گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چند ثانیه  

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چند ثانیه  

در حال حاضر اینستاگرام خیلی بیشتر از یک سایت اجتماعی جهت اشتراک گذاری عکس ‌ها و ویدیوها، مورد استقبال قرار گرفته است. این پلتفرم با کاربران بسیار به عنوان یک ابزار قدرتمند جهت رشد کسب و کارها شناخته شده است. با توجه به الگوریتم ‌های اینستا، صاحبان مشاغل و بسیاری از کسب و کارها می توانند از این پلتفرم جهت معرفی محصولات و خدمات خود استفاده کنند. داشتن یک حساب کاربری تایید شده در اینستاگرام می تواند فرصت ‌های بیشتری را برای ارتقای کسب و کار شما فراهم کند. تیک آبی اینستاگرام مهر تاییدی برای حساب کاربری است، اما این تیک آبی به همه افراد تعلق نمی‌ گیرد. در ادامه شما را با نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام بیشتر آشنا خواهیم کرد.

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

تیک آبی اینستاگرام که به عنوان یک برچسب تایید شناخته می شود، در کنار حساب کاربری قرار دارد. این نشان یک هدف ساده دارد و آن نشان دادن یک نمایه رسمی است. تیک آبی از جعل هویت جلوگیری می کند و این امکان را می ‌دهد تا افراد مشهور و برندهای جهانی بدون حاشیه در این پلتفرم فعالیت کنند.

مزیت تیک آبی اینستاگرام

دریافت تیک آبی مزایای زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

اگر کسب و کار مهمی دارید و اگر فکر می کنید برند شما در خطر جعل هویت است، در سریع‌ترین زمان ممکن درخواست خود را برای دریافت تیک آبی ارسال کنید. علامت تیک آبی در اینستاگرام نشان دهنده انحصار برند شما است، راهی آسان برای افزایش آگاهی از برند شما و افزایش فالوورها است. به عنوان یک استراتژی موثر می تواند از نام برند و شهرت شما در برابر سودجویان حفاظت کند. همچنین اعتماد فالوورها نسبت به دنبال کردن حساب کاربری شما افزایش پیدا می کند.

بسیاری از افراد تلاش می کنند با اینفلوئنسرها و کسانی که دارای حساب کاربری تایید شده یعنی تیک آبی دارند، همکاری کنند تا بیشتر دیده شوند. از دیگر مزیت ‌های این تیک این است که صفحاتی که دارای تیک آبی هستند به هنگام کاوش در رسانه‌ های اجتماعی جزو نتایج بالاتر نشان داده می شوند. یکی از ویژگی ‌های اینستاگرام، swipe up  است. اگر می خواهید به این ویژگی در اینستاگرام دسترسی داشته باشید، باید بیش از ۱۰ هزار کاربر داشته باشید. اما صفحاتی که دارای تیک آبی هستند از این قانون مستثنا می شوند.

معیارهای دریافت تیک آبی

اینک که به مزیت ‌های این تیک آبی پی بردید، آیا جزو افراد واجد شرایط برای دریافت تیک آبی هستید؟ اینستاگرام بر اساس برخی از معیارها تعیین می کند که آیا یک حساب کاربری واجد شرایط برای دریافت تیک آبی است یا خیر. از جمله معیارهایی که برای دریافت تیک آبی باید در نظر گرفت، می توان موارد زیر را نام برد.

  • حساب کاربری باید معتبر باشد: حساب کاربری باید متعلق به یک شخص حقیقی یا نماینده یک کسب و کار باشد.
  • حساب کاربری باید منحصر به فرد باشد: اگر جزو کسانی هستید که در اینستاگرام با چندین حساب کاربری در حال فعالیت هستید، باید بگوییم تنها بر روی یک حساب کاربری تمرکز داشته باشید، چرا که هر نفر تنها می تواند یک تیک آبی را برای صفحه خود دریافت کند.
  • حساب باید عمومی باشد: کسانی که پروفایل ‌های خصوصی در اینستاگرام دارند، نمی توانند تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنند.
  • کامل بودن حساب کاربری: یک حساب کاربری کامل حسابی است که دارای عکس پروفایل، بیوگرافی و چندین پست است، همچنین حساب کاربری باید فعالیت مستمر داشته باشد.

 مراحل گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چند ثانیه

 مراحل گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چند ثانیه

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چند ثانیه، کافیست چند مرحله را طی کنید. با این روش تنها در چند ثانیه می توانید بسیار ساده درخواست خود را برای دریافت تیک آبی اینستاگرام ارائه دهید.

  • ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر چندین حساب کاربری دارید، وارد حسابی که قصد دارید تیک آبی را دریافت کند، وارد شوید.
  • وارد پروفایل شده و آیکون سه نقطه را کلیک کنید، با انتخاب گزینه تنظیمات، گزینه اکانت Account را انتخاب کنید. با انتخاب Request verification باید تایید هویت شوید. در این قسمت نام کاربری، نام کامل و دسته‌بندی را باید تکمیل کنید.
  • در قسمت نام کاربری باید نام صفحه مورد نظر خود را وارد کنید.
  • در قسمت نام کامل باید نام خود را همان گونه که در شناسنامه ثبت شده است، وارد کنید.
  • در قسمت بعد می توانید نام هنری یا نام و اسمی که شرکت و برند شما را می شناسند، وارد کنید.
  • در قسمت دسته‌بندی حوزه فعالیت پیج را باید مشخص کنید که می تواند ورزش، موسیقی، مد و فشن، تفریحات، سیاست، اخبار، رسانه، بلاگر و بیزینس باشد.

پس از تکمیل کردن فرم مورد نظر اینک باید مدارک شناسایی را آپلود کنید. ایرانیان تنها با آپلود گذرنامه می توانند از این مرحله عبور کنند. در نهایت با فشردن دکمه Send، باید منتظر پاسخ درخواست خود باشید. پس از بررسی‌ های صورت گرفته به شما اعلام می شود که آیا دریافت تیک آبی به شما تعلق خواهد گرفت یا خیر. این پروسه می تواند تا دو روز به طول انجامد، تنها کافیست کمی صبور باشید.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پس از اینکه درخواست خود را برای تیک آبی ارائه دادید، اگر با درخواست شما موافقت شود، این تیک را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. اما اگر درخواست شما رد شد، می توانید با خرید تیک آبی اینستاگرام به راحتی این تیک را برای حساب کاربری خود داشته باشید. متا مسیر میانبری را برای دریافت تیک آبی در نظر گرفته است که همه افراد می توانند این مسیر را طی کنند. این روش دریافت تیک آبی همراه با پرداخت هزینه است که به صورت ماهانه باید پرداخت شود.

بنابراین می توان گفت اینستاگرام حاوی دو نوع تیک است. یک تیک رسمی که تنها افراد مشهور و خوشنام می توانند این تیک را به صورت کاملا رایگان دریافت کنند و یک تیک آبی که سایر افراد در مقابل هزینه و با خرید اشتراک ماهانه می توانند آن را در کنار حساب کاربری خود داشته باشند. افراد عادی گرچه می توانند تیک آبی اینستاگرام رایگان دریافت کنند اما باید یک پروسه طولانی را برای به دست آوردن آن طی کنند.

هزینه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

اشتراک ماهانه به دو صورت ارائه می شود، برای نسخه وب و برای کاربران اندروید و ios. کسانی که خرید تیک آبی متا را برای نسخه وب در نظر گرفته اند، مبلغ کمتری را نسبت به کسانی که از اندروید و ios استفاده می کنند، پرداخت خواهند کرد. البته با توجه به تحریم‌ ها و مشکلات، پرداخت این مبلغ می تواند برای کاربران ایرانی کار سختی باشد. شرکت هایی که خدمات Instagram را ارائه می دهند، کاملا قانونی می توانند فرایند خرید تیک آبی را انجام دهند.

اگر پیج نیاز به بازاریابی محتوا در اینستا داشته باشد، باید سایر خدمات را برای ارتقا صفحه در نظر بگیرید. بنابراین هزینه گرفتن تیک آبی اینستاگرام می تواند تنها مربوط به اشتراک ماهانه یا همراه با خدمات بهینه سازی اینستا باشد.

نکات مهم دریافت تیک آبی اینستاگرام

نکات مهم دریافت تیک آبی اینستاگرام

برخی از راهکارها کمک می کند تا پیج شما از تمام لحاظ در رتبه های بالا قرار بگیرد تا با درخواست تیک آبی موافقت شود. بنابراین هر کسی می تواند نسبت به دریافت تیک آبی اینستاگرام اقدام کند، اما دریافت تاییدیه‌ ها می تواند برای افراد کمی سخت باشد. در ادامه به برخی از نکات جهت دریافت تیک آبی اینستاگرام می ‌پردازیم.

  • در قسمت پروفایل صفحه اینستاگرام خود باید توضیحاتی کامل و دقیق در خصوص نام، اطلاعات تماس و راه فعالیت خود درج کنید.
  • اگر در قسمت پروفایل عکس را در نظر می ‌گیرید، باید عکسی انتخاب شود که بتواند با کاربر ارتباط برقرار کند.
  • با توجه به هدفی که از ایجاد صفحه اینستاگرام دارید، باید محتواهایی را منتشر کنید که با کسب و کار، فعالیت و اهدافی که دارید مرتبط باشد.
  • در قسمت کامنت می توانید با کاربران خود در تعامل باشید، با پاسخگویی نسبت به انتقادات، نظرات و پیشنهادها رابطه خود را با کاربر نزدیک‌تر کنید.
  • هشتگ ‌ها در اینستاگرام بسیار موفق عمل کرده ‌اند، با انتخاب هشتگ ‌های مناسب با توجه به کسب و کاری که دارید محتوا را سریعتر به کاربر می‌ رسانید.
  • اگر پیج شما به صورت تخصصی در یک حوزه خاص فعالیت می کند، می توانید آخرین اطلاعات و اخبار را در قالب ‌های مختلف ارائه دهید.
  • برای گرفتن تیک آبی باید تمام قوانین و مقررات را در نظر بگیرید، هرگونه تخلف می تواند به عدم تایید حساب شما منجر شود.

کپی تیک آبی اینستاگرام

اگر شما جزو افراد مشهور و سلبریتی نیستید و نمی توانید تیک آبی دریافت کنید، یک راه آسان کپی تیک آبی اینستاگرام است. می توانید استیکر تیک آبی را کپی و آن را در کنار حساب کاربری خود قرار دهید. در قسمت ایموجی‌ های کیبورد اگر استیکر تیک آبی دارید، می توانید آن را استفاده کنید. از آنجایی که این تیک، یک کپی است در واقع فقط برای فریب کاربران کاربرد دارد و نمی توانید از مزایایی که تیک آبی اینستاگرام دارد استفاده کنید.

تیک آبی اینستاگرام با ویرایشگر عکس

ممکن است بارها صفحاتی از اینستاگرام را دیده‌ اید که شرایط دریافت تیک آبی را ندارند اما در کنار حساب کاربری خود این تیک را دارند. باید بگوییم که این تیک فیک و تقلبی است و از طریق برنامه‌ های ویرایش عکس این تیک را در کنار حساب کاربری قرار داده اند. از طریق برنامه‌ های ویرایشگر عکس، تیک آبی را در کنار حساب کاربری قرار داده، اسکرین شات گرفته و آن را در استوری‌ های خود منتشر می کنند.

آماده سازی اینستا برای دریافت تیک آبی

بازاریابی محتوا در اینستا

یکی از مواردی که کمک می کند تا پیج شما مورد تایید جهت دریافت تیک آبی قرار بگیرد، محتوای مناسب است. محتوای مناسب در صفحه کمک می کند تا کاربران بیشتری به سمت صفحه شما هدایت شوند. بنابراین بازاریابی محتوا در اینستا می تواند بسیار مهم باشد. محتوا باید از کیفیت بالا برخوردار باشد و از لحاظ بصری بتواند کاربر را جذب کند. توصیه می شود از یک تقویم محتوایی استفاده کنید تا بتوانید به صورت مداوم در صفحه خود فعالیت داشته باشید. هر وقفه ‌ای که بین تولید محتوا ایجاد شود، منجر به از دست دادن کاربر خواهد شد و باید مجدداً بارها تلاش کنید تا کاربران جذب صفحه اینستاگرام شما شوند. همچنین با در نظر گرفتن زمان مناسب جهت انتشار محتوا می توانید بهترین بازخورد را دریافت کنید.

ثبت مکان در اینستا

ثبت مکان در اینستا

یکی از شروط دریافت تیک آبی این است که صفحه اینستاگرام شما بتواند جذب کاربر داشته باشد. یکی از روش ‌های جذب کاربر می تواند ثبت مکان در اینستا باشد. بسیاری از کاربران در اینستا بر اساس مکان برخی از برندها و کسب و کارها را دنبال می کنند. اگر ثبت مکان در اینستا داشته باشید، با جذب کاربر روبرو خواهید شد و این موضوع کمک می کند تا صفحه شما نیز جزو رتبه ‌های برتر برای اینستا نشان داده شود.

اکسپلور اینستاگرام

شما باید در اینستاگرام حضور فعال داشته باشید. این حضور فعال می تواند کمک کند تا شما در اکسپلور دیده شوید. زمانی که وارد اکسپلور اینستاگرام شوید، با افزایش لایک، کامنت و ویو روبرو خواهید شد و مسیری می شود تا بسیاری از کاربران که با صفحه شما آشنایی ندارند، وارد صفحه شده و شما را فالو کنند. اگر می خواهید وارد اکسپلور اینستاگرام شوید، بر اساس الگوریتم اینستاگرام باید از هشتگ ‌های مناسب در قسمت کپشن استفاده کنید. همچنین عکس‌ ها و ویدیوهای جذاب و هیجان انگیز برای کاربر استفاده کنید. انتشار به موقع محتوا برای رفتن به اکسپلور بسیار کمک کننده خواهد بود. تنها بر روی کسب و کار و خدمات و محصولاتی که ارائه می ‌دهید، تمرکز داشته باشید تا بتوانید با بهینه‌سازی اینستا بیشتر پست ‌های شما در اکسپلور به نمایش درآید.

برندسازی

اگر برای کسب و کار خود برندسازی انجام داده ‌اید، احتمال دریافت تیک آبی برای صفحه اینستاگرام شما افزایش خواهد یافت. کسانی که مراحل برندینگ را انجام داده‌ اند به خوبی بازار هدف را می شناسند و می‌ دانند که چه محتواهایی می تواند تاثیر بیشتری بر کاربران داشته باشد. در واقع کسانی که برندینگ را انجام داده اند، شانس بیشتری برای دریافت تیک آبی خواهند داشت. همانطور که اشاره شد دریافت تیک آبی برای افراد مشهور، سلبریتی ها و برندها، بسیار آسان و تنها با ارائه درخواست خواهد بود.

تبلیغات اینستا

اگر همه مسیرها را رفته‌ اید تا پیج شما دیده شود، اما موفق نشده ‌اید، از طریق تبلیغات اینستا اقدام کنید.  هر چه میزان تبلیغات شما بیشتر باشد، بهتر می توانید خود را به دیگران معرفی کنید. در قسمت تبلیغات می توانید از طریق اینفلوئنسرها اقدام کنید. با توجه به اینکه فالوورهای اینفلوئسرها بسیار زیاد است، می توانند در مسیر موفقیت شما تاثیرگذار باشند. با توجه به محتوای صفحه خود، اینفلوئسرهای مرتبط را پیدا کنید و با آنها وارد تعامل شده و تبلیغات صفحه خود را به آنها بسپارید. بدون شک این راه می تواند بسیار تاثیرگذار باشد، فالوورهای شما افزایش پیدا می کند و به دنبال آن لایک و کامنت دریافت خواهید کرد.

اینستاگرام مارکتینگ

هدف از اینستاگرام مارکتینگ این است که بتوانید بهتر و بیشتر خود را به دیگران معرفی کنید. روش‌ های مختلفی وجود دارد که شما را به این هدف می‌ رساند. با تمرکز بر هر یک از استراتژی ‌ها می توانید مسیر موفقیت خود را کوتاه‌تر کنید. حضور فعال شما در اینستاگرام به طرق مختلف، می تواند درصد موفقیت شما را افزایش دهد. بهترین نوع پست در اینستاگرام که می تواند بسیار تاثیرگذار باشد، باید اطلاعات کاملی را به کاربر دهد. ویدیوهای آموزشی، ویدیوهای معرفی محصول و ارائه خدمات می توانند پربازدید باشند. همچنین انتشار تصاویر از محصول از زوایای مختلف کاربر را بیشتر درگیر خواهد کرد. در محتوای متنی نیز باید اطلاعات دقیق و کاربردی را در نظر بگیرید و با هشتگ گذاری و ثبت مکان در اینستا، جذب کاربر داشته باشید.

سخن پایانی

دریافت تیک آبی به معنای تایید حساب کاربری است و این اطمینان را به کاربر می ‌دهد که یک صفحه اصلی را دنبال می کند. برای بسیاری از کسب و کارها ایجاد اعتماد برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. زمانی که تیک آبی را دریافت کنند، به راحتی می توانند جذب کاربر داشته باشند. اگر جزو افراد شناخته شده هستید و یا یک برند موفق را پشتیبانی می کنید، دریافت تیک آبی برای شما آسان خواهد بود. اما اگر جزو افراد معمولی هستید، می توانید درخواست خود را برای تیک آبی ارائه دهید، اما امکان تایید درخواست شما بسیار پایین است. برای اینکه بتوانید شانس خود را برای دریافت تیک آبی امتحان کنید، باید بهینه سازی صفحه اینستاگرام خود را انجام دهید.

دارکوب با ارائه خدمات اینستاگرام در بخش‌ های مختلف علاوه بر اینکه می تواند به بهینه سازی پیج شما کمک بسیاری کند، ایمن سازی پیج  و سایر خدمات را نیز به صورت حرفه ‌ای ارائه می‌ دهد. در سال های اخیر دیجیتال مارکتینگ با اینستا نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تیم حرفه ای دارکوب به صورت تخصصی در حوزه بازاریابی اینترنتی فعالیت و خدمات مهمی را ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته