شرح وظایف مدیر تبلیغات و برندینگ 

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
شرح وظایف مدیر تبلیغات و برندینگ 

امروزه بیشتر مردم با نگاه کردن به صفحه نمایش تلفن همراه خود به دنبال محصولات، خدمات، افراد و مکان ‌های مورد نظر خود هستند. بنابراین بیشتر زمان خود را در پلتفرم ها و یا سایت ها سپری می کنند. با این نتیجه گیری، می توان گفت تبلیغات اینترنتی برای هر کسب و کاری بسیار مهم به شمار می ‌آید چرا که امکان پیگیری یک تبلیغ آنلاین بسیار بیشتر از تبلیغات آفلاین است. در حال حاضر تبلیغات اینترنتی برای هر کسب و کار آنلاینی به عنوان یک سنگ بنا به شمار می‌ آید که فرصت ‌های فراوانی را برای برندسازی فراهم کرده است. بسیاری از کسب و کارها می توانند از طریق روش ‌های نوآورانه و موثر تبلیغات اینترنتی، به مخاطبان گسترده ‌ای دسترسی پیدا کنند. اگر می خواهید در حوزه تبلیغات اینترنتی و برندینگ کسب و کار خود موفق شوید، یکی از مسیرها استخدام مدیر تبلیغات است تا صفر تا صد فرایند تبلیغات توسط یک فرد حرفه ‌ای انجام شود.

آشنایی با مفاهیم برندسازی، بازاریابی، تبلیغات

در دنیای کسب و کار آنلاین اصطلاحات بازاریابی، برندسازی و تبلیغات جزو اصطلاحاتی هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می‌ گیرند. هر یک از این اصطلاحات وظایف متفاوتی را انجام می دهند.

برندسازی

برندسازی فرایند ایجاد یک هویت منحصر به فرد و البته قابل تشخیص برای یک محصول یا خدمات است. با برندسازی کاربران محصولات و خدمات شما را به سرعت می شناسند. همچنین ارزش ‌ها و ماموریت‌ های کسب و کار شما را به کاربران نشان می دهد، در نتیجه اعتماد و وفاداری در کاربر شکل می ‌گیرد. اگر برندسازی به طور دقیق انجام شود مانند یک قطب نما عمل می کند و تلاش‌ های بازاریابی و تبلیغات را به سمت و سوی درست هدایت می کند.

تبلیغات

تبلیغات به معنای معرفی یک محصول یا خدمات برای طیف گسترده ‌ای از مخاطبان است که از طریق کمپین ‌ها با هدف جذب کاربر، اطلاع رسانی بیشتر و متقاعد کردن مشتری بالقوه جهت خرید محصول و یا دریافت خدمات انجام می شود. حوزه تبلیغات بسیار گسترده است و می توان آن را به صورت آنلاین و آفلاین در بخش ‌های مختلفی اجرا کرد.

بازاریابی

بازاریابی یک استراتژی کامل است که نیاز مشتری را می شناسد، آن را درک می کند و برای برطرف کردن نیاز مشتری راه حل ارائه می دهد.

با درک هر یک از موضوعات، اینک می توانید با توجه به اهدافی که دارید، مدیر برندینگ، مدیر تبلیغات و یا مدیر بازاریابی را برای کسب و کار خود استخدام کنید.

مدیر برندینگ کیست؟

مدیر برندینگ کیست؟

مدیر برندینگ، فردی است که باید بین محصولات و خدمات یک شرکت با مشتریان بالقوه ارتباط خوبی را ایجاد کند. فردی است که یک تصویر بیرونی از یک کسب وکار را شکل می دهد که باید برای انجام این کار از طریق کمپین‌ های بازاریابی نوآورانه، بینش کاربر را کشف کند. بنابراین مدیر برند مسئول فعالیت ‌های بازاریابی است. فعالیت‌ هایی که می توانند در درک کاربر نسبت به یک برند یا یک محصول تاثیرگذار باشند. کسب و کارها در حال تکامل هستند و برای اینکه بتوان هویت یک برند را پرورش داد، باید از مدیران باهوش در برندینگ استفاده کرد. مدیران موفق در بخش برندینگ کسانی هستند که می توانند اعتماد در کاربر را برانگیزند. به خاطر داشته باشید که اگر یک برند به ثبات رسیده است، این ثبات ابتدا از داخل شکل گرفته است.

ویژگی های یک مدیر برندینگ

مجموعه‌ای از مهارت ‌ها در یک مدیر برندینگ می تواند مزایای مهمی را برای کسب و کارها به ارمغان آورد.

  • یک مدیر برند حرفه ‌ای باید نسبت به استراتژی ‌های بازاریابی و اصول برندسازی درک عمیقی داشته باشد.
  • از مهارت نوشتاری و ارتباطی خوبی برخوردار باشد و نسبت به ارتباط تصویری یا کلامی تسلط کافی داشته باشد.
  • از جمله مهارت ‌های مهم برای مدیر برندینگ می توان به تفکر تحلیلی اشاره کرد. با تفکر تحلیلی و خلاق باید بتواند حل مسئله انجام دهد.
  • علاوه بر این مهارت‌ ها باید نسبت به ابزارهای بازاریابی آخرین اطلاعات را داشته باشد.
  • بهترین مدیران برند مهارت رهبری و مدیریت زمان دارند.

شرح وظایف کارشناس برندینگ

  • ایجاد هویت: از عناصر کلیدی برای یک برند می توان به نام، لوگو، رنگ، شعار و طراحی اشاره کرد. اولین وظیفه یک مدیر برند این است که در تمامی این فاکتورها بتواند اصلاحات دقیق و درستی را انجام دهد. با انتخاب یک نام مناسب که با محصول مرتبط است و یا انتخاب رنگ و طرح مناسب، باید یک هویت را برای برند ایجاد کند.
  • بررسی رقبا: از شرح وظایف کارشناس برندینگ می توان به تجزیه و تحلیل شرکت ‌های رقیب اشاره کرد. مدیر تلاش می کند تا برند مورد نظر نسبت به آنها جلوتر بایستد. محصولات سایر رقبا را بررسی و ارتباط بین افزایش فروش و نوع کالا را مشخص می کند. زمانی که تحلیل و بررسی رقبا به خوبی انجام شود، به راحتی می توان به نقاط قوت و ضعف برند پی برد. در نتیجه برای برندینگ از استراتژی ‌های بهتری جهت بازاریابی و تبلیغات استفاده می کند. این تحلیل و بررسی رقبا و شناخت نقاط قوت و ضعف در نهایت فرصت ‌های بیشتری را برای مدیر جهت برندینگ ایجاد می کند.
  • درک بازار: مدیر برند باید درک خوبی نسبت به بازار داشته باشد و فضایی را برای تبلیغات و برندینگ متناسب با کسب و کار انتخاب کند که برند بیشتر دیده شود.
  • تعیین استراتژی: برای متمایز شدن از سایر برندها، مدیر برند باید در زمینه تبلیغات و بازاریابی، استراتژی ‌های متفاوتی را در نظر بگیرد. زمانی که مدیر برند استراتژی بهتری را در زمینه تبلیغات و بازاریابی در نظر بگیرد، با کاربران ارتباط موثرتری برقرار می کند، در نتیجه سرنخ ‌ها می توانند به کاربران وفادار تبدیل شوند.
  • اجرای کمپین های بازاریابی: کمپین ‌های بازاریابی با هدف افزایش شناخت برند و جذب کاربر متناسب با نوع کسب و کار به طرق مختلفی برگزار می شوند. مدیر برند باید کمپین ‌های بازاریابی را به خوبی اجرا و آنها را توسعه دهد. تنها یک مدیر خلاق است که با ذهن استراتژیک و تجربه خوب در اجرای کمپین ‌های بازاریابی موفق می شود. او باید بر روی محتوای تبلیغاتی و بازاریابی نظارت مستمر داشته باشد.
  • شناسایی فرصت ها: از سوی دیگر یک مدیر متعهد و مجرب برندینگ باید فرصت ‌هایی که یک برند می تواند برای رشد در اختیار داشته باشد را شناسایی کند تا از این طریق برند توسعه پیدا کند. با شناسایی فرصت‌ ها کسب و کار می تواند خدمات و محصولات جدیدی را به بازار عرضه کند. زمانی که در بازار تغییراتی ایجاد شود هر برند نیز باید متناسب با تغییر بازار در ارائه محصول و خدمات نیز این تغییرات را لحاظ کند. با شناسایی فرصت ها توسط مدیر، قطعا سهم برند از بازار بیشتر خواهد شد.
  • ارائه گزارش کار: از مهمترین وظایف یک مدیر برند این است که بتواند پیام ‌ها، ارزش ‌ها و تصویر یک برند را به طور مداوم و موثر در تمامی کانال‌ های تبلیغاتی ارائه کند. حتی پس از انجام تبلیغات باید بر روی بازار نظارت کافی داشته باشد تا بازخوردها و عملکردهای تبلیغات را دریافت و آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد. در پایان هر فصل باید نسبت به استراتژی برندینگ که انجام شده است، گزارش کار بدهد تا معایب و مزایا، نقاط قوت و ضعف تبلیغات و بازاریابی مشخص شود. گزارش ‌ها نشان می دهند که آیا ارزش برند حفظ شده است یا خیر، همچنین اگر برند دچار زیان شده باشد از طریق تحلیل ‌ها مشخص خواهد شد.
  • مدیریت بودجه: قطعاً بخش مهمی از برندینگ بودجه است. یک مدیر موفق باید برای فعالیت ‌های بازاریابی یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد تا بودجه مورد نظر را به درستی و دقیق هزینه کند. مدیر برند با انجام تحقیقات در بازار و تعیین بودجه تلاش می کند تا برند حداکثر سود را به دست آورد.

مدیر تبلیغات کیست؟

کارشناس یا مدیر تبلیغات با ایجاد کمپین ‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی موثر می تواند برای یک کسب و کار کمک کننده باشد. اگر کمپین ‌های تبلیغاتی با موفقیت انجام شوند، علاوه بر اینکه افزایش آگاهی و علاقه کاربر نسبت به برند افزایش پیدا می کند، کسب و کارها نیز می توانند تجربه فروش بالا داشته باشند. در واقع کارشناسان تبلیغات به عنوان یک رهبر، نقش کلیدی را در شکل دهی دیدگاه مشتریان بالقوه نسبت به یک برند بر عهده دارند. کارشناس تبلیغات موفق باید دانش بازاریابی، روانشناسی، دانش مالی و ذهن خلاق را با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند یک کمپین تبلیغاتی موفق را توسعه دهد.

ویژگی های یک مدیر تبلیغات

  • مدیر تبلیغات برای ایجاد یک محتوای تبلیغاتی جذاب با یک تیم خلاق همکاری می کند. قطعاً تیم‌ های خلاق که استراتژی مشخصی در پیش دارند می توانند برای یک برند در تبلیغات نوآوری بهتری داشته باشند.
  • از مهارت های یک مدیر تبلیغات این است که با فناوری ‌های نوظهور در بخش تبلیغات آشنایی کامل داشته باشد.
  • قطعاً برای تبلیغات در فضای دیجیتال باید از سواد دیجیتال برخوردار باشد و با نرم ‌افزارها و رسانه‌ های مختلف اجتماعی آشنایی کاملی داشته باشد.

شرح وظایف کارشناس تبلیغات

شرح وظایف کارشناس تبلیغات

  • تحلیل بازار: یک مدیر تبلیغات حرفه ‌ای باید بازار را به خوبی رصد کند، کاربران را درک کرده و متناسب با نیاز کاربران تبلیغات را شکل دهد. نیاز و سلیقه کاربران می توانند ارتباط مستقیمی نسبت به استراتژی تبلیغات داشته باشند. تحقیق در بازار برای شناسایی مخاطب هدف و رفتار مصرف کننده نسبت به محصول یا خدمات مورد نظر، در روند تبلیغات بسیار موثر است.
  • بررسی رقبا: یک مدیر تبلیغ فعالیت‌ های رقبا را زیر نظر دارد تا با ایده های متفاوت مسیر تبلیغات را به درستی تعیین کند.
  • پیاده سازی استراتژی: استراتژی تبلیغات در موفقیت کسب و کار نقش بسیار مهمی دارد. یک مدیر تبلیغات اگر ایده خوبی را برای کسب و کار مورد نظر ارائه دهد، در جذب مشتری موفق‌ تر خواهد بود. استفاده از تبلیغات مشابه و یا تقلیدی قطعاً نمی توانند با کاربر ارتباط برقرار کنند. یک مدیر تبلیغات با خلاقیت، دانش و استعدادی که دارد می تواند بهترین تبلیغات را برای کسب و کارها اجرا کند.
  • اجرای کمپین تبلیغاتی: یک کارشناس موفق تبلیغات برای اجرای کمپین ‌های تبلیغاتی، چندین پلتفرم را برای اجرای کمپین‌ ها معرفی می کند. انتخاب بهترین و مناسب ‌ترین پلتفرم جهت تبلیغات جهت جذب کاربر بیشتر بسیار اهمیت دارد. همچنین توسعه کمپین تبلیغاتی را نیز در نظر می گیرد تا به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند. مدیر موفق باید بتواند استراتژی‌ ها و کمپین‌ های بازاریابی را نه تنها در فضای آنلاین بلکه به صورت آفلاین نیز در صورت بودجه کافی انجام دهد.
  • توجه به قوانین: از شرح وظایف کارشناس تبلیغات، توجه به قوانین است. قطعاً برای اجرای تبلیغات قوانین، مقررات و استانداردهایی توسط سازمان‌ های مربوطه در نظر گرفته شده است که باید کارشناس تبلیغات نظارت کاملی بر روی این قوانین داشته باشد.

اجرای تبلیغات و برندینگ رایگان

اگر کسب و کار کوچکی دارید و از بودجه محدودی برخوردار هستید و نمی توانید برای تبلیغات و برندینگ یک مدیر استخدام کنید، می توانید از پلتفرم ‌ها و موتورهای جستجو برای تبلیغات آنلاین رایگان استفاده کنید. در ادامه نگاه دقیق ‌تری نسبت به نحوه استفاده از پلتفرم ‌ها و موتورهای جستجو جهت برندینگ و تبلیغات کسب و کار خواهیم داشت.

تبلیغات و برندینگ رایگان در رسانه های اجتماعی

پلتفرم‌ های شبکه ‌های اجتماعی از جمله فیسبوک، لینکدین، توییتر، پینترست و البته اینستاگرام زمینه خوبی را برای تبلیغات رایگان فراهم کرده ‌اند. می ‌پرسید چگونه؟ تنها کافیست در هر یک از این پلتفرم ‌ها یک پروفایل تجاری ایجاد کنید و با تولید محتوا، آگاهی از برند و محصول خود را افزایش دهید. هرچه فعالیت شما بیشتر باشد، می توانید روابط بهتری را با مشتریان بالقوه ایجاد کنید. استفاده از هشتگ ‌ها و همکاری با اینفلوئنسرها دسترسی شما را به مخاطب بیشتر افزایش می دهند.

تبلیغات و برندینگ رایگان در موتورهای جستجو

قطعاً دیده شدن محتوای وب سایت شما در فضای آنلاین، متکی به انجام سئو است. با انجام متاتگ ‌ها و در نظر گرفتن کلمات کلیدی مرتبط، می توانید رتبه وب سایت خود را در صفحات موتورهای جستجو بهبود ببخشید، ترافیک ارگانیک جذب کنید و با مشتریان بالقوه بیشتری در ارتباط باشید. اگر تلاش کنید تا محتوای وب سایت را به روز رسانی منظم انجام دهید، با تلفن همراه سازگاری داشته باشد و از سایت‌ های معتبر بک لینک دریافت کند، قطعاً در دیده شدن برند شما تاثیرگذار خواهند بود.

بنابراین می توان گفت هم در سایت و هم در پلتفرم های اجتماعی، بازاریابی محتوا از ارزش بالایی برخوردار است.  هرچه محتوا مرتبط ‌تر باشد، کاربران اعتماد بیشتری می کنند و در هر دو حوزه رسانه اجتماعی و سایت، ترافیک ارگانیک افزایش پیدا خواهد کرد.

تبلیغات در اینترنت

تبلیغات در اینترنت مزایای منحصر به فردی را ارائه می‌ دهد که سایر رسانه‌ های بازاریابی از جمله رادیو و تلویزیون یا تبلیغات چاپی نمی ‌توانند این مزیت ها را ارائه دهند. دامنه دسترسی گسترده به کاربر، شخصی‌ سازی محتوا و فرصت ایجاد روابط بیشتر با مشتری، تنها بخش کوچکی از مزیت های بازاریابی اینترنتی است. در بازاریابی اینترنتی از کانال‌ های مختلف از جمله رسانه‌ های اجتماعی، وب سایت ها، موتورهای جستجو و ایمیل برای دستیابی به مخاطبان ایده آل استفاده می‌ شود. بازاریابی اینترنتی که از اینترنت برای ارسال پیام تبلیغاتی استفاده می ‌کند، طیف گسترده ای از تبلیغات را پوشش می‌ دهد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی عمل معرفی یک کسب و کار در پلتفرم ‌های شبکه های اجتماعی است. رسانه ‌های اجتماعی در حال حاضر مکان مناسبی برای تبلیغات به شمار می ‌آیند، اما برای برجسته شدن در رسانه ‌های اجتماعی باید در ارائه محتوا بهترین باشید و تجزیه و تحلیل ‌ها را به درستی و دقیق انجام دهید. رسانه ‌های اجتماعی شرایطی را فراهم کرده اند که نه تنها می توان محصول و خدمات را به نمایش گذاشت، بلکه می توان با کاربر وارد تعامل شد. افزایش ترافیک وب سایت، افزایش فروش و نگه داشتن مشتری از اهداف بازاریابی رسانه ‌های اجتماعی است.

لینکدین مارکتینگ

لینکدین نه تنها برای شبکه سازی با متخصصان هم فکر در یک کسب و کار بستر مناسبی است، بلکه برای بهبود آگاهی از برند، افزایش سرنخ ‌ها و تبدیل ‌ها، در نهایت افزایش درآمد یک پلتفرم عالی به شمار می ‌آید. لینکدین مارکتینگ یک فرایند برای ایجاد ارتباط، بهبود آگاهی از برند، اشتراک گذاری محتوا و هدایت ترافیک به وب سایت است. امروزه لینکدین توانسته به عنوان یک بخش جدایی ناپذیر از بسیاری از استراتژی‌ های بازاریابی باشد. زمانی که از لینکدین برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید، به ویژگی ‌هایی همچون تجزیه و تحلیل داده ها دسترسی پیدا خواهید کرد. بهترین روش بازاریابی لینکدین استفاده از هشتگ‌ های مناسب، اشتراک گذاری مقالات خارجی و انتشار محتوای مناسب است.

فیسبوک مارکتینگ

اگر می خواهید محتوایی که برای کسب و کار خود آماده کرده ‌اید، به دست کاربر مناسب برسد، حضور در فیسبوک ضروری خواهد بود. اما اگر می خواهید از صفحه فیسبوک حداکثر استفاده را ببرید، کاربران را جذب کنید و در نهایت آنها را از سرنخ به یک مشتری تبدیل کنید، باید در فیسبوک حضور خود را بهینه کنید. شما باید با کاربر وارد تعامل شوید، به او گوش دهید، از استراتژی مسابقه و دادن هدایا استفاده کنید، اتفاقات و رویدادهای کسب و کار خود را منتشر کنید. در فیسبوک مارکتینگ محتوایی که منتشر می کنید باید جالب، سرگرم کننده، مفید و متناسب با سلیقه و نیاز کاربر باشد تا بتوانید با جذب کاربر، کسب و کار خود را بیشتر و بهتر معرفی کنید.

تلگرام مارکتینگ

یکی از پیام رسان ‌های محبوب در این روزها تلگرام است. تلگرام با توجه به قابلیت‌ های نوآورانه ‌ای که دارد، زمینه تبلیغات را نیز فراهم کرده است. یکی از دلایل محبوبیت تلگرام جهت بازاریابی، امنیت بالا است که از اطلاعات شخصی محافظت کامل می شود. در حال حاضر تلگرام مارکتینگ توانسته به موفقیت ‌های خوبی دست پیدا کند و این فرصت درخشان باعث شده است فضای تبلیغات در تلگرام نیز جدی ‌تر شود. این پلتفرم که می تواند افزایش فروش و تعامل با مشتری را افزایش دهد، به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند شناخته می شود. با ایجاد یک کانال خصوصی یا عمومی و دعوت از کاربران هدف، می توانید آنها را در جریان هرگونه تغییر در محصولات و یا خدمات خود قرار دهید. تعامل با مشتری در این پلتفرم امکان ‌پذیر است و حتی می توانید از ربات ‌ها جهت تعامل با مشتری استفاده کنید. برای بخش ‌های پرسش ‌های متداول و ثبت سفارش، ربات ‌ها می توانند بسیار کمک کننده باشند.

تبلیغات در واتساپ

یکی دیگر از پلتفرم ‌های پیام رسان واتساپ است که طرفداران بسیاری دارد. این پیام رسان پرمخاطب می تواند زمینه مناسبی برای تبلیغات باشد. با ایجاد یک گروه می توانید تبلیغات کسب و کار خود را به راحتی منتشر کنید، هیچ محدودیتی برای عضوگیری وجود ندارد و شما می توانید یک گروه با صدها کاربر را ایجاد کنید. روش دوم تبلیغات‌ در واتساپ این است که به صورت خصوصی پیام را برای کاربر ارسال کنید، نکته مهم این است که کاربر باید شماره تلفن شما را در تلفن همراه خود داشته باشد، تا بتواند پیام شما را دریافت کند. واتساپ ایمن و قابل اعتماد است و می توانید محتوای تبلیغاتی متنوعی را از این طریق منتشر کنید. تعامل با مشتریان به معنای ارتباط دو طرفه است، شرایطی را فراهم می کند تا بتوانید به سوالات کاربران پاسخ دهید و متناسب با نظرات و پیشنهادات کاربران کسب و کار خود را بهبود ببخشید.

اینستاگرام مارکتینگ

در حال حاضر کسب و کارها بیش از هر زمان دیگری از اینستاگرام جهت بازاریابی و تبلیغات استفاده می کنند. با در نظر گرفتن برخی از استراتژی ‌ها می توانید حداکثر استفاده از پلتفرم اینستاگرام را برای معرفی کسب و کار خود داشته باشید. اینستاگرام یک پلتفرم بصری است در نتیجه باید در محتوای خود کیفیت و خلاقیت را در نظر بگیرید، محتوای ارزشمند منجر به جذب کاربر می شود. قطعاً در مقابل تبلیغات سنتی ایجاد یک کمپین بازاریابی هدفمند و موثر از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ علاوه بر اینکه آسان ‌تر است، بازخورد بهتری خواهد داشت. با کمپین ‌های تبلیغاتی در اینستاگرام مارکتینگ می توان آگاهی از برند را گسترش داد و در نهایت افزایش فروش را تجربه کنید.

بازاریابی موتور جستجو

بازاریابی موتور جستجو به معنای یافتن محصول و خدمات شما توسط کاربر در موتور جستجو از طریق تبلیغات پولی است. در حال حاضر موتورهای جستجو یک روش اصلی برای پیدا کردن محصولات و خدمات توسط کاربران به شمار می آیند. درست زمانی که مشتری بالقوه به دنبال محصول یا خدمات مشابه با محصول و خدمات شما است، تبلیغات شما نشان داده می شود. این تبلیغات جزو تبلیغات مقرون به صرفه به شمار می ‌آید و تنها زمانی که کاربر بر روی تبلیغ کلیک کند، پول پرداخت می شود. تمام کسانی که محصولاتی را به صورت آنلاین به فروش می رسانند، می توانند از بازاریابی موتورهای جستجو استفاده و بهره‌مند شوند.

دقت داشته باشید بازاریابی موتورهای جستجو با بهینه ‌سازی موتورهای جستجو تفاوت دارد. در بهینه‌ سازی موتورهای جستجو شرایطی ایجاد می شود تا ترافیک در وب سایت بهبود پیدا کند، اما بازاریابی موتورهای جستجو به معنای پرداخت جهت تبلیغات در موتورهای جستجو است. آنچه باعث شده است که بازاریابی موتورهای جستجو به یک استراتژی موثر تبدیل شود این است که به تبلیغ کننده فرصت داده می شود تا کاربر هدف خود را مشخص کند.

 تبلیغات در گوگل

نوعی دیگر از تبلیغات که می ‌توانید برای کسب و کار خود انجام دهید، تبلیغات در گوگل است. تبلیغات گوگل که به نام گوگل ادز شناخته می ‌شود، یک پلتفرم تبلیغات آنلاین است که انواع تبلیغات با فرمت متن، ویدئو، بنر و سایر گزینه ‌ها را به نمایش می‌ گذارد. برای تبلیغات گوگل که در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می ‌شود، به ازای هر کلیک هزینه آن پرداخت می ‌شود. گوگل ادز به عنوان یک راه موثر جهت هدایت ترافیک به سمت وب سایت شماست. از آنجا که گوگل یکی از موتورهای جستجوی پرطرفدار است، تبلیغات در این بستر می‌ تواند بازخورد خوبی داشته باشد.

 سخن پایانی

تبلیغات آفلاین همچون تیزرهای تلویزیونی و یا تبلیغات بیلبوردها در سطح شهر، هزینه ‌های بسیار زیادی دارند. برای کسب و کارهای کوچک و متوسط که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده ‌اند، انتخاب این تبلیغات سخت و دشوار خواهد بود. تبلیغات آنلاین، فرصتی را ایجاد کرده است تا همه کسب و کارها بتوانند با هر میزان از بودجه تبلیغات خود را انجام دهند. فضای اینترنت در حال حاضر بستری است برای تبلیغات مقرون به صرفه برای کسب و کارهایی که از بودجه کمی برخوردار هستند. برای تبلیغات در رسانه‌ های اجتماعی، موتورهای جستجو و وب سایت ‌ها می ‌توانید یک مدیر برندینگ یا تبلیغات را استخدام کنید. این کارشناسان به دلیل تسلط کافی به حوزه تبلیغات آنلاین می ‌توانند کسب و کار شما را به درستی و دقیق با ابزارهای مناسب، به کاربران معرفی کنند.

شرکت دارکوب در زمینه طراحی سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ به موفقیت ‌های خوبی دست پیدا کرده است. این مجموعه با سال ‌ها سابقه فعالیت و داشتن یک تیم مجرب و خلاق، این اطمینان را به شما می ‌دهد در حوزه تبلیغات بهترین استراتژی را برای کسب و کار شما در نظر می‌ گیرد. تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ را می ‌توانید از دارکوب دریافت کنید.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته