ساخت سایت فروشگاهی با ارزان ترین قیمت ممکن

نوشته شده توسط دارکوب

کمی بیش از یک دهه پیش، مردم هنوز در مورد تجارت الکترونیک و کل ایده خرید اقلام از طریق اینترنت شک داشتند. آنها در اعتماد به ویترین فروشگاه های آنلاین و استفاده از اطلاعات کارت اعتباری خود برای خرید محصولات و ارسال مستقیم آنها به آدرس های خودشان مشکل داشتند. این نوع خدمات در آن زمان برای اکثر خریداران بیگانه بود. با این حال، با گذشت زمان، ارتقاء نرم افزار و بهبود لجستیک در پشت خدمات خرید آنلاین، مردم نظر خود را تغییر دادند.

طراحی سایت

امروزه تجارت الکترونیک بسیار گسترده است و درآمد آن سال به سال افزایش می یابد و بسیاری از صنایع سنتی دیگر را تحت الشعاع قرار می دهد. فروشگاه های آنلاین در همه جا حضور دارند و نسبت به زمانی که برای اولین بار شروع به کار کرده بودند، تجارت بیشتری ایجاد می کنند. ساختن فروشگاه رایگان نیز هرگز آسان نبوده است.

اگر کسب وکاری هستید که قبلاً تجارت الکترونیکی نکرده اید، در ابتدا پیمایش در این فضا می تواند دشوار باشد. هنگامی که با چشم انداز و کارهایی که برای شروع باید انجام دهید آشنا شدید، متوجه خواهید شد که مزایای راه اندازی یک وب سایت فروشگاه آنلاین ارزش تلاش برای یادگیری را دارد.

ساخت سایت فروشگاهی می تواند یک کار زمانبر و نیازمند تخصص باشد. اهمیت این موضوع به این دلیل است که طراحی سایت شما باید از نظر بصری به اندازه کافی جذاب باشد تا بازدیدکنندگان را متقاعد کند که محصول شما را خریداری کنند. طراحی فروشگاه اینترنتی شما باید به روز شده و بدون خطا باشد تا بازدیدکنندگان یک تجربه عالی و منظم داشته باشند. با این حال، مشکلاتی که هنگام سفارش ساخت سایت با آن مواجه می شوید، با توجه به مزایای بی شمار طراحی سایت فروش آنلاین ارزش آن را دارد.

سفارش ساخت سایت فروشگاهی شامل فرآیند ساخت یک فروشگاه آنلاین برای تجارت شما جهت فروش محصولات به صورت آنلاین به مشتریان هدف است. به زبان ساده، فروشگاه های اینترنتی به شما این امکان را می دهند که کالاهای قابل توجه، محصولات دیجیتال یا حتی خدمات را به صورت آنلاین خریداری و بفروشید. طراحی سایت فروشگاهی مستلزم تخصص، نوآوری و مهارت است. برای سفارش سایت و طراحی آن، باید محتوا و محصولات خود را برای نمایش عملی در اینترنت برنامه ریزی، نقشه برداری و سازماندهی کنید. اساساً، طراحی فروشگاه اینترنتی شما باید نمایانگر چیزی باشد که نام تجاری شما نشان می دهد. این تضمین می کند که تصویر مناسبی را برای بازدیدکنندگان شما به تصویر می کشد و آنها را متقاعد می کند که خرید های بعدی را هم از طریق سایت فروشگاهی انجام دهند.

راه های بیشماری برای طراحی سایت فروشگاهی وجود دارد. برخی ساخت سایت رایگان را انتخاب کرده و برخی برای صفر تا صد طراحی آن هزینه های زیادی پرداخت می کنند. قیمت ساخت سایت به عوامل و ویژگی های به کار رفته در آن بستگی دارد.

روشهای مختلف طراحی سایت فروشگاهی

با ترسیم آنچه در یک وب سایت می خواهید، برای فروشگاه آنلاین جدید خود برنامه ریزی کنید. برای کسانی که وارد یک تجارت جدید می شوند، در نظر گرفتن یک مدل تجارت الکترونیک در هنگام راه اندازی با ساخت فروشگاه آنلاین رایگان، مزایای خود را دارد. می توانید فوراً به فرصت های بی شماری که در حال حاضر برای فروشندگان آنلاین موجود است، دسترسی پیدا کنید. چه فروشگاه فیزیکی داشته باشید و چه نداشته باشید، استراتژی شما می تواند فوراً شامل نقاط تماس باشد تا مشتریان بالقوه را با برند و محصولات شما بیشتر درگیر و آشنا کند. سایت فروشگاه آنلاین شما می تواند دروازه ای برای مشتریان جدید و درآمد اضافی باشد.

استفاده از فروشگاه ساز های آنلاین

سایت رایگان بفروش به آدرس https://sellfree.ir که توسط شرکت دارکوب طراحی و راه اندازی شده است، یک سازنده فروشگاه آنلاین است که سفر به فروشگاه آنلاین رایگان کاملاً جدید شما را تنها با چند کلیک ساده فراهم می کند. شما را در مورد اصول اولیه نحوه ساخت یک فروشگاه آنلاین راهنمایی می کند. پلتفرم رایگان رایگان بفروش گزینه های بسیار متنوعی را ارائه می دهد، چه بخواهید به عنوان یک فروشگاه آنلاین رایگان شروع به کار کنید یا سایت فروشگاهی رایگان خود را گسترش دهید. میتوانید از خدمات پولی استفاده کنید که ویژگی های جدید ضروری را در خود جای داده است. سایت دارای امکانات متنوعی نظیر ثبت آگهی، خرید و فروش، برگزاری مزایده می باشد و برای استفاده از امکانات این وب سایت کافی است وارد آن شده و فرآیندهای مورد نظر خود را انجام دهید.

سایت رایگان بفروش امکانات متنوعی دارد و امکان ساخت فروشگاه اینترنتی و درج آگهی را فراهم می کند. با پرداخت هزینه های کمی می توانید آگهی های خود را به صورت ویژه نمایش دهید که در آن صورت لینک سایت خود را به صورت Follow در آن درج کنید. با فعال کردن این ویژگی نه تنها سایت خود را تبلیغ کرده اید بلکه به سئوی سایت خود نیز کمک کرده اید.

از سوی دیگر چنانچه سایت خود را با استفاده از پلتفرم Sellfree طراحی کنید، نیازی به پرداخت هزینه های بیشتر همانند خرید هاست یا دومین یا تهیه درگاه پرداخت ندارید. از فواید استفاده از سایت رایگان بفروش می توان به راه اندازی سریع، استفاده حداقلی از دانش فنی طراحی سایت، جلوگیری از هزینه های اضافی در ابتدای طراحی همانند خرید هاست و دومین و تبلیغات و سئو، عدم پرداخت هزینه برای پشتیبان گیری و امنیت سایت و استفاده از اعتبار سایت با پسوند .ir برای کسب اعتماد مشتری اشاره کرد.

استفاده از قالب های وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از گزینه های ارزان قیمت و کم هزینه برای طراحی سایت فروشگاهی است. اما همیشه بهترین راه حل برای آن نیست. اینکه آیا وردپرس برای فروشگاه تجارت الکترونیک شما کارآمد است یا خیر، به تجارت شما و نیازهای آن برای فروش آنلاین محصولات بستگی دارد.

وردپرس را می توان برای تجارت الکترونیک استفاده کرد و مزایای بسیار زیادی را ارائه می دهد. یکی از اولین موارد مفید در طراحی سایت وردپرس، استفاده از قالب فروشگاهی وردپرس است که روند طراحی سایت را بسیار سریعتر می کند. با گزینه های بسیار زیادی که وردپرس با خرید قالب وردپرس در دسترس قرار می دهد، می توانید یک سایت سفارشی متناسب با نیازهای کسب و کار خود بسازید. علاوه بر این، این قالب ها واکنش گرا (Responsive) هستند، بنابراین کاربران بدون توجه به دستگاهی که استفاده می کنند، تجربه بسیار خوبی در سایت و خرید از آن خواهند داشت.

یکی از بهترین مواردی که در مورد طراحی سایت با وردپرس وجود دارد، ایجاد یک سایت منطبق با استاندارد های بهینه سازی شده برای موتور جستجو یا SEO است. اگر می خواهید افراد وقتی محصولات شما را از طریق موتور جستجویی مانند گوگل جستجو می کنند، پیدا کنند، به سایتی نیاز دارید که برای رتبه بندی بهینه شده باشد. با طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس، می توانید افزونه هایی را برای کمک به رتبه بندی سایت خود در نتایج جستجو پیاده سازی کنید.

وردپرس افزونه هایی را برای افزودن قابلیت های فروشگاه آنلاین ارائه می دهد که سنگ بنای ساخت یک سایت وردپرس است. یکی از ساختار های اصلی وردپرس استفاده از پلاگین ها هستند. افزونه ها به شما کمک می کنند تا سایتی بسازید که تمام عملکردهای مورد نیاز برای کسب و کار شما برای طراحی سایت فروش آنلاین را داشته باشد. اگر می خواهید یک سایت فروشگاهی داشته باشید، وردپرس افزونه های متمرکز بر فروش آنلاین متعددی را ارائه می کند تا به شما در فروش محصولات در سایتتان کمک کند.

از همین رو شرکت دارکوب با به کار گیری آخرین روش های طراحی سایت و به روز ترین تکنیک ها قالب های سفارشی زیادی را در وردپرس برای مشتریان طراحی کرده است که نسبت به طراحی سایت با کمک سایر روش ها بسیار کم هزینه تر و سریعتر خواهند بود. قالب های دارکوب کاملاً استاندارد طراحی شده و برای سئو سایت بهینه شده اند.

یکی از مهمترین نمونه سایت فروشگاهی طراحی قالب سایت دیجی کالا توسط شرکت دارکوب است که با جزییات زیادی توسط این مجموعه طراحی شده است. با فروشگاه ساز دیجی کالا شرکت دارکوب می توانید به سرعت به بارگذاری و راه اندازی سایت خود برسید. البته علاوه بر قالب طراحی شده در وردپرس نیاز به خرید هاست و دومین برای سایتتان نیز خواهد داشت. با خرید قالب آن را بر روی هاست بارگذاری کرده و اطلاعاتتان را در آن وارد می کنید. خرید قالب سایت به صورت آماده می تواند صرفه جویی زیادی در زمان و هزینه شما داشته باشد.

از سوی دیگر چنانچه تمایل به طراحی یونیک و متناسب با سلایق خود دارید، می توانید با همکاری تیم تخصصی دارکوب سفارش طراحی قالب اختصاصی را انجام داده تا با توجه به نیاز و سلایق خود و متناسب با کسب و کارتان قالب اختصاصی برایتان طراحی شود. این روش نسبت به روش های دیگر کمی هزینه بر بوده و شاید زمان بیشتری را طلب کند.

آموزش طراحی سایت

یکی دیگر از روش های ساخت سایت آموزش دیدن درباره آن است که ممکن است زمان و هزینه زیادی را از شما بگیرد. اما آموزش ساخت سایت فروشگاهی می تواند شروع راهی باشد تا بتوانید از آن برای کسب درآمد استفاده کنید. آموزشگاه دارکوب با مجوز رسمی آموزش از سازمان فنی و حرفه ای دوره های آموزش ساخت سایت با وردپرس را برای علاقه مندان فراهم کرده است.

با گذراندن این دوره های آموزشی می توانید آموزش ساخت وب سایت را با به روزترین متد ها فرا بگیرید و مدرک بین المللی سازمان فنی و حرفه ای را دریافت کنید. در این دنیای پرشتاب که اطلاعات و تجارت الکترونیکی تنها از طریق یک صفحه نمایشگر فاصله دارد، همه به سمت بهترین وب سایت ها جلب می شوند. رعایت این تقاضا و سود بردن از آن به معنای طراحی سایت خوب است.

تقریباً در هر کسب و کاری که قابل تصور است، طراحان وب تقاضای زیادی دارند. دلیلش این است که، برای موفقیت این روزها، یک شرکت باید بدون توجه به صنعت، حضور اینترنتی داشته باشد. به دست آوردن طراحی وب و آموزش آن، مهارت های لازم برای ایجاد وب سایت ها برای کارفرما را در اختیار شما قرار می دهد و یادگیری این توانایی ها از آموزشگاه های معتبر می تواند برگه برنده شما باشد. اگر حس بصری قوی و رویکرد طراحی دقیقی دارید، طراحی وب می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

مزیت طراحی سایت فروشگاهی

مزایای طراحی وب سایت تجارت الکترونیک بی شمار است. نه تنها برند شما و آنچه را که نشان می دهد تبلیغ می کند، بلکه باعث می شود بازدیدکنندگان شما برای اطلاعات بیشتر وخرید به سایت بازگردند.

  • افزایش اعتماد مشتری

اساساً، بهترین طراحی سایت فروشگاهی با طراحی زیبا، خوش ساخت و غنی از اطلاعات، اعتماد مشتریان و کاربران را افزایش می دهد. این موضوع به این دلیل است که مشتریان شما ناخودآگاه تصور می کنند که از آنجایی که شما به خوبی از وب سایت خود مراقبت می کنید، با آنها با یک تکنیک مقایسه ای متفاوت نیز رفتار خواهید کرد.

  • سهولت و راحتی

بر هیچ کس پوشیده نیست که محبوبیت طراحی سایت فروشگاهی در سال های اخیر افزایش یافته است. اساساً تجارت الکترونیک به دلیل سهولت و راحتی به یکی از محبوب ترین روش های خرید تبدیل شده است. فروشگاه های آنلاین به مردم این امکان را می دهند که با چند کلیک محصولات را از خانه خود خریداری کنند. همچنین این روش سریع و کاربرپسند با قابلیت انتقال وجه به صورت آنلاین است که پرداخت را نیز آسان می کند. طراحی وب سایت تجربه خرید را برای مشتریان دلپذیر می کند.

  • مشتریان خود را بهتر درک کنید

زمانی که یک فروشگاه یا مغازه در سطح شهر دارید، ایجاد یک شخصیت از مشتری برای کسب و کارتان می تواند بسیار دشوار باشد. با این حال، زمانی که شما یک سایت فروش آنلاین دارید، این مسئله مطرح نیست. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که داده های واقعی را در مورد مشتریان خود جمع آوری کنید و در نتیجه به شما در درک بهتر آنها کمک می کند.

یک فروشگاه تجارت الکترونیک به شما امکان می دهد از تمایلات خرید مشتریان خود مطلع شوید. آنها بیشتر به چه محصولاتی علاقه دارند؟ احتمال خرید چه اقلامی وجود دارد؟ چه چیزی آنها را تحریک می کند؟ شما می توانید از بینش این اطلاعات برای فروش بهتر به مشتریان خود استفاده کنید.

  • بر عادت خرید مصرف کنندگان نظارت کنید

یکی از مزایای شگفت انگیز طراحی فروشگاهی این است که شما را قادر می سازد تا به طور مداوم عادات خرج کردن مشتریان خود را مشاهده کنید. شما می توانید از این دانش برای دانستن نیازهای مشتریان خود استفاده کنید و با نیازهای آنها سازگار شوید. برآوردن نیازهای مشتری به طور مستمر باعث ارتقای یک رابطه مستمر می شود. این نکته رابطه شما را با آنها تقویت می کند و در نتیجه روابط پایدار ایجاد می کند.

  • همیشه باز هستید

این یکی دیگر از مزایای عمده ای است که تجارت الکترونیک به بازرگانان ارائه می دهد این است که کسب و کار شما در تمام طول روز باز استزیرا سایت فروشگاهی هیچ وقت بسته نمی شود. با افزایش تعداد سفارشات مشتری، این موضوع باعث افزایش فروش می شود. همچنین برای مشتریان مفید است زیرا آنها می توانند محصولات را در هر زمانی از روز خریداری کنند.

  • ارائه اطلاعات گسترده

طراحی سایت فروشگاهی به مشتریان شما این امکان را می دهد که اطلاعات کافی در مورد فروشگاه و محصولات شما به دست آورند. از نظرات مشتریان گرفته تا رتبه بندی و توضیحات محصول، یک سایت فروش آنلاین مشتریان شما را در جریان قرار می دهد. اما در یک فروشگاه واقعی این امکان وجود ندارد زیرا نمی توان تمام کارکنان را به دانش کافی در مورد هر محصول در فروشگاه تجهیز کرد. وب سایت ها تا آنجا پیش می روند که بدون استرس، اطلاعات اضافی را به مشتریان شما ارائه می دهند.

  • آگاهی از برند را افزایش دهید

وب سایت های تجارت الکترونیک همچنین به ایجاد آگاهی بیشتر برای تصویر برند شما در چشم انداز آنلاین کمک می کنند. همانطور که صفحات وب بیشتری ایجاد می کنید، موتورهای جستجو می توانند آنها را فهرست کرده و سایت شما را بر اساس آن رتبه بندی کنند.

مهمتر از آن، شما باید از کلمات کلیدی خوبی در محتوای خود استفاده کنید که از قبل برای مخاطبان هدف شما بهینه شده است. کلمات کلیدی همان چیزی هستند که ترافیک را به سمت سایت شما هدایت می کند و بازدیدکنندگان بیشتری را به آن می آورد. همانطور که سایت شما اطلاعات بیشتری را با کلمات کلیدی مناسب دریافت می کند، مردم از تصویر برند آگاه تر می شوند.

  • در هزینه های عملیاتی صرفه جویی کنید

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین مطمئناً برای شما درآمد بیشتری خواهد داشت. اساساً این به این دلیل است که یک سیستم مدیریت مبتنی بر وب قادر است مدیریت موجودی را خودکار کند. این امر هزینه های عملیاتی مرتبط با آن را کاهش می دهد.

همچنین، راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به هزینه های یک فروشگاه واقعی نیاز ندارد. به عنوان مثال، شما نیازی به پرداخت هزینه اجاره یا سایر صورتحساب های استفاده از مکان ندارید. اگرچه راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی ممکن است پرهزینه باشد، اما در دراز مدت نسبت به فروشگاه های فیزیکی مقرون به صرفه تر است.

  • چند روش پرداخت

مشتریان حتی هنگام پرداخت هزینه سفارشات خود، شخصی سازی را دوست دارند. بازارهای تجارت الکترونیک به خریداران این فرصت را می دهند که از بین روش های پرداخت چندگانه انتخاب کنند. روش های پرداخت آنلاین می تواند شامل پول نقد هنگام تحویل، کشیدن کارت هنگام تحویل، استفاده از کارت اعتباری و غیره باشد.

  • صرفه جویی در زمان

بدون شک، فروش از طریق یک وب سایت بسیار کمتر از فروشگاه های فیزیکی وقت گیر است. این بدان معناست که فروش به مشتریان نسبت به فروش در فروشگاه های فیزیکی آسان تر و صرفه جویی در زمان بیشتری دارد. با این حال، ابتدا باید کارهایی را که با توسعه یک وب سایت مناسب همراه است انجام دهید. سایت شما باید به مشتریان این امکان را بدهد که به راحتی آنچه را که می خواهند پیدا کرده و خرید کنند. در نهایت، طراحی سایت فروشگاهی شما باید توسط متخصصان انجام شود.

  • افزایش فروش

یک وب سایت فروشگاهی که به خوبی طراحی شده باشد باید این توانایی را داشته باشد که مشتریان شما را به خرید اقلام اضافی یا ارتقای موثر خریدشان تشویق کند. به عبارت ساده، این بدان معنی است که باید بتواند خریداران را متقاعد کند که محصولات شما را بیشتر خریداری کنند.

  • قابلیت سفارشی سازی

کار با طراحان وب متخصص به این معنی است که شما فرصتی برای ایجاد یک وب سایت فروشگاهی سفارشی دارید. از این رو، وب سایت سفارشی شما کاملاً متناسب با نوع کسب و کار شما طراحی خواهد شد. مزایای یک وب سایت سفارشی بی شمار است. این موضوع به شما این امکان را می دهد که استراتژی و ویژگی های چشم نواز و مزایای کسب و کار خود را که باید در فروشگاه دیجیتال خود برجسته کنید. همچنین، یک وب سایت سفارشی سازی شده به شما این امکان را می دهد که لوگوی کسب وکارتان و سایر نمادهای برند منحصربه فرد را به شیوه ای که برای کسب و کار شما بهترین است، تبلیغ کنید.

  • حرفه ای بودن

کسب و کار شما باید حرفه ای بودن را در همه جنبه ها حفظ کند. اهمیت این نکته در این دلیل است که حرفه ای بودن و ثبات برای ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان شما مهم است. یک وب سایت فروشگاهی که به صورت حرفه ای طراحی شده باشد، تضمین می کند که بهترین نسخه از کسب و کار شما را به نمایش بگذارد. این پیام خوبی برای مشتریان شما ارسال می کند.

یک وب سایت تجارت الکترونیک باید موثر، پویا و شهودی باشد. بنابراین، برای دستیابی به این نتایج دلخواه، باید با یک شرکت طراحی سایت قرارداد ببندید. فروشگاه آنلاین شما به احتمال زیاد اولین برداشتی است که مشتری از کسب و کار شما دارد، بنابراین باید مطمئن شوید که آنها فورا کیفیت برند شما را تشخیص می دهند.

  • سئوی تخصصی

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا SEO بخش اساسی خرید وب سایت و قرار دادن آن در رتبه بندی مناسب در صفحه نتایج موتورهای جستجو است. با رعایت این نکته سایت فروشگاهی شما رتبه خوبی دارد و بازدیدکنندگان جدیدی را که مشتریان بالقوه هستند جذب می کند. مشتریان بیشتر به معنای فروش بیشتر برای کسب و کار شماست.

مشتریان شما به طراحی اهمیت می دهند و طراحی سایت کسب وکار شما بر تجربه مشتری، تولید سرنخ و در نهایت فروش شما تأثیر می گذارد. وقتی صحبت از طراحی سایت شما می شود، مطالعات بارها نشان داده است که بازدیدکنندگان کسب و کار شما را تنها بر اساس گرافیک قضاوت می کنند و اگر سایت شما ضعیف طراحی شده باشد، اغلب آن را رها می کنند.

برداشت اولیه مهم است و ظاهر وب سایت شما می تواند بازدیدکنندگان را جذب یا دفع کند. طراحی وب ضعیف می تواند اعتبار شما را تضعیف کند و همچنین مشتریان بالقوه را از بین ببرد. مردم ترجیح می دهند محتوا را در وب سایت هایی که به خوبی طراحی شده اند مشاهده کنند.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد می توانید در راه آنلاین شدن کسب و کار خود از هر نظری و با در نظر گرفتن بودجه و زمان خود از تیم مجرب شرکت دارکوب مشاوره بخواهید تا آنها بهترین گزینه ها را در اختیارتان قرار دهند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته