الگوریتم اینستاگرام تغییر کرد: اشتراک مهم تر از همیشه 

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
الگوریتم اینستاگرام تغییر کرد اشتراک مهم تر از همیشه 

اینستاگرام به عنوان یکی از مهمترین پلتفرم ‌های رسانه اجتماعی برای آگاهی از برند، تعامل با مشتری و افزایش فروش می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. اما مدیریت اینستاگرام می تواند برای بسیاری از افراد چالش برانگیز باشد، چرا که با توجه به الگوریتم ‌ها و خدماتی که اینستاگرام ارائه می دهد، باید همواره دانش خود را نسبت به این پلتفرم به روز نگه دارید تا از تمام قابلیت ‌ها و ویژگی‌ هایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد، بتوانید استفاده بهینه داشته باشید. با توجه به اینکه محتوای بسیاری در اینستاگرام در زمینه‌ های مختلفی منتشر می شود، اگر نتوانید جایگاه خود را در این فضا تثبیت کنید قطعاً نمی توانید کاربران بیشتری را با خود همراه کنید. تنها از طریق استراتژی و یک رویکرد ساختار یافته است که می توانید با محتواهای جذاب بصری و استفاده از تمام قابلیت ‌های اینستاگرام از جمله قابلیت اشتراک گذاری، به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنید.

الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام در واقع یک مفهوم منحصر به فرد است، اما الگوریتم های متعددی وجود دارد. هر یک از این الگوریتم‌ ها و فرایندها هدف خاص خود را دنبال می کنند، اما به طور کلی همه الگوریتم‌ ها یک هدف را دنبال می کنند. الگوریتم ‌های اینستاگرام تلاش می کنند تا محتوایی ارائه شود که بتواند کاربر را جذب کند. قطعاً از الگوریتم‌ های اینستاگرام می توانید به نفع خود استفاده کنید. از این طریق می توانید به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنید، برند خود را بهتر معرفی کنید و فروش بالایی داشته باشید. به طور کلی می توان الگوریتم‌ های اینستاگرام را در قسمت استوری، فید، اکسپلور و ریلز طبقه بندی کرد. هر یک از الگوریتم‌ ها منجر به افزایش ترافیک اینستاگرام خواهند شد.

در الگوریتم استوری اینستاگرام به جای نشان دادن محتوای خاص، استوری‌ های حساب ‌هایی که با آنها بیشتر در تعامل هستید را نشان می دهد. سابقه مشاهده استوری ‌های یک حساب، همچنین تعاملاتی که با استوری‌ های یک حساب دارید، مورد بررسی قرار می گیرد. به طور کلی می توان گفت اگر در قسمت استوری فعالیت داشته باشید کاربران به تعامل تشویق می شوند.

در قسمت اکسپلور اینستا محتواهایی به شما نشان داده می شوند که بیشتر به آنها علاقه دارید. در این صفحه محتواهایی را دریافت می کنید که حساب کاربری آنها را دنبال نمی کنید و تنها بر اساس علاقه و دنبال کردن محتواها این صفحات به شما نشان داده می شوند. در الگوریتم اینستاگرام در قسمت صفحه اکسپلور تعداد لایک‌ ها، اشتراک گذاری‌ ها و ذخیره کردن ‌ها مورد بررسی قرار گرفته و محتوای مرتبط نشان داده می شود.

اگر می خواهید از طریق الگوریتم اینستاگرام رتبه خود را بالاتر ببرید، بهترین راه این است که تعامل را نسبت به سایر محتواها از نظر لایک، کامنت، ذخیره سازی و یا کلیک کردن افزایش دهید. بدین ترتیب محتوای صفحات وب سایت شما نیز برای کاربران جدید نیز به نمایش در خواهد آمد. فعالیت مداوم در قسمت استوری و ریلز، تاکتیک اصلی کشف و رشد صفحه شما است.

نماد اشتراک گذاری محتوا در اینستاگرام

یکی از نمادهایی که در اینستاگرام وجود دارد، نماد هواپیمای کاغذی است. این نماد مسئولیت ارسال پست توسط دیگران را به سایر کاربران بر عهده دارد. در واقع اینستاگرام این امکان را به کاربر می دهد تا از این طریق پست ‌هایی که محبوبیت بیشتری دارند و مورد توجه قرار گرفته ‌اند، برای سایرین نیز به اشتراک بگذارد.

در واقع زمانی که کاربر یک پست جالب و سرگرم کننده‌ ای را می ‌بینید، اگر قصد اشتراک گذاری آن را با دوستان خود داشته باشد، از طریق این نماد، این اشتراک گذاری در زمان کوتاهی انجام می شود. می توان گفت هواپیمای کاغذی گرچه یک نماد ساده است اما می تواند یکی از راه‌ های مهم برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر برای شما باشد.

اشتراک گذاری محتوای شما توسط دنبال کنندگان در اینستاگرام

با ایجاد یک محتوای جذاب می توانید فالوورهای خود را ترغیب کنید تا برای کسانی که شما را دنبال نمی کنند، محتوا را نیز به اشتراک بگذارند. تفاوتی نمی کند که چه فعالیتی در اینستاگرام دارید، قطعاً اشتراک گذاری محتوا می تواند برند شما را بهتر معرفی کند، کاربران بیشتری محتوا را مشاهده کنند، آن را لایک کنند و حتی می توانند جزو طرفداران همیشگی شما باقی بمانند. بدون نیاز به تبلیغات گسترده تنها با ایجاد یک محتوای منحصر به فرد می توانید، کسب و کار خود در اینستاگرام رونق ببخشید.

اشتراک گذاری محتوای دیگران توسط شما در اینستاگرام

اشتراک گذاری محتوای دیگران توسط شما در اینستاگرام

اگر متناسب با کسب و کار و فعالیتی که دارید پست ‌های سایر حساب‌ های کاربری را در قسمت استوری به اشتراک می گذارید دو مزیت را در پی دارد. مزیت اول این است که شما می توانید هر روز در فضای اینستاگرام فعالیت داشته باشید و مزیت دوم این است که می توانید با دنبال کنندگان خود اطلاعات مفیدی را به اشتراک بگذارید. قطعاً ایجاد یک محتوای جدید نیاز به تلاش و زمان زیادی دارد، اما اگر اشتراک گذاری پست‌ های با کیفیت را انجام دهید، می توانید در زمان و تلاش خود صرفه ‌جویی کنید. نه تنها می توانید پست ‌های آموزشی و انگیزشی را به اشتراک بگذارید، حتی می توانید پست هایی که کاربران از محصولات و خدمات شما استفاده کرده ‌اند و در صفحات خود، شما را معرفی کرده ‌اند، در قسمت استوری برای تشکر و قدردانی از آنها با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازنشر پست، ریلز و IGTV  حساب کاربری خود در استوری اینستاگرام

از این نماد نه تنها کاربران می توانند استفاده کنند و محتوا را با دیگران به اشتراک بگذارند، بلکه شما نیز می توانید برای ارسال مجدد محتوای خود در استوری اینستاگرام از این نماد استفاده کنید. بازنشر پست ‌های فید اینستاگرام از طریق نماد اشتراک گذاری یکی از الگوریتم‌ های اینستاگرام است. می توانید پست ‌هایی که در فید خود منتشر کرده ‌اید را در استوری به اشتراک بگذارید.

زمانی که بر روی نماد هواپیمای کاغذی ضربه بزنید، منویی باز می شود که می توانید با انتخاب Add Post to Your Story محتوای خود را در قسمت استوری بازنشر کنید. با بازنشر پست فید اینستاگرام در استوری، کاربران اگر تا به حال پست را ندیده اند می توانند آن را لایک کنند، کامنت بگذارند و یا حتی آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. حتی می توانید پست ‌های قدیمی تر در فید اینستاگرام خود را در قسمت استوری بازنشر کنید تا با یادآوری آن برای کاربران، تعامل بیشتری با آنها داشته باشید. البته توصیه می شود پست ‌هایی را بازنشر کنید که از محتوای جذابی برخوردار هستند و نسبت به موقعیت زمانی می توانند بازخورد بهتری دریافت کنند. به خاطر داشته باشید که محتوای همیشه سبز می تواند در تمام طول زمان برای کاربر مفید واقع شود. حتی از این طریق می توانید ریلز و IGTV را نیز در قسمت استوری بازنشر کنید تا دنبال کنندگان جدید نیز با محتوا ارتباط برقرار کنند.

مهمترین مزیت بازنشر محتوا در اینستاگرام

مهمترین مزیت بازنشر محتوا در اینستاگرام دریافت لایک، نظر و اشتراک گذاری است. زمانی که شما پست ‌های خوب و سطح بالای خود را در استوری اینستاگرام مجدداً بازنشر می کنید این فرایند کمک می کند تا بتوانید لایک، نظر و اشتراک گذاری بیشتری را دریافت کنید و نمایه شما برای دیگران بیشتر به نمایش در ‌آید. در واقع این یک مسیر سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید بدون ارائه هیچ محتوای جدیدی، ترافیک بیشتری را برای صفحه اینستاگرام خود دریافت کنید.

البته دقت داشته باشید در قسمت بازنشر پست ‌ها اگر تعادل رعایت نشود، ممکن است فالوورهای شما احساس ناراحتی کنند و مشاهده یک پست تکراری چندان برای آنها خوشایند نباشد. از سوی دیگر اگر بازنشر را انجام ندهید شانس خود را برای دریافت لایک، نظر و اشتراک گذاری از دست می دهید. تنها با رعایت تعادل می توانید فالوورهای خود را راضی نگه دارید.

تاثیر اشتراک گذاری محتوا در رتبه بندی اینستاگرام

الگوریتم‌ اینستاگرام با توجه به میزان فعالیت کاربران در حال تغییر است. در حال حاضر اشتراک گذاری پست‌ ها نسبت به سایر موارد دیگر مهم ‌تر به شمار می آید. در حال حاضر الگوریتم اینستاگرام برای رتبه بندی به این گونه است که محتواهایی که توسط کاربران به اشتراک گذاشته می شوند، در رتبه ‌بندی وضعیت بهتری دارند و این به این معنا است که نسبت ارسال به دسترسی، به عنوان یک عنصر کلیدی برای بهبود رتبه اینستاگرام به شمار می آید.

محتوایی که امکان اشتراک گذاری آنها برای دیگران وجود دارد، به طور بالقوه دسترسی کاربر را به محتوا آسان ‌تر می کنند و منجر به تعامل بیشتر می شوند. در الگوریتم جدید اینستاگرام تعداد کاربرانی که یک محتوا را با دوستان خود به اشتراک می گذارند، نسبت به تعداد کل کاربرانی که محتوا را مشاهده کرده ‌اند، مورد ارزیابی قرار می گیرند. بنابراین هرچه تلاش شما برای ایجاد یک محتوای مناسب افزایش پیدا کند، کاربران محتوا را بیشتر با دوستان خود به اشتراک می گذارند و این به معنای این است که در طول زمان دسترسی شما به کاربران بیشتر افزایش پیدا می کند.

اینستاگرام سعی می کند بستری را فراهم کند تا افراد خلاق بتوانند جامعه بزرگ ‌تری را دور یکدیگر جمع کنند. اینستاگرام می خواهد محتواهایی به اشتراک گذاشته شوند که چیزهای جدیدی را ارائه می دهند، هرچه جذابیت محتواها بیشتر باشد، امکان اشتراک گذاری آنها توسط کاربران نیز چندین برابر خواهد شد. بنابراین اگر در اینستاگرام فعالیت می کنید، اگر می خواهید به دنبال کنندگان بیشتری دست پیدا کنید، اگر می خواهید رتبه بهتری را دریافت کنید، با تمرکز بر ایجاد یک محتوای قابل تامل و قابل اشتراک گذاری، می توانید مسیر جدیدی را در کسب و کار خود ایجاد کنید.

برندسازی با اینستاگرام

برند می تواند ظاهر و احساس کسب و کار شما را به خوبی نشان دهد. اگر نتوانید برای کسب و کاری که انجام می دهید یک برند انتخاب کنید، به طور قابل توجهی مشتریان بالقوه را از دست خواهید داد. بنابراین می توان گفت برندسازی یکی از مهم‌ ترین بخش‌ ها برای هر کسب و کاری به شمار می آید. یکی از مسیرهایی که می توانید برای برندینگ اقدام کنید، شبکه اجتماعی اینستاگرام است. از آنجا که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بصری به شمار می آید، می تواند برند شما را به صورت بصری به میلیون ‌ها کاربر معرفی کند. قطعاً برندسازی از این طریق شما را حرفه‌ ای جلوه می دهد و بسیاری از کاربران به مشتریان بالقوه شما تبدیل می شوند.

در اینستاگرام برای برندینگ همه چیز به اشتراک گذاری شما بستگی دارد. اگر می خواهید به صورت بصری قوی باقی بمانید، ارزش ‌های منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارید. با توجه به نوع کسب و کار، محصولات و خدماتی که ارائه می دهید می توانید مسیر برندسازی را در اینستاگرام مشخص کنید. این موضوع می تواند در انتخاب رنگ، فونت، نوع تصاویر و داستانی که ارائه می دهید تاثیرگذار باشد. برای معرفی ارزش ‌های کسب و کار خود تنها کافیست مهمترین صفات خود را مشخص کنید، سپس از این طریق می توانید با یک برنامه ‌ریزی، محتوای اینستاگرام خود را هدفمند کنید. همسو با دنبال کنندگان خود می توانید تغییراتی را در خدمات و محصولات خود ایجاد کنید، نقاط ضعف را شناسایی کنید و همراه با سلیقه و ذائقه کاربر، کسب و کار خود را ادامه دهید. با این برنامه ریزی خیلی زود برند شما در میان کاربران اینستاگرام شناخته خواهد شد.

افزایش فروش با اینستاگرام

افزایش فروش با اینستاگرام

اینستاگرام با میلیون ‌ها کاربر یکی از پلتفرم ‌های قدرتمند به شمار می آید. جمعیت گسترده آنلاین در این پلتفرم می تواند منجر به افزایش فروش شما شود. اگر می خواهید از پتانسیل اینستاگرام برای افزایش فروش خود استفاده کنید، استراتژی ‌های خاصی را باید در نظر بگیرید. قطعاً هیچ راه میانبری برای جذب مشتریان بالقوه وجود ندارد و تنها باید از طریق محتوای با کیفیت کاربر را درگیر کنید. هرچه بتوانید توجه کاربر را بیشتر جلب کنید، افزایش فروش را تجربه خواهید کرد.

اشتراک گذاری عکس ‌های منحصر به فرد و با کیفیت در جذب کاربر بسیار تاثیرگذار است. کپشن را جدی بگیرید و با ارائه جزئیات مهم در خصوص محصولات خود کاربران را تشویق به خرید محصول کنید. فعالیت در قسمت استوری اینستاگرام را جدی بگیرید، اگر در این قسمت به طور مداوم فعال باشید، کاربران با برند شما احساس نزدیکی بهتری خواهند کرد. با ایجاد یک داستان و ادامه دادن آن می توانید کاربر را به خوبی جذب کنید. از هشتگ مرتبط با محصول غافل نشوید. هشتگ ‌ها می توانند شما را به مخاطب گسترده تری متصل کنند. سعی کنید از هشتگ ‌هایی که رقبای شما استفاده کرده ‌اند، استفاده کنید. برخی از افراد بر این تصور هستند که باید از هشتگ‌ هایی که برای آنها مفید است، استفاده کنند، اما باید هشتگ‌ هایی را استفاده کنید که طرفداران بیشتری دارند.

اینفلوئنسرها نیز می توانند در رشد فروش شما تاثیرگذار باشند. اینفلوئنسرها می توانند با در اختیار داشتن مخاطبان هدف، محصولات شما را بهتر معرفی کنند. راه دیگر افزایش فروش می تواند در نظر گرفتن جوایز و تخفیف ها باشد.

تیک آبی اینستاگرام

در عصر دیجیتال که رسانه‌ های اجتماعی به عنوان پلتفرم‌ های مهم شناخته می شوند، دیگر تنها برای معاشرت مورد استفاده قرار نمی گیرند، بلکه می توانند شناخت و اعتبار برند شما را افزایش دهند. در صف اول این رسانه ‌های اجتماعی اینستاگرام قرار دارد. این پلتفرم از طریق جلوه‌ های بصری توانسته تاثیرات مثبتی را در کسب و کارها ایجاد کند. تیک آبی رنگ اینستاگرام تنها یک نماد معمولی نیست، بلکه به دنیا نشان می دهد که برند شما قابل اعتماد و قابل توجه است. تفاوتی ندارد که فعالیت و هدف شما در اینستاگرام چیست، اگر می خواهید به دنبال موفقیت باشید دریافت تیک آبی اینستا در موفقیت شما بسیار تاثیرگذار است. این تیک در واقع یک مهر اعتبار است که به حساب کاربری شما زده می شود، کمک می کند کاربران بتوانند حساب ‌های واقعی را دنبال کنند.

برای واجد شرایط بودن دریافت تیک آبی معیارهایی مورد بررسی قرار می گیرند. شرط اول تایید صحت حساب اینستاگرام است. با داشتن یک نمایه عمومی با بیو از دیگر شروط هستند. شما باید در قسمت نمایه اطلاعات کافی و خوبی را در اختیار کاربران قرار دهید. حساب باید عمومی باشد و هیچ محدودیتی را برای مشاهده محتوای صفحه خود در نظر نگیرید. حضور قوی در فضای خارج از اینستاگرام و ده‌ ها معیار دیگر توسط الگوریتم اینستاگرام در مورد حساب کاربری شما ارزیابی می شود. پس از اینکه شرایط شما تایید شد، درخواست خود را مبنی بر دریافت تیک آبی باید ارائه دهید. درخواست شما مورد بررسی قرار می گیرد، پس از تصمیم گیری اینستاگرام، به شما اطلاعات داده می شود که درخواست شما رد یا تایید شده است. در صورت تایید در کنار نمایه، تیک آبی رنگ به طور خودکار ظاهر می شود. شما می توانید برای بهبود شانس خود استراتژی‌ های مختلفی را در پیش بگیرید تا تیک آبی را از اینستاگرام دریافت کنید.

ثبت مکان در  Instagram

از آنجا که اینستاگرام یک پلتفرم ضروری برای رشد کسب و کارها به شمار می آید، ارتباط با کاربر بسیار مهم تلقی می شود. یکی از جنبه ‌های مهم ثبت موقعیت مکانی کسب و کار خود در اینستاگرام این است که از این طریق می توانید خود را به کاربران بهتر معرفی کنید، آنها را جذب کنید و حضور آنلاین خود را تقویت کنید. اگر فروشگاه دارید که به صورت حضوری نیز می توانید خدمات خود را ارائه دهید، بسیاری از افراد می توانند از این طریق به فروشگاه شما نیز مراجعه کنند. زمانی که کاربر در اینستاگرام در قسمت مکان، جستجو را شروع می کند با کلیک بر روی مکان ثبت شده شما می تواند تمام پست ‌هایی که به اشتراک گذاشته اید را مشاهده کند. حتی کاربرانی که تا به حال محتواهای شما را ندیده ‌اند، شما را دنبال می کنند و این یعنی افزایش ترافیک، فالوور و فروش.

در واقع با ثبت مکان در Instagram  کاربران تشویق می شوند سایر محتواها را مشاهده کنند. توصیه می شود برای بهینه‌سازی موقعیت مکانی خود در اینستاگرام برای نام مکان یک نام واضح و مختصر را انتخاب کنید. نامی که کاربران بیشتری آن را در نظر می گیرند. با انتخاب دسته‌ بندی مناسب که به طور مشخص کسب و کار شما را معرفی می کند، شانس شما در دیده شدن محتوا افزایش پیدا می کند. در واقع محتواهای شما در جستجوهای مرتبط نشان داده می شود. ثبت مکان در اینستاگرام راهی سریع و آسان است تا محتواهای خود را به اشتراک بگذارید و طیف گسترده ای از کاربران را با کسب و کار خود درگیر کنید. تاکتیک های مختلفی را می توانید در این قسمت پیاده ‌سازی کنید، پس این فرصت را از دست ندهید و با برچسب گذاری جغرافیایی کسب و کار خود، شاهد رشد حضور خود در اینستاگرام باشید.

اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ

حتی اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، بازاریابی شبکه اجتماعی را از دست ندهید. از اینستاگرام استفاده کنید تا کسب و کار خود را در معرض دید کاربران بیشتری قرار دهید. اما به یاد داشته باشید که داشتن یک استراتژی بازاریابی می تواند تلاش شما را به نتیجه برساند. از جمله استراتژی ‌های اینستاگرام مارکتینگ می توان به ایجاد هدف اشاره کرد. اگر می خواهید بیشترین بهره را از این کسب و کار دریافت کنید، باید هدف خود را مشخص کنید. این هدف می تواند افزایش فروش، تعامل با کاربر، ایجاد آگاهی از برند و یا حتی ترافیک وب سایت باشد. حالا که هدف مشخص شده است، می توانید مسیر ارائه محتوا را مشخص کنید.

قدم اول این است که پروفایل خود را به درستی تنظیم کنید، انتخاب عکس مناسب، نام کسب و کار مناسب، انتخاب دسته‌ بندی درست، درج اطلاعاتی همچون آدرس، شماره تلفن و یا ایمیل هر یک می توانند در این قسمت تاثیرگذار باشند. تولید محتوا را نیز باید خلاقانه انجام دهید تا بتواند کاربر را جذب کند. هشتگ ‌ها در کپشن بسیار ضروری هستند و نباید از آنها غافل شوید. تبلیغات را فراموش نکنید، اگر می خواهید فالوورهای بیشتری را جذب کنید، تبلیغات انجام دهید.

تعامل با اینفلوئنسرها نیز بسیار موثر هستند، اینفلوئنسرها که در تمام صنعت ‌ها حضور فعالی دارند، می توانند اعتماد را به برند شما اضافه کنند. تعامل با دنبال کنندگان راه دیگری است که می توانید برند خود را به راحتی نشان دهید. ده‌ ها استراتژی و تاکتیک دیگر هستند که می توانید به بهترین شکل ممکن از آنها استفاده کنید. با توجه به اینکه در دیجیتال مارکتینگ، اینستاگرام به عنوان پلتفرم پیشتاز به شمار می آید، می توانید از این بستر برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید.

تبلیغات در اینستاگرام

اگر فروشگاه حضوری دارید، اگر طراحی سایت انجام داده ‌اید، اگر در رسانه‌ های اجتماعی همچون توییتر و فیسبوک فعالیت می کنید، برای تبلیغات کسب و کار خود توصیه می شود اینستاگرام را انتخاب کنید. قطعاً اینستاگرام به عنوان یک ابزار بازاریابی می تواند نقش بسیار مهمی در فروش آنلاین شما داشته باشد. از مهم‌ ترین فاکتورهای کلیدی برای انتخاب اینستاگرام جهت تبلیغات می توان به محبوبیت بالای آن اشاره کرد. تعداد بالای کاربرانی که از این پلتفرم استفاده می کنند، دلیل خوبی است تا این پلتفرم را برای تبلیغات کسب و کار خود انتخاب کنید. ایجاد محتوای بصری دلیل دیگر است، با توجه به اینکه اینستاگرام یک پلتفرم است که مبتنی بر تصویر فعالیت می کند و تصاویر می توانند ارتباط بهتری را با کاربر ایجاد کنند، برای تبلیغات انتخاب مناسبی خواهد بود. همچنین استفاده آسان، بازاریابی محتوا و ایجاد هشتگ نیز تنها بخشی از مزیت ‌های اینستاگرام جهت تبلیغات به شمار می آید.

زمانی که کسب و کار خود را از طریق اینستاگرام تبلیغ می کنید، آگاهی از برند شما افزایش پیدا می کند و فرصت ‌ها هدف گذاری می شوند. شما از دو طریق می توانید تبلیغات خود را در اینستاگرام انجام دهید. گزینه اول این است که در پلتفرم اینستاگرام یک حساب کاربری ایجاد کنید و با اشتراک گذاری فیلم و عکس کسب و کار خود را تبلیغ کنید. اما گزینه دوم برای تبلیغات، تبلیغات پولی است. شما باید به دنبال یک اینفلوئنسر ایده آل باشید. بهتر است اینفلوئنسری را انتخاب کنید که نسبت به کسب و کار شما مرتبط است تا بتوانید کاربران او را به سمت حساب کاربری خود منتقل کنید.

با تبلیغات در اینستا می توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و یا اگر در اینستاگرام پست ‌های خود را به اشتراک می گذارید، لایک و نظر بیشتری را دریافت کنید. هرچه کسب و کار شما در فضای اینستاگرام بیشتر دیده و به اشتراک گذاشته شود، در موفقیت و فروش شما تاثیر بیشتری خواهد داشت. گرچه می توانید با اشتراک گذاری محتوا در صفحه خود، برند و محصولات خود را معرفی کنید، اما برای این کار باید زمان زیادی را در نظر بگیرید و با فعالیت مداوم در اینستاگرام کاربران بیشتری را با خود همراه کنید. اما با تبلیغات در اینستا می توانید این مسیر را در زمان کوتاه تری طی کنید.

سخن پایانی

خدمات اینستاگرام پایانی ندارند و در فواصل زمانی اینستاگرام یک خدمت جدیدی را به کاربران خود ارائه می دهد. مهم این است که بتوانید از این ویژگی ‌ها و قابلیت ‌ها برای معرفی کسب و کار و نشان دادن برند خود حداکثر استفاده را ببرید. اگر می خواهید پست ‌های شما در اکسپلور اینستا به نمایش در بیاید، اگر می خواهید تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید و اگر می خواهید در قسمت فروش آنلاین در بستر اینستاگرام استفاده بهینه داشته باشید، باید این پلتفرم را به درستی مدیریت کنید.

با انتخاب دارکوب می توانید نسبت به رقبای خود متمایز باشید. مجموعه دارکوب جزو برترین شرکت‌ های طراحی سایت و ارائه خدمات سایت است که می توانید از تجربه، دانش و خلاقیت تیم حرفه‌ ای این مجموعه استفاده کرده و کسب و کار خود را رونق ببخشید. نه تنها در بخش طراحی سایت بلکه در بخش رسانه ‌های اجتماعی نیز دارکوب توانسته با یک تیم حرفه ‌ای خدمات قدرتمندی را به کاربران ارائه دهد. پشتیبانی قوی، طراحی اختصاصی و مشاوره تبلیغاتی تنها بخشی از فعالیت ‌های مجموعه دارکوب هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته