تکنیک های افزایش بازدید کننده وب سایت

نوشته شده توسط سمانه صحافی مقدم
کلمات کلیدی در سئو

موضوع اساسی برای هر وب سایتی بازدید کنندگان آن می باشد. سایتی که با هزینه های زیاد در جهت ارتقا کسب و کار راه اندازی شود اما بازدید کننده ای نداشته باشد به موفقیت آن کسب و کار کمکی نمی کند. برای افزایش مراجعه کنندگان و ترافیک وب سایت راهکار های مختلفی ارائه شده است. بهترین و امن ترین راهکار، بهینه سازی وب سایت می باشد. سئو می تواند بسیاری از راه ها و روش های افزایش ترافیک وب سایت را در بر گیرد.

حضور پررنگ در بستر آنلاین در این عصر دیجیتال برای تمامی مشاغل به یک اندازه حیاتی است، این ضرورت به واسطه ی داشتن یک سایت برآورده نمی شود و برای پیشرفت واقعی در این عرصه صاحبان کسب و کار نیاز دارند استراتژی ای برای ایجاد یک جریان رو به رشد از بازدیدکنندگان آنلاین خود داشته باشند. در اینجا قصد داریم به عوامل و تکنیک هایی بپردازیم که می توانند منجر به افزایش ترافیک وب سایت شما شوند و به شما در این راستا کمک کنند تا بتوانید به مخاطبان گسترده تری دسترسی پیدا کنید.

ترافیک آنلاین وب سایت

از تکنیک های مهم سئو می توان موارد زیر را ذکر نمود، که به تعدادی از آن ها در این مقاله از تیم طراحی وب سایت دارکوب می پردازیم :

عوامل گفته شده تنها تعدادی از فاکتور های سئو می باشند که البته خود نیز عوامل دیگری را شامل می شوند، که تعدادی از موارد بالا را بررسی خواهیم کرد. بهینه سازی وب سایت و رسیدن به صفحه اول موتور های جست و جو رویه ای بدون زمان مشخص می باشد و بسته به نوع و طراحی وب سایت امکان دارد هر سایتی در طول زمانی متفاوت به صفحه اول برسد.

در طول این مقاله، به اهمیت محتوای با کیفیت، بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)، تجربه کاربری مناسب (UX)، تعامل با رسانه‌های اجتماعی و سایر عوامل کلیدی که بر ترافیک وب‌سایت تأثیر می‌گذارند، خواهیم پرداخت. رسیدن به صفحه اول نتایج موتور های جستجو فقط بسته به بهینه سازی نیست بلکه در راستای سئو وب سایت باید فعالیت های دیگری انجام داد تا ترافیک سایت افزایش یابد. هدف هر مدیر سایتی، افزایش بازدید کننده ی وب سایت است. نکات عملی و دستورالعمل های گام به گام برای شما، در اجرای موثر این تکنیک ها بیان خواهیم کرد.

انواع ترافیک سایت

قبل از آن که به بررسی عوامل موثر بر افزایش ترافیک سایت بپردازیم، لازم است مفهوم ترافیک سایت و انواع آن را شرح دهیم.

تعریف ترافیک سایت

به تعداد افرادی که به محیط وب سایت شما وارد می شوند، چه مشتری و مخاطب ما باشند یا نباشند، ترافیک سایت می گوییم که فاکتور بسیار پررنگی برای موفقیت یک سایت تلقی می شود.

ترافیک بی هدف

به افرادی که به سایت شما وارد می شوند ولی مخاطب هدف شما نیستند و اطلاعات و محصولات شما برای آن ها نیاز و ارزش محسوب نمی شود، بازدیدکنندگان بی هدف یا ترافیک بی هدف گفته می شود. این نوع از بازدیدکنندگان از طریق تبلیغات کلیکی یا سایر انواع تبلیغات به سایت شما وارد می شوند و چون نیازی از آن ها رفع نمی شود طولی نمی کشد در کمتر از چند دقیقه از سایت شما خارج می شوند.

ترافیک هدفمند

ترافیک هدف را افرادی می سازند که مشتریان بالقوه باشند و با بازدید از سایت و حضور بیشتر در فضای آنلاین ترغیب به خرید شوند، به عبارتی اگر صرفا بازدیدکنندگان توقف زمانی در صفحه داشته باشند، ترافیک هدفمند نمی سازند.

درک عوامل موثر بر ترافیک وب سایت

عوامل بسیاری بر ترافیک سایت تاثیرگذارند که در این مقاله قصد داریم به چند عامل موثر اصلی بپردازیم و آن ها را موشکافی کنیم. این عوامل شامل محتوای باکیفیت، تجربه ی کاربری، بهینه سازی موتورهای جستجو و فعالیت در رسانه های اجتماعی است.

محتوای با کیفیت

یکی از مهم ترین فعالیت ها برای دیده شدن در فضای آنلاین، تولید محتواست که به صورت مستقیم می تواند عاملی باشد که باعث دیده شدن برند و بهینه سازی سایت شما شود. محتوای باکیفیت ویژگی هایی را داراست که تولیدکننده ی محتوا موظف به رعایت آنها است؛ خوانایی و روان بودن مطالب و جملات، داشتن جذابیت و سرگرم کننده بودن، پاسخگو بودن و قانع کننده برای کاربر، ایجادکننده ی تعامل با کاربر، بر اساس اصول سئو بوده و با نیازهای مخاطبان هدف ما همخوانی دارد.

به موارد اساسی برای تولید محتوای با کیفیت در اینجا اشاره می کنیم:

اهمیت محتوای جذاب و مرتبط

مهم ترین مساله که بازاریابی محتوا را ارزشمند می کند این است که مطمئن ترین و پایدارترین راه برای ایجاد ترافیک ارگانیک و جذب کاربران و افزایش ترافیک هدفمند، تولید محتوای جذاب و مرتبط است. بازاریابی محتوا به این صورت است که مستقیما یک برند را تبلیغ نمی کند بلکه با تولید محتوای جذاب و قانع کننده و مرتبط با محصولات و خدمات برند، در کاربران احساس نیاز برای خرید محصولات یا دریافت خدمات برند موردنظر را ایجاد می کند. دقت کنید برای پیاده سازی این نوع محتوا باید توجه کنید که این محتوا غیرتبلیغاتی باشد و برای تولید ارزش در محتوا، آن را به شکل آموزشی ارائه دهیم و این محتوای آموزشی برای ارزشمند شدن، دغدغه ی پرداختن به نگرانی های مشتریان را داشته باشد.

نقش محتوا در بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

یکی از بزرگترین فواید یک محتوای شگفت انگیز این است که جاذب لینک های خارجی است زیرا که وب سایت های معتبر به دنبال محتواهای جذاب و باکیفیت برای بک لینک سازی خود هستند. موضوع سئو و بهینه سازی زمانی اهمیت بسیاری پیدا می کند که بدانید هرچقدر که محتوای شما ارزشمند و باکیفیت باشد ولی زمانی که در دسترس کاربر قرار نگیرد، تمام زحمات شما جهت افزایش کیفیت محتوا و مفید بودن محتوا به هدر خواهد رفت.

رعایت اصول سئو در تولید محتوا مقدم بر افزایش کیفیت محتواست، تا مخاطبان بتوانند محتوای شما را به سادگی ببینند و مطالعه کنند. هرچقدر محتوای شما کامل تر باشد مخاطب سایت شما راغب است بارها و بارها به سایت شما مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به یک باره از یک مرجع، جامع که سایت شما باشد،بردارد. همانطور که تاکنون متوجه شده اید محتوای شماست که می تواند شما را از رقبایتان متمایز کند و باعث جهش رتبه ی گوگل شما شود.

چیدمان محتوا و خوانایی

سازمان دهی و چینش درستی از محتوا باعث بهبود تجربه ی کاربری و جذابیت بصری برای کاربر می شود. خوانا بودن محتوا در قالبی جذاب که دارای تیترهای واضح، ساختار مناسب برای پاراگراف ها و تصاویر مرتبط باشد، سبب می شود این میل در کاربران ایجاد شود که یکباره یا چندین بار، محتوا را با اشتیاق تام مطالعه کنند.

تجربه کاربری (UX)

تمام برداشت و احساس و تجربه ی کاربر، هنگام ارتباط، مشاهده و تعامل با سایت را تجربه ی کاربری می نامیم؛ به عبارت دیگر تجربه ی کاربری به تجربه ی کلی یک کاربر، هنگام تعامل با وب سایت گفته می شود. رابط تجربه ی کاربری مناسب یک پل سازنده بین نیازهای مشتریان و اهداف آتی شرکت است و عاملی مهم در افزایش رضایت و نظر مثبت کاربر است. تجربه ی کلی کاربر آنقدر مهم است که می تواند تاثیر مستقیمی روی سئو بگذارد و منجر به افزایش ترافیک شود.

ترافیک وب سایت و عوامل موثر بر آن

ناوبری بصری و رابط کاربر پسند

زمانی که سیستم ناوبری یا navigation bar یک سایت طراحی اصولی و کاربر پسندی داشته باشد علاوه بر این که سبب رضایت بصری کاربر خواهد بود، بلکه به ساده سازی و سرعت تعامل کاربر و سایت کمک می کند. ناوبری مناسب می تواند کاربر را ترغیب به کاوش و جستجو در سایر صفحات سایت کند. پیاده سازی یک رابط کاربرپسند مناسب، ناوبری را ساده می کند و کاربران را به شکلی بهتر در وب سایت راهنمایی می کند.

طراحی ریسپانسیو برای موبایل

طراحی واکنشگرا یا ریسپانسیو، از زمانی که استفاده از دستگاه های همراه شیوع پیدا کرد، امری ضروری برای صاحبان کسب و کار شده است. طراحی ریسپانسیو تمام چیدمان سایت و محتوا را براساس نمایشگر های مختلف موبایل شخصی سازی می کند. وب سایت هایی که با موبایل طراحی خود را سازگار کرده اند، ترافیک آنلاین خود را افزایش می دهند.

طراحی اصولی

سازگاری و تناسب در عناصر طراحی مثل رنگ ها، تایپوگرافی، دکمه ها و نمادها باعث بهبود قابلیت استفاده می شود، علاوه بر این طراحی واضح و منسجم سردرگمی کاربر را کاهش داده و میل به کنجکاوی برای کاوش در صفحات سایت شما را در کاربر ایجاد می کند.

 

بهینه سازی داخلی موتورهای جستجو (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو که در سایت خود انجام می دهید، سئوی داخلی نام دارد. اگر بر اساس اصول سئو، بهینه سازی داخلی را به درستی انجام دهید، سایت شما به راحتی توسط بات های گوگل پیدا و خوانده می شود، بعد از درک موضوع هر صفحه و داشتن ترافیک آنلاین مناسب از سمت کاربران، آن را به عنوان یک سایت مفید برای کاربران شناسایی می کند.

ترافیک آنلاین سایت

در ادامه به بیان چند نکته ی مهم در  اهمیت سئوی داخلی می پردازیم:

بهینه کردن آدرس URL تمام صفحات سایت

بهینه کردن آدرس صفحه ی سایت به این معنی است که آدرس شما علاوه بر کوتاه بودن باید مرتبط بوده و از کلمه ی کلیدی اصلی در آن استفاده شود.

تحقیق کلمات کلیدی یا keyword Research

با دقت به این موضوع که مخاطبان هدف در حوزه ی کسب و کار شما به دنبال چه چیزی هستند، چه نیازهایی دارند یا چه خدماتی را از شما دریافت می کنند، می توانید متوجه شوید که چه کلماتی را بیشتر جستجو می کنند. شاه کلید دنیای سئو، کلمات کلیدی هستند که قرار است برایتان مخاطب و ترافیک آنلاین بیشتری را به همراه داشته باشند.

عنوان سئو یا متا تایتل (meta title)

عباراتی که کاربران در نتایج گوگل از سایت شما می بینند، همان متاتایتل است که دارای اصول و نکاتی است:

  • محدوده ی 60 کاراکتری را برای متاتایتل خود رعایت کنید تا امتیاز منفی از گوگل دریافت نکنید.
  • حداقل یکبار از کلمه ی اصلی در عنوان سئوی خود استفاده کنید.
  • ترجیحا در ابتدای عنوان سئوی خود، از کلمه ی کلیدی اصلی استفاده کنید و با اضافه کردن جزییاتی متن عنوان را برای جلب توجه کاربر، جذاب کنید.

لینک سازی داخلی

بین مطالب پست های خود با سایر مطالب سایت خودتان، چند لینک مرتبط ایجاد کنید که بات های گوگل هنگام ورود به پست شما، سایر مطالب لینک شده ی مرتبط در سایت شما را شناسایی و بررسی کنند. دقت کنید لینک ها مرتبط بوده و مطالبی کارآمد برای کاربر باشد. لینک سازی داخلی از دو جهت بسیار مفید است؛ بهبود تجربه ی کاربری و رشد سئو.

سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو

حضور در رسانه های اجتماعی

حضور پررنگ کاربران اینترنت در شبکه های اجتماعی امری شناخته شده برای همگان است، به طوری که طبق آمار امروزه کاربران به طور میانگین روزانه حدود 3 ساعت از زمان خود را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند. در ایران شبکه اجتماعی اینستاگرام، علاوه بر این که دارای کاربران فراوانی است، پربازده هم می باشد و بستر مناسبی برای تبلیغات و برندسازی و گسترش مخاطبان هدف هر کسب و کاری است. در عین حال باید این مساله را در نظر بگیرید که متناسب با کسب و کار خودتان باید تشخیص دهید مشتریان بالقوه ی شما بیشتر در کدام شبکه ی اجتماعی فعال هستند. با توجه به این که فضای شبکه های اجتماعی جذاب هستند و کاربران زیادی دارند، فضایی خوب برای کسب و کار است. از چند سال گذشته تا به امروز مشاغل مختلفی در این صفحات به وجود آمده است که بارزترین آنها فروش کالا و اجناس مختلف می باشد .

متمرکز شدن بر یک شبکه ی اجتماعی

فعالیت هدفمند در شبکه های اجتماعی، نیازمند صرف انرژی فراوانی است که هوشمندانه ترین استراتژی برای موفقیت در شبکه های اجتماعی، این است که در یکی از شبکه های اجتماعی بهترین شوید، به جای اینکه در تمام آن ها فعال باشید. با افزایش تعداد مخاطبین هدفمند است که موفقیت حاصل می شود، نه افزایش تعداد مخاطبین عادی خود.

در صفحات اجتماعی نیز می توان وبلاگ نویسی کرد فقط کافیست در چند شبکه اجتماعی حساب کاربری ایجاد کنید و روزانه مطالب جدید و همچنین مطالب سایت را در آن صفحات به اشتراک بگذارید. برای آنکه کاربران حتما از سایت تان بازدید کنند، لازم نیست تمامی مطالب را در صفحه اجتماعی قرار دهید فقط کافیست اشاره ای از آنها کنید و از کاربران بخواهید برای خواندن و دیدن ادامه مطالب به وب سایت تان مراجعه نمایند.

اینفلوئنسر مارکتینگ

افرادی در صفحات اجتماعی توانسته اند با استفاده از ترفند های مختلف کاربران زیادی، جذب خود نمایند. در شبکه اجتماعی اینستاگرام، افرادی تحت عنوان بلاگر و influencer وجود دارند که این روزها الگوی بسیاری از مخاطبان خود شده اند . این افراد با دریافت مبلغی،کالای مورد نظر شما را تبلیغ می کنند و به کاربران خود پیشنهاد می کنند. در فضای مجازی، تعداد بسیاری بلاگر و اینفلوئنسر حضور دارند و شما نیز می توانید با پرداخت مبالغی از آنها بخواهید که وب سایت و محصولات تان را به کاربرانشان پیشنهاد دهند.

تکنیک هایی برای افزایش بازدیدکنندگان وب سایت

تکنیک هایی که در ادامه به بحث در مورد آنها می پردازیم از تکنیک های سئو نیستند اما به طور غیر مستقیم می توانند برخی از قوانین بهینه سازی را شامل بشوند. در کنار اینکه کارشناس سئو، وب سایتتان را بهینه می کند بهتر است شما نیز فعالیت هایی انجام دهید تا در مدت زمان کمتری ترافیک بازدیدکنندگانتان افزایش یابد. به یاد داشته باشید افزایش بازدیدکننده به افزایش درآمد می انجامد. وب سایت ها با سئو می توانند به صفحه اول نتایج موتور های جست و جو منتقل شوند با این حال در سال 2018 بر اساس تحقیقات انجام شده، برخی از وب سایت های صفحه اول نتوانسته اند ترافیک زیادی را به سمت خود جذب کنند. سئو می تواند یک استراتژی برای رشد دیجیتال باشد که برای نتیجه ی بهتر نیاز به بازاریابی و تبلیغات تخصصی در داخل و خارج از بستر آنلاین دارد.

از این رو بهتر است در کنار بهینه سازی، کارهای دیگری برای افزایش بازدید کننده انجام داد. قبل از انجام هر کاری ابتدا لازم است تا ترافیک سایت را با استفاده از ابزار های مختلف مانند Google Analytics و SEMRush بررسی نمود. با این ابزارها،که در مقاله ای مجزا به تفصیل به آن ها پرداخته ایم، می توان فهمید چه زمانی ترافیک شما بالا رفته و کدام یک از صفحات سایت ترافیک بیشتری داشته اند؛ با این اطلاعات می توان استراتژی خوبی برای افزایش بازدید کننده اعمال نمود.

بازاریابی محتوایی

طبق تعریف “انیستیتوی بازاریابی محتوا”، بازاریابی محتوا فرآیندی مستمر در راهبرد کلی بازاریابی کسب و کار است که جهت جذب و نگهداری مشتریان به کمک تولید محتوای ارزشمند صورت می گیرد، به عبارتی دیگر بازاریابی محتوا رویکردی استراتژیک است که با ایجاد محتوای ارزشمند و مرتبط، مخاطب هدف را جذب می کند. سیاست بازاریابی محتوا بر این است که با ارائه ی اطلاعات یا محتوای سرگرم کننده و سودمند، به صورت پنهان محصول یا خدمات خود را تبلیغ کند بدون آنکه این حس به کاربر دست دهد که محتوا جنبه ای تبلیغاتی دارد و با ارائه ی محتوای ارزشمند خود، اعتماد و اعتباری پیش کاربر کسب کند که در نهایت منجر به اقدامی سودآور از طرف مخاطب هدف شود.

استفاده از بازاریابی ایمیلی یا Email Marketing

یکی دیگر از راه های افزایش بازدید کننده وب سایت، ارسال ایمیل به کاربران وب سایت است. ایمیل مارکتینگ، یکی از ابزار های مفید بازاریابی است و بازدهی زیادی در سرمایه گذاری دارد. وب سایت ها می توانند محصولات، خدمات و … را با یک ایمیل ساده یا خبرنامه ی تبلیغاتی تبلیغ کنند. برای این کار کافیست ابتدا ابزار های ثبت ایمیل را در وب سایت قرار دهید سپس با استفاده از ترفند های CTA : Call To Action از کاربران بخواهید ایمیل خود را ثبت نمایند، به عنوان مثال یکی از ترفند های CTA این است که برای ثبت هر ایمیل برای کاربر پاداشی را در نظر بگیرد. این پاداش می تواند تخفیف، ارسال رایگان کالا یا هر آنچه مربوط به کسب و کارتان است، باشد. ایمیل مارکتینگ این گونه است که با استفاده از استراتژی های بازاریابی و محتوا، مطالب جذاب و خبر های مهم را به کاربران ارسال کنید تا آنها به محض دریافت و رویت ایمیل به سایت شما مراجعه نمایند.

وبلاگ نویسی

یکی از ساده ترین راه ها که می توان به وسیله آن بازدید کننده را افزایش داد، وبلاگ نویسی می باشد. وبلاگ نویسی به معنای اشتراک گذاری مطالب در صفحات اینترنتی است. هر بلاگر (کسی که وبلاگ می نویسد ) می تواند هر مطلبی را در سایت ها و صفحات اینترنتی دیگر درج نماید و این مطالب می تواند شامل تجربه ها، شرح وقایع و توضیحی در ارتباط با موضوعی و … باشد.

وبلاگ نویسی در سایت های دیگر اهداف متعددی را در پی دارد. اولین هدف که با وبلاگ نویسی به وجود می آید افزایش اعتبار سایت می باشد. سایت های مختلفی برای وبلاگ نویسی به وجود آمده اند که می توان در آن سایت ها مطالب مختلفی را پست نمود. می توان یک وبلاگ برای خود ایجاد نمایید که این کار به دو صورت انجام می شود، با خرید دامنه یا با پرداخت هزینه به سایت های وبلاگ نویسی. وبلاگ نویسی بازدید کننده سایت را افزایش می دهد و می تواند راهی برای برندسازی باشد. علاوه بر این، درج لینک سایت در وبلاگ ها، می تواند بر رتبه سایت تاثیر بسیار چشمگیری بگذارد.

تبلیغات آنلاین

انجام تبلیغات آنلاین نیز راهی مفید برای جذب مخاطب می باشد. انجام تبلیغات در وب سایت های دیگر و ایجاد بنر در آنها می تواند راهی برای افزایش کاربران باشد. با تبلیغ در فروشگاه های آنلاین، سایت های خبری و اطلاع رسانی و … می توان مخاطب زیادی به دست آورد.

می توان گفت تمامی موارد گفته شده از شیوه های تبلیغات هستند که با استفاده از بازاریابی اینترنتی صورت می گیرند. ترفند های گفته شده می تواند به طور غیر مستقیم تکنیک های سئو را در بر بگیرد و به طور حتم انجام دادن این ترفند ها به تنهایی نمی تواند مخاطبان زیادی را برای وب سایت ها جذب کند بلکه همه عوامل تبلیغاتی و سئو دست به دست هم می دهند تا کاربران و مشتری های یک کسب و کار افزایش یابد.

تبلیغات PPC یا پرداخت به ازای کلیک

هزینه به ازای هر کلیک گونه ای از تبلیغات است که به جهت افزایش بازدیدکنندگان یک سایت استفاده می شود. در این نوع از تبلیغات، تبلیغ دهنده به ازای هر یک کلیکی که در سایت فرد تبلیغ کننده دریافت می کند، هزینه ای را به تبلیغ کننده پرداخت می کند. متداول ترین تبلیغات ppc، تبلیغات موتورهای جستجو است.

تبلیغات موتورهای جستجو

این نوع از تبلیغات این امکان را به تبلیغ کنندگان می دهد که در ازای اقدامات خاصی برای کلمه ی کلیدی کسب و کار خود، تبلیغات برند خود را تحت حمایت موتورهای جستجو قرار دهند. یکی از محبوب ترین سیستم های تبلیغاتی ppc در جهان امروز، گوگل ادز است که پلتفرمی تبلیغاتی برای کسب و کارهاست و کمک می کند تبلیغات کسب وکارها در جستجوهای گوگل دیده شود. گوگل ادز به روش تبلیغات ppc یا پرداخت به ازای کلیک کار می کند، هر بار که کاربر کلمه ای را جستجو کند، گوگل از بین تعدادی از صفحات که مواردی مانند مرتبط بودن کلمه ی کلیدی، نمره ی مناسب در کیفیت تبلیغ و هزینه ی پیشنهادی سفارش دهنده و … را رعایت کرده باشند، برگزیدگانی را انتخاب کرده و در نتایج خود، برای کاربر به نمایش می گذارد.

ویدئو مارکتینگ

بسیاری از وب سایت ها در سایت خود ویدئو و کلیپ هایی در ارتباط با کسب و کارشان قرار می دهند اما این ویدئو ها به هیچ عنوان کارآمد و موثر نیستند و فقط باعث کاهش سرعت وب سایت می شوند. ویدئو مارکتینگ یکی از ترفند هایی است که می توان با استفاده از آن مخاطبان زیادی جذب نمود . ویدئو مارکتینگ به این صورت است که یک کلیپ طنز ساخته می شود و نام شرکت اسپانسر در آن ذکر می گردد یا حول کسب و کار اسپانسر ویدئو ساخته می شود، بدین ترتیب مخاطبان زیادی را جذب می کند. می توان با ساخت کلیپ های مفید و کارآمد مشتری زیادی به دست آورد، شیوه ی تبلیغ اغلب بلاگر ها نیز اینگونه است که با استفاده از لوازم شرکت اسپانسر ویدئو های مختلف تولید می کنند، به عنوان مثال برای تبلیغ لوازم و وسایل آشپزخانه می توان کلیپ های آشپزی ساخت و از لوازم اسپانسر در آشپزی استفاده نمود.

راه های افزایش ترافیک سایت

کلام پایانی

در این مقاله آموختیم که:

  • یکی از معیار های مهم برای موفقیت در کسب و کار های آنلاین، افزایش بازدید کنندگان در آن کسب و کار است.
  • جهت جذب و حفظ بازدیدکنندگان سایت باید محتوای ارزشمند تولید کنیم، پرواضح است که کسب و کارها با تولید محتوای ارزشمند و مرتبط، از طریق بهینه سازی موتور جستجو ترافیک ارگانیک را به سمت وب سایت خود می آورند. محتوای مرتبط و با کیفیت عملکرد رتبه بندی موتور های جستجو را بالا می برد و علاوه بر آن اشتراک گذاری اجتماعی را بالا برده و وب سایت را به عنوان یک منبع اطلاعاتی غنی معرفی می کند.
  • تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) هم، بر ترافیک وب سایت تأثیر زیادی دارند. یک رابط کاربری که طراحی خوبی دارد و از نظر بصری جذاب است، تعامل کاربر را افزایش می دهد و بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا زمان بیشتری را در سایت سپری کنند.
  • بهینه سازی متا تگ ها و کلمات کلیدی که از تکنیک های سئو هستند به دیده شدن وب سایت توسط موتور های جستجو کمک می کنند و ترافیک ارگانیک را افزایش می دهند.
  • بک لینک که از طریق برداشتن لینک از سایت های معتبر به دست می آید که باعث افزایش ترافیک ارجاعی و بهینه سازی رتبه بندی موتور جستجو می شود.
  • یکی از استراتژی های موثر برای جذب مخاطب، ارائه ی مداوم محتوای مرتبط و ارزشمند است که بازاریابی محتوا نامیده می شود؛ مثل بازاریابی ایمیلی که مستقیما با مخاطبان هدف ارتباط برقرار می کند.
  • با استفاده از تبلیغات در پلتفرم های مختلف و تبلیغات آنلاین و پرداخت به ازای کلیک (PPC) می توان بازدیدکنندگان سایت را افزایش داد.
  • تهیه ی ویدیو های کوتاه و جذاب که در دسته ی بازاریابی ویدیویی قرار می گیرد، یکی از ابزار های قدرتمند برای جلب کردن توجه مخاطب در رسانه های اجتماعی و هدایت آنها به سمت وب سایت برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر می باشد. بالا بردن تعداد بازدید کنندگان سایت نیازمند یک رویکرد جامع که شامل تمام مواردی که بیان کردیم مثل محتوای خوب و ارزشمند، تجربه ی کاربری جذاب و رابط کاربری مناسب، سئو ی داخلی، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی، تبلیغات آنلاین و PPC و بازاریابی ویدیویی می باشد.
با به کارگیری این تکنیک ها به صورت استراتژیک، کسب و کارها می توانند به طور موثر به مخاطبان هدف و موفقیت آنلاین مورد نظر خود دست یابند.
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته