برندسازی بین المللی چیست و بهترین روش های انجام آن؟ 

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
برندسازی بین المللی چیست و بهترین روش های انجام آن؟ 

اگر شما یک برند معتبر داشته باشید آیا دوست ندارید در سراسر جهان برند شما را نیز دنبال کنند؟ قطعاً زمانی که برند شما بین المللی و جهانی شود مهر تاییدی نسبت به برتری شما نسبت به سایر برندها خواهد بود. اگر برند شما در داخل کشور برای طیف گسترده‌ ای از افراد شناخته شده است، از این فرصت استفاده کرده و برند خود را به صورت جهانی معرفی کنید. قطعاً برای تبدیل شدن به یک برندی که مرزها را باید درنوردد، مسیری سخت و شاید پیچیده ‌ای وجود داشته باشد. اما از آنجا که برندسازی بین المللی می تواند بسیار نتیجه بخش باشد، در اولویت ایجاد برند خود به سمت بین المللی شدن فکر کنید.

برندسازی بین المللی چیست؟

 برندسازی بین المللی فرایندی است که کمک می کند تا کسب و کار شما از طریق ایجاد هویت در بازارهای جهانی به رشد چشمگیری دست پیدا کند. کسب و کارهای مهم و معتبر از طریق تبلیغات، رسانه‌‌ ها، وب سایت‌ ها و البته دهان به دهان، برند خود را به دیگران معرفی می کنند، اما در برندسازی بین ‌المللی شاید کمی معرفی کسب و کار متفاوت باشد. در اینجا شما باید شخصیت شرکت خود را معرفی کنید. در واقع هدف این است که با یک تصویر واضح از شرکت خود و تاثیرگذاری آن، بتوانید دیگران را با خود همراه کنید.

قطعاً برندسازی مستلزم زمان و تلاش بسیار است که از مراحل ابتدایی همچون نامگذاری، طراحی لوگو، خلق شعار و تبلیغات اینترنتی به طرق مختلف، باید مسیر خود را در ادامه برندسازی بین المللی ادامه دهید. اما آیا همه این تلاش‌ها برای رسیدن به بازارهای بین المللی ارزش دارد؟ باید گفت قطعاً بله، طبق تحقیقات شرکت ‌هایی که برندسازی بین‌ المللی انجام داده اند، نیمی از درآمد خود را از بازارهای بین المللی به دست می ‌آورند.

مزیت برندسازی بین‌ المللی

جریان درآمد جدید

گسترش کسب و کار شما به صورت جهانی می تواند یک راه ساده برای ایجاد یک منبع درآمد جدید باشد. همه کسب و کارها به دنبال یک منبع درآمد جدید هستند، بسیاری با تنوع بخشیدن به خدمات و سبد محصولات خود تلاش می کنند تا درآمد خود را افزایش دهند، اما زمانی که به یک بازار جدید وارد شوید، باید مدل کسب و کار خود را تغییر داده و متناسب با قوانین و شرایط کشور مورد نظر خدمات و محصولات خود را ارائه دهید. با توجه به اینکه در کدام کشور قصد فعالیت دارید، روش بازاریابی می تواند متفاوت باشد. از طریق برندسازی بین المللی می توانید یک منبع درآمد جدید را تجربه کنید که قطعاً در بازارهای داخلی به آن دست پیدا نخواهید کرد.

رقابت با رقبا

آموزش برندینگ بین المللی کمک می کند تا بتوانید نسبت به رقبا نقاط ضعف را برطرف کرده و مزیت ‌هایی که دارید را تقویت کنید. زمانی که شما در بین رقبا یک مسیر جدید را برای کسب و کار خود انتخاب می کنید، این نشان دهنده این است که شما از هر فرصت جدیدی برای رقابت با رقبا استفاده می کنید. اگر در بازارهای بین المللی رقبای شما وجود ندارند، می توانید برند خود را به عنوان یک برند معتبر معرفی کنید.

افزایش آگاهی و اعتبار برند

اگر برندسازی بین‌ المللی در اولویت شما باشد، برند شما در آینده ‌ای نه چندان دور جزو برندهای معتبر خواهد شد. با یک مدیریت مناسب و صحیح می توانید افراد بیشتری را نسبت به برند خود مطلع کنید. اغلب برندهای بین المللی با تاکید بر ارزش ‌ها و تعهدات این اطمینان را به کاربران می دهند که همیشه جزو بهترین ‌ها هستند. یک برند جهانی با حفظ اخلاق و رعایت موارد فرهنگی می تواند اعتبار خود را در کشور دیگر تقویت کرده و برای مخاطبان جهانی جذاب ‌تر شود.

موانع برندسازی بین المللی

موانع برندسازی بین المللی

از جمله مشکلات و موانع برای برندسازی بین‌ المللی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 تفاوت فرهنگی

اولین مانع که می تواند یک برند را در تلاش برای گسترش جهانی با چالش مواجه کند، فرهنگ است. شما به بازار داخلی کشور خود عادت کرده اید، مصرف کننده را می شناسید، اعتماد مردم را جلب کرده ‌اید و می دانید که آنها به دنبال چه چیزی هستند و نیاز آنها را به راحتی برطرف می کنید. اما زمانی که شما از مرزها عبور می کنید همه چیز متفاوت خواهد بود. عادات، خواسته ‌ها و انتظارات مصرف کنندگان می تواند تغییر پیدا کند.

قوانین متفاوت

از دیگر مشکلات می توان به قوانین کشور اشاره کرد. قوانین کشورها از بزرگترین چالش ‌ها در بازارهای بین‌ المللی هستند. همچون فرهنگ، در داخل هر کشوری قوانین خاصی وجود دارد که می تواند این قوانین در کشور دیگر متفاوت باشد. قطعاً شما نمی توانید وارد یک کشور جدیدی شوید و مثل کشور خود عمل کنید.

اقتصاد

در تمامی کشورها اقتصاد محلی بیشتر مورد توجه قرار می ‌گیرد. مصرف کنندگان ترجیح می دهند به بازارهای کوچک محلی خود رفته و نیاز خود را در محل و منطقه خود برطرف کنند. این رفتار کمک می کند تا در یک محله یا منطقه ایجاد شغل شود که در ادامه برندهای جهانی می توانند جایگاه خود را برای فروش از دست بدهند. گرچه برندهای بین ‌المللی در تلاش هستند تا بتوانند از طریق برندهای محلی به یک وضعیت بهتری دست پیدا کنند.

همکاری تیمی

از دیگر مشکلات می توان به ادغام تیم اشاره کرد. یک مانع دیگر بر سر راه برندسازی بین ‌المللی ساختار داخلی شرکت ‌ها است. تفاوت در زمان و زبان و البته روش ‌های کاری می تواند ارتباط و برنامه‌ریزی استراتژی جهانی را سخت ‌تر کند. از آنجا که برندینگ بین المللی به معنای در اختیار گرفتن تیم‌ های مختلف کاری است و هر تیم تلاش می کند تا به روش خود عمل کند، این موضوع می تواند منجر به ناسازگاری در یک برند شود.

ریسک پذیری

شاید می توان گفت بزرگترین مانعی که برای برندسازی جهانی برای بسیاری از کسب و کارها وجود دارد، ریسک کردن است. بسیاری از کسب و کارها فعالیت در یک کشور دیگر را یک چالش بزرگ می دانند و در این راه قدم نمی ‌گذارند. اما برای بسیاری از کسب و کارها فعالیت در یک کشور دیگر می تواند یک جهش بزرگ برای رشد برند آنها باشد. استراتژی ‌های بزرگ و جسورانه را پذیرفته و در این مسیر قدم می ‌گذارند. از طریق برنامه‌ریزی می توان تا حدود زیادی مشکلات و چالش ‌هایی که برای برندسازی بین ‌المللی وجود دارد را کاهش داد.

نکات کلیدی در برندسازی بین المللی

تاکید بر ارزش ‌های جهانی برند

همانطور که افراد دارای شخصیت‌ های متفاوتی هستند، برندها نیز می توانند شخصیت خاص خود را داشته باشند. با چند سوال ساده می توانید به شخصیت برند خود پی ببرید. برند شما چه معنایی دارد؟ چرا وجود دارد؟ هدف برند شما در نظر گرفتن کدام مخاطب است؟ چه مشکلاتی را برطرف می کند؟ قطعاً قدرتمندترین برندها، برندهایی هستند که می توانند پیامی را به دیگران انتقال دهند.

توجه به هویت برند

برندسازی بین المللی در میان فرهنگ متنوع می تواند چالش برانگیز باشد. تنها با ایجاد یک تصویر قوی از برند در بازارهای مختلف می توانید از چالش‌ ها عبور کنید. عدم حفظ ثبات در بازارهای بین ‌المللی می تواند منجر به سردرگمی برند شما شود، تصویر برند شما کمرنگ می شود و قطعاً اعتماد مشتریان را نمی توانید جلب کنید. اگر برند بین المللی شما دارای هویت باشد، ثابت می ‌ماند و می تواند منجر به وفاداری مشتریان شود.

تاکید بر منحصر به فرد بودن محصولات و خدمات

هر یک از برندهای جهانی دارای یک وجه تمایز هستند، اگر می خواهید در بازار جهانی مورد توجه قرار بگیرید، باید منحصر به فرد باشید. بر روی نقاط منحصر به فرد محصولات و خدمات خود بیشتر کار کنید. جنبه منحصر به فرد بودن را بیشتر توسعه دهید و از این فرصت و از این نقطه به نفع خود استفاده کنید. باید به طور کامل مصرف کننده را نسبت به جنبه منحصر به فرد خدمات و محصولات خود آگاه کنید.

تنوع در تیم کاری

اگر در تیم کاری خود تنوع را از نظر جنسیت، نسل، مذهب، فرهنگ و نژاد در نظر بگیرید، علاوه بر اینکه می توانید به استعدادهای بهتر و بیشتری دسترسی پیدا کنید، می توانید نوآوری را در محصولات و خدمات خود نیز ایجاد کنید.

تجربه مشتری

طبق تحقیقات، شرکت ‌هایی که بر روی تجربه مشتری سرمایه‌گذاری می کنند، به سودآوری بیشتری دست پیدا می کنند. با ایجاد روابط پایدار و تعامل با کاربران، می توانید منجر به رضایتمندی مشتری شوید. شما باید از طریق آنلاین یا حضوری بتوانید با کاربران خود در تعامل باشید و سطح خدمات خود را در هر دو بخش ارائه دهید.

شناخت سایر کشورها

در هر کجا که می خواهید استراتژی برندسازی بین المللی را دنبال کنید، باید برند شما با یک تجربه مثبت در تمام دنیا مرتبط باشد. اینکه شما باید از چه رویکردی برند خود را معرفی کنید می تواند بسیار سخت باشد. شما باید در مورد کشورها، فرهنگ ‌ها، زبان ‌ها و زیرساخت‌ هایی که دارند تحقیق و بررسی زیادی انجام دهید. در مقابل اینکه ارزش ‌ها و پیام برند شما باید ثابت باشد، زبان و تصویر بصری در هر بازاری که قصد فعالیت دارید، باید تطبیق داده شود. بنابراین بومی‌ سازی پیام برند شما بسیار حیاتی خواهد بود.

قدرت اینترنت

باید بگوییم خرید سنتی تغییر کرده است، خریداران که از قدرت دیجیتال برخوردار هستند، می توانند با دسترسی به اطلاعات بی ‌شمار، بدون تماس مستقیم با فروشنده، خرید خود را به راحتی ثبت کنند. آنها از این طریق می توانند به راحتی در مورد برند، محصول و کالای مورد نظر خود تحقیق و بررسی انجام داده، مقایسه و ارزیابی کنند. در حال حاضر بستر اینترنت به عنوان قدرتمندترین ابزار فروش در اختیار یک برند است. برای شما که قصد برندسازی بین المللی را دارید برای بازاریابی محصولات و خدمات خود در مقیاس جهانی بستر اینترنت را جدی بگیرید. با آموزش دیجیتال مارکتینگ، می توانید از بستر اینترنت جهت برندینگ، بهترین عملکرد را داشته باشید.

مشارکت جهانی

مشارکت جهانی

یکی از کلیدهای رشد برند بین المللی همکاری با شرکای خارجی است. شرکای محلی که بازار را به خوبی می شناسند، می توانند پیشنهادات خود را در خصوص فرهنگ و الزامات مربوطه ارائه دهند. بسیاری از شرکت ‌ها و سازمان‌ ها با همکاری با برند شما می توانند ارزش ‌های برند شما را به اشتراک گذاشته و در ارائه خدمات بهتر به مشتریان در سراسر جهان از برند شما حمایت کنند. تجربه ثابت کرده است که شرکای خارجی می توانند درهای موفقیت را به سرعت برای شما باز کنند تا در بازارهای جهانی در زمان کوتاهی به موفقیت دست پیدا کنید. قطعاً اگر نسبت به نیاز بازار جهانی انعطاف پذیری داشته باشید و منطبق باشید، در طولانی مدت به موفقیت‌ های بسیاری دست پیدا خواهید کرد.

فرصت ‌های جدید

ممکن است برخی از فرصت ‌های جدید که برای کسب و کار شما ایجاد می شوند در ابتدا به نظر سودآور نباشند، اما آنها می توانند در آینده به فرصت ‌های امیدوار کننده تبدیل شوند. اینکه شانس یک بار در هر خانه را می‌ زند، جدی بگیرید. با مطالعه سرگذشت بسیاری از برندها می توانید این موضوع را بهتر درک کنید. گرچه نمی توان برای یک تجارت جهانی تنها به شانس اکتفا کرد اما در تمامی برندهای معتبر جستجو یک عنصر مشترک محسوب می شود. به فرصت‌ ها اعتماد کنید، شکست را به فرصت تبدیل کنید و ریسک‌ های حساب شده را بپذیرید.

مراحل برندسازی بین المللی

برای یک استراتژی موفق برندسازی بین ‌المللی نیاز به یک برنامه‌ ریزی و اجرای دقیق خواهید داشت. کسب و کارها باید بدانند که چند مرحله کلیدی وجود دارد که با دنبال کردن آنها می توانند به این اطمینان دست پیدا کنند که نام برند آنها به مخاطبان واقعی سراسر جهان معرفی خواهد شد. به طور کلی از مهمترین شیوه‌ های برندسازی بین ‌المللی تحقیق، بومی ‌سازی و ارتباط موثر از طریق کانال‌ های بازاریابی دیجیتال است. اگر می خواهید به برندسازی جهانی فکر کنید، ابتدا پاسخ چند سوال را بدهید:

  1. آیا در بازارهای داخلی به موفقیت پایداری دست پیدا کرده‌ اید؟
  2. آیا چشم انداز و هویت برند شما در داخل کشور به خوبی تعریف شده است؟

تعیین اهداف

هر بخشی از کسب و کار شما باید مرتبط با اهداف کوتاه مدت و بلند مدت باشد. از جمله استراتژی برندسازی بین المللی که باید اهدافی را برای آن در نظر بگیرید. اهدافی که برای برندسازی بین المللی باید به آن توجه کنید اهداف شرکت و شاخص ‌های کلیدی هستند که هر یک باید در ابتدا مورد بررسی قرار بگیرند. از مهم‌ ترین شاخص‌ های کلیدی می توان به رشد درآمد، کسب سود و افزایش رضایت مشتریان اشاره کرد.

شناسایی بازار هدف

از مهم‌ ترین مراحل برندسازی بین المللی درک از بازار هدف است. با تجزیه و تحلیل بازار هدف کار خود را آغاز کنید. این تحقیقات که از طریق ابزارهای مختلف می تواند انجام شود، شما را به اطلاعات مهمی می‌ رساند، اینکه روند رشد در بازار مورد نظر چگونه است و مشتریان چه رفتاری دارند. یکی از راه ‌های ساده تجزیه و تحلیل می تواند رسانه‌ های اجتماعی باشند که به شناسایی و درک بهتری از بازار هدف کمک می کنند. همچنین از طریق این تجزیه و تحلیل می توانید رقبا را نیز بررسی کنید و به نقاط ضعف و قوت آنها پی ببرید. اطلاعات ارزشمند می توانند برای به دست آوردن یک سطح برتر به شما در برندسازی کمک بسیاری کنند.

ایجاد یک پیام ثابت

اگر برند شما یک پیام ثابت داشته باشد، می توانید برند خود را با هویت مستقل به دیگران معرفی کنید. برندهایی که توانسته اند پیام مشخصی را به کاربر بدهند، به عنوان یک برند قابل اعتماد شناخته شده ‌اند. با توجه به ارزش ‌های برند و اهدافی که دارید و البته آنچه که برند شما را منحصر به فرد و جذاب می کند، پیام برند خود را در نظر بگیرید. ممکن است ساعت‌ ها تجزیه و تحلیل و جلسات مختلف برای رسیدن به یک پیام ثابت و مهم نیاز باشد. پیام شما باید با ترجیحات و ارزش‌ ها، مخاطب هدف و اهداف شما مرتبط باشد. از طریق این پیام می توانید با مخاطب خود ارتباط عمیق‌ تری ایجاد کنید.

بومی سازی

اینک که اهداف خود را شناسایی و بازارهای قصد ورود را بررسی کرده‌ اید، باید محتوا و برند خود را بومی‌ سازی کنید تا بتوانید به یک برند بین‌ المللی برسید. در بازار هدف شما باید ارزش ‌ها، اهداف، موقعیت، هویت و صدای برند خود را تثبیت و به یک موفقیت حداقلی دست پیدا کنید. پیام برند خود را حفظ می کنید، اما با توجه به ویژگی هر بازار باید تطبیق ها را نیز در نظر بگیرید. در نظر گرفتن تفاوت فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سنت‌ ها و سایر عوامل می توانند کمک کنند تا رویکرد شما از برندسازی بومی ‌سازی شود. قطعاً بومی‌ سازی یک برند می تواند در جذابیت بازارهای خارجی تاثیرگذار باشد. در واقع می توان گفت بومی‌ سازی برند یک قطعه کوچک از پازل برندسازی بین المللی به شمار می ‌آید.

انتخاب کشور مناسب

انتخاب کشور مناسب

آیا کشوری که می خواهید در آن برند خود را معرفی کنید، به اندازه کشور شما از نظر اقتصادی توسعه یافته است؟ گرچه ممکن است در بین بازارها تفاوت ‌هایی وجود داشته باشد، اما قطعاً انتخاب کشوری که از نظر سطح اقتصادی بالاتر یا همتراز با کشور شما باشد، می تواند در برندسازی شما تاثیرگذار باشد. برای انتخاب کشور جهت فعالیت و معرفی برند خود، توصیه می شود کشوری را انتخاب کنید که از نظر فرهنگی با فرهنگ شما نزدیک باشد، تا بتوانید تغییرات کمی را در برند خود ایجاد کنید. در نظر گرفتن زیرساخت ‌ها، مذهب، آداب و رسوم، فرهنگ، نوع ارز و از همه مهمتر میزان قدرت خرید مردم یک کشور را باید در نظر بگیرید.

ایجاد محتوای ارزشمند

محتوای ارزشمند نه تنها کاربران را با خود همراه می کند بلکه گوگل نیز به آن توجه می کند. قطعا یکی از راه های برندسازی بازاریابی از طریق بازاریابی محتوا و اشتراک گذاری محصولات و خدمات به روش های مختلف از جمله، پادکست‌ها، ویدئوها، اینفوگرافیک‌ها و وبلاگ‌نویسی است که کاربران استقبال می کنند. این نوع اشتراک گذاری محتوا که می تواند در وب سایت یا رسانه های اجتماعی باشد، منجر به ترافیک سایت، افزایش درآمد و معرفی برند شما می شود.

پلتفرم‌ های دیجیتال

پلتفرم‌ های دیجیتال دهکده ‌های جهانی هستند و یک راه مقرون به صرفه و کارآمد برای دسترسی به مصرف کنندگان در سراسر جهان به شمار می آیند. با در نظر گرفتن اینکه کدام رسانه اجتماعی در بازار هدف محبوبیت بیشتری دارد، باید فعالیت خود را در آن پلتفرم افزایش دهید. با محتوای جذاب و مرتبط فرهنگی نیز می توانید کاربر را با خود همراه کنید. به سوالات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات پاسخ دهید و تلاش کنید تا یک رابطه بهتر را با کاربر برقرار کنید. در حالی که بسیاری از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک، پینترست، لینکدین، اینستاگرام و بسیاری دیگر وجود دارند، شما باید بر اساس آنچه که برای شما مناسب است، تمرکز خود را بر روی بازاریابی شبکه اجتماعی خاص و پرطرفدار بگذارید.

لینکدین مارکتینگ

لینکدین به عنوان یک رسانه اجتماعی مورد توجه، توانسته کاربران بسیاری را به خود جلب کند. این پلتفرم با ارائه محصولات و خدمات که توسط افراد متخصص به اشتراک گذاشته می شود، توانسته به محبوبیت و اعتبار خوبی دست پیدا کند. اطلاعات به دست آمده از این پلتفرم می تواند در مدیریت بازاریابی بسیار موثر باشد، از طریق لینکدین مارکتینگ می توانید برند خود را بهتر معرفی کنید.

اینستاگرام مارکتینگ

به دلیل کاربران بسیاری که اینستاگرام را دنبال می ‌کنند، می ‌توان با ایجاد یک محتوای معتبر و حرفه ‌ای از بازاریابی اینستاگرام جهت جذب مخاطب استفاده کرد. از طریق اشتراک گذاری محتوای تصویری، زمینه لازم را برای معرفی برند ایجاد می کنید. قطعاً برندهایی که محتوای تعاملی تولید می‌ کنند، می ‌توانند با مخاطب هدف بیشتر درگیر شوند. اینستاگرام مارکتینگ می ‌تواند در دیده شدن برند شما بسیار تاثیرگذار باشد.

طراحی وب سایت حرفه ای

با حضور آنلاین قوی، طراحی وب سایت حرفه ‌ای و کاربر پسند و البته بهینه شده برای تلفن همراه، از این فرصت استفاده کنید. قطعاً برای تعامل بهتر باید به بومی ‌سازی وب سایت نیز توجه کنید و متناسب با سایر کشورها، سایت را به زبان ‌های مختلف نیز ترجمه کنید. سایت باید برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد، سئو یک استراتژی قوی است که می تواند به دیده شدن وب سایت شما در بازارهای مختلف کمک زیادی کند. کاربران می توانند در فضای اینترنت برند شما را به آسانی پیدا کنند.

کمک به دیگران

از بهترین روش های بازاریابی برند، ارائه اطلاعات مفید به بازار هدف است. در تمام دوران ها آموزش به عنوان یک ابزار تاثیرگذار شناخته شده است که در عصر حاضر آموزش از طریق دنیای دیجیتال بسیار جذاب تر، راحت تر و تعاملی تر شده است. پادکست ها، کتاب‌های الکترونیکی، رویدادها، وبینارهای آنلاین و سایر موارد می توانند برند شما را به راحتی معرفی کنند. از این طریق با ایجاد یک درک مثبت از برند می توانید موفقیت خود را بیشتر رقم بزنید.

شبکه سازی

شبکه سازی یک راه مناسب برای بازاریابی برند است. با شرکت در نمایشگاه ها و سمینارها، همایش ها و هر برنامه داخلی یا خارجی که با هویت برند شما مرتبط است، می توانید شبکه سازی انجام دهید. شبکه سازی فرصتی است تا شما بتوانید به مشتریان بالقوه خود نزدیک تر شوید و برند خود را به طور گسترده تر معرفی کنید.

تبلیغ در گوگل ادز

پلتفرم ‌های تبلیغاتی از جمله گوگل ادز می توانند به شما کمک کنند تا مخاطب را در بازارهای خاص مورد هدف قرار دهید.

تبلیغ در گوگل دیسکاور

تبلیغات در گوگل از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر تبلیغات به درستی انجام شود می تواند نتایج اثربخشی به همراه داشته باشد. در کنار گوگل ادز، گوگل دیسکاور نیز می ‌تواند برای معرفی برند شما موفق ظاهر شود. زمانی که شما  google.comرا جستجو کنید،  تیترهایی را که متناسب با علایق شما و سابقه جستجوی شما است، نمایش داده می شود. این ویژگی در گوگل یک ویژگی منحصر به فرد برای رشد کسب و کارها است. این روش قطعاً به دیده شدن برند شما کمک بسیاری می کند. گرچه گوگل دیسکاور فقط بر روی تلفن ‌های هوشمند ظاهر می ‌شود و در لپ تاپ و کامپیوتر ارائه نمی شود اما به دلیل استفاده گسترده از تلفن همراه مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

توجه به لوگو

در برندسازی بین المللی برند شما باید با سایر برندها از لحاظ نام، لوگو، رنگ، فونت و سبک متفاوت باشد. هر یک از موارد باید به گونه ای انخاب شوند که نشان دهند برند شما چیست.

نظارت

زمانی که برندسازی بین ‌المللی انجام می شود، برند باید انعطاف پذیر و پاسخگو باشد، در برابر بازخوردها و شرایط متغیر بازار، استراتژی ‌های متفاوتی را در پیش بگیرد. با در نظر گرفتن عملکرد برند در خصوص شاخص ‌های کلیدی از جمله ترافیک وب سایت، رضایت مشتری، کسب سود و مشارکت در رسانه ‌های اجتماعی، می توانید نظارت بهتری را در برندسازی داشته باشید. با کمک تیم حرفه ای شرکت دیجیتال مارکتینگ، می توانید تمامی مراحل برندسازی بین المللی را با موفقیت انجام دهید. از این طریق در زمان خود صرفه جویی کرده و زودتر به اهداف خود دست پیدا می کنید.

سخن پایانی

اگر جزو کسانی هستید که کسب و کار شما در بازارهای مختلف فعالیت می کند، برندسازی بین المللی می تواند برای شما یک نقطه عطف باشد. با استراتژی منسجم و در نظر گرفتن اصالت و ثبات که جزو عوامل کلیدی در برندسازی بین ‌المللی هستند، می توانید موفق ظاهر شوید. مجموعه دارکوب را برای موفقیت در برندسازی انتخاب کنید. تیم حرفه ای ما در حوزه برندسازی بین المللی در تمام شاخه ها از جمله دیجیتال مارکتینگ بهترین استراتژی ها را برای معرفی کسب و کار شما و برندینگ ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته