برندینگ با گوگل به چه صورت است؟

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
برندینگ با گوگل به چه صورت است؟

برندینگ یا نام تجاری برای هر کسب و کاری مهم است، چرا که نه تنها می تواند یک تاثیر به یاد ماندنی در ذهن کاربران و افراد ایجاد کند، بلکه می تواند به خوبی محصولات و خدمات شما را به دیگران معرفی کند. می توان گفت از راه‌ های تاثیرگذار برای متمایز شدن با سایر رقبا، برندینگ است. نام تجاری باید به گونه ‌ای به دیگران معرفی شود که شخصیت واقعی کسب و کار شما را معرفی کند، تا در هر زمان و هر مکانی به سرعت با دیدن نام تجاری شما کاربران مشتاق دیدن محصولات و خدمات شما باشند. برای برندینگ مسیرهای مختلفی را می توانید طی کنید که یکی از آنها استفاده از گوگل است. اگر می خواهید بدانید برندینگ از طریق گوگل به چه صورت انجام می شود، در ادامه برخی نکات را یادآوری خواهیم کرد.

مهمترین اهداف برندینگ

برندسازی به دلیل اینکه یک تاثیر کلی بر کسب و کار شما می‌ گذارد، برای ادامه کار شما یک عنصر حیاتی به شمار می ‌آید. برندینگ می تواند درک افراد را نسبت به محصولات شما تغییر دهد و منجر به ارزش یافتن خدمات و محصولات شما شود. این نکته را به خاطر بسپارید که برندسازی یک تاکتیک بازاریابی گران قیمت به شمار نمی‌ آید که تنها کسب و کارهای بزرگ از آن استفاده کنند، کسب و کار شما در هر سطحی که باشد می توانید با برندینگ شایستگی‌ های خود را به دیگران معرفی کنید.

  • جذب سرمایه‌گذاری: یک نام تجاری قوی می تواند ارزش کسب و کار شما را بسیار بالا ببرد و این فرصت را به شما بدهد تا بتوانید جایگاه خود را محکم کرده و سرمایه‌ گذاری بیشتری را در کسب و کار خود انجام دهید.
  • افزایش کاربر جدید: نام تجاری یا برندینگ اگر قوی و اصولی انجام شود، تصویر مثبتی را از کسب و کار شما بین کاربران ایجاد می کند. زمانی که مصرف کننده با نام تجاری شما آشنا باشد، به کسب و کار، خدمات و محصولات شما اعتماد بیشتری می کند. این اعتماد منجر به تبلیغ دهان به دهان که از موثرترین و بهترین تکنیک ‌های تبلیغاتی است، خواهد شد. در نتیجه در مدت زمان کوتاهی می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

اهمیت گوگل در برندینگ

امروزه گوگل تنها به عنوان یک موتور جستجو مورد استفاده قرار نمی‌ گیرد. در عصر حاضر گوگل به عنوان یک برند معتبر و تاثیرگذار در سطح جهانی، برای معرفی کسب و کارها شناخته می شود. با توجه به تعهداتی که گوگل به کاربران می ‌دهد، شهرت آن افزایش پیدا کرده است. از طریق گوگل همیشه می توان به جستجوی دقیق دسترسی پیدا کرد، بازاریابی سریع و کارآمد را تضمین می کند و در نهایت به یک گزینه قابل اعتماد برای معرفی کسب و کارها تبدیل شده است.

گوگل همواره تلاش کرده است، در کنار اطلاعات مفیدی که به کاربران خود می‌ دهد، برای کسب و کارها، معرفی خدمات و محصولات آن‌ها نیز راهکارهای مهم و قابل اعتماد را ارائه دهد. با توجه به مزیت ‌های بسیاری که گوگل در اختیار کاربران قرار می ‌دهد، چرا نباید از این فرصت برای برندسازی و برندینگ استفاده کرد؟

راه حل‌ های گوگل برای برندینگ

راه حل‌ های گوگل برای برندینگ

با وجود مزیت‌ هایی که گوگل دارد، برخی از راهکارهای بازاریابی و برندینگ را به شما ارائه می دهد. راه حل ‌های برندینگ که توسط گوگل ارائه می شود، مجموعه ‌ای از گزینه ‌های تبلیغاتی هستند که به کسب و کارها کمک می کنند تا بتوانند خدمات و محصولات خود را بهتر تبلیغ کنند و برند خود را به صورت آنلاین ارتقا دهند. از طریق کانال ‌ها و سرویس های مختلف در گوگل می توانید این تبلیغات را انجام دهید و با برندسازی در فضای اینترنت، بیش از پیش محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی کنید.

در تبلیغات گوگل مدیریت بهبود یافته است و کسب و کارها می توانند مخاطبان خود را به صورت هدفمند مشخص کنند. قطعاً گوگل با بیش از ۸ میلیارد جستجو در طی روز که به عنوان یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در سراسر دنیا شناخته می شود، نقش اصلی و مهمی را در برندسازی و تبلیغات دارد و بهترین روش برندینگ محسوب می شود.

نوار جستجوی گوگل Google Search Bar))

از مهمترین راه حل‌ های گوگل برای برندسازی، نوار جستجو است. سرچ یا جستجو از محبوب‌ترین راه حل‌ های گوگل برای برندسازی است. کاربران در هر زمان که بخواهند می توانند در نوار جستجوی گوگل هر آنچه را که می خواهند جستجو کرده و آن را به دست آورند.  قطعاً کسب و کارهای کوچک و متوسط، اگر از طریق کلمات کلیدی هدفمند محصولات و برند خود را معرفی کنند، در نوار جستجوی گوگل به راحتی شناسایی می شوند. بنابراین می توان گفت کاربرانی که از طریق نوار جستجوی گوگل می توانند به برند، محصولات و خدمات شما دسترسی پیدا کنند، از طریق کلمات کلیدی این کار را انجام می دهند.

پس از طراحی وب سایت، صفحات آن را بهینه سازی کنید و از نظر کلمات کلیدی در قسمت عنوان، متا تگ، محتوا و سایر موارد، وب سایت خود را هدفمند اجرا کنید. رابطه بین کلمات کلیدی و محتوای صفحه بسیار اهمیت دارد، هرچه تولید محتوا در صفحه نسبت به کلمات کلیدی انتخاب شده مرتبط‌ تر باشد، به کاربران بیشتری دسترسی پیدا می کنید. زمانی که کاربر کلمه کلیدی اصلی را جستجو می کند عبارت های مختلفی نمایش داده می شود که متناسب با نیاز خود سایت مورد نظر را انتخاب می کند. بنابراین با تمرکز بر کلمات کلیدی درست، این امکان را به کاربر بالقوه می دهید تا بر اساس عبارت جستجو شده، به خدمات و محصولات شما دسترسی پیدا کند.

گوگل LSI  Latent Semantic Indexing) Google)

در گذشته برای یافتن کلمات کلیدی با توجه به محتوای موجود در سایت چند کلمه کلیدی را که کاربران بیشتری آن را جستجو کرده ‌اند، انتخاب و در قسمت تیتر و زیرتیتر استفاده می کردند. اما کلمات کلیدی  LSI، کلمات کلیدی هستند که مرتبط با کلمه کلیدی اصلی هستند. توجه داشته باشید این کلمات کلیدی مترادف کلمه کلیدی اصلی نیستند، بلکه زیر مجموعه‌ ای از کلمه کلیدی اصلی هستند. اگر همچنان درکی از کلمات کلیدی LSI ندارید، با یک مثال ساده این موضوع را برای شما روشن خواهیم کرد.

کلمه کلیدی اصلی اگر “جشن تولد” باشد، به مجموعه ‌ای از کلمات که زیر مجموعه جشن تولد است همچون کیک تولد، کادوی تولد، تزیین تولد و موارد دیگر خواهید رسید. این نوع از کلمات کلیدی، بخش ‌های کوچکی هستند که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر می توانند به انسجام کلمه کلیدی اصلی کمک بیشتری کنند. آنچه باعث شده است که کلمات کلیدی  LSI مورد توجه قرار بگیرد، این است که زمانی که شما کلمه کلیدی اصلی را به طور مرتب و بیش از اندازه در محتوای خود استفاده کنید، از کیفیت محتوا کاسته می شود. اما اگر از کلمات کلیدی LSI استفاده کنید، بار معنایی محتوا افزایش پیدا می کند و کاربران از محتوا استقبال خواهند کرد.

همچنین این کلمات کلیدی کمک می کنند تا سئو سایت شما بهتر انجام شود و جایگاه بهتری را در رتبه ‌بندی به دست آورید. در نهایت توجه به گوگل  LSI کمک می کند تا برند شما در نتایج اول جستجو دیده شود. توجه داشته باشید این نوع از کلمات کلیدی به عنوان کلمات کلیدی فرعی و مکمل شناخته می شوند و هرگز نباید از این کلمات کلیدی به جای کلمات کلیدی اصلی استفاده شود.

گوگل ادز (Google Ads)

گوگل ادز Google Ads))

گوگل ادز که یک بستر تبلیغاتی آنلاین به شمار می ‌آید، تبلیغات متنوعی را از جمله متن، ویدئو، بنر و سایر گزینه‌ ها را نمایش می دهد. این سرویس در گوگل بسیار مهم به شمار می ‌آید و تا حدود زیادی منبع درآمد اصلی گوگل از این طریق تامین می شود. در واقع گوگل ادز یک سیستم تبلیغاتی کلیکی است که برای هر کلیک باید مبلغی توسط تبلیغ کننده پرداخت شود. تبلیغاتی که از سوی شما برای برندسازی در گوگل ادز انجام می شود، به صورت رایگان است. تنها در صورتی پرداخت هزینه خواهید داشت که بر روی آگهی کلیک شود.

بسیاری از افراد پس از طراحی وب سایت تلاش می کنند تا با رعایت کردن موارد سئو، سایت در صفحه اول جستجو در رتبه ‌های بالا قرار بگیرد اما این پروسه به زمان زیادی نیاز دارد. از طریق گوگل ادز نیز می توانید وب سایت خود را در رتبه ‌های برتر در صفحه اول جستجوی گوگل نشان دهید. قرار گرفتن وب سایت از این طریق در صفحه اول گوگل کمک می کند تا در زمان کوتاهی وب سایت، محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی کنید.

بنابراین اگر می خواهید در گوگل ادز، برندسازی کنید و آگهی افراد را نسبت به برند خود افزایش دهید، ابتدا باید وب سایت را طراحی، از نظر سئو آن را بهینه‌سازی کنید، سپس از طریق سرویس گوگل ادز، برند و محصولات خود را معرفی کنید. قطعاً سئو و بهینه ‌سازی وب سایت در نگه داشتن کاربر و تبدیل آن به مشتری بسیار اهمیت دارد.

گوگل دیسکاور (Google Discover)

گوگل دیسکاور از دیگر راه حل ‌هایی است که مشاغل را قادر می ‌سازد تا بتوانند به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنند. این سرویس که در تلفن‌ های همراه ارائه می شود، برای برندینگ و تبلیغات یک بستر بسیار مناسب است. گوگل دیسکاور شرایطی را ایجاد می کند که محتوایی که کاربر به آن نیاز دارد را قبل از جستجو به او نشان دهد. گوگل از طریق اطلاعاتی که از کاربر به دست آورده است، برخی از محتواها را پیشنهاد می دهد. بنابراین زمانی که کاربر به دنبال موضوعات مورد علاقه خود باشد، محتواهای مرتبط در گوگل دیسکاور نمایش داده می شود.

اگر می خواهید در گوگل دیسکاور دیده شوید، باید در وب سایت خود سئو را رعایت کنید، با بهینه سازی وب سایت و از سوی دیگر از طریق نتایج جستجوی کاربر، احتمال دیده شدن وب سایت شما در گوگل دیسکاور وجود دارد. با تهیه یک محتوای ارزشمند می توانید تجربه کاربری وب سایت خود را افزایش دهید و از این فرصت به برندسازی کمک کنید.

فروشگاه گوگل (Google Shopping)

شاید نام فروشگاه گوگل را شنیده باشید، فرصتی است که به کسب و کارها داده می شود تا بتوانند محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانند. کاربرانی که در نوار جستجو عبارت کلیدی فروشگاه را جستجو می کنند، با نتایج بسیاری روبرو می شوند که این نتایج همراه با تصویر هستند. با کلیک بر روی هر تبلیغ، کاربر وارد وب سایت می شود و می تواند اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص محصول معرفی شده برای خرید به دست آورد. از این طریق علاوه بر اینکه به برندسازی کمک می شود، ترافیک وب سایت نیز افزایش پیدا می کند.

بنابراین شما باید ابتدا وب سایت خود را بهینه ‌سازی کنید، اطلاعات دقیق و جامعی را در خصوص محصولات و خدمات خود ارائه دهید، سپس با ساخت اکانت مرچنت سنتر، ثبت نام خود را تکمیل و وب سایت خود را به اکانت ساخته شده متصل کنید. بدین ترتیب می توانید محصولات و خدمات خود را در فروشگاه گوگل نشان دهید و هنگام جستجوی محصول توسط کاربر، برند شما نیز دیده شود.

گوگل مپ  (Google Maps)

گوگل مپ ابزاری قدرتمند است که گوگل در اختیار کاربران خود قرار داده است. بسیاری از کاربران برای پیدا کردن کسب و کار مورد نظر خود از طریق گوگل مپ اقدام می کنند. می توانید با مدیریت و بهینه ‌سازی در گوگل مپ، برند خود را ثبت کنید تا از این طریق نیز برندسازی را تجربه کنید. گوگل مپ می تواند به راحتی مشاغلی که کاربران جستجو می کنند را به آنها نشان دهد.

زمانی که شما در گوگل مپ کسب و کار خود را ثبت می کنید، در کنار کسب و کارهای بزرگ شما هم دیده می شوید و این به معنای این است که می توانید با مشتریان تازه و جدیدی وارد تعامل شوید. علاوه بر این کسب و کارهایی که در گوگل مپ ثبت شده ‌اند، اطمینان بیشتری را به کاربران می دهند و کاربر نسبت به برند اعتماد بیشتری خواهد داشت. در آموزش برندینگ در گوگل، نکات مهم تبلیغ در گوگل مپ به طور جامع بیان می شود.

گوگل مای بیزینس (Google My Business)

یکی از سرویس ‌هایی که گوگل به کاربران ارائه می دهد، گوگل مای بیزینس است. ابزاری قدرتمند که به کسب و کارها این فرصت را می دهد تا بتوانند یک صفحه حاوی اطلاعات مفید را در اختیار کاربران قرار دهند. در این صفحه اطلاعات اولیه از جمله نام برند، آدرس فروشگاه حضوری، شماره تماس، ساعات کاری و تعیین مکان برای نقشه وارد می شود. این صفحه حاوی یک پروفایل است که باید برای این پروفایل یک تصویر مرتبط را انتخاب کنید. از ویژگی ‌های این صفحه می توان به تعامل بیشتر با کاربر اشاره کرد، از این طریق می توانید به کاربران پاسخ دهید، پیام و عکس ارسال کنید و کسب و کار خود را به کاربران بهتر معرفی کنید.

استفاده از این ابزار برای کسب و کارها رایگان است و می توانید در موتور جستجوی گوگل اطلاعات خود را به روز کرده و همیشه یک حضور فعال داشته باشید. نکته قابل توجه است این است که در این صفحه امکان بارگذاری تصاویر و یا متن وجود ندارد و تنها اطلاعات کسب و کار وارد می شود. بیشتر کسب و کارها که قصد دارند برند خود را به دیگران معرفی کنند، در گوگل مای بیزینس یک پروفایل ایجاد می کنند.

تبلیغات در یوتیوب (Advertisements on YouTube)

تبلیغات در یوتیوب (Advertisements on YouTube)

تبلیغات در یوتیوب را دست کم نگیرید، یکی از راه حل ‌های بازاریابی اینترنتی برای برندسازی در گوگل یوتیوب است. مخاطبان بسیاری همراه با پلتفرم یوتیوب هستند و این موضوع به کسب و کارها این فرصت را می دهد تا از طریق تبلیغات در این پلتفرم برند و محصولات خود را تبلیغ کنند. در یوتیوب نیز می توانید برای دسترسی به مخاطب خاص از نظر جنسیت، سن و علایق تبلیغات خود را هدفمند انجام دهید.

تبلیغات در جیمیل (Advertisements in Gmail)

از دیگر راه‌ های بازاریابی با گوگل از طریق جیمیل است. بسیاری از کسب و کارها از طریق جیمیل می توانند با کاربران در ارتباط باشند و با ارسال تصاویر، متن و لینک، برند و محصولات خود را بیشتر معرفی کنند. همچنین تبلیغاتی که در جیمیل صورت می گیرد با قرار گرفتن در بالای صندوق ورودی کاربر فرصتی را فراهم می کنند تا مشتریان بالقوه تبلیغ را مشاهده و بر روی آن کلیک کنند. تبلیغاتی که از طریق جیمیل صورت می گیرد بیشتر با اهداف افزایش فروش و افزایش آگاهی نسبت به برند انجام می شود. در حال حاضر بسیاری از کاربران از پلتفرم جیمیل برای ارتباطات خود استفاده می کنند و تبلیغات در این بستر می تواند منجر به محبوبیت کسب و کار و معرفی برند شما شود.

تبلیغات نمایشی در گوگل (Google Display Ads)

تبلیغات نمایشی از استراتژی ‌هایی است که کسب و کارهای کوچک و متوسط می توانند از طریق آن برندسازی کنند. تبلیغات نمایشی که می تواند به صورت بنر یا ویدیو باشد، کمک می کنند تا دسترسی به مخاطبین افزایش پیدا کند. از سوی دیگر آگاهی از برند نیز در بین کاربران افزایش پیدا می کند. صاحبان کسب و کارها و کسانی که در دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند، می توانند با در نظر گرفتن جمعیت شناسی، الگوهای مرور و سلیقه و علایق افراد، تبلیغات را به صورت هدفمند انجام دهند.

باید در نمایش تبلیغات استراتژی و هدف را مشخص کنید، چرا که به سرعت هزینه ‌ها می تواند افزایش پیدا کند، در صورتی که تبلیغات موثر واقع نشده اند. تبلیغات نمایشی که بیشتر در وب سایت ‌های مرتبط نمایش داده می شوند، راهکاری هستند تا خریداران بالقوه بیشتری از این طریق شناسایی شوند. بدین ترتیب می توان گفت تبلیغات نمایشی می توانند شناخت و آگاهی را نسبت به برند افزایش دهند.

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)

یکی از سرویس ‌های جذاب در گوگل سرویس گوگل آنالیتیکس است. سرویس تجزیه و تحلیل وب که از طریق ابزارهای تحلیلی می تواند آمار و عملکرد وب سایت شما را مشخص کند. این سرویس تجزیه و تحلیل وب سایت که از طریق برخی ابزارهای تحلیلی آمار خوبی را نسبت به وب سایت شما ارائه می دهد، فرصتی را فراهم می کند تا از این طریق بتوانید وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید و اهداف بازاریابی و برندینگ خود را به درستی پیاده سازی کنید.

صرف نظر از اینکه کسب و کار شما کوچک یا بزرگ است هر شخصی که در گوگل حساب کاربری داشته باشد، می تواند به این ابزار رایگان دسترسی پیدا کند. از طریق این سرویس می توانید عملکرد وب سایت را ردیابی کرده و در زمینه‌ های مختلف ارزیابی‌ ها را انجام دهید تا بتوانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

اهمیت وب سایت و برندینگ

برای برندینگ و برندسازی عناصر مختلفی در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا به موفقیت یک کسب و کار کمک شود. گرچه بازاریابی موتور جستجو گوگل می تواند راهکارهایی را برای برندسازی به کاربران ارائه دهد، اما نکته مهم این است که ابتدا باید یک وب سایت مناسب و بهینه شده را طراحی کنید و با قرار دادن محتواهای ارزشمند و مرتبط با برند، بتوانید از طریق گوگل وب سایت خود را به کاربران معرفی کنید. اگر در حال حاضر فروشگاه حضوری دارید و وب سایت طراحی نکرده ‌اید، اگر می خواهید در فضای اینترنت نیز برند شما شناخته شود، یک وب سایت اصولی و دقیق را طراحی و اجرا کنید و از طریق راهکارهای گوگل، خدمات و محصولات و برند خود را به کاربران دنیای مجازی معرفی کنید. بدین ترتیب می توان گفت برای برندسازی زنجیره ‌ای از موارد کمک می کنند تا در دنیای واقعی و در دنیای مجازی، نام تجاری شما نسبت به سایر رقبا بیشتر دیده و شنیده شود.

بهینه سازی وب سایت

برای برندسازی وب سایت شما همیشه باید در قسمت جستجوی کاربران در رتبه ‌های برتر قرار بگیرد، اما برای رسیدن به رتبه ‌های بالای گوگل باید چندین مرحله را طی کنید. باید خاطر نشان کرد که بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو از جمله گوگل یک فرایند طولانی و زمانبر است که باید به آن وفادار باشید. علاوه بر این، در بسیاری از موارد وب سایت‌ ها کاملاً بهینه شده‌ اند و تمامی موارد سئو در آنها رعایت شده است، اما به دلیل اینکه در گوگل ممکن است الگوریتم ‌ها تغییر کنند، این تغییر منجر به تغییر رتبه سایت در رتبه ‌بندی گوگل می‌ شود.

کلمه کلیدی

به طور کلی اگر می ‌خواهید برای معرفی کسب و کار خود و برندسازی، در رتبه برتر گوگل قرار بگیرید،  اولین کار این است که باید کلمات کلیدی بهینه و دقیق را در وب سایت خود به کار بگیرید. زمانی که شما تحقیقات کلمات کلیدی را به درستی انجام دهید، زمانی که کاربر در نوار جستجو کلمات کلیدی مرتبط را تایپ ‌کند، وب سایت شما دیده می ‌شود.

ساختار سایت

در قسمت ساختار سایت باید به تمام جوانب توجه داشته باشید. خزنده های گوگل باید بتوانند در سایت شما پیمایش داشته باشند و درک دقیقی از صفحات شما داشته باشند. صفحات وب سایت باید کاملاً واضح و قابل درک باشند و در یک زنجیره منطقی قرار گرفته باشند. هرگونه لینک شکسته و محتوای غیر مرتبط منجر به این می ‌شود که خزنده ‌ها نتوانند به درستی صفحات وب سایت شما را پیمایش کنند، در نتیجه وب سایت شما در انتهای صفحات نتایج دیده می ‌شود.

محتوای ارزشمند

محتوای ارزشمند شرایطی را ایجاد می ‌کند که گوگل آن را درک می ‌کند و از اینکه شما برای کاربر ارزش قائل شده‌ اید، وب سایت شما را در رتبه‌ های برتر قرار می‌ دهد.

لینک و بک لینک

لینک و بک لینک سازی را جدی بگیرید. یکی از آیتم ‌ها که گوگل برای رتبه ‌بندی وب سایت ‌ها آن را در نظر می‌ گیرد، بک لینک ‌ها هستند. بک لینک ‌ها، لینک ‌هایی هستند که کاربر را از سایر سایت ‌ها به وب سایت شما ارجاع می دهند. همچنین شما می ‌توانید لینک ‌های داخلی بسیاری را در صفحات وب سایت خود ایجاد کنید تا خزنده‌ ها بتوانند آسان ‌تر و راحت ‌تر صفحات وب سایت را بررسی کنند.

سرعت بارگذاری

سرعت بارگذاری صفحات وب سایت بسیار مهم هستند. اگر بارگذاری صفحه وب سایت بیش از ۵ ثانیه طول بکشد، نرخ پرش افزایش پیدا می کند، در نتیجه گوگل وب سایت شما را رتبه بندی نمی کند و برند شما دیده نمی‌ شود.

ارتباط برندسازی، بازاریابی و تبلیغات

در دنیای امروز که کسب و کارها برای موفقیت بیشتر نیاز به حضور آنلاین قوی دارند، سه حوزه برندسازی، بازاریابی و تبلیغات در موفقیت کسب و کارها بسیار اهمیت دارند. در واقع هر کسب و کاری که بخواهد در دنیای اینترنت موفق شود، باید در هر سه عنصر ورود پیدا کند. هر یک از این حوزه‌ ها به تنهایی می‌ توانند موثر واقع شوند اما با قرار گرفتن در کنار یکدیگر کسب و کارها می ‌توانند به اهداف خود سریع‌ تر دست پیدا کنند.

اگر بخواهیم ارتباط این سه حوزه را با یکدیگر بیان کنیم، اینطور می ‌توان گفت که برندسازی فرایندی است که درک قوی و مثبت از کسب و کار شما را در ذهن کاربر هدف ایجاد می ‌کند، بازاریابی فرایندی است که برند شما را برای کاربر هدف تبلیغ می‌ کند و تبلیغات به روش ‌های مختلف تاکتیک ‌هایی هستند که  فرایند بازاریابی را بهبود می بخشند.

بدین ترتیب می‌ توان گفت برندینگ، بازاریابی و تبلیغات با یکدیگر مرتبط هستند و با هم کار می ‌کنند. پایه و اساس هر کمپین بازاریابی یا تبلیغات هویت برند است و بدون نام تجاری قوی و مستحکم، بدون شک تلاش تبلیغاتی و بازاریابی بدون نتیجه خواهد ماند. زمانی که این سه حوزه در کنار یکدیگر مورد بررسی قرار بگیرند، می ‌توانید در فضای آنلاین حضور قدرتمند داشته باشید و از رقبای خود متمایز باشید.

سخن پایانی

در دنیای امروز تبلیغات اینترنتی و دیجیتالی یک ضرورت به شمار می ‌آید. اگر جزو کسب و کارهای نوپا و جدید هستید، مسیر تبلیغات خود را در بستر اینترنت ادامه دهید. پس از اینکه اهداف خود را از تبلیغ و برندسازی مشخص کردید، پس از در نظر گرفتن بودجه، اینک می توانید از طریق گوگل برندسازی و تبلیغات خود را انجام دهید. گوگل که یکی از موتورهای جستجوی مهم و معتبر است، طیف گسترده ‌ای از گزینه ‌ها را برای تبلیغات کسب و کارها ارائه می دهد. مشاغل می توانند از این طریق در فضای اینترنت برند خود را بیشتر معرفی کرده و با رشد چشمگیر روبرو شوند.

مجموعه دارکوب با سال ها فعالیت در حوزه طراحی سایت و برندینگ، توانسته در موفقیت بسیاری از کسب و کارهای بنام شریک باشد. تیم تخصصی دارکوب تمام نکات مهم برندسازی را در تمام بخش ها و زمینه ها از جمله گوگل، اعمال می کند تا در مدت زمان کوتاهی بتوانید به موفقیت دست پیدا کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته