بازاریابی محتوا در اینستاگرام

نوشته شده توسط دارکوب

اینستاگرام، پلت فرم رسانه های اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو که در سال 2010 راه اندازی شد، محبوبیت زیادی برای بازاریابی برند پیدا کرده است. به ویژه با ارائه خدمات اینستاگرام در زمینه بررسی روند بازخورد پست ها. اکنون بیش از 17 میلیون کسب و کار هر ماه در اینستاگرام تبلیغ می کنند. اگر قصد پیوستن به آن ها را دارید، باید فاکتور های زیادی در در نظر داشته باشید.

هر ماه یک میلیارد اکانت و روزانه بیش از 500 میلیون اکانت در اینستاگرام فعال است. اینها همه تعداد زیادی از افراد و مشاغل در گوشه گوشه جهان هستند.

با افزایش محبوبیت آن، تجارت، برندها، کارآفرینان و وبلاگ نویسان به طور یکسان برای دستیابی به مخاطبان هدف خود به این پلتفرم هجوم آورده اند. اما به محض ورود، آنها متوجه این یک چیز می شوند: اینکه نمی توانند با اینستاگرام مانند سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی دیگر رفتار کنند.

به عبارت ساده تر اینستاگرام همیشه در حال تغییر است، با تغییرات جهانی در حال تکامل است. از شکل خود به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی فراتر رفته و منجر به یک تغییر فرهنگی کامل در نحوه تعامل افراد با یکدیگر، محیط فیزیکی آنها و البته با مشاغل شده است.

نفوذ و قدرت اینستاگرام از کجا می آید؟

از دیدگاه کاربر، پاسخ ساده است: مردم اینستاگرام را دوست دارند.

آن ها از تجربه ساده و کاربردی لذت می برند، کشیدن انگشت، دو بار ضربه زدن، و نظر دادن آسان و سرگرم کننده است، و تصاویری شگفت انگیز وجود دارد که می توانید با رضایت کامل آنها را مرور کنید.

به علاوه، با نگاهی به سایر پلتفرم ها متوجه می شویم که به طور مداوم درگیر آشفتگی های سیاسی، قطبی شدن و نگرانی های مربوط به حریم خصوصی هستند. جای تعجب نیست که بسیاری از مردم برای تجربه ساده تر و آرام تر به اینستاگرام به عنوان کانال اجتماعی اصلی خود روی آورده اند.

تعداد افراد در این پلتفرم همراه با نرخ تعامل بالا، معدن طلا برای کسب و کارهایی است که به دنبال ارتباط مستقیم با مخاطبان خود از طریق اینستاگرام هستند.

کاربران به طور فعال روزانه با مشاغل درگیر هستند. به علاوه، آنها استانداردهای بالایی دارند:

آنها خواهان روابط مستقیم با برندهای مورد علاقه خود هستند.

آنها از کسب و کارها می خواهند که پشت صحنه را به آنها نگاه کنند و کلیشه ها را بشکنند.

آنها می خواهند کسب و کارهای جدیدی را کشف کنند که با ارزش های اصلی آنها همسو باشد.

آنها می خواهند عنصر انسانی را در پشت هر چیزی ببینند.

همه اینها به این معنی است که یادگیری اصول اینستاگرام مارکتینگ و اینکه چگونه می تواند برای تجارت شما کار کند، مهم تر از همیشه است.

اینستاگرام راه های زیادی را برای دستیابی به طیف وسیعی از بازارهای مختلف ارائه می کند، اما دلیلی برای سردرگم شدن وجود ندارد. با استفاده از مقالات آموزش اینستاگرام، دوره های تخصصی ارائه شده در سایت و آموزشگاه دارکوب می توانید به یک استراتژی حرفه ای برای بازاریابی اینترنتی خود برسید.

اهداف بازاریابی اینستاگرام

برندها به دلایل مختلف بازاریابی در اینستاگرام را انتخاب می کنند. برخی از اهدافی که ممکن است از انجام این کار داشته باشند عبارتند از:

افزایش آگاهی از برند: تأکید اینستاگرام بر عکس ها و ویدیوها می تواند به شناسایی سریع و بصری برندها در بازارهای جدید کمک کند.

افزایش ترافیک سایت: برندها از طریق ویژگی هایی مانند پیوندهای موجود در قسمت بیو (Bio) اینستاگرام، تشویق به کلیک یا تپ بروی پست ها یا استوری اینستاگرام، از این پلتفرم برای هدایت ترافیک به سایت های خود استفاده می کنند.

ایجاد سرنخ (Lead): نرخ تعامل بالای اینستاگرام، هدف گذاری خاص و دسترسی بسیار زیاد می تواند به برندها کمک کند تا سرنخ های بیشتری تولید کنند.

افزایش نرخ تبدیل (Conversion): اینستاگرام نرخ تبدیل را افزایش می دهد. برندهایی معتبری بازده قابل توجهی را در هزینه تبلیغات اینترنتی و نرخ کلیک بالاتر از کمپین های بازاریابی اینستاگرام خود در سال 2018 مشاهده کردند.

استخدام استعدادها: شرکت های زیادی از اینستاگرام برای جذب استعدادها و ارائه توضیحات اجمالی از فرهنگ شرکت خود به کارکنان آینده استفاده می کنند.

افزایش ترافیک فروشگاه و یا فروش کاتالوگ: پست های قابل خرید اینستاگرام می توانند مشتریان را مستقیماً به سمت قسمت فروش محصولات در سایت شما هدایت کنند.

افزایش دسترسی: اینستاگرام با محبوبیت جهانی خود، دسترسی گسترده و عمیق را برای بازاریابان و برندها فراهم می کند.

تعامل رو به رشد: فالوورهای وفادار اینستاگرام تمایل دارند لایک کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند، که به برندها کمک می کند با آنها تعامل داشته باشند و اعتماد ایجاد کنند. بخش مهمی از استراتژی بسیاری از برندها در اینستاگرام، افزایش تعامل است.

معرفی محصولات یا خدمات جدید: تأکید اینستاگرام بر عکس ها و ویدیوها، آن را به بهترین راه برای نشان دادن خدمات یا محصولات جدید یک برند با پست های بصری جذاب تبدیل می کند.

ترویج ارزش های برند و یا تاریخچه شرکت: شرکت ها و برندهایی که مدتی است از آغاز فعالیت آنها می گذرد، ممکن است هنوز برای مصرف کنندگان جوان تر آشنا نباشند. آن ها می توانند با تصاویر جالبی که جنبه های شگفت انگیز محصولاتشان را به نمایش می گذارد، توجه آنها را جلب کنند.

کاربران وقتی در صفحه کاوش (Explorer Page) می گردند، محتوای جدید را کشف می کنند و حساب های جدید را دنبال می کنند، قسمتی که الگوریتم اینستاگرام آن را مدیریت و به روز می کند. اینجاست که پست هایی را پیدا می کنید که شبیه پست هایی هستند که منتشر می کنید یا آن هایی که دنبال می کنید.

برای برجسته شدن در صفحه کاوش، همیشه باید یک برچسب مکان داشته باشید. این همچنین شانس نمایش محتوای شما را هنگامی که کاربران مکان عمومی شما را جستجو می کنند افزایش می دهد. در مرحله بعد، تمام هشتگ های محبوب یا مرتبط با محتوای خود را درج کنید.

در آخر، با واکنش یا پاسخ دادن به نظرات مخاطبان خود، با آنها تعامل داشته باشید یا می توانید در پست های دیگران نظر بگذارید تا میزان تعامل خود را با برنامه افزایش دهید.

چرا از اینستاگرام برای بازاریابی و فروش ارگانیک استفاده کنیم؟

دو دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابان باید زمان و انرژی خود را در اینستاگرام برای بازاریابی و فروش ارگانیک متمرکز کنند.

اولین مورد این است که اینستاگرام هنوز هم در مورد مکالمات پیام مستقیم (Direct Message) از سایر رقبای خود فراتر است. DM ها ابزاری ارزشمند برای ایجاد روابط و گفتگوهای فروش هستند و اینستاگرام به افراد اجازه می دهد به راحتی وارد DM شما شوند.

اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که به جای ارسال پیامک (SMS)، به استوری های اینستاگرام به سرعت واکنش نشان دهید. می توانید به آن ها سر بزنید، محتوایشان را دوست داشته باشید، نظرات خود را برای آنها ارسال کنید که به طور خودکار آنها را در صندوق ورودی شما قرار می دهد. بنابراین اگر محصول یا خدماتی را می فروشید، به شما این امکان را می دهد که با دنبال کنندگان خود گفتگوهای بیشتری داشته باشید.

DM های اینستاگرام همچنین دارای ویژگی هستند که به شما امکان می دهد یک یادداشت صوتی برای شخصی ارسال کنید. متوجه خواهید شد که ارسال یک یادداشت صوتی نسبت به ارسال متن زمان کمتری می برد و به مکالمه حس شخصی تری اضافه می کند.

دومین دلیل ارزشمند بودن اینستاگرام برای بازاریابی و فروش ارگانیک این است که یک پلتفرم چند رسانه ای است. بنابراین مکان های مختلفی برای ارسال محتوا برای شما وجود دارد. می توانید ویدیوهای طولانی برای IGTV، محتوای با اندازه برای پست های اینستاگرام یا استوری های اینستاگرام برای محتوای پشت صحنه ایجاد کنید. امکانات برای جذب مخاطب در اینستاگرام بی پایان است.

از آنجایی که اینستاگرام خدمات بسیار زیادی را ارائه می کند، می توانید محتوای زیادی را از دیگر پلتفرم های خود نیز به آن وارد کنید تا محتوای خود را بیشتر گسترش دهید.

عملکرد محتوای اینستاگرام

برخی از بازاریاب های اینستاگرام هنگام ارسال محتوا، این اشتباه را مرتکب می شوند که بیش از حد بر معیارهای غیر واقعی تمرکز می کنند. آنها ممکن است موفقیت را تنها بر اساس تعداد لایک ها و نظرات ارزیابی کنند یا تلاش خود را بر ایجاد محتوای قابل اشتراک گذاری متمرکز کنند.

با این حال، درک این نکته مهم است که محتواهای مختلف می توانند اهداف متفاوتی داشته باشند و نحوه ارزیابی موفقیت آنها یکسان نیست. برای هر محتوایی که برای اینستاگرام ایجاد می کنید، باید یک هدف تعیین کنید.

به عنوان مثال، اگر عکسی از خود ارسال می کند تا به دنبال کنندگان نگاهی اجمالی به زندگی خود داشته باشد، احتمالاً لایک ها و نظرات بیشتری نسبت به سایر انواع محتوا دریافت خواهد کرد. در حالی که این تعامل بیشتر سطحی است، دریافت لایک ها و کامنت ها هدف مهمی را دنبال می کنند: آنها به شما در الگوریتم اینستاگرام کمک می کنند.

از سوی دیگر، اگر هدف شما این است یک نقل قول الهام بخش یا اینفوگرافیک ارسال کنید. وقتی به تجزیه و تحلیل خود برای این نوع محتوا نگاه می کنید، احتمالاً لایک ها و نظرات کمتری دریافت می کنید، اما به طور قابل توجهی به اشتراک گذاری و ذخیره بیشتر منجر می شود که نتیجه آن به دسترسی و دیده شدن بیشتر اکانت شما می انجامد.

هنگامی که شما در محتوای خود نظرات مشتری را به نمایش می گذارید، هدف شما ممکن است دریافت DM های بیشتر، مشتریان احتمالی بیشتر در مسیر فروش، یا شاید کلیک های بیشتر بر روی پیوند موجود در بیو شما باشد که به معرفی بیشتر محصول و خدمات شما منجر می شود. اینکه پست ها به اندازه کافی لایک یا کامنت دریافت کنند، مهم نیست زیرا از ابتدا هدف شما این نبود.

طول کپشن اینستاگرام

نوشتن کپشن های طولانی برای اینستاگرام در گذشته بهترین روش بود، اما الگوریتم آن تغییر کرده است. اینستاگرام اکنون راه های مختلفی برای ساختار و قالب بندی محتوای شما ارائه می دهد. اگر 30 دقیقه وقت صرف نوشتن یک کپشن شگفت انگیز در اینستاگرام می کنید اما مردم فقط آن را مرور می کنند یا اصلا آن را نمی خوانند، استفاده موثر از زمان شما نیست.

هدف هر محتوایی این است که مخاطبان شما آن را تماشا کنند. وقتی ویدیویی را در رسانه های اجتماعی منتشر می کنید، می خواهید آن را به گونه ای بسازید که کاربران آن را تا انتها تماشا کنند، پس تمرکز شما باید روی زمان تماشا باشد.

اگر کپشن طولانی و مبتنی بر فاکتور های اینستاگرام دارید که می خواهید آن را به اشتراک بگذارید، آن را به یک پست کروسل (Carousel) در قرار دهید که هضم آن آسان تر است. عنوان خود را در برنامه یادداشت های تلفن یا در یک سند Google بنویسید، از آن عکس بگیرید و آن را به قطعاتی برش دهید که در یک پست 10 تایی اسلایدی قرار بگیرند.

استراتژی محتوای اینستاگرام

اشتباهی که باید از آن اجتناب کنید این است که فکر کنید با دادن همه چیز به صورت رایگان در اینستاگرام مردم را وادار به خرید محصولات یا خدمات شما می کند.

بسیاری از مشاغل مبتنی بر خدمات، حجم بالایی از محتوای مبتنی بر آموزش را ارسال می کنند که در آن اساساً همه چیزهایی را که محصولات و خدمات پولی آنها برای ارائه طراحی شده است به مردم آموزش می دهند. در حالی که پست کردن مداوم این نوع محتوا ممکن است بازدید، لایک و فالوور بیشتری در اینستاگرام برای شما به ارمغان بیاورد، اما از منظر تجاری اصلاً روش مناسبی نیست.

کاری که شما در اصل انجام می دهید این است که به مخاطبان خود آموزش دهید تا بر محتوای رایگان شما تکیه کنند. مطمئناً، یک ویدیوی 10 دقیقه ای، یک پست یا یک مینی سریال مانند استوری اینستاگرام هرگز به کسی کمک نمی کند تا مشکل بزرگی را حل کند و هرچه مشکلی که محصولات و خدمات شما در تلاش برای حل آن هستند بزرگتر باشد، تنوع بخشیدن به محتوای خود در اینستاگرام اهمیت بیشتری دارد.

اگر فقط بر اشتراک گذاری محتوا تمرکز می کنید و آن را با انواع دیگر محتوایی که تقاضا برای خدمات شما را افزایش می دهد، متعادل نمی کنید، افرادی که محتوای شما را مصرف می کنند هرگز نیازی به پیشنهادات پولی شما پیدا نمی کنند. آنها خودشان به انجام همه این کارها ادامه می دهند زیرا شما از طریق محتوای خود به آنها آموزش دادید که دائماً منتظر راه حل های رایگان باشند.

بازاریابی محتوا برای برانگیختن علاقه در بین فالوورهای قدیمی شما، جذب افراد جدید و تبدیل آنها به مشتری در نظر گرفته شده است. بازاریابی محتوا مجموعه ای از پست ها است که مشتری بالقوه را در ابتدا با برند شما آشنا می کند و در نتیجه تصمیم به خرید از شما می گیرد.

قبلاً نمونه هایی از بازاریابی محتوا را دیده اید، حتی اگر متوجه آن نشده باشید. وبلاگ ها، پیام رسان ها، حساب های اینستاگرام برندها و سایت هایی که محصولاتی می فروشند، همه اینها نمونه هایی از استراتژی های بازاریابی محتوا هستند.

از آنجایی که می توانید از یک بازاریابی محتوا در کانال های دیجیتال مارکتینگ مختلف استفاده کنید، اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بازاریابی محتوا ممکن است از تعداد پست های مختلفی تشکیل شده باشد. بستگی به این دارد که مخاطبان شما چقدر برند شما را می شناسند، این مخاطبان چقدر هدفمند هستند، در چه صنعت و تجارتی مشغول به کار هستید.

اما حتی اگر تعداد پست ها متفاوت باشد، ترتیب پست ها صرف نظر از کسب وکار شما باید یکسان باشد. هر روند تولید محتوا دارای ساختار مشترکی است که شما آن را با محصول یا خدماتی که می فروشید تنظیم می کنید.

اما می توانید پست های دیگری را در تولید محتوای خود اضافه کنید.

بازاریابی محتوا چیست؟

به بیان ساده، بازاریابی محتوا، استراتژی بازاریابی است که از محتوا برای تبلیغ کسب و کار شما استفاده می کند. این در مورد ایجاد آگاهی از برند و آوردن افراد به سمت برند شما است.

محتوا، به عنوان بخشی از بازاریابی محتوای شما، می تواند هر چیزی باشد، از پست های رسانه های اجتماعی گرفته تا پادکست ها و وبلاگ ها.

بازاریابی محتوا تماماً در مورد تعامل است، به جای فروش، بخش های آموزشی و اطلاعاتی را نه تنها در مورد کسب وکار، بلکه در صنعت اطراف کسب وکار به دنبال کنندگان ارائه می دهد.

ممکن است یک روند یک استراتژی بلندمدت باشد، اما راهی عالی برای ایجاد اعتماد و وفاداری است، که در حال حاضر، برای برندها یک عامل فروش بزرگ است.

بازاریابی محتوا فرآیند ایجاد محتوای ارزشمند و مرتبط برای جذب، به دست آوردن و جذب مخاطب است. خریداران و مشتریان امروز بیش از هر زمان دیگری تحت تأثیر پیام های بازاریابی قرار می گیرند. این امر محیطی با کمبود توجه ایجاد می کند و بازاریابان را با وظیفه تولید محتوای جذابی که در حالت ایستا گم نمی شود به چالش می کشد. یک استراتژی بازاریابی محتوا که به خوبی ساخته شده است، کسب و کار شما را در موقعیت یک رهبر قرار می دهد و در حین اطلاع رسانی و آموزش به خریداران، اولویت برند را برای آنها ایجاد می کند. ارائه محتوای مفید و سرگرم کننده می تواند پیوند قوی بین برند شما و مشتریان ایجاد کند که در طول زمان به رشد و تقویت ادامه می دهد.

به طور سنتی، بازاریابان مجبور بودند از طریق تبلیغات نمایشی در سایت ها، غرفه ها در نمایشگاه های تجاری، یا ایمیل هایی که به کاربران ارسال می شوند، جلب توجه کنند. از سوی دیگر، بازاریابی محتوا به بازاریابان اجازه می دهد تا با ایجاد مخاطبین خود و جلب توجه آنها، به آنها معرفی شوند. با ایجاد و توزیع محتوایی که خریداران آن را مفید می دانند، بازاریابان با ایجاد اعتماد با مصرف کنندگان در حین حرکت در روند فروش، آگاهی از برند خود را افزایش می دهند. علاوه بر این، بازاریابی محتوا یک استراتژی کم هزینه نسبت به استراتژی های دیگر در نظر گرفته می شود.

بازاریابی محتوا چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد؟

اکنون می دانید بازاریابی محتوا چیست، و چه چیزی می تواند ارائه دهد، چگونه می تواند به کسب و کار کمک کند؟

همانطور که گفته شد، بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی است که به ایجاد آگاهی از برند و فروش محصولات یا خدمات به شیوه ای جذاب کمک می کند. برنامه بازاریابی محتوا راهی آسان برای جذب مشتریان به سمت خدمات و محصولات شما است.

محتوای اینستاگرام که با محتوای طولانی در وبلاگ ها، ویدیوها و پادکست ها پشتیبانی می شود، می تواند مشتریان یا مشتریان بالقوه را به یک سفر آموزشی ببرد. بنابراین به جای فروش مستقیم، ایجاد ارتباطات برای تشویق به خرید است.

بازاریابی محتوا به کسب و کار شما اعتبار بیشتری می بخشد و طرفدارانی را پیدا می کند که بدون صرف هزینه به تبلیغ برند شما ادامه می دهند.

در دنیایی که ارتباطات یک طرفه دیگر معنای آنچنانی ندارد، بازاریابی محتوا امکان برقراری ارتباط دو طرفه را فراهم می کند. این به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا برای انتخاب تحقیق کرده و با تعامل با برندها احساس اعتماد کنند.

اگر به دنبال خدمات بازاریابی محتوا و سئو هستید،می توانید از تیم تخصصی شرکت دارکوب راهنمایی بخواهید. ما در ارائه ترافیک ارگانیک هدفمند برای کسب و کارهای دیجیتال در حال رشد تخصص داریم.

انواع محتوایی که می توانید برای کسب و کار خود تولید کنید به چهار صورت کلی متنی، صوتی، ویدئویی و تصویری تقسیم می شوند.

وقتی تولید محتوا به خوبی انجام شود، ارزش ویژه برند را ایجاد می کند، به این معنی که با ادامه تولید محتوای ارزشمند، برند شما در طول زمان ارزش بیشتری پیدا می کند و هرچه بیشتر به مخاطبان خود کمک کنید، برند شما به عنوان یک رهبر در زمینه شما شهرت بیشتری کسب خواهد کرد.

اینها تنها برخی از انواع استراتژی های بازاریابی محتوا هستند که می توانید برای تعامل، اطلاع رسانی و آموزش دنبال کنندگان خود از آنها استفاده کنید. خلاق باشید و مهمتر از همه، ارتباط برقرار کنید.

تولید محتوا و اینستاگرام

بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی است که باید در سال های آینده به خصوص برای اینستاگرام خود در نظر بگیرید. چیزی که باید در نظر بگیرید این است که “چگونه کسب و کار من قرار است در این پلتفروم رشد کند؟” برای توقف کاربر در هنگام اسکرول بر روی پست های خود، باید محتوای جذاب تولید کنید، ارتباط دو طرفه ایجاد کنید و به دنبال کنندگان خود آموزش دهید.

شما دیگر نمی توانید فقط محتوای فروش ایجاد کنید. شما باید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و محتوا و اطلاعاتی را که می خواهند یا نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهید.

بهترین راه برای انجام این کار، ایجاد یک استراتژی محتوا است که در آن هفته خود را با انواع مختلف محتوا، از وبلاگ ها و پادکست ها گرفته تا ویدیوها و پست های طولانی اینستاگرام پر کنید.

هنگامی که در حال تولید محتوا هستید، مطمئن شوید که افراد مختلفی دوست دارند تماشا کنند، بخوانند و یا گوش دهند، این تضمین می کند که ترجیحات مخاطبان خود را پیدا و آنها را هدف محتوای خود قرار دهید. این که آیا آنها ترجیح می دهند مطالب را تماشا کنند یا گوش کنند یا بخوانند.

ایده پردازی برای پست های اینستاگرام

کاربرد و ارزش محصول و خدمت خود را نشان دهید.

از آنجایی که اینستاگرام در درجه اول یک پلت فرم بصری است، یک مکان عالی برای داشتن عکس ها و ویدیوهایی است که ارزش چیزی را که ارائه می دهید نشان می دهد. برندی که این کار را به خوبی انجام می دهد می تواند به پیشرفت روز افزونی در این شبکه اجتماعی گسترده تبدیل شود. عکس ها و ویدیوها، ویدیوهای آموزشی به صورت جدی و یا در قالب طنز را پست می کند و کاربردهای فراوان محصول خود را در معرض دید مخاطبان خود قرار می دهد. این یک استراتژی کلیدی بازاریابی محتوا برای اینستاگرام است و می تواند تقریباً برای هر صنعتی اعمال شود!

از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید

مصرف کنندگان بیشتر از اینکه به برندهایی که هیچ تجربه ای با آنها نداشته اند به مصرف کنندگان دیگر اعتماد دارند. بنابراین، اگر بتوانید با استفاده از محصول یا خدمات خود، از مشتریان راضی خود، عکس و یا ویدیو درخواست کنید، به احتمال زیاد اعتماد مخاطبان هدف خود را جلب خواهید کرد. این استراتژی بازاریابی محتوا توسط برندها در همه صنایع، خواه مبتنی بر محصول مانند مد، مکان هایی مانند کافی شاپ ها یا خدماتی مانند خطوط هوایی باشد، استفاده می شود!

از داستان گویی استفاده کنید

تصاویر می توانند داستانی را بیان کنند. همینطور ویدیوها شما می توانید برندتان را با به نمایش گذاشتن تیم خود، داستان شروع شرکت، فرآیند تولید محصول یا تعهد خود به اوضاع اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود شخصی سازی کنید.

برای پست ها برنامه ریزی کنید

اگر کسب وکاری دارید، واقعاً چقدر زمان برای انتشار پست ها دارید؟ فقط ایجاد آنها به اندازه کافی زمان می برد! مطمئن شوید که برنامه ریزی را در استراتژی بازاریابی محتوای خود در اینستاگرام گنجانده اید.

می توانید از یک سرویس پست خودکار استفاده کنید و برنامه ای از پست ها را تنظیم کنید، تا بتوانید این کار را با نظم بیشتری انجام دهید. می توانید پست ها را زمانی که کمی فرصت دارید، ایجاد کنید، و سپس به سرویس خودکار اجازه دهید طبق برنامه ای که تنظیم کرده اید شروع به کار کند. این روند روتین منظمی را که می خواهید حفظ می کند، به طوری که دنبال کنندگان دائماً برای آخرین پست شما منتظر هستند.

محصولات را برای ایجاد پست های قابل خرید تگ کنید

اگر می خواهید محصولات را برچسب گذاری کنید و اجازه خرید مستقیم از اینستاگرام را بدهید، گزینه مناسبی را انتخاب کرده اید. این بدان معناست که فالوورهای شما مجبور نیستند به وب سایت شما دسترسی داشته باشند، اما می توانند همان جا خرید کنند. این روند یک استراتژی بازاریابی محتوا عالی است که باید در نظر بگیرید.

از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید

شما دو گزینه برای این استراتژی بازاریابی محتوای اینستاگرام دارید. می توانید یک پست را از طریق پروفایل تجاری اینستاگرام خود تبلیغ کنید یا از ویژگی ایجاد تبلیغات در فیس بوک استفاده کنید. می توانید مخاطبانی را که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، مدت زمان تبلیغ و بودجه خود را تنظیم کنید. مطمئن باشید، رقیب شما در حال انجام این کار است و شما نیز باید این کار را انجام دهید.

با اینفلوئنسرها شریک شوید

چه چیزی یک اینفلوئنسر را می سازد؟ هر کسی که طرفداران زیادی دارد و همچنین می تواند پایگاه مشتری هدف شما در نظر گرفته شود. اینفلوئنسرها می توانند افراد یا شرکت های دیگر باشند، اما همکاری با آنها یک استراتژی بازاریابی محتوا درخشان است.

برچسب های موقعیت مکانی را اضافه کنید

برچسب گذاری جغرافیایی می تواند به سادگی درج مکان فیزیکی کسب و کار شما برای جذب مشتریان محلی آغاز شود. ابتدا، مکان خود را از طریق تنظیمات اکانت خود ایجاد کنید. سپس، می توانید آن مکان را به هر یک از پست های خود اضافه کنید یا برچسب هایی را در استوری های خود قرار دهید. راه های مختلفی برای استفاده از برچسب های جغرافیایی اینستاگرام وجود دارد، بنابراین کمی تحقیق کنید و از آنها به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده کنید!

 

بازاریابی محتوا امروزه به یکی از اجزای حیاتی هر استراتژی بازاریابی تبدیل شده است. با استفاده از محتوا، بازاریابان می توانند فروش ایجاد کنند، مشتریان را به وب سایت خود جذب کنند و تصویر مثبتی از برند ایجاد کنند. این بخشی از یک استراتژی بازاریابی درونگرا با پر کردن اینترنت با اطلاعات جالبی است که مردم از طریق موتورهای جستجو پیدا می کنند.

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته