خدمات طراحی سایت و پشتیبانی

نوشته شده توسط دارکوب

حضور آنلاین یک کسب و کار، صرف نظر از نوع آن، می تواند تأثیر زیادی بر موفقیت آن داشته باشد. در عصر حاضر، برخی از کسب و کارها هنوز قانع نشدند که اکثر مشتریان آنها قبل از خرید از سایت آنها بازدید می کنند. داشتن یک حضور آنلاین قوی، با طراحی سایت، می تواند باعث ایجاد درآمد بیشتر شود. کیفیت سایت شما بر نتایج تأثیر می گذارد.

وقتی به نظر می رسد که رسانه های اجتماعی بر اینترنت حکومت می کنند، ممکن است از خود بپرسید: آیا به یک سایت نیاز دارم؟ پاسخ مثبت است. دلایل مختلفی وجود دارد که داشتن سایت را به یک امر ضروری تبدیل کرده است.

در سال 2019، 70 تا 80 درصد از مردم قبل از بازدید از شرکت یا فروشگاه، در مورد آنها به صورت آنلاین تحقیق می کردند و همین درصد از مشتریان ممکن است برای کسب وکارهای کوچک بدون سایت از دست بروند.

مزیت های طراحی سایت برای کسب و کار

یکی از دلایل اصلی که باید برای کسب و کار خود سایت داشته باشید، افزایش اعتبار شرکت است. یکی از راه هایی که می توانید از رقبای خود متمایز شوید این است که سایتی داشته باشید که ظاهر خوبی داشته باشد و اطلاعات با کیفیت را به مشتریان شما منتقل کند.

بدون سایت، مردم ممکن است مشروعیت شما را به عنوان یک تجارت زیر سوال ببرند. داشتن یک سایت فرصتی برای ایجاد یک تاثیر اولیه عالی است و به مردم اطمینان می دهد که شما یک تجارت واقعی هستید.

یکی از مهمترین مزیت های داشتن سایت، نشان دادن نام تجاری خود به مشتریان احتمالی خود است. با مشخص کردن واضح اینکه چه کسی هستید، چه چیزی را عرضه می کنید و چه چیزی را به فروش می رسانید، شانس خرید مشتریان از شما را افزایش می دهید.

داشتن سایت شما را حرفه ای جلوه می دهد و اعتماد را افزایش می دهد. در عصر دیجیتال، انتظار می رود که کسب و کارها در وب حضور داشته باشند.

این نیز چیزی است که می تواند شما را از رقبای خود متمایز کند. بدون سایت، انجام این کار می تواند بسیار چالش برانگیز باشد زیرا مردم نمی توانند به راحتی اطلاعات باکیفیت و قابل اعتماد در مورد کسب و کار شما پیدا کنند.

شاید یکی از جذاب ترین دلایل برای داشتن یک سایت برای کسب و کار شما این باشد که می تواند شانس شما را برای به دست آوردن مشتریان جدید افزایش دهد. هنگامی که مردم شما را آنلاین پیدا کردند، به محصول یا خدمات شما علاقه مند شدند و خواستند بیشتر اطلاعات کسب کنند، به لطف اطلاعات موجود در سایت شما، که به شما این فرصت را می دهد تا فروش خود را افزایش دهید، می دانند چگونه با شما تماس بگیرند. درست است که طراحی سایت هزینه دارد، اما در صورت استفاده صحیح، بازگشت سرمایه مثبتی دارد.

هنگامی که سایتی دارید که برای موتور های جستجو سئو شده (بهینه شده) است، شانس حضور در نتایج جستجوی گوگل را خواهید داشت. این به این معنی است که وقتی مردم در جستجوی یک محصول یا خدمات هستند، این احتمال وجود دارد که سایت شما در نتایج نشان داده شود. این روند به شما این فرصت را می دهد که تعداد مشتریان خود را به شدت افزایش دهید.

سایت های بهینه سازی شده (سئو شده) می توانند در صفحه اول جستجوی Google ظاهر شوند و مشتریان جدیدی را جذب کنند که به طور خاص به دنبال شما نبودند، اما فقط در حال تحقیق در مورد یک موضوع بودند. احتمال اینکه شخصی به سایت شما برخورد کند بسیار بیشتر از پروفایل رسانه های اجتماعی است.

همچنین، مقایسه شما و هر کسب و کار زمانی آسان تر است که همه طرف های مورد نظر یک سایت حرفه ای داشته باشند.

یک سایت می تواند اولین جایی باشد که مشتریان بالقوه با شما در تعامل هستند و در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب می کنند.

بسیاری از کسب وکارها از مشتریان بالقوه یا مشتریان فعلی تماس می گیرند که سؤالات ساده ای درباره مکان و ساعات کاری می پرسند. اگر تماسی را از دست بدهید، مشتری ناراضی می شوند. تماس ها همچنین می توانند حواس پرسنل شما را از تمرکز بر مهم ترین بخش های کسب وکارتان منحرف کنند.

یک سایت می تواند این تماس ها را کاهش داده و بهره وری داخلی را افزایش دهد. در عین حال، به مشتریان کمک می کند تا اطلاعات مفیدی را بدون نیاز به تماس پیدا کنند، که در نهایت تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد.

از آنجایی که سایت شما هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته در دسترس است، ارسال به روز رسانی ها و اطلاعیه ها برای مشتریان آسان است. این راهی است که می توانید آنها را در مورد هر کاری که انجام می دهید به روز نگه دارید. وقتی مطلبی به طور ویژه به آنها مربوط می شود، احتمال اینکه بتوانید آنها را بفروشید افزایش می دهد.

اگر قصد دارید از بازاریابی دیجیتال برای افزایش سرنخ ها و رشد کسب و کار خود استفاده کنید، احتمالاً می خواهید ترافیک را به یک سایت یا صفحه ویژه یا هدایت کنید. برای انجام این کار به طور موثر، از ترافیکی که به سایت شما می رود استفاده کنید تا بتوانید واجد شرایط ترین مشتریان را هدف قرار دهید.

این روند بهترین بازگشت سرمایه را برای هزینه تبلیغات ایجاد می کند. بنابراین بهتر است سایت خود را زودتر راه اندازی کنید، حتی اگر در حال حاضر قصد اجرای تبلیغات را ندارید.

هر کسی می تواند به راحتی یک صفحه فیس بوک یا یک حساب اینستاگرام با داده های جعلی، نام و یا دستورالعمل به نام شما ایجاد کند و پروفایل های زیادی ممکن است شبیه پروفایل شما باشند. بنابراین، یک سایت کسب و کار حرفه ای شرکت شما را به گونه ای مشروعیت می بخشد که هیچ کانال رسانه اجتماعی دیگری توان انجام آن را ندارد.

آزادی مطلق در طراحی سایت به شما این فرصت را می دهد تا برند خود را به شیوه ای منحصر به فرد ارائه دهید و هویت و شخصیت آن را به نمایش بگذارید. در این حالت محدود به امکانات پیش فرض رسانه های اجتماعی نخواهید بود.

زمانی که همه چیز به هم مرتبط باشد و وجه مشترک یک سایت باشد، مدیریت کمپین ها نیز آسان تر است. بنابراین، داشتن یک سایت یک اولویت و اولین قدم برای موفقیت است.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت یک فرآیند توسعه وب برای ایجاد یک سایت است که بر عوامل زیبایی شناختی مانند چیدمان، رابط کاربری و سایر تصاویر بصری تمرکز دارد تا سایت را از نظر بصری جذاب تر و استفاده آسان تر کند. طراحی وب از برنامه ها و ابزارهای مختلفی برای رسیدن به ظاهر مورد نظر استفاده می کند.

برای ایجاد یک طرح برنده، طراحان وب با همکاری شرکت طراحی سایت باید به مخاطبان خود، هدف سایت و جذابیت بصری طراحی فکر کنند.

اکثر سایت ها با استفاده از زبان کدگذاری شده ای به نام زبان نشانه گذاری فرامتن یا به اختصار HTML (Hypertext Markup Language) ایجاد می شوند. برای اینکه یک سایت با موفقیت در مرورگر مشتری نمایش داده شود، باید از قوانین این زبان پیروی کند. تگ های HTML محتوای سایت را برای هر صفحه مشخص می کند. سپس از CSS (Cascading Style Sheets) برای تعریف ظاهر کلی هر صفحه استفاده می شود. نتیجه بر اساس ترکیب این عناصر است.

کد نویسی را می توان با شرکت در دوره طراحی سایت در بسیاری از آموزشگاه ها و یا به صورت آنلاین یاد گرفت.

طراحی وب یک هنر است و قابلیتی که بیش از پیش محبوبیت پیدا کرده است. امروزه هرکسی سایت خود را برای استفاده حرفه ای و شخصی طراحی می کند. برخی آن را به شرکت طراحی سایت می سپارند و یا خود طراحی آن را انجام می دهند.

آموزش طراحی سایت بسیار آسان است. اگر می خواهید حرفه خود را به عنوان یک طراح وب شروع کنید، ابتدا باید قبل از تسلط بر آن، آموزش های مربوطه را پشت سر بگذارید. آموزشگاه دارکوب با به روزترین منابع آموزشی و ارائه مدرک معتبر می تواند شما را در این راه یاری کند. برای افرادی که دانش طراحی قبلی و استعداد هنری دارند یادگیری طراحی سایت آسان است.

طراحی وب فقط ایجاد صفحه وب برای نمایش محتوا و تصویر نیست. ابتدا باید نیازمندی ها را تجزیه و تحلیل کنیم، سپس باید با ایده و خلاقیت خود سایت عالی را برنامه ریزی و ایجاد کنیم.

طراحی سایت به انواع طراحی های گرافیکی برنامه ریزی شده برای توسعه و استایل کلی آن گفته می شود. دو عامل اصلی در تشکیل یک سایت وجود دارد، طراحی دلپذیر و فونت صفحه. طراحی ریسپانسیو نقش اصلی را در آن ایفا می کند زیرا مفهوم خوب طراحی سایت برای همه کاربران مانند موبایل و وب را دارد.

از سوی دیگر موضوع و بودجه مشتری می تواند بر کیفیت و قیمت طراحی سایت تأثیر گذار باشد. متقاضیان سفارش طراحی سایت شاید تمایل داشته باشد با حداقل هزینه و سریعترین زمان به سایت خود دسترسی داشته باشند که در این صورت می توانند از سیستم های مدیریت محتوا با قالب های آماده استفاده کنند.

اما برخی دیگر شاید با صرف هزینه های مناسب تر بتوانند به طراحی سایت از پایه، طبق نظر و سلیقه خود و خواسته های کسب و کارشان و متمایز از سایر رقبای خود تمایل داشته باشند.

اهمیت پشتیبانی از سایت

همانطور که گفته شد، امروزه همه مشاغل به یک سایت نیاز دارند. با این حال، ایجاد یک سایت و محتواگذاری آن پایان راه نیست. هر پروژه آنلاین برای عملکرد بهتر و مستمر به پشتیبانی نیاز دارد.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، داشتن پشتیبانی سایت به صورت فنی مورد نیاز برای یک سایت بدون کارشناسان حرفه ای ممکن است کمی دشوار باشد. عدم پشتیبانی سایت منجر به استفاده ناقص از طیف گسترده ای از ویژگی های موجود در اینترنت، همراه با کمپین های تبلیغاتی ناکارآمد می شود. توسعه وب حوزه ای است که به سرعت در حال پیشرفت است و این نکته به کار گیری کارشناسان حرفه ای را طلب می کند.

پشتیبانی سایت یا پشتیبانی فنی وب اساساً یک گزینه کمکی است که در اصل به کسب و کارها اجازه می دهد تا با مخاطبان خود به صورت سازنده و ایمن ارتباط بهتری برقرار کنند. پشتیبانی فنی یک سایت مشکلات مربوط به مشکل تکنیکی سایت را حل می کند، مانند رسیدگی به خطاها برای حفظ امنیت بیشتر در اینترنت و تمرکز بر ارائه محتوای تجاری یا محصول مؤثر به کاربران.

زندگی در عصر دیجیتال امروزی طرز تفکر کسب وکارها را تغییر داده است و اکنون شرکت ها با میزان توانایی آنها از نظر پیشرفت فناوری و دانش کاربردی تعریف می شوند. بنابراین، فقدان یک تیم مجرب و ماهر از کارشناسان فنی در پشت سایت یک سازمان منجر به مشکلات زیادی می شود که بر عملکرد و ضریب قابلیت استفاده سایت تأثیر می گذارد.

از این رو، رضایت، وفاداری و ایجاد اعتماد در مشتری با نگهداری صحیح سایت حاصل می شود و هر کسب و کار مدرن باید از دستورالعمل های پشتیبان سایت پیروی کند. نکات مختلفی برای نگهداری  سایت وجود دارد که هر کسب و کاری باید آن را بداند که در نهایت باعث افزایش کیفیت کسب و کار می شود.

سایت ها به یک کسب وکار امکان می دهند محتوایی را به اشتراک بگذارند که برای مخاطبان هدف مفید است و به آن ها در انجام کمپین های بازاریابی و ایجاد استراتژی های آگاهی از برند کمک می کند، بنابراین سایت ها باید به طور منظم به روزرسانی شوند.

خدمات پشتیبانی سایت ممکن است شامل حفظ عملکرد سایت برای اطمینان از قابلیت استفاده و امکان پذیری آن، به روز رسانی سایت با آخرین تکنولوژی های توسعه وب، رفع مشکلات فنی، اطمینان از عدم وجود اشکال در سیستم و پیگیری مشاوره های حرفه ای باشد.

بنابراین، اهمیت پشتیبانی سایت را می توان با اطمینان از همکاری با تیم متخصص و مجرب به دست آورد. آنها به اندازه کافی برای کمک به بهینه سازی عملکرد وب کارآمد هستند تا بازدیدکنندگان مجبور نباشند بارگذاری غیرضروری را مشاهده کرده و تصور اشتباهی از سایت شما داشته باشند.

علاوه بر این، گزارش تحلیلی برای مشخص کردن مشکلاتی که باعث می شود بازدیدکنندگان از سایت شما به سرعت خارج شوند، تهیه می شود. این گزارش به کارشناسان فنی برای حل مشکلات کمک می کند. یک گزارش قوی همچنین می تواند به امنیت وب کمک کند تا از هک نشدن منابع شما در وب جلوگیری کند.

مهم تر از همه، نگهداری منظم سایت ها می تواند به پشتیبان گیری از پایگاه داده شما، که یکی از بخش های حیاتی سایت شما یا هر کسب وکار فناوری اطلاعات است، کمک کند. تیم های فنی به طور منظم پایگاه های داده شما را برای عملکرد بهتر نظارت و بهینه سازی می کنند.

آنها سئوی سایت را انجام می دهند که استراتژی بهینه سازی شده ای را برای سایت سازمان شما ایجاد می کند تا رتبه بالاتری در موتورهای جستجو مانندGoogle، Yahoo و یا Bing داشته باشد. با پشتیبانی سایت به صورت فنی و به روز، می توانید از خدمات سئوی مناسبی بهره مند شوید که برای کسب و کارتان برای داشتن آینده ای موفق نیز ضروری است.

بسیاری از کارآفرینان مدیران سایت (وب مستر) های حرفه ای نیستند و نمی توانند وظایفی را که یک وب مستر انجام می دهد را بر عهده بگیرند، مانند نوشتن قطعه کد HTML یا CSS و ایجاد تغییرات در پلت فرم سیستم مدیریت محتوا (CMS) وب سایت شما. بنابراین، بدون داشتن دانش مناسب در این حوزه، می توانید به راحتی مرتکب اشتباه شوید و آسیب بیشتری نسبت به رفع مشکل به سایت وارد کنید که برای چنین مواردی، نگهداری و پشتیبانی سایت به صورت فنی بسیار مهم است.

سایت هایی که با تکنولوژی روز توسعه وب همراه نمی شوند و طراحی های جدید و به روز ندارند هم در معرض خطر هستند. گرایش های جدیدتر طراحی  UI/UX(تجربه کاربری/ رابط کاربری) به سرعت به بازار معرفی می شوند و الگوریتم موتور جستجوی Google روز به روز در حال تکامل هستند. تیم پشتیبانی سایت با آخرین متدها به روز بوده و سایت را با آنها هماهنگ می کند تا در این مسیر از تکنولوژی عقب نماند.

از سوی دیگر وب سرور سایت شما به طور مستقیم با کیفیت سایت شما مرتبط است. میزبانی وب سایت سرعت مناسب بارگذاری صفحه، آسیب پذیری کمتر و امنیت وب سایت شما را فراهم می کند. شاید از دیدگاه کارآفرینان، میزبانی وب سایت نقش مهمی نداشته باشد، اما اگر از هر متخصص پشتیبانی فنی سایت بپرسید، مهم ترین عاملی که کیفیت وب سایت را تعیین می کند، کیفیت سرویس هاست سایت است.

 

اگر یک سایت معمولی ندارید، فرصت مهمی را برای افزایش شهرت آنلاین خوب خود از دست می دهید. بهتر است هرچه زودتر سایت خود را راه اندازی کنید. با این کار مشتریان بیشتری به برند شما اعتماد خواهند کرد. این موضوع یک راه ساده و ارزان برای افزایش درآمد، افزایش اعتبار شرکت و تثبیت جایگاه خود در صنعت مربوطه است.

سایت چیزی نیست که با یک بار طراحی آن همه چیز تمام شود. بلکه با گذشت زمان و روندهای جدید باید به روز شود. بنابراین، تیم پشتیبانی سایت باید سایت سازمان شما را در مواقع ضروری برای عملکرد بهتر، نظارت و ارتقا دهد. از تحلیل مجدد عناصر اصلی بازاریابی محتوا تا امنیت سایت، همگی می تواند با به کارگیری یک تیم پشتیبانی مجرب محقق شود. در این راه می توانید با تیم تخصصی شرکت دارکوب همراه باشید تا با مشاوره های حرفه ای شما در این راه یاری کنند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته