سریع‌ترین سیستم‌ های مدیریت محتوا برای طراحی وب سایت

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش

اگر اطلاعاتی در مورد سیستم مدیریت محتوا (CMS) ندارید به طور ساده می‌توان گفت این سیستم یک نرم‌افزار کاربردی است که این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند محتوای دیجیتال را برای سایت خود ایجاد، آن را ویرایش، انتشار و در نهایت ذخیره کند. دنیا همواره در حال توسعه است و برای عقب نماندن از تکنولوژی و پیشرفت‌ها، باید مدام در حال به روزرسانی باشیم. طراحی وب سایت‌ نیز از این قاعده مستثنا نیست، باید از طریق سیستم مدیریت محتوا بتوانید یک وب سایت جذاب و کاربردی را طراحی کنید. در ادامه برخی از برنامه‌های مدیریت محتوا که بسیار سریع و کاربردی هستند را معرفی خواهیم کرد.

آشنایی با سریع‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا

هدف از ارائه این مقاله این است که بتوانید وب سایت خود را از لحاظ بصری و سرعت بهبود بخشیده و بتوانید کسب و کار خود را رونق ببخشید. قطعاً انتخاب یک A content management system (سیستم مدیریت محتوا) مناسب و سریع نه تنها ایده‌آل، بلکه ضروری است. یک سیستم مدیریت محتوا باید بتواند از زوایای مختلف از جمله رابط‌های کاربر پسند، امنیت، مقیاس پذیری، سئو، طراحی واکنش گرا و بسیاری از موارد دیگر، سایت را پوشش دهد. به دلیل اهمیت به وقت شما، توانسته‌ایم بهترین و سریع‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا را جمع آوری و معرفی کنیم.

وردپرس Word Press

چند دلیل قاطع نشان می‌دهد وردپرس به عنوان بهترین و سریع‌ترین سیستم مدیریت محتوا شناخته شده است. باید گفت وردپرس انعطاف‌پذیری بالایی دارد، به این معنا که همه افراد در هر سطح از آگاهی، می‌توانند به راحتی با این سیستم کار کنند. در واقع افراد با سطوح مهارت مختلف، چه یک وبلاگ‌نویس ساده و یا یک وب مستر با تجربه، می‌تواند از طریق وردپرس، طراحی سایت حرفه ای انجام دهد.

از دیگر مزیت‌های طراحی سایت با وردپرس می‌توان به اجرای روان و سریع اشاره کرد. زمانی که کاربران به وب سایت شما مراجعه کنند، بدون تاخیر می‌توانند پیمایش خود را انجام دهند و بدون خستگی و کلافگی سایت را ترک می‌کنند.

وردپرس دارای تم و پلاگین‌های بسیاری است که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید سایت خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم و بهینه‌سازی کنید. حتی می‌توانید سرعت وب سایت خود را نیز تنظیم کنید.

وردپرس امکان به روزرسانی منظم را دارد، زمانی که به روزرسانی به طور منظم انجام شود، کاربران سایت شما همواره در خط مقدم فناوری قرار می‌گیرند.

در حوزه سئو نیز قالب وردپرس توانسته بسیار موفق ظاهر شود. طراحی وردپرس به این صورت است که بهینه‌سازی سایت شما برای موتورهای جستجو آسان می‌شود. اهمیت سئو به این دلیل است که اگر سئو در سایت رعایت شود، سایت بهتر دیده می‌شود، در نتیجه موفقیت‌های شما بیشتر خواهد شد. پس اگر به دنبال موفقیت بیشتر هستید، سیستم مدیریت محتوای وردپرس می‌تواند انتخاب ایده‌آلی باشد. آنچه باعث محبوبیت وردپرس در سراسر جهان شده است سهولت، سرعت و قدرت است.

ویژگی‌های کلیدی

  • گرچه وردپرس دارای یک هسته سبک و سریع است، اما افزونه‌ها می‌توانند باعث گسترش عملکرد آن شوند. افزونه‌ها می‌توانند عملکرد کارآمد را تضمین دهند، وردپرس معمولا از طریق افزونه‌هایی همچون W3 Total Cache و WP Super Cache و فناوری‌های حافظه پنهان سرور پشتیبانی می‌کند.
  • از دیگر ویژگی‌های کلیدی وردپرس می‌توان به ادغام یکپارچه با CDN اشاره کرد. این ویژگی کمک می‌کند محتوای سایت شما در چندین سرور در سراسر جهان توزیع شود که این موضوع زمان بارگذاری را کاهش می‌دهد.
  • به روزرسانی مداوم به این معناست که هرگونه مشکل عملکردی در این سیستم می‌تواند به سرعت برطرف شود.
  • برای کسانی که کسب و کار کوچک یا متوسط دارند، وبلاگ نویسان، کسانی که به دنبال یک پلتفرم با کاربری آسان، عملکرد سریع، قابل تنظیم و مقیاس‌پذیر هستند، وردپرس بهترین انتخاب خواهد بود. وردپرس را بدون پرداخت هزینه به صورت رایگان دریافت کنید.

دروپال Drupal

دروپال Drupal

یکی دیگر از سیستم مدیریت‌های محتوای سریع، دروپال است. برای کسانی که به دنبال عملکرد قوی و سرعت بالا هستند، این سیستم بهترین است. آنچه Drupal را متمایز کرده است مدیریت آسان وب سایت‌های پیچیده با محتواهای بسیار زیاد است. برخی از سایت‌ها دارای داده‌های بسیار و متنوع هستند که برای مدیریت آن‌ها باید زمان زیادی را در نظر گرفت. همچنین برخی از سایت‌ها به دنبال ترافیک بالا هستند، دروپال می‌تواند نیاز هر دو گروه کاربر را پاسخ دهد.

از ویژگی‌های منحصر به فرد ساخت سایت با دروپال، امنیت آن است. به دلیل اقدامات امنیتی که در این سیستم اجرا می‌شود، در دنیا شناخته شده است. به همین دلیل برای سایت‌های دولتی و سازمانی، سایت‌هایی که امنیت در آن‌ها بسیار اهمیت دارد، دروپال می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل باشد. در کنار یک سایت سریع، شما یک سایت امن نیز خواهید داشت.

در  سیستم Drupal که رویکرد ماژولار وجود دارد، می‌توانید ماژول‌های مختلف را برای سایت در نظر بگیرید. به طور کلی می‌توان گفت دروپال سرعت، امنیت و مقیاس‌پذیری را به کاربران ارائه می‌دهد. همواره در تلاش است تا با به روز نگه داشتن، سرعت و کارایی را بهبود ببخشد.

ویژگی‌های کلیدی

  • مکانیسم‌های پیچیده ذخیره‌سازی همچون Dynamic Page Cache و Big Pipe می‌توانند سرعت بارگذاری صفحه را به طور قابل توجهی کاهش دهند، اما دروپال می‌تواند برای سایت‌های پیچیده که غنی از محتوا هستند، عملکرد سایت را بهبود بخشیده و سرعت آن را افزایش دهد.
  • به طور دقیق می‌توان گفت دروپال برای مدیریت وب سایت‌های پیچیده که دارای محتواهای گسترده هستند و از ترافیک بالا برخوردارند، طراحی شده است. با توجه به نوع طراحی می‌تواند محتوای زیاد و ورودی کاربران بسیار را به راحتی مدیریت کند.
  • با طراحی ماژولار امکان سفارشی‌سازی گسترده از طریق ماژول‌ها را فراهم می‌کند. البته توصیه می‌شود سایت را بهینه و سریع نگه دارید و فقط عملکردهای ضروری را به آن اضافه کنید.
  • برای بسیاری از کسب و کارهایی که در مقیاس بزرگ فعالیت می‌کنند، وب سایت‌های دولتی و پلتفرم‌هایی که پیچیده و پرمحتوا هستند، وب سایت‌هایی که به امنیت بالا نیاز دارند، دروپال می‌تواند بهترین انتخاب باشد. این سیستم مدیریت محتوا رایگان و منبع باز است.

جوملا Joomla

برای داشتن یک وب سایت سریع و روان، جوملا همیشه آماده است. ایجاد تعامل کامل بین کاربرپسند بودن و ویژگی‌های قدرتمند از مهم‌ترین مزیت‌های این سیستم است. جوملا طیف گسترده‌ای از عملکردها را ارائه می‌دهد، اما در عین سادگی، تا همه کاربران حتی کسانی که مبتدی هستند، بتوانند به سیستم Joomla دسترسی پیدا کنند.

در ساخت وب سایت با جوملا در بخش سرعت این سیستم توانسته به خوبی بدرخشد. هسته سبک و کد بهینه شده به این معنا است که وب سایت به سرعت بارگیری می‌شود و این موضوع باعث خوشحالی کاربران خواهد شد. سیستم کش قوی زمان بارگذاری را کاهش و سایت را فشرده و کارآمد می‌کند.

با وجود قالب وب سایت گسترده و برنامه‌های افزودنی، امکان سفارشی‌سازی جوملا وجود دارد. می‌توانید بدون کاهش سرعت افزونه‌های مورد علاقه را اضافه و استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به امنیت بالای آن اشاره کرد. برای کسانی که به دنبال وب سایت با سهولت استفاده، سرعت بالا و ویژگی‌های قدرتمند هستند، جوملا می‌تواند بهترین پاسخگو باشد.

ویژگی‌های کلیدی

  • آنچه باعث می‌شود زمان بارگذاری سریع باشد، هسته بهینه شده است. به خصوص برای وب سایت‌هایی که ترافیک متوسط رو به بالا دارند، زمان بارگذاری همچنان سریع خواهد بود.
  • سیستم کش قدرتمند همراه با ذخیره محتوای از پیش تولید شده، می‌تواند دسترسی سریع، افزایش سرعت بارگذاری صفحه را به دنبال داشته باشد.
  • گرچه سیستم Joomla دارای قابلیت‌های پیشرفته است، اما رابط کاربری آسانی دارد و همه کاربران مبتدی و با تجربه می‌توانند به راحتی به این سیستم دسترسی پیدا کنند.
  • برنامه‌های افزودنی قابل اعتماد بسیاری وجود دارد که با انتخاب آن‌ها بدون هیچ تاثیری در سرعت بارگذاری، عملکرد وب سایت بهتر خواهد شد.
  • از دیگر ویژگی‌های کلیدی می‌توان به مدیریت قالب انعطاف‌پذیر اشاره کرد. با ایجاد طرح‌هایی که بارگذاری را سریع‌تر انجام می‌دهند، سرعت پاسخگویی و بارگذاری سیستم بهبود پیدا می‎کند.
  • برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک تا متوسط، کسانی که به دنبال انعطاف پذیری، استفاده آسان از وب سایت هستند، می‌توانند این سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کنند. این سیستم رایگان و منبع باز است.

دودا Duda

دودا Duda

برای وب سایت‌هایی که پاسخگو هستند، دودا انتخاب مناسبی است، چرا که برای سرعت و سازماندهی طراحی شده است. این پلتفرم ساده است و کاربر در مدت زمان کوتاهی می‌تواند همه چیز را کشف کند. زمان بارگذاری سریع این سیستم را برای کاربران، متمایز می‌کند.

برخی از ویژگی‌های خوب آن قابلیت‌های شخصی‌سازی پیشرفته است. می‌توانید به راحتی محتوای منحصر به فرد و پویا را برای کاربران مختلف ایجاد کنید.

ابزارهای همکاری تیمی و مدیریت مشتری درجه یک دارد و گردش کار روان و رضایت مشتریان را تضمین می‌کند.

اگر به دنبال راه اندازی سایت فوری، کاربر پسند و سریع هستید، دودا ارزش بررسی و اجرا را دارد.

ویژگی‌های کلیدی

 

  • ایجاد وب سایت با سرعت بالا و ظاهر حرفه‌ای از مشخصات سیستم Duda است.
  • وب سایت‌های دودا بر روی سرورهای بهینه میزبانی می‌شوند که زمان بارگذاری سریع و عملکرد قابل اعتمادی دارند که برای سئو و تجربه کاربری بسیار اهمیت دارد.
  • از طریق شخصی‌سازی و محتوای پویا، می‌توان متناسب با رفتار کاربران، وب سایت را تغییر داد، بدون آنکه سرعت آن کاهش پیدا کند.
  • از طریق گواهینامه SSL امنیت را ایجاد و با به روز رسانی‌های خودکار، این اطمینان را می‌دهد که وب سایت همیشه سریع و امن است.
  • برای کسانی که کسب و کارهای دیجیتال دارند و به دنبال یک سیستم سریع و کیفیت بالا هستند، دودا بهترین انتخاب است. استفاده از این سیستم در ۱۴ روز اول رایگان است و در ماه‌های بعدی باید پرداخت‌ها را انجام دهید.

اسکوار اسپیس Square space

اسکوار اسپیس یک ابزار همه کاره است که می‌تواند وب سایت شما را خیلی عالی طراحی کند. آنچه این سیستم را جالب کرده است، رابط کاربرپسند است. کسانی که به دنبال طراحی ساده هستند، این سیستم انتخاب خوبی خواهد بود. بدون نیاز به جادوی خاصی می‌توانید یک وب سایت خیره کننده و حرفه‌ای را طراحی کنید.

سرعت این پلتفرم بهینه‌سازی شده است و کاربران را خوشحال می‌کند. سیستم Square space  به ویژگی‌ها نمی‌پردازد و برای دریافت الگوهای زرق و برق‌دار که به طور خودکار به ابزارهای قدرتمند سئو پاسخ می‌دهند، می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی کمک بگیرید.

ویژگی‌های کلیدی

  • این سیستم میزبانی و امنیت قوی را ارائه می‌دهد و این اطمینان را می‌دهد که سایت همیشه سریع، ایمن و در حال اجرا خواهد بود. در سرورهای بهینه‌سازی شده میزبانی می‌شود که زمان بارگذاری سریع و عملکرد عالی سایت را تضمین می‌دهد.
  • با توجه به گواهینامه SSL از داده‌های قوی محافظت می‌کند و میزبانی ایمن دارد. محیطی امن برای کسب و کارها و کاربران را فراهم می‌کند.
  • ابزار تحلیلی دقیقی برای ردیابی عملکرد وب سایت، رفتار کاربران، معیارهای کلیدی، بهینه‌سازی سایت جهت سرعت و تعامل بهتر، ارائه می‌دهد.
  • از طریق یک رابط کاربری آسان می‌توان تنظیمات سریع و مدیریت فروشگاه‌های آنلاین را انجام داد.
  • برای کسانی که دارای کسب و کارهای کوچک هستند، کسانی که به دنبال سیستم کاربر پسند، زیبا، جذاب با عملکرد بالا و حداقل دردسر فنی هستند، این وب سایت انتخاب خوبی است. 1۴روز اول استفاده از Square space رایگان است و سپس باید پرداخت ماهانه را انجام دهید.

ویکس Wix

ویکس Wix

اگر می‌خواهید بدانید که چرا ویکس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای برتر شناخته شده است، باید بگوییم که این سیستم در بهینه‌سازی خودکار بهترین عملکرد را دارد. زمانی که یک تصویر را بارگذاری می‌کنید، اهمیتی ندارد که چه اندازه بزرگ است، سیستم Wix به طور هوشمندانه آن را برای بهترین کیفیت تغییر می‌دهد، بدون آنکه سرعت وب سایت کاهش پیدا کند.

مهم نیست که کاربران از کجا محتوای سایت شما را دریافت می‌کنند، محتوای سایت شما از نزدیک‌ترین سرور به کاربر تحویل داده می‌شود و این موضوع زمان بارگذاری را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

همچنین ویکس از یک تکنیک به نام بارگذاری تنبل استفاده می‌کند تا تصاویر با وضوح بالا سرعت سایت شما را کم نکند.

در ساخت سایت ارزان، سیستم Wix تنها در مورد ایجاد یک وب سایت زیبا عملکرد ندارد، بلکه می‌تواند یک تجربه آنلاین سریع و ایمن را ارائه دهد.

ویژگی‌های کلیدی

  • بهینه‌سازی خودکار تصویر، برای بهترین کیفیت و بارگیری سریع از ویژگی‌های کلیدی این سیستم است.
  • ویکس از شبکه جهانی خدمات حافظه پنهان و سرورهای پروکسی استفاده می‌کند. محتوای سایت از سرور نزدیک به کاربر تحویل داده می‌شود که زمان بارگذاری را کاهش می‌دهد. برای حفظ سرعت وب سایت ویکس از بارگذاری تنبل استفاده می‌کند، جایی که تصاویر با وضوح بالا با رزولوشن کم جایگزین می‌شود.
  • میزبانی قابل اعتماد با ویژگی‌های امنیتی قوی دارد و دارای گواهینامه SSL است و به روزرسانی منظم دارد.
  • برای کسانی که دارای کسب و کار کوچک و خلاقانه هستند و به دنبال یک سیستم همه کاره و کاربر پسند برای ایجاد سایت سریع، جذاب و حداقل تخصص فنی هستند، این سیستم مناسب است. استفاده از این سیستم در ابتدا رایگان است اما باید در ماه‌های آینده پرداخت‌ها را باید انجام دهید.

Crafter

Crafter یک سیستم مدیریت محتوا است که از رویکردی مدرن و مبتنی بر Git استفاده می‌کند. به این معنا که شما هم از تکنولوژی پیشرفته و هم استفاده آسان برخوردار خواهید شد. این سیستم از سرور GraphQL پشتیبانی می‌کند به این معنا که مدیریت طرحواره پویا را دریافت خواهید کرد که بسیار سریع است.

این سیستم بدون هد امکان تحویل محتوای سریع را در سیستم عامل‌های مختلف دیجیتال، تلفن همراه و اینترنت اشیا را فراهم می‌کند. برای کسانی که می‌خواهند همه چیز را جذاب نگه دارند، سیستم  Crafterبه روزرسانی مطالب را به آسانی انجام می‌دهد. در بخش امنیت و مقیاس‌پذیری نیز به خوبی می‌درخشد. حجم ترافیک بالا را به آسانی مدیریت می‌کند و داده‌های شما را ایمن نگه می‌دارد. این سیستم می‌تواند سرعت، انعطاف‌پذیری و یک رویکرد آینده نگر را ارائه دهد.

 ویژگی‌های کلیدی

  • پشتیبانی از سرور GraphQL را ارائه می‌دهد. مدیریت طرحواره پویا و دسترسی سریع به داده را امکانپذیر می‌کند.
  • از یک مخزن مبتنی بر Gitبرای نسخه‌سازی محتوا استفاده می‌کند که سرعت، مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری خوبی را ارائه می‌دهد. امکان به روزرسانی در زمان واقعی را بدون تأثیر بر عملکرد سایت فراهم می‌کند.
  • طیف گسترده‌ای از ابزارها و ادغام‌های سازگار با توسعه دهنده را برای سفارشی‌سازی با نیازهای مختلف پروژه ارائه می‌دهد.
  • برای شرکت‌هایی که به دنبال کارایی بالا و مقیاس‌پذیر برای مدیریت برنامه‌های کاربردی، غنی از محتوا و تجربیات دیجیتال هستند سیستم GraphQL انتخابی ایده آل است. این سیستم رایگان و منبع باز است.

استراپی Strapi

این سیستم مدیریت محتوا این امکان را به کاربر می‌دهد که بدون محدودیت سیستم مدیریت‌های سنتی، در هر مکانی به هر شکلی که می‌خواهد محتوای خود را مدیریت و منتشر کند. کاملا با نیازهای شما سازگار است، می‌توانید محتوای خود را در وب سایت اختصاصی، برنامه‌ها و سیستم عامل‌های دیگر انتقال دهید.

در این سیستم همه چیز در کنترل شما است، با رویکرد API-first می‌توانید از Back-End سریع و کارآمد برخوردار شوید، در حالی که می‌توانید انتخاب کنید که چگونه و در کجا محتوای شما منتشر شود. برای کسانی که به دنبال ایجاد تجربیات دیجیتالی هستند، انعطاف‌پذیری در این سیستم آن را ارائه می‌دهد.

اما آنچه سیستم Strapi را از دیگر سیستم‌ها متمایز کرده است، این است که معماری مدرن JAMstack را پذیرفته است که این موضوع بارگیری سریع صفحه، بهبود امنیت و تجربه خوب کاربران را به همراه دارد.

به طور مداوم در حال به روزرسانی است، برای کسانی که عاشق انعطاف پذیری، سرعت و کنترل وب سایت هستند، این سیستم انتخاب خارق‌العاده‌ای است.

 ویژگی‌های کلیدی

  • این سیستم بدون هد می‌تواند محتوا را در سیستم عامل‌های مختلف از طریق APIمدیریت کنید.
  • با معماری JAMstack مطابقت دارد و با سایت‌های سریع و ایمن با عملکرد و مقیاس‌پذیری بهتر همراه است.
  • برای توسعه دهندگان و مشاغلی که به دنبال یک سیستم مدیریت محتوای بدون هد، مبتنی بر API، قابل تنظیم هستند و قصد دارند محتوا را در چندین پلتفرم مدیریت کنند انتخاب خوبی خواهد بود. سیستم Strapiرایگان و منبع باز است و برای ارتقا می‌توانید هزینه‌هایی را پرداخت کنید.

Sanity

این سیستم سطح جدیدی از خلاقیت و کارایی را برای پروژه‌های دیجیتالی به ارمغان می‌آورد در حالی که از سرعت بالا پشتیبانی می‌کند.

یک محیط ویرایش قابل تنظیم را ارائه می‌دهد تا کاربر بتواند محتوای خود را دقیقاً همان طور که می‌خواهد، شکل داده و منتشر کند.

سیستم Sanity  بدون هد، محتوا را در یک مکان مدیریت و در هر کجا از جمله وب سایت‎ها، برنامه‌ها یا سایر سیستم عامل‌ها منتشر می‌کند.

این سیستم کاملاً تحت کنترل شما است، پروژه‌های تیمی را سریع می‌سازد، بر محتوای ساختار یافته تمرکز قوی دارد، داده‌های شما را به صورت سازمان دهی و زیبا ارائه می‌دهد. با افزونه‌های زیادی که در دسترس است می‌توانید عملکرد وب سایت را ارتقا دهید. سرعت بی‌نظیر، انعطاف‌پذیری و خلاقیت ویژگی‌های مهم این سیستم هستند.

ویژگی‌های کلیدی

  • محیط ویرایش قابل تنظیم، متناسب با ساختار محتوا ارائه می‌دهد. انعطاف‌پذیری بی‌نظیری دارد، از یک رویکرد محتوای ساختار یافته استفاده می‌کند که این امکان را می‌دهد تا محتوا به روشی مستقل از ارائه آن ذخیره شود و قابل استفاده مجدد باشد و به راحتی در دسترس قرار گیرد.
  • برای بازیابی دقیق محتوا یک API قدرتمند و انعطاف‌پذیر را برای پرس و جوهای محتوا ارائه می‌دهد. سیستم Sanity بدون هد محتوا را در یک سیستم مدیریت می‌کند و توزیع یکپارچه را در کانال‌ها و پلتفرم‌های مختلف امکان‌پذیر می‌کند.
  • برای توسعه دهندگان، تیم‌های محتوا و سازمان‌هایی که به دنبال سیستم مدیریت محتوای قابل تنظیم، مشارکتی و سریع برای مدیریت محتوای کارآمد در سیستم‌های مختلف هستند، این برنامه مناسب است. این سیستم رایگان و منبع باز است اما می‌توانید برای ارتقا سایت به طور ماهانه پرداخت داشته باشید.

Prismic

Prismic آنچه را که شما نیاز دارید را به سرعت و با اطمینان ارائه می‌دهد. با سادگی و کارایی که دارد، بدون هد، محتوای شما را کنترل و مدیریت می‌کند و در هر کجا که نیاز داشته باشید چه در وب سایت، برنامه‌ها یا پلتفرم‌های دیجیتال آن را منتشر می‌کند.

تحویل محتوا را سرعت می‌بخشد و دارای رابط کاربرپسند است.  برای کسانی که به دنبال یک تجربه بصری و بدون سر و صدا هستند، طراحی شده است. می‌توانید محتوای خود را بدون پیچیدگی و متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود مدیریت کنید.

اگر به دنبال یک سیستم سریع، ساده و قابل انطباق هستید، Prismic یک انتخاب عالی خواهد بود.

ویژگی‎های کلیدی

  • به طور خودکار تصاویر را برای وب سایت بهینه می‌کند، زمان بارگذاری را سریع و بدون از دست دادن کیفیت تصویر تضمین می‌کند.
  • یک API قوی را برای تحویل محتوا فراهم می‌کند، رویکرد انعطاف‌پذیر به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد که از فناوری‌های مورد نظر خود استفاده کنند. Prismic’s Slices یک ویژگی است که به کاربر این امکان را می‌دهد، تا صفحات مدولار بسازد. با قابلیت‌های زمان‌بندی امکان برنامه ریزی و مدیریت بهتر محتوا را نیز فراهم می‌کند.
  • برای توسعه دهندگان، تولید کنندگان محتوا که به دنبال یک سیستم مدیریت محتوای بدون دردسر، کاربر پسند و بدون هد هستند، این سیستم مناسب است. Prismic رایگان و منبع باز است.

ماگنولیا Magnolia

این سیستم از توانایی منحصر به فردی برخوردار است که در ترکیب قدرت در سطح سازمانی و یک رابط کاربری ساده اما شگفت‌انگیز و البته قابل مدیریت، نسبت به سایر سیستم‌ها متمایز شده است. رویکرد مدیریت محتوای هوشمند است که این سیستم را بسیار خاص کرده است. تجربه‌های شخصی‌سازی‌شده را با سرعتی فوق‌العاده فراهم می‌کند و این اطمینان را می‌دهد که کاربران بدون هیچ انتظاری می‌توانند به خواسته خود برسند.

امکان یکپارچه‌سازی دارد و با فناوری‌ها و ابزارهای موجود ادغام می‌شود، یک افزودنی همه کاره برای هر سیستم دیجیتالی به شمار می‌آید. از نظر مقیاس‌پذیری و امنیت مورد تایید است، با توجه به نیازهای شما ارتقا پیدا می‌کند و همه چیز را ایمن نگه می‌دارد. اگر به دنبال یک سیستم قابل دسترس و قدرتمند هستید، ماگنولیا آن را ارائه می‌دهد.

ویژگی‎های کلیدی

  • یک رویکرد بدون هد را ارائه می‌دهد و به شما انعطاف و سرعت در مدیریت و توزیع محتوا را می‌بخشد.
  • دارای یک سیستم ماژولار است و این امکان را می‌دهد تا عملکردهای مورد نیاز خود را به آن اضافه کنید.
  • ویژگی‌های امنیتی قوی کمک می‌کنند تا سیستم Magnolia برای سازمان‌ها و شرکت‌هایی که نیاز به امنیت بالا دارند، به راحتی استفاده شود.
  • برای شرکت و سازمان‌های بزرگی که به یک سیستم مدیریت محتوای قوی و مقیاس‌پذیر نیاز دارند که بتوانند محتوای پیچیده خود را مدیریت کنند، مناسب است. این سیستم رایگان و منبع باز است.

سخن پایانی

با سریع‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا برای طراحی وب سایت آشنا شدید. هر یک از سیستم ها با ویژگی‎ها و قابلیت‎هایی که دارند می‎توانند یک سایت کاربر پسند، ایمن با استفاده آسان را برای شما طراحی کنند. شرکت دارکوب با یک تیم تخصصی و حرفه ای خدمات طراحی سایت را بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. توانسته ایم در تمام حوزه‌های مربوط به دیجیتال مارکتینگ، ثبت دامنه و هاستینگ، استارت آپ و دیگر حوزه‎ها خدمات شایسته ای را برای ارتقا کسب و کارها ارائه دهیم. برای طراحی سایت با PHP و دیگر سیستم‌های مدیریت محتوا، می‌توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کرده و ارتقا سایت خود را با تضمین کیفیت به تیم حرفه ای دارکوب بسپارید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته