بهترین روش تبلیغات در ایران  

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
بهترین روش تبلیغات در ایران 

دنیای تبلیغات دنیایی گسترده است که ورود به آن انتها ندارد. برای انتخاب بهترین گزینه تبلیغات باید هدف از تبلیغات را مشخص کرد تا استراتژی درستی پیاده سازی شود. در ایران تبلیغات مختلفی برای معرفی محصول و خدمات اجرا می شوند که هر یک می توانند کاربران مختلفی را مورد هدف قرار دهند. در سال های اخیر به دلیل استفاده گسترده از اینترنت و ارائه خدمات اینترنتی در حوزه های مختلف، انتشار تبلیغات در این فضا بیشتر شده است، چرا که به صورت گسترده می توانند باعث جذب ترافیک سایت ها شوند. در ادامه انواع تبلیغات اینترنتی را بیشتر توضیح خواهیم داد.

انواع تبلیغات

به طور معمول می توان گفت رسانه‌ های مختلفی وجود دارند که تبلیغات را منتشر می کنند.

  • از رسانه‌ های ابتدایی می توان به روزنامه ‌ها، کتب، مجلات و سایر موارد مشابه اشاره کرد که این تبلیغات در گروه تبلیغات چاپی قرار می ‌گیرند.
  • گروه دوم از رسانه‌ های تبلیغاتی رادیو و تلویزیون هستند که این گروه از تبلیغات را به عنوان تبلیغات پخشی می شناسند.
  • گروه سوم از تبلیغات مربوط به فضای شهری است که می توانید این تبلیغات را به صورت بیلبورد، تابلو و یا چاپ بر روی اتوبوس ‌ها مشاهده کنید که این تبلیغات در گروه تبلیغات محیطی طبقه‌بندی می شوند.
  • گروه دیگر از تبلیغات در فضایی متفاوت و در بستر اینترنت انجام می شود. در این نوع از تبلیغات زیر مجموعه‌ های بسیاری وجود دارد که می توانید با اهداف خود تبلیغات تاثیرگذاری را انجام دهید.

قطعاً حوزه تبلیغات گسترده است و به طرق مختلف انواع تبلیغات خلاقانه انجام می شوند اما این چهار گروه از روش های تبلیغاتی طرفداران بیشتری دارند. هر یک از روش ‌ها دارای مزیت ‌ها و معایبی هستند که با در نظر گرفتن آنها می توانید بهترین مسیر را برای معرفی کسب و کار، محصولات و خدمات خود در نظر بگیرید.

بهترین شیوه تبلیغات در ایران

هر یک از حوزه ‌های تبلیغاتی می توانند بازخوردهای متفاوتی را ارائه دهند. با پخش تیزرهای تلویزیونی و یا نصب بیلبوردها در سطح شهر و یا تبلیغ به صورت کاتالوگ و چاپی، می توانید طیف‌ های مختلفی از افراد را مورد هدف قرار دهید. اما بهترین روش تبلیغات در ایران تبلیغات اینترنتی است که توانسته در سال ‌های اخیر  بازخورد بسیار خوبی را دریافت کند. با توجه به استفاده طولانی مدت از تلفن همراه برای انجام امورات، تبلیغات اینترنتی توانسته اند گروه‌ های مختلفی را مورد هدف قرار داده و نتایج قابل قبولی را ارائه دهند.

مزیت تبلیغات اینترنتی

  • از مزیت تبلیغات اینترنتی می توان به دسترسی آسان اشاره کرد. تبلیغات در بستر اینترنت می توانند به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی، در طول روز هفته در دسترس کاربران قرار گیرد.
  • در مقابل هزینه ‌هایی که برای تبلیغات پخشی، چاپی و محیطی، پرداخت می شود هزینه تبلیغات اینترنتی بسیار کمتر است.
  • از دیگر مزیت ‌های تبلیغات اینترنتی می توان به تجزیه و تحلیل بازخوردها اشاره کرد، می توانید میزان دسترسی کاربرانی به تبلیغ را به خوبی ارزیابی کنید.
  • صرفه جویی در زمان از دلایل دیگر استقبال از تبلیغات اینترنتی است. نسبت به سایر تبلیغات که آماده سازی و انتشار آنها ممکن است چند هفته به طول انجامد، تبلیغات اینترنتی در مدت زمان کوتاهی می توانند منتشر شوند.
  • انعطاف پذیری در تبلیغات اینترنتی بسیار است، شما می توانید تبلیغات خود را به صورت تصویر، ویدیو و یا متن در بستر اینترنت منتشر کنید.
  • از طریق تبلیغات اینترنتی شما می توانید با کاربران تعامل خوبی داشته باشید و از طریق دریافت نظرات و پیشنهادات می توانید نقاط ضعف کسب و کار خود را بهتر شناسایی کنید.
  • از مزیت‌ های مهم تبلیغات اینترنتی توجه به محیط زیست است که در مصرف کاغذ به طور قابل توجهی صرفه ‌جویی می شود و این به معنای حفظ جنگل‌ های بیشتر است.

بسترهای اینترنتی برای تبلیغات

در بستر اینترنت فضاهای بسیاری برای تبلیغات وجود دارد، شبکه ‌های اجتماعی، وب سایت‌ ها، اپلیکیشن ‌ها و موتورهای جستجو جزو بسترهای پرطرفدار به شمار می‌ آیند که هر نوع از تبلیغات در این رسانه ‌ها می تواند با بازخورد بالایی روبرو شود.

تبلیغات در شبکه ‌های اجتماعی

کسب و کارهایی که تبلیغات در شبکه‌ های اجتماعی را انتخاب نکردند، باید بگوییم بخش بزرگی از استراتژی بازاریابی را از دست داده ‌اید. در ادامه برخی از مزیت های انواع تبلیغات در کسب و کار در شبکه ‌های اجتماعی را بیان خواهیم کرد.

  • بالا بردن آگاهی از برند: زمانی که در شبکه‌ های اجتماعی تبلیغات خود را انجام می ‌دهید، از همان ابتدا آگاهی نسبت به برند خود را افزایش داده ‌اید. حتی زمانی که بر روی تبلیغ کلیک نشده است، برند و محصول و خدمات خود را در معرض دید میلیون ‌ها نفر قرار داده ‌اید.
  • دسترسی به کاربران بیشتر: تفاوتی نمی کند جزو کسب و کارهای نوپا هستید و یا یک برند معتبر، قطعاً با تبلیغات در شبکه ‌های اجتماعی می توانید به طیف بیشتری از کاربران دسترسی پیدا کنید. البته برای موفقیت بیشتر باید مناسب ‌ترین شبکه اجتماعی را برای تبلیغات انتخاب کنید.
  • هزینه کم: شاید یکی از نگرانی ‌های افراد برای تبلیغات شبکه ‌های اجتماعی هزینه است. اما باید گفت از طرق مختلف می توانید تبلیغات در شبکه‌ های اجتماعی را به صورت مقرون به صرفه انجام دهید. یکی از راهکارها برای صرفه جویی در هزینه ‌ها انتخاب تبلیغات کلیکی است.
  • تحلیل بازخوردها: دسترسی به تحلیل‌ ها و آمارها از دیگر مزیت ‌های تبلیغات در شبکه ‌های اجتماعی است. از طریق این تحلیل ‌ها شما می توانید مسیر بازاریابی خود را تغییر دهید و در مواردی که ضعف وجود دارد آنها را برطرف کنید.

انتخاب شبکه اجتماعی مناسب برای تبلیغات

انتخاب شبکه اجتماعی مناسب برای تبلیغات

فیسبوک، اینستاگرام، یوتیوب، لینکدین، توییتر، پینترست، واتساپ و تلگرام از جمله شبکه‌ های اجتماعی هستند که در هر یک از آنها می توانید تبلیغات خود را انجام دهید. شبکه‌ های اجتماعی بسیاری در حال فعالیت هستند، اما اینکه کدام شبکه اجتماعی را باید برای تبلیغ انتخاب کنید به کاربران هدف شما وابستگی دارد. با یک ارزیابی می توانید نسبت استفاده افراد از شبکه ‌های اجتماعی را بررسی کنید. در حال حاضر از بین شبکه‌ های اجتماعی، اینستاگرام توانسته برای تبلیغات فرصت ‌های بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

فیسبوک

فیسبوک به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی فرصت مناسبی برای تبلیغات کسب و کارها است. این تبلیغات که می توانند به صورت تصویر یا ویدئو ارائه شوند، در بخش ‌های مختلف لایو مسنجر و فید نمایش داده می شوند.

یوتیوب

یوتیوب از دیگر پلتفرم‌ های بزرگ است که برای اشتراک گذاری ویدیوها مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. تماشای ساعت ‌ها ویدیو در یوتیوب دلیل اصلی برای تبلیغات ویدیویی در این پلتفرم است. تبلیغاتی که در یوتیوب انجام می شوند، می تواند در ابتدای ویدیویی اصلی یا در انتهای ویدیوی اصلی باشد.

لینکدین

از دیگر شبکه ‌های اجتماعی لینکدین است که در سال‌ های اخیر کاربران بسیاری این شبکه اجتماعی را انتخاب کردند. برای کسانی که در حوزه خاصی فعالیت می کنند، می توانند از طریق لینکدین مارکتینگ کالاها و محصولات خود را به فروش برسانند. معمولا تبلیغات در این شبکه اجتماعی به صورت ویدیویی و یا پیام کوتاه خواهد بود.

توییتر

توییتر از دیگر شبکه ‌های اجتماعی است که نه تنها افراد حرفه ‌ای بلکه افراد معمولی نیز توانسته اند به راحتی با این پلتفرم ارتباط برقرار کنند. اگر کسب و کار خود را به تازگی آغاز کرده ‌اید، می توانید برای معرفی برند خود توییتر را انتخاب کنید. تبلیغات در این شبکه به صورت ترند، اکانت کاربری و توییت خواهد بود.

پینترست

پینترست این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا در حوزه های مختلف از جمله دکوراسیون داخلی، پوشاک، مد و فشن تبلیغات خوبی را ارائه دهند. در این شبکه تبلیغ به صورت پین همچون توییت انجام می شود.

واتساپ و تلگرام

واتساپ و تلگرام رسانه ‌های اجتماعی محبوبی هستند که با هزینه کم تبلیغات را منتشر می کنند.

اینستاگرام

اینستاگرام در میان سایر شبکه ‌ها به دلیل محبوبیت بالا بازخورد بهتری را ارائه می‌ دهد. تبلیغات در اینستاگرام می تواند به صورت ویدیو، تصویر یا متن باشد که از طریق استوری و پست در فید یا اکسپلور به نمایش در می ‌آید. آنچه باعث محبوبیت این سوشال مدیا شده است، کاربران بین ۲۰ تا ۳۵ سال هستند.

روش ‌های تبلیغات در شبکه ‌های اجتماعی بسیار متفاوت است. شما می توانید کسب و کار خود را در صفحه شخصی خود به صورت رایگان تبلیغ کنید و یا با کمک صفحات پرطرفدار کسب و کار خود را معرفی کنید. معمولاً معرفی کسب و کار از طریق سایر صفحات در مقابل پرداخت هزینه است. این صفحات که می تواند مربوط به سلبریتی ‌ها و یا اینفلوئنسرها باشند، می توانند در معرفی برند و محصولات شما بسیار تاثیرگذار باشد.  اینستاگرام مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ می توانند در بهبود کسب و کارها بسیار موثر واقع شوند.

تبلیغ در وب سایت ها

تبلیغ در وب سایت ها

یکی دیگر از روش های تبلیغات و بازاریابی، استفاده از بستر وب سایت ها است. وب سایت های بسیاری با موضوعات مختلف در حال فعالیت هستند که می توانید با شناسایی آنها و مشخص کردن وب سایت ‌هایی که مرتبط با کسب و کار شما هستند، انواع تبلیغات بنری، ویدیویی یا متنی را در آنها انجام دهید. این تبلیغات می توانند در صفحه اصلی سایت و یا سایر صفحات، نمایش داده شوند. در برخی از سایت ‌ها امکان اصلاح تبلیغ وجود دارد، این شرایط کمک می کند تا در صورت عدم بازخورد کافی بتوانید تغییراتی را در تبلیغات خود انجام دهید.

  • انتخاب سایت: برای انتخاب یک وب سایت بهتر است ارزیابی در خصوص کاربران را انجام دهید. با توجه به اینکه محصولات شما می تواند برای طیف خاصی از افراد باشد، بهتر است ترافیک سایت مورد نظر را در نظر بگیرید. محتوایی که سایت‌ ها منتشر می کنند بسیار مهم است. اگر تولید محتوا در وب سایت کیفیت بالا داشته باشد می تواند در تبلیغی که شما انجام می‌ دهید، تاثیرگذار باشد. سایت ‌هایی که محتواهای نامناسبی را منتشر می کنند قطعاً می تواند تاثیر منفی در تبلیغ شما بگذارند.
  • دسترسی به کاربر هدف: اگر کسب و کار شما مربوط به یک حوزه خاصی است، می توانید وب سایت‌ هایی که مرتبط با کسب و کار شما هستند را انتخاب کنید. از این طریق می توانید به کاربران مورد هدف بیشتری دست پیدا کنید تا علاوه بر افزایش ترافیک سایت بتوانید فروش آنلاین بالایی نیز داشته باشند.
  • هزینه کم: هزینه تبلیغات در وبسایت ‌ها معمولا مناسب است. با توجه به فعالیت سایت و رتبه ای که دارند، انتخاب جایگاه جهت تبلیغ و سایر موارد، هزینه ها می تواند متغیر باشد. همچون شبکه های اجتماعی برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید تبلیغات کلیکی را در سایت انتخاب کنید.

تبلیغ در موتورهای جستجو

از دیگر انواع تبلیغات اینترنتی، تبلیغات توسط موتورهای جستجو است. این تبلیغات را که به عنوان تبلیغات جستجوی آنلاین نیز می شناسند، از زیر مجموعه‌ های بازاریابی دیجیتال به شمار می ‌آید. پس از اینکه تبلیغ خود را به صورت تصاویر یا متن آماده کردید، می توانید در موتورهای جستجو از جمله گوگل منتشر کنید. موتورهای جستجو از آن جهت برای تبلیغات مهم هستند که از سریع ‌ترین مسیرهای دستیابی به تبلیغات به شمار می ‌آیند. در مدت زمان کمی تنها با وارد کردن چند کلید واژه، کاربران می توانند به هدف خود دسترسی پیدا کنند.

همانطور که شما نام یک آدرس وب سایت را در نوار جستجوی گوگل سرچ می کنید، می توانید چند کلمه کلیدی را در موتور جستجو سرچ کنید تا تبلیغات آن به نمایش در بیاید. زمانی که موتور جستجو را برای تبلیغ انتخاب می کنید، در فاصله کوتاه مدتی ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا می کند. بنابراین با توجه به فرایند تبلیغ در موتور جستجو می توان گفت انتخاب کلمات کلیدی می توانند بسیار تاثیرگذار باشند. برخی از کلمات کلیدی می توانند ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت شما هدایت کنند.

اهمیت تبلیغ  در موتور جستجو

گوگل ادز: گوگل در یک اقدام هوشمندانه با ارائه سرویس گوگل ادز تمام تبلیغات را در یک فضا محدود کرده است. با ورود به این سرویس می توانید تبلیغات خود را انجام داده و بازخورد بالایی دریافت کنید. اگر وب سایت شما در رتبه ‌های پایین گوگل قرار دارد، از این طریق جزو رتبه ‌های برتر در گوگل خواهید بود. کاربران می توانند به راحتی وارد این سایت شده و از خدمات تبلیغاتی که ارائه می‌ دهد بهره‌مند شوند. افرادی که دارای وب سایت هستند می توانند از طریق سرویس گوگل ادز در موتور جستجوی گوگل به نتایج بالاتری دست پیدا کنند.

هزینه کم: تبلیغات در موتورهای جستجو به عنوان تبلیغات کلیکی شناخته می شوند، به این معنا که هر فردی که بر روی تبلیغ کلیک کند، هزینه از طریق اکانت دریافت می شود.

تبلیغ در اپلیکیشن‌ ها

قطعاً استفاده از اپلیکیشن ‌ها نسبت به بازدید وب سایت ‌ها بیشتر است، در نتیجه می توانید بهتر دیده شوید. اپلیکیشن ها در تمام حوزه ‌ها ورود پیدا کردند تا فعالیت کاربران را تسهیل ببخشند. این اپلیکیشن‌ ها که با موضوعات و اهداف مختلف طراحی و اجرا می شوند، می توانند یک بستر مناسب برای تبلیغات باشند. با توجه به تعداد بالای اپلیکیشن ‌ها، به راحتی می توانید اپلیکیشن متناسب با اهداف و کسب و کار خود را انتخاب و تبلیغات را انجام دهید.

تبلیغاتی که در اپلیکیشن‌ ها انجام می شود می تواند به صورت بنری و ویدیویی باشد. تبلیغات می توانند در جایگاه‌ های مختلف در یک اپلیکیشن منتشر شوند تا بیشتر در معرض دید باشند. با توجه به اینکه هر فردی در تلفن همراه خود ممکن است چندین اپلیکیشن برای دریافت خدمات نصب کرده باشد، از این فرصت استفاده کنید و تبلیغات خود را انجام دهید.

مهمترین مزیت تبلیغ در اپلیکیشن

مهمترین مزیت تبلیغ در اپلیکیشن

از آنجا که اپلیکیشن‌ ها خدمات خاصی را ارائه می ‌دهند، کاربران مشخصی این اپلیکیشن ‌ها را انتخاب می کنند. بین مخاطبان هدف و کسب و کار خود و کاربران اپلیکیشن‌ ها می توانید یک ارتباط ایجاد کرده و تبلیغات تاثیرگذاری را انجام دهید. کاربران با ورود به اپلیکیشن و مشاهده آگهی به دلیل مرتبط بودن، بر روی آگهی کلیک می کنند. البته برخی از اپلیکیشن‌ ها وجود دارند که تنها ثبت تبلیغات را در حوزه های مختلف انجام می‌ دهند. مهم است که تبلیغات شما علاوه بر اینکه دیده شود، توسط کاربران دنبال شود.

از مهمترین مزیت تبلیغ در اپلیکیشن این است که افراد همه جا از اپلیکیشن‌ ها استفاده می کنند. در نتیجه می توانید همیشه در معرض دید قرار بگیرید. از این طریق نام برند شما در ذهن کاربر باقی می‌ ماند و شما را دنبال می کند. از دیگر مزیت‌ های تبلیغ در اپلیکیشن این است که می توانید بر اساس آمارهای به دست آمده، روند تبلیغات خود را پیگیری کنید. بازدید بالا از اپلیکیشن ‌ها به معنای دیده شدن تبلیغ شما است. با توجه به اینکه اپلیکیشن‌ ها در تمام ۲۴ ساعت در دسترس کاربران قرار می‌ گیرند، از این رو تبلیغات شما نیز به صورت مداوم در معرض دید کاربر قرار خواهد گرفت.

انواع تبلیغات از لحاظ محتوا

انواع تبلیغات از لحاظ محتوا می تواند بسیار متفاوت باشد. بازاریابی محتوا در انواع تصویری، ویدیویی، متنی و صوتی منتشر می شوند. محتوای متنی، محتوایی است که باید توسط کاربر خوانده شود. محتواهای صوتی به صورت پادکست منتشر می شوند، در محتوای تصویری عکس‌ ها و در محتوای ویدیویی، موشن گرافیک ‌ها و اینفوگرافیک ‌ها قرار دارند. شما باید با توجه به هدف خود از تبلیغات، یکی از انواع محتوا را انتخاب و مسیر تولید آن را طی کنید.

محتوای متنی

مزیت ‌های انتخاب محتوای متنی برای تبلیغ این است که می توانید آن را به صورت صوتی و به پادکست تبدیل کنید. اما آنچه باعث شده است که محتواهای متنی مورد توجه قرار بگیرند، این است که با توجه به کلمات کلیدی که در متن به کار رفته است، کاربران بیشتری به سمت سایت شما هدایت می شوند. محتوای متنی می تواند در سئو سایت بسیار موثر باشد، معمولاً محتوای متنی تا ۲۰۰۰ کلمه انجام می شود، چرا که در ۲۰۰۰ کلمه کاربر می تواند به پاسخ سوالات خود بهتر دست پیدا کند. محتواهای متنی تبلیغات می توانند در انواع مختلف باشند، آنها می توانند به صورت وبلاگ، معرفی محصول، کپشن در شبکه‌ های اجتماعی، چک لیست، پست مهمان در سایت‌ های دیگر، کامنت، بیو در شبکه ‌های اجتماعی، رپورتاژ و موارد دیگر باشند.

تبلیغات متنی جزو تبلیغات کم هزینه به شمار می آیند. در متن تبلیغاتی یک لینک وجود دارد که کاربر را به مستقیم به هدف شما منتقل می کند. تفاوتی که در تبلیغات بنری و متنی وجود دارد این است که در تبلیغات بنری علاوه بر متن از تصاویر و طرح های مختلف نیز استفاده می شود.

محتوای تصویری

محتواهای تصویری به دلیل جذابیتی که دارند، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. بهترین محتواهای تصویری تبلیغاتی محتوایی هستند که بتوانند به اشتراک گذاشته شوند و کاربران در مورد آنها کامنت یا لایک ارسال کنند. وجود عکس ‌ها در بین متن ‌ها کمک می کند تا کاربر از خوانش خسته نشود. قطعا استفاده از جلوه ‌های بصری در تبلیغات می تواند تاثیر بیشتری در کاربر بگذارد. محتوای تصویری به صورت بنری در سایت ها، شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن ها منتشر می شوند.

از اهدافی که می توانید از طریق تبلیغات تصویری به آنها دست پیدا کنید، می توان به معرفی محصولات جدید اشاره کرد. در تبلیغات تصویری رنگ بسیار اهمیت دارد، استفاده از رنگ ‌های قدرتمند می توانند در جذب کاربر موثر باشند. درک روانشناختی از رنگ‌ ها، استفاده از رنگ ‌های مکمل متناسب با کسب و کار شما و معرفی محصول، می توانند در روند تصمیم گیری کاربران تاثیرگذار باشند. می توانید تبلیغات را در انواع مختلف اما با یک برند خاص منتشر کنید تا بلافاصله با دیدن تبلیغ و نام برند شما، تبلیغ را دنبال کنند.

محتوای ویدیویی

محتواهای ویدیویی از جذابیت بالای برخوردار هستند و با اهداف مختلف همچون معرفی محصول، آموزش، ارتباط با کاربر، تجربیات کاربران و خریداران، تبلیغ یک رویداد یا کنفرانس خاص، ویدیوهای کوتاه برای شبکه ‌های اجتماعی و موارد دیگر تهیه و اجرا می ‌شوند. تبلیغات ویدیویی با هر هدفی می ‌توانند به موفقیت کسب و کارها کمک بسیاری کنند، هر یک از ویدیوهای تبلیغاتی در سبک ‌های متفاوتی می‌ توانند اجرا شوند. اینفوگرافیک، ایزومتریک، انیمیشن با تصاویر محبوب، انیمیشن‌ های مینیمالیستی، موشن گرافیک ‌ها با طراحی گرافیک زیبا همراه با صدا می‌ توانند در تبلیغات موثر واقع شوند.

به طور کلی ویدیو مارکتینگ می ‌تواند عامل مهمی برای پیشرفت کسب و کار شما باشد، چرا که می ‌توانند در جذب ترافیک بسیار موثر واقع شوند. ویدیوهای تبلیغاتی می ‌توانند به درستی احساس کاربر را مورد هدف قرار دهند و از طریق لحن و تصویر هدف خود را راحت‌تر به کاربر منتقل کنند. کاری که از طریق محتوای متنی یا محتوای تصویری به خوبی انجام نمی ‌شود.

محتوای صوتی

ویس مارکتینگ یکی از روش‌ های تبلیغاتی است که در سایت ‌های بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از سایت‌ ها و اپلیکیشن ‌ها که کتاب ‌های صوتی و پادکست ‌ها را منتشر می‌ کنند تبلیغات صوتی را نیز انجام می ‌دهند. در سال‌ های گذشته گوش دادن به پادکست ‌ها و کتاب ‌های صوتی رو به افزایش بوده است که این موضوع می ‌تواند برای تبلیغات مفید واقع شود. معمولاً تبلیغات ویسی در میان پخش موسیقی یا پادکست‌ ها در ابتدا یا انتها پخش می شوند.

ساخت ویس‌های تبلیغاتی بسیار آسان است، بدون نیاز به هیچ گونه طراحی گرافیکی و استفاده از نرم ‌افزارها، تنها با ضبط صدا برای چند ثانیه می ‌توانید تبلیغات را انجام دهید. در میان روش ‌های دیجیتال مارکتینگ ویس مارکتینگ جزو روش ‌های جدید به شمار می ‌آید.

سخن پایانی

کسب و کارهایی که تازه فعالیت خود را آغاز کرده اند، برای معرفی به دیگران نیازمند تبلیغات گسترده هستند. همین طور شرکت ‌ها و کسب و کارهای بزرگ برای معرفی محصولات جدید خود نیازمند به تبلیغات متنوع هستند. می ‌توان گفت درصد بالایی از فعالیت کسب و کارها به تبلیغات بستگی دارد. با توجه به اهمیت استفاده از اینترنت و گوشی تلفن همراه، بخش بزرگی از تبلیغات در فضای اینترنت انجام می ‌شود. کسانی که از اپلیکیشن‌ ها یا شبکه‌ های اجتماعی استفاده می ‌کنند و یا برای پیدا کردن نیاز خود در موتورهای جستجو می‌ گردند، به طور مرتب تبلیغات را در انواع مختلف مشاهده می کنند و این به معنای جذب ترافیک ارگانیک سایت و فروش بالا خواهد بود. دارکوب به عنوان یک شرکت تبلیغاتی در تهران متخصص در بازاریابی و تبلیغات، متناسب با فعالیت شما بهترین روش ‌های تبلیغات اینترنتی را به شما معرفی خواهد کرد. علاوه بر این می ‌توانید از تخصص کارشناسان برای طراحی وب سایت و بهینه‌ سازی وب سایت خود نیز بهره مند شوید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته