بهترین شرکت تبلیغاتی اینستاگرام

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
بهترین شرکت تبلیغاتی اینستاگرام  

اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم بصری جذاب توانسته تا به امروز دنبال کنندگان بسیاری را با خود همراه کند. از طریق الگوریتم اینستا، کسب و کارها می توانند بیشتر دیده شوند و در مدت زمان کوتاهی فروش بالایی را تجربه کنند. اما برای برندسازی و دیده شدن در اینستاگرام تنها داشتن یک حساب کاربری و انتشار تصاویر و ویدیوها کافی نیست، تبلیغات نقش بسیار مهمی در دیده شدن کسب و کار شما دارد. شما می توانید برای تبلیغات در اینستاگرام از خدمات بهترین شرکت تبلیغاتی استفاده کنید. این شرکت‌ ها با توجه به دانش روز و شناخت کامل این حوزه، می توانند بهترین مشاوره ها را به شما ارائه دهند. برای موفقیت بیشتر در حوزه کاری خود می توانید تبلیغات در اینستاگرام را با بهترین شرکت تبلیغاتی انجام دهید.

اهمیت تبلیغات در اینستاگرام

با یک نگاه دقیق ‌تر می توان به این نتیجه رسید که قطعاً تبلیغات در اینستاگرام می تواند به رشد کسب و کارها کمک بسیاری کند. می توانید از این فرصت حداکثر استفاده را کرده و جامعه بزرگی را نسبت به کسب و کار خود مطلع کنید.

دسترسی به کاربر بیشتر

روزانه کاربرانی که از اینستاگرام استفاده می کنند، بیشتر و بیشتر می شوند و این بدین معناست که شما می توانید از طریق یک پلتفرم ساده جامعه بزرگی را مورد هدف قرار دهید. بنابراین با توجه به افزوده شدن کاربران اینستاگرام احتمال اینکه کاربران هدف شما نیز در این پلتفرم وجود داشته باشند، بسیار زیاد است. در میان مسیرهای تبلیغاتی قطعاً فرصت تبلیغات در اینستاگرام می تواند از این نظر مهم باشد که مخاطبان هدف بیشتری را مورد هدف قرار می دهید.

مرجع تحقیقات

گرچه بسیاری از کاربران از اینستاگرام برای ارتباط با دوستان و خانواده خود استفاده می کنند، اما بخش بزرگی از کاربران اینستاگرام از این پلتفرم برای تحقیق در مورد محصولات و خدماتی که نیاز دارند، استفاده می کنند. از آنجا که خرید اینترنتی در میان کاربران رونق گرفته است، اینستاگرام نیز به عنوان یک پلتفرم که کسب و کارها، محصولات و خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می دهند، مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. روزانه طیف گسترده ‌ای از کاربران اینستاگرام تنها پست ‌های خرید را جستجو می کنند. پس نباید این فرصت را از دست داد شما نیز با تبلیغات کسب و کار خود به شیوه‌ ای جذاب، می توانید طرفداران قابل توجهی را به سایت و یا صفحه اینستاگرام خود هدایت کنید. بنابراین می توان گفت اینستاگرام در حال حاضر یک مقصد مهم برای خرید کاربران به شمار می ‌آید.

انواع کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

حالا که به اهمیت تبلیغات در اینستاگرام پی برده ‌اید، برای اینکه بخواهید تبلیغات در این پلتفرم را انجام دهید باید کمپین مناسبی را انتخاب کنید. منظور از کمپین این است که شما باید هدف خود را برای تبلیغات اینستاگرام ابتدا مشخص کنید، انتخاب هدف در نحوه تبلیغات و هزینه ‌های شما می تواند تاثیرگذار باشد. از جمله اهداف کمپین ‌های تبلیغاتی اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 آگاهی از برند

گاهی ممکن است شما در اینستاگرام قصد دارید برند خود را معرفی کنید تا کاربران نسبت به کسب و کار، خدمات و محصولات شما بیشتر آشنا شوند. در نتیجه باید به گروهی از افرادی دسترسی پیدا کنید که برند شما برای آنها مهم به شمار می‌ آید.

دسترسی آسان به کاربر

یک هدف دیگر می تواند این باشد که شما قصد دارید جامعه هدف بیشتری را نسبت به محصولات و خدمات خود مطلع کنید. به این معنا که محصولات و کسب و کار خود را به حداکثر تعداد کاربران معرفی کنید.

افزایش ترافیک سایت

یکی دیگر از اهداف تبلیغات در اینستاگرام می تواند افزایش ترافیک وب سایت باشد. به این معنا که شما زمانی که تبلیغ را انجام می دهید کاربر با کلیک بر روی تبلیغ وارد وب سایت شما می شود و از این طریق ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا می کند.

تعامل با کاربر

هدف بعدی می تواند تعامل بیشتر با کاربر باشد. به این معنا که زمانی که شما تبلیغات در اینستاگرام را انجام می دهید، بازخورد دریافت کنید که این بازخورد می تواند شامل لایک، کامنت و اشتراک گذاری باشد. چه در قسمت فید اینستاگرام و چه در قسمت استوری کاربر می تواند با شما وارد تعامل شود و پیشنهادات، نظرات و انتقادات را دریافت کنید.

نصب اپلیکیشن

هدف دیگر می تواند نصب اپلیکیشن باشد. اگر برای کسب و کار خود اپلیکیشن طراحی کرده ‌اید، می توانید از طریق تبلیغات در اینستاگرام از کاربران بخواهید تا اپلیکیشن کسب و کار شما را دانلود و بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کند.

بنابراین می توان گفت برای تبلیغات در اینستاگرام می توانید اهداف مختلفی داشته باشید. پس بهتر است ابتدا بدانید که از تبلیغ چه چیزی می خواهید، سپس سفارش تبلیغات در اینستاگرام را به شرکت های تبلیغاتی دهید.

انتخاب بهترین کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

انتخاب بهترین کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

اما به طور کلی می توان اهداف کمپین‌ های تبلیغاتی اینستاگرام را در سه گروه قرار داد.

کمپین آگاهی

گروه اول کمپین آگاهی است. تبلیغاتی که در این کمپین قرار دارند با هدف ایجاد علاقه به محصول و خدمات اجرا می شوند. زمانی که این تبلیغات منتشر می شوند کاربران نسبت به تبلیغ واکنش نشان می دهند چرا که برای آنها می تواند جذاب و جالب باشد.

کمپین تفکر

کمپین دوم، کمپین فکر کردن است. تبلیغاتی که در این کمپین قرار می ‌گیرند با هدف این است که مردم را به فکر کردن در مورد کسب و کار شما وادار می کنند، تا نسبت به فعالیتی که انجام می دهید اطلاعاتی را جستجو کنند. این نوع از تبلیغات بسیار هوشمندانه انجام می شوند و کاربر را کاملا درگیر می کنند.

 کمپین تبدیل

کمپین سوم، کمپین تبدیل است که از بهترین کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام به شمار می آید. تبلیغاتی که در این کمپین قرار می‌ گیرند اهدافی هستند که کاربران را تشویق می کنند تا محصولات شما را بخرند و از خدمات شما استفاده کنند. این نوع از تبلیغات بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد چرا که توانسته اند در برخی از جنبه ها کاربر را نسبت به خرید قانع کنند.

فرمت تبلیغات در اینستاگرام

خدماتInstagram  را می توانید هم برای تصاویر و هم ویدیوها لحاظ کنید. در اینستاگرام چندین فرمت تبلیغاتی وجود دارد که می توانید متناسب با نوع فعالیت خود فرمت مناسب را انتخاب کنید.

تبلیغات در اینستاگرام به صورت عکس

اگر تنها می خواهید محصولات خود را به نمایش بگذارید، قطعاً تبلیغات به صورت عکس می تواند بهترین راه حل باشد. برای انتخاب این نوع از تبلیغات نباید به ترافیک وب سایت یا افزایش فالوورهای خود توجه داشته باشید. همانطور که می دانید عکس ‌ها در برابر کلمات ارزش بیشتری دارند، به این دلیل است که تبلیغات اینستاگرام توانسته بسیار موفق شود. تبلیغ به صورت تصویر که در زمان مناسب منتشر شود و به دست مخاطب مناسب برسد، تاثیرگذاری بیشتری دارد.

تبلیغات در اینستاگرام به صورت ویدیویی

طبق تحقیقاتی که در اینستاگرام انجام شده است، بهترین نوع پست در این پلتفرم، پست ‌هایی هستند که به صورت ویدیو منتشر می شوند. این پست ها نسبت به سایر پست‌ های عکس دو برابر بیشتر کاربر را درگیر می کنند. تبلیغات به صورت ویدیو این امکان را به شما می دهند تا به صورت عمیق بتوانید آنچه که در نظر دارید را با کاربر به اشتراک بگذارید. موضوعات، داستان ‌ها، توضیحات و جزئیاتی که در عکس نمی توان به آنها اشاره کرد، در قالب ویدیو می توانید آنها را در اختیار کاربر قرار دهید. هرگونه اهدافی که برای کمپین تبلیغاتی در نظر گرفته‌ اید، با تبلیغات ویدیویی دست پیدا خواهید کرد. از طریق ویدیو می توانید نحوه عملکرد محصولات خود و خدمات خود را بهتر توضیح دهید. برای تبلیغات ویدیویی بهتر است بر روی یک موضوع خاص متمرکز شوید و کاربر خود را با انبوهی از اطلاعات شگفت زده کنید.

تبلیغات در اینستاگرام به صورت متن

علاوه بر اینکه می توانید تبلیغات تصویری و ویدیویی انجام دهید، می توانید محصولات و پیج اینستاگرام خود را در قالب متن نیز تبلیغ کنید. معمولاً این تبلیغات متنی به صورت پیامک برای کاربران ارسال می شود و یا در قسمت کامنت و نظرات درج می شوند. البته تبلیغات متنی تنها به اینجا خلاصه نمی شوند، شما می توانید در تبلیغات تصویری خود نیز از متن‌ های جذاب استفاده کنید.

متن تبلیغ پیج اینستاگرام بسیار مهم است. با توجه به اینکه پیج هایی که فالوورهای زیادی دارند در قسمت کامنت، نظرات کاربران زیادی را دریافت می کنند، باید متن تبلیغ شما به گونه‌ ای باشد که در میان کامنت ‌ها کاملاً متمایز باشد و سایر کاربران از تبلیغ مطلع شوند.

متن تبلیغ باید به گونه ‌ای باشد که به صورت مختصر و مفید، نکات مهم کسب و کار را معرفی کنید. در این پیام ‌ها لینک پیج مورد نظر نیز گذاشته می شود تا کاربر به راحتی وارد پیج شده، محصولات و خدمات را بررسی کند. باید از کلمات و جملاتی استفاده شود که کاربر را ترغیب به کلیک کند. با توجه به نوع محتوای سایت یا پیج، می تواند این متن به صورت صمیمانه، دوستانه و یا رسمی باشد. برای متن تبلیغاتی در اینستاگرام از جملات کوتاه، دلنشین و جذاب استفاده کنید، به صورت کلیدی به نکات مهم اشاره کنید، خیلی شفاف و ساده نسبت به عملکرد محصول توضیحاتی را ارائه دهید، از هرگونه اضافه گویی دوری کنید و تنها اطلاعات مهم را در متن قرار دهید. با در نظر گرفتن کال تو اکشن کاربر را به سمت سایت یا صفحه مورد نظر هدایت کنید، حتی می توانید در متن از هشتگ ‌های مناسب نیز استفاده کنید.

تبلیغ به صورت استوری و پست

تبلیغ به صورت استوری و پست

انتشار تبلیغاتی که در اینستاگرام می توانید انجام بدهید، در هر دو نوع استوری و پست امکان ‌پذیر است. تبلیغات در استوری یکی از راه‌ های عالی برای رسیدن به مخاطب جدید، برندسازی، معرفی محصول به مخاطب است. تبلیغات از طریق استوری می تواند شما را زودتر به اهدافی که دارید برساند. پس از اینکه تولید محتوا انجام شد، در استوری و یا پست منتشر می شود. اما تولید محتوا را چگونه باید انجام داد؟ بازاریابی محتوا که می تواند به صورت عکس یا ویدیو باشد، می تواند توسط مدیریت پیجی که تبلیغات را انجام می دهد، انجام شود و یا تولید محتوا توسط خود اینفلوئنسر انجام شود.حتی می توانید تولید محتوا را خودتان انجام و در اختیار سایر پیج ها قرار دهید. تولید محتوا برای تبلیغات در اینستاگرام بسیار اهمیت دارد، چرا که اگر از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد قطعاً می تواند بازدهی قابل قبولی داشته باشد. بنابراین در حوزه تولید محتوا سعی کنید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر شرایط کافی برای تولید محتوا ندارید این کار را به دیگران واگذار کنید تا به بهترین شکل ممکن محصول و خدمات شما معرفی شود.

شرکت‌ های تبلیغات اینستاگرام

انواع شرکت یا سایت تبلیغات اینستاگرام می توانند به کاربران کمک کنند تا حضور خود را در این پلتفرم بهبود ببخشند و کسب و کار، خدمات و محصولات خود را در محبوب ‌ترین شبکه اجتماعی به طیف گسترده ‌ای از افراد معرفی کنند. برای بسیاری از کسب و کارها، اینستاگرام در حال حاضر می تواند یک کانال منطقی برای معرفی کسب و کار آنها باشد، چرا که بازار هدف این کسب و کارها بیشتر زمان خود را در این پلتفرم می ‌گذرانند. با توجه به اهمیت تبلیغات، شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند و خدمات قابل توجهی را به کاربران ارائه می دهند.

چرا باید از خدمات شرکت ‌های تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کرد؟

اگر به تازگی وارد فضای اینستاگرام شده ‌اید و می خواهید در زمان کوتاهی برند خود را به دیگران معرفی کنید، بهترین مسیر برای شما تبلیغات است و بهتر است این تبلیغات توسط شرکت ‌های تبلیغاتی انجام شوند. شرکت ‌های تبلیغاتی می توانند از طریق ابزارهایی که در اختیار دارند، پیج ‌های مناسب را برای تبلیغات شناسایی و در زمینه تولید محتوا نیز توسط یک تیم حرفه ‌ای تولید محتوای مورد نظر شما را انجام دهند. در ادامه برخی از خدمات مهم شرکت‌ های تبلیغاتی اینستاگرام را مرور خواهیم کرد.

تیم تخصصی

در بهترین شرکت تبلیغاتی اینستاگرام مجموعه ‌ای از کارشناسان و متخصصان حوزه تبلیغات فعالیت می کنند که از مهارت و خلاقیت بالایی برخوردار هستند. آنها با تخصصی که دارند می توانند تبلیغاتی را ایجاد کنند که قطعاً منجر به دیده شدن بهتر شما در فضای اینستاگرام خواهد شد. کارشناسان حرفه ‌ای می توانند پروژه‌ های شما را که یک ایده ساده‌ هستند را به یک نتیجه تاثیرگذار تبدیل کنند. قطعاً از غریزه و حدس و گمان نمی توان در تبلیغات استفاده کرد، تخصص، تجربه و ابزارهای تحلیلی شرکت ‌های تبلیغاتی کمک بزرگی می کنند تا بتوانند تبلیغات موثری را انجام دهند.

انتخاب کمپین مناسب

انجام اجرای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام کار چندان سخت و دشواری نیست، اما برای کسب و کارهای کوچک که تا به حالا تبلیغات را انجام نداده اند، می تواند کمی دلهره آور باشد. ساده ‌ترین راه این است که تبلیغات را به شرکت‌های تبلیغاتی واگذار کنید، تا صفر تا صد اجرای آن را به خوبی پشتیبانی کنند. بهترین آژانس تبلیغاتی در اینستاگرام، کمپین ‌های تبلیغاتی را برای مشتریان خود اجرا می کنند که در مدت زمان کوتاهی بتوانند به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنند. زمانی که شما هدف کسب و کار خود را مشخص کرده ‌اید و می دانید که چه محصولی را می خواهید به فروش برسانید و یا چه خدماتی را به کاربر ارائه دهید، شرکت ‌های تبلیغاتی به طور دقیق می دانند که مشتریان هدف شما چه کسانی هستند و چه چیزی برای آنها می تواند جذاب و جالب باشد. با تولید محتوای متمرکز بر برند به طور مستقیم کاربران را مورد هدف قرار می دهند. تیم قوی شرکت های تبلیغاتی با در نظر گرفتن محدوده سنی کاربران، محل زندگی، جنسیت آنها و ده‌ ها معیار دیگر، شناسایی مخاطب هدف را انجام می دهند.

معرفی پیج مناسب

در اینستاگرام پیج‌ هایی که مرتبط با کسب و کار شما هستند، می توانند بسیار زیاد باشند، اما دسترسی به همه پیج ‌ها می تواند برای شما کاری دشوار و زمانبر باشد. اما شرکت‌ های تبلیغاتی با توجه به گروه تخصصی که در اختیار دارند، می توانند به راحتی پیج ‌های مرتبط با کسب و کار شما را شناسایی کنند و تبلیغات را در این پیج ‌ها انجام دهند. قطعاً تبلیغات در پیج ‌های مرتبط با کسب و کار شما می تواند ترافیک بیشتری را به سمت صفحه شما سرازیر کند، فالوورهای بیشتری خواهید داشت و می توانید با آنها وارد تعامل شوید. هر چه میزان تعامل شما با کاربر بیشتر شود، امکان اشتراک گذاری پست های شما بیشتر می شود، در نتیجه امکان حضور پست های شما در اکسپلور بیشتر خواهد شد.

ارسال گزارش

قطعاً شما تبلیغات اینستاگرام را انجام می دهید تا در برندینگ موفق شوید، کسب و کار خود را بهتر معرفی کنید، فروش بیشتری داشته باشید. پس از گذشت مدت کوتاهی از انتشار تبلیغات در اینستاگرام، شرکت ‌های تبلیغاتی می توانند گزارشات دقیقی را به شما ارائه دهند. این گزارشات که می تواند شامل تعداد بازدید، تعداد کلیک، تعداد تعامل و موارد دیگر باشد، به صورت یک لیست در اختیار شما قرار می‌ گیرد. این گزارش می تواند شما را ترغیب کند تا تبلیغات خود را مجدداً انجام دهید. قطعا هر چه تعداد دفعات تبلیغات بیشتر شود، برند شما بیشتر در معرض دید قرار می گیرد و به مرور زمان فروش خوبی را تجربه خواهید کرد.

پشتیبانی کامل

مهمترین دلیلی که می توانید تبلیغات در اینستاگرام را به شرکت ‌هایی تبلیغاتی بسپارید این است که آنها تمام فعالیت‌ ها از ایده پردازی تا استراتژی، خلاقیت، اجرا و تجزیه و تحلیل تبلیغ را کاملاً حرفه ‌ای انجام می دهند. اگر ترجیح می دهید که تبلیغات را با اینفلوئنسرها انجام دهید تا برند شما بیشتر شناخته شود، شرکت ‌های تبلیغاتی می توانند بر محتوای تولید شده آنها نظارت داشته باشند و حتی آنها را تشویق کنند تا یک محتوای مشارکتی بهتری را ایجاد کنند. این امکان دارد که برخی از پیج‌ هایی که تبلیغات را انجام می دهند، نسبت به زمان انتشار آن تغییراتی را اعمال کنند. شرکت ‌های تبلیغاتی با توجه به توافقاتی که انجام می دهند کاملاً می توانند زمان انتشار و تمام مراحل آن را رصد کرده و پیگیری کنند و در صورت هرگونه کوتاهی و تخلف نسبت به پیج اینستاگرامی اقدامات لازم را انجام دهند.

صرفه جویی در هزینه ها

شرکت ‌های تبلیغاتی با توجه به هدف و نوع کمپین تبلیغاتی تلاش می کنند، تا تبلیغات را در پیج ‌های اینستاگرامی انجام دهند که از تعرفه مناسب‌ تری برخوردار هستند تا در هزینه ‌های شما صرفه‌جویی شود. شرکت ‌های تبلیغاتی با توجه به داده‌ ها و تخصصی که دارند، تبلیغاتی را انجام می دهند که نتایجی فراتر از انتظار شما خواهد داشت.

انتخاب پیج مناسب برای تبلیغات اینستاگرام

انتخاب پیج مناسب برای تبلیغات اینستاگرام

بنابراین می توان گفت بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغات پیج‌ هایی هستند که نرخ تعامل بالایی دارند، با حوزه کاری شما مرتبط هستند، تعرفه مناسبی را برای تبلیغات دریافت می کنند و تبلیغاتی که انجام می دهند به صورت متعادل است. برخی از پیج ‌هایی که به طور مداوم تبلیغات را انجام می دهند، توسط کاربران آنفالو می شوند و یا میزان بازدید تبلیغ در این پیج ها کاهش پیدا می کند. زمانی که حوزه کاری، کسب و کار و فروش نوع محصولات شما مشخص شود، راحت ‌تر می توانید پیج مورد نظر را برای تبلیغات انتخاب کنید. شرکت ‌های تبلیغاتی با دسته ‌بندی دقیق پیج‌ ها، شما را به درستی هدایت می کنند.

فالوورهای واقعی

قطعاً نمی توان تبلیغات را در هر پیجی در اینستاگرام انجام داد. باید پیجی را برای تبلیغات انتخاب کرد که بازخورد آن قابل توجه باشد. بهترین پیج برای تبلیغات پیج‌ هایی هستند که از فالوورهای واقعی برخوردار هستند و بازدید از صفحات آنها واقعی و بالا است. شرکت ‌های تبلیغاتی با توجه به ابزارهای تحلیلی که در اختیار دارند می توانند پیج ‌های قدرتمند و قوی را از لحاظ فالوور واقعی تشخیص داده و با توجه به نرخ تعامل پیج مناسب را برای تبلیغات انتخاب می کنند.

پاسخ دهی سریع

معمولاً پیج ‌هایی که تبلیغات را انجام می دهند، شما را در لیست نوبت قرار می دهند و ممکن است زمان پاسخ دهی به شما کمی طولانی باشد. اگر می خواهید این پروسه خسته کننده را طی نکنید، شرکت ‌های تبلیغاتی می توانند با توجه به ارتباطاتی که با این پیج‌ ها دارند این پروسه را کوتاه‌ تر کنند.

نحوه قیمت گذاری تبلیغات در اینستاگرام

تعرفه ‌ای که برای تبلیغات در نظر گرفته می شود، بر اساس برخی از معیارها است. تبلیغ در پست یا استوری تعرفه ‌ای متفاوت دارد، اینکه تبلیغات به صورت ۲۴ ساعته یا ۴۸ ساعته باشند، از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. زمان انتشار در ساعت ابتدایی روز یا پایانی شب باشد، پیج مربوط به یک اینفلونسر معروف باشد یا نباشد، تعداد فالوورهای پیج، هر یک از موارد در قیمت گذاری تاثیرگذار هستند. اینفلوئنسرها با توجه به اینکه افراد شناخته شده ‌ای هستند، تعرفه تبلیغات بالایی را در نظر می ‌گیرند. زمانی که با یک پیج وارد مذاکره می شوید که تبلیغات را انجام بدهد، مدیریت پیج طبق قوانینی که برای پیج در نظر گرفته است، تعرفه تبلیغات را مشخص می ‌کند و شما می توانید با میزان بودجه‌ ای که در نظر گرفته ‌اید، تبلیغات را انجام دهید.

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام

به طور کلی تعرفه تبلیغات در اینستاگرام به سه روش تعیین می شود.

تبلیغات بازدیدی

تبلیغات بازدیدی تبلیغاتی هستند که در پیج ‌های پربازدید انجام می شوند. این پیج ‌ها که فالوورهای بیشتری دارند منجر می شود تبلیغ نیز بازدید بیشتری را دریافت کند. هزینه ‌ای که برای تبلیغات پرداخت می کنید، با توجه به دریافت بازدید است، به این معنا که هرچه تبلیغ بازدید دریافت کند، به اندازه آن هزینه را پرداخت خواهید کرد. تبلیغات بازدیدی معمولاً با هدف افزایش آگاهی از برند و افزایش فروش انجام می شود. هیچ محدودیتی برای این تبلیغات وجود ندارد و می توانید این تبلیغات را در پست ‌ها و استوری‌ های پیج ‌های پرمخاطب انجام دهید.

تبلیغات تعرفه ‌ای

گروه دیگری از تبلیغات، تبلیغات تعرفه ‌ای هستند. به این معنا که هر پیجی که تبلیغات را انجام می دهد چه به صورت استوری و چه به صورت پست، هزینه ‌های مشخصی را تعیین کرده اند. طبق لیستی که تعیین کرده ‌اند می توانید تبلیغات را در پیج آنها انجام دهید. در این تبلیغات تفاوتی نمی کند که میزان بازدید از تبلیغات تا چه اندازه بوده است.

تبلیغات اینفلوئنسری

گروه سوم تبلیغات، تبلیغات اینفلوئنسری است. این تبلیغات در پیج‌ های اینفلوئنسرها انجام می شود. پیج‌ های اینستاگرام اینفلوئنسرها در دو نوع ماکرو و میکرو هستند. پیج‌ های میکرو اینفلوئنسرها کمتر از ۱۰۰ هزار نفر دنبال کننده دارند و معمولاً مخاطبان این حساب ‌ها مخاطبان خاص هستند که تقریباً با کسب و کارهای شما می توانند مرتبط باشند. گرچه ممکن است تعامل کمتری از طریق این پیج‌ ها دریافت کنید، اما با توجه به اینکه فالوور آنها هدفمند و وفادار هستند، بازدهی قابل توجهی را از این تبلیغات دریافت خواهید کرد.

ماکرو اینفلوئنسرها پیج ‌هایی هستند که بیش از ۱۰۰ هزار نفر فالوور دارند و حتی بسیاری از این پیج‌ ها دارای حساب کاربری با تیک آبی رنگ هستند. معمولا این پیج‌ ها در حوزه‌ های مختلفی فعالیت می کنند و بهتر است که برای تبلیغات ماکرو اینفلوئنسری را انتخاب کنید که با کسب و کار شما مرتبط باشد.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ که امروزه توانسته بخش زیادی از بازاریابی را به خود اختصاص دهد، در رسانه ‌های اجتماعی بیشتر خود را نشان می دهد. اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم بازاریابی می تواند در معرفی کسب و کارها بسیار قدرتمند عمل کند. زمانی که استراتژی خود را در بازاریابی اینترنتی مشخص کنید، می توانید در آینده محتوای مرتبط تری را ایجاد کنید. هرچه بتوانید در زمینه تولید محتوا ثبات داشته باشید، وفاداری خود را نسبت به کاربران اعلام کرده ‌اید. در Instagram Marketing ، ثبت مکان کسب و کار می تواند بسیار مفید واقع شود اما تبلیغات حرف اول را می‌ زند، اگر محتوای پیج شما کاملا اصولی و دقیق انجام شده است، تنها با چند تبلیغ می توانید خود را بهتر معرفی کنید.

سخن پایانی

اگرچه در اینستاگرام فعالیت دارید و تولید محتوا انجام می دهید، اما برای موفقیت و رسیدن به فالوورهای بیشتر باید به تبلیغات نیز فکر کنید. تبلیغات می توانند شما را در مدت زمان کوتاهی به جامعه بزرگتری معرفی کنند. در این جامعه بزرگ امکان حضور طرفداران مرتبط با کسب و کار شما نیز وجود دارد و از این طریق می توانید  فالوورهای پیج خود را افزایش دهید، برندسازی کنید و در نهایت افزایش فروش اینترنتی را تجربه کنید. اگر تا به حال تبلیغات فضای مجازی را انجام نداده ‌اید، شرکت‌ های تبلیغاتی بسیاری هستند که تمام مراحل تبلیغات در اینستاگرام را به خوبی انجام می دهند.

شرکت دارکوب که در زمینه طراحی سایت موفقیت ‌های چشمگیری را به دست آورده است، در زمینه رسانه ‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام خدمات قابل توجهی را توسط تیم حرفه ‌ای ارائه می دهد. اگر قصد انجام تبلیغات اینستاگرام را دارید، کارشناسان ما می توانند مشاوره‌ های مفیدی را در اختیار شما قرار دهند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته