بهترین کالاها و خدمات برای فروش اینترنتی کدام است؟

نوشته شده توسط دارکوب

اگر به ساخت فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین شاپ فکر می کنید، قبل از طراحی سایت فروشگاهی باید بدانید بهترین کالا برای فروش اینترنتی چیست؟ سپس می توانید بودجه مورد نیاز برای خرید بیشترین کالای مورد نیاز مردم را محاسبه کنید. یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در بازاریابی اینترنتی، شناخت کالاهای با حاشیه سود بالا و عرضه آنها در دیجیتال مارکتینگ است. بهتر است اجناس پرفروش برای دستفروشی و محصولاتی که به عنوان پر فروش ترین محصولات دیجی کالا هستند را با یکدیگر مقایسه کنید و با تمرکز بر نتایج به دست آمده فعالیت خود را شروع کنید.‌

فروش آنلاین چیست؟

قبل از صحبت در مورد نحوه افزایش فروش محصولات آنلاین و موفقیت در دیجیتال مارکتینگ، بهتر است با مفهوم فروش آنلاین بیشتر آشنا شوید. به فعالیت های فروش و بازاریابی که از طریق درگاه‌های های آنلاین انجام می شود، تجارت الکترونیک یا فروش آنلاین می گویند. علاوه بر این، این فروش ها از طریق وب سایت ها، برنامه های کاربردی تلفن همراه، پلت فرم های رسانه های اجتماعی، پلت فرم های بازاریابی و کاتالوگ های آنلاین انجام می شود. این عملکرد نیاز به حضور فیزیکی مشتری و فروشنده در یک محیط را برطرف می کند. سفارش محصولات از طریق پلتفرم آنلاین انجام می شود و از طریق پست تحویل مشتری داده می شود. در عین حال، علاوه بر فروش بیشترین کالای مورد نیاز مردم، تدارکات، ارتباطات، تبلیغات، سازماندهی کمپین ها، انبارداری و مدیریت انبار نیز در حیطه دیجیتال مارکتینگ است. در کنار همه اینها، پشتیبانی فنی به عنوان خدمات بعد از فروش آنلاین بخشی از فرآیند دیجیتال مارکتینگ است.

چگونگی فروش آنلاین در دیجیتال مارکتینگ

حجم فروش آنلاین در کشور ما نیز مانند سایر نقاط جهان هر سال در حال افزایش است. نوآوری های ارائه شده توسط سیستم بانکی و سیستم های پرداخت جدید، باعث شده است تا کاربران فعال در خرید، زودتر اعتماد کنند و به راحتی خرید آنلاین خود را انجام دهند. ایجاد بستر خرید اینترنتی به وسیله کارت های اعتباری و همچنین پرداخت درب منزل با همکاری اداره پست، آنلاین شاپ ها می توانند با سهولت فروش اینترنتی داشته باشند.

طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی برای راه اندازی کسب و کار اولین مرحله ورود به دیجیتال مارکتینگ است. قبل از شروع فعالیت، لازم است محصولاتی که قرار است به فروش برسد، مشخص شود. پس پیشنهاد می کنیم اول پرفروش ترین وسایل زنانه و سپس پر فروش ترین محصولات دیجی کالا را بررسی کنید. بعد از آن حتما محصولات فروشگاه اینترنتی خود را برای فروش آنلاین دسته بندی نمایید، البته بعد از اینکه از عرضه و تولید آنها مطمئن شدید. با وجود وب سایت می‌توانید محصولات خود را به نمایش بگذارید و بفروشید و زیرساختی مقرون به صرفه، ایمن و کاربردی برای آنلاین شاپ خود ایجاد کنید.

هنگامی که محصولات خود را در وب سایت آپلود می کنید، باید مشتریان خود را از آنها آگاه کنید. این کار با ترفندهای برنامه ریزی شده و بازاریابی اینترنتی امکان پذیر است. پس از این مخاطبان هدف شما می توانند شما را از طریق تبلیغات و کمپین های موفق پیدا کنند. برای شروع فروش آنلاین پرفروش ترین محصولات به صورت اینترنتی مراحل زیر را باید پشت سر بگذارید:

  • انتخاب حوزه کسب و کار
  • تعیین کالاهای پر فروش اینترنتی
  • تهیه یک طرح تجاری
  • ساخت سایت فروشگاهی
  • ساخت فروشگاه اینترنتی
  • یکپارچه سازی سیستم POS
  • عقد قرارداد با شرکت های زیرمجموعه پست
  • بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ

با انجام این مراحل می توانید فروش آنلاین محصولات را از طریق فضای اینترنتی آغاز کنید.آنلاین شاپ چیست

مزایای فروش اینترنتی محصولات

یکی از مزایای اصلی فروش محصولات آنلاین و ایجاد یک برند آنلاین، امکان دستیابی به مخاطبان بیشتر است. یک فروشگاه فیزیکی فقط به یک مکان و افراد همان منطقه محدود است، درواقع یک فروشگاه آجری فضای جغرافیایی و مشتریان محدودی دارد. فروشگاه اینترنتی به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته از هر نقطه جهان قابل دسترسی است. این بدان معناست که شما می توانید به مشتریانی که حتی خارج از کشور شما هستند محصولات خود را عرضه کنید.‌ یکی دیگر از مزایای حضور آنلاین، توانایی خودکار کردن بسیاری از فرآیندهای دخیل در مدیریت کسب و کار است. برای مثال، می‌توانید از نرم‌افزارهای مخصوص برای مدیریت موجودی، پرداخت‌ها و حتی انجام سفارش‌ها استفاده کنید. این اقدام می تواند صرفه جویی زیادی در زمان شما داشته باشد و به شما امکان می دهد روی جنبه های دیگر کسب و کار خود تمرکز کنید.

کالاهای پرفروش اینترنتی

با توسعه فروش اینترنتی، روز به روز بر تعداد کارآفرینانی که به دنبال پاسخ به این سوال هستند که ” بهترین کالا برای فروش اینترنتی چیست؟ ” افزایش می یابد. هنوز ممکن است افرادی وجود داشته باشند که هنگام ورود به عرصه دیجیتال مارکتینگ تسلیم شوند یا با مشکلات غیرمنتظره‌ای مواجه شوند، زیرا نمی‌توانند اطلاعات کافی در مورد محصولات پرفروش در اینترنت به دست آورند. به همین دلیل، برای کسانی که می‌خواهند وارد حرفه بازاریابی اینترنتی شوند، بسیار مهم است که قبل از شروع کسب‌وکار، در مورد آنچه باید در مورد فروش محصولات آنلاین بدانند، آگاهی کسب کنند.‌‌‌

در اینجا به ۲۰ نمونه از بیشترین کالای مورد نیاز مردم اشاره شده است. برخی از این محصولات بهترین محصول برای فروش در اینستاگرام هستند. از طرفی نیز پر فروش ترین محصولات دیجی کالا محسوب می شوند که با درنظر گرفتن این محصولات می توان کالاهای با حاشیه سود بالا را انتخاب و شروع به کسب و کار کرد.‌‌

کالاهای پرفروش در آنلاین شاپ ها شامل موارد زیر هستند:

غذا و خوراکی

پوشاک، کفش و لوازم جانبی

محصولات مراقبت شخصی و آرایشی

پوشاک و تجهیزات ورزشی

کتاب، فیلم، موسیقی و بازی

لوازم جانبی وی آر

لوازم جانبی گوشی

ساعت های هوشمند

کیف و کوله پشتی

لباس های بارداری

لباس و وسایل مراقبتی نوزاد

گل، هدیه و سوغات

گحصولات پت شاپ

وسایل خانه و دکوراسیون

محصولات سخت افزاری

محصولات نظافتی و بهداشتی

لوازم و اقلام اداری

اسباب بازی

لوازم جانبی جواهرات

جاروبرقی رباتیک

بیایید نگاهی دقیق تر به این محصولات و گروه های محصولی بیندازیم:طراحی سایت فروشگاهی

۱. غذا و خوراکی

فست و فود و غذاهای آماده یکی از پرفروش ترین محصولات غذایی در ایران است. امروزه مشخص شده است که مردم بیشتر از اپلیکیشن های موبایل یا سایت های فروش آنلاین برای خرید آنلاین استفاده می کنند. طبق آمار به دست آمده، ۹۹ درصد از مواردی که به صورت آنلاین خریداری می شود، فست فود و خوراکی بوده است. به همین دلیل غذا از جمله محصولاتی است که بیشترین کالای مورد نیاز مردم شناخته شده و به راحتی در اینترنت به فروش می رسد.

۲. پوشاک، کفش، لوازم جانبی

پوشاک یکی از نیازهای اساسی مادام العمر گروه ها در تمام سنین است. امروزه با اهمیت فزاینده ای که به مد و پوشاک داده می شود، خرید آنلاین پوشاک برای جوانان و بانوان به یک عادت تبدیل شده است و بهترین محصول برای فروش در اینستاگرام محسوب می شود.

محصولات پوشاک زنانه و مردانه یکی از حوزه‌های تجاری است که همواره جایگاه بالایی را در بین پرفروش‌ترین کالاهای اینترنتی دارد و همچنان خواهند داشت. مهم ترین نکته ای که در هنگام فروش پوشاک باید به آن توجه کنید، به روز بودن محصولات مطابق با مد روز و مطابق با تقاضای مشتری است. این گروه کالایی یکی از پرفروش ترین وسایل زنانه است. پوشاک حجاب نیز جزو پرفروش ترین و بهترین کالاها برای فروش اینترنتی است. همچنین می توانید با روی آوردن به فروش محصولات خاص در این دسته، درآمد خود را افزایش دهید. حتی اگر حوزه فروش شما محدود باشد، چنانچه محصولات با کیفیت و زیبایی را به مشتریان خود ارائه دهید، آنها از خرید محصولات آنلاین شاپ شما دست بر نمی دارند و همیشه شما را دنبال می کنند.

۳. محصولات مراقبت شخصی و آرایشی

محصولات مراقبت شخصی و آرایشی نیز از پرفروش ترین محصولات در بازاریابی آنلاین هستند. زیرا مراقبت شخصی روزمره، برای همه افراد چه شهری چه روستایی، همیشه مهم است. محصولات آرایشی و مراقبتی پوست و مو همانطور که بخشی از اجناس پرفروش برای دستفروشی محسوب می شوند؛ بهترین محصول برای فروش در اینستاگرام هستند. این محصولات که پرفروش ترین وسایل زنانه برای فروش محصولات آنلاین هستند، سود قابل توجهی دارند. ۷۷ درصد از افرادی که به صورت آنلاین خرید می کنند این دسته از محصولات، در سبد خرید آنها وجود دارد.

۴. پوشاک و تجهیزات ورزشی

با روی آوردن مردم به ورزش در خانه که برای اکثریت، تنها راه جلوگیری از کم تحرکی در منزل و چاقی است؛ خرید لوازم ورزشی آنلاین و انجام فعالیت ها و ورزش های ورزشی روبه افزایش است. بعلاوه اینکه، یکی از دلایل این افزایش تاکید کارشناسان بر فواید و اهمیت ورزش است. فروش آنلاین لباس‌ها و تجهیزات ورزشی که در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ جزو پرفروش‌ترین محصولات آنلاین بودند، در سال ۲۰۲۳ همچنان اهمیت خود را حفظ کرده‌اند. لباس های ورزشی نه تنها توسط نسل جوان بلکه توسط افراد مسن تر برای راحتی هم ترجیح داده می شود‌.

۵. کتاب، فیلم، موسیقی و بازی

از آنجایی که آموزش و پرورش در طول زندگی ادامه دارد، کتاب ها جزو پرفروش ترین محصولات در زمینه فروش محصولات آنلاین هستند. علاوه بر این، از نظر فرهنگ عمومی، مردم مقوله هایی مانند کتاب، فیلم و موسیقی را ترجیح می دهند. با توجه به اینکه قشر زیادی از علاقه مندان به فرهنگ و هنر در کشور ما و جهان وجود دارد، می توانید از این حوزه کسب و کار سود خوبی به دست آورید. اگر به کتاب، هنر، فرهنگ و نوستالژی علاقه دارید، به راحتی می توانید با ساخت فروشگاه اینترنتی کتاب، فیلم و موسیقی و بازی رشد کنید.دیجیتال مارکتینگ

۶. لوازم و تجهیزات وی آر

امروزه با توسعه سریع فناوری، تقاضا برای لوازم جانبی وی آر پتانسیل فروش قابل توجهی را در آینده نشان خواهد داد. از آنجایی که لوازم جانبی VR به افراد امکان می دهد واقعیت مجازی را تجربه کنند، امروزه استفاده از آنها به صورت شخصی یا در بسیاری از مکان های مختلف تفریخی و فرهنگی رایج شده است.

۷. لوازم جانبی موبایل

علاوه بر گوشی های همراه که امروزه در همه لحظات زندگی ما قرار دارند، لوازم جانبی تلفن همراه نیز از جمله محصولاتی هستند که اغلب در کسب و کار اینترنتی سفارش داده می شوند. این دسته محصولات از پر فروش ترین محصولات دیجی کالا هستند. بنابراین، برای افرادی که  تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی و تاسیس آنلاین شاپ دارند، انتخاب خوبی است.

لوازم جانبی محبوب تلفن عبارتند از:

• شارژر

• قاب های گوشی

• تسمه های تلفن

• هدفون بلوتوث

• محافظ های صفحه نمایش

• لوازم جانبی حمل گوشی

• پاور بانک

• باتری گوشی

• قاب گوشی سفارشی و غیره

۸. ساعت های هوشمند

امروزه با افزایش سریع دیجیتالی شدن، کنجکاوی و تقاضای مردان، زنان و افراد در هر سنی برای ساعت های هوشمند افزایش یافته است. بنابراین می توان گفت ساعت های هوشمند خریداران زیادی دارند. ساعت های هوشمند دارای ویژگی های جالب زیر هستند: برخورداری از ویژگی های بسیاری مانند گرفتن نوار قلب، تماس، مکالمه و پاسخگویی، دریافت پیام و اعلان، شمارش مراحل و نمایش کالری که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. برخی از ساعت های هوشمند حتی به صورت خودکار با اورژانس تماس می گیرند و در صورت بروز حادثه یا حمله قلبی ناگهانی مکان را نشان می دهند. این ویژگی مهم، ساعت های هوشمند را در میان محصولات پرفروش آنلاین قرار می دهد.

با فروش ساعت های هوشمند با ویژگی ها و برندهای مختلف می توانید در کسب و کار آنلاین موفق باشید. بعد از تلفن همراه، ساعت های هوشمند بزرگترین کمک کننده در حفظ ریتم زندگی هستند.

۹. کیف و کوله پشتی

کوله پشتی ها در میان پرفروش ترین محصولات فروش اینترنتی هستند و حجم فروش قابل توجهی دارند. پتانسیل فروش آنلاین قابل توجهی در صنعت کیف وجود دارد که در هر گروه سنی و جنسیتی مورد نیاز است. کوله پشتی به ویژه برای تحصیل، تعطیلات و ورزش در فضای باز مشتری پسند است. استفاده از کوله پشتی که تبدیل به یکی از اقلام کاربردی زندگی روزمره شده است، می تواند به عنوان بخشی به خودی خود در کسب و کار الکترونیکی موفقیت و منفعت بالایی را به همراه داشته باشد.

۱۰. لباس بارداری

لباس های بارداری نیز جایگاه مهمی در فروش محصولات آنلاین دارند. مادران باردار که از نظر جسمی برای خرید مشکل دارند یا به راحتی نمی توانند لباس مناسب پیدا کنند ترجیح می دهند از فروشگاه های اینترنتی خرید کنند. از این‌ رو لباس های بارداری از پرفروش ترین وسایل زنانه برای خرید اینترنتی هستند.

۱۱. لباس و محصولات مراقبتی نوزاد

همانطور که نوزادان به سرعت رشد می کنند و بزرگ تر می شوند، نیازهای آنها دائما در حال تغییر و افزایش است. طبیعتاً والدین نیز باید این نیازها را برآورده کنند. مردم فقط برای نوزادان خود لباس نمی خرند. آنها حتی برای نوزادان اقوام و دوستان خود به عنوان هدیه لباس نوزادی می خرند. به همین دلیل فروش محصولات کودک جایگاه مهمی در فروشگاه های اینترنتی دارد.

وقتی تنها بخشی از اقلام مورد نیاز کودک را در نظر بگیرید، می توانید متوجه سوددهی فروش آنلاین محصولات کودک شوید. اگر اعتماد مادران و خانواده ها را کسب کنید، برند فروشگاه شما به یک برند مهم برای مشتریان تبدیل می شود.فروش آنلاین

۱۲. گل، هدیه و سوغاتی ها

گل ها، هدایا و سوغاتی ها نیز جزو پرفروش ترین محصولات در فضای مجازی شده اند. ۸۱ درصد از افرادی که به صورت آنلاین خرید می کنند ، گل یا سوغاتی را در برنامه خرید خود دارند. با توجه به مناسبت های خاص مانند تولد، ملاقات بیمار، تغییر شغل، سالگرد و روز ولنتاین تمایل به خرید برای چنین محصولاتی بسیار زیاد است.

۱۳. محصولات پت شاپ

امروزه علاوه بر کشورهای دیگر در ایران نیز تعداد صاحبان حیوانات خانگی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در جامعه امروزی، افرادی که تنها و یا دوستدار حیوانات هستند، ترجیح می دهند در خانه از حیوانات نگهداری کرده و به آنها غذا بدهند. چنین وضعیتی به طور طبیعی تقاضا برای خرید محصولات پت شاپ را افزایش می دهد.

فروشگاه‌های حیوانات خانگی معمولاً محصولاتی را که خریداری می‌کنند با قیمت بسیار گران‌تری به فروش می‌رسانند. به همین دلیل محصولات حیوانات خانگی جزو پرفروش ترین محصولات در کسب و کار آنلاین هستند. از آنجایی که هیچ هزینه ای برای فروشگاه نخواهید داشت، می توانید با فروش محصولات حیوانات خانگی با قیمت مناسب، به برندی تبدیل شوید که نیازهای مردم را برآورده کند.

۱۴. محصولات خانه و دکوراسیون

اگر می گویید دکوراسیون خانه را خیلی خوب می شناسید و عاشق تزیین خانه هستید، می توانید به ساخت فروشگاه اینترنتی فکر کنید یا اینکه شروع به فروش در بازارهای آنلاین کنید. زیرا مردم امروزی علاقه زیادی به ساماندهی و تزیین خانه های خود دارند. شما همچنین می توانید با شروع به فروش همه محصولاتی که ممکن است برای یک خانه مورد نیاز باشد درآمد زیادی کسب کنید. از آنجایی که خانه ها محل زندگی مردم هستند، تقاضا برای این محصولات در طول زندگی ادامه خواهد داشت.

۱۵. محصولات سخت افزاری

محصولات بازار سخت افزار بازار قابل توجهی در فروشگاه‌های الکترونیکی دارند؛ زیرا این مواد طیف وسیعی از محصولات را پوشش می دهند. شما می توانید فقط بر روی بخشی از این محصولات تمرکز کنید یا فروش عمده زیادی داشته باشید.

۱۶. محصولات نظافتی و بهداشتی

استفاده از مواد بهداشتی مانند ماسک، مواد ضدعفونی کننده، دماسنج و ادکلن به دلیل شیوع بیماری های همه گیر مانند کرونا به یک ضرورت تبدیل شده است. بنابراین می توانید این محصولات را به صورت آنلاین به مشتریان تحویل دهید و سود خوبی کسب کنید.

۱۷. لوازم و اقلام اداری

لوازم و اقلام اداری از جمله کالاهایی است که در موتورهای جستجو توسط افرادی که کسب و کار جدیدی راه اندازی کرده اند و یا قصد راه اندازی آن را دارند جستجو شده است. فروش محصولاتی مانند صندلی اداری، کمد اداری، میز اداری، نوت بوک های طراحی با برندهای خاص و جا مدادی می تواند به شما کمک کند تا گردش مالی بسیار خوبی در صنعت کسب و کار الکترونیکی داشته باشید.

۱۸. اسباب بازی

گروه اسباب‌بازی‌ها که برای کودکان و حتی همه افراد ضروری است، در سال ۲۰۲۲ جزو پرفروش‌ترین‌ اقلام در فضای مجازی معرفی شد. تصور می‌شود که دسته اسباب‌بازی‌ها در سال ۲۰۲۳ نیز همین آمار پرفروش را پیدا کند و به نرخ فروش باورنکردنی دست یابد.فروش اینترنتی اسباب بازی

۱۹. طلا و جواهرات

فروش آنلاین طلا و جواهرات در سال ۲۰۲۳ به یک تجارت بسیار محبوب تبدیل شده است. به حدی که توانسته با موفقیت جایگاه خود را در میان رده های محصولات پرفروش در بازار آنلاین الکترونیک باز کند. پیش‌بینی می‌شود که اکسسوری طلا و جواهرات، همچنان مهم‌ترین دسته از کالاهای پرفروش اینترنتی برای افرادی است که دوست دارند از طریق کسب و کار آنلاین در سال ۲۰۲۴ به فروش بالا می‌رسند.

۲۰. جاروبرقی رباتیک

خرید آنلاین جاروبرقی های رباتیک طی سال های اخیر بسیار محبوب شده اند. تقریبا تمامی شرکت های تولید کننده لوازم خانگی برقی محصولات جدیدی را در این زمینه معرفی کرده اند و به نرخ فروش باورنکردنی دست یافته اند. به نظر می رسد جاروبرقی رباتیک در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ بسیار محبوب باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته