مزایای فروش محصولات به صورت آنلاین

نوشته شده توسط رومینا نظری سئو
طراحی سایت و سئو دارکوب

این روز ها که در شهرها بزرگ ازدیاد جمعیت است مردم ساعت ها در ترافیک بسر می برند و وقت زیادی از آنها تلف می شود. جدا از وقت زیاد ، ترافیک باعث سردرگمی و ناراحتی های عصبی می شود. به همین دلیل مردم ترجیح می دهند کالای مورد نیاز خود را از نزدیک ترین مکان ها خریداری کنند و امکان دارد این کالا ها را با قیمتی بسیار بیشتر تهیه کنند.

با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن دستگاه ها و ابزار های ارتباطی نوین ، کسب و کار و مشاغل جدید به وجود آمده است. در سال های اخیر شبکه های اجتماعی و تلفن های هوشمند باعث شده است تا تعداد کاربران اینترنت افزایش یابد. این تحولات اینترنت را به بستری برای کسب و کار های مختلف تبدیل کرده است. بسیاری از افراد توانسته اند با استفاده از اینترنت و فضای مجازی منبع درآمد ایجاد نمایند. فروشگاه آنلاین که این روز ها تعدادشان در حال افزایش می باشد یکی از این مشاغل است. این فروشگاه ها با آنکه مجازی هستند اما تعداد زیادی کارمند دارند. فروشگاه آنلاین لوازم خانگی ، فروشگاه آنلاین لباس و فروشگاه آنلاین موبایل و … از این دسته فروشگاه هایی می باشند که کاربران بسیاری را به سمت خود جذب نموده اند.

با توجه به رونق کسب و کار های مجازی بسیاری از مشاغل که به صورت سنتی کار می کنند تصمیم گرفته اند پا به این عرصه فروش آنلاین بگذارند. فروشگاه های اینترنتی علاوه بر مزیت هایی برای فروشندگان مزیت های زیادی نیز برای مشتری ها دارد . ارائه محصول به صورت دیجیتالی بر زندگی مردم تاثیرات مثبت زیادی گذاشته است. بطوری که بسیاری از مردم ترجیح می دهند از فروشگاه های اینترنتی خرید کنند . البته خرید سنتی هنوز هم مانند گذشته رواج دارد. در این مقاله سعی داریم به سوالاتی از قبیل؛ مزایا و معایب خرید سنتی، چگونگی ارائه محصول به صورت دیجیتالی، مزایا و معایب خرید اینترنتی برای خریداران و فروشندگان و … پاسخ داده می شود.

چرا باید در سال 2023 به فروش آنلاین روی بیاورید؟

مشتریان در عصر دیجیتال ما به زمان پاسخگویی سریع، پشتیبانی شبانه روزی و دسترسی فوری به کالاها و خدمات نیاز دارند. مشتریان بین 18 تا 29 سال و بین 30 تا 39 سال به ترتیب حداقل یک بار در هفته خرید آنلاین می کنند. تا سال 2023، کارشناسان تخمین می زنند که درآمد جهانی وب سایت تجارت الکترونیک از 5.5 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت. با توجه به این جزئیات، جای تعجب نیست که بسیاری از مشاغل در حال تغییر فعالیت های آنلاین خود هستند. در مقایسه با تکنیک‌های مرسوم‌تر، این به آن‌ها امکان می‌دهد تا آگاهی از برند خود را گسترش دهند و با پول بسیار کمتری به مخاطبان جهانی دست یابند.

راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی رایگان ، نمایش محصولات و تبلیغات آنلاین نسبت به نگهداری یک فروشگاه فیزیکی هزینه و زمان کمتری دارد. علاوه بر این، فناوری دیجیتال می‌تواند به شما کمک کند تا با ساده‌سازی عملیات تجارت الکترونیک، تجربیات بهتری برای مشتری ایجاد کنید. به عنوان مثال می توان به برنامه های تجارت الکترونیک و خرده فروشی، الگوریتم های یادگیری عمیق، ربات های گفتگو و سیستم های اتوماسیون بازاریابی اشاره کرد. مزایای فروش آنلاین فراتر از صرفه جویی در زمان و هزینه است. اگر این مسیر را انتخاب کنید، رقابت با شرکت‌های برجسته‌تر و بازاریابی کالاهای خود در بازار جهانی ساده‌تر خواهد بود. استفاده از داده های مشتری همچنین به شما امکان می دهد پیشنهادات و ابتکارات بازاریابی خود را افزایش دهید. پلتفرم‌های تبلیغاتی مانند تبلیغات فیس‌بوک، گوگل ادوردز و سایرین، بینش کاملی در مورد رفتار مصرف‌کننده، ترجیحات، قدرت خرید و موارد دیگر ارائه می‌دهند. برای انتخاب درجه یک ترین کالا برای فروش اینترنتی باید تحقیق کنید تا بهترین فروش اینترنتی را داشته باشید.

مزایای خرید اینترنتی برای خریداران

با به وجود آمدن فروشگاه های دیجیتالی و آنلاین تغییرات بسیاری در شیوه خرید پیش آمده است. از مزایای خرید اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. صرفه جویی در وقت

کاربر می تواند با چند کلیک خرید های متفاوتی انجام بدهد و کالای مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرد. در مقابل در خرید سنتی باید ساعت ها وقت گذاشت تا آنچه می خواهیم بدست آوریم.

2. صرفه جویی در هزینه

وقتی به صورت اینترنتی خرید می کنیم هزینه رفت و آمد عملا حذف می شود. همچنین معمولا اجناسی که به صورت اینترنتی عرضه می شوند با قیمت کمتری هستند و در بسیاری از مواقع با تخفیف فروخته می شوند.

3. امکان مقایسه

در فروشگاه های آنلاین می توانید محصولات مشابه را با یکدیگر مقایسه کنید در صورتی که در خرید سنتی امکان دارد برای مقایسه لازم باشد به چند فروشگاه و مغازه مراجعه نمایید.

طراحی سایت و سئو دارکوب

4. تنوع محصولات

یکی از عواملی که باعث شده خرید اینترنتی نزد مردم محبوب باشد، تنوع محصولات است. معمولا در فروشگاه های دیجیتالی از هر محصول چند نوع در ابعاد و رنگ های متفاوت وجود دارد و کاربر می تواند با قدرت انتخاب بیشتری خرید نماید.

5. یافتن راحت محصولات

در بسیاری از مواقع برای ما پیش آمده که به دنبال کالایی خاص بوده ایم و در مغازه و فروشگاه های سطح شهر آن را نیافته ایم یا بعد از مدت زیادی جستن آن را پیدا کردیم در صورتی که می توان نام آن کالا را در گوگل مورد جست و جو قرار داد و تمامی فروشگاه های آنلاین عرضه کننده آن کالا را یافت.

مزایای فروش محصولات به صورت آنلاین برای فروشندگان

خرید اینترنتی علاوه بر اینکه به نفع خریدار است برای فروشندگان نیز سود زیادی دارد. برای آنکه فروشگاه اینترنتی داشته باشید در قدم اول لازم است یک سایت اینترنتی راه اندازی نمایید می توانید برای این کار به شرکت طراحی وب سایت دارکوب مراجعه نمایید تا طراح ها و برنامه نویسان ما برای شما سایت فروشگاهی حرفه ای طراحی نمایند .  در ابتدا باید بودجه ای صرف تبلیغات و بالا آمدن سایت در موتورهای جست و جو در نظر گرفته شود. هر چه قدر قوی تر عمل کنید بدون شک مشتریان بیشتری خواهید داشت.

مهمترین نکته برای موفقیت سایت های فروشگاهی داشتن استراتژی بازاریابی است . برای این کار می توانید از بازاریابان مشاوره بگیرید همچنین می توانید از مشاوران ما در این زمینه در شرکت طراحی سایت دارکوب استفاده نمایید. وقتی سایت فروشگاهی شما حرفه و با ترافیک بالا باشد مزایای زیر را برایتان ایجاد می کند:

13 مزیت قابل توجه فروش آنلاین

فروش آنلاین یک راه عالی برای افزایش دسترسی به کسب و کار شما است، چه در حال حاضر یک فروشگاه فیزیکی داشته باشید و چه تازه تجارت الکترونیک را شروع کرده اید. در اینجا سیزده مزیت فروش آنلاین گردآوری شده است تا به شما در تصمیم گیری در مورد سودمند بودن این کار کمک کند. برخلاف خرده فروشی سنتی، فروشگاه تجارت الکترونیک شما ممکن است تنها با چند کلیک راه اندازی شود. قالب های از پیش ساخته شده فروشگاه شما را در پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند Squarespace، Shopify و BigCommerce طراحی می کنند. آنها میزبانی، انطباق با PCI، تعمیر و نگهداری پلتفرم و سایر وظایف را انجام می دهند. ایجاد یک حساب کاربری برای فروش در بازارهای آنلاین مانند آمازون یا Flipkart ضروری است.

این پلتفرم‌های تجارت الکترونیک مبتنی بر SaaS، ساخت سایت‌های جذاب و قابل اعتماد را با کمی کار در چند سال گذشته برای صاحبان مشاغل امکان‌پذیر و آسان کرده‌اند. گاهی اوقات می توانید یک وب سایت حرفه ای بدون مهارت های فنی یا تجارت الکترونیک راه اندازی کنید. بنابراین، ممکن است قبل از اینکه به منابع داخلی فکر کنید یا یک شرکت دیجیتال برای پیشرفت وب سایت خود استخدام کنید، رشد قابل توجهی داشته باشید. راه‌حل‌های تجارت الکترونیک به شما امکان می‌دهند به سرعت راه‌اندازی کنید، به خصوص اگر در حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی دنبال‌کننده داشته‌اید یا دهان به دهان ایجاد کرده‌اید. امکان راه اندازی سریع یک وب سایت و متعاقبا افزایش ترافیک به آن وجود دارد که این یکی از مزایای فروش آنلاین در مقایسه با فروش آجری است.

1. هزینه های عملیاتی پایین

ساخت فروشگاه اینترنتی ارزان به مراتب هزینه کمتری نسبت به ایجاد یک فروشگاه فیزیکی دارد که یکی از مزایای فروش آنلاین است. شما ملزم به تجهیز کسب و کار خود، پرداخت اجاره یا استخدام چندین کارمند نیستید. کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی قیمت بسیار مناسبی دارند. درگاه اینترنت نیز مکانیزه و کامپیوتری است که باعث صرفه جویی زیادی در هزینه ها می شود. فقدان واسطه که منجر به صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها می شود، یکی از مزیت های اصلی تجارت آنلاین است. از آنجایی که پلتفرم ارتباط مستقیمی بین مشتریان و تامین کنندگان ایجاد می کند، می تواند یک زنجیره تامین موثر ایجاد کند.

2. کسب در آمد زیاد

تجارت الکترونیک همچنین از مزیت داشتن فروشگاه های اینترنتی باز 24/7 برخوردار است. با تبلیغات فیس بوک می توانید توجه دیگران را در هر زمان و در هر نقطه از جهان جلب کنید. برعکس، اکثر فروشگاه های فیزیکی از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر باز هستند و مزیت رقابتی را به شما ارائه می دهند. در دسترس بودن 24 ساعته به شما کمک می‌کند تا مشتریانی را جذب کنید که در غیر این صورت اگر فروشگاه باز بود، از فروشگاه‌های اطراف خرید می‌کردند. هنگام طراحی پیام خود، برنامه کاری غیر سنتی یا شلوغ مخاطبان خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، می توانید مشتریانی را با برنامه کاری غیرقابل پیش بینی یا وقت آزاد کمی با یک فروشگاه آنلاین جذب کنید.

مشتریان شبانه که سفارش می دهند چطور؟ بنابراین شما نیازی به کارگران شیفت شب ندارید تا نیازهای خود را برآورده کنند. تنها کاری که باید انجام دهید تا به مشتریان خود آرامش خاطر بدهید این است که فرآیندهای سفارش خود را به صورت خودکار انجام دهید، بنابراین آنها هنگام سفارش یک ایمیل تأیید دریافت می کنند.

3. گرفتن مشتریان جدید

همانطور که قبلا ذکر شد، فروش تجارت الکترونیک می تواند در قالب های مختلفی باشد. فروشندگان می توانند از طریق هر کانال با مخاطب خاصی ارتباط برقرار کنند. شما می توانید با ایجاد یک حضور آنلاین به مشتریان خارج از کشور دسترسی پیدا کنید. پلتفرم های رسانه های اجتماعی می توانند مخاطبان جدیدی را جذب کنند. بیشترین مخاطب از طریق بازارهایی مانند آمازون ارائه می شود، اما می توانید از آنها برای شناسایی بازارهای خاص نیز استفاده کنید. بازارهایی مانند Poshmark، Newegg و Etsy به مشتریانی که به دنبال محصولات خاص هستند، پاسخگو هستند. بهترین جنبه این است که شما می توانید همزمان با استفاده از انواع نقاط لمسی وب، مخاطبان متعددی را درگیر کنید. یکی از مزایای کانال‌های فروش آنلاین این است که بر خلاف کانال‌های آجری، محدود به افرادی نیستند که می‌توانند به صورت فیزیکی از فروشگاه شما بازدید کنند. اکنون می‌توانید با شخصی آنلاین تماس بگیرید که قبلاً نمی‌توانستید با او تماس بگیرید، خواه فروشنده جدیدی باشید یا باسابقه.

طراحی سایت و سئو دارکوب

4. فرآیند خرید ساده تر

حتی اگر یک خریدار فقط بخواهد یک چیز بخرد، باید کل گردش خرید خود را از قبل برنامه ریزی می کرد. این شامل تغییر برنامه او و رفتن به فروشگاه برای خرید است. بنابراین یکی از مزایای حیاتی فروش اینترنتی تسریع در فرآیند خرید است. دیگر نیازی به رفتن به پریز از خانه نیست. در عوض، در حین انجام جستجوی محصول از محل مناسب خانه یا محل کار خود استراحت کنید، سپس سفارش را به پایان برسانید. علاوه بر این، هر زمان که بخواهید می توانید خرید کنید زیرا خرده فروشان اینترنتی هر روز هفته، 24 ساعت شبانه روز در دسترس هستند. تجارت الکترونیک کاربر را قادر می سازد تا با ارائه امکانات متنوع، محصولی خاص را به سرعت خریداری کند.

5. فهرست جامع محصولات

یکی از اجزای حیاتی تجارت الکترونیک این است که مشتریان می خواهند یک دید کلی از محصولاتی که می خواهند بخرند داشته باشند. بنابراین، مشتریان یک پلتفرم تجارت الکترونیک به کاتالوگ محصولات با جزئیاتی که همه کالاها و خدمات شرکت را مشخص می کند، دسترسی دارند. مشخصات، ابزار، و کیفیت کامل است. حتی رنگ برخی از محصولات مشخص شده است تا بسته به میل شخصی بتوانید انتخاب کنید. علاوه بر این، مشتریان می توانند اطلاعات بیشتری را که در فروشگاه های خرده فروشی در دسترس نیست، مانند محتویات اقلام آشپزی به دست آورند. مشتریان می توانند چیزهایی را که می خواهند با سهولت بیشتری خریداری کنند که دانش به راحتی در دسترس باشد. وب‌سایت‌های آنلاین همچنین نظرات و نظرات کاربران را ارائه می‌کنند که به مشتریان درباره ماندگاری یک محصول در بازار آموزش می‌دهد. علاوه بر این، مصرف کننده ممکن است جزئیات گارانتی پورتال و سایر شرایط و ضوابط مربوط به محصول را مفید بداند.

6. پایگاه مشتریان گسترده تر

یک فروشگاه فیزیکی در یک محله خاص واقع شده است و اغلب افراد محلی فقط می توانند برای خرید از آنجا بازدید کنند. از دیگر مزایای فروش آنلاین این است که از نظر جغرافیایی محدود نیست. هنگام انجام تجارت آنلاین از طریق فروشگاه های تجارت الکترونیک، مرزهای جغرافیایی بی اهمیت می شوند. مشتریانی از سراسر جهان که به صورت آنلاین خرید می کنند می توانند محصولات شما را خریداری کنند. شما محدود به مشتریانی نیستید که می توانند به مکان فیزیکی شما برسند. مؤسسه خرده فروشی به لطف اینترنت به بازارهای طاقچه ای که قبلاً کشف نشده بود دسترسی دارد. با استفاده از چندین نقطه تماس اینترنتی، مانند انجمن ها و رسانه های اجتماعی، می توانید از راه های مختلفی به مشتریان دسترسی پیدا کنید.

7. استراتژی بازاریابی محتوا

شما می توانید با حضور آنلاین به مشتریان خود جزئیات بیشتری در مورد کالاها و خدمات خود ارائه دهید. یک وب سایت مارک دار به فروشندگان بستری برای ارائه محتوای مهم به مشتریان می دهد. توضیحات عمیق محصول، مقایسه محصول، موجودی موجودی در فروشگاه و قیمت گذاری نمونه هایی از محتوای مهم محصول هستند. خریداران حضوری و آنلاین می توانند از این اطلاعات برای هدایت تصمیمات خود استفاده کنند. وب سایت تجارت الکترونیک شما ممکن است جزئیات بیشتری در مورد شرکت شما ارائه دهد یا نحوه استفاده از محصولات شما را نشان دهد. به عنوان مثال، تاریخچه برند شما و فرآیند تولید را می توان در وب سایت ها و از طریق ایمیل مارکتینگ برجسته کرد. ویدئوها و مقالات وبلاگ همچنین می توانند اطلاعات مفیدی در مورد استفاده از کالاها یا خدمات شما ارائه دهند. درباره اینکه چگونه بازاریابی محتوا ممکن است فروش آنلاین را افزایش دهد، بیشتر بیاموزید.

8. ایجاد تجربه شخصی

شخصی سازی یک وب سایت می تواند تجربه خرید آنلاین را بهبود بخشد. ایجاد صفحات فرود سفارشی برای مخاطبان مختلف یکی از مزایای اصلی یک تجارت فروش آنلاین است. با کمی تلاش اضافی، این ممکن است آنها را متقاعد کند که از شما خرید کنند. این مانند استقبال از مشتریان در یک فروشگاه واقعی نیست، که باید فوراً از آنها مراقبت کنید. هنگامی که بازاریابی را برای پایگاه مصرف کننده خود شروع می کنید، ممکن است پس از انجام تمام کارهای سخت پیشاپیش آرامش داشته باشید.

علاوه بر این، می‌توانید تجربه‌ای را که از طریق کمپین‌های بازاریابی ایمیلی ارائه می‌دهید سفارشی کنید. به عنوان مثال، فهرست‌های ایمیل خود را بر اساس جغرافیای مشتری، خریدهای قبلی یا میزان هزینه‌های آنها تقسیم بندی کنید. پیشنهاد دیگر این است که بازدیدکنندگان را با تبلیغ محصولی که در سبد خرید خود قرار داده‌اند اما بعداً آن را فراموش کرده‌اند، دوباره به سمت کسب‌وکار آنلاین خود هدف‌گیری کنید. بسته‌های محصول می‌توانند مشتریان را قادر سازند تا اقلام بیشتری را با هزینه کمتر خریداری کنند و میانگین ارزش سفارش را افزایش دهند. علاوه بر این، می‌توانید بر اساس آنچه که مشتری به آن نگاه کرده‌اند یا آنچه فکر می‌کنید ممکن است بر اساس الگوهای خریدشان بپسندند، فروش‌های بالا را به مشتری اختصاص دهید.

9. هدف گذاری مجدد یا بازاریابی مجدد برای مشتریان ساده است

یکی از سودآورترین مزایای فروش آنلاین این است که در هنگام راه اندازی یک تجارت آنلاین، ایجاد تبلیغات هدفمند مجدد برای هدف قرار دادن مشتریان محلی چقدر ساده است. برای نمایش تبلیغات به مشتریان بالقوه در فیدهای فیس بوک آنها، می توانید یک فیس بوک پیکسل ایجاد کنید. برای مثال، اپلیکیشن Shoelace Shopify می‌تواند بازدیدکنندگان وب‌سایتی را که خریدی انجام نمی‌دهند، دوباره هدف‌گیری کند. با سایت‌های تجارت الکترونیک، می‌توانید مشتریانی را که مواردی را به سبد خرید خود اضافه می‌کنند، اما بعداً تصمیم می‌گیرند مقاله‌های وبلاگ را بررسی یا مرور نکنند، اما هرگز خریدی ندهند، دوباره هدف‌گیری کنید. با یک پاپ آپ قوی یا آهنربای سرب، می‌توانید آدرس‌های ایمیل را جذب کنید و حتی پس از خروج مشتریان از وب‌سایت خود، به بازاریابی خود ادامه دهید.

10. بینش داده های مشتری

سادگی که می‌توان داده‌های مصرف‌کننده را جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل کرد و برای انجام اقدامات مناسب استفاده کرد، می‌تواند یکی از مزایای فروش آنلاین باشد که شاید به آن فکر نکرده باشید. اگر می خواهید تمرکز لیزری روی تجربه مشتری داشته باشید، باید داده های مصرف کننده را کنترل کنید. با مشاهده تجربیات مشتری می توانید داده های دست اول را از طریق فروش آنلاین جمع آوری کنید. شما بینش های ارزشمندی را از یک حلقه بازخورد بی پایان به دست خواهید آورد که به شما امکان می دهد تا تجربه مشتری را به طور مداوم تعریف کنید. ترجیحات مشتری ضروری است، و یک کسب و کار آنلاین ممکن است ردیابی و ارزیابی کند که یک مشتری چقدر کالاهای دیگر را در پورتال خود خرید یا مرور می کند. در فروشگاه های دارای موقعیت فیزیکی امکان پذیر نیست. اقدامات مشتریان را می توان توسط فروشندگان به طور مستقیم و غیرمستقیم ردیابی کرد و به آنها اجازه داد تا پیشنهادات خود را سفارشی کنند.

11. مقیاس پذیری

به دلیل کمبود کارکنان، مدیریت افزایش مصرف کنندگان در یک تجارت فیزیکی بسیار چالش برانگیز است. علاوه بر این، یک فروشگاه فیزیکی برای افزایش مقیاس به منابع و فضای بیشتری نیاز دارد که هر کدام قیمتی دارند. در مقابل، یکی از مزایای کمتر آشکار تجارت الکترونیک برای شرکت ها این است که گسترش یک فروشگاه آنلاین چقدر ساده است. تنها چیزی که مورد نیاز است لوازم بیشتر، برخی تنظیمات دیجیتالی و شاید فضای ذخیره سازی بیشتر است که بسیار ارزان تر از فضای ویترین است. علاوه بر این، از آنجایی که شما قبلاً به یک بازار جهانی متصل هستید، آنلاین بودن نیاز به ساخت یک فروشگاه جدید در مکانی متفاوت را از بین می برد.

12. افزایش حاشیه سود

افتتاح و ساخت یک فروشگاه اینترنتی در مقایسه با خرده فروشان سنتی نسبتاً ارزان است. علاوه بر این، کمتر برای بازاریابی، نیروی کار و هزینه های سربار هزینه خواهید کرد. اکثر سایت‌های تجارت الکترونیک به داشبورد یک ویژگی اضافه برای گزارش‌دهی و صورت‌حساب می‌دهند تا به مدیریت مالی کسب‌وکار کمک کند. هزینه های مربوط به مدیریت موجودی نیز هنگام راه اندازی یک فروشگاه آنلاین کاهش می یابد. فروشگاه های آنلاین ممکن است کالاها را سریعتر و سودآورتر بفروشند زیرا بیست و چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته باز هستند. بنابراین، مزیت حیاتی پلت فرم تجارت الکترونیکی کمک به کسب و کارها در افزایش حاشیه سود از طریق درآمدهای بالاتر و قیمت های پایین تر است.

13. همکاری با فروشگاه های دیگر 

در فروشگاه های آنلاین، فروشنده می تواند از فروشندگان دیگر نیز کمک بگیرد و آنها با عقد قرار دادی محصولات خود را در فروشگاه مجازی به فروش برسانند. این کار چند مزیت برای هر دو فروشنده دارد؛ صاحب فروشگاه مجازی در سود فروش شریک می شود، اگر فروشگاه مورد نظر برند باشد به اعتبار فروشگاه آنلاین می افزاید همچنین برای فروشنده نیز بستری فراهم می شود که محصولات خود را عرضه کند .

طراحی سایت و سئو دارکوب

فروشگاه اینترنتی حرفه ای

امروزه اغلب فروشگاه های اینترنتی موجود از رونق خوبی برخوردار هستند . اما برخی از فروشگاه ها تبدیل به برند شده اند و می توان گفت نرخ بسیاری از کالاهای موجود را آنها تعیین می کنند . برای آنکه در این عرصه به موفقیت برسید لازم است چند نکته را رعایت کنید . در قدم اول باید قالب فروشگاهی حرفه ای داشته باشید ؛ برای این کار می توانید به شرکت طراحی سایت دارکوب مراجعه نمایید و سایتی حرفه ای را تحویل بگیرید . طراحان سایت در شرکت طراحی سایت دارکوب با اصول بازاریابی آشنا هستند و سایتی را طراحی می کنند که از نظر بازاریابی حرفه ای باشد .

تبلیغات و سئوی وب سایت مهمترین قدم بعدی است . اگر فروشگاه شما حرفه ای هم باشد اما سئو و تبلیغات نداشته باشد کاربران از وجود آن باخبر نمی شوند . پس طراحی سایتتان بیهوده می شود . سئو و بهینه سازی فروشگاه را نیز می توانید به کارشناسان مستقر در شرکت طراحی سایت دارکوب بسپارید تا بهینه سازی سایتتان را به بهترین نحو انجام دهند . مورد بعدی و قابل اهمیت ، بازاریابی می باشد برای آنکه سایت تان مخاطب و کاربر جذب کند باید استراتژی بازاریابی داشته باشد . بازاریابی قسمت های مختلفی دارد که برای هر سایت باید آنها را اعمال نمود . یکی از آنها بازاریابی محتوا است محتوای سایت باید کاربر را به مشتری تبدیل نماید.

فروشگاه اینترنتی و نقش فروشگاه دیجیتالی بر زندگی

با گسترش فناوری و تکنولوژی متقابلا نیاز های زندگی نیز بیشتر می شود. در دنیای امروز که همه کشور ها در حال توسعه و پیشرفت می باشند نیاز های زندگی مردم نیز متفاوت می گردد. در این حال ، وقت و زمان برای همه بسیار اهمیت دارد و مردم می کوشند تا از زمان خود بهترین استفاده را کنند. در میان زمان زیادی صرف خرید مایحتاج اولیه زندگی می شود. در همین راستا افراد خلاق توانستند با نو آوری امکاناتی را فراهم آورند که در وقت و هزینه مردم صرفه جویی شود و از طرف دیگر کسب و کار خودشان رونق پیدا کند . این روز ها کلماتی مانند؛ خرید آنلاین ، خرید اینترنتی، فروشگاه آنلاین، فروشگاه اینترنتی، فروشگاه دیجیتالی و از این قبیل عبارات زیاد به گوش می رسد مفهوم همه این کلمات یکی است.

فروشگاه های اینترنتی به صورت سایت ایجاد شده اند البته اخیرا در شبکه های اجتماعی قبیل Instagram , Telegram نیز صفحاتی برای فروش اینترنتی به وجود آمده است. در فروشگاه اینترنتی خریدار می تواند هر آنچه که می خواهد را انتخاب کرده و هزینه آن را یا به صورت اینترنتی یا به صورت نقدی در محل پرداخت نماید سپس وسیله ای که می خواهد به آدرس مورد نظرش ارسال می شود. منظور از خرید سنتی، خرید معمول مردم است؛ خرید از مغازه ها و فروشگاه های سطح شهر.

جمع بندی

به طور کلی طبق گفته های بالا، فروشگاه آنلاین هم برای خریدار و هم برای فروشنده مزیت های فراوانی دارد. این روز ها خرید اینترنتی نسبت به خرید سنتی طرافداران بیشتری به خود جلب نموده است. به طوری که اغلب بازاریاب ها به فروشندگان توصیه می کنند فروش سنتی خود را با فروش اینترنتی توسعه دهند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته