما کمک کند تا سرنخ های بیشتری ایجاد کنید و تعامل کاربران را افزایش دهید و بهترین بخش این است که چندین گزینه برای نمایش فیدها و پست ها به راحتی برای شما وجود دارد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته