استخدام ادمین اینستاگرام به صورت حضوری و دورکاری

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
استخدام ادمین اینستاگرام به صورت حضوری و دورکاری

در میان رسانه ‌های اجتماعی، اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم پیشرو شناخته می شود و کاربران اینستاگرام از فضای این پلتفرم برای معرفی برند، کسب و کار و محصولات خود استفاده می کنند. برخی از کاربران نیز سبک زندگی و علاقه خود را با دیگران به اشتراک می ‌گذارند. به عنوان یک کاربر اینستاگرام هر هدفی که داشته باشید، برای مدیریت محتوا و صرفه‌ جویی در زمان، می توانید یک ادمین استخدام و بهترین نتیجه را کسب کنید. برای دسترسی به ادمین های حرفه ای، می توانید آگهی استخدام ادمین اینستاگرام را در سایت‌ های مرتبط، یا در قالب پست یا استوری در صفحه‌ اینستاگرام خود منتشر کنید.

ادمین کیست؟

ادمین (Admin) از کلمه  Administrator گرفته شده است که معنای مدیریت کردن می دهد. اگر نمی دانید ادمین اینستاگرام یعنی چی، به طور ساده می توان گفت ادمین اینستاگرام کسی است که صفحه اینستاگرام را به صورت اصولی و بر اساس برخی از استانداردها مدیریت می کند تا کسب و کار شما رشد قابل توجهی پیدا کند. ادمین با انتشار مطالب درست و به موقع، تلاش می کند تا اعتماد کاربران جلب شود. استخدام ادمین کمک می کند تا شما بتوانید یک محتوای بهتر را تولید کنید و به دفعات بیشتری پست بگذارید. همچنین شرایطی به وجود می ‌آید تا به طور موثر با کاربران در ارتباط باشید، حتی می توانید از این طریق کنترل کنید که چه کسی به حساب شما دسترسی دارد و این به معنای حفظ امنیت حساب اینستاگرام شما خواهد بود.

چرا ادمین اینستاگرام استخدام کنیم؟

اینستاگرام به یک شبکه برای بازاریابی تبدیل شده است و بسیاری از کاربران محصولات خود را در این فضا به فروش می ‌رسانند یا معرفی می کنند. بنابراین در حال حاضر اینستاگرام به عنوان یک بستر مناسب برای افزایش درآمد به شمار می ‌آید. با کمک ادمین اینستاگرام می توان به درآمد بالایی دست پیدا کرد، اما بهتر است برای رسیدن به این هدف از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. از آنجا که تولید محتوا زمانبر است و محتوای تخصصی بازخورد بهتری را دریافت می کند، استخدام ادمین حرفه ای یک امر ضروری برای کسب و کارهای بزرگ  به شمار می‌ آید.

ویژگی های ادمین حرفه ای

در وهله اول یک ادمین حرفه ‌ای باید نسبت به الگوریتم‌ های اینستاگرام آشنایی کامل داشته باشد. همچنین تسلط کافی بر تمام بخش ‌های اینستاگرام از جمله پست، استوری، هایلایت ریلز داشته باشد. اگر با قوانین اینستاگرام آشنایی کامل داشته باشد، قطعاً می تواند مدیریت صفحه را بهتر انجام دهد.

تولید محتوا

از مهمترین وظایف هر ادمین اینستاگرام حرفه ‌ای، تولید محتوا است. اگر می خواهید صفحه اینستاگرام شما منحصر به فرد باشد، باید محتوای منحصر به فرد منتشر کنید. محتوای منحصر به فرد به این معنا است که توسط خود شما تولید شود و محتوای سایر افراد را به اشتراک نگذارید. ادمین اینستاگرام با توجه به نوع کسب و کار شما باید محتوای حرفه ‌ای را تولید کند، این محتوا که می تواند به صورت عکس، فیلم، پادکست یا متن باشد، در جلب توجه کاربران بسیار تاثیرگذار است.

خلاقیت در محتوا

خلاقیت در محتوا

همان طور که اشاره شد یکی از وظایف مهم ادمین برای افزایش فالوور، تولید محتوا است. داشتن یک ایده خیلی مهم ‌تر از تولید محتوا است. اگر ادمین در تولید محتوا خلاقیت داشته باشد، قطعاً با انتشار آن به صورت پست یا استوری بازخورد خوبی را دریافت خواهد کرد. البته باید به خاطر داشته باشید که ادمین نباید پست مشابه را تولید کند، چرا که کاربران از محتوای تکراری به سرعت خسته می شوند.

آشنایی با هشتگ ها

یکی از راه ‌های افزایش فالوور در اینستاگرام به کار بردن هشتگ مناسب است. ادمین باید نسبت به هشتگ گذاری اطلاعات خوبی داشته باشد و از این تکنیک برای افزایش فالوور استفاده کند. کاربران از طریق هشتگ وارد صفحه می شوند و اگر هشتگ با محتوا مرتبط باشد، تعداد لایک و کامنت افزایش پیدا خواهد کرد.

کمک به افزایش لایک و کامنت

یکی از معیارها برای ایجاد حس اعتماد کاربران به یک صفحه اینستاگرام، تعداد فالوورها هستند. کاربران قبل از دریافت خدمات یک صفحه اینستاگرام، تعداد فالوور آن را در نظر می ‌گیرند و با تطابق آنها با تعداد لایک ‌ها، واقعی یا غیر واقعی بودن فالوورها مشخص می شود. معمولاً صفحاتی که از فالوور زیادی برخوردار هستند، اما لایک و کامنت کمی دریافت می کنند، مورد استقبال کاربران واقع نمی شوند، اما ادمین می تواند با ایجاد محتوای جذاب تعداد لایک و کامنت پست را افزایش دهد.

آشنایی با نرم‌افزارهای گرافیکی

آشنایی با نرم‌افزارهای گرافیکی همچون  Photoshop/ Premiere / After Effect برای ادمین بسیار اهمیت دارد. از آنجا که اینستاگرام پلتفرمی است که بر روی عکس و فیلم تمرکز دارد، محتوای تصویری در جذب کاربر بسیار موثر واقع می شود. ادمین حرفه ای می تواند در این زمینه نقش موثری داشته باشد.

مدیر تبلیغاتی

تبلیغات از روش ‌های مهم بازاریابی در اینستاگرام به شمار می ‌آید. ادمین اینستاگرام باید تبلیغات را متناسب با حوزه کاری انجام دهد. بهترین تبلیغ برای کاربران تبلیغی است که خسته کننده نباشد و مخاطب را در صفحه نگه دارد. ادمین باید از تبلیغ خارج از موضوع صفحه، خودداری کند.

آشنایی با روش ‌های تبلیغات

در فواصل کوتاه مدت ابزارهایی که برای تبلیغات ارائه می شوند، تغییر می کنند. ادمین اینستاگرام حرفه ‌ای باید با انواع روش ‌های تبلیغات در فضای آنلاین آشنا باشد. باید با توجه به کسب و کار شما بداند که کدام نوع تبلیغ برای کسب و کار شما مناسب تر است.

آگاهی از زبان انگلیسی

آگاهی از زبان انگلیسی

دانش زبان انگلیسی در حال حاضر به عنوان یک مهارت بسیار مهم برای کاربران شناخته می شود. ادمین باید نسبت به زبان انگلیسی اطلاعات خوبی داشته باشد، چرا که از منابع غیر فارسی نیز باید برای تولید محتوا استفاده کند، همچنین با کاربران غیر فارسی زبان نیز وارد تعامل شود.

داشتن روحیه انتقاد پذیری

ادمین اینستاگرام هر اندازه که حرفه ‌ای و با تجربه باشد، ممکن است با تولید محتوا با برخی از واکنش ‌های منفی روبرو شود. ادمین باید روحیه انتقادپذیری بالایی داشته باشد و در مقابل یک محتوای منحصر به فرد که زمان زیادی را برای آن صرف کرده است، صبور باشد. ادمین با بررسی دقیق انتقادات می تواند به بهبود صفحه اینستاگرام شما کمک بسیاری کند.

ایجاد امنیت

ادمین اینستاگرام برای جلوگیری از هک شدن حساب کاربری باید رمزهای عبور قوی را در نظر بگیرد. به خاطر داشته باشید که از دیگر وظایف ادمین، امنیت فالوورها است. گاهی ممکن است با انتشار یک محتوا در صفحه واکنش‌ های زیادی از سوی کاربران دریافت شود، وظیفه ادمین این است که پست را حذف کند و یا کاربران را به آرامش دعوت کند.

میزان دسترسی برای ادمین اینستاگرام

پس از استخدام ادمین اینستاگرام دسترسی‌ های مختلفی را می توان برای او در نظر گرفت. ادمین به عنوان مدیر اینستاگرام کنترل کاملی بر روی حساب دارد، می تواند پست بگذارد، نظر بدهد، پست را حذف کند و اگر ادمین دیگری وجود دارد نیز آن را حذف کند.

  • ادمین تولید محتوا: اگر ادمین تولید کننده محتوا است، می تواند پست بگذارد، اما نمی تواند سایر ادمین‌ ها را حذف کند و یا تنظیمات حساب را تغییر دهد.
  • ادمین ناظر: ناظرها نمی توانند در حساب کاربری پست منتشر کنند، اما می توانند نظرات دریافتی را مدیریت کرده و محتوای نامناسب را حذف کنند.

بنابراین با استخدام ادمین اینستاگرام باید سطح دسترسی را برای ادمین نیز مشخص کنید.

وظایف ادمین اینستاگرام

  • انتشار محتوا: ادمین ها می توانند در حساب اینستاگرام، پست ‌ها را ایجاد و در زمانبندی مناسب ارسال کنند. محتوا می تواند عکس و ویدیو همراه با کپشن باشد. انتخاب زمان مناسب برای ارسال محتوا برای دریافت کامنت و لایک بسیار مهم است.
  • تعامل با فالوور: از وظایف ادمین این است که نسبت به کامنت ‌ها و نظرات واکنش نشان دهد، به آنها پاسخ دهد و با کاربر وارد تعامل شود.
  • نظارت بر آمار: ادمین می تواند به آمار حساب دسترسی داشته باشد. این دسترسی کمک می کند تا با تجزیه و تحلیل، استراتژی انتشار محتوا بهبود پیدا کند.
  • مدیریت هشتگ: ادمین می تواند هشتگ ‌هایی که در قسمت کپشن استفاده می شود را مدیریت کند. می تواند با ایجاد یک کمپین خاص با هشتگ ‌های خاص، اثربخشی بهتری را ایجاد کند.
  • مدیریت تبلیغات: یکی از وظیفه ادمین اینستاگرام این است که کمپین‌ های تبلیغاتی را ایجاد کند. به ویژه اگر صفحه حساب کاربری شما مربوط به فروش محصول یا ارائه خدمات است برای دسترسی به مخاطب وسیع کمپین ‌های تبلیغاتی بسیار تاثیرگذار هستند.
  • ایجاد امنیت: ادمین اینستاگرام با نظارت بر حساب کاربری فعالیت‌ های مشکوک را شناسایی و موارد امنیتی را برای حساب در نظر می گیرد.

مزیت استخدام ادمین اینستاگرام

تفاوتی ندارد که شما یک اینفلوئنسر هستید یا صاحب یک کسب و کار یا یک کاربر معمولی اینستاگرام، می توانید با استخدام ادمین حساب کاربری اینستاگرام خود را بهتر مدیریت کنید.

  • اگر حساب اینستاگرام شما با رشد فزاینده ‌ای روبرو است، قطعاً حجم کار افزایش پیدا می کند. با استخدام ادمین این امکان برای شما فراهم می شود تا بتوانید مسئولیت‌ ها را تقسیم کنید و کارهای ضروری را آسان ‌تر و بهتر انجام دهید.
  • قطعاً دو یا چند فرد در کنار یکدیگر می توانند کارآمدتر فعالیت کنند. ادمین می تواند برای استراتژی محتوا برنامه ‌ریزی خوبی داشته باشد، به نظرات پاسخ دهد و در کمپین ‌های تبلیغاتی روش موثرتری را در پیش بگیرد که این می تواند در زمان منجر به صرفه ‌جویی شود.
  • با استخدام ادمین می توانید از دیدگاه ‌ها و مهارت ‌های او برای تنوع بخشی محتوا و دسترسی به مخاطب گسترده استفاده کنید.
  • برای مشاغلی که زمان کافی در اختیار ندارند، ادمین می تواند این فرصت را فراهم کند تا بتوانید بر روی سایر زمینه‌ های کسب و کار خود تمرکز داشته باشد، در عین حال حضور مداوم در اینستاگرام را تجربه کنید.

به طور کلی می توان گفت استخدام ادمین اینستاگرام و تلگرام یک استراتژی هوشمند است که منجر به مدیریت آسان حساب کاربری می‌ شود و کیفیت تعامل بهبود پیدا می کند.

استخدام چندین ادمین اینستاگرام

اگر می خواهید برای حساب اینستاگرام خود چندین ادمین استخدام کنید، چند نکته را به خاطر بسپارید. برای هر ادمین یا مدیر باید نقش و مسئولیت را به طور مشخص در نظر بگیرید. هر مدیر باید بداند چه مسئولیتی دارد و چه میزان دسترسی برای او در نظر گرفته اید. باید از ابزار زمان ‌بندی استفاده کنید، این ابزار کمک می کند تا هر یک از ادمین ها محتوا را در زمان مناسب منتشر کند. باید با مدیرها به طور مرتب در ارتباط باشید و هرگونه به روز رسانی یا تغییرات حساب کاربری را برای آنها اطلاع رسانی کنید.

ورود به اکسپلور با ادمین

کاربرانی که صفحات اینستاگرام آنها در اکسپلور دیده می شود، می توانند به مخاطب گسترده ‌تری دسترسی پیدا کنند و با کاربران تعامل بیشتری داشته باشند. برای رفتن به صفحه اکسپلور فاکتورهای مختلفی توسط الگوریتم اینستاگرام مورد ارزیابی قرار می ‌گیرد. پست ها باید محبوبیت بالایی داشته باشند و کاربران به سرعت با پست شما ارتباط برقرار کنند و از طریق لایک، کامنت یا اشتراک گذاری با شما وارد تعامل شوند تا از این طریق صفحه شما وارد اکسپلور ‌شود. استخدام ادمین کمک می کند تا صفحه اینستاگرام شما ارتقا پیدا کند و در مدت زمان کوتاهی در اکسپلور دیده شوید.

بازاریابی محتوا با ادمین

بازاریابی محتوا با ادمین

سازمان ‌ها، شرکت ‌ها و کسب و کارها برای رسیدن به اهداف بازاریابی، باید استراتژی‌ های مختلفی را در پی بگیرند. کسب و کارهایی که از فضای اینستاگرام نیز به عنوان یک استراتژی برای بازاریابی استفاده می کنند، با استخدام ادمین تولید محتوا می توانند در این زمینه بهتر عمل کنند. ادمین تولید محتوا وظایف متعددی بر عهده دارد که باید همسو با اهداف بازاریابی، در زمینه ایده پردازی بهترین عملکرد را داشته باشد. اگر ادمین تولید محتوا از ذهن باز و خلاقی برخوردار باشد، برای تولید محتوا ایده ‌های جدید و کارآمد را ارائه می دهد. همچنین باید بداند که محتوا باید در چه قالبی تهیه شود. در اینستاگرام بازاریابی محتوا می تواند به صورت تصویری یا ویدیویی باشد، این ادمین حرفه ای است که با توجه به موضوع، می تواند قالب محتوا را انتخاب کند. قطعاً کپشن نویسی تاثیر بسیار مهمی در بازاریابی خواهد داشت. ادمین تولید محتوا اگر در زمینه کپشن نویسی و هشتگ گذاری منحصر به فرد عمل کند، قطعاً تاثیرگذاری بسیار خوبی در بازاریابی خواهد داشت.

موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ با ادمین

از استراتژی‌ های مهم دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه ‌های اجتماعی است که در این میان اینستاگرام مارکتینگ در کنار تلگرام مارکتینگ و فیسبوک مارکتینگ توانسته به موفقیت ‌های چشمگیری دست پیدا کند. از طریق این بازاریابی می توانید برندسازی کنید و در مدت زمان کوتاهی کسب و کار، محصولات و خدمات خود را به طیف گسترده ‌ای از کاربران معرفی کنید. برای موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ باید اهداف مشخص شوند، مخاطب هدف شناسایی شود، عملکرد رقبا بررسی شود و در نهایت با طراحی محتوا و در نظر گرفتن تقویم محتوایی، ظاهر یکپارچه ای برای صفحه در نظر گرفت. از این طریق تعداد فالوورها افزایش پیدا می کنند و فالوورها به مشتری بالقوه تبدیل می شوند تا به راحتی بتوانید فروش محصولات خود را انجام دهید. استخدام ادمین اینستاگرام در بخش بازاریابی می تواند بسیار کمک کننده باشد. ادمین حرفه ‌ای اینستاگرام با طراحی محتوای جذاب و انتشار آن به صورت منظم در اینستاگرام می تواند در اینستاگرام مارکتینگ نقش بسیار مهمی داشته باشد.

بازاریاب شبکه اجتماعی

برای بازاریابی موفق، استخدام بازاریاب حرفه ای بسیار مهم است. در بازاریابی اینستاگرام نیز استخدام بازاریاب شبکه اجتماعی با تجربه می تواند کیفیت و سرعت بازاریابی را بهبود ببخشد. بازاریاب اینستاگرام می تواند از طریق پیشنهاد، اجرا و انتشار محتوا مطابق با استراتژی و اهداف بازاریابی، باعث جلب توجه کاربران شود تا از این طریق برند به موفقیت‌ های بیشتری دست پیدا کند. برای استخدام بازاریاب شبکه اجتماعی توصیه می شود افرادی را انتخاب کنید که در این زمینه تجربه کافی دارند و از طریق آموزش با جنبه ‌های مختلف بازاریابی شبکه اجتماعی آشنا هستند. بازاریاب ‌های حرفه ‌ای با درک دقیق از فضای دیجیتال و پلتفرم اینستاگرام می توانند در بخش تجزیه و تحلیل و ارائه گزارش بهترین عملکرد را داشته باشند.

آموزش صفر تا صد ادمین اینستاگرام

در نگاه اول ممکن است ادمین بودن اینستاگرام کاری ساده به نظر برسد، اما با توجه به اینکه یک ادمین حرفه ‌ای وظایف متعددی را بر عهده دارد، باید در این زمینه مهارت ‌ها و ویژگی ‌های منحصر به فردی داشته باشد. اگر به عنوان ادمین اینستاگرام اطلاعات کافی در اختیار ندارید و نمی دانید که بر روی کدام مهارت ‌ها باید بیشتر تمرکز داشته باشید، در آموزش صفر تا صد ادمین اینستاگرام، تمام نکات به شما آموزش داده می شود. از جمله مهارت ‌های مهم که می توانید از طریق آموزش آنها را دریافت کنید می توان به مهارت برنامه‌ ریزی، مهارت تولید محتوای حرفه ‌ای، تسلط بر نرم ‌افزارهای مرتبط، آشنایی با الگوریتم و خدمات اینستاگرام، مهارت تبلیغ نویسی، مهارت مدیریت تبلیغات و ده‌ ها مورد دیگر اشاره کرد. قطعاً هرچه مهارت شما در حوزه ‌های مختلف افزایش پیدا کند، به هنگام استخدام ادمین اینستاگرام می توانید درخواست دستمزد بیشتر کنید.

انتخاب شغل ادمین اینستاگرام

انتخاب شغل ادمین اینستاگرام با توجه به مزیت ‌هایی که دارد، مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. از مهم‌ ترین دلایل انتخاب این شغل این است که نیازی به سرمایه اولیه ندارد و تنها با در اختیار داشتن یک گوشی تلفن همراه هوشمند، می توان به وظایف ادمین پرداخت. علاوه بر این انتخاب شغل ادمین اینستاگرام دارای ساعات کاری منعطف است. ادمین می تواند طبق توافق، ساعت‌ های مشخصی از روز را برای مدیریت صفحه در نظر بگیرد. بسیاری از افراد شغل ادمین را به صورت نیمه وقت یا تمام وقت انتخاب می کنند. برای بسیاری از شاغلین و یا دانشجویان انتخاب شغل ادمین اینستاگرام به صورت پاره وقت بهتر است. اما آنچه باعث شده است که استقبال از شغل ادمین اینستاگرام بیشتر شود، امکان دورکاری کاربر است. کاربر می تواند به صورت غیرحضوری و دورکاری مدیریت صفحه اینستاگرام مورد نظر را بر عهده بگیرد.

استخدام ادمین اینستاگرام غیرحضوری

اگر کسب و کار شما فضای حضوری ندارد و به صورت آنلاین و اینترنتی فعالیت خود را انجام می دهید، می توانید استخدام ادمین اینستاگرام غیرحضوری را انجام دهید. به این معنا که ادمین بدون حضور در محل کسب و کار شما، از راه دور مدیریت صفحه اینستاگرام شما را بر عهده می‌ گیرد. یکی از مزیت‌ های استخدام ادمین اینستاگرام به صورت دورکاری این است که ادمین می تواند در تمام ساعات شبانه روز، مدیریت صفحه را بر عهده بگیرد.

استخدام ادمین اینستاگرام حضوری

برخی از کسب و کارها بسیار گسترده هستند و فضای کافی برای حضور ادمین اینستاگرام در اختیار دارند، این ادمین ‌ها با حضور در محل کار در ساعات مشخص شده، مدیریت صفحه اینستاگرام را بر عهده می‌ گیرند.

تعرفه ادمین اینستاگرام

تعرفه ادمین اینستاگرام یک هزینه مشخص شده نیست. این تعرفه بر اساس حجم کاری ادمین مشخص می شود. با توجه به اهدافی که برای استخدام ادمین در نظر گرفته ‌اید، نوع فعالیت ادمین مشخص می شود. فعالیت ادمین می تواند تولید محتوای ویدیویی، تصویری، کپشن نویسی، طراحی گرافیک، بررسی و پاسخ به کامنت ‌ها و دایرکت ‌ها،  برنامه ‌ریزی برای ارسال پست یا استوری باشد. علاوه بر این موارد، ادمین می تواند آنالیز کسب و کار شما را انجام و تقویم محتوایی ارائه دهد. امنیت پیج، طراحی مسابقه، طراحی لوگو را نیز می تواند انجام دهد که برای دریافت هر یک از این خدمات، باید هزینه ‌های جداگانه ‌ای را پرداخت کنید. در یک قرارداد با ادمین، زمینه فعالیت او را مشخص می کنید، سپس برای هزینه با یکدیگر باید به توافق برسید. البته ادمین های حرفه ‌ای که می توانند چندین پیج اینستاگرام را با هم مدیریت کنند و از سرعت عمل خوبی برخوردار هستند، تعرفه بالاتری را دریافت می کنند.

سخن پایانی

حالا که شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یک ابزار درآمدزایی برای بسیاری از مشاغل تبدیل شده است، استخدام ادمین یک امر ضروری به شمار می ‌آید. برای موفقیت در اینستاگرام باید فعالیت مداوم داشته باشید، در بخش پست یا استوری اطلاع رسانی منظم انجام دهید و به سوالات و نظرات کاربران در مدت زمان کوتاهی پاسخ دهید. اگر زمان کافی در اختیار ندارید، بهترین راه استخدام ادمین است. می ‌توانید با واگذاری برخی از وظایف به او، حضوری مداوم و فعال در اینستاگرام داشته باشید. نکته مهم در استخدام ادمین این است که برای رسیدن به موفقیت باید افرادی را استخدام کنید که از تجربه کافی برخوردار هستند.

دارکوب در زمینه طراحی سایت بسیار معتبر و شناخته شده است. در کنار خدمات سایت، یک لاین اختصاصی نیز برای ارائه خدمات شبکه ‌های اجتماعی از جمله طراحی پیج اینستا طراحی پیج اینستا در نظر گرفته ‌ایم. می‌ توانید برای تبلیغات در اینستا از خدمات دارکوب به عنوان یک شرکت تبلیغاتی حرفه ای نیز استفاده کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته